Mistä löytää nainen?

Hei olen masentunut ja työtön ja kaveriton ihminen,en tiedä mistä löytäis naisen nykyään. Käyn noin kerran kk baarissa,mutta sielä tuntuu olevan naiset omis porukois. Olen kokeillut tinderiä mutta enään ei tule ees matcheja, en ole mikään mallimies, kai se on luovutettava, ku naiset on niin kranttuja nykyää ja pinnallisia, ja tuntuu että ulkomaalaiset saa vain naiset?

148

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene johonkin harrastukseen jossa käy naisiakin. Aloita vaikka kielten opiskelu kansalaisopistossa (työväenopistossa?).

      • Nimenomaan. Ei ne kotoa tule hakemaan.


      • kielikurssi

        Mistä tämä juttu oikein on peräisin että kansalaisopistojen kielikursseilla tapaisi naisia. Tai tapaahan siellä jos kohderyhmä on 50 naiset.


    • Masennus johtuu jostakin. Siihen kannattaa lähteä ensin hakemaan jotakin kautta apua. Työttömyys on paha juttu yleensäkin, mutta masentuminen saattaa estää senkin. Naiselle masentunut mies on taakka.

      Mä lähtisin perkaamaan tuota masentumista. Etsit laivalle seuraa, että kyllä sä jotain kivaa haluat tehdä?

      Harrastus, missä menee aikaa reippaasti ja on edullinen, vois olla hyvä? Mä käännyn monesti urheiluun, kun vähänkin pää painuu, nyt on paha sauma kun olen vieä 3 kk psllopelikiellossa, mutta mä oon sykeltänyt kuntopyörällä välillä.... ei sais vastusta muka laittaa, mutta kyllä mä vähän jo oon ruuvannut. 😉

      • Sanoisin että masennus on oire, ei sairaus.

        Keskittyisin hoitamaan sairautta enkä oireita.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sanoisin että masennus on oire, ei sairaus.

        Keskittyisin hoitamaan sairautta enkä oireita.

        Niin. Samaa mieltä. Mutta tarkoitinkin, että noista kolmesta asiasta toi on se juttu mistä ksntsii lähtee asiaa setvimään.

        Masentua voi niin monesta asiasta.... ja muut siit johtuvat seikat vaan kerää kasaa isommaksi.


      • Dissi kirjoitti:

        Niin. Samaa mieltä. Mutta tarkoitinkin, että noista kolmesta asiasta toi on se juttu mistä ksntsii lähtee asiaa setvimään.

        Masentua voi niin monesta asiasta.... ja muut siit johtuvat seikat vaan kerää kasaa isommaksi.

        Ihminen voi tulla iloiseksi niinkin mitättömästä asiasta kuin lajitovereidensa seurasta. Kannattaa kokeilla sosiaalista kanssakäymistä KOHTUULLISESSA (tärkeä täsmennys erityisherkkyydestä tunnetulla palstalla) määrin (yliannostus voi lamauttaa ja viedä elämänhalun).


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ihminen voi tulla iloiseksi niinkin mitättömästä asiasta kuin lajitovereidensa seurasta. Kannattaa kokeilla sosiaalista kanssakäymistä KOHTUULLISESSA (tärkeä täsmennys erityisherkkyydestä tunnetulla palstalla) määrin (yliannostus voi lamauttaa ja viedä elämänhalun).

        No täällä palstalla varmistaa varmasti otsensä masentumisen! 😂

        Jo minuutin rannetaivutus omalla parvekkeella kerran viikossa on piristävämpää. 😂


      • Dissi kirjoitti:

        No täällä palstalla varmistaa varmasti otsensä masentumisen! 😂

        Jo minuutin rannetaivutus omalla parvekkeella kerran viikossa on piristävämpää. 😂

        Rannetaivutus on mulle ihan outo kidutuskeino.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Rannetaivutus on mulle ihan outo kidutuskeino.

        Videolts löytyy verryttelyohjeet 1:46 lähtien. Sopivaa alkuun masentuneemmallekin.

        https://youtu.be/dXPLhE_z57M

        Lisäksi herralta löytyy muitakin selviytystaitoja, mitä josinen nuori mies tarvitsee elämässä. 😊👍


      • Dissi kirjoitti:

        Videolts löytyy verryttelyohjeet 1:46 lähtien. Sopivaa alkuun masentuneemmallekin.

        https://youtu.be/dXPLhE_z57M

        Lisäksi herralta löytyy muitakin selviytystaitoja, mitä josinen nuori mies tarvitsee elämässä. 😊👍

        Hyvältähän tuo näyttää, ainakin katsominen piristää.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Hyvältähän tuo näyttää, ainakin katsominen piristää.

        No pitää osata nauraa... toi Rowan Atkinsson on upea heebo. Aivan uskomaton.

        https://youtu.be/Qvv8SMTyAgk

        Mutta tää on huigee äijä. 😬👌


    • Olen hakenut apua ja kaikkee mut silti ei kiva kun kaipais naista ja kainaloa elämään.

      • Ihmissuhde on vähän kuin raha(palkka).

        On ihmisiä jotka surevat rahattomuutta tekemättä mitään toimeentulonsa eteen, ja sitten on niitä jotka käärivät hihat ja ryhtyvät ansiotyöhön.

        Naisettomuuttakin voi valitella, mutta tehokkaampaa on ryhtyä rakentelemaan kuvioita joissa pääsee kontaktiin naisten kanssa. Se on vähän kuin turkiseläinten loukkupyynti, saalis pitää saada satimeen elävänä joten vältä käyttämästä myrkkyä syötissä.


      • Asian_ytimessä
        Iku-Turso kirjoitti:

        Ihmissuhde on vähän kuin raha(palkka).

        On ihmisiä jotka surevat rahattomuutta tekemättä mitään toimeentulonsa eteen, ja sitten on niitä jotka käärivät hihat ja ryhtyvät ansiotyöhön.

        Naisettomuuttakin voi valitella, mutta tehokkaampaa on ryhtyä rakentelemaan kuvioita joissa pääsee kontaktiin naisten kanssa. Se on vähän kuin turkiseläinten loukkupyynti, saalis pitää saada satimeen elävänä joten vältä käyttämästä myrkkyä syötissä.

        Tuo oli loisto ohje kyllä 😂


    • Kai mussa on vaa vikaa, ei saisi olla masentunut, pitäs olla fyrkkaa ja vakituinen työ ja kavereita, naisen silmis oon kai aivan luuseri ja mus ei oo mitää jännää. Pitäs kai olla viel paremman näkönenkin, no ei se auta ku elää yksin, ikisinkkuna.

      • diagnoosi

        Työtön kun olet niin työllistymiskursseilla joudut käymään, valitse sellainen ala jossa on naisia myös. Tai mikä vaan kurssi kunhan edes jotain. Työhön pääsykin tapahtuu pääasiassa kurssien kautta vuokrafirman välityksellä.
        Masennus tietysti johtuu naisenpuutteesta, sillähän se paranisikin kun naisen löytäisit mutta kotoa ei tulla hakemaan.


    • Wife

      Kuules, jos olet masentunut niin se ei ole mikä vika. Kuka tahansa voi masentua, jos oikein koetellaan. Ei sen pidä olla mikään este parisuhteelle. Etkä ole luuseri ja varmasti tarpeeksi jännä juuri sille oikealle.

      Hoida mielialaasi, hakeudu jonnekkin missä kohtaat ihmisiä. Salilla, harrastuksissa tai luonnossa. Siellä ne ihanat naiset on.

      Minullakin on masennusta, vaikka minulla on rakastava mies. En ole saanut työpaikkaa, vaikka kovasti olen tehnyt töitä sen eteen. Pakko vaan jatkaa ja yrittää eteenpäin ja lopulta hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.

      • Käyn mä kahviloissa ja alotin salin, mut kai pitäs olla jännämies Bile dani nii ois heti naisia


    • hienoahienoa

      Itse olen vuosia ollut vakitöissä ja käynyt salilla, lenkkeillyt...mutta hemmetin yksin olen joutunut naisen suhteen olemaan. Kuitenkin on ihan ok töitä tehdä ja reenata, niin ei tarvitse täysin hukassa olla. Googleta mgtow ja mieti vähemmän niitä naisia. Googleta myös lookism ja mieti kannattaako niitä naisia tavoitella oikeasti niin kovasti.

    • Totuus-

      Naiset ei halua rumaa miestä. Naiset haluaa komeita jännämiehiä

      • Jännämies jutut on kans niin soopaa paskaa, että toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos.


      • No sinä typerys jolla on tommonen nikki, pidä pääs kii, sinä et saa koskaan mitään ja runkkaat aina kätees, onnea.


      • Allu85 kirjoitti:

        Jännämies jutut on kans niin soopaa paskaa, että toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos.

        Kerrankin puhut asiaa


    • Sami78

      Mä jotenkin ymmärrän sua , mut totuus on että, itsestään se on kiinni onko sulla seuraa vai ei . Itse olen 40 v mies . Mulla on lapsia.. ja naisia muutama elämän aikana ja joskus jopa komeaksi kehuttu..... Mut tällä hetkellä olen ollut jo pitkään ilman naisen kosketusta . Syy on masennus ,(ero noin 1 v sitten)
      silloin on hyvin vaikeaa saada kontaktia ihmisiin . Olen kuitenkin päivittäin työelämässä.

    • pihallatipunen

      Tulit oikeaan paikkaan. Täällä on Iki-Tursoa, DarkFearia, peristä sun muita, jotka eivät myöskään saa naista sitten millään.

      • Joo uskon sen, ei todellakaa saa :D


      • Ulla76
        Allu85 kirjoitti:

        Joo uskon sen, ei todellakaa saa :D

        Ota heistä oppia. Eli teet ja ajattelet päinvastoin kuin he. :D


    • nteletappi

      Pitäskö sun jalkautua ... Pistää mainoksia puhelinpylväisiin.

      • Mun mielestä hänen pitäs kehittää uus draivi.

        Draivi on golftermi.

        (Hirn)


    • Aika monet naiset nykyää vaikeita, ei tiedä mitä haluaa, viihtyy sinkkuna, hienohelmoja nirppanokkia, ostelee vaa merkkivaatteita, ja matkustelee, itellä ei ees ole varaa ku on työtön, perus ruokaa saa ja vuokrat maksettua sun muuta, mutta kyllä se tästä kun saa töitä, sit nykyää ei vastata viesteihin ja ei mitää, ja ei itellekkää mikää sotanorsu kelpaa, et jonkinlainen naamaraja on, on ollut ihan kauniita naisia, nykyää niit ei vaa oikee kiinnosta, en tiedä miksei.

      • Katsopeiliin

        Ketään kiinnosta itsesäälissä rypevä ruikuttaja. Mene töihin siitä ja hanki rahaa, äläkä makoile sohvalla. Luuletko, että ne tasokkaimmat naiset susta kiinnostuu?? Tuskinpa, kun kilpailu on kovaa. Monilla sun ikäisillä miehillä on hyväpalkkainen työ, merkkivaatteet, matkustelevat ym tottakait saavat ne kauneimmat naiset. Juu ei tartte tyytyä sotanorsuun, mutta kantsii laskee rimaa ja tyytyä tavikseen niinku sinäkin olet.


      • Joo no pidä pääs kii ja menen kohta töihin, varmasti joku kiinnostuu.


      • Joo no kaikilla ei kuule ole kalliita vaatteita ja palkkatuloja,et ole sä vaan hiljaa,kyl ne sekopäät rikolliset narkitki saa naisia ja rumatki naiset ja miehet!!.


    • Tämä-selvä

      Mitäs täällä itket sitten ettei ole naista eikä työtä eikä mitään. Jos olet komea niin mene iskemään nainen ei ole komealle kovin vaikea temppu saada kaunis nainen. Aloituksessa sanot ettet ole mikään mallimies eli et ole komea vaan ruma ja siksi et naista saa.

      • Joo en itke ja tervemenoo sullekki. Joo mut aika monella rumallaki naisella on mies ja toisinpäin!!


      • palstateoria
        Allu85 kirjoitti:

        Joo en itke ja tervemenoo sullekki. Joo mut aika monella rumallaki naisella on mies ja toisinpäin!!

        Pärställä ei pimeessä oo mitään väläi.Eikä säärillä,sivuunhan ne kumminkin heitetään.


    • Joo kattoo Tinderinki tarjontaa niille tyylii kelpaa vaa turkkilaiset tai mallit. Ovat laihoja täydellisen näkösiä naisia. No aika paljo tavallisiaki on joilla kumppanit, onneks ei tarvi rumaa ja läskiin tyytyä.

    • Pillujen--asiantuntija

      Rumilla naisilla on komea mies eikä rumat pääse treffeille naisten kanssa. Suomes on puoli miljoonaa yksinäistä miestä jotka eivät saa naisia ei rumaa eikä kaunista. Jos se naisen saaminen olis helppoa niin kukaan ei olisi valittamassa naisettomuutta vaan kaikki olisivat onnellisessti parisuhteessa. Mutta rumatkin naiset haluaa komeita top 10 miehiä.

      • Etn

        Miten ätmit yrittää?


      • Joo sun jutut on aika silkkaa soopaa ja paskaa.


      • Sinä et saa koskaan mitään,olet täys luuseri 0 jolla on tollanen nimimerkki,että kato peiliin pillujen asiantuntija,mulla sentää ollu nais. Huh netti riittää täynnä sekopäitä. Parempi kun ei kirjota mitään tänne.


    • vakkakantensavalitsee

      Oot työtön ja masenutnut? Sulle löytyy nainen esim. masentuneiden tukiryhmästä tai työttömien menoista.

      • lkfdsjf

        Ei löydy. "Lasilattian" vuoksi harva nainen syrjäytyy ja jos käykin niin että nainen kärsii masennuksesta ja työttömyydestä niin hypergamisena oliona hän ei kelpuuta samassa tilanteessa olevaa miestä. Sellainen ämmä löytää kuitenkin jonkun valkoritaroivan tavismiehen tai alkaa vaikka ytmin sivupanoksi. Maailma on kovin epäreilu meitä ätmejä kohtaan.


      • On kuule ollut ihan normaaleja naisia,en huoli semmoista.


      • Ystävällisesti
        Allu85 kirjoitti:

        On kuule ollut ihan normaaleja naisia,en huoli semmoista.

        Sulla on asennevika. Et ole mukava.


      • Voi olla mut parempi unohtaa naiset nyt toistaseksi.


      • lkfdsjf kirjoitti:

        Ei löydy. "Lasilattian" vuoksi harva nainen syrjäytyy ja jos käykin niin että nainen kärsii masennuksesta ja työttömyydestä niin hypergamisena oliona hän ei kelpuuta samassa tilanteessa olevaa miestä. Sellainen ämmä löytää kuitenkin jonkun valkoritaroivan tavismiehen tai alkaa vaikka ytmin sivupanoksi. Maailma on kovin epäreilu meitä ätmejä kohtaan.

        Joo semmosia ne naiset on, ottaa jonku somalin vittu komeen, ja panee niitä ja on semmosenkaa, ku ei tavallinen kelpaa, siispä kantsii unohtaa naiset vaan kun ei kelpaa.


    • Mites olis lähteä tanssimaan? Sieltä niitä naisia voisi löytää ja jos musiikki ja sen tahtiin liikkuminen on mieluisaa...tulee se piristyminen jo siitä. :)

    • 43-mies

      Totta jos ei harrasta mitään niin vaikea saada mitään kavereita. Itse olen pelannut salibandyy 25 vuotta monessa eri joukkueessa ja on paljon kavereita tullut sinä aikana. Joukkueen kanssa pidetään saunailtoja, Käytiin baareissa , käydään pelireissuilla, käydään latkämatseissa, käydään kalassa ja festareillakin ollaan käyty naisia iskemässä. Ja sellaisessa toiminnassa tapaa naisia väkisinkin. Niin että hommaa ensin niitä harrastuksia jotta pääse sieltä peräammaristasi pois.

      • Olen jo aloittanut Salin ja mietin salibandya myös. Kotia en jaksa jäädä makaamaan.


    • NytPaperitVetää

      Oleko koskaan ajatellut

      # opetella tanssimaan
      # aloittaa youtube vodeoita
      # opiskella espanjaa
      # opetella ajamaan polkupyörällä
      # syvyys sukeltamaan
      # keräilemään postimerkkejä
      # myymään Tori tavaroita
      # perustaa Ystävyys seuraa
      #
      # joko nukahdit
      #

      Tässä vain muutama HYVÄ esimerkki - joissa liikkuu sekä naisia että rahaa !

    • Tuntuu että irakimiehet ja mustat vie kaikki naiset,ja naiset ovat niin niiden perään, kai ne on niin jännämiehiä.

    • Kai sitä sitte pitäs olla vakituinen työ tai opiskella ei maata kotona, pitäs olla kavereita, ei masentunut, rahaa ja auto ja kaikki palaset kunnos, käydä salilla ja olla lihaksia, kyllä niitä naisia ennen saiki, mut enää ei saa.

    • Tinderissäki vaan nirppanokkia jotka on jossain Yliopistos tai Amk. Elää hienostoelämää sun muuta, ei ymmärrä että toiset elää 500 e kk ja on muka aina töitä. Ostelee kalliita laukkuja ja matkustellaa joo ei koskaa. Sossupummina ei pahemmi ostella mitää.! Jos ei kelpaa nii kai musta muna kelpaa vaikka ois työtön sekopää.

      • Glmooria

        Vali vali.. Olet jo kirjoitusten perusteella heikkolahjainen, enkä ihmettele, jos tasokkaat naiset susta kiinnostu. Nyt lopeta, se ruikutus ja mene töihin rahaa ansaitsee.. Naisissa tyydy vaan omaan tasoosi, sillä hienosto rinsessat ei ole sua varten. Turha täällä palstalla valittaa, ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta säälittävä ruikutus.


      • Kuule mulla on ollut ihan todella kauniita naisia, että ihan sama, jos sanoin, niin olen ottanutki jo ja laihdutan, ennen sentää kelpas naisille ku oli laihempi ja kai luonteeltaanki erilainen, olen mä yrittänyt etsiä, mutta jos eivät kiinnostu sit ei, ja olen menossa töihin sori vaan, miten ni heikkolahjainen, mistä niin päättelet?


      • Glmooria

        Et käy töissä ja ryvet vaan itsesäälissä..,, kun kaikki lähtee itsestä, että tekisi elämänsä paremmaksi. Onko, se ulkonäkö tärkein asia toisessa? Vaikka toinen olis, kuinka kaunis niin henkistä yhteyttä ei ole.. Olet aika hukassa itsesi kanssa.


      • Ei ole, minulle käy ihan tavallinen pyöreeki ja varmasti vielä saan naisen.


    • Että en ole mikää läskikasa rillipää finninaama, semmonen nyt ei ainaskaa saa naista, olen ihan normi miehen kokonen normaalisti pitempi mies kun muut, naiset aina tykkää pitkistä, mutta kai pitäs olla tatuoitu kovis, jolla on fyrkkaa ja gantin kello kädes. Eikait siinä sitte, en osaa oikee mitää sanoa :D.

      • Sinä vasta et vasta naista saa vitun luuseri, tuu naama etee sanoon niin lyön turpaa


      • läskimaha

        Gant on ihan rihkamakello. Oikeat merkit on rolex,tissot ja omega.


      • läskimaha kirjoitti:

        Gant on ihan rihkamakello. Oikeat merkit on rolex,tissot ja omega.

        Ihan sama, ei ole varaa semmosii sori vaan.


    • Ei olis pitäny kirjottaa tänne mitään, täälä on nii idioottimaista sekopää negatiivista porukkaa!

    • eisesenkummempaa

      Lopetat ruikuttamisen, sitten alat deittipalveluissa viestittelemään vanhemmille, ei parhaimman näköisille naisille, etkä heille ruikuta vaan heität läppää ja menet panemaan.

    • Falconetti

      Osta viisumi ja davai venäjälle,niin loppuu naisen puute..

      • Ei ole rahaa kun elää sossutuella ja kaikkee muuta. Pitäs olla bachelor, se saa kaikki naiset, komee rikas palomies.


      • omavalinta
        Allu85 kirjoitti:

        Ei ole rahaa kun elää sossutuella ja kaikkee muuta. Pitäs olla bachelor, se saa kaikki naiset, komee rikas palomies.

        Ite olen korvauksilla matkustanut useassa eri maassa.


      • Jaa no onnea, mulla ei ole rahaa matkustella mihkään!


      • 0000000000000
        Allu85 kirjoitti:

        Jaa no onnea, mulla ei ole rahaa matkustella mihkään!

        Sulla vissiin sitten erilaiset korvaukset kuin muilla.


      • Todellaki tulot noin 500 e kk vittu


      • pääseevaikkaminne
        Allu85 kirjoitti:

        Todellaki tulot noin 500 e kk vittu

        Kyllä silläkin pääsee vaikka minne kun etukäteen suunnittelee.


      • Sori ei pääse on velkoja lainoja ja ruokamenot sun muuta.


    • erakko-äijä

      Mää ole vanha yksinäine äijä.Tai en mää nii vanhakaa ol.Mää täytä koht 60.
      Mää elä erakko-elämää kerrostalo-yksiöss.
      Kyll joskus nii vaikeet o.Ei ol sit yhe yhtä ystävää.Tää o tilanne nyt.
      En mää ennää juo viinaakaa.Tääl mää yksi ole.
      Mää ota ketipinorii 2kertaa päiväss.
      Kyll mää joskus akast unta nää.Mittää toivoo ei sit siihe ennä ol.

    • Kyllä mä joskus sen oikeen löydän, mul ei nyt oo töitä ja oon masentunut, mut luottotiedot on kunnossa ja suht hieno asunto. Ja laihdutan niin saan naisia.

    • Johan tuli hiljasta tälle palstalle..

    • On se lujassa toi naisen saaminen vaan nykyään. Ennen niitä sai ja Tinderissäki tuli matcheja, nykyään turha toivo, ja baaritkaa ei niin kiinnosta.

      • Joo haista pitkä paska, en ole onneksi ruma,toisin kun sinä luuseri haukkuja!


    • Ehkä tässä pitää luovuttaa. Selaa tinderiäki suurin osa hienoja naisia jotka on koulutettu ja käy töis tai koulus. Ei se auta ei.

    • LuuSeri-

      Ikävä kyllä naisia eivät kiinnosta luuserit.

      • Mä en ole sori luuseri. Saahan noi jjulkkiksetki naisia ja niil on luottotiedot menny paljo miehillä, mulla ei sentää ole.


    • Nen

      En minä miehessä rakastu hänen työhönsä, tavaroihinsa jne, vaan persoonaan ja kokonaisuuteen. Saa olla vaikka työtön. Pitää olla siisti, fiksu, hyväkäytöksinen ja täysijärkinen.

      • Tuota en ihan usko, naiset on nykyää rahan ja merkkivaatteiden perään, pitäs kai just olla se jännämies, ja vähä rikollinen, juo viinaa sun muuta, kilttimies ei kelpaa, vaikka käy salilla ja on silti työtön. En ymmärrä.


      • Painu sä vittu vetämään hanskaas luuseri!


    • Kai se oikea sitten joskus tupsahtaa eteen, toivotaan niin.

      • Tärkeysjärjestys

        Toivotaan kuitenkin paljon enemmän, että selviät alussa luettelemistasi ongelmistasi / haasteistasi ensin, koska ketään toista ihmistä ei voi vaatia kantamaan niitä kanssasi. Saatika, jos oletat, odotat ja toivot, että tyttis jottenkin poistaisi ikävät asiat päiväjärjestyksestäsi.


      • Tiedän, mutta toisilla ne ongelmat kestää aina,ja multa ne ei ole lähtenyt, koska oon erilainen ja outo kuin muut miehet, mutta sitte ollaan sinkkuna, emmä ainaskaa ruma ole, aika paljo miehiä on rumempiaki,outoa jos en löydä.


      • Omituisiaotuksia

        Jos on pakko olla "outo", niin ole hyvällä tavalla. Huonolla tavalla outo karkoittaa kaikki muutkin ympäriltä kuin tytöt.


    • NainenRuudunTakaa

      Noilla spekseillä sä voit löytää naisen esim. mielenterveyskuntoutujien tukiryhmästä tai jostain työttömien menoista.

      • Mieti vähä sanomisia, miks pitää olla noin ilkee?


      • NainenRuudunTakaa
        Allu85 kirjoitti:

        Mieti vähä sanomisia, miks pitää olla noin ilkee?

        Mitä ilkeetä tossa on? Asialinjalla menin. Jos oot työtön ja masentunut, niin noi on paikkoja joissa sellaista elämää ymmärtävät naiset hengaa.

        Mieti itse asenteitasi naisia, työttömiä ja masentuneita kohtaan, aukeaako jotain?


      • Joo mut aika harva nainen on tällänen, suurin osa käy töissä tai koulussa.


      • Hetkine
        Allu85 kirjoitti:

        Mieti vähä sanomisia, miks pitää olla noin ilkee?

        Sinä itse olet myös ilkeästi kirjoittava.


    • Jossuiuu

      Mee kuntosalille, alku vaikeeta varmaan, mutta siitä tulee hyvä olo, soskuun hakemus että tarvitsi mielenrauhan vuoksi ko harrastuksen, kyllä olo aivan eri jo 3 kk päästä, voin taata että naurat näille sun vanhoille viesteille sen jälkeen. USKO.

      • Mä oon alottanu salin ja tiedän etten ole ruma, mulla on vaa ylipainoi vähän, ja varmaa siks en löydä naisia, aika paljo monilla rumillaki on naiset ja mä oon pitkä, käytän siistei vaatteita, puhdas koti, ja kaikkee, mut semmosta. Outoa vaan


      • Sori en oo mikää sekopää, ei tarvi sossua tähän mitenkää liittää!!


    • Yks nainen sanoi ku näytin kuvaani, et olen komea, ei silti ole naisia plaah.

      • Sit se sitä enemmän aloitteita. Enemmän hakeutuu ympäristöön missä on naisia.😁


      • NainenRuudunTakaa

        Sulla nousee helposti negatiivinen asenne pintaan, se karkoittaa naisia. Lisää positiivista pilkettä silmäkulmaan ja kohtaamaan ihmisiä.


      • Voi olla mut silti en tiedä mistä löytää, en oikein tykkää olla sinkkuna muutenkaan.


      • rohtunut.terska
        valtakunta kirjoitti:

        Sit se sitä enemmän aloitteita. Enemmän hakeutuu ympäristöön missä on naisia.😁

        Woihan Rosetäti

        Mulla kun on treffejä niin tiuhaan, ettei täällä ehdi käymää

        Rosetätiä moikkaamassa..

        Sill vällee pitää pari päivää petissä maata ja voidella

        pippeliä Hyväsalvalla


      • Joo kato ku ei kiinnosta,mä en sentää oo ruma ja oon sua paljo pitempi sori vaan.


      • rohtunut.terska kirjoitti:

        Woihan Rosetäti

        Mulla kun on treffejä niin tiuhaan, ettei täällä ehdi käymää

        Rosetätiä moikkaamassa..

        Sill vällee pitää pari päivää petissä maata ja voidella

        pippeliä Hyväsalvalla

        Rossi rossi..
        Minä se olen taas tehnytkään otin ukkoseni ja siitä taas kehittyi rakkauden hedelmä kohta miehen pitää itsensä leikkauttaa kuulemani mukaan😱 itsensä ja en anna sen tapahtua mielummin selipaatti tarkoittanee selät vastakkain pienessä paatissa kuin sängyssä vain pyllyt vastakkain katsellen toistemme kuvia.

        Noita rakkauden hedelmiä on tulossa jo seitsemäs tässä noi kuukauden aikana kun tiedä koska kömpii ulos..

        Paattimme vain pienenee kun joukko kasvaa ja ukko tipahtaa kohta ylilaidan kun on kohta kaksi, yhden sijaan tuossa vieressä nukkumassa.

        Mies se on karannut jo kouluun ja aikoo karata töihin syksyllä. Katsellaan koska se ajaa ohi kodinkin kun pitäisi kotio tulla😁


      • Ihme jorinaa sullaki.


    • PyhäHenki

      Laita itsesi ja elämäsi kuntoon ennen kuin haaveiletkaan parisuhteesta.

      • Mulla on ollut ennenkin parisuhteita.


    • Mutta tiedän useita rumia miehiä, jotka ovat löytäneet naisen, ja avioituneet. Toisaalta tiedän myös komean näköisiä poikamiehiä, jotka kulkevat ylpeästi nokka pystyssä, eivätkä ole kiinnostuneet kaikista vastaantulevista naisista. Ne poikamiehet eivät juuri etsi naisseuraa, mutta jos joku oikein fiksu sopiva nainen sattuu kohdalle, niin silloin voi ystävyys tai seurustelu alkaa.

    • Pitkät miehet jotka käy salilla, pitäs saada naisia.

    • Ehkä naisia sit kiinnostaa ne jännämiehet, ei voi tajuta.

      • Höpö-höpö-höpö

        Jännämies, atm, ytm ... Mitä vielä? Ihmisiä kaikki, erilaisia, mutta nii-in samanlaisia kun oikein perille asti juttua funtsitaan. Siksi ei kannattaisi karsinoida ketään, eikä varsinkaan tuntemattomia tyyppejä, koska metsään menee - aina. Tärkein juttu elämässä on tuntea itsensä, muuten ei voi ikinä tutustua kehenkään toiseen.


    • Olipa taas kauniita tyttöjä Sellossa😊

    • On tää yksinäisen miehen elämä tylsää. Töitä ei ole. Kaverit meni. Tyttöystävä meni. Uutta ei nököjään löydä. Jos alkais kattelee töllöö. Mitä muutakaan ku paskaa elämää on.

      • NnNnN

        Mikä siinä on, ettei yksinäiset löydä toisiaan, kun heitä paljon on. Taitaa olla kysymys sosiaalisista taidoista....

        Olet täysin väärässä, että esim työttömyys on este löytää nainen, koska onhan myös työttömiä naisia. Minullakin on suhde työttömään mieheen vaikka olen töissä. Rakastan ihmistä, enkä hänen omaisuuttaan tai statustaan.


      • No en tiedä miksei löydä. Ihme touhua muutenki. Kai se on totta että se Jännämies on naisten mieleen.


      • HaveFx
        Allu85 kirjoitti:

        No en tiedä miksei löydä. Ihme touhua muutenki. Kai se on totta että se Jännämies on naisten mieleen.

        Jännämiehen kanssa voi pitää hauskaa niin kauan kuin tulee vastaan se oikea rakas.


      • Onnea vaan.


    • Joo ei tule osumia Tinderissä edes samantasoisilta naisilta, taitaa olla haave saada nainen ja vielä työtön.

    • Sit ottaa yhteyttä naiseen, nainen joko lukee viestin, ei vastaa ku ei kiinnosta, tää on aika turhauttavaa ja hermot menee, ehkä helpointa antaa olla jos ei kelpaa..

    • Kai pitäs olla jotenki jännempi tai komeempi ja iso turn off on jos ei käy töissä, ei nyt voi mitää tulot on 518 e kk ja sil eletään.

    • yksinköss

      MINÄ OLEN YKSINÄINEN NAINEN EN KÄY MISSÄÄN KUN EI VARAA LUONNOSSA LIIKUN OLISIN TOSI ONNELLINEN JOS OLISI JUTTUSEURAA 60v kymmenen vuotta yksin

      • Joo mä halun naisen,mä olen menos töihin, rupee elää pienellä rahalla ja ilman naista


    • Ihan hyvin tässä yksin pärjää, mihin noita naisia tarvii ku ne on niin ronkeleita ja jännåmiehet esim kelpaa.

    • Oikee jännämies bachelor, rikas nuori pitkä palomies, oikee missien ihanne mies, pillua tulee vaikka kuinka ja naisia ovelle asti. Mut tavis mies ei saa mitää, ku pitäs olla duunia ja hyvät tulot, autot kaikkee, kaikilla se ei ihan mee näin valitettavasti.

    • Toiset tienaa sen about 500 e kk ja monta tonnia velkaa . Pätkätöitä, ei kavereita, ei oikeestaa mitää elämää, päivästä toiseen yksin hengailla ja semmosta elämää, ruoat ja vuokran saa maksettua, ei ole rahaa ostaa merkkivaatteita, matkustella, jos ei kelpaa naiselle olkoot.

      • itestäkiinni

        Ja kuitenkin on olemassa ihmisiä ketkä tekevät vaikka mitä vaikkei rahaakaan ole. On niitäkin ketkä reissaavat koko ajan persaukisina, ei muuta kuin kengät jalkaan ja talsimaan. Itestään kaikki on kiinni.


      • Joo no jos jää 200 € kk rahaa, niin ei kuule oo varaa tehdä mitää. hyvä et kerta käynti ravintolas tai pizzalle, tai jotain sun muuta paskaa,


      • wanhaämmä
        Allu85 kirjoitti:

        Joo no jos jää 200 € kk rahaa, niin ei kuule oo varaa tehdä mitää. hyvä et kerta käynti ravintolas tai pizzalle, tai jotain sun muuta paskaa,

        Jätä pizzat ja muut pskat väliin, niin on jossain kohtaa varaa. Kun sulla ei ollut edes kavereita, niin ei tarvitse niillekkään selitellä. 200 on aika paljon, jos se on ylimääräistä. Ruokaan ei yhdellä tiedostavalla ihmisellä mene kuin max. satanen kuussa, joten siinäkin tapauksessa vuodessa jäisi säästöön 1200 ekua. Parissa vuodessa 2400. Tai jos se 200 on ylimääräistä, sulla on kahdessa vuodessa jo 4800.


      • Sori ei onnistu, ei jää mitää säästöön.


    • On se kiva haaveilla omasta ja katsella naisia, mut siihen se jääkin, ei voi koskea ja mitää. Paljo kauniita tiukkapeppusia naisia on.

      • Painukko vittuun kusipää!


    • Minä taas en ymmärrä miten tuntuu siltä että kaikki muut miehet saavat ennenpitkää parisuhteen, jopa ne kaikista pahimmat luuserit mutta itsellä ei ole toivoakaan sellaisesta että pääsisin parisuhteeseen jonkun naisen kanssa. Alkaa todellakin tuntua siltä että sitä on oikein luusereiden luuseri.

      No tiedän kyllä missä on vika mutta en minä itse niille asioille ole pystynyt mitään tekemään ja vielä vähemmän psykiatrit eikä lääkkeistäkään oikein ole apua. Melkein kaikilla kavereillakin on jo nainen tai on ollut useitakin ja itse olen edelleen ikisinkku. Olen varmaan melkolailla menetetty tapaus. Että semmosta.

    • Rumat miehet ei saa naisia. Miksi siitä ei saa puhua vaan viestit poistetaan.
      Naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehiä. Kai se niin on.

      • Jännäjutt

        Jännämies ilman väkivaltaa käy.


    • Noi jännämies paska jutut on täyttä paskaa. Kyl kuka mies vaan saa naista.

    • Nykyajan naiset ostaa merkkivaatta. Ja niil on omat kaverit. Kokoajan snäppi tai insta pääl. Eivät kato ees silmiin, ja ei tod kiinnosta. En usko et kaikki komeatkaan saa naista nykyään.

    • Parempi kun ei tänne kirjota mitää, ku ei näytä ketää kiinnostavan, tekee vaa itestä naurunalaisen pellen joo.

      • Kuin sanonut viihteelle ilman juomisia sinne menee muitakin sinkkuja. Sinkkubileet yms. Tapaamis paikkoja.
        Festareille jossa on usein kohdannut pareja.


        Yleensä se voi olla joku tuttukin kun säpinöinyt aiemmin.😁


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe