Olenko halunnut tulla raskaaksi narsistista?

Olenko_halunnut

Olenko halunnut tulla raskaaksi suhteessani narsisti-pyskopaattiini?
Oliko minulla jotain sellaisia suunnitelmia vielä jatkosta hänen kanssaan, että sitä voisi kutsua edes seurustelusuhteeksi sen jälkeen kun tajusin mikä hän suurin piirtein on?

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinpuhelua

      Kukahan tuohonkin täällä palstalla vastauksen tietäisi?

      • Yhteenlaskutoim

        Yhteenlaskutoimitus osaa!
        Hän on ylitse muiden. Hän on ylitse minun itseni.


      • viisasyht
        Yhteenlaskutoim kirjoitti:

        Yhteenlaskutoimitus osaa!
        Hän on ylitse muiden. Hän on ylitse minun itseni.

        Niinkö? Sekö sinua ketuttaa, että hän saattaa tietää sinuakin paremmin?


      • Joo_kyllä
        viisasyht kirjoitti:

        Niinkö? Sekö sinua ketuttaa, että hän saattaa tietää sinuakin paremmin?

        Joo kyllä se ketuttaa kun ei itse tiedä mitä on halunnut ja hän tietää sen eikä sitten kerro enempää... Mutta ehkä hän palaa tietämään kun vain jaksan odottaa...


      • Itseasiassa_
        viisasyht kirjoitti:

        Niinkö? Sekö sinua ketuttaa, että hän saattaa tietää sinuakin paremmin?

        Itseasiassa olisi kyllä hirveää jos hän olisi oikeassa tässä, että olen halunnut tulla raskaaksi ja minulla on ollut pitkän tähtäimen suunnitelmia jopa (vaikkapa avioliitto tm.) enkä itse siitä tietäisi mitään. Se olisi kyllä perin juurin kauheaa.
        Voiko hän olla niin viisas että hän tietää sellaista vaikka minä en tiedä.
        Hän on vuosien varrella tiennyt paljon muutakin minusta mitä minä en tiedä itsestäni.


      • Joo_kyllä kirjoitti:

        Joo kyllä se ketuttaa kun ei itse tiedä mitä on halunnut ja hän tietää sen eikä sitten kerro enempää... Mutta ehkä hän palaa tietämään kun vain jaksan odottaa...

        Kerroin jo lukeneeni tältä palstalta sinun kirjoittamanasi että olisit halunnut lapsen sen narsistipsykopaattisi kanssa. Ei siinä sen kummempaa, hedelmöityshoidot yms. on sitte ihan sun höpöhöpö juttujasi tässä kohtaa, en muista lukeneeni sellaisia.


      • Kaivapa
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Kerroin jo lukeneeni tältä palstalta sinun kirjoittamanasi että olisit halunnut lapsen sen narsistipsykopaattisi kanssa. Ei siinä sen kummempaa, hedelmöityshoidot yms. on sitte ihan sun höpöhöpö juttujasi tässä kohtaa, en muista lukeneeni sellaisia.

        Kaivapa sitten se juttu arkistostasi jos kerran noin väität.
        Minä väitän ettei se pidä paikkaansa.
        On todella kettumaista väittää tuollaista.
        On todella lapsellista että minä joudun täällä palstalla mittelemään tällaisesta.
        Oletko ihan hassu etkä ymmärrä sen vertaa että minäkin voin keksaista mitä vain mitä väitän sinun sanoneen joskus, tai ylipäätään kuka tahansa voi laittaa kenen tahansa suuhun mitä vain lauseita.

        Eli kaivapa nyt se juttu esiin sitten niin katsotaan sitten.
        Muuten voit sulkea siitä asiasta suusi lopullisesti.
        Ei mitään järkeä tuollaisessa.


      • Eikä_sinulla
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Kerroin jo lukeneeni tältä palstalta sinun kirjoittamanasi että olisit halunnut lapsen sen narsistipsykopaattisi kanssa. Ei siinä sen kummempaa, hedelmöityshoidot yms. on sitte ihan sun höpöhöpö juttujasi tässä kohtaa, en muista lukeneeni sellaisia.

        Eikä sinulla nyt ole muuta mahdollisuutta kuin jatkaa tuota vänkäämistä, mikä nyt on jo todistettavastikin muistiharha.

        Nyt lukenut Jotain ymmärtämättömänkin kirjoituksia sekä loppukesästä 12, jolloin ilmestyi palstalle, sekä vuodeltä 13 jolloin aloin myös sen päiväkirjamaisen jolloin ei enää hajuakaan mistään tuollaisista jatkoista mitä sinä vihjailet (edelleen).

        Mutta en myöskään alun kirjoituksistani löydä mitään tuollaista, sen sijaan sinun harhaluulojasi löytyy pilvin pimein.

        Tässä pari esimerkkiä sanailuista, joissa olenkin suutahtanut aika kipakasti.

        Jotain ymmärtämättä
        8.1.2013 18:03

        "Mitä sinä edelleen haluat hänestä... "

        Käytän häntä seksuaalisesti hyväkseni niin kauan, kuin itseäni kiinnostaa, sen jälkeen heitän hänet pois.

        "Sille en voi mitään...jos ne sinun omat sanomisesi harmittavat sitten, kun näet ne ikäänkuin luettuna toisen silmin..."

        Ei harmita omat sanat. Mutta sinun sanasi harmittavat. Luulet osaavasi fiksusti vihjaille, niin, ettei siihen olisi sanomista. Ainoastaan aikapula ja minun fiksuuteni estävät minua teilaamasta sinun juttujasi kokonaan. Ja eihän sinulla niitä omia ajatuksia niin paljoa olekaan."

        ¤sinullehan siinä vastailen, kellekäs muulle...


      • Kaivapa kirjoitti:

        Kaivapa sitten se juttu arkistostasi jos kerran noin väität.
        Minä väitän ettei se pidä paikkaansa.
        On todella kettumaista väittää tuollaista.
        On todella lapsellista että minä joudun täällä palstalla mittelemään tällaisesta.
        Oletko ihan hassu etkä ymmärrä sen vertaa että minäkin voin keksaista mitä vain mitä väitän sinun sanoneen joskus, tai ylipäätään kuka tahansa voi laittaa kenen tahansa suuhun mitä vain lauseita.

        Eli kaivapa nyt se juttu esiin sitten niin katsotaan sitten.
        Muuten voit sulkea siitä asiasta suusi lopullisesti.
        Ei mitään järkeä tuollaisessa.

        En minä väitä mitään muuta kuin muistan lukeneeni sinun kirjottaneen tuollaista ja mitä tulee suun sulkemiseen niin itsehän tätä keskustelua jatkat, teit oikein ketjunkin sitä varten


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        En minä väitä mitään muuta kuin muistan lukeneeni sinun kirjottaneen tuollaista ja mitä tulee suun sulkemiseen niin itsehän tätä keskustelua jatkat, teit oikein ketjunkin sitä varten

        Ps. tuli vielä mieleen, että pyydät poistoon muiden kirjoituksia, mikset myös noita minun jotka koet itseäsi loukkaavaksi.

        Mutta ny nukkumaan


      • Tuossa_samasta

        " Jotain ymmärtämättä

        8.1.2013 17:28
        "niin ymmärsin ettei ole ilmeisesti halunnut ehtiä esim. noista sinun kertomistasi syistä johtuen...ny sinua tapailemaan sen kivan merkeissä...josta edelleen annoit ymmärtää haaveilevasi..."

        No, en ole kertonut kaikkea... Esim. omaa osuuttani välien katkeamiseen. On niin vaikeasti ymmärrettävää. Riittää, kun kerron, ettei kulttuuria harrastamaton seksiaddikti alkoholisti tyydyttänyt minun miesmakuani... kaikin tavoin. Muuten kyllä olisi käynyt, mutta kun ei käynyt.

        Et ymmärtänyt sitä, että ehdin vastaamaan hänelle, ennenkuin edes aloitti. Mutta niitä syitä, miksi kaikkea tapahtui, en täällä palstalla ala paljastelemaan. Joten... olisin vain toivonut, että noita ilkeämielisiä vihjauksiakaan ei olisi tullut.

        Miltä sinusta tuntuisi, jos sinun kirjoituksiasi vastaan hyökättäisiin, tavallaan nollaamalla sinut kokonaan. Vääristelemällä jne.

        Mielestäni voisi kirjoitella reilusti, kun kerran kirjoittelee. Miksi yleensä muuten edes kirjoittaa. Ei ole minun vikani, mitä sinun kaamea Ännäsi on sanonut. Olisit sanonut takaisin sille. Se on niin yksinkertaista. Älä siitä minua syytä. Minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä."

        Tuossa samasta ketjusta aiemmin.
        Ja tässä:

        Käsitysk.ei riitä

        8.1.2013 15:58

        17 16=33 kirjoitti:
        "Luulen, että vielä aion joskus hänet tavata niissä merkeissä....Jos nyt ajattelen, että on paras, niin tottakai käytän häntä. :)"

        Niin olen ymmärtänytkin ettet mieluusti luovu seksikumppanistasi...vaikka noh...käsittääksesi otoksesi miehistä sen suhteen on aikas pieni...

        että tiedä sitten onko hän ny niin hyvä...vaikka sinulle paras onkin...joskus se ainoakin on paras...jos ei muuta halua tai saa...

        Ja olen ymmärtänyt että tällä hetkellä sinun n:lläsi on hänen mielestään sinua parempi nainen...siinäkin mielessä jos ei kerran seksi sinun kanssasi kiinnosta...

        Mutta uskon kyllä että toiveesi toteutuu jos kerran se sinun n on seksiaddikti...ja tuossa Vakinin sivulla on mainittu joitain strategioitakin siihen...miten tulee toimia...

        (1d) Viekoittele hänet

        Tarjoa hänelle jatkuvaa Narsistista Lähdettä. Voit saada narsistin tekemään mitä tahansa tarjoamalla Narsistista Lähdettä (ihailua, palvontaa, huomiota, seksiä, pelkoa, alamaisuutta, jne.), tai uhkaamalla tyrehdyttää sen.

        Tarjoa narsistille henkilökohtaisesti jotakin niin ainutlaatuista että hän ei voi saada sitä mistään muualta. Valmistaudu myös kokoamaan tulevia Ensisijaisen Narsistisen Lähteen lähteitä koska sinä et voi olla SE kovinkaan kauaa, jos ollenkaan. Jos sinä alat toimia narsistin parittajana, hän tulee sinusta paljon riippuvaisemmaksi

        Jos narsistisi on ruumiillinen narsisti etkä pahastu ryhmäseksistä, liity siihen mukaan mutta ole varma että valitset narsistisi puolesta ihmiset oikein. Jos pahastut - jätä hänet. Ruumiilliset narsistit ovat seksiaddikteja ja parantumattomasti uskottomia."

        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/abuse3.html

        Ja olet kaiketi myös tietoinen tästä...

        "Narsistit etsivät koko ajan Narsistista Lähdettä. He eivät ole tietoisia ajasta, heillä ei ole minkäänlaista käyttäytymisen johdonmukaisuutta eikä käyttäytymissääntöjä, eivätkä he piittaa moraalisesta hienovaraisuudesta.

        Ilmaise narsistille että olet käytettävissä oleva lähde - ja hän on tuomittu imemään lähteensä sinusta. Tämä on refleksi. Hän olisi reagoinut samalla tavoin mihin tahansa muuhun lähteeseen. Jos se mitä tarvitaan lähteen saamiseksi sinusta, on vihjauksia läheisyyteen - hän käyttää niitä runsaskätisesti"

        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/NarSupply.html

        "joskus se ainoakin on paras...jos ei muuta halua tai saa..."

        Puhu kuule nyt vain itsestäsi. Sinä nuo näyt paremmin tietävän, jotka ei saa...
        Tuo on kuule hyvin, hyvin sairasta. Kirjoitella tuollaisia pimeitä juttuja naiselle, jota ei tunne eikä ole koskaan nähnyt.

        Sinulla on niin huono itsetunto, että se on todella... Minun ei tulisi mieleenikään loukkailla täälä tuntemattomana tuntemattomia ihmisiä. Mutta minulla onkin terve itsetunto.

        Älä kirjoita ollenkaan, kun olet noin pahansuopa ja ilkeä. Olet niin katkera, enkä usko, että se on yhden narsistin vika. Ei yksi narsisti elämässä tee tuollaista jälkeä. Ei niitä narsistin haukkumisia täyspäinen ihminen kuuntele eikä usko.

        Tuossa väitit myös, ettei minun n. tuttuni halua minua... Tuon kun näkisi. Olet omituinen, olet todella omituinen. Taidat itse olla tosi ruma. Kyllä rumatkin naiset miehiä saavat, kun tyytyvät mihin vain... Ja järkevät murrosikäisetkin tietävät, että itsensä jakajilla on huono itsetunto. Sinä sitten pikaisesti vedit uutta putkeen, kun ännäsi löysi todellakin paremman. Uskon niin. Sinulle kelpaa mikä vain. "


        Tuosta kaikesta nyt näkee että olet väännellyt oikein kunnolla. Muistan kyllä mutta että noin... Niin kummastuttaa vieläkin kuinka valtavasti purit minuun raivoa, kiukkua ja vääristelylläsi maalasit minun kirjoittajapersoonaani joksikin ihan muuksi.

        Mihinkäs koira karvoistaan pääsisi. Pakko todeta.


      • Niin_nyt
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        En minä väitä mitään muuta kuin muistan lukeneeni sinun kirjottaneen tuollaista ja mitä tulee suun sulkemiseen niin itsehän tätä keskustelua jatkat, teit oikein ketjunkin sitä varten

        Niin, nyt kun luin noita vanhoja kirjoituksia niin ihan väärin käsität joko tahallasi tai tahtomattasi samaistat omaan kokemaasi minun juttuani. Mutta mistä olet tempaissut lapsen hankinnan ja jatkot, niin sitä ei tarina kerro. Ei ainkaan minun palstakirjoitukissani ole sellaisia ollut.
        Sinä luultavasti väännät toisen sanoja niin omaan malliisi että ihan oikeasti sitten muistat päin prinkkalaa noin paljon.
        Eipä ihme jos on paljon erimielisyyttä. Kuinka ihmeessä kukaan voi käsittää noin väärin?

        Mutta kuristusasia pitää paikkansa, mutta kuristajan muistit väärin. Sillä on vissi ero kenestä kyse.


      • Niin_nyt kirjoitti:

        Niin, nyt kun luin noita vanhoja kirjoituksia niin ihan väärin käsität joko tahallasi tai tahtomattasi samaistat omaan kokemaasi minun juttuani. Mutta mistä olet tempaissut lapsen hankinnan ja jatkot, niin sitä ei tarina kerro. Ei ainkaan minun palstakirjoitukissani ole sellaisia ollut.
        Sinä luultavasti väännät toisen sanoja niin omaan malliisi että ihan oikeasti sitten muistat päin prinkkalaa noin paljon.
        Eipä ihme jos on paljon erimielisyyttä. Kuinka ihmeessä kukaan voi käsittää noin väärin?

        Mutta kuristusasia pitää paikkansa, mutta kuristajan muistit väärin. Sillä on vissi ero kenestä kyse.

        No kävin lukemassa koko ketjun, kun kerran osviitaa sinne annoit.

        En ny kyllä ymmärtänyt, miten tuo vanhaketju ny liittyy tähän nyt käsillä olevaan asiaan.

        Mutta jos sattuu, että joku muukin tätä ketjua lukee, niin toki on fiksua laittaa linkki ko. ketjuun, että voi lukea kokonaisuuden, kuka kirjoitti mitäkin, että pääsee vähän kuusalle mistä on kysymys

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11164852/totuus-narsistin-elamasta


      • Toi875

        Olette kyllä outoa sakkikuntaa
        Voi h*levata sentään.
        Oikeita narskuja.
        Ja joutilaita p*skanaamoja.
        Menkää oikeisiin töihin, ettei tarvi täällä roikkua yötäpäivää


      • Kun_väität
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No kävin lukemassa koko ketjun, kun kerran osviitaa sinne annoit.

        En ny kyllä ymmärtänyt, miten tuo vanhaketju ny liittyy tähän nyt käsillä olevaan asiaan.

        Mutta jos sattuu, että joku muukin tätä ketjua lukee, niin toki on fiksua laittaa linkki ko. ketjuun, että voi lukea kokonaisuuden, kuka kirjoitti mitäkin, että pääsee vähän kuusalle mistä on kysymys

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11164852/totuus-narsistin-elamasta

        "En ny kyllä ymmärtänyt, miten tuo vanhaketju ny liittyy tähän nyt käsillä olevaan asiaan."
        Kun väität niin hassuja!!!
        Ketju vuoden 13 alusta. Minä ollut tuolloin puoli vuotta palstalla ja ajatukset nuo. Toisessa ketjussa ihan ensimmäisiä ajatuksia kun 12 elokuussa ensimmäiset tekstit tänne kirjoitin ja silloin jo minulla oli selvät sävelet...
        Että ihan nyt hassuja veistelet mitä kuvittelet minun ajatelleen. Ja muistisi tekee sinulle samat tepposet kun nyt todistetusti luetkin hassusti.


      • Kun_väität kirjoitti:

        "En ny kyllä ymmärtänyt, miten tuo vanhaketju ny liittyy tähän nyt käsillä olevaan asiaan."
        Kun väität niin hassuja!!!
        Ketju vuoden 13 alusta. Minä ollut tuolloin puoli vuotta palstalla ja ajatukset nuo. Toisessa ketjussa ihan ensimmäisiä ajatuksia kun 12 elokuussa ensimmäiset tekstit tänne kirjoitin ja silloin jo minulla oli selvät sävelet...
        Että ihan nyt hassuja veistelet mitä kuvittelet minun ajatelleen. Ja muistisi tekee sinulle samat tepposet kun nyt todistetusti luetkin hassusti.

        Niin onhan se joskus toki mielenkiintoista lukea noita vanhojakin, vaikka tuo silloinen kirjoitustyylini kyllä hirvittää siinä kun jotkut jututkin

        Mutta toisaalta taas kun ei enää ole tunnetasolla niin kiinni niissä menneissä, niin huomaa lukiessaan sitte vallan muita seikkoja

        Tosiaan näytit liittyneen ketjuun vasta "peräpäässä" ja keskustelu ny meni sellaiseksi kuin se yleensä menee sinun kanssasi.

        Näytti siellä loppupäässä olleen sinulle niin tyypillinen maininta kateellisuudestakin. Että sitäkin sit huvittuneena miettii, et mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta.

        Tässä kohtaa taas pakostakin tulee mieleen, et olisihan se mielenkiintoista tosiaan tavata kasvotustenkin henkilö, jonka kanssa vuosikausia täällä ajoittain jankkaa


      • Mielessäni
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niin onhan se joskus toki mielenkiintoista lukea noita vanhojakin, vaikka tuo silloinen kirjoitustyylini kyllä hirvittää siinä kun jotkut jututkin

        Mutta toisaalta taas kun ei enää ole tunnetasolla niin kiinni niissä menneissä, niin huomaa lukiessaan sitte vallan muita seikkoja

        Tosiaan näytit liittyneen ketjuun vasta "peräpäässä" ja keskustelu ny meni sellaiseksi kuin se yleensä menee sinun kanssasi.

        Näytti siellä loppupäässä olleen sinulle niin tyypillinen maininta kateellisuudestakin. Että sitäkin sit huvittuneena miettii, et mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta.

        Tässä kohtaa taas pakostakin tulee mieleen, et olisihan se mielenkiintoista tosiaan tavata kasvotustenkin henkilö, jonka kanssa vuosikausia täällä ajoittain jankkaa

        "Tosiaan näytit liittyneen ketjuun vasta "peräpäässä" ja keskustelu ny meni sellaiseksi kuin se yleensä menee sinun kanssasi."
        Mielessäni tosiaan on käynyt useita kertoja minkälaista palstakeskustelu olisi voinut minulla olla jos sinä et olisi noin kiivaasti asettunut vääristelemään minun kirjoituksianin ja mielen laatuani sitä myöden.
        Tahtoisit vielä livenäkin vääristelemään minun juttujani? Mahdat nauttia...


      • Mainitsen
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No kävin lukemassa koko ketjun, kun kerran osviitaa sinne annoit.

        En ny kyllä ymmärtänyt, miten tuo vanhaketju ny liittyy tähän nyt käsillä olevaan asiaan.

        Mutta jos sattuu, että joku muukin tätä ketjua lukee, niin toki on fiksua laittaa linkki ko. ketjuun, että voi lukea kokonaisuuden, kuka kirjoitti mitäkin, että pääsee vähän kuusalle mistä on kysymys

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/11164852/totuus-narsistin-elamasta

        "Mutta jos sattuu, että joku muukin tätä ketjua lukee, niin toki on fiksua laittaa linkki ko. "
        Mainitsen nyt että kyseisessä kommentissa kone teki tenän (😉) eikä suostunut enää ottamaan yhtään merkkiä vastaan joten jouduin luopumaan linkin liittämisestä joka tosin oli pyhä aikomukseni se liittää.


      • Kuvittelisin
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niin onhan se joskus toki mielenkiintoista lukea noita vanhojakin, vaikka tuo silloinen kirjoitustyylini kyllä hirvittää siinä kun jotkut jututkin

        Mutta toisaalta taas kun ei enää ole tunnetasolla niin kiinni niissä menneissä, niin huomaa lukiessaan sitte vallan muita seikkoja

        Tosiaan näytit liittyneen ketjuun vasta "peräpäässä" ja keskustelu ny meni sellaiseksi kuin se yleensä menee sinun kanssasi.

        Näytti siellä loppupäässä olleen sinulle niin tyypillinen maininta kateellisuudestakin. Että sitäkin sit huvittuneena miettii, et mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta.

        Tässä kohtaa taas pakostakin tulee mieleen, et olisihan se mielenkiintoista tosiaan tavata kasvotustenkin henkilö, jonka kanssa vuosikausia täällä ajoittain jankkaa

        "Näytti siellä loppupäässä olleen sinulle niin tyypillinen maininta kateellisuudestakin. Että sitäkin sit huvittuneena miettii, et mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta."
        Kuvittelisin että sitä että minulla asenne noin kohdallaan.
        Myönnä että asenteeni oli kohdallaan jo tuossa!!!


      • Tuli_vielä
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niin onhan se joskus toki mielenkiintoista lukea noita vanhojakin, vaikka tuo silloinen kirjoitustyylini kyllä hirvittää siinä kun jotkut jututkin

        Mutta toisaalta taas kun ei enää ole tunnetasolla niin kiinni niissä menneissä, niin huomaa lukiessaan sitte vallan muita seikkoja

        Tosiaan näytit liittyneen ketjuun vasta "peräpäässä" ja keskustelu ny meni sellaiseksi kuin se yleensä menee sinun kanssasi.

        Näytti siellä loppupäässä olleen sinulle niin tyypillinen maininta kateellisuudestakin. Että sitäkin sit huvittuneena miettii, et mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta.

        Tässä kohtaa taas pakostakin tulee mieleen, et olisihan se mielenkiintoista tosiaan tavata kasvotustenkin henkilö, jonka kanssa vuosikausia täällä ajoittain jankkaa

        "Tässä kohtaa taas pakostakin tulee mieleen, et olisihan se mielenkiintoista tosiaan tavata kasvotustenkin henkilö, jonka kanssa vuosikausia täällä ajoittain jankkaa"
        Tuli vielä mieleeni että olen sellainen vähän spontaani ja hyväntuulinenkin henkilö usein seurassa, niin saattaisin vaikka alkaa nauraa sinut nähdessäni niin sinä varmaan käsittäisit sen väärin ja siitä seuraisi ilman muuta koston kierre...
        Mutta laitapas koko lause missä mainitsen sinun kateudestasi, niin voin sitten itsekin lukea. En kertalukamalla löytänyt.


      • Tuli_vielä kirjoitti:

        "Tässä kohtaa taas pakostakin tulee mieleen, et olisihan se mielenkiintoista tosiaan tavata kasvotustenkin henkilö, jonka kanssa vuosikausia täällä ajoittain jankkaa"
        Tuli vielä mieleeni että olen sellainen vähän spontaani ja hyväntuulinenkin henkilö usein seurassa, niin saattaisin vaikka alkaa nauraa sinut nähdessäni niin sinä varmaan käsittäisit sen väärin ja siitä seuraisi ilman muuta koston kierre...
        Mutta laitapas koko lause missä mainitsen sinun kateudestasi, niin voin sitten itsekin lukea. En kertalukamalla löytänyt.

        Minusta tuntuu, että hyvnkin nauraisin minäkin, usein nauran täällä koneekin takana ajatellen, ai, et tämmöstäkin, ei oo todellista, voiko toi olla aikuinen

        "Mutta laitapas koko lause missä mainitsen sinun kateudestasi, niin voin sitten itsekin lukea."

        Niin hyvin useinhan sinula on tuota ylempi/alempi juttua/vertailua ja myös puhetta kateudesta, jota kateuden tunnetta minulle tyrkytät. Oli ihan hiljattainkin jossain ketjussa ja tosiaan pisti silmään tuossa muinaisessa ketjussakin, jolloin kirjoitit tähän tapaan

        "Yhteenlaskulla saa olla mielipiteensä, tietysti, mutta niin myös meillä muilla. En vain ymmärrä, miksi hän kärsii siitä, jos minä jatkan suhdettani n:iin. Olisiko jonkinlainen kateus kumminkin takana?"


      • Aivan_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että hyvnkin nauraisin minäkin, usein nauran täällä koneekin takana ajatellen, ai, et tämmöstäkin, ei oo todellista, voiko toi olla aikuinen

        "Mutta laitapas koko lause missä mainitsen sinun kateudestasi, niin voin sitten itsekin lukea."

        Niin hyvin useinhan sinula on tuota ylempi/alempi juttua/vertailua ja myös puhetta kateudesta, jota kateuden tunnetta minulle tyrkytät. Oli ihan hiljattainkin jossain ketjussa ja tosiaan pisti silmään tuossa muinaisessa ketjussakin, jolloin kirjoitit tähän tapaan

        "Yhteenlaskulla saa olla mielipiteensä, tietysti, mutta niin myös meillä muilla. En vain ymmärrä, miksi hän kärsii siitä, jos minä jatkan suhdettani n:iin. Olisiko jonkinlainen kateus kumminkin takana?"

        Aivan, mutta ajatus sinun kateuteesi liittyen on mainittu siis tuolla linkistä löytyvän ketjun lopussa.
        Niin, vähän vaikeaa on ymmärtää mitään järkevää syytä miksi niin kovin sinua on hiertänyt että minä olen jatkanut tapailemisen varjolla seksiä ja siinä ohessa narsisti-psykopaattini mielenlaadun tutkailua.

        "Minusta tuntuu, että hyvnkin nauraisin minäkin, usein nauran täällä koneekin takana ajatellen, ai, et tämmöstäkin, ei oo todellista, voiko toi olla aikuinen"
        Niin, mitähän sinäkin nyt takoitat tuolla "voiko olla aikuinen" -ajatelmallasi. Et ainakaan omin sanoin ole lähtenyt mitä ikäänkuin sinä odottaisit ihmiseltä tällaisella avoimella palstalla että hänet ikäänkuin aikuiseksi lukisit... Että jää ilmeisesti ikuiseksi arvoitukseksi.
        Tai sitten ihan yksiselitteisesti yrität vain härnätä/ärsyttää/kiusata kadehtimaasi kirjoittajaa...

        Mutta niinkuin jo vähän vihjaisinkin, niin en luottaisi siihen että käsittäisit minun nauruni edes oikein, kuten nyt vähän tulikin jo mieleen että loukkaisiko sinua ja sinun pitäisi kostaa, kun nyt jo käyt palstallakin vetämään tuosta tuota aikuisuuteeni kohdistuvaa epäilyä.
        Olisiko sitten tulkintasi minun naurustani sellainen että koska olen sen verran iloinen vielä iästäni huolimatta että saattaisin nauraa spontaanisti, en voi olla ihan täysjärkinen/aikuinen... vai mitä sitten tarkoitatkaan tuolla omalla aikuisuus tulkinnallasi.

        Koska aikuisuus lienee sinusta vähän sama kuin synkkyys, niin siinä lienee syytä tarpeeksi olla lähtemättä tapaamaan sinua. Minua vähän voisi ihan live tapaamisessa häiritä moinen aikuisuusvaade. Niinkuin sanottu niin en ole pohjimmalta olemukseltani kovin synkkä.


      • Aivan_ kirjoitti:

        Aivan, mutta ajatus sinun kateuteesi liittyen on mainittu siis tuolla linkistä löytyvän ketjun lopussa.
        Niin, vähän vaikeaa on ymmärtää mitään järkevää syytä miksi niin kovin sinua on hiertänyt että minä olen jatkanut tapailemisen varjolla seksiä ja siinä ohessa narsisti-psykopaattini mielenlaadun tutkailua.

        "Minusta tuntuu, että hyvnkin nauraisin minäkin, usein nauran täällä koneekin takana ajatellen, ai, et tämmöstäkin, ei oo todellista, voiko toi olla aikuinen"
        Niin, mitähän sinäkin nyt takoitat tuolla "voiko olla aikuinen" -ajatelmallasi. Et ainakaan omin sanoin ole lähtenyt mitä ikäänkuin sinä odottaisit ihmiseltä tällaisella avoimella palstalla että hänet ikäänkuin aikuiseksi lukisit... Että jää ilmeisesti ikuiseksi arvoitukseksi.
        Tai sitten ihan yksiselitteisesti yrität vain härnätä/ärsyttää/kiusata kadehtimaasi kirjoittajaa...

        Mutta niinkuin jo vähän vihjaisinkin, niin en luottaisi siihen että käsittäisit minun nauruni edes oikein, kuten nyt vähän tulikin jo mieleen että loukkaisiko sinua ja sinun pitäisi kostaa, kun nyt jo käyt palstallakin vetämään tuosta tuota aikuisuuteeni kohdistuvaa epäilyä.
        Olisiko sitten tulkintasi minun naurustani sellainen että koska olen sen verran iloinen vielä iästäni huolimatta että saattaisin nauraa spontaanisti, en voi olla ihan täysjärkinen/aikuinen... vai mitä sitten tarkoitatkaan tuolla omalla aikuisuus tulkinnallasi.

        Koska aikuisuus lienee sinusta vähän sama kuin synkkyys, niin siinä lienee syytä tarpeeksi olla lähtemättä tapaamaan sinua. Minua vähän voisi ihan live tapaamisessa häiritä moinen aikuisuusvaade. Niinkuin sanottu niin en ole pohjimmalta olemukseltani kovin synkkä.

        "Tai sitten ihan yksiselitteisesti yrität vain härnätä/ärsyttää/kiusata kadehtimaasi kirjoittajaa.."

        Niin edelleen jatkalla tuolla yhteenlaskutoimitus kadehtii linjalla.

        Joten uudistan kysymykseni mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta ? Mitä sinussa/sinulla on sellaista, jota luulet jonkun, tässä tapauksessa minun kadehtivan ?

        Mitä tulee sinun seksisuhteeseesi, niin mikä minua sen suhteen on hiertänyt niin senkin ole varmaan jo monesti tuonut esiin. mm. siinä päiväkirjassasi, jossa kommentoin, et kuullostaa muinaisen ännäni touhulta.

        Toimintapasi ei kuullosta narstin uhrin toiminnalta vaan päinvastoin.

        Aattele ny itsekin, narsistin uhriko mukamas käyttää seksuaalisesti hyväkseen sitä narsistia josta ei edes millään tavalla pidä ja heittää sit menemään.

        Ei ole ihme jos joku asiaa tuntematon on hoomoilasena ihmettele, et kumpiko oikein on kumpi.


      • Minäpä_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Tai sitten ihan yksiselitteisesti yrität vain härnätä/ärsyttää/kiusata kadehtimaasi kirjoittajaa.."

        Niin edelleen jatkalla tuolla yhteenlaskutoimitus kadehtii linjalla.

        Joten uudistan kysymykseni mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta ? Mitä sinussa/sinulla on sellaista, jota luulet jonkun, tässä tapauksessa minun kadehtivan ?

        Mitä tulee sinun seksisuhteeseesi, niin mikä minua sen suhteen on hiertänyt niin senkin ole varmaan jo monesti tuonut esiin. mm. siinä päiväkirjassasi, jossa kommentoin, et kuullostaa muinaisen ännäni touhulta.

        Toimintapasi ei kuullosta narstin uhrin toiminnalta vaan päinvastoin.

        Aattele ny itsekin, narsistin uhriko mukamas käyttää seksuaalisesti hyväkseen sitä narsistia josta ei edes millään tavalla pidä ja heittää sit menemään.

        Ei ole ihme jos joku asiaa tuntematon on hoomoilasena ihmettele, et kumpiko oikein on kumpi.

        "Joten uudistan kysymykseni mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta ? Mitä sinussa/sinulla on sellaista, jota luulet jonkun, tässä tapauksessa minun kadehtivan ?"
        Minäpä uudistan kysymykseni mitä sisältää aikuisuusvaateesi? Minkälainen ihminen on aikuinen ihminen sinun mukaasi?
        Saatan vastata jos vastaat itse ensin.


      • Mutta_hyv
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Tai sitten ihan yksiselitteisesti yrität vain härnätä/ärsyttää/kiusata kadehtimaasi kirjoittajaa.."

        Niin edelleen jatkalla tuolla yhteenlaskutoimitus kadehtii linjalla.

        Joten uudistan kysymykseni mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta ? Mitä sinussa/sinulla on sellaista, jota luulet jonkun, tässä tapauksessa minun kadehtivan ?

        Mitä tulee sinun seksisuhteeseesi, niin mikä minua sen suhteen on hiertänyt niin senkin ole varmaan jo monesti tuonut esiin. mm. siinä päiväkirjassasi, jossa kommentoin, et kuullostaa muinaisen ännäni touhulta.

        Toimintapasi ei kuullosta narstin uhrin toiminnalta vaan päinvastoin.

        Aattele ny itsekin, narsistin uhriko mukamas käyttää seksuaalisesti hyväkseen sitä narsistia josta ei edes millään tavalla pidä ja heittää sit menemään.

        Ei ole ihme jos joku asiaa tuntematon on hoomoilasena ihmettele, et kumpiko oikein on kumpi.

        "Mitä tulee sinun seksisuhteeseesi, niin mikä minua sen suhteen on hiertänyt niin senkin ole varmaan jo monesti tuonut esiin. mm. siinä päiväkirjassasi, jossa kommentoin, et kuullostaa muinaisen ännäni touhulta."
        Mutta hyvänen aika sentään!!!
        Etkö nyt sen vertaa ymmärrä että kysymyksessä on kokonaisuus. Koko suhde, ei suinkaan asiayhteydestään poistettu yksi lause tai edes elämän palanen. Että voisi ymmärtää asiaa narsistista ja sen uhrista on tiedettävä vähän enemmän.
        Sinä tiesit koska olin kirjoittanut ja kertonut paljon jo asiasta, silti hyökkäsit asiaa vastaan minuun kohdistuvin narsismiepäilyin. Minä en taas pidä sellaisesta. Minusta täysin asiatonta käytöstä. Onko se sitten minusta aikuista käyttäytymistä niin en kerro. Mutta uskon että heität sitä ulos mitä itse olet saanut. Liekö omaa aikuisuuttasi epäilty useinkin...

        "Aattele ny itsekin, narsistin uhriko mukamas käyttää seksuaalisesti hyväkseen sitä narsistia josta ei edes millään tavalla pidä ja heittää sit menemään."
        Jokainen urhi on oma persoonansa. Olen aina ihmetellyt kuinka narsisti kävikään edes minunlaiseni ihmisen kimppuun. Luultavasti silkkaa tyhmyyttään, eräänlainen idiootti kun on.

        Mutta sinä nyt et muista narsismista edes sitä (kun niin kovasti säälittelet) että narsisti ei rakkaudesta piittaa vaan suorastaan vihaa sitä joten kohtelu jonka narsisti minulta sai oli kyllä aivan säällistä kohtelua.


      • Minäpä_ kirjoitti:

        "Joten uudistan kysymykseni mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta ? Mitä sinussa/sinulla on sellaista, jota luulet jonkun, tässä tapauksessa minun kadehtivan ?"
        Minäpä uudistan kysymykseni mitä sisältää aikuisuusvaateesi? Minkälainen ihminen on aikuinen ihminen sinun mukaasi?
        Saatan vastata jos vastaat itse ensin.

        No minä kysyin ensin, että mieluusti ny kuulisin ensin sinun vastauksesi näihin kysymyksiin. Varsinkin kun jo vastasin edellä kysymykseesi mikä minua hiertää?

        Että vastavuoroisesti ny olisi sinun vuorosi vastata näihin

        Mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta ? Mitä sinussa/sinulla on sellaista, jota luulet jonkun, tässä tapauksessa minun kadehtivan ?

        Sekin on sellaista aikuisuutta, että kun ajattelee jonkun kadehtivan, niin kykenee myös kertomaan, että mitä se toinen ny kadehtii ja mistä syystä ajattelee toisen kadehtivan


      • Mutta_hyv kirjoitti:

        "Mitä tulee sinun seksisuhteeseesi, niin mikä minua sen suhteen on hiertänyt niin senkin ole varmaan jo monesti tuonut esiin. mm. siinä päiväkirjassasi, jossa kommentoin, et kuullostaa muinaisen ännäni touhulta."
        Mutta hyvänen aika sentään!!!
        Etkö nyt sen vertaa ymmärrä että kysymyksessä on kokonaisuus. Koko suhde, ei suinkaan asiayhteydestään poistettu yksi lause tai edes elämän palanen. Että voisi ymmärtää asiaa narsistista ja sen uhrista on tiedettävä vähän enemmän.
        Sinä tiesit koska olin kirjoittanut ja kertonut paljon jo asiasta, silti hyökkäsit asiaa vastaan minuun kohdistuvin narsismiepäilyin. Minä en taas pidä sellaisesta. Minusta täysin asiatonta käytöstä. Onko se sitten minusta aikuista käyttäytymistä niin en kerro. Mutta uskon että heität sitä ulos mitä itse olet saanut. Liekö omaa aikuisuuttasi epäilty useinkin...

        "Aattele ny itsekin, narsistin uhriko mukamas käyttää seksuaalisesti hyväkseen sitä narsistia josta ei edes millään tavalla pidä ja heittää sit menemään."
        Jokainen urhi on oma persoonansa. Olen aina ihmetellyt kuinka narsisti kävikään edes minunlaiseni ihmisen kimppuun. Luultavasti silkkaa tyhmyyttään, eräänlainen idiootti kun on.

        Mutta sinä nyt et muista narsismista edes sitä (kun niin kovasti säälittelet) että narsisti ei rakkaudesta piittaa vaan suorastaan vihaa sitä joten kohtelu jonka narsisti minulta sai oli kyllä aivan säällistä kohtelua.

        "Mutta sinä nyt et muista narsismista edes sitä (kun niin kovasti säälittelet) että narsisti ei rakkaudesta piittaa vaan suorastaan vihaa sitä joten kohtelu jonka narsisti minulta sai oli kyllä aivan säällistä kohtelua. "

        No kyllä minä tuon tiedän, että sitä taustaa vasten tuntuu oudolta, että vedät hernettä nenään kun tuossa vanhassa ketjussa toin esiin juurkin sitä ettei se sinun narsistipsykopaattisi välitä sinusta.

        Pidät ajatustani käsittämättömänä ja purnaat vastaan, ettei se niin ole.
        En toki tiedä asioiden oikeaa laitaa, sekin mielipiteeni tuossakin asiassa perustuu sinun kertomaasi.

        Kertomasi mukaan hänellä kosolti niitä muitakin naisia samanaikaisesti. Vietti viikonloppuja, jopa joulua mielummin jonkun muun naisen kuin sinun kanssasi, Hyvin ruma temppu myös se kun jätti puhelimensa auki pelehtiessään sängyssä sen miljadöörinaisen kanssa

        Kaikki tuo kertomasi/ narsistipsykopaattisi käytös kyllä minun mielestäni viittaa siihen siihen, ettei hän oikeasti välittänyt sinusta.

        Mutta no, ethän sinäkään välittänyt, kerroit tuolloin, että "Käytän häntä seksuaalisesti hyväkseni niin kauan, kuin itseäni kiinnostaa, sen jälkeen heitän hänet pois."


      • Niinpä_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No minä kysyin ensin, että mieluusti ny kuulisin ensin sinun vastauksesi näihin kysymyksiin. Varsinkin kun jo vastasin edellä kysymykseesi mikä minua hiertää?

        Että vastavuoroisesti ny olisi sinun vuorosi vastata näihin

        Mitähän mahdat ajatella minun kadehtivan sinulta ? Mitä sinussa/sinulla on sellaista, jota luulet jonkun, tässä tapauksessa minun kadehtivan ?

        Sekin on sellaista aikuisuutta, että kun ajattelee jonkun kadehtivan, niin kykenee myös kertomaan, että mitä se toinen ny kadehtii ja mistä syystä ajattelee toisen kadehtivan

        "Sekin on sellaista aikuisuutta, että kun ajattelee jonkun kadehtivan, niin kykenee myös kertomaan, että mitä se toinen ny kadehtii ja mistä syystä ajattelee toisen kadehtivan"
        Niinpä. Samoin myös se että kykenisi selittämään mitä tarkoittaa aikuisuudella siinä kohtaa kun itse usein "ääneen" epäilee jonkun muun aikuisuutta. Aikuisuusasiaa on kysytty sinulta jo aiemmin eri ketjussa, mutta et silloinkaan halunnut asiaan vastata.
        Kuule en nyt osaa vastata mitä sinä minussa kadehdit, kun minusta se on vähän hassua sellainen kadehtiminen... Mutta itse nyt vanhemmiten olen huomannut että on tullut vastaan joitain juttuja joita olenkin vähäsen käynyt kadehtimaan, vaikka kateus on ollut minulle aikas vierasta aiemmin, olen ollut niin tyytyväinen elämääni. Ehkä viimevuosien tapahtumat (siis varsinkin ne muut kuin narsistijutut) ovat sitten herättäneet minussa ajatuksia siitä miksi minulla ei ole voinut käydä parempi tuuri joidenkin asioiden suhteen, vaikka toisaalta joihinkin asioihin olen edelleen tyytyväinen. Ehkä jotkut huonot jutut ovat ihan minun oma vikani kuitekin, niinkuin ovatkin, mutta silti olisin voinut onnistua myös paremmin. Ja että miksi sitten käynyt varsinkin eräässä tärkeässä asiassa niinkuin kävi... Ja nyt olen tässä, näiden asioiden keskellä. Jotain puuttuu.
        Että näin sitä vain voi alkaa herätä kateuden tunteita yllättäin vielä varttuneemmalla iälläkin...

        Niin miksipä sinäkin et voisi kadehtia vaikka joitain niitä perustavan laatuisia asioita jotka taas minulla olleet hyvin ja joista olen täällä palstalla avautunutkin. En vain muista milloin olen esim. kertonut hyvästä lapsuudestani ja rakastavista vanhemmistani, että voisiko siinä olla jotain. Kun aloit minun kirjoituksiani käännellä aika varhain, ehkä hetimiten kun tulin palstalle.
        Toinen selitys kääntelmiseesi voi tietenkin olla että et usko että joku ihminen voi olla niin erilainen kuin sinä itse olet. Että olemme vain kertakaikkiaan niin erilaisia ja suhtaudumme asioihin ihan toisin.


      • Tuo_ei_ole
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Mutta sinä nyt et muista narsismista edes sitä (kun niin kovasti säälittelet) että narsisti ei rakkaudesta piittaa vaan suorastaan vihaa sitä joten kohtelu jonka narsisti minulta sai oli kyllä aivan säällistä kohtelua. "

        No kyllä minä tuon tiedän, että sitä taustaa vasten tuntuu oudolta, että vedät hernettä nenään kun tuossa vanhassa ketjussa toin esiin juurkin sitä ettei se sinun narsistipsykopaattisi välitä sinusta.

        Pidät ajatustani käsittämättömänä ja purnaat vastaan, ettei se niin ole.
        En toki tiedä asioiden oikeaa laitaa, sekin mielipiteeni tuossakin asiassa perustuu sinun kertomaasi.

        Kertomasi mukaan hänellä kosolti niitä muitakin naisia samanaikaisesti. Vietti viikonloppuja, jopa joulua mielummin jonkun muun naisen kuin sinun kanssasi, Hyvin ruma temppu myös se kun jätti puhelimensa auki pelehtiessään sängyssä sen miljadöörinaisen kanssa

        Kaikki tuo kertomasi/ narsistipsykopaattisi käytös kyllä minun mielestäni viittaa siihen siihen, ettei hän oikeasti välittänyt sinusta.

        Mutta no, ethän sinäkään välittänyt, kerroit tuolloin, että "Käytän häntä seksuaalisesti hyväkseni niin kauan, kuin itseäni kiinnostaa, sen jälkeen heitän hänet pois."

        "No kyllä minä tuon tiedän, että sitä taustaa vasten tuntuu oudolta, että vedät hernettä nenään kun tuossa vanhassa ketjussa toin esiin juurkin sitä ettei se sinun narsistipsykopaattisi välitä sinusta. "
        Tuo ei ole ihan noin tuo asia.
        Se kun väitit tuollaisia, ei pitänyt paikkaansa ensinnäkään. Tiesin että jos hän ikinä voi mitään tuntea, hän kyllä tunsi minua kohtaan ja jos hän ikinä voi mitenkään välittää kenestäkään, hän kyllä välitti. Mutta se mikä ei täsmännyt olikin juuri siinä että parempaan hän ei kyennyt kenenkään muunkaan kanssa koskaan, ei ikinä, eikä tule kykenemään.
        Eli tuo narsismin perusolemus ei ilmennyt noista keskusteluista eikä varsinkaan sinun väitteistäsi joista ikäänkuin sai sen käsityksen että tämä minun tapaukseni nyt oli sellainen että se ei välittänyt nimeomaan minusta ja taisit myös mainita että sillä nyt joku muu ikäänkuin minua parmepi ym ym. perinteistä parisuhdesoppaa ilman sitä tietoa minkälainen on nimenomaan narsisti ja tuossa vaiheessa vielä jopa psykopaatti, mikä psykopatia tuli sitten myös tietoisuuteen.
        Että ihan kuin joitain lällätystä sinulta että "ähäkutti nyt sillä onkin joku muu ja sinua parempi.."
        Mietipä tuota, vaikka varmaan nyt itsesi ja aikuisuustasosi tiedät kertomattakin...


      • Minulla
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Mutta sinä nyt et muista narsismista edes sitä (kun niin kovasti säälittelet) että narsisti ei rakkaudesta piittaa vaan suorastaan vihaa sitä joten kohtelu jonka narsisti minulta sai oli kyllä aivan säällistä kohtelua. "

        No kyllä minä tuon tiedän, että sitä taustaa vasten tuntuu oudolta, että vedät hernettä nenään kun tuossa vanhassa ketjussa toin esiin juurkin sitä ettei se sinun narsistipsykopaattisi välitä sinusta.

        Pidät ajatustani käsittämättömänä ja purnaat vastaan, ettei se niin ole.
        En toki tiedä asioiden oikeaa laitaa, sekin mielipiteeni tuossakin asiassa perustuu sinun kertomaasi.

        Kertomasi mukaan hänellä kosolti niitä muitakin naisia samanaikaisesti. Vietti viikonloppuja, jopa joulua mielummin jonkun muun naisen kuin sinun kanssasi, Hyvin ruma temppu myös se kun jätti puhelimensa auki pelehtiessään sängyssä sen miljadöörinaisen kanssa

        Kaikki tuo kertomasi/ narsistipsykopaattisi käytös kyllä minun mielestäni viittaa siihen siihen, ettei hän oikeasti välittänyt sinusta.

        Mutta no, ethän sinäkään välittänyt, kerroit tuolloin, että "Käytän häntä seksuaalisesti hyväkseni niin kauan, kuin itseäni kiinnostaa, sen jälkeen heitän hänet pois."

        "Kaikki tuo kertomasi/ narsistipsykopaattisi käytös kyllä minun mielestäni viittaa siihen siihen, ettei hän oikeasti välittänyt sinusta."
        Niinpä...
        Minulla vain ei ole osaa eikä arpaa hänen narsismiinsa ja pyskopatiaansa. Syytön minä siihen olen. En katso olevani missään asemassa siinä suhteessa mihinkään miltä meidän tarinamme ulopäin näyttää tai kuulostaa. Eihän narsistilla ole koskaan ensimmäistäkään parisuhdetta, avioliittoa tai mitään muutakaan kiintymykseen tai kunnioitukseen perustuvaa suhdetta.
        Että minusta on turha ripustaa minuun ja häneen mitään parisuhdejuttua ulkoapäin. Sinulla kun kovasti parisuhdenäkökulma ja kahden kaupan näkökulma ainakin vielä tuossa vaiheessa.
        Että ihan katson että minulla ei hänen persoonallisuushäiriöönsä ole osaa eikä arpaa.


      • Mitä_vielä

        Mitä vielä sitten välittämiseen tulee, niin se ei pidä ollenkaan paikkaansa etteikö sitten olisi välittänyt silti... Mikä ikinä hänen hyväksikäyttötavoitteensa olikin, niin hän olisi sitä halunnut jatkaa luultavasti loputtomiin, niinkuin narsistit tekevät silloin kun jotain hyväksikäytettävää löytävät.
        Vaara ei ollut ohi eikä ole vieläkään. Sitten vasta kun hän on kuolon oma on vaara ohi tässä meidän jutussa minulla.


      • Sinulle_ylt

        Sinulle ylt vielä sen verran tästä asiasta että en ole kertonut palstalla yksityiskohtia joista kävisi ilmi se miten hän seuraili minua ja piti minusta kiinni.
        Se on tavallaan vahinko että en ole voinut siitä kertoa koska se kuvaa sitä narsistisuutta hänessä niin mielenkiintoisesti, mutta kun se on sitten jo liian seikkaperäistä ja siitä voisi alkaa henkilö minut tunnistaa varmasti jos kuitenkin näitäkin lukee niin jätän niistä edelleen kertomatta.
        Anonyymius ennen kaikkea.


      • Mutta_siis

        Mutta siis psykologille ja terapeutille olen niistäkin asioista kertonut.


      • Niinpä_ kirjoitti:

        "Sekin on sellaista aikuisuutta, että kun ajattelee jonkun kadehtivan, niin kykenee myös kertomaan, että mitä se toinen ny kadehtii ja mistä syystä ajattelee toisen kadehtivan"
        Niinpä. Samoin myös se että kykenisi selittämään mitä tarkoittaa aikuisuudella siinä kohtaa kun itse usein "ääneen" epäilee jonkun muun aikuisuutta. Aikuisuusasiaa on kysytty sinulta jo aiemmin eri ketjussa, mutta et silloinkaan halunnut asiaan vastata.
        Kuule en nyt osaa vastata mitä sinä minussa kadehdit, kun minusta se on vähän hassua sellainen kadehtiminen... Mutta itse nyt vanhemmiten olen huomannut että on tullut vastaan joitain juttuja joita olenkin vähäsen käynyt kadehtimaan, vaikka kateus on ollut minulle aikas vierasta aiemmin, olen ollut niin tyytyväinen elämääni. Ehkä viimevuosien tapahtumat (siis varsinkin ne muut kuin narsistijutut) ovat sitten herättäneet minussa ajatuksia siitä miksi minulla ei ole voinut käydä parempi tuuri joidenkin asioiden suhteen, vaikka toisaalta joihinkin asioihin olen edelleen tyytyväinen. Ehkä jotkut huonot jutut ovat ihan minun oma vikani kuitekin, niinkuin ovatkin, mutta silti olisin voinut onnistua myös paremmin. Ja että miksi sitten käynyt varsinkin eräässä tärkeässä asiassa niinkuin kävi... Ja nyt olen tässä, näiden asioiden keskellä. Jotain puuttuu.
        Että näin sitä vain voi alkaa herätä kateuden tunteita yllättäin vielä varttuneemmalla iälläkin...

        Niin miksipä sinäkin et voisi kadehtia vaikka joitain niitä perustavan laatuisia asioita jotka taas minulla olleet hyvin ja joista olen täällä palstalla avautunutkin. En vain muista milloin olen esim. kertonut hyvästä lapsuudestani ja rakastavista vanhemmistani, että voisiko siinä olla jotain. Kun aloit minun kirjoituksiani käännellä aika varhain, ehkä hetimiten kun tulin palstalle.
        Toinen selitys kääntelmiseesi voi tietenkin olla että et usko että joku ihminen voi olla niin erilainen kuin sinä itse olet. Että olemme vain kertakaikkiaan niin erilaisia ja suhtaudumme asioihin ihan toisin.

        "Niin miksipä sinäkin et voisi kadehtia vaikka joitain niitä perustavan laatuisia asioita jotka taas minulla olleet hyvin ja joista olen täällä palstalla avautunutkin. En vain muista milloin olen esim. kertonut hyvästä lapsuudestani ja rakastavista vanhemmistani, että voisiko siinä olla jotain."

        No en minäkään muista lukeneeni, erityisesti niistä asioista, jotka sinulla on niin hyvin, että ajattelet jonkun/minun olevan niistä kateellinen. Mitä tulee lapsuuteesi ja vanhempiisi, niin en heistäkään sen kummempia tiedä.

        Olettavasti olet ns. normiperheestä, missä lapsista huolehditaan ja heitä rakastetaan, kun taas minä en, mutta sen asian suhteen olen ihan sinut. Äitini oli mitä oli, hän oli kuitenkin minun äitini ja minä hänen lapsensa ja sinne lapsuuteenkin liittyy paljon iloisia asioita, huolehtimista ja välittämistä.

        Samoin menneiseen avioliittoni liittyy paljon iloa, onnea ja rakkautta, joka jatkuu edelleen lapsissa ja lapsenlapsissa.

        Se suhde taas joka minut tämän aiheen piiriin toi, oli hyvin opettava sekin. Että maailmassa tosiaan on ihmisiä, jotka vaan käyttävät toisia ihmisiä, ilman että se ihminen itsessään merkitsi mitään.

        Lapsuuteni ja kaikki mennyt, oli se hyvää tai huonoa ovat kuitenkin muokanneet minut sellaiseksi kuin olen. En ole virheetön, enkä ihmisenä täydellinen, mutta kelpaan tällaisena kuin olen. Täällä reality elämässä minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Minusta pidetään ja minua arvostetaan.

        Edelleenkään en ymmärrä, mitä sinulla/sinussa on sellaista, jota minä kadehtisin. Minusta on tosi outoa kun tuot sitä asiaa jatkuvasti esiin, luuletko sinä oikeasti että minä kadehdin sinua?


      • Minusta
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Niin miksipä sinäkin et voisi kadehtia vaikka joitain niitä perustavan laatuisia asioita jotka taas minulla olleet hyvin ja joista olen täällä palstalla avautunutkin. En vain muista milloin olen esim. kertonut hyvästä lapsuudestani ja rakastavista vanhemmistani, että voisiko siinä olla jotain."

        No en minäkään muista lukeneeni, erityisesti niistä asioista, jotka sinulla on niin hyvin, että ajattelet jonkun/minun olevan niistä kateellinen. Mitä tulee lapsuuteesi ja vanhempiisi, niin en heistäkään sen kummempia tiedä.

        Olettavasti olet ns. normiperheestä, missä lapsista huolehditaan ja heitä rakastetaan, kun taas minä en, mutta sen asian suhteen olen ihan sinut. Äitini oli mitä oli, hän oli kuitenkin minun äitini ja minä hänen lapsensa ja sinne lapsuuteenkin liittyy paljon iloisia asioita, huolehtimista ja välittämistä.

        Samoin menneiseen avioliittoni liittyy paljon iloa, onnea ja rakkautta, joka jatkuu edelleen lapsissa ja lapsenlapsissa.

        Se suhde taas joka minut tämän aiheen piiriin toi, oli hyvin opettava sekin. Että maailmassa tosiaan on ihmisiä, jotka vaan käyttävät toisia ihmisiä, ilman että se ihminen itsessään merkitsi mitään.

        Lapsuuteni ja kaikki mennyt, oli se hyvää tai huonoa ovat kuitenkin muokanneet minut sellaiseksi kuin olen. En ole virheetön, enkä ihmisenä täydellinen, mutta kelpaan tällaisena kuin olen. Täällä reality elämässä minut hyväksytään sellaisena kuin olen. Minusta pidetään ja minua arvostetaan.

        Edelleenkään en ymmärrä, mitä sinulla/sinussa on sellaista, jota minä kadehtisin. Minusta on tosi outoa kun tuot sitä asiaa jatkuvasti esiin, luuletko sinä oikeasti että minä kadehdin sinua?

        "Edelleenkään en ymmärrä, mitä sinulla/sinussa on sellaista, jota minä kadehtisin. Minusta on tosi outoa kun tuot sitä asiaa jatkuvasti esiin, luuletko sinä oikeasti että minä kadehdin sinua?"
        Minusta outoja nuo kirjoituksesi minusta ja minun narsisti-psykopaatistani... Et vain vieläkään selittänyt miksi ikäänkuin palstalla julkisesti yritit leimata minua joksikin lässynlässyn lääksi jota nyt jossain parisuhteessa on muka petetty ja olen ikäänkuin epäonnistunut roolissani tms. minkälaista soppaa nyt ei vain kannata ollenkaan sotkea näihin narsistijuttuihin jotka ovat todellakin ihan sitä hyväksikäyttöä kovimmillaan ja joissa saattaa jopa terveys ja henkikin lähteä paljon nopeammin kuin muissa kipeissä tarinoissa.
        Narsistit ja psykopaatit ovat vaarallisia ihmisiä ja he pysyvät kasassa vain tiettyjen lainalaisuuksien vallitessa.


      • Tuo_ei_ole kirjoitti:

        "No kyllä minä tuon tiedän, että sitä taustaa vasten tuntuu oudolta, että vedät hernettä nenään kun tuossa vanhassa ketjussa toin esiin juurkin sitä ettei se sinun narsistipsykopaattisi välitä sinusta. "
        Tuo ei ole ihan noin tuo asia.
        Se kun väitit tuollaisia, ei pitänyt paikkaansa ensinnäkään. Tiesin että jos hän ikinä voi mitään tuntea, hän kyllä tunsi minua kohtaan ja jos hän ikinä voi mitenkään välittää kenestäkään, hän kyllä välitti. Mutta se mikä ei täsmännyt olikin juuri siinä että parempaan hän ei kyennyt kenenkään muunkaan kanssa koskaan, ei ikinä, eikä tule kykenemään.
        Eli tuo narsismin perusolemus ei ilmennyt noista keskusteluista eikä varsinkaan sinun väitteistäsi joista ikäänkuin sai sen käsityksen että tämä minun tapaukseni nyt oli sellainen että se ei välittänyt nimeomaan minusta ja taisit myös mainita että sillä nyt joku muu ikäänkuin minua parmepi ym ym. perinteistä parisuhdesoppaa ilman sitä tietoa minkälainen on nimenomaan narsisti ja tuossa vaiheessa vielä jopa psykopaatti, mikä psykopatia tuli sitten myös tietoisuuteen.
        Että ihan kuin joitain lällätystä sinulta että "ähäkutti nyt sillä onkin joku muu ja sinua parempi.."
        Mietipä tuota, vaikka varmaan nyt itsesi ja aikuisuustasosi tiedät kertomattakin...

        "En katso olevani missään asemassa siinä suhteessa mihinkään miltä meidän tarinamme ulopäin näyttää tai kuulostaa."

        No kuten olen useasti todennut, kommentoin vain sinun kirjoitustesi/kertomasi perusteella. Mielipiteeni ovat tulosta siitä, miltä se teidän suhteenne minulle/ulkopuoliselle näyttäytyy.

        En jaksa kertomasi ja narsistipsykopaattisi käytöksen perustella uskoa, että hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin

        Mutta no, ehkä sinä elättelet vieläkin toivoa siittä, ettei se sellaista ollut, vaan kyllä hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Minä taas en usko moiseen jos puhutaan narsisteista.

        Silkkaa huijaustahan se on kaikki.


      • Niin_ikäänkuin

        Niin ikäänkuin mikä sinua motivoi tuollaiseen sitten jos ei ole kateuttakaan? Halveksitko ehkä minun palstapersoonaani kun kirjoitin seksistä avoimesti toisin kuin ehkä muut? Onko seksuaalisuus sinusta tabu johon ei saisi tällä palstalla mennä ollenkaan?
        Uskotko että muilla ei ole seksuaalisia motiiveita ja taustoja suhteissaan kun narsistit ovat addikteja ja seksiaddikteja varsinkin ja käyttävät metodejaan uhriensa koukuttamiseen?


      • Välitti
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "En katso olevani missään asemassa siinä suhteessa mihinkään miltä meidän tarinamme ulopäin näyttää tai kuulostaa."

        No kuten olen useasti todennut, kommentoin vain sinun kirjoitustesi/kertomasi perusteella. Mielipiteeni ovat tulosta siitä, miltä se teidän suhteenne minulle/ulkopuoliselle näyttäytyy.

        En jaksa kertomasi ja narsistipsykopaattisi käytöksen perustella uskoa, että hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin

        Mutta no, ehkä sinä elättelet vieläkin toivoa siittä, ettei se sellaista ollut, vaan kyllä hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Minä taas en usko moiseen jos puhutaan narsisteista.

        Silkkaa huijaustahan se on kaikki.

        "En jaksa kertomasi ja narsistipsykopaattisi käytöksen perustella uskoa, että hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin

        Mutta no, ehkä sinä elättelet vieläkin toivoa siittä, ettei se sellaista ollut, vaan kyllä hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Minä taas en usko moiseen jos puhutaan narsisteista."

        Välitti ihmisenä? Kuka tuollaista on väittänyt? Millä sellainen kuin hän kykenisi välittämään kenestäkään ihmisenä?
        Hän käyttää mitä käyttää, mitä osumaa saa aikaiseksi. Mutta siinä olet väärässä ettei hän välittäisi minusta, välittää edelleen. Siis hyväksikäytettävänä ihmisenä välittää... Mitä väittämistä tuossa. Olen sitä mieltä että ymmärtää kyllä mikä on elävää ja mikä ei... Vaikkei tunnekaan empatiaa.
        Olen enemmän kärryillä minkälainen paha narsisti ja eritoten psykopaatti on kuin sinä että mitä sinä minulle oikein yrität selittää. Itse et ole tahtonut mitenkään ymmärtää asiaa.

        Minä sain kyllä mielestäni enemmän koko hoidon kuin sinä, kun sinun narsistisi ei ilmeisesti löytänyt sinusta sitä hyväksikäytettävää sinun omien sanojesi mukaan mutta minun narsistini löysi minusta ja käyttäisi mielellään edelleen hyväkseen.

        Ja jos nyt vielä väität tähän jotain hullua niin katsopa sinne peiliin että mitä se oikein on mitä yrität selittää. Ehkä kadehditkin sitten sitä että minun narsisti-psykopaattini käytti minua enemmän hyväkseen ja yritti käyttää vielä enemmän kuin sinun ännäsi...joka ei siis löytänyt sinusta hyväskikäytettävää riittävästi.


      • Ehkä_nyt
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "En katso olevani missään asemassa siinä suhteessa mihinkään miltä meidän tarinamme ulopäin näyttää tai kuulostaa."

        No kuten olen useasti todennut, kommentoin vain sinun kirjoitustesi/kertomasi perusteella. Mielipiteeni ovat tulosta siitä, miltä se teidän suhteenne minulle/ulkopuoliselle näyttäytyy.

        En jaksa kertomasi ja narsistipsykopaattisi käytöksen perustella uskoa, että hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin

        Mutta no, ehkä sinä elättelet vieläkin toivoa siittä, ettei se sellaista ollut, vaan kyllä hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Minä taas en usko moiseen jos puhutaan narsisteista.

        Silkkaa huijaustahan se on kaikki.

        "Mutta no, ehkä sinä elättelet vieläkin toivoa siittä, ettei se sellaista ollut, vaan kyllä hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Minä taas en usko moiseen jos puhutaan narsisteista."
        Ehkä nyt projisoitkin minuun omat ajatuksesi. Minua ei taida moisen yhteiskunnan mätäpaiseen itseeni kohdistamat toiveet heiluttaa kuule. Eiköhän tuo nyt ole käynyt äärimmäisen seväksi jo omista sinun mielestäsi narsistisen julmistakin mietteistä häntä kohtaan selvitä niin perusteellisesti että ei ole vastaan väittämistä. Ehkä sinua harmittaa että olen käsittänyt asian perusteellisemmin ja paremmin kuin sinä. Taidat olla siitä kateellinen.


      • En_oikein
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "En katso olevani missään asemassa siinä suhteessa mihinkään miltä meidän tarinamme ulopäin näyttää tai kuulostaa."

        No kuten olen useasti todennut, kommentoin vain sinun kirjoitustesi/kertomasi perusteella. Mielipiteeni ovat tulosta siitä, miltä se teidän suhteenne minulle/ulkopuoliselle näyttäytyy.

        En jaksa kertomasi ja narsistipsykopaattisi käytöksen perustella uskoa, että hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin

        Mutta no, ehkä sinä elättelet vieläkin toivoa siittä, ettei se sellaista ollut, vaan kyllä hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Minä taas en usko moiseen jos puhutaan narsisteista.

        Silkkaa huijaustahan se on kaikki.

        "Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin"
        En oikein usko. Kertomasi perusteella sinua EI käytetty kuten minua. Olet kertonut että sinulla ei mitään sellaista hyväksikäytettävää. Ja vaikka et sinä uskokaan, niin minä TIEDÄN, että jos kyseessä narsisti, niin haisteli sinun paikkakunnallasi sinun kauttasi jotain ilmaa... Että löytyykö ja jos niin mitä.
        Ei narsisti käytä muuten aikaansa missään pedissä, kuten hän sinulle asian jotenkin ilmaisikin... Olet itse kertonut.
        Minä sensijaan olen vieläkin narsistini toivelistalla. Koen siis olevani vaarassa edelleen jos oma huomioni herpaantuu. Minun on muistettava alituiseen mikä hän on.
        Että sillä tavoin tilanteemme ei ole sama. Asumme myös aika lähellä toisiamme jos vertaa taas teihin...


      • Välitti kirjoitti:

        "En jaksa kertomasi ja narsistipsykopaattisi käytöksen perustella uskoa, että hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin

        Mutta no, ehkä sinä elättelet vieläkin toivoa siittä, ettei se sellaista ollut, vaan kyllä hän oikeasti välitti sinusta ihmisenä. Minä taas en usko moiseen jos puhutaan narsisteista."

        Välitti ihmisenä? Kuka tuollaista on väittänyt? Millä sellainen kuin hän kykenisi välittämään kenestäkään ihmisenä?
        Hän käyttää mitä käyttää, mitä osumaa saa aikaiseksi. Mutta siinä olet väärässä ettei hän välittäisi minusta, välittää edelleen. Siis hyväksikäytettävänä ihmisenä välittää... Mitä väittämistä tuossa. Olen sitä mieltä että ymmärtää kyllä mikä on elävää ja mikä ei... Vaikkei tunnekaan empatiaa.
        Olen enemmän kärryillä minkälainen paha narsisti ja eritoten psykopaatti on kuin sinä että mitä sinä minulle oikein yrität selittää. Itse et ole tahtonut mitenkään ymmärtää asiaa.

        Minä sain kyllä mielestäni enemmän koko hoidon kuin sinä, kun sinun narsistisi ei ilmeisesti löytänyt sinusta sitä hyväksikäytettävää sinun omien sanojesi mukaan mutta minun narsistini löysi minusta ja käyttäisi mielellään edelleen hyväkseen.

        Ja jos nyt vielä väität tähän jotain hullua niin katsopa sinne peiliin että mitä se oikein on mitä yrität selittää. Ehkä kadehditkin sitten sitä että minun narsisti-psykopaattini käytti minua enemmän hyväkseen ja yritti käyttää vielä enemmän kuin sinun ännäsi...joka ei siis löytänyt sinusta hyväskikäytettävää riittävästi.

        "Ehkä kadehditkin sitten sitä että minun narsisti-psykopaattini käytti minua enemmän hyväkseen ja yritti käyttää vielä enemmän kuin sinun ännäsi...joka ei siis löytänyt sinusta hyväskikäytettävää riittävästi. "

        Ny taas naurattaa, ihanko tosissas luulet jonkun/minun kadehtivan kun sinua hyväksikäytettiin enemmän. Kilpailetko sinä sellaisellakin. Ihan suosiolla saat voittoasi, enkä kadehdi koska itse aikoinaan ymmärsin, et minua vaan hyväksikäytettiin, mikä tuntui pahalta.

        Sitä myöden sitte tulin järkiini ja lopetin suhteen.

        Kyllä joo, ollaan erilaisia ihmisiä, siinä kun sinulle hyväksikäyttäminen on kilpailun aihe, niin minulle se paha, ruma ja ikävä asia.

        Sä oot kyllä oikeesti , no jätän sanomatta ettet saa lisää vettä myllyysi.


      • Kommentoin
        En_oikein kirjoitti:

        "Hän vain käytti sinua, ihan samoin kun minuakin käytettiin"
        En oikein usko. Kertomasi perusteella sinua EI käytetty kuten minua. Olet kertonut että sinulla ei mitään sellaista hyväksikäytettävää. Ja vaikka et sinä uskokaan, niin minä TIEDÄN, että jos kyseessä narsisti, niin haisteli sinun paikkakunnallasi sinun kauttasi jotain ilmaa... Että löytyykö ja jos niin mitä.
        Ei narsisti käytä muuten aikaansa missään pedissä, kuten hän sinulle asian jotenkin ilmaisikin... Olet itse kertonut.
        Minä sensijaan olen vieläkin narsistini toivelistalla. Koen siis olevani vaarassa edelleen jos oma huomioni herpaantuu. Minun on muistettava alituiseen mikä hän on.
        Että sillä tavoin tilanteemme ei ole sama. Asumme myös aika lähellä toisiamme jos vertaa taas teihin...

        Kommentoin tuota sen takia noin runsaasti, kun ettei tuo asia jää muiden asioiden alle ja jalkoihin kun niitä muitakin erimielisyyksiä tulee väliin aika kyytiä.


      • Tavallaan_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Ehkä kadehditkin sitten sitä että minun narsisti-psykopaattini käytti minua enemmän hyväkseen ja yritti käyttää vielä enemmän kuin sinun ännäsi...joka ei siis löytänyt sinusta hyväskikäytettävää riittävästi. "

        Ny taas naurattaa, ihanko tosissas luulet jonkun/minun kadehtivan kun sinua hyväksikäytettiin enemmän. Kilpailetko sinä sellaisellakin. Ihan suosiolla saat voittoasi, enkä kadehdi koska itse aikoinaan ymmärsin, et minua vaan hyväksikäytettiin, mikä tuntui pahalta.

        Sitä myöden sitte tulin järkiini ja lopetin suhteen.

        Kyllä joo, ollaan erilaisia ihmisiä, siinä kun sinulle hyväksikäyttäminen on kilpailun aihe, niin minulle se paha, ruma ja ikävä asia.

        Sä oot kyllä oikeesti , no jätän sanomatta ettet saa lisää vettä myllyysi.

        "ihanko tosissas luulet jonkun/minun kadehtivan kun sinua hyväksikäytettiin enemmän. Kilpailetko sinä sellaisellakin. Ihan suosiolla saat voittoasi"
        Tavallaan, sinun kanssasi kilpailen, koska juuri se on tärkeää tässä mitä seurauksia on ollut ja miten ne on kokenut... Kun olen tullut enemmän pyöritetyksi ja ehkä jo joiltain perusjutuiltaan toisenlaisen tyypin taholta. Seuraukset ovat olleet ehkä jotenkin syvemmän minulla. Minä satutin itseni enemmän siinä...
        Olen käsittänyt että sinun tunne-elämäsi ei oikeastaan ollut pelissä missään vaiheessa todella eikä ainakaan täysillä...
        Miksi tuota on vaikea käsittää?


      • Ja_tuota
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Ehkä kadehditkin sitten sitä että minun narsisti-psykopaattini käytti minua enemmän hyväkseen ja yritti käyttää vielä enemmän kuin sinun ännäsi...joka ei siis löytänyt sinusta hyväskikäytettävää riittävästi. "

        Ny taas naurattaa, ihanko tosissas luulet jonkun/minun kadehtivan kun sinua hyväksikäytettiin enemmän. Kilpailetko sinä sellaisellakin. Ihan suosiolla saat voittoasi, enkä kadehdi koska itse aikoinaan ymmärsin, et minua vaan hyväksikäytettiin, mikä tuntui pahalta.

        Sitä myöden sitte tulin järkiini ja lopetin suhteen.

        Kyllä joo, ollaan erilaisia ihmisiä, siinä kun sinulle hyväksikäyttäminen on kilpailun aihe, niin minulle se paha, ruma ja ikävä asia.

        Sä oot kyllä oikeesti , no jätän sanomatta ettet saa lisää vettä myllyysi.

        "Kyllä joo, ollaan erilaisia ihmisiä, siinä kun sinulle hyväksikäyttäminen on kilpailun aihe, niin minulle se paha, ruma ja ikävä asia. "
        Ja tuota silmällä pitäen olen luonut uuden aloituksen.


      • Ja_tuota kirjoitti:

        "Kyllä joo, ollaan erilaisia ihmisiä, siinä kun sinulle hyväksikäyttäminen on kilpailun aihe, niin minulle se paha, ruma ja ikävä asia. "
        Ja tuota silmällä pitäen olen luonut uuden aloituksen.

        "Ja tuota silmällä pitäen olen luonut uuden aloituksen."

        Joo vilkaisin, näytti olleen ihan kahdestikin, mutta hieman omituisia ny on juttus.

        Yhtäältä kerrot tuohon kilpailemiseen liittyen , että sinua hyväksikäytettiin enemmän kuin minua, ja luulet jopa että joku kadehtisi sitä.

        Jatkoksi kirjoitat, että "Seuraukset ovat olleet ehkä jotenkin syvemmän minulla. Minä satutin itseni enemmän siinä..."

        Niin näissä aloituksissasi sitte tyyli on sitten vallan toinen, olet hyväksynyt asian/hyväksikäytön koska toinen osapuoli on narsisti ettei siinä sen kummempaa.

        Toisaalta sitten kerrot tietäväsi että jonkun toisen mielestä tietoisuus siitä, että niin on käynyt tuntuu pahalta ja toivot kysymyksen muodossa, ja odotat että joku tulisi miksi se tuntuu ikävältä ?

        Mutta joo, tosiaan, puheesi, tarinasi on monilta osin ristiriitainen, yhtäältä kerrot jo tuolloin 2013 että sinä hyväksikäytät sitä narsistipsykopaattiasi josta et muuten välitä sen kummemmin.

        Edelleen näihin uhri keskusteluihin liittyen olet pitkin matkaa tuonut esiin, että olit suhteessanne ikäänkuin niskan päällä, raivosit ja määräsit tahdin ja narsistipsykopaattisi oli nöyrää poikaa.

        Aikas paljon on näitä juttuja tullut luettua ja yleensä asiat ovat toisinpäin, narsisti on se hyväksikäyttäjä, jonka pillin mukaan mennään, ja hyvin monet uhrit ovat peloissaan, lamaantuneita, eivätkä enää tiedä mikä on totta ja mikä ei

        Laitan ny tähän loppuun yhden jutun jossa tuodaan esiin erilaisia hyväksikäytön muotoja. Jos ny joku sattuu lukemaan näitä, niin itsekukin voi sitte pohtia oma tilannettaan.

        https://www.qx.fi/uutisia/224457/parisuhteen-vaaran-merkit/


      • Tuotaa
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Ja tuota silmällä pitäen olen luonut uuden aloituksen."

        Joo vilkaisin, näytti olleen ihan kahdestikin, mutta hieman omituisia ny on juttus.

        Yhtäältä kerrot tuohon kilpailemiseen liittyen , että sinua hyväksikäytettiin enemmän kuin minua, ja luulet jopa että joku kadehtisi sitä.

        Jatkoksi kirjoitat, että "Seuraukset ovat olleet ehkä jotenkin syvemmän minulla. Minä satutin itseni enemmän siinä..."

        Niin näissä aloituksissasi sitte tyyli on sitten vallan toinen, olet hyväksynyt asian/hyväksikäytön koska toinen osapuoli on narsisti ettei siinä sen kummempaa.

        Toisaalta sitten kerrot tietäväsi että jonkun toisen mielestä tietoisuus siitä, että niin on käynyt tuntuu pahalta ja toivot kysymyksen muodossa, ja odotat että joku tulisi miksi se tuntuu ikävältä ?

        Mutta joo, tosiaan, puheesi, tarinasi on monilta osin ristiriitainen, yhtäältä kerrot jo tuolloin 2013 että sinä hyväksikäytät sitä narsistipsykopaattiasi josta et muuten välitä sen kummemmin.

        Edelleen näihin uhri keskusteluihin liittyen olet pitkin matkaa tuonut esiin, että olit suhteessanne ikäänkuin niskan päällä, raivosit ja määräsit tahdin ja narsistipsykopaattisi oli nöyrää poikaa.

        Aikas paljon on näitä juttuja tullut luettua ja yleensä asiat ovat toisinpäin, narsisti on se hyväksikäyttäjä, jonka pillin mukaan mennään, ja hyvin monet uhrit ovat peloissaan, lamaantuneita, eivätkä enää tiedä mikä on totta ja mikä ei

        Laitan ny tähän loppuun yhden jutun jossa tuodaan esiin erilaisia hyväksikäytön muotoja. Jos ny joku sattuu lukemaan näitä, niin itsekukin voi sitte pohtia oma tilannettaan.

        https://www.qx.fi/uutisia/224457/parisuhteen-vaaran-merkit/

        "Niin näissä aloituksissasi sitte tyyli on sitten vallan toinen, olet hyväksynyt asian/hyväksikäytön koska toinen osapuoli on narsisti ettei siinä sen kummempaa."
        Tuotaa...
        Kovasti nyt yksinkertaistusta ilmassa. Maksaako vaivan vastata että ajan mittaan, ajan kuluessa, kun on käynyt niitä surutyön vaiheita lävitse. käynyt lävitse narsismiin kuuluvia juttuja ja sitä myöden selvinnyt mitä se on, niin toki saa jo helpottaa kai?

        Eli kun asia on selvinnyt niin en ole kauhean pahoillani tuosta enää.
        Mitä tulee tähän suivaantuneeseen tokaisuun,
        "Käytän häntä seksuaalisesti hyväkseni niin kauan, kuin itseäni kiinnostaa, sen jälkeen heitän hänet pois."
        niin noin tein lopuksi. Miten tuon olisi pitänyt loppua? Niinkö että minulle olisi jäänyt mahdollisimman paljon epäselvyyksiä selvitettäksi ilman vastauksia? No, jostakusta se olisi voinut olla hyvä juttu mutta minä tahdoin eroon hänestä ihan kokonaan, todella.

        "Aikas paljon on näitä juttuja tullut luettua ja yleensä asiat ovat toisinpäin, narsisti on se hyväksikäyttäjä, jonka pillin mukaan mennään, ja hyvin monet uhrit ovat peloissaan, lamaantuneita, eivätkä enää tiedä mikä on totta ja mikä ei"

        Vai niin. On sitten varma huono juttu että on toisenlaisiakin ihmisiä olemassa. Kun kerran ohjesääntösi mukaan asia on noin.
        No, laitan aloituksen vielä tuostakin, jotain mielessä tuon tiimoilta mutta nyt olen jotenkin väsähtänyt, ollut koko päivän. Onneksi vapaalla.

        Mutta ihan siksi laitoin sen aloituksen siitä mielensä pahoittamisesta, että sinä vaikka voisit selventää sitä syvemmin. Vieläkö tunnet samoin?

        Itse koen että narsistin ei saa antaa pahoittaa mieltä. Siis pahoitinhan todellakin, mutta se ei olisi ollut aiheellista kun hän nyt oli se mikä oli ja hänen ainoa tavoitteensa oli hyväksikäyttö ja hän oli sairas mieleltään ja tyhjä ihmisen kuoret joissa ei mitään sisällä. Eiköhän siinä ole tarpeeksi syytä olla pahoittamatta mieltään.
        Kaiken lisäksi vielä itsekin sanoi, vaikka silloin en sitä vielä käsittänyt että mitä se oikein selittää. Siis sanoi ettei hänen takiaan kannata mieltään pahoittaa ja että olen ottanut hänet liian vakavasti...


      • Tuotaa kirjoitti:

        "Niin näissä aloituksissasi sitte tyyli on sitten vallan toinen, olet hyväksynyt asian/hyväksikäytön koska toinen osapuoli on narsisti ettei siinä sen kummempaa."
        Tuotaa...
        Kovasti nyt yksinkertaistusta ilmassa. Maksaako vaivan vastata että ajan mittaan, ajan kuluessa, kun on käynyt niitä surutyön vaiheita lävitse. käynyt lävitse narsismiin kuuluvia juttuja ja sitä myöden selvinnyt mitä se on, niin toki saa jo helpottaa kai?

        Eli kun asia on selvinnyt niin en ole kauhean pahoillani tuosta enää.
        Mitä tulee tähän suivaantuneeseen tokaisuun,
        "Käytän häntä seksuaalisesti hyväkseni niin kauan, kuin itseäni kiinnostaa, sen jälkeen heitän hänet pois."
        niin noin tein lopuksi. Miten tuon olisi pitänyt loppua? Niinkö että minulle olisi jäänyt mahdollisimman paljon epäselvyyksiä selvitettäksi ilman vastauksia? No, jostakusta se olisi voinut olla hyvä juttu mutta minä tahdoin eroon hänestä ihan kokonaan, todella.

        "Aikas paljon on näitä juttuja tullut luettua ja yleensä asiat ovat toisinpäin, narsisti on se hyväksikäyttäjä, jonka pillin mukaan mennään, ja hyvin monet uhrit ovat peloissaan, lamaantuneita, eivätkä enää tiedä mikä on totta ja mikä ei"

        Vai niin. On sitten varma huono juttu että on toisenlaisiakin ihmisiä olemassa. Kun kerran ohjesääntösi mukaan asia on noin.
        No, laitan aloituksen vielä tuostakin, jotain mielessä tuon tiimoilta mutta nyt olen jotenkin väsähtänyt, ollut koko päivän. Onneksi vapaalla.

        Mutta ihan siksi laitoin sen aloituksen siitä mielensä pahoittamisesta, että sinä vaikka voisit selventää sitä syvemmin. Vieläkö tunnet samoin?

        Itse koen että narsistin ei saa antaa pahoittaa mieltä. Siis pahoitinhan todellakin, mutta se ei olisi ollut aiheellista kun hän nyt oli se mikä oli ja hänen ainoa tavoitteensa oli hyväksikäyttö ja hän oli sairas mieleltään ja tyhjä ihmisen kuoret joissa ei mitään sisällä. Eiköhän siinä ole tarpeeksi syytä olla pahoittamatta mieltään.
        Kaiken lisäksi vielä itsekin sanoi, vaikka silloin en sitä vielä käsittänyt että mitä se oikein selittää. Siis sanoi ettei hänen takiaan kannata mieltään pahoittaa ja että olen ottanut hänet liian vakavasti...

        "käynyt lävitse narsismiin kuuluvia juttuja ja sitä myöden selvinnyt mitä se on, niin toki saa jo helpottaa kai?"

        Niin juurikin, mutta janoat sitten kuitenkin josko joku muu tulsi avautumaan, kun teit tuon aloituksen.

        jotenkin vaan ajattelen, et toi alustuksesi "ei enää tunnu missään " saattaa aiheutta pahaa mieltä heissä jotka vielä kipuilevat niiden asioiden parissa.

        Mitä tulee sitten tunteisin , niin eikös joku sellainen slogankin ollut jossain, että "minulla on oikeus minun tunteisiini"

        Tottahan narsistit pyrkivät tuoakin asiaa määrään, että mitä uhri saa tuntea ja mitä ei.

        Mielestäni myöskään se että joku on sairas tai personaallisuushäiriöinen, ei oikeuta hyväksikäyttöä. Kyllä narsistitkin tietävä mikä on oikein ja mikä väärin, he eivät vaan välitä


      • Totta_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "käynyt lävitse narsismiin kuuluvia juttuja ja sitä myöden selvinnyt mitä se on, niin toki saa jo helpottaa kai?"

        Niin juurikin, mutta janoat sitten kuitenkin josko joku muu tulsi avautumaan, kun teit tuon aloituksen.

        jotenkin vaan ajattelen, et toi alustuksesi "ei enää tunnu missään " saattaa aiheutta pahaa mieltä heissä jotka vielä kipuilevat niiden asioiden parissa.

        Mitä tulee sitten tunteisin , niin eikös joku sellainen slogankin ollut jossain, että "minulla on oikeus minun tunteisiini"

        Tottahan narsistit pyrkivät tuoakin asiaa määrään, että mitä uhri saa tuntea ja mitä ei.

        Mielestäni myöskään se että joku on sairas tai personaallisuushäiriöinen, ei oikeuta hyväksikäyttöä. Kyllä narsistitkin tietävä mikä on oikein ja mikä väärin, he eivät vaan välitä

        "jotenkin vaan ajattelen, et toi alustuksesi "ei enää tunnu missään " saattaa aiheutta pahaa mieltä heissä jotka vielä kipuilevat niiden asioiden parissa."
        Totta, Mutta eikö tuo voisi olla myös tavoite heille jotka kipuilevat vielä? Olenhan minäkin kipuillut silloin ennen.

        "Mielestäni myöskään se että joku on sairas tai personaallisuushäiriöinen, ei oikeuta hyväksikäyttöä. Kyllä narsistitkin tietävä mikä on oikein ja mikä väärin, he eivät vaan välitä"
        Niin, eivät välitä... Eivät välitä ei. Se tuli hyyyvin selväksi silloin aikoinaan.. Mitä siihen voisi tai pitäisi lisätä? Luuletko sinä ehkä että minä en tiedä etteivät välitä?

        Olen jatkanut asian selventämistä itselleni vielä hyvän tovin koko suhteen todellisen loppumisen jälkeenkin ja asia valaistunut perusteellisemmin vielä kun olen myös itse jaksant todella asian omaksua ja se on myös mennyt minulla tunnetasolle asti se omaksuminen ja sitä kautta hyväksyminen myös siinä seksiasiassa.
        Hän on kuitenkin täysin aikuinen ihminen, itse ollut aloitteellinen enkä ole häntä mihinkään pakoittanut. Olemme asiasta keskustelleet ja teimme niinkuin teimme.
        Minä en ole ollut häneen enkä kehenkään hänen läheiseensäkään koskaan minkäälaisessa hoitosuhteessa tai muussakaan sellaisessa suhteessa jossa minulla olisi ollut hänen tai hänen läheisensä minkään asian hallinta käsissäni.
        Minä en ole koskaan lähestynyt häntä minkäälaisessa hyötymistarkoituksessa.

        Se loppu oli siis välien selvittelyä. Sitä välienselvittelyä ei tarvitse aina tehdä siten että olisi kovat piipussa tai muuten verissäpäin sitä selvittelyä käytäisiin...
        Myös minä olen täysi-ikäinen eikä minulla ole tarvetta holhoojaan vaikka elämä joskus koitteleekin.

        Mutta niinkuin sanoin, niin minä en ollut se joka olisi hänelle mitään vahinkoa ollut valmis mitenkään tuottamaan silloin kun suhteeseen lähdimme. Hän sensijaan oli ja on valmis myös mihin tahansa hyväksikäyttöön.

        Mutta laitan aloituksen joku toinen kerta tästä aiheesta myös.

        Mutta ei kannata yliarvioida minun voimiani narsistiin nähden. Minulla oli riittävsti lopulta voimia tuen avulla irtaantumiseen mutta ei yhtään liikaa silloin.


      • Totta_ kirjoitti:

        "jotenkin vaan ajattelen, et toi alustuksesi "ei enää tunnu missään " saattaa aiheutta pahaa mieltä heissä jotka vielä kipuilevat niiden asioiden parissa."
        Totta, Mutta eikö tuo voisi olla myös tavoite heille jotka kipuilevat vielä? Olenhan minäkin kipuillut silloin ennen.

        "Mielestäni myöskään se että joku on sairas tai personaallisuushäiriöinen, ei oikeuta hyväksikäyttöä. Kyllä narsistitkin tietävä mikä on oikein ja mikä väärin, he eivät vaan välitä"
        Niin, eivät välitä... Eivät välitä ei. Se tuli hyyyvin selväksi silloin aikoinaan.. Mitä siihen voisi tai pitäisi lisätä? Luuletko sinä ehkä että minä en tiedä etteivät välitä?

        Olen jatkanut asian selventämistä itselleni vielä hyvän tovin koko suhteen todellisen loppumisen jälkeenkin ja asia valaistunut perusteellisemmin vielä kun olen myös itse jaksant todella asian omaksua ja se on myös mennyt minulla tunnetasolle asti se omaksuminen ja sitä kautta hyväksyminen myös siinä seksiasiassa.
        Hän on kuitenkin täysin aikuinen ihminen, itse ollut aloitteellinen enkä ole häntä mihinkään pakoittanut. Olemme asiasta keskustelleet ja teimme niinkuin teimme.
        Minä en ole ollut häneen enkä kehenkään hänen läheiseensäkään koskaan minkäälaisessa hoitosuhteessa tai muussakaan sellaisessa suhteessa jossa minulla olisi ollut hänen tai hänen läheisensä minkään asian hallinta käsissäni.
        Minä en ole koskaan lähestynyt häntä minkäälaisessa hyötymistarkoituksessa.

        Se loppu oli siis välien selvittelyä. Sitä välienselvittelyä ei tarvitse aina tehdä siten että olisi kovat piipussa tai muuten verissäpäin sitä selvittelyä käytäisiin...
        Myös minä olen täysi-ikäinen eikä minulla ole tarvetta holhoojaan vaikka elämä joskus koitteleekin.

        Mutta niinkuin sanoin, niin minä en ollut se joka olisi hänelle mitään vahinkoa ollut valmis mitenkään tuottamaan silloin kun suhteeseen lähdimme. Hän sensijaan oli ja on valmis myös mihin tahansa hyväksikäyttöön.

        Mutta laitan aloituksen joku toinen kerta tästä aiheesta myös.

        Mutta ei kannata yliarvioida minun voimiani narsistiin nähden. Minulla oli riittävsti lopulta voimia tuen avulla irtaantumiseen mutta ei yhtään liikaa silloin.

        "Totta, Mutta eikö tuo voisi olla myös tavoite heille jotka kipuilevat vielä? Olenhan minäkin kipuillut silloin ennen."

        No nää on niin henkiläkohtaisia asioita, että itsekukin etenee omassa tahdissaan, omien tuntemustensa mukaan.

        Kliseinen lause, aika parantaa haavat, pätee näihinkin asioihin, jos ei jää iäksi ajatuksissaan/tunnetasolla elämään mennyttä aina uudestaan ja uudestaan


      • Tässä_vielä

        "Narsisti on oman häiriintyneisyytensä lailla kaikkialle läpitunkeva. Narsistin uhrina oleminen on yhtä turmiollinen olotila kuin narsistina oleminen. Narsistin jättämiseksi vaaditaan valtavia mentaalisia ponnistuksia, ja fyysinen erottautuminen on niistä vain ensimmäinen (ja vähiten tärkeä) askel.

        Narsisti voidaan hylätä - mutta narsisti on hidas hylkäämään uhrejaan. Hän on läsnä, joka hetki esiin astuen, tehden olemassaolon epärealistiseksi, kieroutuneeksi ja vääristyneeksi, ilman hengähdystaukoa, sisäisenä herpaantumattomana äänenä, joka ei anna hetkenkään rauhaa, ja josta puuttuu myötätunto ja empatia uhria kohtaan." -SV

        Tässä vielä noista mentaalisista ponnisteluista joita narsistin jättäminen vaatii, että ei unohtuisi.
        Ja niinkuin myös toisaalla Vaknin teksteissään kertoo siis siitä että narsisti ei vastaa mihinkään yrityksiin lähestyä häntä emotionaalisesti:

        "Narsisteilla on tunteita, hyvin vahvoja tunteita, niin hirvittävän ylivoimaisia ja negatiivisia tunteita että he kätkevät ne, vaimentavat ne, tukahduttavat ne ja muuttavat niitä toisiksi. He käyttävät lukemattomia puolustusmekanismeja selvitäkseen vaimennettujen tunteidensa kanssa: he projisoivat niitä, irrottavat ne asiayhteyksistään, älyllistävät niitä ja järkeilevät.

        Kaikki yritykset lähestyä narsistia emotionaalisesti ovat tuomittuja epäonnistumaan ja synnyttämään vieraantumista ja raivoa. Kaikki yritykset "ymmärtää" (jälkikäteen tai etukäteen) narsistisia käyttäytymismalleja, reaktioita, tai narsistin sisäistä maailmaa emotionaalin termein - ovat yhtä toivottomia. Narsisteihin pitäisi suhtautua kuin luonnonlakiin tai onnettomuuteen, joka vain odottaa tapahtumistaan."

        "Narsistit eivät ole kiinnostuneita heille tärkeiden läheisten ihmisten kautta tulevista emotionaalisista tai älyllisistä virikkeistä. He kokevat tällaisen palautteen uhkana. Narsistin elämässä tärkeillä ihmisillä on hyvin selvä rooli: Ensisijaisen Narsistisen Lähteen varastointi ja annostelu, jolla narsisti säätelee nykyhetken Narsistista Lähdettä. Ei vähempää mutta ei todellakaan mitään enempää. Läheisyys ja kohtaaminen synnyttävät vain halveksuntaa. Halveksunnan prosessi toimii täysillä suhteen koko eliniän ajan." -SV

        Jäkimmäinn siis tähän liittyen.
        "Mielestäni myöskään se että joku on sairas tai personaallisuushäiriöinen, ei oikeuta hyväksikäyttöä. Kyllä narsistitkin tietävä mikä on oikein ja mikä väärin, he eivät vaan välitä "

        Ja korostan vielä että alun en siis tiennyt hänen vajaavuudestaan... Ja ennenkuin ymmärsin ihan täysin niin että sain tunne-elämäni kokonaan ulos sopasta, niin siihen nyt vain meni aikaa.
        Yhtä lailla voisi sitten olla väärin ja moraalitonta että olen hänet hylännyt ollenkaan jos ja kun hän olisi varmaan minut mieluusti jopa ryöstänyt jollain keinoin, ainakain sinun mielestäsi ehkä...

        Ja siis en ole ollut missään hoitosuhteessa häneen niinkuin jo kerroin. Tai missään missä olisin ikäänkuin lakia rikkonut asian tiimoilta tai mitään olemassa olevia sääntöjä.

        Sitä mukaa kun asia valkeni olen hänet tietenkin vapauttanut minusta kokonaan.


      • Ihan_et
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Totta, Mutta eikö tuo voisi olla myös tavoite heille jotka kipuilevat vielä? Olenhan minäkin kipuillut silloin ennen."

        No nää on niin henkiläkohtaisia asioita, että itsekukin etenee omassa tahdissaan, omien tuntemustensa mukaan.

        Kliseinen lause, aika parantaa haavat, pätee näihinkin asioihin, jos ei jää iäksi ajatuksissaan/tunnetasolla elämään mennyttä aina uudestaan ja uudestaan

        "Ny taas naurattaa, ihanko tosissas luulet jonkun/minun kadehtivan kun sinua hyväksikäytettiin enemmän. Kilpailetko sinä sellaisellakin. Ihan suosiolla saat voittoasi, enkä kadehdi koska itse aikoinaan ymmärsin, et minua vaan hyväksikäytettiin, mikä tuntui pahalta.

        Sitä myöden sitte tulin järkiini ja lopetin suhteen.

        Kyllä joo, ollaan erilaisia ihmisiä, siinä kun sinulle hyväksikäyttäminen on kilpailun aihe, niin minulle se paha, ruma ja ikävä asia."

        Ihan et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin kaikella tällä. Mutta väliäkös tällä.
        En kuitenkaan voi lähteä mihinkään tapaamisiin ihmisen kanssa josta nyt jo etukäteen tiedän että ei ymmärrä minua.
        Ja jos sattuisi vielä narsisti-psykopaattini paikalle niin tuskin saisin millään viestittelyllä asiaa sinulle menemään perille...että siinä se nyt on..


      • Aika_
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        "Totta, Mutta eikö tuo voisi olla myös tavoite heille jotka kipuilevat vielä? Olenhan minäkin kipuillut silloin ennen."

        No nää on niin henkiläkohtaisia asioita, että itsekukin etenee omassa tahdissaan, omien tuntemustensa mukaan.

        Kliseinen lause, aika parantaa haavat, pätee näihinkin asioihin, jos ei jää iäksi ajatuksissaan/tunnetasolla elämään mennyttä aina uudestaan ja uudestaan

        "Kliseinen lause, aika parantaa haavat, pätee näihinkin asioihin, jos ei jää iäksi ajatuksissaan/tunnetasolla elämään mennyttä aina uudestaan ja uudestaan"
        Aikä sinänänsä ei taida parantaa haavojakaan vaan ennen kaikkea se mitä sen haavoittumisen hetken ja tämän hetken välissä on tapahtunut.


    • Voitteko_Lopettaa

      Entä jos te kaksi nyt vain lopettaisitte. Tuohan on ihan sairasta vääntämistä, eikä kellään muulla ole hajuakaan, mikä tämä teidän mutapaininne on.

      • Ei_varmaan

        😄
        Ei varmaan...


      • No aloitus on kaikun ja aihealueeltaan sellainen, et on ikäänkuin "korvamerkitty" meidän kiistoillemme. Etsiessään sitä raskaus-ketjua, hän löysikin jonkun omasta mielestään sopivan ketjun jonka katsoi tarpeelliseksi tuoda tähän päivään.

        No tää on tällästä, ehkä tää taas hetkeksi loppuu, alkaakseen taas uudelleen jossain kohtaa. Te joilla ei ole mitään hajuakaan, sanoisin, et skipatkaa yli


      • näidentouhujentouhut
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No aloitus on kaikun ja aihealueeltaan sellainen, et on ikäänkuin "korvamerkitty" meidän kiistoillemme. Etsiessään sitä raskaus-ketjua, hän löysikin jonkun omasta mielestään sopivan ketjun jonka katsoi tarpeelliseksi tuoda tähän päivään.

        No tää on tällästä, ehkä tää taas hetkeksi loppuu, alkaakseen taas uudelleen jossain kohtaa. Te joilla ei ole mitään hajuakaan, sanoisin, et skipatkaa yli

        Mitäs sitten tehdään, jos onkin hajulla touhuistanne? Onko neuvoja....? Pitääkö ryhtyä täältäkin paljastelemaan?


      • Hajulla
        näidentouhujentouhut kirjoitti:

        Mitäs sitten tehdään, jos onkin hajulla touhuistanne? Onko neuvoja....? Pitääkö ryhtyä täältäkin paljastelemaan?

        Hajulla touhuistamme? Enpä tiedä. Ehkä on viisainta pysyä erossa asoista. Kas kun erehtymisen vaara on kovin suuri. Ehkä on parempi että keskenämme selvitämme. Mutta jos nyt varmasti jotain ihan olennaista tiedät esim. juuri vuodelta -12 kun minä tulin palstalle tai sitä aiemmalta ajalta toisesta osapuolesta niin anna kuulua vain.


    • Eli_tuossa

      " Lisäksi tunteitteni

      24.9.2013 13:59
      Lisäksi tunteitteni edelleen viilenemiseen on vaikuttanut se, että olen tajunnut hänen monin tavoin sopivan myös psykopaattikuvaukseen. Eli jo kokonaan toivotonta. Edes sitä prosentin murto-osan toivoa ei enää ole."

      Eli tuossa olen jo kokonaan tajunnut että mitään ei voi tapahtua mikä muuttaisi asennoitumistani enää missään vaiheessa muuksi. Mitään sellaista ei voi tapahtua että näkisin asian jotenkin toisin... Asia on ollut täysin varma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe