ja teillä olis 1-2 lasta. Perjantaisin ette pääse viinaa juomaan ettekä palstailemaan. Se olisi kotitöitä, ruuanlaittoa lapselle, pyykinpesua ja kotia vaan leikkisitte naisenne ja lapsenne kanssa eli mukavaa yhdessä oloa viikonloppuna.
Ajatelkaas kun olisitte parisuhteessa
55
<50
Vastaukset
Hehe, ei ole estänyt muakaan. :D
Tässähän mä ja lapset hakkaa vieressä tarroja kirjaan niin mahottamalla teholla...valehtelin, toinen piirtää vihkoonsa kissoja. Ja jammaavat mukana sultans of swingiä...
Mutta nyt meen kyllä sohvalle nukkumaan...- Avoliitto
Avoliitossa ei saa edes seksiä kun lapset on koko ajan tiellä. Jos haluaa naisen pitää sitten luopua viinan juomisesta ja seksistä. Kannattaa miettiä tarkkaan...
Ihmettelen, että jotkut näköjään edelleen kuvittelevat, et toi viinan juominen olis joku kovakin juttu(miehekäs) ..
Edes rokkistarat eivät enää nykyään juo viinaa kun se on niin last season juttu ku olla voi.
Ensin meni tupakka muodista ja alkoholi heti perässä.. Kuka nykyään enää juo viinaa oikeasti? Kourallinen kehityksestä jääneitä idiootteja.- GinLonkero
blade83 kirjoitti:
Ihmettelen, että jotkut näköjään edelleen kuvittelevat, et toi viinan juominen olis joku kovakin juttu(miehekäs) ..
Edes rokkistarat eivät enää nykyään juo viinaa kun se on niin last season juttu ku olla voi.
Ensin meni tupakka muodista ja alkoholi heti perässä.. Kuka nykyään enää juo viinaa oikeasti? Kourallinen kehityksestä jääneitä idiootteja.Alkoholisteille se on kova juttu. Geenit huutaa viinaa!
- rokkarielämää
blade83 kirjoitti:
Ensin meni tupakka muodista ja alkoholi heti perässä.. Kuka nykyään enää juo viinaa oikeasti? Kourallinen kehityksestä jääneitä idiootteja.Kovemmat huumeet on tietenkin parempia. Teinisaksia saa niin paljon kuin jaksaa kyntää.
GinLonkero kirjoitti:
Alkoholisteille se on kova juttu. Geenit huutaa viinaa!
Itse tunnen aina myötähäpeää/ sääliä kun joku irl. jaksaa jauhaa jostain ryyppäämisestä ja känneistä vaikkapa just jossain ruokalassa/kahviossa samalla röhöttäen omille jutuilleen kun kuvittelee olevansa ilmeisesti ns. Äijä.
No kyllä minullekkin tosipuheessa olut tai pari toisinaan erikoistilanteissa maistuu rentoutumiseen, eli en varsinaisesti mukiin sylje/vihaa alkoholia, mutta krapulakännejä en harrasta.- Eivät
blade83 kirjoitti:
Ensin meni tupakka muodista ja alkoholi heti perässä.. Kuka nykyään enää juo viinaa oikeasti? Kourallinen kehityksestä jääneitä idiootteja.juo eivät. Kaljakoppa ja dry-vodkapullo takahuoneessa on vaihtunut valkoisiin viivoihin pöytäpinnoilla. Se ei ole last season.
- ihansivustavaa
blade 83: kyllä ne rokkistarat sitä viinaa vetää, ei keikoilla enää samalla tavalla kun ennen mutta se muusikon ja rokkarin perjantai on edelleen joka viikonpäivä.
- Normimies-
Nälkä lähtee syömällä ja akka lähtee juomalla.
- Mies--
Suhteessa sitä ei enää piletetä muuten kun yhteiset pileet tai sitten jos on kutsuttu jonnekkin grillijuhliin. Yksin baariin ei voi mennä, sen verran aikuista käytöstä pitää olla
Nuo kaikki ovat vain järjestelykysymyksiä. Pääsen kyllä menemään ilman sen kummempia ajattelematta, jos vain sattuu huvittamaan.
Mikään mainitsemistasi asioista ei ole koskan ollut este, eikä edes hidaste. Mikäli mieli tekee kavereiden kanssa tuulettumaan, se onnistuu kyllä, jopa lyhyeällä varotuksella. Itse toki tykkään suunnitella aikataulujani vähän etukäteen, mutta spontaanit jutut sopii myös.- Viinamies
Spontaanisti otat ulkomaalaiselta suihin baarin vessassa. Naiset on helppoja. Juomalla estot häviää ja Viinamies saa panna varattuja esinahka ruvella.
Viinamies kirjoitti:
Spontaanisti otat ulkomaalaiselta suihin baarin vessassa. Naiset on helppoja. Juomalla estot häviää ja Viinamies saa panna varattuja esinahka ruvella.
Omituisissa harhakuvitelmissa sinäkin elät. Ilmeisesti viina on lopullisesti sekoittanut todellisuuden ja harhaisen maailmasi rajat.
Ehkä mielikuvitusmaailma on sinulle se viimeinen pakopaikka?
Haha! Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä. 🤣
- Joojootaas
Mies hoitaa lapset kun nainen rilluttelee yäkerhossa.
- Viinamies
Vitut lapsista, minä juon kun janottaa ja vain juomalla saa naisia ja nussia!
Niinhän tässä on mutta ne lapsia on kohta 7 lasta kohta joka lapsi vie aikansa ja se viina on turha pasisuhteessa mutta jos ne seitsemän alun saanut on todistetuksi ainakin joka vuosi keskenään tai melkein joka vuosi tehty.
Ettei tässä ala olemaan kuin ajasta puutetta 2päivässä lapset sotkee 3 viikon edestä ja tietenkin kyse on sotkian iästä 1vuotian tyhjentää vaatekaapin lelulaatikon vaipat pipo/sormikaskorit kengät ja tiskikoneen jos on auki sekä lehtilaatikon tai,. Joten sitä tavaraa sit on ja mikä hölmöintä se on sit kivaa noiden 4 ja 5 vuotiaan kanssa 5 vuotiaan ymärtää vakavuuden mutta vielä on ymmärtämisen puutetta 4vuotiaan kanssa.
Se että voi sitä kylailemään lähteä eikä estä tai rilluttelemaan kaupoille. Eilen otin illalla vielä niskasta kiinni ja katosin kaupoille kahden pienemmän kanssa ja yhden kouluikäisen kanssa ja kyllä se 4 vuotias säntäili menemään ja mutta koululaiset sai juhlavaatteet tälle vuodelle.
Pojille paidat ja tytölle meno ja kahdet kengät ostin kun niiden ulkonäkö oli hyvä.
Sukkia keskimmäiselle pojalle 18paria ja vanhimmaiselle 9paria siinä on sit sukkarallia.😁
Miksi niin mahdottomasti keskimmäiselle pojalle kun esikoinen ja 4v käyttää taatusti vaikka toiselle ihan vähän pienet ja toiselle ihan vähän suuret kun ne omat loppuu.- tgfghtg
"pasisuhteessa" Äläs pasi viherahosta haaveile, hän on jo varattu ytmi
- egtsdg
Tuttu kertoi että kerran oli kaupassa kun iso lauma penskoja riehui siellä samaan aikaan ja joku otti sen korista tavaroita ja heitti menemään, hän sitten sanoi että älä tee niin. Sen äiti tuli sitten pää punasena huutamaan että älä komentele lastani ja kävi päälle, kaveri veti ämmää pataan että silmät lensi päästä ja sitten repis sen ämmän pään irti. Kaikki taputti ja kauppiaskin nauroi. Oppiipahan olemaan.
tgfghtg kirjoitti:
"pasisuhteessa" Äläs pasi viherahosta haaveile, hän on jo varattu ytmi
Kirjoitusvirhe parisuhde.
Meno on mekon..
Aina huomaa vasta jälkeenpäin kirjainvirheet.- sossutäti
Haaveilet että äijäs opiskelee ja sitten saa 7000e/kk että saat ite makoilla ja piereskellä kun toinen painaa duunia. Silloin ei tietenkään sossurahoja tarvii niin paljon mitä nyt viinipulloon päivässä.
egtsdg kirjoitti:
Tuttu kertoi että kerran oli kaupassa kun iso lauma penskoja riehui siellä samaan aikaan ja joku otti sen korista tavaroita ja heitti menemään, hän sitten sanoi että älä tee niin. Sen äiti tuli sitten pää punasena huutamaan että älä komentele lastani ja kävi päälle, kaveri veti ämmää pataan että silmät lensi päästä ja sitten repis sen ämmän pään irti. Kaikki taputti ja kauppiaskin nauroi. Oppiipahan olemaan.
kuulostaa ihan provolta. Mun oma käsityskyky ei riitä tuota ymmärtämään miten voi käydä käsiksi tai miksi ei voi kieltää? Lapset tarvitsee kieltoja vaikka ei ymmärrä toistojen kautta oppii ymmärtää kun puhekieli(toiset hitaammin toiset nopeammin) kehittyy vaikka kovin hokemiselle menee.
sossutäti kirjoitti:
Haaveilet että äijäs opiskelee ja sitten saa 7000e/kk että saat ite makoilla ja piereskellä kun toinen painaa duunia. Silloin ei tietenkään sossurahoja tarvii niin paljon mitä nyt viinipulloon päivässä.
Sehän opiskelee ihan vain sen vuoksi koska haluaa että meillä on talous parempi ja ettei tarvitse niin paljoa itse tehdä😁
sossutäti kirjoitti:
Kyllä se mieskin haluu vaan piereskellä ja nauttia vain olemisesta.😁
Lomat ei ole lomia kun on arki työlästä ihan lapsien iän mukaista kehittämistä taitoja.
Mutta sitä saa olla ylpeä kun lapset kehittyy ja tekemisen kautta opitaan moni asia.
Kuin luistelut, pyöräilyt, uimisen yms. Miettinyt jos yrittäisi kerran kuussa käyttää lapsia kiipeilemässä jos on sen 10e kerta itse en raaski käyttää itseeni noin paljon rahaa mutta kouluikäisiin. Vielä täytyy harkita riittääkö raha.- ProfessoriIsoK
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se mieskin haluu vaan piereskellä ja nauttia vain olemisesta.😁
Lomat ei ole lomia kun on arki työlästä ihan lapsien iän mukaista kehittämistä taitoja.
Mutta sitä saa olla ylpeä kun lapset kehittyy ja tekemisen kautta opitaan moni asia.
Kuin luistelut, pyöräilyt, uimisen yms. Miettinyt jos yrittäisi kerran kuussa käyttää lapsia kiipeilemässä jos on sen 10e kerta itse en raaski käyttää itseeni noin paljon rahaa mutta kouluikäisiin. Vielä täytyy harkita riittääkö raha.Sitten kun olet taas hoikkana ja kun saatte vähän rahaa niin mies lähtee punaistenlyhtyjen alle ja sä painelet etelänrannikolle keikistelemään, lapset tietenkin laitatte vaikka kenneliin etti tarvitse parkuvia räkänokkia kuunnella. Varo etelänmiehiä ja itseäsi ettet tuo tuliaisena jotain että pullautat sen 9kk myöhemmin, jonkun negatiivin. Miehes ei välttämättä tykkäisi.
Olen perheterapeuttipsykologiprofessori joten tiedän paljon mitä kirjoitan. ProfessoriIsoK kirjoitti:
Sitten kun olet taas hoikkana ja kun saatte vähän rahaa niin mies lähtee punaistenlyhtyjen alle ja sä painelet etelänrannikolle keikistelemään, lapset tietenkin laitatte vaikka kenneliin etti tarvitse parkuvia räkänokkia kuunnella. Varo etelänmiehiä ja itseäsi ettet tuo tuliaisena jotain että pullautat sen 9kk myöhemmin, jonkun negatiivin. Miehes ei välttämättä tykkäisi.
Olen perheterapeuttipsykologiprofessori joten tiedän paljon mitä kirjoitan.Minä olen niin persuuksissa kiinni miehessä eikä todellakaan ala mennee yksin rannoille makoilemaan ja matkoillaan sit yhdessä.
Jos haluaa irrota kyllä se sit eron paikka on kun en todellakaan halua olla yksin.
Etsin mielummin miehen joka haluaa olla kanssani en niin päin että ollaan erossa.ProfessoriIsoK kirjoitti:
Sitten kun olet taas hoikkana ja kun saatte vähän rahaa niin mies lähtee punaistenlyhtyjen alle ja sä painelet etelänrannikolle keikistelemään, lapset tietenkin laitatte vaikka kenneliin etti tarvitse parkuvia räkänokkia kuunnella. Varo etelänmiehiä ja itseäsi ettet tuo tuliaisena jotain että pullautat sen 9kk myöhemmin, jonkun negatiivin. Miehes ei välttämättä tykkäisi.
Olen perheterapeuttipsykologiprofessori joten tiedän paljon mitä kirjoitan.Lapset kyllä kasvatetaan ensin isoksi kyllä sen verta pitäisi tajuta lapsien tärkeyden mikään tärkeys ole itse hakea happi hyppelyä monen päivän reissun takia.
pelkkä yhdessä muutaman tunnin naiskelu hotellissa ja autolla kurvaileminen riittää meille meille vaan lepäileminen hikisenä ja happihyppely alastomana hikoilla yhdessä ja saunassa peräti siinä tarvi etelän lomia.ProfessoriIsoK kirjoitti:
Olen perheterapeuttipsykologiprofessori joten tiedän paljon mitä kirjoitan.Yhdessä olo on kaikken parasta.
ProfessoriIsoK kirjoitti:
Olen perheterapeuttipsykologiprofessori joten tiedän paljon mitä kirjoitan.Että tuollaisesta rahallisesta menosta kuin kerroin ei oikein ole mahdollista tässä vaiheessa edes haaveilla.
Itseänsä siinä huijaa.
- Viinamies
Ajatelkaas että joisitte ensin viinaa niin sitten teillä vois olla parisuhde ja lapsia. Missä te naisia tapaatte että saisitte perheen perustettua, niin ette päääse naisia tapaamaan muualla kuin yökerhossa.
- reppanatt
eipä sinullakaan ole muuta elämää kuin tehdä lapsia
reppanatt kirjoitti:
eipä sinullakaan ole muuta elämää kuin tehdä lapsia
Onhan hoitaa, siivota pessä vaatteita, tiskata , syöttää, vaatettaa, harjoittaa, kuntouttaa, teettää läksyt, imettää, (kuin nytkin teen)nukuttaa, vaipattaa ulkoiluttaa päivän tunnit siinä on täynnä että kaatuu sänkyy, eilen yhden n. viestin ilta/yöstä ja nukahdin mieskin kävi vielä kaupassa mutta nukuin. Teen töitä kyllä ja uudelle pikkuiselle lisää tilaa.
Ei ole nyt aikaa muuhun🥰 mun elämä on huolehtimista juuri sellaista kuin kaipaan.- eikiinnosta
valtakunta kirjoitti:
Onhan hoitaa, siivota pessä vaatteita, tiskata , syöttää, vaatettaa, harjoittaa, kuntouttaa, teettää läksyt, imettää, (kuin nytkin teen)nukuttaa, vaipattaa ulkoiluttaa päivän tunnit siinä on täynnä että kaatuu sänkyy, eilen yhden n. viestin ilta/yöstä ja nukahdin mieskin kävi vielä kaupassa mutta nukuin. Teen töitä kyllä ja uudelle pikkuiselle lisää tilaa.
Ei ole nyt aikaa muuhun🥰 mun elämä on huolehtimista juuri sellaista kuin kaipaan.lapsia ei pakoteta tekemään
eikiinnosta kirjoitti:
lapsia ei pakoteta tekemään
Kato sanoin” juuri sellaista kuin kaipaan”
Mutta toivon että on mahdollista sit opiskella kun kuopus menee kouluun jos ei muuten kerkiä.- kiltti-ja-kunnollinen
valtakunta kirjoitti:
Kato sanoin” juuri sellaista kuin kaipaan”
Mutta toivon että on mahdollista sit opiskella kun kuopus menee kouluun jos ei muuten kerkiä.Olen seurustellut monien naisten kanssa mutta ne kun tuli raskaaksi, oli aika pistää ero ja vaihtaa ämmä nuorempaan. Olen pannut myös varattuja paksuksi. Elatusmaksuja en suostu maksamaan.
kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
Olen seurustellut monien naisten kanssa mutta ne kun tuli raskaaksi, oli aika pistää ero ja vaihtaa ämmä nuorempaan. Olen pannut myös varattuja paksuksi. Elatusmaksuja en suostu maksamaan.
Ei minulla ole tuollaista miestä🤔
Kun olisi aikaan sitten eronnut kuin sanoin aiemmin muutama päivä sitten kaikkien olisi hyvä dna kirjata rekisteriin, löytyy raiskaajat(muitakin rikoksen tekijöitä) ja isättömät, eikä epävarmuutta olisi,olisiko emäntä ollut toisen kanssa.
- Parisuhde35
Parisuhde ihanaa vaikka lapsi.
- baari.rahat.saisi
lapset myisin mustalaisille ja aikaa olisi
Pelottava ajatus.. :D
Sitten se "vaimo" siinä pyörii röhisee, pieree ja paukkuu.
Ja puhasta pillua saa vain lauantaisin.. Jos silloinkaan.. :Delisakettu kirjoitti:
Hmm, onko Konnalla kokemusta moisesta?
Kuullu tarinoita. :D
Epäpuhtaasta kolosta on kokemusta. :DKonnaKettu kirjoitti:
Kuullu tarinoita. :D
Epäpuhtaasta kolosta on kokemusta. :DEli kuulopuheesi perhe-elämästä on vain kauhutarinoita?
Jos kolo ei ole ollut puhdas, on vettä säästelty. Ei sitä niin tiukkaa taloudenpitäjää pidä tapailla.elisakettu kirjoitti:
Eli kuulopuheesi perhe-elämästä on vain kauhutarinoita?
Jos kolo ei ole ollut puhdas, on vettä säästelty. Ei sitä niin tiukkaa taloudenpitäjää pidä tapailla.Oon mie niitä livenäki nähny..
Nainen näyttää todelliset värinsä kun vaki parisuhde alkaa..
Niin tai sitten kyseessä oli sellanen epähygieeninen nainen. :DKonnaKettu kirjoitti:
Oon mie niitä livenäki nähny..
Nainen näyttää todelliset värinsä kun vaki parisuhde alkaa..
Niin tai sitten kyseessä oli sellanen epähygieeninen nainen. :DTaas kerran tulee eteen se, ettei suhteessa osata vaatia ja edellyttää käytöstapoja.
Räikeimmin tuo näkyy jollain parisuhdepalstoilla. Määytään että toinen sitä ja tätä.
Perhe-elämä, suhteet ovat sosiaalista elämää. Tottakai edellytämme käytöstapoja vaikka asioidessamme kodin ulkopuolella. Miksi niitä ei noudatettaisi kodin sisäpuolella? Onko ne seinät niin stnan pyhät, että sielä voi tehdä mitä huvittaa kiinnittämättä huomiota siihen, mitä kaikista tärkeimmät ovat asiasta mieltä?
Vai onko ne tärkeimmät ihmiset sitten siellä kodin seinien ulkopuolella?elisakettu kirjoitti:
Taas kerran tulee eteen se, ettei suhteessa osata vaatia ja edellyttää käytöstapoja.
Räikeimmin tuo näkyy jollain parisuhdepalstoilla. Määytään että toinen sitä ja tätä.
Perhe-elämä, suhteet ovat sosiaalista elämää. Tottakai edellytämme käytöstapoja vaikka asioidessamme kodin ulkopuolella. Miksi niitä ei noudatettaisi kodin sisäpuolella? Onko ne seinät niin stnan pyhät, että sielä voi tehdä mitä huvittaa kiinnittämättä huomiota siihen, mitä kaikista tärkeimmät ovat asiasta mieltä?
Vai onko ne tärkeimmät ihmiset sitten siellä kodin seinien ulkopuolella?Ei miehen kestä mennä vaatimaan kun heti alkaa kauhea syyllistäminen. :D
Sitä on sika vähän joka paikassa sen jälkeen.
Monesti näkee sellasia parisuhteita jossa eukko syö miehenki ruuat. :D
Tuntuu olevan joku ihme normi että koko homman annetaan olla vaan kun tavoite on saavutettu..
Se tavoite on vastakkaisen sukupuolen jallittaminen parisuhteeseen.
Ei sitä naistakaan enään tunnista kun sillä on vesipöhö. :DKonnaKettu kirjoitti:
Ei miehen kestä mennä vaatimaan kun heti alkaa kauhea syyllistäminen. :D
Sitä on sika vähän joka paikassa sen jälkeen.
Monesti näkee sellasia parisuhteita jossa eukko syö miehenki ruuat. :D
Tuntuu olevan joku ihme normi että koko homman annetaan olla vaan kun tavoite on saavutettu..
Se tavoite on vastakkaisen sukupuolen jallittaminen parisuhteeseen.
Ei sitä naistakaan enään tunnista kun sillä on vesipöhö. :DHmm, ilmossa pitäisi lukea että moukat älkööt vaivautuko.
Ja myös, ei-pysyvää parisuhdetta etsimässä. :-Delisakettu kirjoitti:
Hmm, ilmossa pitäisi lukea että moukat älkööt vaivautuko.
Ja myös, ei-pysyvää parisuhdetta etsimässä. :-DNiin ja monesti kun kattoo ympärillä olevien ihmisten parisuhteiluja niin tuntuu siltä että parisuhde ei ole enää mikään stressin lievittäjä...
Stressin lisääjä.. :D
Sinkkuna ei tarvi stressata oikein mistään. :D
- Pxxxxx
Vallan mainio vaihtoehto minusta.
- AsianVierestä
Parisuhteen sisäinen toimivuus on kahden ihmisen keskinäisen kompromissien lopputulos, joskus se tyydyttää molempia ja toisinaan taas toinen tai kumpainenkin ovat tyytymättömiä.
Kannattaa pitää huolta myös itsestään lasten lisäksi, myös puolisoa on hyvä joskus ajatella:)
Perheellisen arki on kyllä osin puuduttavaa, omaa aikaa ei paljon jää. Sinkkuna olemisessa on hyvinä puolina juurikin lepoajan riittävyys, paineeton olotila jossa ei tarvitse muita ihmisiä paljon ajatella tai tehdä heidän puolestaan väsyneenäkin jotain mistä et itse edes pidä. Ei tarvitse kuunnella lasten kiukkuamisia, vaimon hormonitason heilahteluista tulevaa omituista käyttäytymistä.
Kaikkeen kuitenkin tottuu ja itse jokainen elämänsä valitsee, ainakin voi vaikuttaa jollain tapaa siihen onko sinkku vai haluaako olla perheellinen ja missä moodissa. Mukavahan se on välillä leikiksi laskea lasten kiukkuamiset ja vaimon purkaukset, ei se elämä vakavaa saa olla tai käy vielä kuin minulle:( No, elämässä oppia ikä kaikki.Minun ei tarvi kiukutella, enemmän se mies ailahtelee mutta esim väännetään kättä siitä mitä mies tekee syksyllä. Järkevintä minusta ei ole ne työt vaan ne jatkoopinnot vielä koska elämän vakaus ei ole pelkästään lapsen koulun tasasta, mikä tuottaa juurikin sen ongelma että olisi työtön nopeasti ja karenssit päällä jos olisi töissä.
valtakunta kirjoitti:
Minun ei tarvi kiukutella, enemmän se mies ailahtelee mutta esim väännetään kättä siitä mitä mies tekee syksyllä. Järkevintä minusta ei ole ne työt vaan ne jatkoopinnot vielä koska elämän vakaus ei ole pelkästään lapsen koulun tasasta, mikä tuottaa juurikin sen ongelma että olisi työtön nopeasti ja karenssit päällä jos olisi töissä.
Siis Lapsen koulun takia siis ei ole vakaa tilanne.
- avoliitto
Meillä on lapsi. Eilen vietettiin hieno päivä meren rannalla, syötiin eväitä, juotiin kahvia ja limua ja kalastettiin ja lapsi kaivoi ojaa hiekkkaan ja puuhaili kaikenlaista, löysi kolme sisiliskoa ja seuraili niitä siinä ja oli tosi lämmin päivä.
- 44-4
Lapset on jo isoja että ne hoitaa itse itsensä. Osaavat laittaa ruokaa ja pestä vaatteensa koska ollaan niitä opetettu vastuuta kantamaan. On meillä perhepäiviä jolloin veneillään ja mennää ulos kalaan tai saareen saunomaan. Muuten lapsillä on omia harrastuksia ja menoja.
- 2-lasta
Ehkä yks teistä osaisi hoitaa lasta ja kestäisi sitä lapsen itkua ja raivareita. Pitää olla pitkä pinna ja kärsivällisyyttä todella paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279