Menkää salille ja hankkikaa kunnon lihakset
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f1bd67f2-c4ee-490d-920b-99a1d7b49705
Lihaksikas mies pääsee panemaan kaunista naista
41
2200
Vastaukset
- aisurille_jämät
Kuka haluaa Jonne Aaronin jämille?
Ei tu heppu mitenkään erityisen lihaksikkaalle näyttänyt, tommonen perus miehen peruskroppa. Kiinteä toki, mutta niinhän tuossa iässä tuppaa vielä olemaan..
- Naisasialooser11
Kyllä näyttää, mutta olet tottunut näkemään noita steroidihirviöitä niin siksi normaali lihaksikas mies näyttää perusmiehelle.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kyllä näyttää, mutta olet tottunut näkemään noita steroidihirviöitä niin siksi normaali lihaksikas mies näyttää perusmiehelle.
Missä mä niitä oisin tottunu näkemään? Normi mieshän tuo on.
- Anonyymi
Päläpälä kirjoitti:
Missä mä niitä oisin tottunu näkemään? Normi mieshän tuo on.
Ei oo normi mies, vaan epänormaali!
- Sinkunvinku
Salievoluutiota.
- AsianVierestä
Noilla käsillä ei nosteta edes 60 kg hauiskäännössä joten voidaan puhua normaalikuntoisesta kaverista. Kyllä naisen saa monilla eri avuilla joista aivot eivät ole huono vaihtoehto.
- Anonyymi
Siinä tekee nainen hauiskääntöä yli 50 kilolla.
https://www.youtube.com/watch?v=TGxKQGOfciw
Onko nuokaan hauikset nyt aivan järjettömän isot?
Todellavaikeeta
- oekfokefkeokfeofe
Eikös toi ole jokin hoilottaja niin eiköhän se toimi paremmin kuin noi "kunnon lihakset".
- oekfokefkeokfeofe
Päläpälä kirjoitti:
Eikös se ole joku kiekkoilija?
Tomi Isomusta jotakin?Niin joo Jonne Aaron oli se jätetty, en lukenut juttua ollenkaan kunhan vain sattu nimi silmään, luulin että siinä instakuvassa on Jonne kun sen verran rimpula käsi oli.
oekfokefkeokfeofe kirjoitti:
Niin joo Jonne Aaron oli se jätetty, en lukenut juttua ollenkaan kunhan vain sattu nimi silmään, luulin että siinä instakuvassa on Jonne kun sen verran rimpula käsi oli.
Juuu.☺️
- Kurppa28
Miehen vartalo pitää olla kiinteä eikä mikään löllykkä läski jossa maha roikkuu kullin tasolla.
- Naisasialooser11
Kiinteäkroppainen mies on homo, heteromiehet ovat mahakkaita ja kaikilla tuollaisilla tuntemillani miehillä on hoikka nainen.
- jahas_
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kiinteäkroppainen mies on homo, heteromiehet ovat mahakkaita ja kaikilla tuollaisilla tuntemillani miehillä on hoikka nainen.
Eli sinä olet läski plösö? Tämä selvä. Ei ollut yllätys
- kaunis.nainen
jahas_ kirjoitti:
Eli sinä olet läski plösö? Tämä selvä. Ei ollut yllätys
Mistä päättelit, että Nalli on hetero?
Lihaksista en nyt tiedä mutta se klassinen missi-jääkiekkoilija yhdistelmä näyttää toimivan. Yksi kausi Saipassa riittää jos pelaa sentterinä. Tomi Iso-Mustajärvi taisi kaveri olla nimeltään.
- stereotypia
Jääkiekkoilija pääsee panemaan missiä. Oliko yllätys?
- Aikabimboa
Missi ei osaa edes kirjoittaa
"– Epyktissä tässä, kirjoittaa Maija Kerisalmi kuvan oheen."- kuin.entinen.muori
Vanhan kansan Maija : )
- Ruma.läski
Oon pannut kaunista hoikkaa naista.
- rumamies
Jop. Niin mäkin
- en_panis
Ruma nainen
- se.on.upea
No ei todellakaan. Oletko sokea?
- AsianVierestä
Lihaksikas mies ei ole jääkiekkoilijan kropan laatusana.
Joku Teemu Selänne on kyykännyt 180 Kg ja se teki hänestä suomalaisen salaman. Tuohon tulokseen kykenee moni ilman sitä kaunista Sirpaa tai suurta tilipussia. Tuskin heille niitä tulee vaikka kyykkäisivät 240 kg joka vaatisi paljon enemmän lihaksia?
Lihakset naiset = Ei suurta tieteellisesti todistettavaa yhteyttä. - åbo.kikkel
Jos Bicky-Royal mies lähestyisi Maijaa, olisi tämä Bickyn käsissä pelkkää sulaa vahaa.
- Jaksaa.nostaa
Meidän suvussa niin naiset kuin miehet ovat vahvoja. En etsi mitään lihaskimppu miestä, kun lähipiirissä on heitä jo riittämiin.
- Anonyymi
Tappajan leuka, metsästäjän silmät, 185cm+ pituus, treenattu kroppa ja menestystä elämässä tai jännämiestappajan historia. Nämä ovat ne tärkeimmät elementit naisen saantiin.
Kiltillä ja kunnollisella miehellä ei tee mitään. - Anonyymi
Millä ihmeen lihaksilla Roope Salminen kaataa naisia?
- Anonyymi
Pitkällä kullillaan!
- Anonyymi
Kovin lihaksikkaalla särkyy tuoppikin hanskassa.
- Anonyymi
Ei sitä pelkillä lihaksilla saa mitään... myös pitää olla henkisesti vahva! Lihasten koko ei kerro henkisestä vahvuudestasi...
- Anonyymi
Vahva keho ja vahva mieli on se juttu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahva keho ja vahva mieli on se juttu...
Meditoi, tee ulko treenii, tee breath workii, lenkkeile, oo enemmän ulkoo, remontoi elämää. Itse yhteen aikaa aika hullu treenanneena huomasin että silti jotain puuttuu ja joku mättäs. Siis... kaikille ei mun metodit resonoi, mutta pointtini on ehkä että siinä samalla kun treenaa niin yrittää samalla kehittää iseään henkisellä tasolla!
Itse kovimpina treeni aikoinani treenasin vain ja ainoastaan ulkona! Miksi? Koska siinä samalla kasvaa se hapen otto kyky kasvaa ja aivosi käsittelee paremmin informaatiota kun saavat enemmän happea! En käynyt salilla paljonkaan vaan kaikki tehtiin kehon paino treenillä ULKONA. Calisthenics oli se juttu, mutta SILIT jotain puuttui... olin kiukkuinen ja huonosti voiva. Miksi? Luulis että treenanneena voisin paremmin kuin muut? Huonot ruokatottumukset ja yltiö introverttiys + sain itseni monesti kiinni siitä että "en travii muita"
Hyvinvointi ei ole yksinkertaista ja sen eteen pitää olla valmis tekee töitä ja muistaa oma rajallisuutensa ettei myöskään tuhoa itteään henkisesti, vaan että treeni menisi käsikädessä henkisen hyvinvoinnin kanssa! :)
Tässä neuvoja! :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meditoi, tee ulko treenii, tee breath workii, lenkkeile, oo enemmän ulkoo, remontoi elämää. Itse yhteen aikaa aika hullu treenanneena huomasin että silti jotain puuttuu ja joku mättäs. Siis... kaikille ei mun metodit resonoi, mutta pointtini on ehkä että siinä samalla kun treenaa niin yrittää samalla kehittää iseään henkisellä tasolla!
Itse kovimpina treeni aikoinani treenasin vain ja ainoastaan ulkona! Miksi? Koska siinä samalla kasvaa se hapen otto kyky kasvaa ja aivosi käsittelee paremmin informaatiota kun saavat enemmän happea! En käynyt salilla paljonkaan vaan kaikki tehtiin kehon paino treenillä ULKONA. Calisthenics oli se juttu, mutta SILIT jotain puuttui... olin kiukkuinen ja huonosti voiva. Miksi? Luulis että treenanneena voisin paremmin kuin muut? Huonot ruokatottumukset ja yltiö introverttiys sain itseni monesti kiinni siitä että "en travii muita"
Hyvinvointi ei ole yksinkertaista ja sen eteen pitää olla valmis tekee töitä ja muistaa oma rajallisuutensa ettei myöskään tuhoa itteään henkisesti, vaan että treeni menisi käsikädessä henkisen hyvinvoinnin kanssa! :)
Tässä neuvoja! :)"silti jotain puuttui" piti kirjoittaa
- Anonyymi
Ei maks vaivaa pelkän ulkoisen kauneuden takia ja siks toisekseen jos ei toinen muuta näe/osaa katsoa ni ei ole suhde mikä loppuelämää ainakaan kestää loppunee jo siinä kohti virallisesti kun toinen tulee raskaaksi mu ukko ei lähde kun pelkää elatusmaksuja
- Anonyymi
jospa se onkin niin että mitä suurempi lihas, sitä huonompi pippeli, pippeli surkastuu jos lihaksiinmenee koko enenergia elimistöstä
- Anonyymi
Minä en saisi ajaa motor-jutuilla eli kulkuneuvcoilla silmäoperaation jälkeen kahteen viikkoon, koskee tietystikin sähköpotkulautaa ja sähköistä polkupyörääkin tuo koska moottoriajoneuvoja
jota paranee kunnollisesti silmät vielä
Sähköpotkulautahan on moottoriajoneuvokin, verrattavissa Harley-Davidson moottoripyöräänkin, on sovellettava samaa lakia - Anonyymi
Tähän ollaan tultu: nykyään hyvännäköisetkin naiset vetelevät kovia tuloksia salilla kuten esimerkiksi tämä ruotsalainen tosi-tv tähti. Moniko mies vetää perässä.
https://www.youtube.com/shorts/SXL7b7o6M4E
Tuossa haastattelu. Eihän sitä nyt voi kieltää, etteikö myös erittäin hyvännäköinen.
https://www.youtube.com/watch?v=M1MqE2iS9bc
Siinä vetää Andrew Tate penkkiä 100 kilolla useamman kerran.
https://www.youtube.com/watch?v=G3AcBXbTzEE
Amanda Fransson veti box squat liikettä 130 kilolla ainakin 10 kertaa. Kumpi on parempi, Andrew Taten 100 kilon penkki 15 kertaa vai Amandan box squat 10 kertaa?
Todellavaikeeta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594