Lihaksikas mies pääsee panemaan kaunista naista

lihaksilla.reikää

41

2200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisurille_jämät

Kuka haluaa Jonne Aaronin jämille?

• Ei tu heppu mitenkään erityisen lihaksikkaalle näyttänyt, tommonen perus miehen peruskroppa. Kiinteä toki, mutta niinhän tuossa iässä tuppaa vielä olemaan..

• Naisasialooser11

Kyllä näyttää, mutta olet tottunut näkemään noita steroidihirviöitä niin siksi normaali lihaksikas mies näyttää perusmiehelle.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Kyllä näyttää, mutta olet tottunut näkemään noita steroidihirviöitä niin siksi normaali lihaksikas mies näyttää perusmiehelle.

Missä mä niitä oisin tottunu näkemään? Normi mieshän tuo on.

• Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

Missä mä niitä oisin tottunu näkemään? Normi mieshän tuo on.

Ei oo normi mies, vaan epänormaali!

• Sinkunvinku

Salievoluutiota.

• AsianVierestä

Noilla käsillä ei nosteta edes 60 kg hauiskäännössä joten voidaan puhua normaalikuntoisesta kaverista. Kyllä naisen saa monilla eri avuilla joista aivot eivät ole huono vaihtoehto.

• Anonyymi

• oekfokefkeokfeofe

Eikös toi ole jokin hoilottaja niin eiköhän se toimi paremmin kuin noi "kunnon lihakset".

• Eikös se ole joku kiekkoilija?
        Tomi Isomusta jotakin?

• oekfokefkeokfeofe
        Päläpälä kirjoitti:

Eikös se ole joku kiekkoilija?
        Tomi Isomusta jotakin?

Niin joo Jonne Aaron oli se jätetty, en lukenut juttua ollenkaan kunhan vain sattu nimi silmään, luulin että siinä instakuvassa on Jonne kun sen verran rimpula käsi oli.

• oekfokefkeokfeofe kirjoitti:

Niin joo Jonne Aaron oli se jätetty, en lukenut juttua ollenkaan kunhan vain sattu nimi silmään, luulin että siinä instakuvassa on Jonne kun sen verran rimpula käsi oli.

Juuu.☺️

• Kurppa28

Miehen vartalo pitää olla kiinteä eikä mikään löllykkä läski jossa maha roikkuu kullin tasolla.

• Naisasialooser11

Kiinteäkroppainen mies on homo, heteromiehet ovat mahakkaita ja kaikilla tuollaisilla tuntemillani miehillä on hoikka nainen.

• jahas_
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kiinteäkroppainen mies on homo, heteromiehet ovat mahakkaita ja kaikilla tuollaisilla tuntemillani miehillä on hoikka nainen.

Eli sinä olet läski plösö? Tämä selvä. Ei ollut yllätys

• kaunis.nainen
        jahas_ kirjoitti:

Eli sinä olet läski plösö? Tämä selvä. Ei ollut yllätys

Mistä päättelit, että Nalli on hetero?

• Lihaksista en nyt tiedä mutta se klassinen missi-jääkiekkoilija yhdistelmä näyttää toimivan. Yksi kausi Saipassa riittää jos pelaa sentterinä. Tomi Iso-Mustajärvi taisi kaveri olla nimeltään.

• Juu, en ottas ikuna kuuna päivänä jääkiekkoilijaa. Ei.

• stereotypia

Jääkiekkoilija pääsee panemaan missiä. Oliko yllätys?

• Aikabimboa

Missi ei osaa edes kirjoittaa

"– Epyktissä tässä, kirjoittaa Maija Kerisalmi kuvan oheen."

• kuin.entinen.muori

Vanhan kansan Maija : )

• Ruma.läski

Oon pannut kaunista hoikkaa naista.

• rumamies

Jop. Niin mäkin

• en_panis

Ruma nainen

• se.on.upea

No ei todellakaan. Oletko sokea?

• AsianVierestä

Lihaksikas mies ei ole jääkiekkoilijan kropan laatusana.
      Joku Teemu Selänne on kyykännyt 180 Kg ja se teki hänestä suomalaisen salaman. Tuohon tulokseen kykenee moni ilman sitä kaunista Sirpaa tai suurta tilipussia. Tuskin heille niitä tulee vaikka kyykkäisivät 240 kg joka vaatisi paljon enemmän lihaksia?
      Lihakset naiset = Ei suurta tieteellisesti todistettavaa yhteyttä.

• åbo.kikkel

Jos Bicky-Royal mies lähestyisi Maijaa, olisi tämä Bickyn käsissä pelkkää sulaa vahaa.

• Jaksaa.nostaa

Meidän suvussa niin naiset kuin miehet ovat vahvoja. En etsi mitään lihaskimppu miestä, kun lähipiirissä on heitä jo riittämiin.

• Anonyymi

Tappajan leuka, metsästäjän silmät, 185cm+ pituus, treenattu kroppa ja menestystä elämässä tai jännämiestappajan historia. Nämä ovat ne tärkeimmät elementit naisen saantiin.

Kiltillä ja kunnollisella miehellä ei tee mitään.

• Anonyymi

Millä ihmeen lihaksilla Roope Salminen kaataa naisia?

• Anonyymi

Pitkällä kullillaan!

• Anonyymi

Kovin lihaksikkaalla särkyy tuoppikin hanskassa.

• Anonyymi

Ei sitä pelkillä lihaksilla saa mitään... myös pitää olla henkisesti vahva! Lihasten koko ei kerro henkisestä vahvuudestasi...

• Anonyymi

Vahva keho ja vahva mieli on se juttu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahva keho ja vahva mieli on se juttu...

Meditoi, tee ulko treenii, tee breath workii, lenkkeile, oo enemmän ulkoo, remontoi elämää. Itse yhteen aikaa aika hullu treenanneena huomasin että silti jotain puuttuu ja joku mättäs. Siis... kaikille ei mun metodit resonoi, mutta pointtini on ehkä että siinä samalla kun treenaa niin yrittää samalla kehittää iseään henkisellä tasolla!

Itse kovimpina treeni aikoinani treenasin vain ja ainoastaan ulkona! Miksi? Koska siinä samalla kasvaa se hapen otto kyky kasvaa ja aivosi käsittelee paremmin informaatiota kun saavat enemmän happea! En käynyt salilla paljonkaan vaan kaikki tehtiin kehon paino treenillä ULKONA. Calisthenics oli se juttu, mutta SILIT jotain puuttui... olin kiukkuinen ja huonosti voiva. Miksi? Luulis että treenanneena voisin paremmin kuin muut? Huonot ruokatottumukset ja yltiö introverttiys + sain itseni monesti kiinni siitä että "en travii muita"

Hyvinvointi ei ole yksinkertaista ja sen eteen pitää olla valmis tekee töitä ja muistaa oma rajallisuutensa ettei myöskään tuhoa itteään henkisesti, vaan että treeni menisi käsikädessä henkisen hyvinvoinnin kanssa! :)

Tässä neuvoja! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meditoi, tee ulko treenii, tee breath workii, lenkkeile, oo enemmän ulkoo, remontoi elämää. Itse yhteen aikaa aika hullu treenanneena huomasin että silti jotain puuttuu ja joku mättäs. Siis... kaikille ei mun metodit resonoi, mutta pointtini on ehkä että siinä samalla kun treenaa niin yrittää samalla kehittää iseään henkisellä tasolla!

Itse kovimpina treeni aikoinani treenasin vain ja ainoastaan ulkona! Miksi? Koska siinä samalla kasvaa se hapen otto kyky kasvaa ja aivosi käsittelee paremmin informaatiota kun saavat enemmän happea! En käynyt salilla paljonkaan vaan kaikki tehtiin kehon paino treenillä ULKONA. Calisthenics oli se juttu, mutta SILIT jotain puuttui... olin kiukkuinen ja huonosti voiva. Miksi? Luulis että treenanneena voisin paremmin kuin muut? Huonot ruokatottumukset ja yltiö introverttiys sain itseni monesti kiinni siitä että "en travii muita"

Hyvinvointi ei ole yksinkertaista ja sen eteen pitää olla valmis tekee töitä ja muistaa oma rajallisuutensa ettei myöskään tuhoa itteään henkisesti, vaan että treeni menisi käsikädessä henkisen hyvinvoinnin kanssa! :)

Tässä neuvoja! :)

"silti jotain puuttui" piti kirjoittaa

• Anonyymi

Ei maks vaivaa pelkän ulkoisen kauneuden takia ja siks toisekseen jos ei toinen muuta näe/osaa katsoa ni ei ole suhde mikä loppuelämää ainakaan kestää loppunee jo siinä kohti virallisesti kun toinen tulee raskaaksi mu ukko ei lähde kun pelkää elatusmaksuja

• Anonyymi

jospa se onkin niin että mitä suurempi lihas, sitä huonompi pippeli, pippeli surkastuu jos lihaksiinmenee koko enenergia elimistöstä

• Anonyymi

Minä en saisi ajaa motor-jutuilla eli kulkuneuvcoilla silmäoperaation jälkeen kahteen viikkoon, koskee tietystikin sähköpotkulautaa ja sähköistä polkupyörääkin tuo koska moottoriajoneuvoja

jota paranee kunnollisesti silmät vielä

Sähköpotkulautahan on moottoriajoneuvokin, verrattavissa Harley-Davidson moottoripyöräänkin, on sovellettava samaa lakia

• Anonyymi

Tähän ollaan tultu: nykyään hyvännäköisetkin naiset vetelevät kovia tuloksia salilla kuten esimerkiksi tämä ruotsalainen tosi-tv tähti. Moniko mies vetää perässä.
      https://www.youtube.com/shorts/SXL7b7o6M4E

Tuossa haastattelu. Eihän sitä nyt voi kieltää, etteikö myös erittäin hyvännäköinen.
      https://www.youtube.com/watch?v=M1MqE2iS9bc

Siinä vetää Andrew Tate penkkiä 100 kilolla useamman kerran.
      https://www.youtube.com/watch?v=G3AcBXbTzEE

Amanda Fransson veti box squat liikettä 130 kilolla ainakin 10 kertaa. Kumpi on parempi, Andrew Taten 100 kilon penkki 15 kertaa vai Amandan box squat 10 kertaa?

Todellavaikeeta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe