Kun maakasvit ja niiden siemenet joutuivat vuodeksi syvälle suolaveden alle ne olisivat tuhoutuneet kaikki.
En ymmärrä, kuinka vuoden meressä ollut oliivipuu voi viheriöidä.
Ei ole uskottavaa, että nykyinen kasvikunta olisi kasvanut 4000ssa vuodessa nykyiselleen. Raamatussa ei mainita, kasvikunnan olleenn erityisen kärsinyt pian vedenpaisumuksen jälkeenkään. (Eikä muissakaan vanhoissa historiallisissa lähteissä.) Jumala päinvastoin sanoo heti vedenpaisumuksen jälkeen antaneensa vihreät kasvit.
Vedenpaisumus tuhosi maakasvit.
9
56
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku väittänyt, että vedenpaisumus oli suolavettä?
THmaapallon vesimäärästä on 97% suolaista merivettä. tähän päälle kuivuneet suolatasanggot yms. maapallo peittyisi kokonaan mystisesti vesivaipan alle. mikä tekiä estäisi vesimassojen sekoittumisen? Hieman hankala asia tämän fantasian kannalta...
- Anonyymi
ravenlored kirjoitti:
maapallon vesimäärästä on 97% suolaista merivettä. tähän päälle kuivuneet suolatasanggot yms. maapallo peittyisi kokonaan mystisesti vesivaipan alle. mikä tekiä estäisi vesimassojen sekoittumisen? Hieman hankala asia tämän fantasian kannalta...
Hyvä huomio, jota itsekin pohdin Paisumusveden määrä näyttäisi pika-arviolla olevan noin kolme kertaa meriveden, joten merkittävästi se laimenisi. Toisaaltahan tuon lisäveden saanti ja häviäminen ovat omia arvoituksiaan.
Paisumuskertomuksen ristiriidoilla soinnuttelu on mielestäni turhaa, kun sen kokonaan perättömyydestä/vertauskuvallisuudesta on objektiivisetkin todisteet luonnonhavaintoina.
TH
- Anonyymi
Monet maakasvien siemenet säilyvät kauan erivahvuisissa suolaliuoksissa, ja mahdollisesti kelluvia saaria.
- Anonyymi
> Kun maakasvit ja niiden siemenet joutuivat vuodeksi syvälle suolaveden alle ne olisivat tuhoutuneet kaikki.
Oletko tehnyt aiheesta tieteellisen tutkimuksen, vai mihin väitteesi perustuu?
Itse en usko, että maan sisällä olevat siemenet tuhoutuisivat, vaikka maa olisi pitkään veden peitossa. - Anonyymi
Mark5:n ollessa poissa vastaan hänen puolestaan, että Jumalalle on joka tapauksessa kaikki mahdollista (paitsi evoluutio ja kitiinikavioisen hevosen ja täysjärkisten uskovien luominen) ja tärkeää on vain tietää että vedenpaisumus tapahtui ja alussa loi Mark5 Jumalan. Millään muulla ei ole enää nykyisin mitään väliä.
- Knark5 - Anonyymi
Aikaisemmin todettiin, miten eri puolilta maailmaa on tavattu puunrunkofossiileja, jotka sijaitsevat maan sisällä ja ulottuvat useiden eri kerrostumien läpi. Puiden rungot ja tukit saattavat olla yhtenä sekamelskana liejun, luiden ja muun töryn kanssa sekä ovat ylösalaisin juurineen, mikä kaikki todistaa suuresta tuhosta. Jotta puunrunkofossiilit olisivat voineet syntyä ja säilyä, on niiden täytynyt hautautua niiden ympärillä oleviin maakerroksiin hyvin nopeasti - muuten niistä ei olisi jäänyt fossiileja jäljelle.
- Anonyymi
Ja tämäkö sinusta todistaa vedenpaisumuksen? Selittäisitkö seuraavaksi, miten puunrungot voivat fossiloitua muutamassa tuhannessa vuodessa?
"luiden ja muun töryn kanssa sekä ovat ylösalaisin juurineen"
Minä kun luulin, että se todistaa saatanan olemassaolosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368