Moskeija Rovaniemelle

Anonyymi

Kävin matkoilla tässä hiljattain Marokossa. Moskeijat näyttivät hienosti tehdyiltä ja kauniilta rakennuksilta, toki nämä mitkä näin taisivat olla pari sataa vuotta vanhoja rakennuksia. Olisikohan hyvä idea myös Rovaniemelle rakentaa moskeija, onhan täällä arktikumia ja muita juttujakin.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rovaniemellähän on jo yksi moskeija , eikö se riitä ?
      Mitä Arktikumiin tulee , niin eivät Muslimit halua
      veden vaivaamaan homehtuneeseen lasiputkeen.

    • Anonyymi

      Suomeen ei tarvita yhtään moskeijaa. Olemme kristitty maa ja meillä on kirkot!

      • Anonyymi

        Kristitytkin ovat rakentaneet muslimimaihin kirkkoja. Ei oikein ole validi peruste vedota että maa on kristitty ja tänne ei saisi moskeijoita rakentaa. Pitää olla joku muu syy miksi kieltää.


      • Anonyymi

        Suomessa on uskonvapaus. Emme ole kristitty maa, meillä ei ole valtionkirkkoa (onneksi).

        Ja onhan näitä ns kirkkoja mm helluntailaisilla, jehovalaisilla... uskonvapauden nimissä pitäisi myös islaminuskoisilla olla paikka jossa kokoontua harjoittamaan uskontoa. Rahoituksen he kyllä hoitavat itse kuten muutkin, ainoastaan valtio/kaupungit hanaavat vastaan


    • Anonyymi

      Olisikohan hyvä idea, jos muuttaisit sinne lopullisesti.

      • Anonyymi

        Suvaitsemattomuutta pidetään yhtenä osoituksena ihmisen kehittyneisyydestä. Tai siis sen puuttumisesta.

        Ja kuten tiedämme, loppujen lopuksi me kaikki olemme tavalla tai toisella maahanmuuttajia, geeniperimämme johtaa useimmiten afrikkaan... jääkaudella täällä oli hieman vähemmän kansaa kuin nykyisin, U know


      • Anonyymi

        Oulussa moskeija ei ole oikein kovassa huudossa, mitä siellä viime vuosina on tapahtunut.


    • Anonyymi

      Minulle olisi aivan sama vaikka tekisivät 2 moskeijaa, ei se minulta pois ole, kun jokainen usko itse rahoittaa pytinkinsä.
      Kuulun tähän meidän kirkkoon, vaikka siellä ei tule muuten käytyä, kun häissä ja hautajaisissa.
      Sinänsä jos täällä kerran musulmaaneja on, niin kai ne moskun haluavat, eikö ne käy rukoilemassa enempi kuin mitä meikäläiset uskovaiset.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, ei muuta kuin vanhalletorille moskua rakentaan !


      • Anonyymi

        Veikkaampa että ei nuo sais olla rauhassa ilkivallalta ja syntyis vaskatakkain asettelua.
        Näin ihan hyvä


    • Olisipa hauskaa jos muslimeilla olisi omat suviseurat ja ne järjestettäisiin lestadiolaisten seurojen vieressä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1769
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      75
      1126
    3. 45
      1055
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      70
      1037
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      919
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      870
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      823
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      808
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe