Ihmisen anatomiasta kertovasta kirjasta vasta luin että paksusuoli kerää melkein kaiken nesteen (tulevasta) paskasta ja palauttaa sen verenkiertoon.
Näin siis on nähtävä, on veremme enimmäkseen paskaa.
Veri on suureksi osaksi paskaa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta pyhää paskaa.
T: Jumala tai sinnepäin- Anonyymi
ja tarpeellista.
- Anonyymi
Se on suora todiste Älykkäästä Suunnittelusta!
Ilman tällaista takaisinkierrätysmekanismia ihmisen pitäisi jatkuvasti kanniskella vesiämpäriä voidakseen korvata paksusuolesta poistuvan nesteen.
Tuonkaltainen nerokas,epigeneettinen mekaismi, kumoaa evoluutiouskon vastaansanomattomasti!
Mutta kiva teitä on kouluttaa!- Anonyymi
Sinä nyt et kouluta ketään. Korkeintaan levität valheita kuten kreationismia.
Epigenetiikka kuuluu evoluutioteoriaan etkä sinä voi sita valheillasi muuttaa. - Anonyymi
Millaisella aikuisella oliolla on aikaa kirjoittaa tuollaista roskaa? kysyisin Raamatun keksijältä
- Anonyymi
Aloitusotsikkosi on kokonaan sitä ihteään.
TH - Anonyymi
Kertonee vain elimistön hienosta puhdistusjärjestelmästä ettei vaikkapa kolerabakteerit pääse verenkiertoon aihettamaan työtä immuunipuolustukselle.
Miksi olla negatiivinen kun olet kuitenkin hyvin itsevarma organismi? - Anonyymi
Onko elämälläsi muuta tarkoitusta kuin toimia ravinnonlähteenä suolistobakteereillesi?
On vain seurauksia, ei tarkoituksia. Linnut lentävät siksi että niillä on siivet, niillä ei ole siipiä lentämistä varten.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
On vain seurauksia, ei tarkoituksia. Linnut lentävät siksi että niillä on siivet, niillä ei ole siipiä lentämistä varten.
Jos sanoisit "paskan" sijasta kuona-aineeksi, tuo menisi paremmin läpi. Kreationisteilla on sellainen "ongelma". että ikävän sanan on oltava valetta.
On se vaan vinkeää ajatella että eilen syödyn kebabin ja salaaatin prosessoinnissa peräsuolessa kerääntynyt neste kiertelee parhaillaan aivosolukoissa...
- Anonyymi
Voit vinkeillä lisää ajatuksella, että aivosi lilluvat koko ajan nesteessä, joka eniten muistuttaa laimennettua kusta.
Anonyymi kirjoitti:
Voit vinkeillä lisää ajatuksella, että aivosi lilluvat koko ajan nesteessä, joka eniten muistuttaa laimennettua kusta.
Tuo lienee täysin totta. Sillä eikö ole niin, että munuaiset verta puhdistaessaan väkevöivät verestä mm. ureaa eli virtsahappoa, ja toimittavat sen edelleen virtsarakkoon.
Muistan kun koulussa urheilunopettajamme totesi hienkin olevan eräänlaista virtsaa.
Näin siis aivomme ynnä muutkin elimemme lillivät laimeassa pissi-kakka seoksessa.
Logiika on suoraan kreationistisesta logiikkaoppaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856