Aion napata palstamiehen

Tiistain suuria mietteitä nuollessani kesän kolmatta kindertuuttia.

Ilmoitan sitten kun vahinko ei enää korjattavissa
eli liian myöhäistä ihmetellä.


Minusta kun täällä nukutaan niin jotain tarviis tehdä. Nyt just tämä tuntuu hyvältä idealta.

Mitä itse ajattelitte tehdä?

344

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenet meinaat napata? 😃

      • Oliskohan pujis, taitaa olla melkeinpä ainoita joilla palstaa:

        "Palsta on tila tai tilan osa, jota ympäröivät tilan rajat tai vesitilukset. Tila on joko yksi- tai monipalstainen. Tilan palstojen määrän ilmaisee palstaluku.[1]Vuoden 1951 jakolain mukaan tilan palstojen lukumäärä sai olla enintään kolme tai erityisestä syystä enintään kuusi, jota ei saanut ylittää ilman välttämätöntä syytä. Tilan tilukset tuli muodostaa niin harvalukuisista palstoista kuin tilusten tarkoituksenmukainen käyttö vaati ja muille asianosaisille haittaa aiheuttamatta oli mahdollista. Palstoista tuli tehdä sopivan muotoisia, jotta niitä voitiin tarkoituksenmukaisesti aidata, ojittaa ja viljellä.[2] Jakolain kumonnut kiinteistönmuodostamislaki (554/1995) käyttää sekin palsta-nimitystä. Kotipalstaksi nimitetään palstaa, jolla tilan talouskeskus sijaitsee. Muita nimityksiä ovat ulkopalsta, peltopalsta, metsäpalsta, niittypalsta, hiekkapalsta ja savipalsta.[1] "


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Oliskohan pujis, taitaa olla melkeinpä ainoita joilla palstaa:

        "Palsta on tila tai tilan osa, jota ympäröivät tilan rajat tai vesitilukset. Tila on joko yksi- tai monipalstainen. Tilan palstojen määrän ilmaisee palstaluku.[1]Vuoden 1951 jakolain mukaan tilan palstojen lukumäärä sai olla enintään kolme tai erityisestä syystä enintään kuusi, jota ei saanut ylittää ilman välttämätöntä syytä. Tilan tilukset tuli muodostaa niin harvalukuisista palstoista kuin tilusten tarkoituksenmukainen käyttö vaati ja muille asianosaisille haittaa aiheuttamatta oli mahdollista. Palstoista tuli tehdä sopivan muotoisia, jotta niitä voitiin tarkoituksenmukaisesti aidata, ojittaa ja viljellä.[2] Jakolain kumonnut kiinteistönmuodostamislaki (554/1995) käyttää sekin palsta-nimitystä. Kotipalstaksi nimitetään palstaa, jolla tilan talouskeskus sijaitsee. Muita nimityksiä ovat ulkopalsta, peltopalsta, metsäpalsta, niittypalsta, hiekkapalsta ja savipalsta.[1] "

        Osallistun kisaan, minulla on vuokrapalsta!


      • Sen, mihin käsi yltää, mutta se onkin sitten pitävä ote :D


      • Olen laatinut jo toimintasuunnitelman.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sen, mihin käsi yltää, mutta se onkin sitten pitävä ote :D

        Nyt menee jännäks. Palstadraamaa tievossa. Haen jo popparit ja colat messiin. 😃

        Saanko sitten yllyttää ja usuttaa?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oliskohan pujis, taitaa olla melkeinpä ainoita joilla palstaa:

        "Palsta on tila tai tilan osa, jota ympäröivät tilan rajat tai vesitilukset. Tila on joko yksi- tai monipalstainen. Tilan palstojen määrän ilmaisee palstaluku.[1]Vuoden 1951 jakolain mukaan tilan palstojen lukumäärä sai olla enintään kolme tai erityisestä syystä enintään kuusi, jota ei saanut ylittää ilman välttämätöntä syytä. Tilan tilukset tuli muodostaa niin harvalukuisista palstoista kuin tilusten tarkoituksenmukainen käyttö vaati ja muille asianosaisille haittaa aiheuttamatta oli mahdollista. Palstoista tuli tehdä sopivan muotoisia, jotta niitä voitiin tarkoituksenmukaisesti aidata, ojittaa ja viljellä.[2] Jakolain kumonnut kiinteistönmuodostamislaki (554/1995) käyttää sekin palsta-nimitystä. Kotipalstaksi nimitetään palstaa, jolla tilan talouskeskus sijaitsee. Muita nimityksiä ovat ulkopalsta, peltopalsta, metsäpalsta, niittypalsta, hiekkapalsta ja savipalsta.[1] "

        Kartanonherra? 😂💖


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nyt menee jännäks. Palstadraamaa tievossa. Haen jo popparit ja colat messiin. 😃

        Saanko sitten yllyttää ja usuttaa?

        Pelissä on kaikki sallittua. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pelissä on kaikki sallittua. :D

        On! 😜😆👏


      • HortenMarket kirjoitti:

        On! 😜😆👏

        Onko pelissä ihan kaikki muka salittu? Ensimmäisenä vuotenani yliopistossa yksi opiskelijakaveri yritti pikkujouluissa napata naisen. Niinpä hän esitti naisille entistä armeijan lentäjää, jolta oli mennyt ilmavoimissa vähän kuulo. Hän valehteli ja ei kertonut olevansa 24 v., ei mikään lentäjä ja lisäksi hänellä oli nuori vaimo kotona eli hän oli pettämässä. Minusta tälläinen petollisuus ei sallittua eli kaikki pelissä ole sallittua?


      • No ei huijaaminen, eikä haavoittaminen. Niistä tulee raippaa.🤣


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Onko pelissä ihan kaikki muka salittu? Ensimmäisenä vuotenani yliopistossa yksi opiskelijakaveri yritti pikkujouluissa napata naisen. Niinpä hän esitti naisille entistä armeijan lentäjää, jolta oli mennyt ilmavoimissa vähän kuulo. Hän valehteli ja ei kertonut olevansa 24 v., ei mikään lentäjä ja lisäksi hänellä oli nuori vaimo kotona eli hän oli pettämässä. Minusta tälläinen petollisuus ei sallittua eli kaikki pelissä ole sallittua?

        Kaikki rehellisyydellä tehty.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaikki rehellisyydellä tehty.

        Hyvä, sillä loppujen lopuksi kaikki siis ei ole salittua. Valehtelu, tappaminen, varastaminen... moni asia on kieletty ja kaikki keinot eivät ole salittuja?


      • HortenMarket kirjoitti:

        No ei huijaaminen, eikä haavoittaminen. Niistä tulee raippaa.🤣

        Eikä myöskään toisen kullan ryöstäminen? Minusta olemassa olevia suhteita pitää kunnioittaa varsin, kun parisuhteessa on perheessä lapsia toisilla. Kaikki keinot eivät ole salittuja vaan pitäisi olla korkea moraali ja kunnioittaa myös toisen omaa?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Hyvä, sillä loppujen lopuksi kaikki siis ei ole salittua. Valehtelu, tappaminen, varastaminen... moni asia on kieletty ja kaikki keinot eivät ole salittuja?

        No eihän nuo nyt muutenkaan kuulu rakastamiseen ja suhteen tavoitteluun :D


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Eikä myöskään toisen kullan ryöstäminen? Minusta olemassa olevia suhteita pitää kunnioittaa varsin, kun parisuhteessa on perheessä lapsia toisilla. Kaikki keinot eivät ole salittuja vaan pitäisi olla korkea moraali ja kunnioittaa myös toisen omaa?

        Nojuu, vaikka itte olen sitä mieltä ettei ketään napata jollei toinen itse tahdo olla napattavana. Ja silloin se olemassa oleva suhde on jotenkin jäissä, jotakin on pielessä...

        Tuskin muuten tulee tarvetta haeskella ketään nappaamaan. Näin mä ajattelen. ☺️

        Ei silloin muita ees mieti sillä sektorilla, että lähtis sooloilemaan mitään jos tykkää omastaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaikki rehellisyydellä tehty.

        Mä lähden nukuttelee näutä meitin vintiöitä, täällä on sellanen likkain kätkätys että harakatkin jää toiseksi..😅

        Huh huh...

        https://youtu.be/qJGXzL-H2uo

        Virittäydy fiilikseen..🤗


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nojuu, vaikka itte olen sitä mieltä ettei ketään napata jollei toinen itse tahdo olla napattavana. Ja silloin se olemassa oleva suhde on jotenkin jäissä, jotakin on pielessä...

        Tuskin muuten tulee tarvetta haeskella ketään nappaamaan. Näin mä ajattelen. ☺️

        Ei silloin muita ees mieti sillä sektorilla, että lähtis sooloilemaan mitään jos tykkää omastaan.

        Raamatussa on esimerkki nappaamisesta. David haluaa Bersheban, jolla on mies. Niinpä kuningas David määrää Bersheban puolison toivottomaan eturintamaan sodassa, jotta tämä kuolee. Niinpä kuningas sitten nappaa lesken, kun on saanut tapatettua hänen entisen puolisonsa. Jotakin tälläistä kieroilu taitaa olla jossain Kauniissa ja rohkeissa tai jossain muissa naisille suunnatuissa televisiosarjoissa. Ainakin minun seuraamassani "Sydämen asialla" sellaista brittisarjassa jonkin verran esiintyy. Joillekin jokseenkin kaikki keinot ovat salittuja ja monesti tarvitaan sarjan päähenkilö poliisia ratkaisemaan ihmisten rikoksia, jopa murhia.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mä lähden nukuttelee näutä meitin vintiöitä, täällä on sellanen likkain kätkätys että harakatkin jää toiseksi..😅

        Huh huh...

        https://youtu.be/qJGXzL-H2uo

        Virittäydy fiilikseen..🤗

        Juu, yritä rauhoitella tyttöjä siellä (ja tyttöjä täällä heh :D

        Rakkaushormooni... :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu, yritä rauhoitella tyttöjä siellä (ja tyttöjä täällä heh :D

        Rakkaushormooni... :D

        Täällä on unikamut hukassa, isäntä pyörittelee silmiään ja huokailee " ketkä ne on äitiinsä tullu, samanlaisia kätkättejä"...😅

        Mutta palaan taas sopivalla hetkellä..

        https://youtu.be/ZabQ_hNgLEw

        Scorpparit kuuluu asiaan, kaivakaa sytkärit esiin..😋


      • HortenMarket kirjoitti:

        Täällä on unikamut hukassa, isäntä pyörittelee silmiään ja huokailee " ketkä ne on äitiinsä tullu, samanlaisia kätkättejä"...😅

        Mutta palaan taas sopivalla hetkellä..

        https://youtu.be/ZabQ_hNgLEw

        Scorpparit kuuluu asiaan, kaivakaa sytkärit esiin..😋

        Hahah, näen teidän pesueen hulivilistävän siellä :D

        Sekoan tästä enemmän kun laitat tuollasta musiikkia <3

        Miesparat :D



        Hitto, aivan ihana kappale <3


      • HortenMarket kirjoitti:

        Täällä on unikamut hukassa, isäntä pyörittelee silmiään ja huokailee " ketkä ne on äitiinsä tullu, samanlaisia kätkättejä"...😅

        Mutta palaan taas sopivalla hetkellä..

        https://youtu.be/ZabQ_hNgLEw

        Scorpparit kuuluu asiaan, kaivakaa sytkärit esiin..😋

        Scorpions bändiltä on seuraava on vielä parempi kuin antamasi. Siinä näytetään nuoria, joilla on sytkärit esillä. Wind of Change.

        https://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ

        Luetaanko teidän perheessä iltasatuja lapsille? Jospa he silloin rauhoittuisivat?


      • Anonyymi

        2x laski sisäänkin, 2 lasta.


      • Juu ei tartte esitellä, tunnen tyypin. 🤣


    • Anonyymi

      Eikös nyt keväällä ole palstamiesten rauhoitusaika, metsästysaika alkaa sitten Juhannuksen tienoilla kun lämpimät ilmat juoksuttaa palstamiehet parveilemaan turuilla ja toreilla. Kalaakaan ei nyt tällä hetkellä saa kuin verkoilla ja pienisilmäisellä sellaisella:)

      AsianVierestä

      • Vielä mitä. Aika on alkanut nyt.


      • Palstamiehet on aina vapaata riistaa, jos niin sanotaan. ✌🤣

        Ettäs sen tiiätte...go Pönttis go.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Palstamiehet on aina vapaata riistaa, jos niin sanotaan. ✌🤣

        Ettäs sen tiiätte...go Pönttis go.

        Joo, nyt niillä on paha paikka.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, nyt niillä on paha paikka.

        Kaik on kusisukassa hipi hiljaa.. ei uskalla hiiskua mitään. Tai sitte ne on peilin eessä jo sukimassa tukkaansa tai leukaansa. Mennenit hollilla... 😂

        Tää menee vielä mielenkiintoseksi, jos noi miehet ei nyt ala hannaa...


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kaik on kusisukassa hipi hiljaa.. ei uskalla hiiskua mitään. Tai sitte ne on peilin eessä jo sukimassa tukkaansa tai leukaansa. Mennenit hollilla... 😂

        Tää menee vielä mielenkiintoseksi, jos noi miehet ei nyt ala hannaa...

        Hahahhah. Odottakaa ja katsokaa


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kaik on kusisukassa hipi hiljaa.. ei uskalla hiiskua mitään. Tai sitte ne on peilin eessä jo sukimassa tukkaansa tai leukaansa. Mennenit hollilla... 😂

        Tää menee vielä mielenkiintoseksi, jos noi miehet ei nyt ala hannaa...

        Meiz, keväässä pitää olla virtaa ; )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meiz, keväässä pitää olla virtaa ; )

        Ne teki mulle jotain tosi hyvää sairaalassa, näemmä : )

        Jotenkin tarttumaote tuntuu nyt napakalta

        *naur*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meiz, keväässä pitää olla virtaa ; )

        Ja onkin! Mut sait ainakin innostuneena oottamaan mitä tuleman pitää. 😁

        Se oli niin jännää se omakin retkahtaminen aikoinaan, että ties vaikka näkis uusinnat. Sivullisena. 👍

        Löydät vaan semmosen jonka kanssa synkkaa oikeesti, ei leikisti..taino leikisti jos vaan leikkiä meinaa.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ja onkin! Mut sait ainakin innostuneena oottamaan mitä tuleman pitää. 😁

        Se oli niin jännää se omakin retkahtaminen aikoinaan, että ties vaikka näkis uusinnat. Sivullisena. 👍

        Löydät vaan semmosen jonka kanssa synkkaa oikeesti, ei leikisti..taino leikisti jos vaan leikkiä meinaa.

        Sinä oot esikuva ja tosielämän sankari siinä onnistumisessa, että niih ; )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä oot esikuva ja tosielämän sankari siinä onnistumisessa, että niih ; )

        Hortensian kanssa hoidetaan puhepuoli! 😝👌

        Voitais listailla, tehdä kysymyksiä valmiiks kanditaateille, järjestää iltapukukierros, uikkarikierros, mä voin toimittaa sahan ja pölkkyjä, niin tsekataan sahankäyttötaito, Hortensia kyselee lastenhoitohommat (se muistaa paremmin).... kunnon raati saadaan. 😀👍


      • Dissi kirjoitti:

        Hortensian kanssa hoidetaan puhepuoli! 😝👌

        Voitais listailla, tehdä kysymyksiä valmiiks kanditaateille, järjestää iltapukukierros, uikkarikierros, mä voin toimittaa sahan ja pölkkyjä, niin tsekataan sahankäyttötaito, Hortensia kyselee lastenhoitohommat (se muistaa paremmin).... kunnon raati saadaan. 😀👍

        Huomasitko, miten miehet piiloutuivat?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomasitko, miten miehet piiloutuivat?

        No katso kelloa.... vasta vajaa kuusi. Seittämältä alkaa jo lentää juttu. 😬

        Mutta veikkaan, että täältä voi olla oikeesti vaikea löytää ketään. 🤔 Kaikki täällä kirjoittavat ovat vähän niinkuin piilossa itseäänkin. 🙄


      • Dissi kirjoitti:

        No katso kelloa.... vasta vajaa kuusi. Seittämältä alkaa jo lentää juttu. 😬

        Mutta veikkaan, että täältä voi olla oikeesti vaikea löytää ketään. 🤔 Kaikki täällä kirjoittavat ovat vähän niinkuin piilossa itseäänkin. 🙄

        Paitsi me muutamat homelot, jotka ei ikinä osata olla piilossa :'D

        Harmi, mä kun ajattelin, että tekisin strategisen liikkeen kohti määränpäätä kevään kunniaksi.
        Tiedä sitten.

        Oon kyllästynyt junnaamaan paikoillaan. Ei se paljon näppäimistö kättä lämmitä vaan se toisen käsi.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Paitsi me muutamat homelot, jotka ei ikinä osata olla piilossa :'D

        Harmi, mä kun ajattelin, että tekisin strategisen liikkeen kohti määränpäätä kevään kunniaksi.
        Tiedä sitten.

        Oon kyllästynyt junnaamaan paikoillaan. Ei se paljon näppäimistö kättä lämmitä vaan se toisen käsi.

        Miksei sitä miestä voi napata kaupan jonosta? Paljon helpompaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Paitsi me muutamat homelot, jotka ei ikinä osata olla piilossa :'D

        Harmi, mä kun ajattelin, että tekisin strategisen liikkeen kohti määränpäätä kevään kunniaksi.
        Tiedä sitten.

        Oon kyllästynyt junnaamaan paikoillaan. Ei se paljon näppäimistö kättä lämmitä vaan se toisen käsi.

        No täällähän on hyvä turistella kaikkee. Mutta kyllähän se siippa löytyy muualta helpommin. 🤔

        Noi Tinderit ja muut on ihan jees, kun opettelee niitä käyttämään. Turistelee tyyppien kanssa kunnolla, sit tapaa mukavanoloisen ja katselee rauhassa. Ei passaa kiirehtiä. Hiljokseen funtsailee ja antaa ajan kulua.

        Kyllä vaikka mä oon kohta vuoden ollut tuon ihanuuden kanssa, aina tulee uutta vastaan. Ja maltilla mennään yhä. Kun ei tässä voikaan dramaattisen suuria asioita tehdä. 😊👌 Hilijoo hyvä tulloopi. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sitä miestä voi napata kaupan jonosta? Paljon helpompaa.

        Ei ole, täällä ehtii jutella ja tutustua. Mitä sinä tiedät siitä kauppajono-miehestä, et yhtikäs mitään.


      • Dissi kirjoitti:

        No täällähän on hyvä turistella kaikkee. Mutta kyllähän se siippa löytyy muualta helpommin. 🤔

        Noi Tinderit ja muut on ihan jees, kun opettelee niitä käyttämään. Turistelee tyyppien kanssa kunnolla, sit tapaa mukavanoloisen ja katselee rauhassa. Ei passaa kiirehtiä. Hiljokseen funtsailee ja antaa ajan kulua.

        Kyllä vaikka mä oon kohta vuoden ollut tuon ihanuuden kanssa, aina tulee uutta vastaan. Ja maltilla mennään yhä. Kun ei tässä voikaan dramaattisen suuria asioita tehdä. 😊👌 Hilijoo hyvä tulloopi. 😁

        Joko teillä vuosi tulee, tuntuu, että vasta eilen ilmotit? : )


      • Dissi kirjoitti:

        No täällähän on hyvä turistella kaikkee. Mutta kyllähän se siippa löytyy muualta helpommin. 🤔

        Noi Tinderit ja muut on ihan jees, kun opettelee niitä käyttämään. Turistelee tyyppien kanssa kunnolla, sit tapaa mukavanoloisen ja katselee rauhassa. Ei passaa kiirehtiä. Hiljokseen funtsailee ja antaa ajan kulua.

        Kyllä vaikka mä oon kohta vuoden ollut tuon ihanuuden kanssa, aina tulee uutta vastaan. Ja maltilla mennään yhä. Kun ei tässä voikaan dramaattisen suuria asioita tehdä. 😊👌 Hilijoo hyvä tulloopi. 😁

        Joko teillä vuosi tulee, tuntuu, että vasta eilen ilmotit? : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joko teillä vuosi tulee, tuntuu, että vasta eilen ilmotit? : )

        Oi miksi tuplaus miksi!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joko teillä vuosi tulee, tuntuu, että vasta eilen ilmotit? : )

        No jotain toukokuun alkua se oli, kun eka kertaa sumpilla käytiin. Ja muistan kun poika pääsi ripille 20.5.2018 niin illalla kävin saunomassa hänen mökillä. Sit tais olla jo menoa. 😀💪


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oi miksi tuplaus miksi!

        Yhelläkertaa ei selviä....😃


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei ole, täällä ehtii jutella ja tutustua. Mitä sinä tiedät siitä kauppajono-miehestä, et yhtikäs mitään.

        Kunhan ei juttele ja tutustu liian pitkään. Suosittelen nopeaa tapaamista.


      • Dissi kirjoitti:

        No jotain toukokuun alkua se oli, kun eka kertaa sumpilla käytiin. Ja muistan kun poika pääsi ripille 20.5.2018 niin illalla kävin saunomassa hänen mökillä. Sit tais olla jo menoa. 😀💪

        Olit kerralla niin ihastunut ja rakastunut. Muistan! Aijai, niin kevättä sekin. Pörröillit sen jälkeen palstallakin kuin sekopäinen raitamehiläinen, heti nähtiin, että nyt on homma kohillaan : )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ei juttele ja tutustu liian pitkään. Suosittelen nopeaa tapaamista.

        No niin niin.


      • Dissi kirjoitti:

        Yhelläkertaa ei selviä....😃

        (Heitän kohta tällä hiirellä tuossa pellolla kävelevää kurkea. Hiiri tilttaa kai.).


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (Heitän kohta tällä hiirellä tuossa pellolla kävelevää kurkea. Hiiri tilttaa kai.).

        Täällä on peurat, sorsat ja kuret pihassa. Kaikki metsän eläimet. Kymmenen kurkea, kaksi peuraa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä oot esikuva ja tosielämän sankari siinä onnistumisessa, että niih ; )

        On tääl mun lisäksi eräs toinenkin ellei peräti useampikin paltalta murun löytänyt. Tosin en puhu heidän puolestaan, puhuvat itse jos tahtovat.😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        On tääl mun lisäksi eräs toinenkin ellei peräti useampikin paltalta murun löytänyt. Tosin en puhu heidän puolestaan, puhuvat itse jos tahtovat.😃

        S tippu...kääk.


      • HortenMarket kirjoitti:

        On tääl mun lisäksi eräs toinenkin ellei peräti useampikin paltalta murun löytänyt. Tosin en puhu heidän puolestaan, puhuvat itse jos tahtovat.😃

        Niin on. Tiedän minä. : )


      • Dissi kirjoitti:

        No jotain toukokuun alkua se oli, kun eka kertaa sumpilla käytiin. Ja muistan kun poika pääsi ripille 20.5.2018 niin illalla kävin saunomassa hänen mökillä. Sit tais olla jo menoa. 😀💪

        Cool hot cool. Dissi 💏 sussu..😃


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin on. Tiedän minä. : )

        Pienet ympyrät sikäli, että tämmösiä tietää. 😃

        Samahan se on missä sen omansa kohtaa loppu viimeksi. Kunhan vaan kumpikin lähtis järkevästi ja aitona ittenään touhuun mukaan, ettei juksaa ja pelaa mitään pelejä toisen kustannuksella. Johdata harhaan. ☺️


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olit kerralla niin ihastunut ja rakastunut. Muistan! Aijai, niin kevättä sekin. Pörröillit sen jälkeen palstallakin kuin sekopäinen raitamehiläinen, heti nähtiin, että nyt on homma kohillaan : )

        Oonko mä sekasin? Tänään ei suomenkieli onnistu yhdessäkään lähetetyssä laatikossa. Pörröilit = pörräilit, sanapäätteet sekaisin ja pää sekaisin, ja ehkä mä oon vaan ihastunut alitajuisesti tai liian vähällä sokerilla eli kaurapuurodieetillä. :D

        Joka tapauksessa, muista pitää se liekki kuumana. Ja se tapahtuu silleen, että susta ei se jännittävyys mimmin silmissä katoa ;D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Pienet ympyrät sikäli, että tämmösiä tietää. 😃

        Samahan se on missä sen omansa kohtaa loppu viimeksi. Kunhan vaan kumpikin lähtis järkevästi ja aitona ittenään touhuun mukaan, ettei juksaa ja pelaa mitään pelejä toisen kustannuksella. Johdata harhaan. ☺️

        He ovat itse palstalla maininneet...

        Muuten yhden koko kommenttiisi: Juurikin noin, ei mitään h.lvetin pelejä ja sumuttamista. Koska sitäkin on ollu..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        He ovat itse palstalla maininneet...

        Muuten yhden koko kommenttiisi: Juurikin noin, ei mitään h.lvetin pelejä ja sumuttamista. Koska sitäkin on ollu..

        Lopetan kirjoittamisen. En saa yhtäkään OIKEAA lausetta heh :D

        SIIS yhdyn kommenttiisi l. olen samaa mieltä miten pitäisi toimia. Rehellisyys.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        He ovat itse palstalla maininneet...

        Muuten yhden koko kommenttiisi: Juurikin noin, ei mitään h.lvetin pelejä ja sumuttamista. Koska sitäkin on ollu..

        Lopetan kirjoittamisen. En saa yhtäkään OIKEAA lausetta heh :D

        SIIS yhdyn kommenttiisi l. olen samaa mieltä miten pitäisi toimia. Rehellisyys.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lopetan kirjoittamisen. En saa yhtäkään OIKEAA lausetta heh :D

        SIIS yhdyn kommenttiisi l. olen samaa mieltä miten pitäisi toimia. Rehellisyys.

        Sitten tulee tuplat!!!!!!!!!!!!

        Heippa. Meen syömään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täällä on peurat, sorsat ja kuret pihassa. Kaikki metsän eläimet. Kymmenen kurkea, kaksi peuraa.

        Meillä on tänään liikkunut alueella susi. Poliisi käski ensin välttää ulkonaliikkumista. No eihän kaupunkipoliisilla ole hajuakaan miten susi napataan, joten muutaman tunnin päästä kielto peruttiin. Ei ole kuulemma vaarallinen tämä yksilö :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        He ovat itse palstalla maininneet...

        Muuten yhden koko kommenttiisi: Juurikin noin, ei mitään h.lvetin pelejä ja sumuttamista. Koska sitäkin on ollu..

        Jep.☺️💜

        Juu ei semmosta kusetusta ja kieroilua. Ne on luihuja jotka ei tartte vaivautua. Rehelliset ja jämptit sen sijaan herätkää!😊


      • HortenMarket kirjoitti:

        Jep.☺️💜

        Juu ei semmosta kusetusta ja kieroilua. Ne on luihuja jotka ei tartte vaivautua. Rehelliset ja jämptit sen sijaan herätkää!😊

        Ajattele jos löytyisi rehellinen burbeli tänä keväänä aaaa.. <3


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Meillä on tänään liikkunut alueella susi. Poliisi käski ensin välttää ulkonaliikkumista. No eihän kaupunkipoliisilla ole hajuakaan miten susi napataan, joten muutaman tunnin päästä kielto peruttiin. Ei ole kuulemma vaarallinen tämä yksilö :D

        Luin just ettei siitä ole enää havaintoja, hih, suat mennä pihalle ; )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olit kerralla niin ihastunut ja rakastunut. Muistan! Aijai, niin kevättä sekin. Pörröillit sen jälkeen palstallakin kuin sekopäinen raitamehiläinen, heti nähtiin, että nyt on homma kohillaan : )

        No kyllähän se aikalailla poksautti kerrasta sokat polovista, mutta on tässä silti koittanut olla jalat maassa, vaikka pää on ollut pilvissä. Se vaikka humisee korvissa ja sydän läpättää, on toisellekin ja itselleen annettava hiukan siimaa...että tutustuu oikeesti. Ja sitten aika suoraan ollaan turistu kaikkea naisen kanssa...ei varmasti kenenkään kanssa ole ikinä mennyt niin syvälle itsessään kuin tämän naisen kanssa. :o) Kyllä tässä kaikenlaista mylläkkää on kuules sydämmessä ollut, mutta niin se vaan kantaa. On niin uskomaton yhteys ja minusta mä oon niiiiiiin onnekas, että juuri mä hänet löysin. :o)


      • HortenMarket kirjoitti:

        Cool hot cool. Dissi 💏 sussu..😃

        No aina kun mietin pikkuisenkaan sitä sussua, vähän sekoaa... On se sellainen sussu, että! :oD


      • Dissi kirjoitti:

        No kyllähän se aikalailla poksautti kerrasta sokat polovista, mutta on tässä silti koittanut olla jalat maassa, vaikka pää on ollut pilvissä. Se vaikka humisee korvissa ja sydän läpättää, on toisellekin ja itselleen annettava hiukan siimaa...että tutustuu oikeesti. Ja sitten aika suoraan ollaan turistu kaikkea naisen kanssa...ei varmasti kenenkään kanssa ole ikinä mennyt niin syvälle itsessään kuin tämän naisen kanssa. :o) Kyllä tässä kaikenlaista mylläkkää on kuules sydämmessä ollut, mutta niin se vaan kantaa. On niin uskomaton yhteys ja minusta mä oon niiiiiiin onnekas, että juuri mä hänet löysin. :o)

        *soittelee pieniä enkelikelloja D:n pään päällä*

        Oon kans sinusta nähnyt, että yhteys on löytynyt, oot paljon rauhallisempi, onnellisempi ja jotenkin tasainen ollu koko vuoden (olkootkin pari mylläkkää ollu), mutta jotenkin sie olet tyytyväisempi elämään ja varmuus tulevasta näkyy kirjotuksessa ja jaksatte katsoa kompastumatta!

        Sydämestäni toivon kaiken hyvän jatkuvan, se on lapsillekin parasta <3


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        *soittelee pieniä enkelikelloja D:n pään päällä*

        Oon kans sinusta nähnyt, että yhteys on löytynyt, oot paljon rauhallisempi, onnellisempi ja jotenkin tasainen ollu koko vuoden (olkootkin pari mylläkkää ollu), mutta jotenkin sie olet tyytyväisempi elämään ja varmuus tulevasta näkyy kirjotuksessa ja jaksatte katsoa kompastumatta!

        Sydämestäni toivon kaiken hyvän jatkuvan, se on lapsillekin parasta <3

        *tanssii pienen rituaalitanssin kellojen alla*

        No mylläköitä tulee täällä pidettyä varmaan jonkun hetkittäisen kiukun takia välillä... :oD Ainakin se viime talvinen loikoilu pisti kiukuttamaan ja siitä sai varmaan toiset kiukkuilijat palstalla tuta. :oD

        Kyllä se tasapaino lisäytyy, mitä enemmän mä tutustun tähän tyyppiin...siis tarkoitan itseäni. :o) Ihan mielenkiintoinen veijari...samalla tietty naiseen... :o) Huipputyyppejä kumpainenkin. :o)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomasitko, miten miehet piiloutuivat?

        Pönttö härillään. 😀


    • Minulla annattiin ihan täällä (palstalla) ohje, että verkot pitäs nyt laskea.

      Mietin sitä hetken ja se kuulosti hyvältä.

      • Se oli suomenkieltä se :D


      • Olen tiukentanut nutturaani etten johdattele väärin.


      • Erittäin helposti jää verkkoihin kiinni kun olen tykännyt myös leikkiä mutta monesti leikki ymmärretty seireenien lauluäänenä joten tuhoutuva aiheuttavaani pyörteeseen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Erittäin helposti jää verkkoihin kiinni kun olen tykännyt myös leikkiä mutta monesti leikki ymmärretty seireenien lauluäänenä joten tuhoutuva aiheuttavaani pyörteeseen.

        Niin, tässä pitää olla silmä tarkkana.


      • valtakunta kirjoitti:

        Erittäin helposti jää verkkoihin kiinni kun olen tykännyt myös leikkiä mutta monesti leikki ymmärretty seireenien lauluäänenä joten tuhoutuva aiheuttavaani pyörteeseen.

        Niin, tässä pitää olla silmä tarkkana.


      • Voi ei, mitä olenkaan mennyt tekemään.

        Mieti nyt mitä siitä tulisi kun kaksi palstalaista menisi yhteen 💣💥☠☠


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Voi ei, mitä olenkaan mennyt tekemään.

        Mieti nyt mitä siitä tulisi kun kaksi palstalaista menisi yhteen 💣💥☠☠

        Olitko se sinä kun sanoi, että nyt syötit järveen.

        Veikkaan, että tulisi vauva(kin)?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Olitko se sinä kun sanoi, että nyt syötit järveen.

        Veikkaan, että tulisi vauva(kin)?

        Se oli silloin yöllä.

        Va-va-vau-aaaaaarrrghh. Äkkiä juoskaa kaikki. Se on alkanut. Nyt henkenne edestä! Kaikki vuorille!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli silloin yöllä.

        Va-va-vau-aaaaaarrrghh. Äkkiä juoskaa kaikki. Se on alkanut. Nyt henkenne edestä! Kaikki vuorille!

        No niinpä se taisikin olla.

        Kanna nyt vastuu ja seuraa urhoollisesti, mitä tässä tapahtuu. :D

        Vuorille :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niinpä se taisikin olla.

        Kanna nyt vastuu ja seuraa urhoollisesti, mitä tässä tapahtuu. :D

        Vuorille :'D

        Meni näköjään anonyyminä. Mutta kyllähän tätä jännitysnäytelmää pitää alkaa seuraamaan. Olet tehnyt valmisteluja? Eli oletko jo lähettänyt yksityisviestiä, vai voidaanko lukea ihan julkisesti täältä? Joku sinkut palstalta vai muualta? Apua eihän tässä osaa yhtään arvella että kuka se on? Harmis?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Meni näköjään anonyyminä. Mutta kyllähän tätä jännitysnäytelmää pitää alkaa seuraamaan. Olet tehnyt valmisteluja? Eli oletko jo lähettänyt yksityisviestiä, vai voidaanko lukea ihan julkisesti täältä? Joku sinkut palstalta vai muualta? Apua eihän tässä osaa yhtään arvella että kuka se on? Harmis?

        Arvele vaan...

        Vähän oon silleen sopivaa tässä katellu ja yritän kainaloon.

        *naur*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Arvele vaan...

        Vähän oon silleen sopivaa tässä katellu ja yritän kainaloon.

        *naur*

        Tämä tapaus tullaan kirjoittamaan palstahistoriaan.


    • Epäilen vihertäjän aijot napata.

      • Kolme kättä ja kuusi penistä,
        Mä mutantti oon!


      • Se oli Nightwishiä 😁.

        Mutta mitä teille kuuluu? Et ole tainnut paljoa keretä palstailemaan?


    • Valmistautukaa.

    • Anonyymi

      Nyt tuli lähtö! 😱 Mie häviän äkkiä huitsin nevadaan!

    • Anonyymi

      Onnea matkaan, ei siitä mitään tule. Nämä ei osaa tarttua tilaisuuksiin, siinä ei auta jos toinen osapuoli vaan on aktiivinen.

      • Olen tehnyt jo valmistautumista. :D


      • Pöh. Vainuanko pessimistin? : )


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pöh. Vainuanko pessimistin? : )

        Se on nähnyt niin monta kertaa. Mutta onnea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on nähnyt niin monta kertaa. Mutta onnea.

        On täällä onnistujiakin seassa, olen nähnyt sen.

        Kiitos. Olen loppuun asti (taas:) optimisti


      • Anonyymi

        "Nämä ei osaa tarttua tilaisuuksiin,"

        Näinpä. Paljon puheita, vähän tekoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nämä ei osaa tarttua tilaisuuksiin,"

        Näinpä. Paljon puheita, vähän tekoja.

        Onhan täällä muutaman kerran konkreettisesti harjoiteltukin. Useampi kirjoittaja. Ei siinä mitään pahaa. Ihania ihmisiä kaikki.

        Kunhan eivät ole vaan liikaa unessa...


    • No niin. Nyt jätämme asian rauhaan. Tämä oli vain ilmoitus.

      • Onko se Pertti? Hän ole kommentoinut viime aikoina mitään. Selittäisi...


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Onko se Pertti? Hän ole kommentoinut viime aikoina mitään. Selittäisi...

        Kuka Pertti?


    • Mullahan on jo ”diblomaattinen koskemattomuus”, mutta toi Irvokas vois olla kyllä hyvä saalis....🤔
      Sillä on ”pannu” aika kohillaan. 😃👌

      • Mihinkähän M184;n hävis? Ei oo näkynyt enää? 🤔


      • Niin on sulla, sinä olet rauhoitettu, ja onnellisesti oletkin :D

        Olet kokenut jo miltä tuntuu, kun tapahtuu yllättävä nappaaminen.


      • Dissi kirjoitti:

        Mihinkähän M184;n hävis? Ei oo näkynyt enää? 🤔

        Häneen liittyi aina tietty mysteeri.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin on sulla, sinä olet rauhoitettu, ja onnellisesti oletkin :D

        Olet kokenut jo miltä tuntuu, kun tapahtuu yllättävä nappaaminen.

        Joo. Out of game, mutta taustoissa voin täällä hääriä. 😃👍


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Häneen liittyi aina tietty mysteeri.

        Joo. Kaikkiin täällä liittyy jokin mysteeri. 🤔


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Kaikkiin täällä liittyy jokin mysteeri. 🤔

        Niin...mie vaan mietin ettei häntä ehken koskaan ollutkaan olemassa? Ymmärrätkö mitä..


      • Niin mullakin, mutta aina me voidaan hengessä mukana olla. Mikäs sen hienompaa, kun sydän löytää toisen ja ne sykki yks yhteen.💞

        Oi..ihanaa kun ihmiset ihastuu ja rakastuu, niiden päätkin on ihan sydämen muotoiset ja naamat loistaa..💕💕💕❤️💓💖💛💜💙

        Oijoi..😊

        https://youtu.be/McOz9tTwDbk

        Rakkaushöperö sekos täällä taas...


      • HortenMarket kirjoitti:

        Niin mullakin, mutta aina me voidaan hengessä mukana olla. Mikäs sen hienompaa, kun sydän löytää toisen ja ne sykki yks yhteen.💞

        Oi..ihanaa kun ihmiset ihastuu ja rakastuu, niiden päätkin on ihan sydämen muotoiset ja naamat loistaa..💕💕💕❤️💓💖💛💜💙

        Oijoi..😊

        https://youtu.be/McOz9tTwDbk

        Rakkaushöperö sekos täällä taas...

        Rakkauuuutta ilmassa! :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Niin mullakin, mutta aina me voidaan hengessä mukana olla. Mikäs sen hienompaa, kun sydän löytää toisen ja ne sykki yks yhteen.💞

        Oi..ihanaa kun ihmiset ihastuu ja rakastuu, niiden päätkin on ihan sydämen muotoiset ja naamat loistaa..💕💕💕❤️💓💖💛💜💙

        Oijoi..😊

        https://youtu.be/McOz9tTwDbk

        Rakkaushöperö sekos täällä taas...

        Misspönttis on nyt niin liekeissä että pitänee itsekin lietsoa laittamalla klassikkoa soimaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=wgaEFvyDlpU



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin...mie vaan mietin ettei häntä ehken koskaan ollutkaan olemassa? Ymmärrätkö mitä..

        No sehän voipi aina olla täällä mahdollista... Sekin otettava huomioon... Ehkä tää on aika vaikee mesta ketään löytää, mutta onhan toi Hortensia vaan napannut jannun täältä völjyyn! :oD

        Mäkin tulin just töihin ähöttämään yöks. :o/


      • Dissi kirjoitti:

        No sehän voipi aina olla täällä mahdollista... Sekin otettava huomioon... Ehkä tää on aika vaikee mesta ketään löytää, mutta onhan toi Hortensia vaan napannut jannun täältä völjyyn! :oD

        Mäkin tulin just töihin ähöttämään yöks. :o/

        Tsemppiä työvuoroon, teetkö vielä samaa?

        Joo, paikka on vaikea, mutta lottopotti voi olla sen takana :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tsemppiä työvuoroon, teetkö vielä samaa?

        Joo, paikka on vaikea, mutta lottopotti voi olla sen takana :D

        Joo, sama homma... :o)

        No täällä vois oikeesti tutustua ja huomata miten kukakin elämään suhtautuu... Sinäällään hyvä mesta. Jos nyt miettis vaikka niin leikisti, että kaikki kirjoittavat ois täällä sinkkuja, niin onhan toi Hortensia saakelin fiksun oloinen nainen, sit vaikka Ellu. Kyllä täällä helposti näkee, kuka ottaa rennosti touhut... Miehistä mä en niin osaa sanoa, kun en oo seurannut, mutta musta Irvokkaalla on todella hyvät jutut aina. Se ei dissaa ketään ja ihmettelee kivasti maailmanmenoa. :o)


      • Dissi kirjoitti:

        Joo, sama homma... :o)

        No täällä vois oikeesti tutustua ja huomata miten kukakin elämään suhtautuu... Sinäällään hyvä mesta. Jos nyt miettis vaikka niin leikisti, että kaikki kirjoittavat ois täällä sinkkuja, niin onhan toi Hortensia saakelin fiksun oloinen nainen, sit vaikka Ellu. Kyllä täällä helposti näkee, kuka ottaa rennosti touhut... Miehistä mä en niin osaa sanoa, kun en oo seurannut, mutta musta Irvokkaalla on todella hyvät jutut aina. Se ei dissaa ketään ja ihmettelee kivasti maailmanmenoa. :o)

        Mulle ois tärkeää, että löytys suht samanmoinen ihminen ja kyllä minä sen nopeasti tajuankin kun ajatukset rupeaa käymään yksiin.

        Toinen tavallaan täydentää ne lauseetkin ja silleen. Jos oikeasti on sellainen ettei sitten feikkaa ja kiusaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulle ois tärkeää, että löytys suht samanmoinen ihminen ja kyllä minä sen nopeasti tajuankin kun ajatukset rupeaa käymään yksiin.

        Toinen tavallaan täydentää ne lauseetkin ja silleen. Jos oikeasti on sellainen ettei sitten feikkaa ja kiusaa.

        No mä tavallaan oon luopunut sellaisesta ajatuksesta, että toisen pitäis olla just ja jetsulleen... Vähän kun antaa toisen olla vaan mikä on ja tutkailee, voikin löytää ihan huikeita asioita. Tietenkin pitää sitä olla jotain samaa... Meillä se taitaa olla jatkuva uteliaisuus kaikkeen... Hämmästellään kilpaa itseämme ja toisiamme. :oD Niin ja maailmaa... :o)

        Mä vähän jankutan samaa juttua aina, mutta kyllä todellinen vastus löytyy jokaisesta itsestään... Itsekin sen oon honannut... se epäilevä ja epävarma toisia hirvittelevä tunne tulee vain itsestä, eikä siihen toisilla oikeastaan ole osaa eikä arpaa...sen verran hyviin tyyppeihin mäkin aikanaan törmäsin ja mitään ei tullut....sit ei jäänyt yhtälössä enää kuin yksi yhdistävä tekijä jäljelle... Minä! :oD


      • Dissi kirjoitti:

        No mä tavallaan oon luopunut sellaisesta ajatuksesta, että toisen pitäis olla just ja jetsulleen... Vähän kun antaa toisen olla vaan mikä on ja tutkailee, voikin löytää ihan huikeita asioita. Tietenkin pitää sitä olla jotain samaa... Meillä se taitaa olla jatkuva uteliaisuus kaikkeen... Hämmästellään kilpaa itseämme ja toisiamme. :oD Niin ja maailmaa... :o)

        Mä vähän jankutan samaa juttua aina, mutta kyllä todellinen vastus löytyy jokaisesta itsestään... Itsekin sen oon honannut... se epäilevä ja epävarma toisia hirvittelevä tunne tulee vain itsestä, eikä siihen toisilla oikeastaan ole osaa eikä arpaa...sen verran hyviin tyyppeihin mäkin aikanaan törmäsin ja mitään ei tullut....sit ei jäänyt yhtälössä enää kuin yksi yhdistävä tekijä jäljelle... Minä! :oD

        Kyllä se vaan on niin, että aika paljon pitää samaa olla kun onhan tuo nähty, että kun on tosi paljon eriä ihmisessä, niin siitäpä ei oo puusta pitkään menty, kuuseen kurkotettu ja tikkuseen katajaan kapsahdettu.

        En haluaisi joka päivä väitellä vaan ois ihana olla jos vois olla samaa mieltä: )

        Se ois tavoite.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä se vaan on niin, että aika paljon pitää samaa olla kun onhan tuo nähty, että kun on tosi paljon eriä ihmisessä, niin siitäpä ei oo puusta pitkään menty, kuuseen kurkotettu ja tikkuseen katajaan kapsahdettu.

        En haluaisi joka päivä väitellä vaan ois ihana olla jos vois olla samaa mieltä: )

        Se ois tavoite.

        No tuolleen mäkin joskus ajattelin... Että haluaa vaan suljuvaa ja helppoa suhdetta. Mutta sitä kaikki haluaa.. :o) Ei kukaan halua sellaista vänkää ja känkää... :oD Mutta sitä tulee...

        Se johtu ainakin siis itsellä siitä, että sitä odotti toiselta sitä kaikkea, mikä on omassa päässä. Toisen pitäisi vastata juuri siihen mitä mä en edes itse osaa sanoittaa....sitä aina vaan selitteli sitä vaikka vastavuoroisuudella, intohimolla....halulla ja ties millä, mutta se on oikeastaan vaan tunne omassa päässä... sisällä itsessään, eikä siihen kukaan muu kuin itse voi olla kosketuksissa. :o) Siitä se johtuu se, kun sanotaan, että itseä pitää rakastaa, että voi rakastaa toista. :o)

        No siinä tietty auttaa sellainen ihminen vierellä, joka tutustuu samaan asiaan itsekin... tai ainakin antaa sille tilaa... Uskoo hyvään ja antaa hiukan siimaa ja no...mitenkähän sanoisin? Haluaa itsekin sellaista tyyntä sieluunsa....

        Mutta nää on mun kokemuksia...joku muu voi kokea ihan eritavalla, mutta itsestä se kaikki löytyy, se on jokaisella selkärepussa mukana, kun vaan kurkkais sinne. :o)


      • Dissi kirjoitti:

        No tuolleen mäkin joskus ajattelin... Että haluaa vaan suljuvaa ja helppoa suhdetta. Mutta sitä kaikki haluaa.. :o) Ei kukaan halua sellaista vänkää ja känkää... :oD Mutta sitä tulee...

        Se johtu ainakin siis itsellä siitä, että sitä odotti toiselta sitä kaikkea, mikä on omassa päässä. Toisen pitäisi vastata juuri siihen mitä mä en edes itse osaa sanoittaa....sitä aina vaan selitteli sitä vaikka vastavuoroisuudella, intohimolla....halulla ja ties millä, mutta se on oikeastaan vaan tunne omassa päässä... sisällä itsessään, eikä siihen kukaan muu kuin itse voi olla kosketuksissa. :o) Siitä se johtuu se, kun sanotaan, että itseä pitää rakastaa, että voi rakastaa toista. :o)

        No siinä tietty auttaa sellainen ihminen vierellä, joka tutustuu samaan asiaan itsekin... tai ainakin antaa sille tilaa... Uskoo hyvään ja antaa hiukan siimaa ja no...mitenkähän sanoisin? Haluaa itsekin sellaista tyyntä sieluunsa....

        Mutta nää on mun kokemuksia...joku muu voi kokea ihan eritavalla, mutta itsestä se kaikki löytyy, se on jokaisella selkärepussa mukana, kun vaan kurkkais sinne. :o)

        Mutta mulla on semmonen tunne, että tuolla on olemassa ihminen, joka tietää asiat jo puolesta sanasta. Se ajatus perustuu siihen. Kyllä sinäkin olet oikeassa.

        Jollekin ihmiselle vaan riittää kun katsoo toista niin tavallaan ajatus on jo yhtä. Sellaisia suhteita on olemassa.

        Ne voi olla sitä jo ihan alusta eikä tarvitse pariakymmentä vuotta :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta mulla on semmonen tunne, että tuolla on olemassa ihminen, joka tietää asiat jo puolesta sanasta. Se ajatus perustuu siihen. Kyllä sinäkin olet oikeassa.

        Jollekin ihmiselle vaan riittää kun katsoo toista niin tavallaan ajatus on jo yhtä. Sellaisia suhteita on olemassa.

        Ne voi olla sitä jo ihan alusta eikä tarvitse pariakymmentä vuotta :)

        No mä olin sellaisessakin.... Mutta sekään ei toiminut... :o/

        Mutta niinkuin sanoin, nää on vaan mun kokemuksia. :o) Ja jotenkin mä oon sitä mieltä, ettei mitään voi kellekkään selittää täysin läpi ja se olis siinä, vaan kyllä kaikki on koettava itse. :o)
        Mutta ota nää jutut koriin ja pistä sinne jonnekin jemmaan, jos tulee sellainen ahaaelämys jossain kohti. :o) Sit voit ottaa korin ja penkoa vähän... :oD


      • Dissi kirjoitti:

        Mihinkähän M184;n hävis? Ei oo näkynyt enää? 🤔

        Kyllä sitä taas ollaan kustannuspaikalla. Oli tuossa muutaman päivän taidepaussi. Ei siis millään tavalla protestina palstaa eikä sen kirjoittajia kohtaan mutta lueskelin keskustelua (en muista varmasti oliko täällä) yksinäisistä vanhuksista.
        No siinä kun mietin että mitä vappuna tekisin niin vetäisin ässän hiasta ja pyysin lapselle pari vapun jälkeistä päivää koulusta vapaaksi ja itselleni pari pekkasta ja lähdettiin sukuloimaan. Käytiin lähisuku läpi ja sen lisäksi niitä sukulaisia joilla ei nyt ihan viime aikoina silitetty myötäkarvaan. Leskeksi jäänyt setä, eronnut serkkupoika, diabetekseen sairastunut toinen setä sekä keuhkoahtaumasta kärsivä täti tuntuivat kovasti ilahtuneilta käynnistä. Etäisyyttä on liikaa mutta nyt on numerot päivitetty joten sitä kautta pidetään jatkossa yhteyttä.

        Tästä on vaikeaa rakentaa mitään aasin- tai muun eläimen siltaa aloitukseen mutta kysymykseen mitä aiotte tehdä niin tänään en mitään mutta huomenna vien isohkon määrän sähköromua kierrätykseen,


      • M184 kirjoitti:

        Kyllä sitä taas ollaan kustannuspaikalla. Oli tuossa muutaman päivän taidepaussi. Ei siis millään tavalla protestina palstaa eikä sen kirjoittajia kohtaan mutta lueskelin keskustelua (en muista varmasti oliko täällä) yksinäisistä vanhuksista.
        No siinä kun mietin että mitä vappuna tekisin niin vetäisin ässän hiasta ja pyysin lapselle pari vapun jälkeistä päivää koulusta vapaaksi ja itselleni pari pekkasta ja lähdettiin sukuloimaan. Käytiin lähisuku läpi ja sen lisäksi niitä sukulaisia joilla ei nyt ihan viime aikoina silitetty myötäkarvaan. Leskeksi jäänyt setä, eronnut serkkupoika, diabetekseen sairastunut toinen setä sekä keuhkoahtaumasta kärsivä täti tuntuivat kovasti ilahtuneilta käynnistä. Etäisyyttä on liikaa mutta nyt on numerot päivitetty joten sitä kautta pidetään jatkossa yhteyttä.

        Tästä on vaikeaa rakentaa mitään aasin- tai muun eläimen siltaa aloitukseen mutta kysymykseen mitä aiotte tehdä niin tänään en mitään mutta huomenna vien isohkon määrän sähköromua kierrätykseen,

        Peukutuksen arvoinen suoritus sulta. Varsinkin kun on välimatkaa varmasti heistä hienoa kun olet saanut aikaiseksi tuon lähtemisen, varmaan heistä mukavaa oli saada kuulmispäivitykset ja nähdäkin vielä. Luulen että varsinkin vanhemmille ihmisille jotka nuoruudessaan tottuneet tiiviimpään kyläilykulttuuriin kuin mitä nykyään harrastetaan tuommoiset on tosi mukavia juttuja.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Peukutuksen arvoinen suoritus sulta. Varsinkin kun on välimatkaa varmasti heistä hienoa kun olet saanut aikaiseksi tuon lähtemisen, varmaan heistä mukavaa oli saada kuulmispäivitykset ja nähdäkin vielä. Luulen että varsinkin vanhemmille ihmisille jotka nuoruudessaan tottuneet tiiviimpään kyläilykulttuuriin kuin mitä nykyään harrastetaan tuommoiset on tosi mukavia juttuja.

        Mukava oli kyllä käydä, varsinkaan kun kukaan ei enää todennut että oletpa sinä kasvanut. Vähän kyllä jännitti miten juttua riittää mutta siitä ei ollut huolta. Riitti että oli läsnä ja kuunteli.

        Tuo on muuten sellainen asia josta voi todeta että ennen oli paremmin. Vanhan ajan kyläilykulttuurin muuttuminen sosiaalisen median kautta tilannekuvan päivittämiseksi ei ole sama asia.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Misspönttis on nyt niin liekeissä että pitänee itsekin lietsoa laittamalla klassikkoa soimaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=wgaEFvyDlpU

        Oisit nyt yrittänyt edes tosissasi, jollain paljon herkemmällä biisillä.
        Vaikka eihän tämä asia mulle kuulu, mutt romantiikka aina iskee ... naisiin!

        Club For Five - Joka päivä ja joka ikinen yö
        https://www.youtube.com/watch?v=NhDyFaM04Bk&list=RDNhDyFaM04Bk&start_radio=1

        Hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti.

        trollikka


    • Aiot siis napata ätmin koska palstalla on pelkästään ätmejä!

      • Kuule, minut kun näkee niin mies on sen jälkeen mies.

        *naur*


    • Anonyymi

      Suosittelen Pujottelijaa ihan ehdottomasti. Irvokas taitaa asua liian kaukana.

      • Anonyymi

        Suosittelen Harmaaritaria.


      • Anonyymi

    • Onnea Pönttikselle pyrkimyksessä.

      • Katohan. Isäntä ite. : )


      • Mikä sai kiinnostumaan sinut aiheesta?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä sai kiinnostumaan sinut aiheesta?

        Onhan tämä mielenkiintoinen käänne sinällään tylsään palstaelämään.

        Vilkaisen palstalle lähes päivittäin, mutta juttujen taso on ollut niin surkeaa etten ole kokenut tarpeelliseksi kommentoida. En usko että tämä aktivoi minua sen kummemmin, mutta seuraan sivusta kuinka projektisi etenee.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Onhan tämä mielenkiintoinen käänne sinällään tylsään palstaelämään.

        Vilkaisen palstalle lähes päivittäin, mutta juttujen taso on ollut niin surkeaa etten ole kokenut tarpeelliseksi kommentoida. En usko että tämä aktivoi minua sen kummemmin, mutta seuraan sivusta kuinka projektisi etenee.

        Eli se et ole sinä? Olin melko varma.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Onhan tämä mielenkiintoinen käänne sinällään tylsään palstaelämään.

        Vilkaisen palstalle lähes päivittäin, mutta juttujen taso on ollut niin surkeaa etten ole kokenut tarpeelliseksi kommentoida. En usko että tämä aktivoi minua sen kummemmin, mutta seuraan sivusta kuinka projektisi etenee.

        Kyllä. Nyt pitäis alkaa jo tapahtumaan. Eiköhän tapahdukin... Ainakin mulla hormoonit kertoo sen :D

        On parempi ettet seuraa tätä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Eli se et ole sinä? Olin melko varma.

        Minä olen palstan ulkojäsen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä. Nyt pitäis alkaa jo tapahtumaan. Eiköhän tapahdukin... Ainakin mulla hormoonit kertoo sen :D

        On parempi ettet seuraa tätä.

        Tuo hormoonien kertoma on kyllä aika pelottavaa miehen kannalta, siitä voi seurata pitkiä sitoumuksia :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä. Nyt pitäis alkaa jo tapahtumaan. Eiköhän tapahdukin... Ainakin mulla hormoonit kertoo sen :D

        On parempi ettet seuraa tätä.

        En seuraa aktiivisesti, mutta ehkäpä törmään juttuihin ihan vääjäämättä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minä olen palstan ulkojäsen.

        Sinä olet palstan emeritus professori. Paita on jäädytetty kattoon.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minä olen palstan ulkojäsen.

        Sinä olet palstan emeritus professori. Paita on jäädytetty kattoon.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo hormoonien kertoma on kyllä aika pelottavaa miehen kannalta, siitä voi seurata pitkiä sitoumuksia :D

        Katseet on kohdistunut sinuun.

        Miten äijän käy?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo hormoonien kertoma on kyllä aika pelottavaa miehen kannalta, siitä voi seurata pitkiä sitoumuksia :D

        Kyllä olet oikeassa, pitkäaikainen paikka haussa...


        *puskee Harmista leukaan*

        tsih.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En seuraa aktiivisesti, mutta ehkäpä törmään juttuihin ihan vääjäämättä.

        Etkä törmää kun ummistat vain silmäsi :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinä olet palstan emeritus professori. Paita on jäädytetty kattoon.

        Miten vain. Pelitapahtumiin en silti enää puutu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Etkä törmää kun ummistat vain silmäsi :D

        Olen silti hyvin tarkkanäköinen.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Miten vain. Pelitapahtumiin en silti enää puutu.

        Toivo mulle hyvä mies.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Onhan tämä mielenkiintoinen käänne sinällään tylsään palstaelämään.

        Vilkaisen palstalle lähes päivittäin, mutta juttujen taso on ollut niin surkeaa etten ole kokenut tarpeelliseksi kommentoida. En usko että tämä aktivoi minua sen kummemmin, mutta seuraan sivusta kuinka projektisi etenee.

        Naiset saavat olla aloitteellisia.

        Rohkaisen muitakin mimmejä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toivo mulle hyvä mies.

        Valitset nyt vain sen Harmiksen niin kaikki on hyvin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Naiset saavat olla aloitteellisia.

        Rohkaisen muitakin mimmejä.

        Ei se aloitteellisuus olisi pahasta, mutta naiset eivät ole sellaisessa kovin hyviä noin laajemmassa mittakaavassa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Valitset nyt vain sen Harmiksen niin kaikki on hyvin.

        Niinkö? Sinähän kuulostat ihan Satuhäiden välispiikkeriltä: "..ja viimein kaikki oli hyvin."

        Mä tein talvella pahan virheen. Valitsin yhdessä rytäkässä Sipilän ja se saattaa jotain palstamiestä vielä toukokuussakin korventaa. Vaikka olen tuhat kertaa sanonut, että voin luopua Sipilästä :D


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Ei se aloitteellisuus olisi pahasta, mutta naiset eivät ole sellaisessa kovin hyviä noin laajemmassa mittakaavassa.

        Kyllä jokaisella naisella on uniikit konstinsa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niinkö? Sinähän kuulostat ihan Satuhäiden välispiikkeriltä: "..ja viimein kaikki oli hyvin."

        Mä tein talvella pahan virheen. Valitsin yhdessä rytäkässä Sipilän ja se saattaa jotain palstamiestä vielä toukokuussakin korventaa. Vaikka olen tuhat kertaa sanonut, että voin luopua Sipilästä :D

        Olen yllättynyt tilityksestäsi.

        Alkuun vakuutit minut siitä että olet nyt vakaasti päättänyt napata itsellesi miehen palstalta. Nyt olet jo vaipunut epävarmuuteen. Päätä pystyyn ja näytä että kaadat päättäväisyydellasi kaikki esteet tieltäsi.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olen yllättynyt tilityksestäsi.

        Alkuun vakuutit minut siitä että olet nyt vakaasti päättänyt napata itsellesi miehen palstalta. Nyt olet jo vaipunut epävarmuuteen. Päätä pystyyn ja näytä että kaadat päättäväisyydellasi kaikki esteet tieltäsi.

        Ei se ole epävarmuutta, että myöntää detaljin :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä jokaisella naisella on uniikit konstinsa.

        Tuohon voin yhtyä. Moni nainen on kuitenkiin omimmillaan vietävänä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei se ole epävarmuutta, että myöntää detaljin :D

        Tunnistat kipupisteen, enää tarvitsee vain keksiä keino jolla se hoidetaan pois hiertämästä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tunnistat kipupisteen, enää tarvitsee vain keksiä keino jolla se hoidetaan pois hiertämästä.

        Mikä? Sipilä vai? Vai se, että miten pääsen miehen kimppuun?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tuohon voin yhtyä. Moni nainen on kuitenkiin omimmillaan vietävänä.

        Jossain kohtaa on pakko alkaa itse toimimaan.

        Mie olen istunut ovenpielessä vietävänä vaan siinä oon yhä!
        Porstuassa vaan tuuli käy vaan miestä ei näy


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä? Sipilä vai? Vai se, että miten pääsen miehen kimppuun?

        Sulla ja Harmiksella synkkaa tosi hyvin.

        Luulen että tuo Sipilä-kuvio on vain osana kosiorituaalia. Sovitte treffit ja luonto hoitaa lopun.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jossain kohtaa on pakko alkaa itse toimimaan.

        Mie olen istunut ovenpielessä vietävänä vaan siinä oon yhä!
        Porstuassa vaan tuuli käy vaan miestä ei näy

        Lopetatte Harmiksen kanssa tuon pelleilyn, ja sovitte treffit.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sulla ja Harmiksella synkkaa tosi hyvin.

        Luulen että tuo Sipilä-kuvio on vain osana kosiorituaalia. Sovitte treffit ja luonto hoitaa lopun.

        "Sovitte treffit ja luonto hoitaa lopun."

        Tai Keskusta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sulla ja Harmiksella synkkaa tosi hyvin.

        Luulen että tuo Sipilä-kuvio on vain osana kosiorituaalia. Sovitte treffit ja luonto hoitaa lopun.

        No niin, niin synkkaakin. Itepähän sanoit.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Sovitte treffit ja luonto hoitaa lopun."

        Tai Keskusta.

        Minusta alkoi jo puolisen tuntia sitten tuntumaan siltä että tämän aloituksen ainoa tarkoitus oli yrittää houkutella minut aktivoitumaan taas palstalla.

        Olen varmasti kuitenkin väärässä, joten voin hyvällä omallatunnolla jättää teidät setvimään suhdekiemuroitanne. Onnea vain sulle pyrkimyksiisi ja illanjatkoja.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin, niin synkkaakin. Itepähän sanoit.

        Pistäkääpä hommiin vähän vipinää, ehkä pääsemme vihdoinkin näkemään (ja kokemaan) ensimmäiset palstahäät.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minusta alkoi jo puolisen tuntia sitten tuntumaan siltä että tämän aloituksen ainoa tarkoitus oli yrittää houkutella minut aktivoitumaan taas palstalla.

        Olen varmasti kuitenkin väärässä, joten voin hyvällä omallatunnolla jättää teidät setvimään suhdekiemuroitanne. Onnea vain sulle pyrkimyksiisi ja illanjatkoja.

        Oikeastaan tässä ei tarvitsisi minua neuvoakaan vaan toista osapuolta. Kevätillan jatkoa : )


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Pistäkääpä hommiin vähän vipinää, ehkä pääsemme vihdoinkin näkemään (ja kokemaan) ensimmäiset palstahäät.

        Minä olen jo laittanut, tarvitaan toinen osapuoli.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sulla ja Harmiksella synkkaa tosi hyvin.

        Luulen että tuo Sipilä-kuvio on vain osana kosiorituaalia. Sovitte treffit ja luonto hoitaa lopun.

        Harmis on 98 % asioista samaa mieltä kuin minä.

        Ja se jos mikä on tässä maailmassa harvinaista.

        Muuta en sano.

        Jatkakaa :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Harmis on 98 % asioista samaa mieltä kuin minä.

        Ja se jos mikä on tässä maailmassa harvinaista.

        Muuta en sano.

        Jatkakaa :)

        Tähän täytyy kommentoida sen verran että totta, mielipiteet tuntuu olevan harvinaisen yhteneväiset :) En välttämättä pitäisi hirveän harvinaisena mutta melkoisen, perusarvot kunnossa meillä :)


    • Anonyymi

      Kyllä naisten naappaamiset tiedetään. Eihän se edellinen suhde onnistunut.

      • Ei onnistunutkaan. Ei siinä ollut rakkautta, sitä ei voi väkisin tehdä :(


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei onnistunutkaan. Ei siinä ollut rakkautta, sitä ei voi väkisin tehdä :(

        Haluat jotain todella harvinaista, sitä kannattaa tavoitella mutta jos sen löytää, tunne muuttaa nopeasti muotoaan, sen pitoisuus kasvaa yhdessä ihmisen kanssa kunnes kääntäen sen pitoisuus ilmassa laskee. Muuttuu muuksi, ei sitä välttämättä samaksi rakkaudeksi pitkään tunnista.
        Kannattaako sinun etsiä se mies elämääsi laulamaan tällaista laulua, olisiko se elämä jopa tylsää, ennakoitavaa? Toisaalta jokainen vuosi on vuosi lähempänä määränpäätä, koki tai oli kokematta.

        Olit sairaalassa? Mikä kokemus siellä herätti? Olitko pitkään, sisään otettuna potilaana?
        Ihmisten tulisi kokea erilaisia tilanteita ja tunteita. Joskus jopa kokemus minkä sairaala voi antaa vaikuttaa synkkyydestään huolimatta positiivisin värein. Huomaa ettei itsellä ole välttämättä edes ongelmia, tai ne toiset ovat iloisia ongelmista riippumatta. Voi hävettää jos joku syöpäpotilas on iloisella mielellä jos itsellä olisi jokin pikkuvika ja itkisi masentuneena elämänsä kurjuutta. Kaikki on suhteellista.

        https://www.youtube.com/watch?v=doa2G6aIlZ8

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluat jotain todella harvinaista, sitä kannattaa tavoitella mutta jos sen löytää, tunne muuttaa nopeasti muotoaan, sen pitoisuus kasvaa yhdessä ihmisen kanssa kunnes kääntäen sen pitoisuus ilmassa laskee. Muuttuu muuksi, ei sitä välttämättä samaksi rakkaudeksi pitkään tunnista.
        Kannattaako sinun etsiä se mies elämääsi laulamaan tällaista laulua, olisiko se elämä jopa tylsää, ennakoitavaa? Toisaalta jokainen vuosi on vuosi lähempänä määränpäätä, koki tai oli kokematta.

        Olit sairaalassa? Mikä kokemus siellä herätti? Olitko pitkään, sisään otettuna potilaana?
        Ihmisten tulisi kokea erilaisia tilanteita ja tunteita. Joskus jopa kokemus minkä sairaala voi antaa vaikuttaa synkkyydestään huolimatta positiivisin värein. Huomaa ettei itsellä ole välttämättä edes ongelmia, tai ne toiset ovat iloisia ongelmista riippumatta. Voi hävettää jos joku syöpäpotilas on iloisella mielellä jos itsellä olisi jokin pikkuvika ja itkisi masentuneena elämänsä kurjuutta. Kaikki on suhteellista.

        https://www.youtube.com/watch?v=doa2G6aIlZ8

        AsianVierestä

        Jaa-a, siinä oli ajateltavaa.


    • Anonyymi

      Kävin kolmen ruokakassin kaupoilla, mutta unohdin litran vaniljajäätelön! Siitä saa lusikalla sotkemalla aivan ihanaa pehmistä... höh!! 😢

      xLiner

      • Minä kävin hakemassa kassilisen kaljaa :) Ei kyllä kuulu yleensä tapoihin, todella harvinainen tapahtuma mutta viikonloppuna ilmeisesti vieraita tulossa jos ei peruunnu niin selviää helposti juomapuolesta tällä toimella.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä kävin hakemassa kassilisen kaljaa :) Ei kyllä kuulu yleensä tapoihin, todella harvinainen tapahtuma mutta viikonloppuna ilmeisesti vieraita tulossa jos ei peruunnu niin selviää helposti juomapuolesta tällä toimella.

        Tuota ei ehkä Sipilä hyväksyisi..

        Annatko mulle Sipilän anteeksi, annatko :D
        (sinä selvästi muistat sen vielä)

        *polvillaan*


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minä kävin hakemassa kassilisen kaljaa :) Ei kyllä kuulu yleensä tapoihin, todella harvinainen tapahtuma mutta viikonloppuna ilmeisesti vieraita tulossa jos ei peruunnu niin selviää helposti juomapuolesta tällä toimella.

        Kaljaa! 🙀

        Vitsit... Jos vetäisinkin viikonloppuna kalsarikännit. Alkoi tekemään mieli olutta 😋

        Mikähän juoppo-syöppö mulla on menossa, kun kaikki maistuis. Treenitkään ei ole olleet mitenkään poikkeuksellisen raskaita. Mä varmaan kasvan.. :)

        xLiner


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuota ei ehkä Sipilä hyväksyisi..

        Annatko mulle Sipilän anteeksi, annatko :D
        (sinä selvästi muistat sen vielä)

        *polvillaan*

        Juu, toki annan. Ajatellaan se hetkellisenä hairahduksena ja harhaanjohdatuksena, olit uhri :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, toki annan. Ajatellaan se hetkellisenä hairahduksena ja harhaanjohdatuksena, olit uhri :)

        Seuraava myönnytys tulee sinulta Uhrille. : )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaa! 🙀

        Vitsit... Jos vetäisinkin viikonloppuna kalsarikännit. Alkoi tekemään mieli olutta 😋

        Mikähän juoppo-syöppö mulla on menossa, kun kaikki maistuis. Treenitkään ei ole olleet mitenkään poikkeuksellisen raskaita. Mä varmaan kasvan.. :)

        xLiner

        Niin no, ahkerasti kaljaa ja jäätelöä niin joo'o, voihan siinä kesän mittaan vaatteet alkaa tuntumaan pienemmiltä :D Mutta toki jos nyt ei ihan jatkuvaan niin satunnaisen herkuttelu/kaljoittelupäivän ehkä kroppa kestää. Yksi kaveri tuossa soittelikin alkuillasta, oli vissiin lenkillä ja valitteli että kun paino vaan nousee, oli tullut muutama kilo lisää sitten viimevalituksen. No selvisi siinä sitten että on sitä tullut oluellakin käytyä ihan kiitettävästi, varmaan siitä seurausta ne lisäkilot. Onneksi se on melko pitkä niin ei näytä pahalta vielä ne kilot mutta trendi on semmoinen että jossain vaiheessa alkaa näkymään jos jatkuu.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Seuraava myönnytys tulee sinulta Uhrille. : )

        Ihan huonot säännöt tässä pelissä, en ala :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan huonot säännöt tässä pelissä, en ala :D

        Siehän olet ku Roisto Afrikan tähdessä.

        Kyllä minunkin kuuluis saada jotain...

        *luuhottaa*


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siehän olet ku Roisto Afrikan tähdessä.

        Kyllä minunkin kuuluis saada jotain...

        *luuhottaa*

        Et sinä nyt niiiin uhri ollut :D Ja syyllinen oli sipilä, ei sen minua pitäisi velvoittaa mihinkään, sipilä pyytäköön anteeksi, lapioikoon sun pihatien talvella ja leikatkoon nurtsin kesäisin, se olisi oikeudenmukaista :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Et sinä nyt niiiin uhri ollut :D Ja syyllinen oli sipilä, ei sen minua pitäisi velvoittaa mihinkään, sipilä pyytäköön anteeksi, lapioikoon sun pihatien talvella ja leikatkoon nurtsin kesäisin, se olisi oikeudenmukaista :)

        Ei enäääääääää Sipiläääääääääääää.
        Ei enäääääääää politiikkaaa, Harmis jooko.

        Älä puhu mitään. Tämä asia on nyt suurempi kuin mummolan eteisen kynnys, siitäkään meinnannu aikanaan yli päästä...

        Jotenkin tuli nyt semmonen tunne, että taidat nauttia tilanteesta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Et sinä nyt niiiin uhri ollut :D Ja syyllinen oli sipilä, ei sen minua pitäisi velvoittaa mihinkään, sipilä pyytäköön anteeksi, lapioikoon sun pihatien talvella ja leikatkoon nurtsin kesäisin, se olisi oikeudenmukaista :)

        Nyt Harmis suu suppuun joutavista, ryhti suoraan ja käy asiaan. Mitenkä on, jos et ole jo varattu niin lähdetkö Pönttiksen kanssa treffeille? ☺️


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nyt Harmis suu suppuun joutavista, ryhti suoraan ja käy asiaan. Mitenkä on, jos et ole jo varattu niin lähdetkö Pönttiksen kanssa treffeille? ☺️

        Kamalaa. Kysyitkö sinä sitä ääneen... :0

        *piilotuu sohvan taakse ja tulee vasta juhannuksena näkyviin*

        Pienet jalat tärisevät...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kamalaa. Kysyitkö sinä sitä ääneen... :0

        *piilotuu sohvan taakse ja tulee vasta juhannuksena näkyviin*

        Pienet jalat tärisevät...

        No hittolainen, jonkunhan se täytyy. 🤣


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei enäääääääää Sipiläääääääääääää.
        Ei enäääääääää politiikkaaa, Harmis jooko.

        Älä puhu mitään. Tämä asia on nyt suurempi kuin mummolan eteisen kynnys, siitäkään meinnannu aikanaan yli päästä...

        Jotenkin tuli nyt semmonen tunne, että taidat nauttia tilanteesta.

        Kieltämättä olet taas tuonut mukavasti säpinää palstalle, vaikkakin tuollaiset itsevarmat ottajanaiset on kyllä vähän pelottaviakin :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        No hittolainen, jonkunhan se täytyy. 🤣

        Taisin menettää jo tajuntani! :D....

        Meiz..nyt alkaa olla jo liian jännä paikka... :'D

        Olen minä tiennyt, että sinä olet toiminnan ihminen, mutta että näin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kieltämättä olet taas tuonut mukavasti säpinää palstalle, vaikkakin tuollaiset itsevarmat ottajanaiset on kyllä vähän pelottaviakin :D

        En minä ole pelottava, olen sohvan takana piilossa. Älä katso tänne.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nyt Harmis suu suppuun joutavista, ryhti suoraan ja käy asiaan. Mitenkä on, jos et ole jo varattu niin lähdetkö Pönttiksen kanssa treffeille? ☺️

        Me kaikki tiedetään miten mukavaa se kieltämättä varmaan olisi :) Minua vaan arveluttaa missP:stä johtumatonta seikkaa, ihan ensimmäisenä vaikka se kun olen ihan alunperin jo ajatellut säilyttää anonyymiyteni täällä niin se ajatus aikalailla riitelisi treffailujen kanssa :) Lisäksi tietysti tulee kaikki maantieteelliset ja muut seikat jotka aiheuttaisivat hankaluuksia :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Taisin menettää jo tajuntani! :D....

        Meiz..nyt alkaa olla jo liian jännä paikka... :'D

        Olen minä tiennyt, että sinä olet toiminnan ihminen, mutta että näin.

        En oo kulkaa valehdellu, kun oon sanonut että olen tehnyt aloitteita miehiööe. Totta se on. Eihän siitä mitään tuu, jos ei kumpikaan uskalla kun huuliaan salassa lipoa..ja haaveilla. 😂

        Nyt Harmis ei enää esitä mitään hiirtä mitä saa jahdata ittensä hengiltä, vaan ryhtyy tuumasta toimeen. Kiitos. Et sinö aina saa tuollasta naista treffeille, että sinuna olisin sen verran reipas poika ja ottasin tilaisuudesta NYT vaarin ja lähtisin kaivamaan allakasta tilaa. Asap. 👏

        Tsup tsup..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Me kaikki tiedetään miten mukavaa se kieltämättä varmaan olisi :) Minua vaan arveluttaa missP:stä johtumatonta seikkaa, ihan ensimmäisenä vaikka se kun olen ihan alunperin jo ajatellut säilyttää anonyymiyteni täällä niin se ajatus aikalailla riitelisi treffailujen kanssa :) Lisäksi tietysti tulee kaikki maantieteelliset ja muut seikat jotka aiheuttaisivat hankaluuksia :)

        Tsup! Nahka umpeen, jos alat empimään. Nyt unohdat ne maantieteelliset seikat ja muut hui kamalaa kun hirvittää höpinät. Te olette kaksi aikuista ihmistä oletan ja aikuiset saa tehdä mitä ne haluaa. vaikka treffata jonkun mukavan ihmisen. 😆

        Esittele ittes treffeillä vaikka Harmiksena, jos oikea nimi on pidettävä ekoilla salassa. Kattelet mimmosta on. Ei se ole Pönttis Dissistäkään tänne mitään juorunnut. 😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        En oo kulkaa valehdellu, kun oon sanonut että olen tehnyt aloitteita miehiööe. Totta se on. Eihän siitä mitään tuu, jos ei kumpikaan uskalla kun huuliaan salassa lipoa..ja haaveilla. 😂

        Nyt Harmis ei enää esitä mitään hiirtä mitä saa jahdata ittensä hengiltä, vaan ryhtyy tuumasta toimeen. Kiitos. Et sinö aina saa tuollasta naista treffeille, että sinuna olisin sen verran reipas poika ja ottasin tilaisuudesta NYT vaarin ja lähtisin kaivamaan allakasta tilaa. Asap. 👏

        Tsup tsup..

        Mun on pakko käydä kuistilla vetämässä happea...

        :D

        Luulen ettei Harmista näy kahteen viikkoon, Meiz.


      • HortenMarket kirjoitti:

        En oo kulkaa valehdellu, kun oon sanonut että olen tehnyt aloitteita miehiööe. Totta se on. Eihän siitä mitään tuu, jos ei kumpikaan uskalla kun huuliaan salassa lipoa..ja haaveilla. 😂

        Nyt Harmis ei enää esitä mitään hiirtä mitä saa jahdata ittensä hengiltä, vaan ryhtyy tuumasta toimeen. Kiitos. Et sinö aina saa tuollasta naista treffeille, että sinuna olisin sen verran reipas poika ja ottasin tilaisuudesta NYT vaarin ja lähtisin kaivamaan allakasta tilaa. Asap. 👏

        Tsup tsup..

        Halvattu kun sanatkin menee jo sekasin, niin hermostuttaa jo tää vehtaaminen näppäimien kanssa. 😆😆


      • HortenMarket kirjoitti:

        Tsup! Nahka umpeen, jos alat empimään. Nyt unohdat ne maantieteelliset seikat ja muut hui kamalaa kun hirvittää höpinät. Te olette kaksi aikuista ihmistä oletan ja aikuiset saa tehdä mitä ne haluaa. vaikka treffata jonkun mukavan ihmisen. 😆

        Esittele ittes treffeillä vaikka Harmiksena, jos oikea nimi on pidettävä ekoilla salassa. Kattelet mimmosta on. Ei se ole Pönttis Dissistäkään tänne mitään juorunnut. 😃

        "Tsup!.." :'D

        Saat mut taas nauramaan. Ei helv..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mun on pakko käydä kuistilla vetämässä happea...

        :D

        Luulen ettei Harmista näy kahteen viikkoon, Meiz.

        Noniin, paineet lähtee avamaalla venttiilin. 😂😜

        Mä käväsen suihkussa, rupes niin hikoiluttaa tää keissi... 😅


      • HortenMarket kirjoitti:

        Tsup! Nahka umpeen, jos alat empimään. Nyt unohdat ne maantieteelliset seikat ja muut hui kamalaa kun hirvittää höpinät. Te olette kaksi aikuista ihmistä oletan ja aikuiset saa tehdä mitä ne haluaa. vaikka treffata jonkun mukavan ihmisen. 😆

        Esittele ittes treffeillä vaikka Harmiksena, jos oikea nimi on pidettävä ekoilla salassa. Kattelet mimmosta on. Ei se ole Pönttis Dissistäkään tänne mitään juorunnut. 😃

        Enkä juorua. Koskaan. Kenellekään, Missään. Mun sana pitää.

        Ei ole Dissi minustakaan.

        Terveet ihmiset osaavat käyttäytyä
        riskeeraamatta ketään.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Noniin, paineet lähtee avamaalla venttiilin. 😂😜

        Mä käväsen suihkussa, rupes niin hikoiluttaa tää keissi... 😅

        Hahah, et oo ainoo ketä hikoiluttaa... :'D

        Senkin hurrikaani :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Tsup! Nahka umpeen, jos alat empimään. Nyt unohdat ne maantieteelliset seikat ja muut hui kamalaa kun hirvittää höpinät. Te olette kaksi aikuista ihmistä oletan ja aikuiset saa tehdä mitä ne haluaa. vaikka treffata jonkun mukavan ihmisen. 😆

        Esittele ittes treffeillä vaikka Harmiksena, jos oikea nimi on pidettävä ekoilla salassa. Kattelet mimmosta on. Ei se ole Pönttis Dissistäkään tänne mitään juorunnut. 😃

        Äläs ny jemennä siellä :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mun on pakko käydä kuistilla vetämässä happea...

        :D

        Luulen ettei Harmista näy kahteen viikkoon, Meiz.

        Joo, alkaa kieltämättä vähän pelottamaan tämä palsta :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Äläs ny jemennä siellä :D

        Tottakai jemennän, otin sen tehtäväksi. Tässä kävi vaan niin, että villiinnyin itsekin ja hyppäsin ukon kaulaan. Noniin...

        Joukkohurmos. 🤣

        Mihin se Pönttis meni? Joko joku teistä kahmusi mukaansa?☺️


      • Harmis sä pystyt siihen 💘

        Koko palsta pitää sulle peukkuja, ja pottuvarpaita ja kaikkea mahdollista pystyssä. Te olisitte täydellinen pari 😍


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Harmis sä pystyt siihen 💘

        Koko palsta pitää sulle peukkuja, ja pottuvarpaita ja kaikkea mahdollista pystyssä. Te olisitte täydellinen pari 😍

        "Te olisitte täydellinen pari "

        No tuota nyt ei voi kukaan tietää ennalta.

        Mutta oikeesti, harmis on kieltäytynyt jo ehkä kolmesti Pönttiksen tapaamisesta, voi olla hiukka ahdistavaa tuo painostus. Täällä on kuitenkin selkeästi halukkaitakin miehiä treffeille, kuten Pujis.

        Mites Vihertäjä, lähtisitkö itse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Te olisitte täydellinen pari "

        No tuota nyt ei voi kukaan tietää ennalta.

        Mutta oikeesti, harmis on kieltäytynyt jo ehkä kolmesti Pönttiksen tapaamisesta, voi olla hiukka ahdistavaa tuo painostus. Täällä on kuitenkin selkeästi halukkaitakin miehiä treffeille, kuten Pujis.

        Mites Vihertäjä, lähtisitkö itse?

        Olisin lähtenyt aikoinaan, mutta sain Pönttikseltä pakit ;). Ollaan siitä lähtien oltu ihan palstakavereita.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Tottakai jemennän, otin sen tehtäväksi. Tässä kävi vaan niin, että villiinnyin itsekin ja hyppäsin ukon kaulaan. Noniin...

        Joukkohurmos. 🤣

        Mihin se Pönttis meni? Joko joku teistä kahmusi mukaansa?☺️

        "Tässä kävi vaan niin, että villiinnyin itsekin ja hyppäsin ukon kaulaan. Noniin..."

        Jotain hyvää ainakin sitten ketjusta seurannut :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Tässä kävi vaan niin, että villiinnyin itsekin ja hyppäsin ukon kaulaan. Noniin..."

        Jotain hyvää ainakin sitten ketjusta seurannut :)

        On juu.😃

        Mulla on muutenkin tämä kevät vilkastuttanut tuota lähentely puolta. Ettei nyt ihan ketjun piikkiin mene..😄

        Mutta kyllä mä kieltämättä oon aina hengessä ja juonessa mukana, kun jotain romanttista romanssia viritellään..musta on ihanaa jos ja kun ihmiset tykästyy toisiinsa ja saa toisistaan edes hyvää mieltä. Se tuntuu jotenkin aina yhtä hyvälle vierestäkin seurata ihmisten hyrinää..😍

        Rakkaushöppänä. Usuttasin mieluusti ihmiset rakastumaan jos se olis taattu, että ne löytää toisistaan onnen. 😊


      • HortenMarket kirjoitti:

        On juu.😃

        Mulla on muutenkin tämä kevät vilkastuttanut tuota lähentely puolta. Ettei nyt ihan ketjun piikkiin mene..😄

        Mutta kyllä mä kieltämättä oon aina hengessä ja juonessa mukana, kun jotain romanttista romanssia viritellään..musta on ihanaa jos ja kun ihmiset tykästyy toisiinsa ja saa toisistaan edes hyvää mieltä. Se tuntuu jotenkin aina yhtä hyvälle vierestäkin seurata ihmisten hyrinää..😍

        Rakkaushöppänä. Usuttasin mieluusti ihmiset rakastumaan jos se olis taattu, että ne löytää toisistaan onnen. 😊

        Ts. En ole yhtään katkera yhdestäkään rakastuneesta parista, päinvastoin. Iloitsen ja ilakoin mukana, se on aina rakkaudelle voitto! Ja mieluusti annan voittopisteet sille, jos mille..rakkaudelle.


    • Nyt tiedän! Se on hauska.tavata! Teillä on samanlaiset arvot!

      • Ei sipilä taida tänne kirjoitella :D (Sorry missP, en vaan malttanut olla hiljaa :D)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei sipilä taida tänne kirjoitella :D (Sorry missP, en vaan malttanut olla hiljaa :D)

        Pelottaa, että se koituu mun kohdalla tämän projektin kaatumiseen, koska Sipilä lasketaan mun pahimmaksi perisynniksi.

        Pystynkö mitenkään perumaan sen talvellisen? :D

        On hirveästi jäänyt vaivaamaan se Sipilä-case.
        Että noinko se teki minusta vanhanpiian kun sitä ei anneta anteeksi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pelottaa, että se koituu mun kohdalla tämän projektin kaatumiseen, koska Sipilä lasketaan mun pahimmaksi perisynniksi.

        Pystynkö mitenkään perumaan sen talvellisen? :D

        On hirveästi jäänyt vaivaamaan se Sipilä-case.
        Että noinko se teki minusta vanhanpiian kun sitä ei anneta anteeksi.

        Siitäkö teille ero tuli? Pönttiksen vaali-intoilusta 😂


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Siitäkö teille ero tuli? Pönttiksen vaali-intoilusta 😂

        Siinä oli jotain kärhämää.

        Ei. Korjaan. Siinä taisi olla jotain,.. ihan melkis tappelua.

        Harmis suuttui minulle ensimmäisen kerran toden teolla ja se jos mikä oli hämmentävää.

        Vaikka enhän minä pahalla...
        mutta jotenkin se Sipilä pääsi kurvaisemaan siihen väliin? Ainakin sillon.

        Jk. Harmis, voin luopua Sipilästä!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siinä oli jotain kärhämää.

        Ei. Korjaan. Siinä taisi olla jotain,.. ihan melkis tappelua.

        Harmis suuttui minulle ensimmäisen kerran toden teolla ja se jos mikä oli hämmentävää.

        Vaikka enhän minä pahalla...
        mutta jotenkin se Sipilä pääsi kurvaisemaan siihen väliin? Ainakin sillon.

        Jk. Harmis, voin luopua Sipilästä!

        Hienoa :) on syytäkin luopua, siitä kun ei ole seurannut kenellekään mitään hyvää. Sen aktiivimallikin on ihan p..tä. Edes työkkärin tädit ei tykkää:

        https://yle.fi/uutiset/3-10771850?origin=rss


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hienoa :) on syytäkin luopua, siitä kun ei ole seurannut kenellekään mitään hyvää. Sen aktiivimallikin on ihan p..tä. Edes työkkärin tädit ei tykkää:

        https://yle.fi/uutiset/3-10771850?origin=rss

        Näen kuinka sinä naurat ajettuun partaasi. : )


    • Se on selvästi kevättä ilmassa. Tsemppiä saalistukseen!

      • On. Tunnen rinnassa värinää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On. Tunnen rinnassa värinää.

        Siulla on flimmeri. :-)


    • Anonyymi

      Niin aiotko kertoa kuka on mielessä? Vai imeskeletkö neljännen kindertuutin ensin..😉

      xLiner

      • Voip mennä viieskin ; )

        Vuotellessa ja uotellessa. :D

        Maistapa sitä jädeä, on ihan hillittömän hyvä!

        Sinä teet samalla tapaa jätskistä pehmistä ku itekin; kun oikein kovasti vatkaa keittolusikalla niin sitähän siitä tulee, ihanaa!


    • Tämä tosiaan _ON_ sinkkupalsta! :D

      • Totta kai on sinkkupalsta, ihastuneiden sinkkujen oma palsta :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Totta kai on sinkkupalsta, ihastuneiden sinkkujen oma palsta :D

        Epätoivo ajaa suomalaisen vaikka someen! ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Epätoivo ajaa suomalaisen vaikka someen! ; )

        Epätoivo on Kolli housussas, tää on toiveikkaiden palsta, niih.😆


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Epätoivo ajaa suomalaisen vaikka someen! ; )

        Tai ikävä ja läheisyyden kaipuu. Merkityksellisyys. Mihin vaan vaikka someen.: )


      • HortenMarket kirjoitti:

        Epätoivo on Kolli housussas, tää on toiveikkaiden palsta, niih.😆

        Toiveikkaiden optimistien : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toiveikkaiden optimistien : )

        "Pessimisti ei pety."


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toiveikkaiden optimistien : )

        Nimenomaan, täällä otetaan nyt uusi suunta, eikä juroteta.😊


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nimenomaan, täällä otetaan nyt uusi suunta, eikä juroteta.😊

        Näin on. Lupaan tehdä kaikkeni ja toiset myös : )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        "Pessimisti ei pety."

        Liian kulunut jo.


    • Voisitko pitkittää nappaamista sen verran että selviää tuleeko minulle Pönttis tatuointi?

      • Ai niin. Se homma ei muuten vielä oo selvä!

        Onko se huomenna jo?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai niin. Se homma ei muuten vielä oo selvä!

        Onko se huomenna jo?

        En oo seuraillut, mutta ilmeisesti keskustalla jonkunlaisia haluja on


      • pujotteIija kirjoitti:

        En oo seuraillut, mutta ilmeisesti keskustalla jonkunlaisia haluja on

        Voi hyvät hyssykät! Ollaanko lähelle tatuointia.

        Nyt on Pujis oikeasti paha paikka.

        (mä myönnän kyllä luvan peruuttamiseen jos radikaalia tapahtuu, hui).


      • pujotteIija kirjoitti:

        En oo seuraillut, mutta ilmeisesti keskustalla jonkunlaisia haluja on

        Ja sinäkin, elä kiertoilmaise, keskustalla on jonkunlaisia haluja. Siis onko sinulla niitä jonkunlaisia haluja Pönttöneitiä kohtaan? ☺️


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ja sinäkin, elä kiertoilmaise, keskustalla on jonkunlaisia haluja. Siis onko sinulla niitä jonkunlaisia haluja Pönttöneitiä kohtaan? ☺️

        Puhenainen on villiintynyt :'D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ja sinäkin, elä kiertoilmaise, keskustalla on jonkunlaisia haluja. Siis onko sinulla niitä jonkunlaisia haluja Pönttöneitiä kohtaan? ☺️

        Juuri nyt asiantuntija puhuu TV1:ssä, että Suomen Keskustalla voi olla haluja. Saavat hallituksessa enemmän aikaa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi hyvät hyssykät! Ollaanko lähelle tatuointia.

        Nyt on Pujis oikeasti paha paikka.

        (mä myönnän kyllä luvan peruuttamiseen jos radikaalia tapahtuu, hui).

        En mie peruuttelemaan ala, tai trakrorilla tietenkin, paljonkin :D


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ja sinäkin, elä kiertoilmaise, keskustalla on jonkunlaisia haluja. Siis onko sinulla niitä jonkunlaisia haluja Pönttöneitiä kohtaan? ☺️

        Taitaa olla, selvästikin alitajunnasta tuli tuo kiertoilmaus


      • pujotteIija kirjoitti:

        En mie peruuttelemaan ala, tai trakrorilla tietenkin, paljonkin :D

        Et tee sitä. Et voi mennä enää kyläkaupallekaan kun se loistaa siinä.

        Et tietenkään tee, se on selvää.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Taitaa olla, selvästikin alitajunnasta tuli tuo kiertoilmaus

        Nyt pojat, saalista ei napata kattelemalla ikuisuudet etäältä, vaan nappaamalla. Pus kiinni . 😜


      • HortenMarket kirjoitti:

        Nyt pojat, saalista ei napata kattelemalla ikuisuudet etäältä, vaan nappaamalla. Pus kiinni . 😜

        Voi miun säpäkkää avustajaa... :D

        En kestä enää, lähden pesemään yhden koneellisen pyykkiä : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Puhenainen on villiintynyt :'D

        On niin innoissaan että tiedä mihin sinut kauppaa :D Jollain tapaa pidän ihan hyvänäkin mallina sitä naimakauppahommaa, että vanhemmat ja vakaammat ihmiset päättää toisen puolesta sille hyvän kumppanin mutta tuo Mazy on kyllä vähän liian helposti innostuva, ovela kauppamies saattaa viedä sut ihan muutamalla kamelilla :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Et tee sitä. Et voi mennä enää kyläkaupallekaan kun se loistaa siinä.

        Et tietenkään tee, se on selvää.

        Tussilla saa tehtyä aivan hyvän tatuoinnin


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        On niin innoissaan että tiedä mihin sinut kauppaa :D Jollain tapaa pidän ihan hyvänäkin mallina sitä naimakauppahommaa, että vanhemmat ja vakaammat ihmiset päättää toisen puolesta sille hyvän kumppanin mutta tuo Mazy on kyllä vähän liian helposti innostuva, ovela kauppamies saattaa viedä sut ihan muutamalla kamelilla :D

        Kameli on arvokkaampi mitä yli -ikäinen nainen. Vuohella irtoaa tai jää ilman.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi miun säpäkkää avustajaa... :D

        En kestä enää, lähden pesemään yhden koneellisen pyykkiä : )

        Hukuitko siihen pyykkiin? Olen ylpeä sinusta Pönttis. Toimit etkä vaan miettinyt. Vau!

        Olet tavannut paljon vanhuksia. Tiedät ettei ihmiset kadu sitä mitä on tullut tehtyä, vaan sitä mitä ei tullut tehtyä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Hukuitko siihen pyykkiin? Olen ylpeä sinusta Pönttis. Toimit etkä vaan miettinyt. Vau!

        Olet tavannut paljon vanhuksia. Tiedät ettei ihmiset kadu sitä mitä on tullut tehtyä, vaan sitä mitä ei tullut tehtyä.

        En hukkunut, tässä tuli vaan väliin kaikenlaista. Nyt joutaa taas :)

        No niin. Olen lukenut kaikki kommentit tähän mennessä.

        Tulipa tästä ketju ja keskustelu :D

        Niin, oot oikeessa, en halua ajatella sitten joskus, että miksi en tehnyt mitään, miksi en edes yrittänyt tai saanut suutani/näppäimistöä auki.

        Nyt on yritetty ja olen tehnyt osuuteni :D

        Ja antakaa nyt Harmikselle rauha. Mä olen suorapuheinen, olen aina pitänyt hänestä, mitä tässä nyt tulee, kohta kaksi vuotta? Ei minua haittaa sanoa sitä ääneen! : )

        Olen harvoin kenenkään kanssa niin paljon samaa mieltä yhtään mistään kuin tämän herran. Olen aina löytänyt jostain kitistävää tai ajatellut, että ei hemmetissä noin, mutta Harmiksen kommentteihin ei täydy muuta kuin nyökytellä. En oikeastaan edes pysty pitkälle keskustelemaan, koska se menee vaan komppaamiseksi. Hän sanoo sen, mitä minä meinasin. Kyllä se on kiva juttu ja minun omalla kohdallani todella harvinaista (mikäli hän sitä todella on ja puheensa, mielipiteensä pitävät paikkansa). Lisäksi nykypäivänä hyvin harvalla nykymiehellä on vanhat perinteiset kunnon arvot.

        Mutta joo, minä saattaisin kyllä hänet tavatakin, mutta ei tässä nyt aleta ketään ahdistuneeksi tekemään. Rauha Harmikselle ja keskusteluille. :D Eilen oli vain niin sponttaani tuuli, että kevään kunniaksi rääkäisin sen ääneen enkä kyllä tänäänkään vielä kadu, oon mikä oon :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        On niin innoissaan että tiedä mihin sinut kauppaa :D Jollain tapaa pidän ihan hyvänäkin mallina sitä naimakauppahommaa, että vanhemmat ja vakaammat ihmiset päättää toisen puolesta sille hyvän kumppanin mutta tuo Mazy on kyllä vähän liian helposti innostuva, ovela kauppamies saattaa viedä sut ihan muutamalla kamelilla :D

        Anteeksi tämä ketju : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Anteeksi tämä ketju : )

        Noh, äläs ny :) tosi nätisti tuossa vihertäjälle allekirjoittaneesta kommentoit, ihan tässä nolostuu :) Ei olu paha rääkäsy, oli hyvä :)


    • Pönttis on hellä, topakka ja hyväsydäminen. Taattua vaimomateriaalia. Hyvää metsästysonnea!

      • Anonyymi

        Mut onko harmiksen ihannoimaa 50 lukua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut onko harmiksen ihannoimaa 50 lukua?

        Pikkasen tarttee aina osata joustaakin. 2000 luku on ihan hyvä, jos nainen on kerta vetoova, niin mitä siinä häviää, ehkä sinkkuutensa. Mutta jos sekään ei ole välttämättömyys, niin..

        Nati nat hyvää yötä!


      • Anonyymi
        HortenMarket kirjoitti:

        Pikkasen tarttee aina osata joustaakin. 2000 luku on ihan hyvä, jos nainen on kerta vetoova, niin mitä siinä häviää, ehkä sinkkuutensa. Mutta jos sekään ei ole välttämättömyys, niin..

        Nati nat hyvää yötä!

        Harmis ei jousta missään asiassa, on nähty. Sillä ei ole tässä asiassa merkitystä koska tapaamista ei tule koskaan tapahtumaan mutta pujis on sopivin mies pönttikselle ja on ilmaissut myös kiinnostuksensa joten mitä pönttis vastaa pujiksen soidinhuutoon..vai valitseeko taas väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis ei jousta missään asiassa, on nähty. Sillä ei ole tässä asiassa merkitystä koska tapaamista ei tule koskaan tapahtumaan mutta pujis on sopivin mies pönttikselle ja on ilmaissut myös kiinnostuksensa joten mitä pönttis vastaa pujiksen soidinhuutoon..vai valitseeko taas väärin.

        No voi Harmi(s). It's no better to be safe than sorry? 😉

        Jos jotakin oon elämässäni oppinut, niin silloin on taottava kun rauta on kuuma.


      • HortenMarket kirjoitti:

        No voi Harmi(s). It's no better to be safe than sorry? 😉

        Jos jotakin oon elämässäni oppinut, niin silloin on taottava kun rauta on kuuma.

        Pujis on kiinnostunut, mutta ujostelee hänkin vaikka nyt ei olisi aika mennä piilosille. Pikemminkin ottaa härkää sarvista ja rohkaistua katsomaan mitä siellä vastassa olisi. Eihän kukaan ole naimisiin usuttamassa suin päin, vaan vaihtamaan emailit ja antamalla tilaisuuden . Ainahan voi pakittaa, jos alkaa jossakin kohtaa tuntuu, että ei ota tuulta purjeisiin.

        Mitään peruuttamatonta ei vielä tapahdu, jos sähköpostittelee vaikkapa ja tutustuu. Kun ei liikoja oitis vuodata ( huijarin varalta )...

        Jos vastassa on ihan pelle, niin sen voi katkaista saman tien koko yhteydenpidon.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Pujis on kiinnostunut, mutta ujostelee hänkin vaikka nyt ei olisi aika mennä piilosille. Pikemminkin ottaa härkää sarvista ja rohkaistua katsomaan mitä siellä vastassa olisi. Eihän kukaan ole naimisiin usuttamassa suin päin, vaan vaihtamaan emailit ja antamalla tilaisuuden . Ainahan voi pakittaa, jos alkaa jossakin kohtaa tuntuu, että ei ota tuulta purjeisiin.

        Mitään peruuttamatonta ei vielä tapahdu, jos sähköpostittelee vaikkapa ja tutustuu. Kun ei liikoja oitis vuodata ( huijarin varalta )...

        Jos vastassa on ihan pelle, niin sen voi katkaista saman tien koko yhteydenpidon.

        Mutta kun Pönttis ei ole Pujiksen perään, vaan Harmiksen.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mutta kun Pönttis ei ole Pujiksen perään, vaan Harmiksen.

        No niin se taitaa olla, eikä sille minkään mahda jos sytyttää ristiin. Kyllä mä olen pitkään huomannut Pönttiksen ja Harmiksen välisen kipinöinnin..tuttu tunnekin jopa.

        Se on vaan kateltava muita, jos se kestä kiinnostuu ei syystä tai toisesta ryhdy mihkään toimiin. Ei ketään väkisten saa..🤔

        Eikä kukaan jaksa istuvaa härkää piirittää, joka vaan mylvii muttei etene.


      • HortenMarket kirjoitti:

        No niin se taitaa olla, eikä sille minkään mahda jos sytyttää ristiin. Kyllä mä olen pitkään huomannut Pönttiksen ja Harmiksen välisen kipinöinnin..tuttu tunnekin jopa.

        Se on vaan kateltava muita, jos se kestä kiinnostuu ei syystä tai toisesta ryhdy mihkään toimiin. Ei ketään väkisten saa..🤔

        Eikä kukaan jaksa istuvaa härkää piirittää, joka vaan mylvii muttei etene.

        En ole kyllä Harmiksen huomannut antavan mitään merkkejä. Tilanne tuli hälle varmaan täysin puskista.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En ole kyllä Harmiksen huomannut antavan mitään merkkejä. Tilanne tuli hälle varmaan täysin puskista.

        On se monta kertaa vihjaillut siihin suuntaan, että kiinnostas MUTTA..aina joku meriselitys. Ei vaan oikeesti luota tai halua ottaa riskiä..


      • HortenMarket kirjoitti:

        On se monta kertaa vihjaillut siihin suuntaan, että kiinnostas MUTTA..aina joku meriselitys. Ei vaan oikeesti luota tai halua ottaa riskiä..

        Siis kyllähän sen nyt näkee sokee ottallaankin, että ketä kiinnostaa Pönttiksen kanssa kujertelu. Ja että siitä vuorovaikutuksesta saa jotakin fiiliksiä. Mutta onko ne fiilikset sitten samaa mitä toivos olevan, että kiinnostaa ihan tutustua asti. Se voi olla että ei sinne astii riitä. Mutta jubailu Pönttiksestä ja Pönttiksen kanssa jo selvästi Harmistakin kutkuttaa.

        Ei miehet pyöri noin naisoleteteun ympärillä noin hanakasti, jos se ei mitenkään ole vaikutusta tehnyt. Kyllä näin on. 😉

        Ja se vaikutus voi olla ihan vaan kivaa seuraa, mukavat jutut eikä mitään enempää. Mutta kyllä noilla on selvästi pientä peliäkin tuossa aina mukana.


      • HortenMarket kirjoitti:

        On se monta kertaa vihjaillut siihin suuntaan, että kiinnostas MUTTA..aina joku meriselitys. Ei vaan oikeesti luota tai halua ottaa riskiä..

        Oke. Luen palstaa säännöllisen epäsäännöllisesti, niin moni juttu menee sitten ohi. Mutta siis suoraan myöntänyt kiinnostuksen muutenkin kuin kaverina? Olen vielä epäileväinen...


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Oke. Luen palstaa säännöllisen epäsäännöllisesti, niin moni juttu menee sitten ohi. Mutta siis suoraan myöntänyt kiinnostuksen muutenkin kuin kaverina? Olen vielä epäileväinen...

        No en ole pistänyt merkille onko suoraan, mitään olen susta kiinnostunut tms. Mutta....

        "Me kaikki tiedetään miten mukavaa se kieltämättä varmaan olisi :) Minua vaan arveluttaa missP:stä johtumatonta seikkaa, ihan ensimmäisenä vaikka se kun olen ihan alunperin jo ajatellut säilyttää anonyymiyteni täällä niin se ajatus aikalailla riitelisi treffailujen kanssa :) Lisäksi tietysti tulee kaikki maantieteelliset ja muut seikat jotka aiheuttaisivat hankaluuksia :)"

        Ja kyllähän se aina Pönttiksen ympärillä pyörii, on ihan sulaa vahaa kun kuuleekin nimen Pönttis. Toinen samanlainen Pönttis fani on Iku ja ompa Pujiskin. Jos noi ei ole jotenkin Pönttiksestä viehättyneitä, niin jo on perkele. Hommaan itelleni uudet lasit! 😂


      • HortenMarket kirjoitti:

        Siis kyllähän sen nyt näkee sokee ottallaankin, että ketä kiinnostaa Pönttiksen kanssa kujertelu. Ja että siitä vuorovaikutuksesta saa jotakin fiiliksiä. Mutta onko ne fiilikset sitten samaa mitä toivos olevan, että kiinnostaa ihan tutustua asti. Se voi olla että ei sinne astii riitä. Mutta jubailu Pönttiksestä ja Pönttiksen kanssa jo selvästi Harmistakin kutkuttaa.

        Ei miehet pyöri noin naisoleteteun ympärillä noin hanakasti, jos se ei mitenkään ole vaikutusta tehnyt. Kyllä näin on. 😉

        Ja se vaikutus voi olla ihan vaan kivaa seuraa, mukavat jutut eikä mitään enempää. Mutta kyllä noilla on selvästi pientä peliäkin tuossa aina mukana.

        Kyllä mies ja nainen voivat olla myös ihan bestiksiäkin. Ja viaton flirtti on sitten asia erikseen, eikä tarkoita välttämättä mitään enempää.

        Vaikka toivonkin palstahäitä, ymmärrän kyllä Harmiksen yllättyneisyyden. Eiköhän soppa kuumene silloin seittemän aikoihin.


      • HortenMarket kirjoitti:

        No en ole pistänyt merkille onko suoraan, mitään olen susta kiinnostunut tms. Mutta....

        "Me kaikki tiedetään miten mukavaa se kieltämättä varmaan olisi :) Minua vaan arveluttaa missP:stä johtumatonta seikkaa, ihan ensimmäisenä vaikka se kun olen ihan alunperin jo ajatellut säilyttää anonyymiyteni täällä niin se ajatus aikalailla riitelisi treffailujen kanssa :) Lisäksi tietysti tulee kaikki maantieteelliset ja muut seikat jotka aiheuttaisivat hankaluuksia :)"

        Ja kyllähän se aina Pönttiksen ympärillä pyörii, on ihan sulaa vahaa kun kuuleekin nimen Pönttis. Toinen samanlainen Pönttis fani on Iku ja ompa Pujiskin. Jos noi ei ole jotenkin Pönttiksestä viehättyneitä, niin jo on perkele. Hommaan itelleni uudet lasit! 😂

        Tai ainakin hyvin ne vetää roolinsa sitten... 😲


      • HortenMarket kirjoitti:

        No en ole pistänyt merkille onko suoraan, mitään olen susta kiinnostunut tms. Mutta....

        "Me kaikki tiedetään miten mukavaa se kieltämättä varmaan olisi :) Minua vaan arveluttaa missP:stä johtumatonta seikkaa, ihan ensimmäisenä vaikka se kun olen ihan alunperin jo ajatellut säilyttää anonyymiyteni täällä niin se ajatus aikalailla riitelisi treffailujen kanssa :) Lisäksi tietysti tulee kaikki maantieteelliset ja muut seikat jotka aiheuttaisivat hankaluuksia :)"

        Ja kyllähän se aina Pönttiksen ympärillä pyörii, on ihan sulaa vahaa kun kuuleekin nimen Pönttis. Toinen samanlainen Pönttis fani on Iku ja ompa Pujiskin. Jos noi ei ole jotenkin Pönttiksestä viehättyneitä, niin jo on perkele. Hommaan itelleni uudet lasit! 😂

        Olet musta kiinnostunut? Nyt vietetäänkin jo tuplapalstahäitä :p

        Unohdit Pertin, joka EI OLE KIINNOSTUNUT PÖNTTIKSESTÄ SITTEN TIPPAAKAAN.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kyllä mies ja nainen voivat olla myös ihan bestiksiäkin. Ja viaton flirtti on sitten asia erikseen, eikä tarkoita välttämättä mitään enempää.

        Vaikka toivonkin palstahäitä, ymmärrän kyllä Harmiksen yllättyneisyyden. Eiköhän soppa kuumene silloin seittemän aikoihin.

        Voi tietysti, kuten itsekin totetsin... "Mutta onko ne fiilikset sitten samaa mitä toivos olevan, että kiinnostaa ihan tutustua asti. Se voi olla että ei sinne astii riitä. Mutta jubailu Pönttiksestä ja Pönttiksen kanssa jo selvästi Harmistakin kutkuttaa. "

        No mä en usko että yllättyi...pikemminkin jos jostain yllättyi miten suuri pullataikina tästä tuli. 😜

        Pönttis on ennenkin burrraillut Harmikselle ja kyllä me kaikki vähänkään suhteita nähneet tiietään mitä se burrrr..on. Kehräämistä..mielihyvää. Et sinäkään vastenmielisille burise?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olet musta kiinnostunut? Nyt vietetäänkin jo tuplapalstahäitä :p

        Unohdit Pertin, joka EI OLE KIINNOSTUNUT PÖNTTIKSESTÄ SITTEN TIPPAAKAAN.

        Minä susta? No en ole silleen kiinnostunut. Mulla on mies. 😜

        Ei ehkä silleen kiinnostunut, kun pitäs olla jotta siitä mitään järkevää syntys. Mutta Pönttiksen verbaalinen ulosanti ja säpäkkyys viehättää...


      • HortenMarket kirjoitti:

        Voi tietysti, kuten itsekin totetsin... "Mutta onko ne fiilikset sitten samaa mitä toivos olevan, että kiinnostaa ihan tutustua asti. Se voi olla että ei sinne astii riitä. Mutta jubailu Pönttiksestä ja Pönttiksen kanssa jo selvästi Harmistakin kutkuttaa. "

        No mä en usko että yllättyi...pikemminkin jos jostain yllättyi miten suuri pullataikina tästä tuli. 😜

        Pönttis on ennenkin burrraillut Harmikselle ja kyllä me kaikki vähänkään suhteita nähneet tiietään mitä se burrrr..on. Kehräämistä..mielihyvää. Et sinäkään vastenmielisille burise?

        Tässä on nyt sellainen team naiset vs. team miehet -tilanne. Parempi juoni kuin Twilightissa, vai miten se meni.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Minä susta? No en ole silleen kiinnostunut. Mulla on mies. 😜

        Ei ehkä silleen kiinnostunut, kun pitäs olla jotta siitä mitään järkevää syntys. Mutta Pönttiksen verbaalinen ulosanti ja säpäkkyys viehättää...

        Kunhan kiusallani vääntelen :D


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tässä on nyt sellainen team naiset vs. team miehet -tilanne. Parempi juoni kuin Twilightissa, vai miten se meni.

        Mjaa, koitan olla puolueeton tarkkailija. 😜😅

        Noh ehkäpä mun ei pitäs...😂


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Kunhan kiusallani vääntelen :D

        Kyllä mä sen tiesin. 😆👍

        Varmuuden vuoksi ettei kukaan ala huutelee...


      • HortenMarket kirjoitti:

        Mjaa, koitan olla puolueeton tarkkailija. 😜😅

        Noh ehkäpä mun ei pitäs...😂

        Tottakai pitää. Tämä on parasta mitä palstalla on tapahtunut sitten Nallin kaapista tulon. Jos häät tulee, vaadin virallisten häiden lisäksi erillistä palstatilaisuutta, johon lupaan tulla omalla naamallani.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tottakai pitää. Tämä on parasta mitä palstalla on tapahtunut sitten Nallin kaapista tulon. Jos häät tulee, vaadin virallisten häiden lisäksi erillistä palstatilaisuutta, johon lupaan tulla omalla naamallani.

        Heh, sulle tää on tietysti viihdettä. No onhan tämö, palstapornoa ja mediaseksikästä. 😂

        Joo häät jossa me kaikki lauletaan rai rai...ja hui hai!


      • HortenMarket kirjoitti:

        Heh, sulle tää on tietysti viihdettä. No onhan tämö, palstapornoa ja mediaseksikästä. 😂

        Joo häät jossa me kaikki lauletaan rai rai...ja hui hai!

        Tjaa, viihdettä... On otettava huomioon että tämä saattoi olla palstadynamiikan kannalta huonokin veto, riippuen miten kaikki osaavat suhtautua asiaan. Optimistisena pessimistinä uskon tästä seuraavan jotain hyvää.

        Ensisijaisesti toivon että meidän oma pikkuinen siilimme saisi arvoisensa miehen. Lisäksi olisi aika muikeaa päästä tapaamaan palstalaisia oikeassa elämässä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tjaa, viihdettä... On otettava huomioon että tämä saattoi olla palstadynamiikan kannalta huonokin veto, riippuen miten kaikki osaavat suhtautua asiaan. Optimistisena pessimistinä uskon tästä seuraavan jotain hyvää.

        Ensisijaisesti toivon että meidän oma pikkuinen siilimme saisi arvoisensa miehen. Lisäksi olisi aika muikeaa päästä tapaamaan palstalaisia oikeassa elämässä.

        Saattoi olla, todellakin saattoi olla.

        Tottakai, minäkin toivon että siili ja moni muukin saisi arvoisensa ihmisen, jota rutistella. Mutta palstalaisten tapaaminen olisi jo aivan toinen juttu. 😵


      • HortenMarket kirjoitti:

        Saattoi olla, todellakin saattoi olla.

        Tottakai, minäkin toivon että siili ja moni muukin saisi arvoisensa ihmisen, jota rutistella. Mutta palstalaisten tapaaminen olisi jo aivan toinen juttu. 😵

        Mikä siinä tapaamisessa olisi 😵?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mikä siinä tapaamisessa olisi 😵?

        Hirvee härdelli... 🙃 Osaisko kukaan ees puhua toisilleen ilman näppäimistöä? 😆


      • HortenMarket kirjoitti:

        Hirvee härdelli... 🙃 Osaisko kukaan ees puhua toisilleen ilman näppäimistöä? 😆

        Ei varmana, mutta hyvät naurut siitä irtoaisi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ei varmana, mutta hyvät naurut siitä irtoaisi.

        Voin kuvitella, kaikki istuu hiljaa kuin kirkonpenkissä toki kuuluukin. Näppäilee älypuhelimiaan ja hörähtelee välillä nauruun kirjoitellessaan/lukiessaan toisten vieressä istujien teksteille tai omilleen... 😆

        Puolella olis vielä kuulokkeetkin korvillaan ja jamma jammaa...yksikään ei irroita katsettaan näytöstä tai korkeintaan rohkeimmat vilkaisee sivuilleen tai otsakulman alta nopeesti kartoittaen edes kenen häät nämä on?!


      • Kiitos, sanoit tosi kauniisti :)


    • Anonyymi

      Ja kellään ei taas mitään asiaa. Vitun pitkä ketju yhtä löpinää. Palstamaailman täyttymys.

    • Minä siunaisin pönttiksen ja harmaaritarin liiton, mutta palstaa jonkinverran seuranneena en ole ihan varma ovatko he lopulta yksi ja sama ihminen...Mikäli näin ei ole, niin minusta on outoa, että ihmiset kenellä on yhteistä ja jutut natsaa eivät tutustu toisiinsa...

      • Eivät todellakaan ole sama henkilö. Pönttis on selkeästi nainen ja Harmis mies.


      • Anonyymi

        Ja sinäkin voit olla yksi heistä.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Eivät todellakaan ole sama henkilö. Pönttis on selkeästi nainen ja Harmis mies.

        Pönttis on yksi taitavimmista näyttelijöistä joka ei ole teatterikoulun kasvatti. Mikä lie kasvattanut persoonallisuudet? Hän itse tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkin voit olla yksi heistä.

        Odota, säädän vähän foliohattuani.


      • Anonyymi

        "niin minusta on outoa, että ihmiset kenellä on yhteistä ja jutut natsaa eivät tutustu toisiinsa... "

        Yhteistä? Harmikselle ei käy käytetty nainen kuten ei sullekaan enkä usko että pönttis pitkään jaksaisi ääretöntä nuukuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "niin minusta on outoa, että ihmiset kenellä on yhteistä ja jutut natsaa eivät tutustu toisiinsa... "

        Yhteistä? Harmikselle ei käy käytetty nainen kuten ei sullekaan enkä usko että pönttis pitkään jaksaisi ääretöntä nuukuutta.

        Harmis myönsi kerran että antaisi naisen menneisyyden anteeksi, mikään ei lopulta ole este.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis myönsi kerran että antaisi naisen menneisyyden anteeksi, mikään ei lopulta ole este.

        Toki riippuu menneisyydestä mutta se on kuitenkin semmoinen asia minkä kanssa voi elää jos ei ole liian paljon menneisyyden taakkoja mukana enää nykyisessä elämässä. itseasiassa harmis luulee että suurin este treffailulle on välimatkat.

        Oletteko ihmiset olleet etäsuhteessa? harmis on niin tietää sen kuvion vaivalloisuuden ja tietäen myös oman laiskuutensa välimatkojen taittamiseen ei mielellään etäsuhteilisi, siinä kun toiselle saattaa tulla fiilis että uhrautuu enemmän mikä ihan ymmärrettävää. Jos/kun elämässä on vähän muitakin kuin seurusteluvelvoitteita jotka vaatii toisinaan viikonloppuisin etäisyyden taittamista niin harmiksella vähän semmoinen fiilis että etähommassa kaikki häviää jos molemminpuolin on niitä muita juttuja ja sitten pitäisi vielä treffailunkin vuoksi siirtymisiä tehdä, ei olisi enää täysin vapaita viikonloppuja kohta ollenkaan. Asiat oieastaan vaatisivat isoja liikkeitä joita harmis ei välttämättä itse mielellään tekisi muttei myöskään toiselta haluaisi vaatia niitä pelkästään itsensä vuoksi.

        Hommasta helposti tulisi semmoista jatkuvaa siirtyilsemistä paikasta toiseen mutta homma ei kuitenkaan etenisi asioiden tilan muuttamiseksi riittävän nopsaan. Siinä ei oikein voi voittaa kun joko sitten jatkuvasti liikahtelet tai jos et niin tunnet huonoa omaatuntoa toisen liikahtelun vuoksi tai ainakin oman liikahtelemattomuutesi vuoksi,

        Itseasiassa juur siksi harmis pitää palstaa mainiona yhteydenpitovälineenä vastakkaiseen sukupuoleen kun tämä ei vaadi mitään keneltäkään, ihan toisin kuin jos aikaansä käyttäisi aikaansa johonkin seuranhakujttuihin, niissä sitä helposti ajautuisi vaikeisiin tilanteisiin asioiden edetessä siihen pisteeseen että jotain pitäisi tehdä next levelille päästäkseen.


      • Tämäpä oli antiklimaattista. Ymmärrän kyllä että välimatka on vaikea juttu. Itsekkin olen ollut kaukosuhteessa ja se kaatui juuri tuohon välimatkaan. Jouduit vielä koko palstan huomion kohteeksi ilman että pystyit itse siihen vaikuttamaan.

        Mutta olethan sinä nyt ihan pässi. Kyseessä on Pönttis. Tuollaisia naisia ei tule vastaan ihan joka käänteessä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Toki riippuu menneisyydestä mutta se on kuitenkin semmoinen asia minkä kanssa voi elää jos ei ole liian paljon menneisyyden taakkoja mukana enää nykyisessä elämässä. itseasiassa harmis luulee että suurin este treffailulle on välimatkat.

        Oletteko ihmiset olleet etäsuhteessa? harmis on niin tietää sen kuvion vaivalloisuuden ja tietäen myös oman laiskuutensa välimatkojen taittamiseen ei mielellään etäsuhteilisi, siinä kun toiselle saattaa tulla fiilis että uhrautuu enemmän mikä ihan ymmärrettävää. Jos/kun elämässä on vähän muitakin kuin seurusteluvelvoitteita jotka vaatii toisinaan viikonloppuisin etäisyyden taittamista niin harmiksella vähän semmoinen fiilis että etähommassa kaikki häviää jos molemminpuolin on niitä muita juttuja ja sitten pitäisi vielä treffailunkin vuoksi siirtymisiä tehdä, ei olisi enää täysin vapaita viikonloppuja kohta ollenkaan. Asiat oieastaan vaatisivat isoja liikkeitä joita harmis ei välttämättä itse mielellään tekisi muttei myöskään toiselta haluaisi vaatia niitä pelkästään itsensä vuoksi.

        Hommasta helposti tulisi semmoista jatkuvaa siirtyilsemistä paikasta toiseen mutta homma ei kuitenkaan etenisi asioiden tilan muuttamiseksi riittävän nopsaan. Siinä ei oikein voi voittaa kun joko sitten jatkuvasti liikahtelet tai jos et niin tunnet huonoa omaatuntoa toisen liikahtelun vuoksi tai ainakin oman liikahtelemattomuutesi vuoksi,

        Itseasiassa juur siksi harmis pitää palstaa mainiona yhteydenpitovälineenä vastakkaiseen sukupuoleen kun tämä ei vaadi mitään keneltäkään, ihan toisin kuin jos aikaansä käyttäisi aikaansa johonkin seuranhakujttuihin, niissä sitä helposti ajautuisi vaikeisiin tilanteisiin asioiden edetessä siihen pisteeseen että jotain pitäisi tehdä next levelille päästäkseen.

        Tämäpä oli antiklimaattista. Ymmärrän kyllä että välimatka on vaikea juttu. Itsekkin olen ollut kaukosuhteessa ja se kaatui juuri tuohon välimatkaan. Jouduit vielä koko palstan huomion kohteeksi ilman että pystyit itse siihen vaikuttamaan.

        Mutta olethan sinä nyt ihan pässi. Kyseessä on Pönttis. Tuollaisia naisia ei tule vastaan ihan joka käänteessä.

        Painoi väärää nappia, joten laitan viestin uudelleen koska haluan että näet sen :D


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Tämäpä oli antiklimaattista. Ymmärrän kyllä että välimatka on vaikea juttu. Itsekkin olen ollut kaukosuhteessa ja se kaatui juuri tuohon välimatkaan. Jouduit vielä koko palstan huomion kohteeksi ilman että pystyit itse siihen vaikuttamaan.

        Mutta olethan sinä nyt ihan pässi. Kyseessä on Pönttis. Tuollaisia naisia ei tule vastaan ihan joka käänteessä.

        Painoi väärää nappia, joten laitan viestin uudelleen koska haluan että näet sen :D

        "Mutta olethan sinä nyt ihan pässi. Kyseessä on Pönttis. Tuollaisia naisia ei tule vastaan ihan joka käänteessä."

        Kieltämättä tuo on aivan totta ja todella harmillista että hän on siellä jossain ihan itärajalla rajan pinnassa, en ihan tarkkaan tiedä missä kohtaa mutta melkoisen kaukana kuitenkin niin että riiuureissuista muodostuisi jokatapauksessa useampien satojen kilometrien partioita.

        Itsekin siis tiedät sunnuntai-illan haikeuden kun joudut lähtemään ja omassa kotona on kaikki asiat hoitamatta, vaikka oli kiva viikonloppu siitä joutuu vähän sitten maksamaan vähän hintaa, Riiattava on viimeaikoina yhä vaan äänekkäämmin alkanut vaatimaan että pitäisi puhua siitä mitä haluaa mutta kun ei teidä itsekään se tekee asiasta hankalan.

        Siinä olet kyllä oikeassa eittä ei missP.n kaltaisia naisia varmaan joka käänteessä vastaan tulekaan ja jos vain olisi niin että elämä muuten heittäisi sopivammille sijoille se olisi jo suorastaan pelottavaa kun sitten sitä varmaan itsekin alkaisi haluamaan aika kovasti missP:n tapaamista, sittenhän ei tiedä mitä tapahtuisi, siinä jo olisi iso vaara vähintäänkin ihastumiseen jos palstavaikutelma yhtään paikkaansa pitää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Mutta olethan sinä nyt ihan pässi. Kyseessä on Pönttis. Tuollaisia naisia ei tule vastaan ihan joka käänteessä."

        Kieltämättä tuo on aivan totta ja todella harmillista että hän on siellä jossain ihan itärajalla rajan pinnassa, en ihan tarkkaan tiedä missä kohtaa mutta melkoisen kaukana kuitenkin niin että riiuureissuista muodostuisi jokatapauksessa useampien satojen kilometrien partioita.

        Itsekin siis tiedät sunnuntai-illan haikeuden kun joudut lähtemään ja omassa kotona on kaikki asiat hoitamatta, vaikka oli kiva viikonloppu siitä joutuu vähän sitten maksamaan vähän hintaa, Riiattava on viimeaikoina yhä vaan äänekkäämmin alkanut vaatimaan että pitäisi puhua siitä mitä haluaa mutta kun ei teidä itsekään se tekee asiasta hankalan.

        Siinä olet kyllä oikeassa eittä ei missP.n kaltaisia naisia varmaan joka käänteessä vastaan tulekaan ja jos vain olisi niin että elämä muuten heittäisi sopivammille sijoille se olisi jo suorastaan pelottavaa kun sitten sitä varmaan itsekin alkaisi haluamaan aika kovasti missP:n tapaamista, sittenhän ei tiedä mitä tapahtuisi, siinä jo olisi iso vaara vähintäänkin ihastumiseen jos palstavaikutelma yhtään paikkaansa pitää.

        Tiiän tuon etäsuhteen vaikeuden minäkin juu. Nuorena en ollut valmis joustamaankaan yhtään, ei se voinut jatkua. Joko tai. Nykyään taas on niin erilaiset aatokset, vaikka ymmärrän hyvin ne muutkin velvoitteet, työ, koti, perhe ja ystävätkin.

        Romantikkona kummiskin heitän hullu vaihteen päälle ja venyn ja paukun, kunhan vaan saan rakkaani pitää. Mutta ihan selväksi teit syyt. 😊

        Jalat maassa. Vaikka joskus saattaa olla hyvä irrottaa jalkojakin vähän ja leijua...ties vaikka leijuis ihanan lämpöisen naisen hellään huomaan rakkauden pumpuliin. 😃

        Asiat pruukaa lutviutua...ko tahtoo löytyy.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Mutta olethan sinä nyt ihan pässi. Kyseessä on Pönttis. Tuollaisia naisia ei tule vastaan ihan joka käänteessä."

        Kieltämättä tuo on aivan totta ja todella harmillista että hän on siellä jossain ihan itärajalla rajan pinnassa, en ihan tarkkaan tiedä missä kohtaa mutta melkoisen kaukana kuitenkin niin että riiuureissuista muodostuisi jokatapauksessa useampien satojen kilometrien partioita.

        Itsekin siis tiedät sunnuntai-illan haikeuden kun joudut lähtemään ja omassa kotona on kaikki asiat hoitamatta, vaikka oli kiva viikonloppu siitä joutuu vähän sitten maksamaan vähän hintaa, Riiattava on viimeaikoina yhä vaan äänekkäämmin alkanut vaatimaan että pitäisi puhua siitä mitä haluaa mutta kun ei teidä itsekään se tekee asiasta hankalan.

        Siinä olet kyllä oikeassa eittä ei missP.n kaltaisia naisia varmaan joka käänteessä vastaan tulekaan ja jos vain olisi niin että elämä muuten heittäisi sopivammille sijoille se olisi jo suorastaan pelottavaa kun sitten sitä varmaan itsekin alkaisi haluamaan aika kovasti missP:n tapaamista, sittenhän ei tiedä mitä tapahtuisi, siinä jo olisi iso vaara vähintäänkin ihastumiseen jos palstavaikutelma yhtään paikkaansa pitää.

        Kirjotat tosi nätisti, Älä nyt enää huoli burbeli. Asetin sinut huonoon saumaan jos toiset rupeavat korventamaan eikä se ollut tarkoitus. Et sinä mikään pässi ole pöh :D vaan järkeä käyttävä mies.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kirjotat tosi nätisti, Älä nyt enää huoli burbeli. Asetin sinut huonoon saumaan jos toiset rupeavat korventamaan eikä se ollut tarkoitus. Et sinä mikään pässi ole pöh :D vaan järkeä käyttävä mies.

        Juu, en huoli & kahtellaan. Ei tämä huono sauma ole ollut, oikeastaan aika isosti mukavalta tuntuu kun noin kivalta palstanaiselta saa näin positiivista palautetta :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, en huoli & kahtellaan. Ei tämä huono sauma ole ollut, oikeastaan aika isosti mukavalta tuntuu kun noin kivalta palstanaiselta saa näin positiivista palautetta :)

        Oot ihan ansainnut.

        *punastuu*


    • Anonyymi

      Palstamummo alkaa ahdistelemaan palstapappaa, geriatrinen puuhastelu mielessä.

    • Anonyymi

      Eikö sun kantsis nyt edes kerran nähdä tuo Iku-Turso? Olet nähnyt dissinkin, niin mikä siinä on niin vaikeaa? Ette te toisistanne henkisesti eroon pääse. Voi olla että kemia toimii, tai sitten ei. Pääsisitte rauhaan asiasta. Iku taatusti niin utelias, että ajelee pidemmänkin matkan.

      Vai onko molemmat valehdelleet ulkonäöstään niin paljon, että ette kehtaa sen takia tavata?

      • Anonyymi

        Pelkäävät velheiden paljastuvan. Epäilen Harmaalla olevan saman syyn torjua Pönttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäävät velheiden paljastuvan. Epäilen Harmaalla olevan saman syyn torjua Pönttö.

        Netissä melkein kaikki nikit jossa on "harmaa" (gray) viittaa siihen filthy shames of grey -sontaan. Kannattaa varoa pahamiestä.

        T: Jännämies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäävät velheiden paljastuvan. Epäilen Harmaalla olevan saman syyn torjua Pönttö.

        Niinpä. Pahimpia häntäheikkejä ja pettäjiä kiinnostaa naisen seksuaalihistoria eniten. Jostain syystä tuollaiset ihmiset pelkäävät itse eniten, että niitä petetään. Muille se ei ole ensisijainen kriteeri, kunhan nainen ei ole käynyt koko kaupunkia läpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netissä melkein kaikki nikit jossa on "harmaa" (gray) viittaa siihen filthy shames of grey -sontaan. Kannattaa varoa pahamiestä.

        T: Jännämies

        Jaa... Mie taas Harmaaritarin profiilikuvasta heti yhdistin nimimerkin Dark Souls peliin.


      • Se onkin sitten kehnompi homma, jos valehtelee niin ettei ihmisiin voi enää tutustua. Tokihan jos on lähtenytkin tänne vaan kertoilemaan tarinoita ja satuja itsestään ja elämästä, haluamattakaan muuta kuin tarinoida.. ei tietenkään voikkaan tutustua kehenkään paljastumatta valheistaan...

        Ehkäpä sillon ymmärtää, ettei ole halujakaan senkään vähään tutustua, jos tietää että ihan puhtailla jauhoilla ei ole ollut liikeellä ja toinen taas ehkäpä oletaa kaikkea muuta, kun mitä olisi itsestään antaa. 😌

        Mutta sitä taas ei kannata pelätä, että ei ole tarpeeksi komea/kaunis tms. sen päättäköön vastapuolis sitten, kun näkee. Oot vaan mitä oota, enempää et voi olla ja jos sillä ei osu, niin ei osu sitten. Elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        pete_pjn kirjoitti:

        Jaa... Mie taas Harmaaritarin profiilikuvasta heti yhdistin nimimerkin Dark Souls peliin.

        Mikäs silä on kädessä iskuvalmiina? Joku maskihan niillä pahamiehillä usein on.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Se onkin sitten kehnompi homma, jos valehtelee niin ettei ihmisiin voi enää tutustua. Tokihan jos on lähtenytkin tänne vaan kertoilemaan tarinoita ja satuja itsestään ja elämästä, haluamattakaan muuta kuin tarinoida.. ei tietenkään voikkaan tutustua kehenkään paljastumatta valheistaan...

        Ehkäpä sillon ymmärtää, ettei ole halujakaan senkään vähään tutustua, jos tietää että ihan puhtailla jauhoilla ei ole ollut liikeellä ja toinen taas ehkäpä oletaa kaikkea muuta, kun mitä olisi itsestään antaa. 😌

        Mutta sitä taas ei kannata pelätä, että ei ole tarpeeksi komea/kaunis tms. sen päättäköön vastapuolis sitten, kun näkee. Oot vaan mitä oota, enempää et voi olla ja jos sillä ei osu, niin ei osu sitten. Elämä jatkuu.

        Mutta sitä taas ei kannata pelätä, että ei ole tarpeeksi komea/kaunis tms. sen päättäköön vastapuoli sitten, kun näkee. Ja tämän sanon ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Joka oikeasti joskus harkitsee nettituttavuutta sokkona.

        Pitää vaan hyväksyä se mitä on ja se joko riittää toiselle tahi ei riitä. Olen itekkin jännittänyt aikoinaan, että entäs jos mun valokuvista sai ihan väärän käsityksen mun ulkonäöstä tai mun jutuista sai väärän käsityksen mimmonen mä olen. Mutta sitten ynnäilin, että ne on kuitenkin aivan aitoa minua, sellanen olen siinä ikuistetussa kuvassa kun olen ja juttuni on semmosia kun mä olen. Ottaakoon tai jättäköön, harmittaahan se hetken jos on jo ihastunut toiseen ja se ei sitten lähdekään lentoon.

        Mutta elämä on yksi suuri riski. 😜👍


      • Hmm, mahtaaks Iku olla turhan hanakka tylyttämään? Pitkässä juoksussa se alkais vituttaa naista kun naista ja lautaset lähtis lentoon...

        Loppu tulis kiihkeestä alusta huolimatta..epäilen kannattavuutta, vaan multa ei kysytä.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Hmm, mahtaaks Iku olla turhan hanakka tylyttämään? Pitkässä juoksussa se alkais vituttaa naista kun naista ja lautaset lähtis lentoon...

        Loppu tulis kiihkeestä alusta huolimatta..epäilen kannattavuutta, vaan multa ei kysytä.

        Pönttis kyllä tuntuu tuntevan vetoa vähän oikukkaisiin miehiin. Jotka suusanailee ja piirittää, kumminkin ottaa etäisyyttä kun viimein pitäs tajuta jo lähentyä...enpä tiiä..hankalaa voi olla.🤔


      • HortenMarket kirjoitti:

        Pönttis kyllä tuntuu tuntevan vetoa vähän oikukkaisiin miehiin. Jotka suusanailee ja piirittää, kumminkin ottaa etäisyyttä kun viimein pitäs tajuta jo lähentyä...enpä tiiä..hankalaa voi olla.🤔

        Ehkäpä joku vähemmän jallitettava vois olla hyvä saalis, ei ehkä niin väsytettävä metsästää mutta mukavaa rentoa ja helpompaa seuraa, kun nää mitä saa kaikki kommervenkit käsissä jahdata kuukausia ja taas ne vaan virnuilee..eikä tajua muuta. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netissä melkein kaikki nikit jossa on "harmaa" (gray) viittaa siihen filthy shames of grey -sontaan. Kannattaa varoa pahamiestä.

        T: Jännämies

        Fifty Shades of Grey. filthy shames.. Grey oli miehen sukunimi.


    • Anonyymi

      Pitihän se arvata että Pönttiskin on lopulta vain miehen omaisuuden perässä.

    • Anonyymi

      Palsta miehen ei kannata alkaa olee palsta naisen kanssa. Palsta naiset on kurppia kaikki,

    • Anonyymi

      Rumat ja varakkaat miehet voivat huokaista helpotuksesta.
      Pönttis ei meihin kajoa pitkällä seipäälläkään....

      t. Ruma mies

    • Anonyymi

      Luin Pönttöuunin kirjoittavan:"nuollessani kesän kolmatta tindertuuttia"

      Nopeasti "tuuttia" löytynyt. :P

      Salainen ihailija

    • Anonyymi

      Harmiksen kantsii nyt laulaa tolle Pöntikselle tämä biisi ja ottaa vähän taukoa, ei sitä nyt kannata ketään väkisin ottaa syliinsä istumaan, oli syy mikä tahansa. Tiedä vaikka kaikki olisi valhetta vaan...

      https://www.youtube.com/watch?v=ZwOo9xyyDkg

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Pitää muistaa se että moni nettisuhde on loppunut ekaan tapaamiseen. Ei saa elätellä pilvilinnoja mielessään etukäteen.

      • Minä kanssa realistina olen vähän sillä kannalla että ylimitoitetut odotukset saattavat ihan pieniin asioihinkin kaatua, odottaa ultimaattista tapahtumaa ja sitten kumpkin on väsyneitä & varautuneita, kemiat ei sinkoilekaan ihan siihen malliin mitä kuvitteli. Semmoinenkin pari joka jossain toisessa tilanteessa olisi voinut tuntea maan tärisevän ei koe kokevansa tarpeeksi "kemiaa", pikkuhiljaa tahoillaan aletaan miettimimään realiteetteja ja se on sitten siinä, toivotellaan hyviä jatkoja ja silleen mutta oikeasti ei anneta edes tilaisuutta luonnolle korjata asiaa useammalla tapaamisella ihan laiskuuttaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä kanssa realistina olen vähän sillä kannalla että ylimitoitetut odotukset saattavat ihan pieniin asioihinkin kaatua, odottaa ultimaattista tapahtumaa ja sitten kumpkin on väsyneitä & varautuneita, kemiat ei sinkoilekaan ihan siihen malliin mitä kuvitteli. Semmoinenkin pari joka jossain toisessa tilanteessa olisi voinut tuntea maan tärisevän ei koe kokevansa tarpeeksi "kemiaa", pikkuhiljaa tahoillaan aletaan miettimimään realiteetteja ja se on sitten siinä, toivotellaan hyviä jatkoja ja silleen mutta oikeasti ei anneta edes tilaisuutta luonnolle korjata asiaa useammalla tapaamisella ihan laiskuuttaan.

        Harmis, sinä masennat minut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä kanssa realistina olen vähän sillä kannalla että ylimitoitetut odotukset saattavat ihan pieniin asioihinkin kaatua, odottaa ultimaattista tapahtumaa ja sitten kumpkin on väsyneitä & varautuneita, kemiat ei sinkoilekaan ihan siihen malliin mitä kuvitteli. Semmoinenkin pari joka jossain toisessa tilanteessa olisi voinut tuntea maan tärisevän ei koe kokevansa tarpeeksi "kemiaa", pikkuhiljaa tahoillaan aletaan miettimimään realiteetteja ja se on sitten siinä, toivotellaan hyviä jatkoja ja silleen mutta oikeasti ei anneta edes tilaisuutta luonnolle korjata asiaa useammalla tapaamisella ihan laiskuuttaan.

        No ketkäs ne ylimitoitetut odotukset lataa, kuin ihminen itse. Vaikka on ihastunut mielikuva persoonaan, niin järki pitää pitää päässä ja aina muistaa, että se vastapuolen ihastuttaminen voi olla tosiaan itse luotua mielikuvaa.

        Hölmöähän se oliskin lähteä sillä mielellä, että nyt paukku nyt rätisee, taivas salamoi ja jalat menee heti alta. 😃

        Realisti tietää, että on aivan mahdollista että koko tapaaminen ei johda muuhun kuin siihin, että näkee mimmonen ihminen siellä näppäimissä häärää...mutta taas se mutta. Entäs jos se ihminen onkin ihminen, joka on wau ja omaa empimistään menettää sen jollekin toiselle? Entäs jos joku päivä iskeekin fiilis, miks mä en silloin uskaltanut..?

        No ei saa painostaa, mutta saa vähän yllyttää. ☺️


      • HortenMarket kirjoitti:

        No ketkäs ne ylimitoitetut odotukset lataa, kuin ihminen itse. Vaikka on ihastunut mielikuva persoonaan, niin järki pitää pitää päässä ja aina muistaa, että se vastapuolen ihastuttaminen voi olla tosiaan itse luotua mielikuvaa.

        Hölmöähän se oliskin lähteä sillä mielellä, että nyt paukku nyt rätisee, taivas salamoi ja jalat menee heti alta. 😃

        Realisti tietää, että on aivan mahdollista että koko tapaaminen ei johda muuhun kuin siihin, että näkee mimmonen ihminen siellä näppäimissä häärää...mutta taas se mutta. Entäs jos se ihminen onkin ihminen, joka on wau ja omaa empimistään menettää sen jollekin toiselle? Entäs jos joku päivä iskeekin fiilis, miks mä en silloin uskaltanut..?

        No ei saa painostaa, mutta saa vähän yllyttää. ☺️

        Luulen, että meidän pitää pistää tämä ketju pakettiin kun en minä nyt ketään halua ahdistella...

        Mulla on vaan joskus hillitön halipula ja sitten tulen ajatelleeksi, että 'entäpä jos' ja sitten minua pitää jo hillitä, että vallan hyppää bussiin ja mene sanomaan päivää, tässähän mie! : )

        Mutta musta kuuluu sanoa jos joku asia joltakin tuntuu, niin oon tehny aina. :D Noh, Harmis on silti ihana jatkossakin vaikka hän olisi vain tässä ruudulla, ei tämä nyt pönttöä kumoon keikauta.

        Anteeksi kun olen temppuillut ja mutkitellut ja yrittänyt napata miehen :D


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Harmis, sinä masennat minut.

        Sorry, elämä on :D Siis oikeasti minäkin tahtoisin uskoa että hommat menisi putkeen, luontevasti misspönttiksen kanssa kadottaisiin palstalta auringonlaskuun. Ei kun siis jonnekin erämökille kaksistaan asustelemaan kuulaan järven rannalle jossa ei ole punkkeja, ei hyttysiä eikä hirvikärpäsiä, ei pakolaisia eikä sipiläisiä. Koskaan siellä ei tulisi vilu eikä nälkä, misspönttis opettelisi leipomaan pullaa, järvestä nousisi kalaa, metsässä olisi marjoja kun noukkii vaan, maaperä olisi muhevaa niin että siinä puikulaperunat kasvaisi ihan itsestään jne, olisihan se mukavaa :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, elämä on :D Siis oikeasti minäkin tahtoisin uskoa että hommat menisi putkeen, luontevasti misspönttiksen kanssa kadottaisiin palstalta auringonlaskuun. Ei kun siis jonnekin erämökille kaksistaan asustelemaan kuulaan järven rannalle jossa ei ole punkkeja, ei hyttysiä eikä hirvikärpäsiä, ei pakolaisia eikä sipiläisiä. Koskaan siellä ei tulisi vilu eikä nälkä, misspönttis opettelisi leipomaan pullaa, järvestä nousisi kalaa, metsässä olisi marjoja kun noukkii vaan, maaperä olisi muhevaa niin että siinä puikulaperunat kasvaisi ihan itsestään jne, olisihan se mukavaa :)

        Oli miten oli, saat minut nauramaan :'D

        Mutta..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Luulen, että meidän pitää pistää tämä ketju pakettiin kun en minä nyt ketään halua ahdistella...

        Mulla on vaan joskus hillitön halipula ja sitten tulen ajatelleeksi, että 'entäpä jos' ja sitten minua pitää jo hillitä, että vallan hyppää bussiin ja mene sanomaan päivää, tässähän mie! : )

        Mutta musta kuuluu sanoa jos joku asia joltakin tuntuu, niin oon tehny aina. :D Noh, Harmis on silti ihana jatkossakin vaikka hän olisi vain tässä ruudulla, ei tämä nyt pönttöä kumoon keikauta.

        Anteeksi kun olen temppuillut ja mutkitellut ja yrittänyt napata miehen :D

        Joo, teemme niin ettei kukaan pahoita mieltään kumminkaan. Sinäkään. 😊

        Ymmärrän tuon hyvin, halipulan ja vimman. Kuulostaa aika tutulle. 😜

        Hyvä, että sanot etkä panttaa..se on aitoa se.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, elämä on :D Siis oikeasti minäkin tahtoisin uskoa että hommat menisi putkeen, luontevasti misspönttiksen kanssa kadottaisiin palstalta auringonlaskuun. Ei kun siis jonnekin erämökille kaksistaan asustelemaan kuulaan järven rannalle jossa ei ole punkkeja, ei hyttysiä eikä hirvikärpäsiä, ei pakolaisia eikä sipiläisiä. Koskaan siellä ei tulisi vilu eikä nälkä, misspönttis opettelisi leipomaan pullaa, järvestä nousisi kalaa, metsässä olisi marjoja kun noukkii vaan, maaperä olisi muhevaa niin että siinä puikulaperunat kasvaisi ihan itsestään jne, olisihan se mukavaa :)

        Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta. Mitä sitä turhia monimutkaistamaan asioita. Siitä vaan sovitte kaffet ja katsotte miten käy. :)


      • Anonyymi

        Mutta jos mitään ei yritä, mitään ei voi saadakaan.


      • HortenMarket kirjoitti:

        Joo, teemme niin ettei kukaan pahoita mieltään kumminkaan. Sinäkään. 😊

        Ymmärrän tuon hyvin, halipulan ja vimman. Kuulostaa aika tutulle. 😜

        Hyvä, että sanot etkä panttaa..se on aitoa se.

        En minä pahoita, olen ymmärtänyt tämän kuvion jo aiemminkin :D

        Mutta pitihän sitä nyt vähän...minkäs teet, kyllä sinä naisena tiedät...

        <3


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, elämä on :D Siis oikeasti minäkin tahtoisin uskoa että hommat menisi putkeen, luontevasti misspönttiksen kanssa kadottaisiin palstalta auringonlaskuun. Ei kun siis jonnekin erämökille kaksistaan asustelemaan kuulaan järven rannalle jossa ei ole punkkeja, ei hyttysiä eikä hirvikärpäsiä, ei pakolaisia eikä sipiläisiä. Koskaan siellä ei tulisi vilu eikä nälkä, misspönttis opettelisi leipomaan pullaa, järvestä nousisi kalaa, metsässä olisi marjoja kun noukkii vaan, maaperä olisi muhevaa niin että siinä puikulaperunat kasvaisi ihan itsestään jne, olisihan se mukavaa :)

        Kyllä sinä vielä äijä järkiinnyt, sitä ootellessa ole tuolle Pönttikselle kumminkin yhtä herttainen. Vaikka vain palstalla, mutta kummiskin, jookos. On kiva, kun ihmiset osoittaa toisilleen jotain herttaista ja kaunistakin puheissaan ja ajatuksissaan. 😍


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä pahoita, olen ymmärtänyt tämän kuvion jo aiemminkin :D

        Mutta pitihän sitä nyt vähän...minkäs teet, kyllä sinä naisena tiedät...

        <3

        Noniin, sinä oot fiksu ihminen. Oon sen tiennyt alusta saakka. Mutta oot sinä vaan ihana minustakin, tuommonen aito luonnonlapsi. 😊👍


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Luulen, että meidän pitää pistää tämä ketju pakettiin kun en minä nyt ketään halua ahdistella...

        Mulla on vaan joskus hillitön halipula ja sitten tulen ajatelleeksi, että 'entäpä jos' ja sitten minua pitää jo hillitä, että vallan hyppää bussiin ja mene sanomaan päivää, tässähän mie! : )

        Mutta musta kuuluu sanoa jos joku asia joltakin tuntuu, niin oon tehny aina. :D Noh, Harmis on silti ihana jatkossakin vaikka hän olisi vain tässä ruudulla, ei tämä nyt pönttöä kumoon keikauta.

        Anteeksi kun olen temppuillut ja mutkitellut ja yrittänyt napata miehen :D

        Ei tämä nyt niin epämiellyttävää ole, suorastaan mukavaa niin kuin olisi myös bussista tuodsahtava missPönttis, epäilemättä olisi :) Minua vaan hirvittää ajatus siitä että olisikin tosiaan niin mukavaa että se alkaisi vaatimaan erinäisiä toimia tulevaisuuden suhteen, joutuisi ehkä tekemään isoja liikkeitä eikä ne omat liikkeet niinkään välttämättä ehkä haittaisi, lähinnä olisin huolissani niistä uhrauksista joita missP kenties joutuisi tekemään. Ei mitään anteeksipyydeltävää, ihana on misspönttiskin ja otan tämän ihan postiivisesti, siis tällainen "entäs jos..." ihan näin leikin varjollakin toki on ihan mukavaa mietittävää :)


      • HortenMarket kirjoitti:

        Kyllä sinä vielä äijä järkiinnyt, sitä ootellessa ole tuolle Pönttikselle kumminkin yhtä herttainen. Vaikka vain palstalla, mutta kummiskin, jookos. On kiva, kun ihmiset osoittaa toisilleen jotain herttaista ja kaunistakin puheissaan ja ajatuksissaan. 😍

        Palstalla on niin paljon riitaakin aina, että välillä on hyvä vähän kehrätä, se tekee kaikille hyvää : )

        Pahinta tässä on kaiketi vain se, etten minä osaa hävetä, se pitäis saada ohjelmoitua tähän mimmiin :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tämä nyt niin epämiellyttävää ole, suorastaan mukavaa niin kuin olisi myös bussista tuodsahtava missPönttis, epäilemättä olisi :) Minua vaan hirvittää ajatus siitä että olisikin tosiaan niin mukavaa että se alkaisi vaatimaan erinäisiä toimia tulevaisuuden suhteen, joutuisi ehkä tekemään isoja liikkeitä eikä ne omat liikkeet niinkään välttämättä ehkä haittaisi, lähinnä olisin huolissani niistä uhrauksista joita missP kenties joutuisi tekemään. Ei mitään anteeksipyydeltävää, ihana on misspönttiskin ja otan tämän ihan postiivisesti, siis tällainen "entäs jos..." ihan näin leikin varjollakin toki on ihan mukavaa mietittävää :)

        Niinhän se on, että me kaikki totutaan omiin elämiimme ja se on ihan totta, että jos tulisikin sitten tosissaan sellainen sauma, että tajuaisikin, että välittää oikeasti,
        niin ne voisi olla hirveän suuria muutoksia mitä joutuisi tekemään ja sitä ei tiedä, miten mikään käytännössä onnistuisi ja epäonnistuminen ja sattuminenhan siinä pelottaa.

        Nytkinhän sie sanoit sen, mihin miun tarvii ainoastaan nyökyttää ja sanoa 'joo' sillä se pitää paikkansa : )


      • HortenMarket kirjoitti:

        Noniin, sinä oot fiksu ihminen. Oon sen tiennyt alusta saakka. Mutta oot sinä vaan ihana minustakin, tuommonen aito luonnonlapsi. 😊👍

        Hih, hölmö hömötiainen mie olen, mutta ite oot ihana kun näet sen hyvänä. Oot lutunen ja sympaattinen kun riennät avuksi näihin 'päättömyyksiin' *halin sinuakin* :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Palstalla on niin paljon riitaakin aina, että välillä on hyvä vähän kehrätä, se tekee kaikille hyvää : )

        Pahinta tässä on kaiketi vain se, etten minä osaa hävetä, se pitäis saada ohjelmoitua tähän mimmiin :D

        Ääh, ei aina tarvi hävetä itseään ja olemistaan. Minusta ihmisiä muuteskin liikaa aina kuristetaan sillä häpeäisit jankkauksella. Hävetköön itte! Ole vaan oma ittes, minulta jos kysytään maailma kaipais enemmän Pönttiksiä jotka uskaltaa olla mitä ne on. 💪 😜

        Kehrää vaan, minua se ei tule ikinä haittaamaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hih, hölmö hömötiainen mie olen, mutta ite oot ihana kun näet sen hyvänä. Oot lutunen ja sympaattinen kun riennät avuksi näihin 'päättömyyksiin' *halin sinuakin* :D

        Hyvä sä olet. Tykkään sinunlaisista ihmisistä, tulee itellekin pirtee ja hyvä mieli. On kuin iskis virtapaukku, aina kun sinä tuut näkyviin ja alat täällä ilakoimaan tai pistät jöötä sakkiin. Älä ikinä muutu.

        Iso haliruttaus sulle myös! 😃


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hih, hölmö hömötiainen mie olen, mutta ite oot ihana kun näet sen hyvänä. Oot lutunen ja sympaattinen kun riennät avuksi näihin 'päättömyyksiin' *halin sinuakin* :D

        Hyvä sä olet. Tykkään sinunlaisista ihmisistä, tulee itellekin pirtee ja hyvä mieli. On kuin iskis virtapaukku, aina kun sinä tuut näkyviin ja alat täällä ilakoimaan tai pistät jöötä sakkiin. Älä ikinä muutu.

        Iso haliruttaus sulle myös! 😃


      • HortenMarket kirjoitti:

        Ääh, ei aina tarvi hävetä itseään ja olemistaan. Minusta ihmisiä muuteskin liikaa aina kuristetaan sillä häpeäisit jankkauksella. Hävetköön itte! Ole vaan oma ittes, minulta jos kysytään maailma kaipais enemmän Pönttiksiä jotka uskaltaa olla mitä ne on. 💪 😜

        Kehrää vaan, minua se ei tule ikinä haittaamaan.

        Kultainen Meiz...

        Niin, ollaan mitä ollaan, muinainen Nuusku olis sanonut, että 'se on veres' : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kultainen Meiz...

        Niin, ollaan mitä ollaan, muinainen Nuusku olis sanonut, että 'se on veres' : )

        Se on veres. 😁👌


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niinhän se on, että me kaikki totutaan omiin elämiimme ja se on ihan totta, että jos tulisikin sitten tosissaan sellainen sauma, että tajuaisikin, että välittää oikeasti,
        niin ne voisi olla hirveän suuria muutoksia mitä joutuisi tekemään ja sitä ei tiedä, miten mikään käytännössä onnistuisi ja epäonnistuminen ja sattuminenhan siinä pelottaa.

        Nytkinhän sie sanoit sen, mihin miun tarvii ainoastaan nyökyttää ja sanoa 'joo' sillä se pitää paikkansa : )

        No juu mutta ite sanoit kans, juurikin tuo sattuminen ja varsinkin satuttaminen on pelottavaa. Jos/kun ei millään ja mitenkään tahtoisi semmoiselle aiheuttaa mielipahaa josta hirveästi ihmisenä tykkää niin se sitten ehkä vähän liikaakin sitten saa väistelemään tilanteita joissa niin saattaisi käydä, mieluummin kuitenkin itse toimin niinpäin kun toistepäin kun se toistepäin tuntuisi aika pahalta itsestä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No juu mutta ite sanoit kans, juurikin tuo sattuminen ja varsinkin satuttaminen on pelottavaa. Jos/kun ei millään ja mitenkään tahtoisi semmoiselle aiheuttaa mielipahaa josta hirveästi ihmisenä tykkää niin se sitten ehkä vähän liikaakin sitten saa väistelemään tilanteita joissa niin saattaisi käydä, mieluummin kuitenkin itse toimin niinpäin kun toistepäin kun se toistepäin tuntuisi aika pahalta itsestä.

        Ihminen suojelee itseään ja kohdetta pahoilta ja kipeiltä tunteilta, koska jokainen meistä ne tunnistaa. Se on luontaista. Vaikka sanotaan, että kun tarpeeksi sattuu, niin siihen tottuu, mutta eihän siihen kukaan totu... ja siksi turvallinen elämä vetää enemmän ja mielen 'aallot' saa olla tyynessä & rauhassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mutta niin, jos monimutkaistaa asioita, kuten noillekin pikkuisten palstalle ikävä:lle, niin mielestäni se tekee hyvää ajatella erilaisia asioita sitten, tavallaan "aivojumppaakin".

      Mutta niin joku aivojumppa ja tapaaminen jonkun deathwisher-ihmisen kanssa yökerhossa, hän on pukeutunut hyvin ja hänellä on käteistä rahaa, pelaa pelejäkin, ja on viskilasikin skottia tuplana heti edessään, niin nykäisee hihasta että: haluat neuvotella isäsi velasta?

    • Anonyymi

      Pönttis on 39v, harmis on..?

      • En tiedä miehen ikää..? Mutta jotenkin on tunne, että hän on lähellä omaa ikääni : )


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En tiedä miehen ikää..? Mutta jotenkin on tunne, että hän on lähellä omaa ikääni : )

        Kyllähän Pertti-setä on ikänsä jossain sanonut :D


      • Anonyymi

        Joo ylikomarionkin voisi "shangaita", kun niin mielenvikainen on niin mikä ero on kidnappauksessa ja shanghaiukksessa: huumataan toinen ja sinne napataan se auton takakonttiinkin vaikka, se on shangailaistu, eikä lasten nappausta, kidnappausta hhaha :DD:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Pertti-setä on ikänsä jossain sanonut :D

        Mitä pertin ikä tähän kuuluu, harmis on vähän yli 60v.


    • Anonyymi

      tissipari - paritissi - kolmitissi, entä monitissi jos maito kiinnostaa poikaa enemmän kuin vagina.
      - tissejä riittää mutta seksiä ei pojuille :D:D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe