Missä tapasit kumppanisi?

Anonyymi

Kun seurustelit niin miten suhteesi alkoi ja miten tapasit kumppanisi ja kumpi teki aloitteen?

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En muista. Tuli dementia dementia, taitaa olla diagnoosi Hashuzaimer.

      • Anonyymi

        mulla kans toi sama!


    • Viimekertainen oli yllättäin S24-treffeillä. En ees ihmemmin etsinyt ketään, mut nainen otti yhteyttä. Sitä edellinen koirapuistossa, se vaan meni yhdessäoloon. Sitä ennen chatissä.

      • Anonyymi

        Se on yllättävää! Oletko komea? Miten siellä pystyit naiseen tutustumaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on yllättävää! Oletko komea? Miten siellä pystyit naiseen tutustumaan?

        En oo komea. Olen vaan just sillä tavalla omanlaiseni, että hän kiinnostui.

        Katsos tärkeää ei olekaan moniko kiinnostuu, kunhan yksi oikeanlainen kiiinnostuu.
        On se kyllä kieltämättä aika sattumankauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yllättävää! Oletko komea? Miten siellä pystyit naiseen tutustumaan?

        Laskin nopeasti 8 naista ainakin on tullut s24 treffeiltä. Treffejä jotka ei johtaneet mihinkään on aika paljon. Parhaimmillaan viidet treffit viikon aikana. Keski-ikäisiä.


      • pitkätukka-68
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin nopeasti 8 naista ainakin on tullut s24 treffeiltä. Treffejä jotka ei johtaneet mihinkään on aika paljon. Parhaimmillaan viidet treffit viikon aikana. Keski-ikäisiä.

        Mulle riitti treffit yhden kanssa ja se oli siinä. Kolmet treffit kahvilassa ja pizzalla, ja sit menin hänen luokse ja se oli siinä.

        En kyllä jaksais mitään sarjatreffailua.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mulle riitti treffit yhden kanssa ja se oli siinä. Kolmet treffit kahvilassa ja pizzalla, ja sit menin hänen luokse ja se oli siinä.

        En kyllä jaksais mitään sarjatreffailua.

        Tuo määrä on monen vuoden ajalta. 8 kpl seurustelukumppania s24,sta.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En oo komea. Olen vaan just sillä tavalla omanlaiseni, että hän kiinnostui.

        Katsos tärkeää ei olekaan moniko kiinnostuu, kunhan yksi oikeanlainen kiiinnostuu.
        On se kyllä kieltämättä aika sattumankauppaa.

        Yksi riittää joo, mutta sen löytänyt voi olla mahdottomuus. Etuna tietysti, jos erotut massasta jollakin persoonallisella tavalla.


    • Anonyymi

      Nykyisen nais kumppanini tapasin bussissa ja se teki aloitteen. En edes tiennyt että se on aloite mutta sitä vaan edelleen seurustellaan. Join lonkeroa bussissa ja kumppanini halusi ostaa minulta myös lonkeroa koska muka oli jano. Jälkeenpäin sanoi ettei ollut jano vaan halusi vaan tutustua ja siitä se lähti.

      • Anonyymi

        OnniBussissa? Oliko ilmastointi päällä?


      • Anonyymi

        Sehän meni hyvin, onneksi olkoon. Oikeassa paikassa oikeaan aikaan.


    • Anonyymi

      Työpaikalla. Ystävystyimme ensin ja sitten kai yhtä aikaa tajusimme, että tässä on nyt suurempi asia kyseessä . Työpaikan afterworkit siihen sitten tarvittiin ja muutama siideri. Ajauduimme yhteen, ei tainnut kumpikaan sen kummemmin aloitteita tehdä

      • Anonyymi

        Työpaikallakin alkaneet suhteet ovat oikeasti alkaneet niin, että ollaan juotu viinaa baarissa työkavereiden kanssa.

        Moni voi sanoa että löysi kumppanin työpailta, mutta viinan avulla sekin kumppani löytyi. Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.

        t. viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikallakin alkaneet suhteet ovat oikeasti alkaneet niin, että ollaan juotu viinaa baarissa työkavereiden kanssa.

        Moni voi sanoa että löysi kumppanin työpailta, mutta viinan avulla sekin kumppani löytyi. Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.

        t. viinamies

        Entä sitten kun eron hetki lyö. Onko mukavaa olla samalla työpaikalla?


    • Juuri niin kuin Viinamies aina sanoo. Alkoholilla oli osuutta asiaan. En mä kenenkään selväpäisen mieleen ole.

    • Anonyymi

      Tansseissa ja mies teki aloitteen.

      N51

      • Anonyymi

        Sinun ikäluokkasi kävi vielä tansseissa. Tansseja on nuoremmille turha ehdottaa tapaamispaikaksi. Tanssipaikkoja ei montaa ole jäljellä, ja nekin ovat vain tanssiharrastajien harrastuspaikkoja.


    • Anonyymi

      tapasin hänet torstai iltana baarissa, tiskillä oli tyttö jolla oli ruiskukan väriset silmät ja tukka kuin kypsä viljapelto. kuin olisi tunnettu aina, yhdessä lähdettiin ja vasta maanantai aamuna erottiin työpaikoille. yhdessäoloa jatkui kunnes sairaus tuli ja erotti meidät. vieläkin on ikävä. nyt olen yksin ja kuuntelen kun tuuli soi pihamännyssä.

      • Anonyymi

        Erittäin kauniisti koostettu viesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin kauniisti koostettu viesti...

        Niin on..


    • Anonyymi

      Otin itse yhteyttä treffipalstalla olleeseen mieheen. Hän oli juuri eronnut, ja puhui koko ajan exästään. Ei kiinnostanut. Vuotta myöhemmin hän pyysi uudestaan treffeille. Monta mutkaa on ollut matkassa, mutta tuosta se lähti. Nyt suunnitellaan häitä.

    • Anonyymi

      Lounaspaikassa. Annoin silmäpelin jälkeen käyntikorttini hänelle. Hän soitti sitten ja tavattiin muutaman kuukauden päästä.

    • Anonyymi

      Tansseissa. Olimme nähneet toisiamme monissa tanssipaikoissa monta kertaa, hän kulki tyttöystävän kanssa, jolle oli kuulema sanonut: "tuollaisen kun saisi", se tyttis kertoi. 'Sai' sitten, mutta loppujen lopuksi en ollutkaan sellainen kuin hän oletti. - Nm. Liian itsepäinen ja -näinen

    • Anonyymi

      Siskoni sängyssä :)

    • Anonyymi

      Terassilla tapasin mieheni. Siinä se istui ja luki lehteä ja joi olutta. Viisi minuuttia mietin ja päätin että tuosta otan miehen eikä mies oikein uskonut että olen kiinnostunut vaan piti kuukauden yrittää oikein tosissaan.

      • Anonyymi

        Kun käy terassilla juomassa kiinnostuvat naiset.

        Raitis mies jää yksin.

        t. viinamies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe