Missä kaikki fiksut miehet lymyää?

Missä kaikki järkevät, asialliset ja sanavalmiit miehet lymyää? Ei ainakaan nettipalstoilla 🙄😀. Miksi kaikki netissä olevat on seksin perässä olevia tai sitten vaihtoehtoisesti hyvin rajoittuneita sosiaalisesti tai älykkyyden osalta. Toki olen itsekin seksin perässä, mutta se tulee sen parisuhteen kautta. Yhden illan kokeilut on jääneet jo historiaan. Nyt kelpaisi mies, joka kykenee keskustelemaan muustakin, kuin että panettaa. Vai pelottaako miehiä koulutettu ja itsenäinen nainen 🤔😅

139

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afrikassa, osa on jo matkalla Suomeen.

      • No joo tuo on totta.. En ole rasisti.. Mutta.. Ulkomaalaiset olisi kiinnostuneita, mutta minä en. Haluan suomalaisen miehen ja puhua suomea enkä englantia..


      • Lucy76 kirjoitti:

        No joo tuo on totta.. En ole rasisti.. Mutta.. Ulkomaalaiset olisi kiinnostuneita, mutta minä en. Haluan suomalaisen miehen ja puhua suomea enkä englantia..

        Moni tuntemani nainen joka on ollut tekemisissä Afrikalaisen miehen kannsa, on menettänyt puhekykynsä.


    • Anonyymi

      Onko sulla Tinder-profiili?

      • Olin, mutta kyllästyin.. Sieltä sai vain seksiä...


    • Olet liikuskellut vain väärissä kohdissa :D


      Vaikka tietäisin, en kertoisi *naur*

      Ei ole tämä maapallo vielä ihan tuhoon tuomittu *pärsk*

      • Anonyymi

        Tiedät kuinka siskoa auttaa, mut et viitsi? Tiedätkö, että helvetissä on sulle aivan erityinen paikka :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kuinka siskoa auttaa, mut et viitsi? Tiedätkö, että helvetissä on sulle aivan erityinen paikka :)

        Kiitos ihana 😍👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kuinka siskoa auttaa, mut et viitsi? Tiedätkö, että helvetissä on sulle aivan erityinen paikka :)

        Menepä nyt pois kimpustani tai lähden pian itse täältä. Ettei ny vaan sisko siellä olisi veli...


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Menepä nyt pois kimpustani tai lähden pian itse täältä. Ettei ny vaan sisko siellä olisi veli...

        Et taida ymmärtää, ettei tämä palsta. ole sinun yksinoikeudella. Joten lopeta komentelu ja koeta asettua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida ymmärtää, ettei tämä palsta. ole sinun yksinoikeudella. Joten lopeta komentelu ja koeta asettua.

        Aika tutunkuuloista komentelua tulee takaisinkin ”koeta asettua” :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika tutunkuuloista komentelua tulee takaisinkin ”koeta asettua” :D

        Omat paranoiat sulla, mutta kaikessa lempeydessä ja "hyväntahtoisuudessasi" olet vain yksi nimetön muiden joukossa. Persoonaton ja tylsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omat paranoiat sulla, mutta kaikessa lempeydessä ja "hyväntahtoisuudessasi" olet vain yksi nimetön muiden joukossa. Persoonaton ja tylsä.

        Kiitos, niin kai on ihan hyvä ollakin ja tarkoitus :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiitos, niin kai on ihan hyvä ollakin ja tarkoitus :)

        Älä alistu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä alistu.

        Mihinkä sinä minua taas koulutat?

        Lähen nyt vähän raikkaampiin tuuliin, kesäilta ja lenkki.

        Olkaa ihmisiksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat paranoiat sulla, mutta kaikessa lempeydessä ja "hyväntahtoisuudessasi" olet vain yksi nimetön muiden joukossa. Persoonaton ja tylsä.

        Niinpä.. Täällä on edelleen monta, jotka ei vaan voi sietää pöntön vähä-älyisiä sönkötyksiä palstaa tukkimassa. Aina me ollaan muka sama henkilö. :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Menepä nyt pois kimpustani tai lähden pian itse täältä. Ettei ny vaan sisko siellä olisi veli...

        Miks et ole jo lähtenyt? Olet monta kertaa luvannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et ole jo lähtenyt? Olet monta kertaa luvannut.

        Niin, miksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi.

        Enkä lähe. Olen pienenä piikkinä hanurissasi tai ruusunmarjajauheena niskavilloissa :)


    • Ihmiset hakeutuvat kaltaistensa seuraan, joten...

      • Vihertäjå: hmmm.. Ei ole tullut vastaan työpaikalla, salilla eikä lenkkipolulla eikä järjestötoiminnassa.. Ehkä olen liian täydellinen, niin kukaan ei uskalla lähestyä kassajonossa 😅


      • Niin on :)

        Ihmisen pitää olla samanlainen.
        Hulttion kanssa ei voi olla.


      • Niinpä niin.. Siksi siis aika poistua nettisovelluksista ja tyytyä omaan täydelliseen seuraan 😅


      • Lucy76 kirjoitti:

        Vihertäjå: hmmm.. Ei ole tullut vastaan työpaikalla, salilla eikä lenkkipolulla eikä järjestötoiminnassa.. Ehkä olen liian täydellinen, niin kukaan ei uskalla lähestyä kassajonossa 😅

        No tällä palstalla niitä asialliseen keskusteluun kykeneviä miehiä on kyllä valitettavan vähän ja usein ne vähätkin asialliset miehet on sitten aina karkoitettu pois tältä palstalta niiden naisvihasta kärsivien luusereiden toimesta.

        Mutta itse oon ainakin ihan fiksu ja asiallinen mies ja osaan keskustella monistakin eri asioista.


      • Lucy76 kirjoitti:

        Niinpä niin.. Siksi siis aika poistua nettisovelluksista ja tyytyä omaan täydelliseen seuraan 😅

        Ai niin, suurin osa tämän palstan miehistä onkin aina just niitä persujen äänestäjiä, joten se kertookin hyvin paljon heidän "fiksuudesta".

        Yleisimmät ja mieleisimmät keskustelunaiheet ovatkin tämän palstan miehille aina se naisten ja ulkomaalaisten haukkuminen ja niiden "kilttien ja kunnollisten" miesten oikeuksien puolustaminen. Eli just niiden "kilttien ja kunnollisten", jotka täällä ovat vuosikausia sitä naisettomuutaan valittaneet, sekä haukkuneet naisia ja ulkomaalaisia.


      • DarkFear kirjoitti:

        No tällä palstalla niitä asialliseen keskusteluun kykeneviä miehiä on kyllä valitettavan vähän ja usein ne vähätkin asialliset miehet on sitten aina karkoitettu pois tältä palstalta niiden naisvihasta kärsivien luusereiden toimesta.

        Mutta itse oon ainakin ihan fiksu ja asiallinen mies ja osaan keskustella monistakin eri asioista.

        Hyvä tietää, että kaltaisiasi miehiäkin vielä löytyy, jopa tältä palstalta 😀. Rakastan keskusteluja, ihanaa pientä flirttiä ja sitä, että kumpikin nauttii toisen seurasta 🙏😊


      • Lucy76 kirjoitti:

        Hyvä tietää, että kaltaisiasi miehiäkin vielä löytyy, jopa tältä palstalta 😀. Rakastan keskusteluja, ihanaa pientä flirttiä ja sitä, että kumpikin nauttii toisen seurasta 🙏😊

        Löytyy toki myös meitä fiksujakin miehiä, vaikka oon joskus hieman pitänytkin taukoa palstalta, kun täällä ei ole ollut aina niin hyvätasoista keskustelua.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Löytyy toki myös meitä fiksujakin miehiä, vaikka oon joskus hieman pitänytkin taukoa palstalta, kun täällä ei ole ollut aina niin hyvätasoista keskustelua.

        Darkkis ei ole fiksu. Laivalle tai baariin eli ei minnekään voisi mennä yksin koska kaikki, siis kaikki muut ihmiset ihmettelee miten joku voi mennä yksin jonnekin, jotain vikaa on oltava.
        Tätä mieltä on siis darkfear.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Darkkis ei ole fiksu. Laivalle tai baariin eli ei minnekään voisi mennä yksin koska kaikki, siis kaikki muut ihmiset ihmettelee miten joku voi mennä yksin jonnekin, jotain vikaa on oltava.
        Tätä mieltä on siis darkfear.

        DarkFear on hyvä ja asiallinen kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        DarkFear on hyvä ja asiallinen kirjoittaja.

        DarkFearissa on vain se vika että hän on ihan täysin kaljuuntunut. Mitä nyt muutamia haivenia siellä täällä kasvaa ja siinä kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        DarkFearissa on vain se vika että hän on ihan täysin kaljuuntunut. Mitä nyt muutamia haivenia siellä täällä kasvaa ja siinä kaikki.

        Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat myös olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran kalju ja kehtaat tolla tavalla tulla moisia typeriä valheita musta väittämään.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt persuja äänestävä militaristipaskajuntti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Darkkis ei ole fiksu. Laivalle tai baariin eli ei minnekään voisi mennä yksin koska kaikki, siis kaikki muut ihmiset ihmettelee miten joku voi mennä yksin jonnekin, jotain vikaa on oltava.
        Tätä mieltä on siis darkfear.

        Ei se vielä tee kenestäkään mitään typerää tai ei-fiksua, jos hän ei halua lähteä yksin esim laivalle, baariin tai ulkomaan matkoille. Aina sitä mieluummin hyvässä seurassa matkustaa tai käy baareissa, kun että sinne yksin lähtisi muiden ihmisten negatiivisen ajatelun kohteeksi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        DarkFear on hyvä ja asiallinen kirjoittaja.

        Hyvä kun joku täällä edes huomaa sen mun asiallisuuteni.


      • DarkFear kirjoitti:

        Hyvä kun joku täällä edes huomaa sen mun asiallisuuteni.

        Sulla on hyviä arvoja elämässä, ja hyviä mielipiteitä. Nykymaailma on muuttunut niin oudoksi, ettei kaikki vaan saa ajatuksistasi kiinni. Sussa on sellaista positiivista perinteikkyyttä.


      • Mahtavaa, että DarkFearin laiva mielipiteet on pitänyt löytää tähänkin ketjuun 😅🤦‍♀️


      • Lucy76 kirjoitti:

        Mahtavaa, että DarkFearin laiva mielipiteet on pitänyt löytää tähänkin ketjuun 😅🤦‍♀️

        No itse en kyllä ainakaan tykkäisi sinne laivalle tai baareihin yksin lähteä, kun olisi tosi tylsistyttävää olla siellä yksin ilman ketään kavereita ja juttuseuraa.

        Pakko vaan ihmetellä sitä, että miksi ihmeessä ne palstalaiset oikein ovat tehneet tästäkin asiasta noin suuren numeron, vaikka varmasti sitä löytyy monia muitakin ihmisiä, jotka ajattelevat tästä asiasta just samala tavoin ja ehkä jopa jättävät sen vuoksi niitä laivaristeilyitä ja baarireissuja tekemättä, kun eivät halua sinne yksin lähteä.


      • Lucy76 kirjoitti:

        Mahtavaa, että DarkFearin laiva mielipiteet on pitänyt löytää tähänkin ketjuun 😅🤦‍♀️

        Laitoitko mulle sähkpostia? Halusin vaan vielä varmistaa asian ensin sulta, ennen kun siihen vastaan, ettei vaan ole kukaan palstan häirikkö yrittänyt esiintyä suna. On joskus tullut mulle sähköpostiin myös viestiä joltain feikeiltä.

        Päättelin että oli se varmaan sun kirjoittama viesti, kun sähköpostikin vaikutti samalta.


      • DarkFear kirjoitti:

        Laitoitko mulle sähkpostia? Halusin vaan vielä varmistaa asian ensin sulta, ennen kun siihen vastaan, ettei vaan ole kukaan palstan häirikkö yrittänyt esiintyä suna. On joskus tullut mulle sähköpostiin myös viestiä joltain feikeiltä.

        Päättelin että oli se varmaan sun kirjoittama viesti, kun sähköpostikin vaikutti samalta.

        Laitoin. Positiiviinen palaute on hyvä laittaa privana 😊


    • Anonyymi

      Minä koulutettu (luonnont. kand.) ja itsenäinen mies lymyän kotona skannaamassa vanhoja diakuvia. Joskus käyn kävelylenkillä. Autolla ajan minimaalisen vähän. Olen joskus eronnut. Sinkkuna on paljon helpompaa, varsinkin, kun on harrastuksia, esim. valokuvaus ja matkailu. ( Tai ainakin matkailusta haaveilu. ) T. Reipas

      • Olisi ihana saada matkaseuraa irtiottoon arjesta 😍👌


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Olisi ihana saada matkaseuraa irtiottoon arjesta 😍👌

        Matkaseuraa kyllä löytyisi täältä mut te neitoset ootte niin kranttuja että jos vaikka tarjois esim risteilyn niin ei kelpaa ja ei tuu vastauksiakaan asiallisiin viesteihin.
        Kuten sinäkin jos laitan sinulle viestiä niin etpä varmaan vastaa kuitenkaan.
        Ja huomattavaa on et en oo peitonheilutteluseuraa hakemassa vaan mukavaa ihmistä ihan vaikka risteilyseuraksi.


      • Aika ikävää yleistämistä, mihin törmään usein. Miksi pitää ajatella etukäteen negatiivisesti.. Mitä jos suhtautuis asiaan positiivisesti. Laittaisi viestiä ja katsoisi onko edes ystävyys kemiat kohdallaan ja alkaisi sitten miettiä sopivaa matkaa. Mä olen aika avoin ja yllytyshullu, mutta toki kemiaa pitääbystävyydenkin osalta olla. Olisi tylsää olla risteilyllä, jos juttu ei luistaisi yhtään.


    • Anonyymi

      Nyt olisi "juoksunsa juossut" nainen tarjolla! Joissakin piireissä se on vielä meriitti.

      • 😅Totta.. Piiitkän parisuhteen jälkeen on hyvä juosta eikä sännätä suoraan uuteen syliin.. Nyt on juoksut juostu ja vois nauttia, hyvässä seurassa 😉


    • Anonyymi

      tulin just mökiltä ja eilen kävin lavatansseissa. Miks et käy tansseissa kesälavoilla?

      • Tätä olen miettinyt.. Tanssitaito 😕.. Pitää siis mennä paritanssikurssille


      • Anonyymi

        Tai festareilla!


    • Anonyymi

      No ei tosiaan nettipalstoilla, vähiten Sinkut-palstalla.

    • Anonyymi

      Kun juo viinaa ja käy yökerhossa bailaamassa voi tavata naisia ja miehiä.
      Jos ei juo eikä bailaa, on yksin kotona.

      t. viinamies

      • Ei sitä tarvitse missään baareissa käydä tai viinaa juoda ollenkaan, kun voi mieluummin viettää aikaa raittiina ja muiden harrastusten parissa.


      • Lucy76

        Baarissa on kiva käydä hyvällä porukalla ja tanssimassa, mutta muuten baarit on jo aikalailla nähty. Ehkä kesällä pitää aktivoitua, mutta alkoholin lipitys ei niinkään kiinnosta


      • Anonyymi

        Ei alkoholin juominen välttämättä kivaa ole, mutta se on vain välttämätön paha jota pitää tehdä jos seuraa haluaa löytää. Tuskinpa sinäkään koskaan ketään olet tavannut ilman että viina on ollut apuna.

        t. viinamies


      • Väärin. Itseasiassa suurin osa mun tapaamistani miehistä on löytynyt ilman alkoholia 😀. Toki muutama kerta on ollut myös alkoholin vaikutuksen alaisena


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Väärin. Itseasiassa suurin osa mun tapaamistani miehistä on löytynyt ilman alkoholia 😀. Toki muutama kerta on ollut myös alkoholin vaikutuksen alaisena

        Viinamiehen kanssa väittely on suurinpiirtein yhtä hedelmällistä kun älykäs keskustelu James potkukelkan kanssa. Tälläkään tyypillä ei ole tarjottavanaan kuin kaksi umpikuuroa korvaa ja muutama loppuun kaluttu hokema.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinamiehen kanssa väittely on suurinpiirtein yhtä hedelmällistä kun älykäs keskustelu James potkukelkan kanssa. Tälläkään tyypillä ei ole tarjottavanaan kuin kaksi umpikuuroa korvaa ja muutama loppuun kaluttu hokema.

        Niin antaa vaan viinamiehen jankata niitä samoja juttuja vuodesta toiseen, kun ei hänellä koskaan ole mitään järkevää ja uutta sanottavaa yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Olen fiksu ja sanavalmis. En ole seksin perässä enkä vonkaa naisilta seksiä vaan haluan parisuhteen. Minulla ollut kaksi yhden yön juttua vuoden 2009 jälkeen ja minua kiinnostaa fiksut naiset jotka puhuu suoraan. Olen entinen urheilija, nykyään oon aika rento ja, tykkään käydä vaikka konserteissa ja harrastan kalastusta.

      • Kuulostat hyvältä 👌😊 itse tykkään juuri puhua suoraan ja sanoa asiat kuten ne on. Olen itsekin aktiivinen ja siksi kaipaan myös aktiivista seuraa. Olen aika tunneihminen ka heittäydyn nopeasti tunteiden vietäväksi. Tykkään puhua paljon asiasta kuin asiasta ja siksi kaipaan myös ihmistä kenen kanssa voi puhua politiikasta tai urheilukisoista.


      • Anonyymi

        Hei darling, kaksi yhdenyönjuttua v. 2009 jälkeen?
        Onkohan terve mies? Jos seksiä halajat, etsi terve ja viriili naisista kiinnostunut mies. Jos haluat seuralaisen kalastamaan jne, on hän varmasti hyvä valinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei darling, kaksi yhdenyönjuttua v. 2009 jälkeen?
        Onkohan terve mies? Jos seksiä halajat, etsi terve ja viriili naisista kiinnostunut mies. Jos haluat seuralaisen kalastamaan jne, on hän varmasti hyvä valinta.

        Haha totta.. Mä tarvin vahvan ja viriilin miehen, koska olen itsekin aktiivinen.. Mutta mistä tiedät, jos hänellä on ollut suhteita tässö välissä.. Yhden illan juttuja vain kaksi 😅


    • Anonyymi

      Montako yhden illan kokeilua aloittajalla on?

      • Tarpeeksi. Osa niistä ei alunperin mun silmissä pitänyt olla yhden illan juttuja, mutta tajusin liian myöhään, että toinen halusi vain seksiä.. Olen tunneihminen ja tarvitsen tumteita, että voin nauttia ja heittäytyä kunnolla.


    • Anonyymi

      Minä ainakin lymyilen kotona. En hae seuraa palstoilta en baareista missä en edes käy koskaan sillä alkoholia en juo koskaan. En etsi seuraa mistään. Kotona viihdyn parhaiten silloin kun en ole töissä. Ruokakaupassa toki käyn. Jos joku nainen tulee mulle kaupassa juttelee niin sit katotaan mutta en odota sitä tapahtuvaksi. Jos ei tule koskaan niin sitten ei tule. Hyvin yksinkin viihdyn.

      • Anonyymi

        Lisään että erosin 2016 toukokuussa ja sen jälkeen en ole yhdenkään naisen kanssa ollut missään tekemisissä ja oikein hyvin olen pärjännyt ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään että erosin 2016 toukokuussa ja sen jälkeen en ole yhdenkään naisen kanssa ollut missään tekemisissä ja oikein hyvin olen pärjännyt ilmankin.

        Lisää omaa pääsi pölkylle ,älä tule tänne muiden suulla selittämään mitään pässi.


      • Anonyymi

        Lisäsin ihan omalla suullani.


    • Anonyymi

      Vielä lisään että olen 40 ja asun maalla. Lähes poikkeuksetta käyn kylän kaupassa niin epätodennäköistä et joku tullee juttelee. Kerran tai 2 kuussa käyn 20km päässä lidlissä. Lähikauppaa suosin vaikka kallis k-market siksi että ei ole jonoja eikä paljoa ihmisiä.

    • Anonyymi

      Ihan hauska. Karvaperseeksi. :)

      xL

    • Anonyymi

      Lucy76, Miksi olet mennyt sänkyyn jos sinulla ei ole mitään tunteita?
      Älkäähän nyt naiset valittako. Olin tänään ulkona koko päivän ja huomasin paljonkin mukavan tuntuisia naisia ja miehiä. Mielestäni tarjonnassa ei ole mitään vikaa, vika voi löytyä valittajan omasta elämänkatsomuksesta?
      Fiksuinta ei ole jos ottaa hellejuomien jälkeen miehen terassilta kotiinsa, noista jutuista ei kyllä kauhean paljon romantiikkaa irtoa.

      AsianVierestä

      • Olet väärässä.. Olen mennyt sänkyyn, kun minulla on ollut tunteita.. Ja luullut, että toisellakin on.. Mun kohdalle on vain sattunut liikaa niitä kusettajia.. No kaikesta oppii ja nykyään olenkin tarkempi, enkä antaudu niin helposti tunteiden vietäväksi.. Vaan ymmärrän katsoa pidempään, onko toinenkin tosissaan


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Olet väärässä.. Olen mennyt sänkyyn, kun minulla on ollut tunteita.. Ja luullut, että toisellakin on.. Mun kohdalle on vain sattunut liikaa niitä kusettajia.. No kaikesta oppii ja nykyään olenkin tarkempi, enkä antaudu niin helposti tunteiden vietäväksi.. Vaan ymmärrän katsoa pidempään, onko toinenkin tosissaan

        Tunteet pelottavat, ne sitouttavat ja jotkut eivät halua sitoutua.
        Helpointa on kuoria kermat päältä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet pelottavat, ne sitouttavat ja jotkut eivät halua sitoutua.
        Helpointa on kuoria kermat päältä.

        AsianVierestä

        Ihminen joka pelkää sitoutumista ei ole vielä koskaan ollut rakastunut. Niin kauan jokin muu kuin rakkaus voi tuntua "kermalta".


    • Anonyymi

      Meitä miehiä pelottaa pois itseään täydellisenä pitävä nainen. Itseään täydellisenä pitävä nainen ei ole täydellinen.

      • Ei tietenkään ole, kukaan ei ole.


    • Aika siistiä keskustelua tässäkin ketjussa, vain yksi asiaton (ja poistoon mennyt) kommentti ollut.

    • Anonyymi

      Täällähän minä...:)

    • Anonyymi

      hemingway sanoi että meillä miehillä on rajallinen määrä "panoksia," olikohan se kakskytviistuhatta.. nyt on mittarissa 50 ja nyt taitaa hylsyt taskuissa kolista ja kaikki kokemisen arvoinen on koettu.. (-;

    • Anonyymi

      Se on nähty että fiksut naiset panee väkivaltaisia jännämiehiä aina ja meitä fiksuja miehä naiset vihaa.
      Kannattaa lukee lehtiii niin näkee millaisia miehiä naiset tapailee, juoppoja ja mielenvikaisia.

      • Niin. Onko se sitten niin hankala yhtälö, fiksu ja hyvä sängyssä.. Voisko sellaisen saada 🤔🤔🤔


    • Anonyymi

      Minulle jokainen nainen on naisellinen omalla tavallaan ja sehän se viehättää.Mutta mieluiten asun yksin ,sillä olen liikuntavammainen ja on hirveän vaikeaa saada ystävää,vaikka en apua tarvitsekaan missään asiassa.En halua ahdistella enkä syyllistää ketään toiveillani,koska olen havainnut,että melko pian nainen haluaisi terveen seuraa.Henkireikäni on terapiat,jossa olen tavannut lähes enkeleitä terapeutteina.Mutta kiukkuinen akka on myrkkyä tässä tilanteessa.

    • Anonyymi

      Ei ollut fiksun naisen aloitus kun miettii millaisia miehiä naiset tapailee. Naiset tapailee usein komeita väkivaltaisia miehiä joten miten naineset voi sanoo että haluu fiksun miehen.

      • Siinä taas oikein näitä tyypillisiä palstamiesten yleistyksiä, oletuksia ja turhaa naisten syyllistämistä.

        Se ei kuule yhtään sun naisen saantimahdollisuuksia paranna, kun tolla tavalla julkenet naisia syyttää.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Siinä taas oikein näitä tyypillisiä palstamiesten yleistyksiä, oletuksia ja turhaa naisten syyllistämistä.

        Se ei kuule yhtään sun naisen saantimahdollisuuksia paranna, kun tolla tavalla julkenet naisia syyttää.

        Miksi peukutat omia juttujasi jatkuvasti?
        Tuon edellisen miehen kommentti johon kommentoit, miten se vaikeuttaa hänen naisensaantimahdollisuuksia, selitäpä nyt se.
        Oletetaan että hän tapaa vaikka huomenna jonkun naisen ruokakaupan hedelmäosastolla, miten tuo kommentti vaikuttaa siihen?


    • Anonyymi

      Tuollaisia naisia nyt on joka lähtöön, kertovat että ovat ihania mutta ovat ongelmien tuojia.

      • Anonyymi

        Keskity sä vaan jatkossakin miehiin.


    • Anonyymi

      Tässä on taas jonkun palstan miehen luoma nimimerkki. Nimimerkin ajatukset noudattavat kaavaa, jota "fiksujen" naisten ajatusten usein oletetaan noudattavan.

      Menee ehkä täysillä muille paitsi ei fiksuille naisille.

      • Leiki nyt edes mukana, niin saadaan jotain draamaa palstalle. Jotain tuttua Lucyssa on, mutta en ihan saa kiinni...


      • 😅🤣 Ihan oikea nainen.. Menkatkin just loppui, niin ei pms oireetkaan vaivaa..


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        😅🤣 Ihan oikea nainen.. Menkatkin just loppui, niin ei pms oireetkaan vaivaa..

        Sinulla on aivan liian romantisoitu kuva naisten ajatusmaailmasta.


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        😅🤣 Ihan oikea nainen.. Menkatkin just loppui, niin ei pms oireetkaan vaivaa..

        Aikaiset vaihdevuodet jos menkat loppuu 43 vuotiaana. Ai ai pertsa, mokasit. 😅


      • Ja sä oot aika hyvä tuossa biologiassa, jos et tiedä, että kuukautiset tulee kerran kuussa, joten ne myös loppuu kerran kuussa 🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Ja sä oot aika hyvä tuossa biologiassa, jos et tiedä, että kuukautiset tulee kerran kuussa, joten ne myös loppuu kerran kuussa 🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️

        Naisilla. Pertsa , pertsa ,näytä peppu ,tuleeko huomenna pouta. 😀


    • Anonyymi

      Ei pelota naiset ei todellakaan

      Ongelma on siinä että nykyisin naiset ovat erittäin vaativia
      Koomillisinta on se että naisille näyttää olevan tärkein seikka miehen ulkonäkö ja ehkä tärkein
      kriteeri on miehen pituus. poikkeus mainituista kriteereistä on että jos kysymyksessä on niin sanottu "jännämies" naistennaurattaja korvaan supattaja ja toki semmonen josta naiset tappelee
      keskenään semmosella miehellä on vientiä naismaailmassa

      Rehti, rehellinen, kunnon suomalainen mies ei juurikaan kelpaa naisille ellei sitten ole todella komea ja pitkä. alle 180s ei juurikaan kelpaa naisille

      • Taas yleistyksiä. Taitaa olla miesten omaa huonoa itsetumtoa tuo pituus asia. En oikeasti käsitä sitä, että monet jättää lähestymättä mun pituuden takia tai sanovat heti alkuun, että et varmaan halua tutustua kun olen vain 170cm pitkä. Mulle ainakin merkkaa muut asiat enemmän kuin pituus. Ja mitä tulee ulkonäköön, niin tottakai sillä on väliä , että kokee toisen omaan silmään "hyvännäköiseksi" jokuhan ihmisessä pitää kiinnittää huomion. Mutta en koskaan lähtisi vain hyvännäklisen kanssa treffeille, jos pää lyö tyhjää ja kemiat ei toimi


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Taas yleistyksiä. Taitaa olla miesten omaa huonoa itsetumtoa tuo pituus asia. En oikeasti käsitä sitä, että monet jättää lähestymättä mun pituuden takia tai sanovat heti alkuun, että et varmaan halua tutustua kun olen vain 170cm pitkä. Mulle ainakin merkkaa muut asiat enemmän kuin pituus. Ja mitä tulee ulkonäköön, niin tottakai sillä on väliä , että kokee toisen omaan silmään "hyvännäköiseksi" jokuhan ihmisessä pitää kiinnittää huomion. Mutta en koskaan lähtisi vain hyvännäklisen kanssa treffeille, jos pää lyö tyhjää ja kemiat ei toimi

        Pituuskin on ulkonäköseikka, on se ymmärrettävää jos jotakuta ei lyhyet viehätä.


      • Itse yli 190 pitkä,mutta sama se miten pitkä on. Naiset eivät tule itse juttelemaan eikä kiinnostu. Enkai ole tarpeeksi jännä sitten.


    • Kyllähän se vastaus täältä palstan syövereistä löytyy ja siitähän on aika tuore avauskin. " Parhaat miehet on varattu ja loput on vammaisille." Eli taidat olla nyt vähän väliinputoaja mutta kun katsoo erotilastoja niin eiköhän sieltä välillä joku helmi löydy poimittavaksi. Meillä ei niin fiksuilla on hieman vaikeampaa. Olin meinaan tänään haeskelemassa kiintorasteja eikä odotukset olleet naisen löytämiseksi kovin korkealla. On meinaan aika vaikea kuvitella että jossakin aapasuolla nainen tulee pyörätuolilla vastaan ja toteaa että meillä on kemiaa, aletaanko oleen.

      Mitä tuohon termiin "koulutettu ja itsenäinen nainen" tulee niin kyllä minulla hieman itsesuojeluvaisto huomauttaa kun tuollaisen naisen kanssa käy treffeillä. Koulutus ja sitä kautta saatu työ on kunnioitettava asia mutta kun itse olen vähemmän lukenut niin se kyllä huomioidaan siten että juttua tulee kuin työkaverilleen puhuisi. Vaikka itse yrittää kääntää näkökulman siihen suuntaan että itseä kiinnostaa ihminen uran takana. Onko kutsumusala, pitääkö työstä, millainen työyhteisö jne mutta kun se taas kääntyy siitä pois niin alkaa jo kiinnostus loppua. Se että koulutuksen kautta yritetään minua koron alle ei oikein maistu.

      Tuo itsenäinen sana on vähän sellainen että se ei ihan ole minulle koskaan auennut siinä mielessä että mitä sillä halutaan korostaa. Miesten treffi-ilmoituksia en kyllä ole lukenut mutta ainakin minusta tuntuisi jopa hiukan oudolta kirjoittaa treffi-ilmoitukseen itsenäinen mies.

      • Monia hyviä pointteja. Varsinaisesti itse koulutus ei vaikuta ja en ole koskaan ilmoittanut koulutuksen tärkeyttä missään deittisovelluksessa. Mutta silti oon huomannut, että ne ketkä ovat suoraan yläasteelta menneet duunarihommiin, niin aika vähän meillä on yhteisiä jutustelu asioita. Ei tietenkään voi yleistää, mutta mun kohdalle sattunut näin.

        Suunnistus mun lemppariharrastus. Maastossa saa nollattua pään ja Jukolan viestikin koettu monta kertaa.. Sieltä en olekaan hoksannut katsoa miehiä sillä silmällä 😀

        Itsenäinen tai kuten miehet kirjoittaa tulen omillaan toimeen 😅


      • Itsenäisyydellä tarkoitetaan tottakai ettei ole liitoksissa muihin.
        Esim m


      • Lähti kesken viesti.
        Esim ei ole muista riippuvainen.

        Minä ole riippuvainen täysin miehestäni se johtunee sitoutuneena nuorena etten ole koskaan vielä itsenäisesti asunut. Hän hoitanut aina raha asiat joten en voi tietää osaanko edes taloudesta pitää huolta.

        Kuintenkin olen kuullut että se on hyvin helppoa ja varmaan onkin mutta minusta nämä asiat kuuluvat miehelle.


      • 😱😱😱 Nooh.. Asioilla on tapana järjestyä.


      • Anonyymi

        Älä nyt.. Olet todella fiksu. Siinä olet oikeassa, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä harvemmin niitä helmiä ilmestyy markkinoille. Ja niistä käydään kovaa kamppailua naisten kesken. Haluavat yleensä nuoremman naisen, koska on niin paljon valinnanvaraa. Jotain nyt aina naiselle löytyy, mutta harvoin mitään merkityksellistä. En yhtään ihmettele ap:n turhautumista. Tinder on profiloitunut kepeään seksiseuraan. S24:lla pyörii varatut ja moniongelmaiset. Suosittelen happypancakea, jonne laitat itsestäsi mahdollisimman edustavia kuvia. Ei kantsi lähteä soitellen sotaan, ja tavata liukuhihnalta ventovieraita. Se on loputon pettymysten tie. Ainakin viikko kirjoittelua, ja muutama soitto. Jos vielä tuntuu että haluat treffeille, niin panosta niihin täysillä. Kuvattomat voi unohtaa saman tien. Aina jotain salattavaa. Noista maksullisista en tiedä. Ilmeisesti fiksua porukkaa. Maksullisuus taitaa karsia ääliöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt.. Olet todella fiksu. Siinä olet oikeassa, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä harvemmin niitä helmiä ilmestyy markkinoille. Ja niistä käydään kovaa kamppailua naisten kesken. Haluavat yleensä nuoremman naisen, koska on niin paljon valinnanvaraa. Jotain nyt aina naiselle löytyy, mutta harvoin mitään merkityksellistä. En yhtään ihmettele ap:n turhautumista. Tinder on profiloitunut kepeään seksiseuraan. S24:lla pyörii varatut ja moniongelmaiset. Suosittelen happypancakea, jonne laitat itsestäsi mahdollisimman edustavia kuvia. Ei kantsi lähteä soitellen sotaan, ja tavata liukuhihnalta ventovieraita. Se on loputon pettymysten tie. Ainakin viikko kirjoittelua, ja muutama soitto. Jos vielä tuntuu että haluat treffeille, niin panosta niihin täysillä. Kuvattomat voi unohtaa saman tien. Aina jotain salattavaa. Noista maksullisista en tiedä. Ilmeisesti fiksua porukkaa. Maksullisuus taitaa karsia ääliöt.

        "Suosittelen happypancakea, jonne laitat itsestäsi mahdollisimman edustavia kuvia. Ei kantsi lähteä soitellen sotaan, ja tavata liukuhihnalta ventovieraita. Se on loputon pettymysten tie. Ainakin viikko kirjoittelua, ja muutama soitto. "

        Todella huonoja neuvoja. Mahdollisimman edustavat kuvat saa aikaan pettymyksen tavatessa kun ei vastaakaan sitä samaa. Kirjoitteluun ei voi luottaa yhtään, valheita on helppo keksiä. Soittamalla et näe miten toinen käyttäytyy livenä. Tapaaminen on paras tapa saada selville kaikki minkä haluaa. Ulkonäkö, olemus, juttelutaito, käyttäytyminen. Kaikki etukäteistoiminto pyyhkiytyy pois merkityksettömänä ellei livenä natsaa.


      • Jiimen kirjoitti:

        "Suosittelen happypancakea, jonne laitat itsestäsi mahdollisimman edustavia kuvia. Ei kantsi lähteä soitellen sotaan, ja tavata liukuhihnalta ventovieraita. Se on loputon pettymysten tie. Ainakin viikko kirjoittelua, ja muutama soitto. "

        Todella huonoja neuvoja. Mahdollisimman edustavat kuvat saa aikaan pettymyksen tavatessa kun ei vastaakaan sitä samaa. Kirjoitteluun ei voi luottaa yhtään, valheita on helppo keksiä. Soittamalla et näe miten toinen käyttäytyy livenä. Tapaaminen on paras tapa saada selville kaikki minkä haluaa. Ulkonäkö, olemus, juttelutaito, käyttäytyminen. Kaikki etukäteistoiminto pyyhkiytyy pois merkityksettömänä ellei livenä natsaa.

        Tässä on kaksi puolta. Jos ensin kirjoittelee oitkään ja sit vasta tapaa, niin hyvää siinä on se, että tutustuu ja ehkä ihastuu siihen ihmiseen, eikä vain ulkonäköön. Huonoa siinä on se, että odotukset kasvaa ja mahdollinen pettymys on kovempi, jos henkilö ei vastaakaan luomaasi mielikuvaa.

        Toki muutamia viestejä pitää vaihtaa, että tietää, onko kiinnostusta edes tapaamiseen 😊


      • Anonyymi
        Jiimen kirjoitti:

        "Suosittelen happypancakea, jonne laitat itsestäsi mahdollisimman edustavia kuvia. Ei kantsi lähteä soitellen sotaan, ja tavata liukuhihnalta ventovieraita. Se on loputon pettymysten tie. Ainakin viikko kirjoittelua, ja muutama soitto. "

        Todella huonoja neuvoja. Mahdollisimman edustavat kuvat saa aikaan pettymyksen tavatessa kun ei vastaakaan sitä samaa. Kirjoitteluun ei voi luottaa yhtään, valheita on helppo keksiä. Soittamalla et näe miten toinen käyttäytyy livenä. Tapaaminen on paras tapa saada selville kaikki minkä haluaa. Ulkonäkö, olemus, juttelutaito, käyttäytyminen. Kaikki etukäteistoiminto pyyhkiytyy pois merkityksettömänä ellei livenä natsaa.

        Noin aina neuvotaan. Itse olen välttänyt monet turhat treffit ottamalla asioista mahdollisimman paljon selvää etukäteen. Jos juttu ei luista puhelimessa, ei se luista muutenkaan. En tarkoittanut vanhoja / epärealistisia kuvia. Kukin tyylillään. Itse jännitän etukäteen niin paljon, etten viitsi ottaa stressiä turhaan. Sen takia teen esikarsintaa. Tiedän kyllä naisia, jotka tapaavat miehiä vaikkapa ruokatunnilla liukuhihnalta kahvikupposen ääressä - "jos vaikka jonkun kanssa toimii.." Tämä oli vaan oma kokemukseni asiasta. Voin toki olla väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin aina neuvotaan. Itse olen välttänyt monet turhat treffit ottamalla asioista mahdollisimman paljon selvää etukäteen. Jos juttu ei luista puhelimessa, ei se luista muutenkaan. En tarkoittanut vanhoja / epärealistisia kuvia. Kukin tyylillään. Itse jännitän etukäteen niin paljon, etten viitsi ottaa stressiä turhaan. Sen takia teen esikarsintaa. Tiedän kyllä naisia, jotka tapaavat miehiä vaikkapa ruokatunnilla liukuhihnalta kahvikupposen ääressä - "jos vaikka jonkun kanssa toimii.." Tämä oli vaan oma kokemukseni asiasta. Voin toki olla väärässä.

        Ei kai mitkään treffit turhia ole. Aika ristiriitaista että sanot jännittäväsi treffejä vaikka asia korjaantuisi treffailemalla. Vaikka juttu ei treffien jälkeen jatkuisikaan niin aina oppii jotain, muutakin kuin että ne oli turhat. Toiselle osapuolelle ne voi olla hyvinkin tärkeät vaikkei jatkoa tulisi.

        Mä voisin käydä treffeillä vaikka joka päivä, joskus oon sitä harrastanutkin aika ahkerasti vaikka ei kehtaisi tunnustaa mutta mitäpä tuosta, ketään en oo huijannut. Nyt se ei tunnu sen kummemmalta kuin kaupassa käynti, kiitos lukuisten treffien ja tottakai lopputulos on aina parempi kun ei tarvi jännittää mitään.

        Se ettei natsaisikaan livenä vaikka ennen sitä on tuntunut tosi hyvältä ei ole pelkkä ulkonäkökysymys, on siinä sata muutakin asiaa jotka tulee ilmi tavatessa. Moni ajattelee että rumuudesta johtui kun pakit tuli mutta ei se aina siitä kiinni ole.
        Ulkonäkö niistä pienin murhe, ainakin mulle, siis kasvojen, ei kasvojen kauneus ole tärkeää, tavallinen on aivan hyvä mutta hyvä runko miellyttää.

        Puhelimessa puhuminen onkin hyödyllisempää kuin joku kirjoittelumaraton, voi olla vaan vaikea saada toista puhelimeen, kaikki ei siihen lähde. Puhelimessa saattaa erottaa koska huijaa mutta kasvotusten vielä helpommin.


    • Anonyymi

      Mäkään en tuota tiedä. Jos tietäisin en ehkä. Enään olisi yksin. Ehkä ajattelen liian monimutkaisesti ja olen muutenkin vähän poikki mutta en osaa kertoa miksi muut löytävät mutten minä.?. Oon vaan pösilö ja miehet on kanssa pösilöitä. Aina niitä epämiellyttäviä jännämiehiä (ei käy) tai sitten liian nuoria tai liian vanhoja.. olkoon sitten vaan.. .

    • Täällähän minä. Laita viestiä. Lupaan, etten ehdota seksiä.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa vain paneskela komeita jännämiehiä. Fiksut miehet ei tule esiin koska eivät saa naisia.

    • Aika vaikea olisi kiinostua aloittajan kaltaisesta ihmisestä...
      Ja johan tuon ovat useat miehet kokeilleet ja vaihtoon laittaneet. -Itse en ole ns."jämän poimija.
      Sitten kullikarusellielämä, mistä syyllistää miehet, vaikka ihan itse tinderissä jakaa persettä: -Vihaan kaksinaamaisuutta.
      Ei halua puhua seksistä, mutta jo eka viestissä puhuttiin seksistä...

      On myös liian vanha...

      • :D Niin tätä tarkoitin juuri järkevillä miehillä, jotka siis sisäistävät lukemansa. Jos jossain vaiheessa on halunnut mennä ja kokea ja sitten tajuaa, että mitä oikeasti haluaa, niin eikö silloin voi tehdä valintoja elämässään jatkossa toisin. Mä puhun kyllä seksistä, jos puhutaan oikeilla termeillä ja suoraan, eikä vaan haaveilla panevansa jotakin.. Ja ikä on vain numerot vai miten se meni :D nainenhan on 40 vuotiaana parhaimmillaan. Onneksi sullakin on varaa valita ja voit etsiä rauhassa niitä 20v neitsyitä ;)

        Taidat itse olla kaksinaamainen, kun etsit puhdasta neitsyttä, joka ei levitä tauteja, mutta itse todennäköisesti kannat jotakin. Kai tiedät, että kohdunkaulan syöpää aiheuttavaa virusta ei perus sukupuolitesteissä voida havaita, vaan ainoastaan luotettavasti papa-kokeella.


      • Lucy76 kirjoitti:

        :D Niin tätä tarkoitin juuri järkevillä miehillä, jotka siis sisäistävät lukemansa. Jos jossain vaiheessa on halunnut mennä ja kokea ja sitten tajuaa, että mitä oikeasti haluaa, niin eikö silloin voi tehdä valintoja elämässään jatkossa toisin. Mä puhun kyllä seksistä, jos puhutaan oikeilla termeillä ja suoraan, eikä vaan haaveilla panevansa jotakin.. Ja ikä on vain numerot vai miten se meni :D nainenhan on 40 vuotiaana parhaimmillaan. Onneksi sullakin on varaa valita ja voit etsiä rauhassa niitä 20v neitsyitä ;)

        Taidat itse olla kaksinaamainen, kun etsit puhdasta neitsyttä, joka ei levitä tauteja, mutta itse todennäköisesti kannat jotakin. Kai tiedät, että kohdunkaulan syöpää aiheuttavaa virusta ei perus sukupuolitesteissä voida havaita, vaan ainoastaan luotettavasti papa-kokeella.

        En minä kanna mitään viruksia koska en pane, enkä ole pannut sinunlaisiasi ns. "saastuneita" naisia...
        Juu..Tiedän, että näitä useimpia hpv-viruksia ei testata millään tavalla...Siellähän se kaikki data lukee mun profiilissa.

        Ps. Minulle tuli sinun teksteistäsi heti mieleen ihminen kenellä pää ja perse vie eri suuntiin.


    • Anonyymi

      Nämä ns fiksut miehet on yleisesti ottaen joko varattuja tai omalaatuisia poikkeavuuksia. Myöskin älykkyyttä on valitettavasti useita eri laatuja, esim sosiaalista ja loogista. Tosi harva ihminen on nero jokaisessa osa-alueessa.
      Itse satun olemaan "highly sensitive person" harvinaisuus niin olen keskivertoa tunteellisempi ja oma sosiaalinen älykkyyteni on suorastaan negatiivisen puolella. Pyörin paljon omissa ajatusmaailmoissa ja ajatuskin small talkista oksettaa. Kaiken lisäksi yleensä netissä pyörin sukupuolettomana ja irl miun terävä katse ja huppari saa muut pysymään loitolla. Onhan se kuitenkin paljon vähemmän stimuloivaa leikkiä seinäruusua ja pistää ympäristön yksityiskohdat mieleen.

      • Totta. Fiksut miehet, huono termi. Koska en kaipaa rinnalleni mitään älykköä, vaan ennemminkin maalaisjärjellä varustetun ihmisen, joka seuraa maailman menoa sen verran, että pystyy jopa politiikasta keskustelemaan järkevästi. Itse taas rakastan puhetta, ihan kaikenlaista, mutta siinä pitää olla sisältöä.


      • Lucy76 kirjoitti:

        Totta. Fiksut miehet, huono termi. Koska en kaipaa rinnalleni mitään älykköä, vaan ennemminkin maalaisjärjellä varustetun ihmisen, joka seuraa maailman menoa sen verran, että pystyy jopa politiikasta keskustelemaan järkevästi. Itse taas rakastan puhetta, ihan kaikenlaista, mutta siinä pitää olla sisältöä.

        Minä olen samaa mieltä kuin aikaisempi kirjoittaja - fiksut miehet ovat varattuja suurimmaksi osaksi. Lisäksi jotkut ovat varaantuneita eli heillä naisystäviä, joita kohtaan on jotain tunteita niin, että he eivät ole täysin markkinoilla vapaana.


    • Anonyymi

      Jos Lucy on Lucy eikä Pertti niin mistäpäin Suomea on?

      • Anonyymi

        Lucy on oma palsta-Perttimme.

        Karvaisen miehen aloitus tämä on.


      • Anonyymi

        Tämä Lucy voi olla tosiaankin Pertti tai toisinpäin, kotoisin keskisuomesta tai kummalta puolelta tahansa. Hän voi olla myöskin kotoisi jommalta kummalta puolelta kannasta?


      • Kehä kolmosen sisäpuolelta 😊 ja ilman karvoja


    • Anonyymi

      SPR:n mukaan he ovat tehneet kaikkensa lymyävien fiksujen ja sanavalmiiden miesten hyväksi. Heidän mukaansa vastuuta pitäisi myös jakaa ns. siiderivalaille näiden miesten löytämiseksi.

    • Anonyymi

      nettideittailujen takia niin moni jää yksin. tarjontaa on liikaa, pyöritään kuin puolukat pöksyissä. jos joskus joku mielenkiintoinen löytyy niin palstoilla odottaa mooonta paljon mielenkiintoisemmalta tuntuvaa, kun huomataan että metsään meni niin on jo myöhäistä. parempi juna meni jo. toisille etsiminen muistuttaa auton hankkimista liikaa: samaan kärryyn pitäisi saada pieni kulutus, mutta tehokas motti, maasturi ja ferrari samoihin pelteihin...

      • Se on juuri näin. Ei voida tyytyä yhteen, kun nurkan takana on heti 10 elliä, jotka tuntuu mielenkiintoisemmalta.


    • Aloittaja kuulostaa ihan Macyltä..Lady zorrolta ala morten jotain...

      • Anonyymi

        Ei sinne päinkään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne päinkään..

        Taisi HortenMarket vaihtaa nimimerkkiä..


    • Anonyymi

      Lucy76...tunnut kyllä kirjoituksiesi perusteella naiselta, jonka kanssa mielellään vaihtaisi ajatuksia ja katsoisi, kuinka kemiat ja yleinen fiilis kohtaisi.
      Harmi, että täällä ei kai pysty lähettämään yksityisviestejä.
      :/

      • Anonyymi

        Et pysty mutta laita näkyviin puh.numerosi ja osoitteesi niin lucy joko soittaa tai tulee käymään.


      • Anonyymi

        Juuri tässä syy, miksi ei todellakaan huvita keskustella täällä julkisesti yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tässä syy, miksi ei todellakaan huvita keskustella täällä julkisesti yhtään mitään.

        Rekisteröi nimimerkki niin sitten voit lähettää viestin tai saada viestin yksityisesti.


      • Meili toimii nimimerkillä ja tän sivuston loppuosalla 😉


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Meili toimii nimimerkillä ja tän sivuston loppuosalla 😉

        Oletko maksullinen?


      • Lucy76
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksullinen?

        😅🤦‍♀️🤦‍♀️ No sanotaanko, että ainakin liian kallis sulle...


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        😅🤦‍♀️🤦‍♀️ No sanotaanko, että ainakin liian kallis sulle...

        Oliko toi sun treffi-ilmoituksesta? Pertsa Trans-U, rohkeesti esiin vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko toi sun treffi-ilmoituksesta? Pertsa Trans-U, rohkeesti esiin vaan.

        Oot säälittävä. Pusuja ja halauksia vaan sullekin.


    • Anonyymi

      Lucy, kerro aikaisemmista suhteistasi. Mikä oli hyvää, mikä huonoa. Miksi erositte.

      • Yksi tooosi pitkä suhde, jossa oli kaikenlaista vaikeutta matkan varrella. Suurin asia lienee läheisyyden ja osallistunisen puute viimeisinä vuosina. Asioista puhuttiin, mutta asiat ei koskaan muuttuneet. Toki itse varmasti edesautoin asiaa olemalla vahva ja tekemällä yksin, kun toisella ei kiinnostunut.

        Sen lisäksi kaksi lyhyttä suhdetta, jotka päättyivät miesten toimesta. Mä halusin enemmän ja he vain tapailla ja harrastaa muitakin.

        Erossa on aina syytä molemmissa, joten kyllä on pitänyt itsekin katsoa peiliin. Toivon, että olen oppinut tässä matkan varrella jotain.


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Yksi tooosi pitkä suhde, jossa oli kaikenlaista vaikeutta matkan varrella. Suurin asia lienee läheisyyden ja osallistunisen puute viimeisinä vuosina. Asioista puhuttiin, mutta asiat ei koskaan muuttuneet. Toki itse varmasti edesautoin asiaa olemalla vahva ja tekemällä yksin, kun toisella ei kiinnostunut.

        Sen lisäksi kaksi lyhyttä suhdetta, jotka päättyivät miesten toimesta. Mä halusin enemmän ja he vain tapailla ja harrastaa muitakin.

        Erossa on aina syytä molemmissa, joten kyllä on pitänyt itsekin katsoa peiliin. Toivon, että olen oppinut tässä matkan varrella jotain.

        Oliko pitkän suhteen ongelma enemmän asioista puhumisessa vai siinä, ettei jompi kumpi ottanut toisen toiveita huomioon, vaikka asioista oli puhuttu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pitkän suhteen ongelma enemmän asioista puhumisessa vai siinä, ettei jompi kumpi ottanut toisen toiveita huomioon, vaikka asioista oli puhuttu?

        Varmasti sekä että. Ehkä enemmän se, että toinen teki toiveiden mukaisesti ehkä viikon tai kaksi ja sitten palasi takaisin vanhaan käytökseen.


      • Anonyymi
        Lucy76 kirjoitti:

        Varmasti sekä että. Ehkä enemmän se, että toinen teki toiveiden mukaisesti ehkä viikon tai kaksi ja sitten palasi takaisin vanhaan käytökseen.

        Miten hän perusteli asian? Entä miten onnistuit itse toteuttamaan toisen toiveita?


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tuollainen käytetty.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe