Rakkautta vain

Anonyymi

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut naiset tosiaan tuntuvat aina hakeutuvan tuollaisten miesten seuraan, mutta kyllä se aika vähemmistö on.

      • Anonyymi

        Tästä oli joskus jotain juttua ja 20-30% naisista halusi pahan pojan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä oli joskus jotain juttua ja 20-30% naisista halusi pahan pojan.

        Ne samat naiset selittää, et kaikki miehet on väkivaltaisia. Johtuiskohan siitä et he haluavat aina samanlaisia?
        Monesti huomannut, et näiden uus poikaystävä on aina ihan samanlainen ku edellinen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ne samat naiset selittää, et kaikki miehet on väkivaltaisia. Johtuiskohan siitä et he haluavat aina samanlaisia?
        Monesti huomannut, et näiden uus poikaystävä on aina ihan samanlainen ku edellinen.

        Olet täysin oikeassa että seuraavakin on hakkaaja.
        Mutta huomasin miehen suvun puolen naisen tahallaan aiheuttavan kaiken itselleen ja sai hakkaan nekin, jotka ei ole koskaan lyönyt.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ne samat naiset selittää, et kaikki miehet on väkivaltaisia. Johtuiskohan siitä et he haluavat aina samanlaisia?
        Monesti huomannut, et näiden uus poikaystävä on aina ihan samanlainen ku edellinen.

        mutta en usko että teki tahallaan vaan ettei tajunnut sitä ongelmaansa, tuskin kukaan haluaa selkäänsä jatkuvasti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa että seuraavakin on hakkaaja.
        Mutta huomasin miehen suvun puolen naisen tahallaan aiheuttavan kaiken itselleen ja sai hakkaan nekin, jotka ei ole koskaan lyönyt.

        Tein kerran, ehkä vähän ilkeesti, mutta mielestäni oikein..

        Mun lapseni äiti kertoi, että hän oli aikoinaan löytänyt uuden miehen vaikka hänellä oli edellinenkin. Hän lähti provosoimaan tätä tulevaa exää riittävän kauan, et se onneton kerron löi.
        Sithän oli kätevä syyllistyä, ku hänen mies löi. Uus mies oli jo valmiina. Kaikki säälipisteet.

        No se en ollut minä. Tässä mennään vuosia eteenpäin.

        Meillä oli joku riita. Tää nainen yritti mua provosoida, et "Lyö vaan, lyö vaan". Mua alko naurattaa. Sanoin ettet sä mua tuohon jallita. Seuraavaks kun meinaat sanoa noin, niin voit pakata tavaras, ku tiedän mitä yrität.

        Muutaman kuukauden päästä sit lähtikin. Uus oli valmiiks katottuna, mut ei saanut säälipisteitä.

        Niinsiis, olin ilkee kun en antanut uhripisteitä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tein kerran, ehkä vähän ilkeesti, mutta mielestäni oikein..

        Mun lapseni äiti kertoi, että hän oli aikoinaan löytänyt uuden miehen vaikka hänellä oli edellinenkin. Hän lähti provosoimaan tätä tulevaa exää riittävän kauan, et se onneton kerron löi.
        Sithän oli kätevä syyllistyä, ku hänen mies löi. Uus mies oli jo valmiina. Kaikki säälipisteet.

        No se en ollut minä. Tässä mennään vuosia eteenpäin.

        Meillä oli joku riita. Tää nainen yritti mua provosoida, et "Lyö vaan, lyö vaan". Mua alko naurattaa. Sanoin ettet sä mua tuohon jallita. Seuraavaks kun meinaat sanoa noin, niin voit pakata tavaras, ku tiedän mitä yrität.

        Muutaman kuukauden päästä sit lähtikin. Uus oli valmiiks katottuna, mut ei saanut säälipisteitä.

        Niinsiis, olin ilkee kun en antanut uhripisteitä.

        Ouh. Noinko siinä meni.
        Tuo minkä tunsin oli oppinut erittäin pahoja tapoja vedellä kuin sätkynukkea mutta en siis koskaan ymmärrä miksi teki niin, kun ei voi koskaan saada hyvää parisuhdetta, eikö se ole ihmisen edellytys.

        Sen kohdalla uskon vakaasti ettei se osannut lukea tilanteita tuskin tänäpäivänä itseänsä syyttää kun toinen ne toiset löi.


        Uskon kyllä myös väkivaltaisen lapsuuden olevan syyn provosoiden eri kieroutuneita malleja mutta on erittäin taitava ärsyttäjä sai minutkin kiehumaan kun vihasi minua.
        Itse en halunnut nähdä sitä enää ollenkaan mutta oli vaikea päästä eroon osittain uskon hänellä olevan vaikeus tuskin tuolla sinun tapauksella,

        En ymmärrä miksei se normaali elämä kiinnostanut tai normaalina olo tai yhteistä hyvää rakenneta.


    • Anonyymi

      Ei saa ätmit naisia koska naiset varanneet itsensä jännämiehille. Ei tee ruma ätmi lapsia koskaan

      • Anonyymi

        Miksi ruman ätmin pitäisi tehdä rumia lapsia, jotka sitten joutuisivat kärsimään siitä rumuudestaan? Voisivat rumat ätmit sen verran sääliä tuntea, että suostuisivat vapaaehtoisesti olemaan siittämättä niitä rumia lapsia tänne kärsimään.


    • Anonyymi

      Semmosta se on kun naiset haluaa elää tuolla tavalla paskan miehen kanssa.

    • Itsetuhoinen ätmi.

    • Usein kai se on se rakkauden kiihkeys ja miesten itsevarmuus.

      Jännämiehet ovat varmija tunteistaan
      Jännämiehet haluavat edetä nopeasti suhteessa
      Jännämiehet rakastavat tulisesti
      Jännämiehet antavat (valheellisen) turvallisuuden tunteen puolustaessaan ja vahtiessaan naistaan agressiivisesti.

    • Anonyymi

      Naiset ei halua kilttiä miestä. Tuossa se taas nähdään millaisten miesten kanssa naiset panee.

      • Anonyymi

        Tuo on täydellisen totta. Vaikka itse olen kihloissa ja pidän sitä hyvänä tuurina vaan, olen tähän ikääni 40 mennessä huomannut miten jokainen juoppo, rasisti, elämänkoululainen on aikoinani vienyt naisen mun edestä. Ja ihan suoraan sanonutkin: sussa ei ole oikein särmää. Muutaman kerran olen myös todistanut näiden särmikkäiden kanssa olleiden särkyneitä sydämiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on täydellisen totta. Vaikka itse olen kihloissa ja pidän sitä hyvänä tuurina vaan, olen tähän ikääni 40 mennessä huomannut miten jokainen juoppo, rasisti, elämänkoululainen on aikoinani vienyt naisen mun edestä. Ja ihan suoraan sanonutkin: sussa ei ole oikein särmää. Muutaman kerran olen myös todistanut näiden särmikkäiden kanssa olleiden särkyneitä sydämiä.

        Monista rauhallisista miehistä tosiaan puuttuu särmä. Ja sellainen yllätyksettömyys alkaa lopulta ärsyttää. Mutta juoppo ei kuitenkaan saa olla tai väkivaltainen. Mies voi olla hyvälläkin tavalla "jännä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monista rauhallisista miehistä tosiaan puuttuu särmä. Ja sellainen yllätyksettömyys alkaa lopulta ärsyttää. Mutta juoppo ei kuitenkaan saa olla tai väkivaltainen. Mies voi olla hyvälläkin tavalla "jännä".

        Harvassa naisessa on särmää, siksi naiset vaihtuukin tiheään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvassa naisessa on särmää, siksi naiset vaihtuukin tiheään..

        Saarassa on pehmeää särmää.


      • Turhaan te ätmit täällä viattomia naisia syyllistätte, kun useimmiten se vika on ihan teissä omassa itsessänne. Parempi vaan teille ätmeille, kun keskittyisitte muihin asioihin elämässänne, niin teidän ei tarvisi enää stressata sen naisettomuutenne takia.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Turhaan te ätmit täällä viattomia naisia syyllistätte, kun useimmiten se vika on ihan teissä omassa itsessänne. Parempi vaan teille ätmeille, kun keskittyisitte muihin asioihin elämässänne, niin teidän ei tarvisi enää stressata sen naisettomuutenne takia.

        Jotkut ei vaan hyväksy sitä ettei tule todennäköisesti saamaan koskaan naista. Sinä olet sen hyväksynyt. Eikä ne naiset täysin viattomia ole, ilkeitä ne on minun kokemusteni perusteella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut ei vaan hyväksy sitä ettei tule todennäköisesti saamaan koskaan naista. Sinä olet sen hyväksynyt. Eikä ne naiset täysin viattomia ole, ilkeitä ne on minun kokemusteni perusteella.

        Mä kun en ole mitään tollaista hyväksynyt, että puhu vaan ihan itsestäsi saatanan luuseriätmi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe