Ratkaisu aborttikiistaan

Pakollinen väliaikainen sterilisaatio kaikille miehille, esim. siemenjohtimet tukkivalla ruiskeella.
Sen saa purkaa Vain jos sekä mies että naispuolinen kumppaninsa Tosissaan haluavat lapsen (molempia haastateltava erikseen, ja useita kertoja että voidaan täysin ja varmasti luottaa siihen ettei kumpikaan Varmasti tule katumapäälle myöhemmin).

Ai mitä? Sotii itsemääräämisoikeutta vastaan?
-Aaaiivan!

217

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamen. 😠😄

    • Naisille kohdunpoisto. Sitten kasvatetaan petrimaljassa uusi kun mies antaa luvan lisääntymiseen.

      • Anonyymi

        Miehen sterilaatio on mahdollista tehdä väliaikaiseksi pistämällä siemenjohtimet solmuun. Kohtua ei pysty poiston jälkeen palauttamaan.


      • Kaiken voi nykyään kloonata. Tai saahan sitä sioilta varaelimiä.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kaiken voi nykyään kloonata. Tai saahan sitä sioilta varaelimiä.

        Ilman kohtua ei vielä nykyään pystytä kloonattua alkiota vauvaksi kasvattamaan.

        Onko sulla joku salainen tieto, että ihmislapsi olisi sian kohdussa kasvatettu ja vielä henkiin jäänyt? Itse epäilen, ettei sian verityyppi ja hormonitoiminta olisi sopivia siihen tarkoitukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman kohtua ei vielä nykyään pystytä kloonattua alkiota vauvaksi kasvattamaan.

        Onko sulla joku salainen tieto, että ihmislapsi olisi sian kohdussa kasvatettu ja vielä henkiin jäänyt? Itse epäilen, ettei sian verityyppi ja hormonitoiminta olisi sopivia siihen tarkoitukseen.

        Kun puhutaan Suomalaisesta naisesta, ei sitä eroa huomaisi.


      • No mihin se mies sit enää mitään luvan antoja siinä tarvii?
        Kasvattaa vaan ittelleen sen uuden kohdun siinä petrimaljalla ja laittaa ittensä tiineeksi,
        Ei tartte ollenkaan sekaantua lutkaileviin sikaa muistuttaviin naisiin, kato.


      • m.wurst kirjoitti:

        No mihin se mies sit enää mitään luvan antoja siinä tarvii?
        Kasvattaa vaan ittelleen sen uuden kohdun siinä petrimaljalla ja laittaa ittensä tiineeksi,
        Ei tartte ollenkaan sekaantua lutkaileviin sikaa muistuttaviin naisiin, kato.

        No nyt meni jauhot suuhun.

        Ja jos joku ei ymmärtänyt, olen ollut 100% tosissani.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        No nyt meni jauhot suuhun.

        Ja jos joku ei ymmärtänyt, olen ollut 100% tosissani.

        Siis ihan oikeasti????
        Mä kuvittelin sut vähän fiksummaksi.


      • m.wurst kirjoitti:

        No mihin se mies sit enää mitään luvan antoja siinä tarvii?
        Kasvattaa vaan ittelleen sen uuden kohdun siinä petrimaljalla ja laittaa ittensä tiineeksi,
        Ei tartte ollenkaan sekaantua lutkaileviin sikaa muistuttaviin naisiin, kato.

        Ikävä tuottaa pettymys. Tuntui vaan sopivalta kohdalta puhaltaa peli poikki.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kun puhutaan Suomalaisesta naisesta, ei sitä eroa huomaisi.

        No keskittykään sitten sikoihin naisten sijaan. Niitä muslimit ei vie nenänne edestä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys. Tuntui vaan sopivalta kohdalta puhaltaa peli poikki.

        Mikä ihmeen tuomari sä täällä luulet olevas?

        ALOITUS oli pelin poikka viheltämistä.

        Ja anna mä arvaan..on alkanut maha kasvaa ja iho on punakka..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä ihmeen tuomari sä täällä luulet olevas?

        ALOITUS oli pelin poikka viheltämistä.

        Ja anna mä arvaan..on alkanut maha kasvaa ja iho on punakka..

        Tarkoitin että aika lopettaa vitsailu. Ja jos et vieläkään ymmärtänyt, minä vain vitsailin :p

        Sä olet huono arvailija.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Tarkoitin että aika lopettaa vitsailu. Ja jos et vieläkään ymmärtänyt, minä vain vitsailin :p

        Sä olet huono arvailija.

        No voi v***u, eikö mihinkään voi enää luottaa. Ilmeisesti ei.

        Josku joku poliitiikko tai muu silmäätekevä sanoo "kännissä ja läpällä" tai "sehän oli vitsi" niin se tarkoittaa että hän oli 100% tosissaan.

        Ja jos joku sanoo että on 100% tosissaan se tarkoittaa että hän vain vitsaili.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi v***u, eikö mihinkään voi enää luottaa. Ilmeisesti ei.

        Josku joku poliitiikko tai muu silmäätekevä sanoo "kännissä ja läpällä" tai "sehän oli vitsi" niin se tarkoittaa että hän oli 100% tosissaan.

        Ja jos joku sanoo että on 100% tosissaan se tarkoittaa että hän vain vitsaili.

        Lukekaa viestini tästä ketjusta uudelleen. Mielessäni höhötin että ei vitsi mitä paskaa, mutta yllättäen porukka ottikin ihan tosissaan sian kohtuineen kaikkineen :D


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lukekaa viestini tästä ketjusta uudelleen. Mielessäni höhötin että ei vitsi mitä paskaa, mutta yllättäen porukka ottikin ihan tosissaan sian kohtuineen kaikkineen :D

        netissä ei voi koskaan tietää onko joku tosissaan vai ei, kun ei näe toisen ilmeitä eikä kuule äänenpainoja..

        toisaalta en itsekään ihan aina pidä siitä, et periaatteessa voi laukoa suustaan/näppäimistöltään mitä vaan sontaa, kunhan vaan lopuks nostaa kätensä pystyyn ja huutaa et
        VITSIHUUMORIA!!!
        oma vikas jos loukkaannuit,

        p.s. jos olisin laittanut jonkin hassun hymiön tuohon oman sulle osoitetun kommenttini perään, niin ehkä siitä olis ollut helpompi käsittää etten ollut itsekään täysin vakavissani.


      • m.wurst kirjoitti:

        netissä ei voi koskaan tietää onko joku tosissaan vai ei, kun ei näe toisen ilmeitä eikä kuule äänenpainoja..

        toisaalta en itsekään ihan aina pidä siitä, et periaatteessa voi laukoa suustaan/näppäimistöltään mitä vaan sontaa, kunhan vaan lopuks nostaa kätensä pystyyn ja huutaa et
        VITSIHUUMORIA!!!
        oma vikas jos loukkaannuit,

        p.s. jos olisin laittanut jonkin hassun hymiön tuohon oman sulle osoitetun kommenttini perään, niin ehkä siitä olis ollut helpompi käsittää etten ollut itsekään täysin vakavissani.

        Vastasin miesviha ketjuun sarkastiseen sävyyn naisvihalla. Toki ymmärsin aloituksenkin olevan suunnattu jääräpäiden herättelyyn. En kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta. Toki ymmärrän kyseen olevan vakavasta aiheesta mikä herättää voimakkaita tunteita.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Vastasin miesviha ketjuun sarkastiseen sävyyn naisvihalla. Toki ymmärsin aloituksenkin olevan suunnattu jääräpäiden herättelyyn. En kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta. Toki ymmärrän kyseen olevan vakavasta aiheesta mikä herättää voimakkaita tunteita.

        jep, kyllä mää ihmettelinkin ku sun jutut vaikutti jo melkein sen 'naisten elävältä keittävän' jutuilta..


    • Anonyymi

      Kaikki miehet synnyttämään. Ei tule lapsia enää.

    • Anonyymi

      Kyllä näin on toimittava, eihän miespolot vieläkään näytä ymmärtäneen, että jos harrastaa seksiä, niin siitä saattaa jälkeläisiä seurata.

      -flowersreally-

      • Nimenomaan. Siksi abortit on kiellettettävä. Nainen on tehnyt päätösen kehostaan kun on lutkannut.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Nimenomaan. Siksi abortit on kiellettettävä. Nainen on tehnyt päätösen kehostaan kun on lutkannut.

        Sä olet väärässä ketjussa.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet väärässä ketjussa.

        -flowersreally-

        Ei kyllä minä ihan oikeassa olen monessakin suhteessa.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ei kyllä minä ihan oikeassa olen monessakin suhteessa.

        Älä häiritse. Mä juon teetä nyt.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä häiritse. Mä juon teetä nyt.

        -flowersreally-

        NP.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ei kyllä minä ihan oikeassa olen monessakin suhteessa.

        Idiootti!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Idiootti!

        Pata kattilaa soimaa.


      • Mä vain vitsailin.


    • Anonyymi

      On olemassa jo ihonalaisia implantaatteja mitä naiset voivat käyttää. Mutta miksi naiset sitten antavat ilman ehkäisyä jolleivat halua raskaaksi?

      • Miksi tämä on aina pelkästään naisen vastuulla,
        noin niinko omasta mielestäsi?

        Hormonaalinen ehkäisy ei sovi kaikille.


      • Anonyymi

        Kaikki miehetkö haluavat isäksi, jotka vaativat paljaalla?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Miksi tämä on aina pelkästään naisen vastuulla,
        noin niinko omasta mielestäsi?

        Hormonaalinen ehkäisy ei sovi kaikille.

        Koska nainen tekee sen päätöksen antaako vaiko ei. Ja jos naisella on ns. suurempi riski niin silloin luulisi myöskin kantavan enemmän asiasta huolta.


      • Mieshän se niitä "siemeniä" jakelee.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mieshän se niitä "siemeniä" jakelee.

        Samaan lakialoitteeseen voisi lisätä sen, että miehet tulisi asettaa holhouksenalaisiksi.

        Eihän nyt henkilöitä, jotka ei ymmärrä, että ”paineiden purku” = sukusolujen lahjoitus lisääntymistarkoitukseen (niin kuin luonto on sen tarkoittanut), voi antaa päättää juuri mistään muustakaan. Ei se ole heidän vikansa, jos luonto teki heistä heikompia. Pankkitilit pois, äänestysoikeus pois, päätös omasta lisääntymisoikeudesta pois, ainakin noin alkuun.

        -flowersreally-


    • Mulla itsellähän ei olekaan siihen juuri kantaa mutta näin sivusta seuraavana kiiinnittää huomiota se, että ne jotka kovasti kannattaa sitä että nainen saa suorittaa vahinkolapsen murhan aina niin halutessaan ovat yleensä myös samoja ihmisiä jotka ei millään sallisi yhteiskunnan tehdä sitä samaa valintaa esim. siinä tapauksessa että molemmat vanhemmat ovat jotain vanhemmiksi kykenemättömiä huumeongelmaisia. Jos joku sellaista ehdottaa nämä samat ihmiset no hyvinkin voimakkaasti yksilön valinnan puolella vaikka se yksilö olisi täysin kykenemätön vanhemmustehtävään.

      • kyllä jonkinlainen "vanhemmuuden ajokortti" todella olisi tarpeen, ennen kuin kukaan saisi lapsia hankkia. purettavissa oleva pakkosterilointi kaikille viimeistään murrosiän koittaessa,
        ja steriloinnin purkuun pääsee vasta pitkällisten tutkimusten ja haastattelujen jälkeen ja sittenkin vielä tivataan et oletteko nyt ihan ja täysin varmoja ja ymmärtäneet mitä päätöksestänne seuraa..

        vähä niinku,
        https://yle.fi/uutiset/3-9702427


      • Anonyymi

        No olisihan täysin epäloogista olla toisinaan yksilönvapauden puolesta ja toisinaan vastaan.


      • m.wurst kirjoitti:

        kyllä jonkinlainen "vanhemmuuden ajokortti" todella olisi tarpeen, ennen kuin kukaan saisi lapsia hankkia. purettavissa oleva pakkosterilointi kaikille viimeistään murrosiän koittaessa,
        ja steriloinnin purkuun pääsee vasta pitkällisten tutkimusten ja haastattelujen jälkeen ja sittenkin vielä tivataan et oletteko nyt ihan ja täysin varmoja ja ymmärtäneet mitä päätöksestänne seuraa..

        vähä niinku,
        https://yle.fi/uutiset/3-9702427

        No jo on..

        Kiitti linkistä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No jo on..

        Kiitti linkistä.

        jep. aika vinoutunutta meininkiä ku tarkemmin aattelee..

        jos henkilö on täysin vakuuttunut siitä et ei tule koskaan haluamaan lapsia, tai ei halua kolmea lasta, nii sen täytyy oottaa kolmekymppiseksi ja senkin jälkeen sitä haastatellaan ja mankeloidaan ja tivataan et ookkonäänyihanvarma?! ja naisen ollessa kyseessä kysytään vielä varmuuden vuoksi tämän mieskumppanilta, ettei pirkko olis vaan hormoonihuuruissaan saanu tämmösiä villejä ideoita..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        kyllä jonkinlainen "vanhemmuuden ajokortti" todella olisi tarpeen, ennen kuin kukaan saisi lapsia hankkia. purettavissa oleva pakkosterilointi kaikille viimeistään murrosiän koittaessa,
        ja steriloinnin purkuun pääsee vasta pitkällisten tutkimusten ja haastattelujen jälkeen ja sittenkin vielä tivataan et oletteko nyt ihan ja täysin varmoja ja ymmärtäneet mitä päätöksestänne seuraa..

        vähä niinku,
        https://yle.fi/uutiset/3-9702427

        Ihan uskomaton juttu, en tienny että on noin vaikeaa ja epätasa-arvoista taas tuokin. Onkohan toi kansalaisaloite vielä allekirjoitettavissa?
        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan uskomaton juttu, en tienny että on noin vaikeaa ja epätasa-arvoista taas tuokin. Onkohan toi kansalaisaloite vielä allekirjoitettavissa?
        -flowersreally-

        Aika menny näköjään jo umpeen, never mind.
        -flowersreally-


    • - Joka kerta kun nainen ei ole raskaana tehdään kopio silloisesta maailmasta
      - Kun nainen haluaa abortin, korvataan nykyinen maailma tällä kopiolla
      - Jotta nämä maailmojen korvaukset eivät menisi päälekkäin, otetaan joku sauva, joka pitää olla kädessä kun korvataan maailmaa entisen kopiolla.
      - Tätä sauvaa ei voi kopioida.

      Kyllähän noita erittäin epä-efissienttejä ratkaisuja löytyy!

      • no nyt kun oikein lähdetään spekuloimaan (mistähän tämäkin sana tulee? spekula kun on gynekologin instrumentti)
        niin miksei samantien ronkita ihmisen dna:ta siten et kaikista tulevista ihmisistä tulee kaksineuvoisia? jokainen voisi siittää ja jokainen voisi tulla raskaaksi, jokaisella olisi maitorauhaset ja pimpit ja pippelit kaikkine herkkuineen.. loppuis se kyräilykin et mitä ne "toiset" omilla vartaloillaan tekee ja kenen kanssa.. notkeimmat vois tehä kaikenlaista myös itsensä kanssa, laittaa vaikka ittensä tiineeksi,


      • m.wurst kirjoitti:

        no nyt kun oikein lähdetään spekuloimaan (mistähän tämäkin sana tulee? spekula kun on gynekologin instrumentti)
        niin miksei samantien ronkita ihmisen dna:ta siten et kaikista tulevista ihmisistä tulee kaksineuvoisia? jokainen voisi siittää ja jokainen voisi tulla raskaaksi, jokaisella olisi maitorauhaset ja pimpit ja pippelit kaikkine herkkuineen.. loppuis se kyräilykin et mitä ne "toiset" omilla vartaloillaan tekee ja kenen kanssa.. notkeimmat vois tehä kaikenlaista myös itsensä kanssa, laittaa vaikka ittensä tiineeksi,

        ... eli kaksinkertaistetaan aborttiongelma? :D


      • minkkilaukku kirjoitti:

        ... eli kaksinkertaistetaan aborttiongelma? :D

        Ei se olisi ongelma, kun se kohdistuisi myös "miehiin". Yhtäkkiä entinen ongelma muuttuisikin ratkaisuksi.


    • Anonyymi

      Paneminen luvanvaraiseksi toiminnaksi, kirjalliset vaikeat kokeet ensin. Vain täyspäisiksi todetut ja lapsen kasvattamiseen sitoutuneet sekä varoiltaan riittäviksi todetut saavat harrastaa seksiä. Lupaa yhdyntöihin haettava kolmena kappaleena virkaiijan ja henkilökohtaisen tapaamisen kautta, ei mtn nettihakuja.

      • Anonyymi

        Paluu 1800-luvulle siis. Näin naisena hämmentää aborttikiellon suosio juuri tällä palstalla, missä yleisimmät valituksen aiheet ovat: naiset ei anna (minulle vaan muille), ja miten kurja on sitten maksella elatusmaksuja ja veroissa muiden elämistä. Jos nyt aborttikielto astuisi meillä voimaan, niin suurin osa ei-parisuhteessa olevista naisista muuttuisi huomattavan kitsaiksi, kun mikään ehkäisy ei ole varma, eikä mieheen uskalla luottaa, että osaa käyttää kondomia. Ja ne joille vahinko sitten kävisi...niin kyllähän ne elatusmaksujen maksajat lisääntyisivät, ei niistä yhden illan suhteista liittoja kehkeytyisi. Puhumattakaan mielenterveysongelmien kasvusta, vaatien hoitoa ja tukea (verorahoilla), adoptioista (joka on mielenterveysriski, lapsella kun on oikeus tietää taustansa, niin kyllä asia selviää), huostaanotoista, lastensuojelun tarpeesta, ja näiden epäsopivien vanhempien ei-toivottujen pienokaisten tuen tarpeesta myöhemmin koulumaailmassa ja työelämässä, kehitysvammaisten määrän kasvusta puhumattakaan.

        Kuka täällä aina puhuu että NAISET puhuvat yhtä ja tekevät toista? Oliko ne ne kiltit ja kunnolliset miehet? Musta tuntuu, että jälleen kerran, se joka toista syyttää, on itse syyllisempi..!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paluu 1800-luvulle siis. Näin naisena hämmentää aborttikiellon suosio juuri tällä palstalla, missä yleisimmät valituksen aiheet ovat: naiset ei anna (minulle vaan muille), ja miten kurja on sitten maksella elatusmaksuja ja veroissa muiden elämistä. Jos nyt aborttikielto astuisi meillä voimaan, niin suurin osa ei-parisuhteessa olevista naisista muuttuisi huomattavan kitsaiksi, kun mikään ehkäisy ei ole varma, eikä mieheen uskalla luottaa, että osaa käyttää kondomia. Ja ne joille vahinko sitten kävisi...niin kyllähän ne elatusmaksujen maksajat lisääntyisivät, ei niistä yhden illan suhteista liittoja kehkeytyisi. Puhumattakaan mielenterveysongelmien kasvusta, vaatien hoitoa ja tukea (verorahoilla), adoptioista (joka on mielenterveysriski, lapsella kun on oikeus tietää taustansa, niin kyllä asia selviää), huostaanotoista, lastensuojelun tarpeesta, ja näiden epäsopivien vanhempien ei-toivottujen pienokaisten tuen tarpeesta myöhemmin koulumaailmassa ja työelämässä, kehitysvammaisten määrän kasvusta puhumattakaan.

        Kuka täällä aina puhuu että NAISET puhuvat yhtä ja tekevät toista? Oliko ne ne kiltit ja kunnolliset miehet? Musta tuntuu, että jälleen kerran, se joka toista syyttää, on itse syyllisempi..!

        Kysehän onkin näiden naisvihaajien ilo pelkästä ajatuksesta, että naisilta vietäisiin joku oikeus pois. Toisaalla sitten itketään kuinka he joutuvat "jännämiesten" äpäröitä elättämään..


    • Anonyymi

      Ihan ok aloitus, tietysti kaksi aikuista ymmärtää pitää huolta ehkäisystä jos eivät halua lapsia.
      Minulle ei koskaan ole tullut lapsia siten etten itse olisi halunnut. Aikuisten tulee osata jo käyttäytyä viisaasti, se on aivan selvää. Ne jotka eivät halua lapsia voisivat sitten sterilisoida itsensä, ihan viisas ajatus.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Nih, abortteja teettävätkin yleensä ne, jotka a) eivät ole aikuisia b) eivät ymmärrä huolehtia ehkäisystä. Eli juuri niitä, jotka kannattaa pakottaa vanhemmiksi.. vai miten. Eli sillä perusteella, että itse et koe tarvinneesi koskaan aborttia (et vain ehkä tiedä sitä, koska olet mies!) olet sitä vastaan.
        Juuri sinä ja kaltaisesi olette syypäitä siihen, että joidenkin naisten on vaikea suhtautua mieheen ihan tasavertaisena olentona. Ajattelemattomia ja itsekeskeisiä, sellaisia ne miehet aina on..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nih, abortteja teettävätkin yleensä ne, jotka a) eivät ole aikuisia b) eivät ymmärrä huolehtia ehkäisystä. Eli juuri niitä, jotka kannattaa pakottaa vanhemmiksi.. vai miten. Eli sillä perusteella, että itse et koe tarvinneesi koskaan aborttia (et vain ehkä tiedä sitä, koska olet mies!) olet sitä vastaan.
        Juuri sinä ja kaltaisesi olette syypäitä siihen, että joidenkin naisten on vaikea suhtautua mieheen ihan tasavertaisena olentona. Ajattelemattomia ja itsekeskeisiä, sellaisia ne miehet aina on..!

        Miksi? Mies ottaa vastuun lapsesta joten mikäs vikaa miehessä silloin on?
        Eikös itsekeskeiset tekisi abortin?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Mies ottaa vastuun lapsesta joten mikäs vikaa miehessä silloin on?
        Eikös itsekeskeiset tekisi abortin?

        AsianVierestä

        Suomesta ei löydy kuntaa, jossa elatusmaksut ei menisi veronmaksajien rahoista, kun ei mies edes omaa elantoaan pysty tienaamaan vaan sossun rahoilla mennään. Isyys kyllä voidaan tunnustaa, eihän se mitään maksa eikä aiheuta ja isyydellä sitten paikallisessa kehuskellaan.. Sellaisia vastuunkantajia nämä miehet.
        Enemmän munaa on naisessa, joka kykenee oikeasti ottamaan vastuun teoistaan ja myöntämään, että mokatuksi tuli ja abortti on syytä tehdä, vaikka sillä ei missään voikaan kehuskella.


    • Anonyymi

      Outoa tuo syyttely taas naisten taholta. Eihän poliisi anna aseenkantolupaakaan jos ei ymmärrä käyttää asetta oikein. Eihän tässä kysymyksessä ole mitään eroa, joko ymmärtää ja on aikuinen tai sitten ei ymmärrä ja on vajaa. Ihan sama olkoon nainen tai mies, pitää ottaa vastuu teoistaan.
      Jos mies haluaa ottaa vastuun mutta nainen ei, tilanne on miehen vikaa? Nainen antaa ja jakaa pesäänsä kuin pahnainen huora ja tekee abortteja koska ei ole valmis äidiksi? Näiltä joutaisi repiä värkit veks, yhteiskunta pääsisi helpommalla, hyödyttömiä kun ovat.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Ehdottomasti on miehen vika, jos hän on kerran ajatteluun ja vastuunottoon kykenevä, ja on siitä huolimatta sekstannut pesäänsä jakavan pahnaisen huoran kanssa niin huolettomasti, että raskaus on alkanut.
        Se, jolla on kykyä kantaa vastuu, se kantakoon sen. Ei se, joka alun perinkin on ollut kyvytön huolehtimaan. Eli toki, jos raskauden voisi siirtää miehelle, tässä tilanteessa niin pitäisi ilman muuta tehdä. Koskla ei vielä siihen kyetä, abortti on pienempi paha kuin lapsen syntyä holtittoman äidin raskaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti on miehen vika, jos hän on kerran ajatteluun ja vastuunottoon kykenevä, ja on siitä huolimatta sekstannut pesäänsä jakavan pahnaisen huoran kanssa niin huolettomasti, että raskaus on alkanut.
        Se, jolla on kykyä kantaa vastuu, se kantakoon sen. Ei se, joka alun perinkin on ollut kyvytön huolehtimaan. Eli toki, jos raskauden voisi siirtää miehelle, tässä tilanteessa niin pitäisi ilman muuta tehdä. Koskla ei vielä siihen kyetä, abortti on pienempi paha kuin lapsen syntyä holtittoman äidin raskaudesta.

        Kyllä abortin tekijät voi joissain tapauksessa olla huolimattomia naisia.


      • Anonyymi

        Ei miehellekään pitäisi myöntää mulkunkantolupaa, jos ei osaa käyttää mulkkuaan oikein ja vastuullisesti!

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehellekään pitäisi myöntää mulkunkantolupaa, jos ei osaa käyttää mulkkuaan oikein ja vastuullisesti!

        -pihallatipunen-

        Heitetään tämä hieman vaikeammaksi. Lähtökohtaisesti laki määrää miehen huolehtimaan elatusvelvollisuudesta jos nainen synnyttää lapsen miehelle, kyllä?
        Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa.
        Jos nainen ei katso miestä sopivaksi isäksi niin mitä helvettiä se nussii sellaisten luusereiden kanssa ja vieläpä paljaalla? Jokainen, ihan jokainen saa syyttää VAIN itseään jos saa sukupuolitaudin ja nämä samat naiset taitavat olla niitä jotka lääkäreillä käyvät. Pillu kipee ja viimeisestä abortista ehkä vain 5 kuukautta, voi voi. Jokainen nainen joka antaa paljaalla on jo moraalisesti arveluttavaa, ai ne eivät halua lapsia vai? Ohhoh, olipa yllätys:) Mites tämä sama nainen tulee taas lääkärille ja taitaa olla jo seittämäs mies kierrossa..hah hah.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään tämä hieman vaikeammaksi. Lähtökohtaisesti laki määrää miehen huolehtimaan elatusvelvollisuudesta jos nainen synnyttää lapsen miehelle, kyllä?
        Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa.
        Jos nainen ei katso miestä sopivaksi isäksi niin mitä helvettiä se nussii sellaisten luusereiden kanssa ja vieläpä paljaalla? Jokainen, ihan jokainen saa syyttää VAIN itseään jos saa sukupuolitaudin ja nämä samat naiset taitavat olla niitä jotka lääkäreillä käyvät. Pillu kipee ja viimeisestä abortista ehkä vain 5 kuukautta, voi voi. Jokainen nainen joka antaa paljaalla on jo moraalisesti arveluttavaa, ai ne eivät halua lapsia vai? Ohhoh, olipa yllätys:) Mites tämä sama nainen tulee taas lääkärille ja taitaa olla jo seittämäs mies kierrossa..hah hah.

        AsianVierestä

        "Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa."

        Otapa nyt ne vaaleanpunaiset mieslasit päästäsi ja havainnoi realiteetteja. Kautta maailman sivun on isiä lähtenyt lätkimään, kun on huomannut, että ei haluakaan ottaa vastuuta lapsesta.

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa."

        Otapa nyt ne vaaleanpunaiset mieslasit päästäsi ja havainnoi realiteetteja. Kautta maailman sivun on isiä lähtenyt lätkimään, kun on huomannut, että ei haluakaan ottaa vastuuta lapsesta.

        -pihallatipunen-

        Mutta lain edessä ottaa vastuun ihan jokainen kerta, kerro joku tapaus jossa mies ei olisi ottanut lainmukaista vastuuta ja mikä tapauksessa olisi mennyt pieleen. Syytät taas miehiä mutta onhan myös monta tapausta jossa äiti ei ole ottanut vastuuta lapsesta ja tämä suuntaus on tilastojen mukaan yleistynyt.
        Kysymys onkin, nainen valitsee isän lapselleen ja käyttäytyköön sen mukaisesti. Hittoako valitatte jos paskiaisia olette sänkyyn kädestä pitäen vetäneet?!
        Syyttäkää itseänne, ei se autokaan ojaan mene ilman kuskin virheitä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään tämä hieman vaikeammaksi. Lähtökohtaisesti laki määrää miehen huolehtimaan elatusvelvollisuudesta jos nainen synnyttää lapsen miehelle, kyllä?
        Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa.
        Jos nainen ei katso miestä sopivaksi isäksi niin mitä helvettiä se nussii sellaisten luusereiden kanssa ja vieläpä paljaalla? Jokainen, ihan jokainen saa syyttää VAIN itseään jos saa sukupuolitaudin ja nämä samat naiset taitavat olla niitä jotka lääkäreillä käyvät. Pillu kipee ja viimeisestä abortista ehkä vain 5 kuukautta, voi voi. Jokainen nainen joka antaa paljaalla on jo moraalisesti arveluttavaa, ai ne eivät halua lapsia vai? Ohhoh, olipa yllätys:) Mites tämä sama nainen tulee taas lääkärille ja taitaa olla jo seittämäs mies kierrossa..hah hah.

        AsianVierestä

        mut hei ton aloituksessani esittämän ajatuksen tiimoilta kenenkään miehenhän ei enää koskaan tarvitsisi pelätä joutuvansa huijatuksi isäksi ja elareiden maksajaksi ja aisuriksi jamitänäitäoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lain edessä ottaa vastuun ihan jokainen kerta, kerro joku tapaus jossa mies ei olisi ottanut lainmukaista vastuuta ja mikä tapauksessa olisi mennyt pieleen. Syytät taas miehiä mutta onhan myös monta tapausta jossa äiti ei ole ottanut vastuuta lapsesta ja tämä suuntaus on tilastojen mukaan yleistynyt.
        Kysymys onkin, nainen valitsee isän lapselleen ja käyttäytyköön sen mukaisesti. Hittoako valitatte jos paskiaisia olette sänkyyn kädestä pitäen vetäneet?!
        Syyttäkää itseänne, ei se autokaan ojaan mene ilman kuskin virheitä.

        AsianVierestä

        "Kerro joku tapaus"..

        No en mä kenenkään yksityisasioita ala täällä kertomaan mutta tiedän tapauksia, että isät eivät ole maksaneet elareita ja ne on maksettu muilla keinoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään tämä hieman vaikeammaksi. Lähtökohtaisesti laki määrää miehen huolehtimaan elatusvelvollisuudesta jos nainen synnyttää lapsen miehelle, kyllä?
        Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa.
        Jos nainen ei katso miestä sopivaksi isäksi niin mitä helvettiä se nussii sellaisten luusereiden kanssa ja vieläpä paljaalla? Jokainen, ihan jokainen saa syyttää VAIN itseään jos saa sukupuolitaudin ja nämä samat naiset taitavat olla niitä jotka lääkäreillä käyvät. Pillu kipee ja viimeisestä abortista ehkä vain 5 kuukautta, voi voi. Jokainen nainen joka antaa paljaalla on jo moraalisesti arveluttavaa, ai ne eivät halua lapsia vai? Ohhoh, olipa yllätys:) Mites tämä sama nainen tulee taas lääkärille ja taitaa olla jo seittämäs mies kierrossa..hah hah.

        AsianVierestä

        Taitaa tää nimimerkki olla vähän enemmänkin vinksahtanut...

        Sopisi lukea aloitus uudelleen. Näinhän se homma hoituisi.

        On ollut oikeudessa sellainenkin tapaus, jossa Hiv-positiivinen nainen kertoi miehelle taudistaan ja sanoi, että kondomia pitää siis käyttää. No, tämä mies kuitenkin kiihkonsa lomassa kuitenkin jossain vaiheessa otti kortsun pois ja sai taudin. Nosti syytteen ja nainen tuomittiin, sillä hänen olisi kuulemma pitänyt huomata, että nyt mentiin ilman kumia..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        mut hei ton aloituksessani esittämän ajatuksen tiimoilta kenenkään miehenhän ei enää koskaan tarvitsisi pelätä joutuvansa huijatuksi isäksi ja elareiden maksajaksi ja aisuriksi jamitänäitäoli.

        Ajatuksesi oli erittäin kannatettava. Naisen ei tarvi syödä hormoneja ja mies voi huoletta panna menemään paljaalla (jos ei siis ole tautiriskiä)

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa."

        Otapa nyt ne vaaleanpunaiset mieslasit päästäsi ja havainnoi realiteetteja. Kautta maailman sivun on isiä lähtenyt lätkimään, kun on huomannut, että ei haluakaan ottaa vastuuta lapsesta.

        -pihallatipunen-

        Satoja miljoonia euroja jää nytkin veronmaksajien maksettaviksi, kun isukit ei maksa elatusmaksuja.

        Mutta sehän on naisten vika, ja jäkäjäkä..

        Ei ihme, että nuorten naisten keskuudessa naisten väliset suhteet on lisääntyneet..Eipä tule Hiviä, ei raskaaksi, eikä edes huoritella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksesi oli erittäin kannatettava. Naisen ei tarvi syödä hormoneja ja mies voi huoletta panna menemään paljaalla (jos ei siis ole tautiriskiä)

        -pihallatipunen-

        myönnettäköön ettei ollut ihan täysin oma ideani,
        oon toki jossain joskus jo ottanut esiin sen epäkohdan ettei miehille vieläkään ole käyttökelpoista (raskauden-) ehkäisymenetelmää, kumin ja vasektomian lisäksi..
        https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/terveys/onko-ehkaisy-naisten-asia

        ja tää jatkuva naisten syyllistäminen ja kyttääminen tökkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lain edessä ottaa vastuun ihan jokainen kerta, kerro joku tapaus jossa mies ei olisi ottanut lainmukaista vastuuta ja mikä tapauksessa olisi mennyt pieleen. Syytät taas miehiä mutta onhan myös monta tapausta jossa äiti ei ole ottanut vastuuta lapsesta ja tämä suuntaus on tilastojen mukaan yleistynyt.
        Kysymys onkin, nainen valitsee isän lapselleen ja käyttäytyköön sen mukaisesti. Hittoako valitatte jos paskiaisia olette sänkyyn kädestä pitäen vetäneet?!
        Syyttäkää itseänne, ei se autokaan ojaan mene ilman kuskin virheitä.

        AsianVierestä

        Laki on tässä vähemmän merkitsevä kuin inhimillinen kärsimys. Mitä muistoja itse muistat ajalta, kun olit alle 12 viikon ikäinen sikiö? No et mitään, sen sikiön kärsimys ei ole juuri suurempi kuin ongitun kalan, kun raskaus keskeytetään (niitä keskeytyy jatkuvasti myös ilman lääketieteen puuttumista asiaan).
        Oletko koskaan yrittänyt lohduttaa lasta, jonka koko pieni elämä on ollut kipua, sairaalahoitoja, oppimisvaikeuksia ja leikkauksia, kun hän itkee ettei koskaan tavannut biologista äitiään ja samalla kiroaa häntä ymmärrettyään, että hänen elinkautisensa on seurausta äidin päihteiden käytöstä häntä odottaessaan? Aika vahva näkemys sieltä tulee, miten sellaisen lapsen näkemyksen mukaan olisi pitänyt toimia. Vammainenkin lapsi ymmärtää, että olisi helpompaa jos ei olisi lainkaan syntynyt, mikä on tosi rajua lapsen suusta.
        Olen joskus näitä keskeytyslähetteitä tehnyt. Yksi oli jo toiseen keskeytykseen menossa ollut 14-vuotias, poikaystävä nuorempi, syynä molemmissa yhden (!) pillerin viivästynyt ottaminen. Olisi sitten varmaan kuulunut näiden lasten ryhtyä vanhemmiksi. Tai viiden lapsen äiti, jonka mies kyllästynyt suurperheen arkeen ja häipynyt kun kierukka petti. Tai narkomaaniäiti, joka muutama vuosi myöhemmin, heti vankilasta vapauduttuaan sitten joutui isäoletetun murhaamaksi. Näiden sikiöiden elämä tässä nyt on teille tärkeämpi, kuin näiden jo elävien ihmisten kohtalot.
        Muista sinäkin seuraavan kerran lastesi äitiä paijaillessa tämä. Kun sitten menopaussi osoittautuukin kaksosraskaudeksi neljän entisen jatkoksi, ja jo vähän iäkkäämpinä vanhempina saattekin autistiset kaksoset, kun et ole 10 vuoteen yhtään yötä saanut nukkua ja peset aamuyöllä lastenhuoneen seiniä ulosteesta, kaksosten vähän maalattua vaippojensa sisällöllä, että kannat vastuusi, vaikka kuuskymppiä jo lähenee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitetään tämä hieman vaikeammaksi. Lähtökohtaisesti laki määrää miehen huolehtimaan elatusvelvollisuudesta jos nainen synnyttää lapsen miehelle, kyllä?
        Mies siis ottaa vastuun teostaan lain edessä ihan jokainen kerta, ei kahta sanaa.
        Jos nainen ei katso miestä sopivaksi isäksi niin mitä helvettiä se nussii sellaisten luusereiden kanssa ja vieläpä paljaalla? Jokainen, ihan jokainen saa syyttää VAIN itseään jos saa sukupuolitaudin ja nämä samat naiset taitavat olla niitä jotka lääkäreillä käyvät. Pillu kipee ja viimeisestä abortista ehkä vain 5 kuukautta, voi voi. Jokainen nainen joka antaa paljaalla on jo moraalisesti arveluttavaa, ai ne eivät halua lapsia vai? Ohhoh, olipa yllätys:) Mites tämä sama nainen tulee taas lääkärille ja taitaa olla jo seittämäs mies kierrossa..hah hah.

        AsianVierestä

        Miehen sterilisaatio on ehkäisymenetelmistä luotettavimpia, vain 1,5 naista tuhannesta tulee raskaaksi käytettäessä tätä menetelmää. Hormonikierukka 2 tuhannesta, e-pillerit 3 tuhannesta, naisen sterilisaatio 5 tuhannesta. Näiden lukujen mukaan aika moni noista aborteista johtuukin siitä, ettei käytetä tehokasta ehkäisymenetelmää. Sterilisaatioon mars, jos abortteja vastustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki on tässä vähemmän merkitsevä kuin inhimillinen kärsimys. Mitä muistoja itse muistat ajalta, kun olit alle 12 viikon ikäinen sikiö? No et mitään, sen sikiön kärsimys ei ole juuri suurempi kuin ongitun kalan, kun raskaus keskeytetään (niitä keskeytyy jatkuvasti myös ilman lääketieteen puuttumista asiaan).
        Oletko koskaan yrittänyt lohduttaa lasta, jonka koko pieni elämä on ollut kipua, sairaalahoitoja, oppimisvaikeuksia ja leikkauksia, kun hän itkee ettei koskaan tavannut biologista äitiään ja samalla kiroaa häntä ymmärrettyään, että hänen elinkautisensa on seurausta äidin päihteiden käytöstä häntä odottaessaan? Aika vahva näkemys sieltä tulee, miten sellaisen lapsen näkemyksen mukaan olisi pitänyt toimia. Vammainenkin lapsi ymmärtää, että olisi helpompaa jos ei olisi lainkaan syntynyt, mikä on tosi rajua lapsen suusta.
        Olen joskus näitä keskeytyslähetteitä tehnyt. Yksi oli jo toiseen keskeytykseen menossa ollut 14-vuotias, poikaystävä nuorempi, syynä molemmissa yhden (!) pillerin viivästynyt ottaminen. Olisi sitten varmaan kuulunut näiden lasten ryhtyä vanhemmiksi. Tai viiden lapsen äiti, jonka mies kyllästynyt suurperheen arkeen ja häipynyt kun kierukka petti. Tai narkomaaniäiti, joka muutama vuosi myöhemmin, heti vankilasta vapauduttuaan sitten joutui isäoletetun murhaamaksi. Näiden sikiöiden elämä tässä nyt on teille tärkeämpi, kuin näiden jo elävien ihmisten kohtalot.
        Muista sinäkin seuraavan kerran lastesi äitiä paijaillessa tämä. Kun sitten menopaussi osoittautuukin kaksosraskaudeksi neljän entisen jatkoksi, ja jo vähän iäkkäämpinä vanhempina saattekin autistiset kaksoset, kun et ole 10 vuoteen yhtään yötä saanut nukkua ja peset aamuyöllä lastenhuoneen seiniä ulosteesta, kaksosten vähän maalattua vaippojensa sisällöllä, että kannat vastuusi, vaikka kuuskymppiä jo lähenee...

        Hitto, porkkanaankaan ei enää voi luottaa.
        Naiset menevät nyyhkytarinoiden taakse vaikka 95 % aborteista tehdään 20 - 40 vuotiaille, täysin normaalia seksiä(ei raiskausta) harrastaneille terveille naisille.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Satoja miljoonia euroja jää nytkin veronmaksajien maksettaviksi, kun isukit ei maksa elatusmaksuja.

        Mutta sehän on naisten vika, ja jäkäjäkä..

        Ei ihme, että nuorten naisten keskuudessa naisten väliset suhteet on lisääntyneet..Eipä tule Hiviä, ei raskaaksi, eikä edes huoritella.

        Ne menevät ulosottoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto, porkkanaankaan ei enää voi luottaa.
        Naiset menevät nyyhkytarinoiden taakse vaikka 95 % aborteista tehdään 20 - 40 vuotiaille, täysin normaalia seksiä(ei raiskausta) harrastaneille terveille naisille.

        Kuinkahan moni niistäkin keskeytyksistä tehdään isäoletetun painostuksesta? Näitähän tapahtuu paljon, että nainen haluaisi pitää lapsen, mutta mies painostaa aborttiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne menevät ulosottoon?

        Jos ei ole tuloja, niin ei ole mitä ulosottaa. Toiset pitää tilinkin miinuksella koko ajan, niin mahdotonta on ulosottajan sieltä mitään saada. Kyllä ne maksetaan ihan veronmaksajien yhteisestä pussista.


    • Anonyymi

      Kannatan! 😈

      xL

    • Anonyymi

      Miksi kaikille miehille? Ei kaikki harrasta paneskelua. Jotkut ei edes henkistä seksiä. Seksiä voi tuottaa ja antaa 99llä muullakin tavalla kuin yhtymällä elimellisesti. Yhdyntä ja seksi eivät ole toistensa ainoat synonyymit

      • jaa-a, nyt pistit pahan..

        kai se täytyis sit jotenkin kyetä todentamaan ettei ole yhtään eikä ollenkaan kiinnostunut eikä halukas vaginaaliseen yhdyntään..
        niistä 99 muusta tavasta kun (ilmeisestikkään) ei ole pelkoa tulla raskaaksi, niin en huomioinut niitä tässä abortteihin liittyvässä keskustelussa.

        ja ei tuo väliaikainen sterilisaatio siis poistaisi mieheltä kykyä nauttia seksistä ja saada ejakulaatiota, vain siittiöt puuttuis.


      • Anonyymi

        vaa se se o, ko kuuesosa jokavuotisesta kehittymässä olevasta vauvasadosta telotetaan enneku se ehtii päivänvaloon, ja sitte toisaalta keinohetelmällisesti syntyy yhä suurempi osa vauvoista. Tuskin sentään ketään keinohedelmällisesti syntynyttä raaskitaan aporteerata. Jos siis aborttie määrä putuais kyllin, niin ei tarttis ehkä keinohedelmöittelyä jotta saataisiin pidettyä yllä tämä vajaan 50 000 vuosittainen uusvauvojen määrä. Mutta rahaahan ne tuottavat ja bisnestä, nämä molemmat meiningit, joista toinen syö toisella saatua hyötyä


    • Kyllä se on niin, että miehen on saatava ns. pussit tyhjiks ja siittiöt ulkoilemaan aika ajoin.....
      En ymmärrä miehiä ketkä päätyy sterilisaatioon, enkä usko, et tuo on terveellistäkään....
      Jyrkkä ei!

      Sterilisaatio nostaa miehen riskiä sairastua aggressiiviseen eturauhassyöpään, Harvardin yliopistossa tehty tutkimus osoittaa.
      Suurin riski on miehillä, joiden siemenjohtimet on katkaistu ennen 38 vuoden ikää. Heillä riski aggressiiviseen tai jopa tappavaan eturauhassyöpään oli noussut jopa 20 prosenttia.

      • Anonyymi

        no, ihminen ny muutehi rappioituu, geenivirheitä kertyy, lapsella noin 100 virhettä enemmä kö vanhemmallaan. eli pojasta polvi ruostuu (pojken tycker att knä skall bli röst). Ennen todellaki olivat miehet rautaa. Rautaisin oli Metuselah, joka eli muutamma tuhat v sitten. Sai puhaltaa sp-kaakustaan 969 kynttillää


      • Anonyymi

        Ei muuta ku nyrkkikyllikki soimaan!


      • Anonyymi

        "En ymmärrä miehiä ketkä päätyy sterilisaatioon, enkä usko, et tuo on terveellistäkään....
        Jyrkkä ei!"

        Tässä se taas nähtiin. Heti jos miehen pitäisi tehdä jotain terveydellisesti arveluttavaa, niin se on "jyrkkä ei"....Mutta naisia kyllä kehotat popsimaan hormonaalista ehkäisyä ja hormonihoitoa vaihdevuosiin. Esim. minulta on estrogeenin lääkäri kieltänyt, koska olen sairastanut veritulppia.

        -pihallatipunen-


      • Mitä tuossa luin steriloitujen miesten kokemuksista niin olihan siellä vaikka mitä sivareita kuten olettaa saattaa... Kiva elää kun palleja jomottaa kaiket päivää.
        Orgasmit tuntuvat laimeilta, seksihalut heikkenevät....Ehkäpä mies myöskin operaation jälkeen kokee itsensä jollain tavalla puudeliksi...Kuohituksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En ymmärrä miehiä ketkä päätyy sterilisaatioon, enkä usko, et tuo on terveellistäkään....
        Jyrkkä ei!"

        Tässä se taas nähtiin. Heti jos miehen pitäisi tehdä jotain terveydellisesti arveluttavaa, niin se on "jyrkkä ei"....Mutta naisia kyllä kehotat popsimaan hormonaalista ehkäisyä ja hormonihoitoa vaihdevuosiin. Esim. minulta on estrogeenin lääkäri kieltänyt, koska olen sairastanut veritulppia.

        -pihallatipunen-

        Suosittelen minipillereitä ehkäisyyn..Sisältävät ainoastaan progesteronia, joten se ei sammuta omaa estrogeenituotantoa/ aivolisäkettä kuten e-pillerit... Eikä edellä mainitussa ole myöskään veritulppa riskiä.

        Tiesitkö, että estrogeenin hiipuminen vaihdevuosissa on myöskin terveysriski...mm. Osteoporoosi.
        Mikäli olisin nainen niin ottaisin ilman muuta korvaushoidon vaihdevuosissa...


      • Anonyymi

        no naiset ny o aina ,sieltä paratiisista asti, olleet vankemmin turvallaan kaiken hömppän puoleen. Ensin hyvän ja pahan tiedon puun hetelmään, myöhemmin joihinni elohopearipsiväreihin, lyijyisiin huulimaaleihin, sitten e-pillereihi, superfoodeihin, ötökkäruokaan, naamankäsittelykemikaaleihin, jokaiseen uuteen rokotteeseen jajajajaja......


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Suosittelen minipillereitä ehkäisyyn..Sisältävät ainoastaan progesteronia, joten se ei sammuta omaa estrogeenituotantoa/ aivolisäkettä kuten e-pillerit... Eikä edellä mainitussa ole myöskään veritulppa riskiä.

        Tiesitkö, että estrogeenin hiipuminen vaihdevuosissa on myöskin terveysriski...mm. Osteoporoosi.
        Mikäli olisin nainen niin ottaisin ilman muuta korvaushoidon vaihdevuosissa...

        Oletko kenties joku gynekologi?

        "Mikäli olisin nainen niin ottaisin ilman muuta korvaushoidon vaihdevuosissa..."

        Niin mutta kun sinä et ole nainen...Minä olen, ja päätän mitä kehooni päästän.

        Jos minä olisin mies, niin ilman muutan haluaisin sterilisaation, ihan naiseni terveyttä ajatellen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties joku gynekologi?

        "Mikäli olisin nainen niin ottaisin ilman muuta korvaushoidon vaihdevuosissa..."

        Niin mutta kun sinä et ole nainen...Minä olen, ja päätän mitä kehooni päästän.

        Jos minä olisin mies, niin ilman muutan haluaisin sterilisaation, ihan naiseni terveyttä ajatellen.

        Haluaisitko, että olisin gynekologisi?.....Ehkäpä voisin perustaa yksityisklinikan;)

        Tottakai päätät..Minähän tässä vain opastan, en ohjeista.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Haluaisitko, että olisin gynekologisi?.....Ehkäpä voisin perustaa yksityisklinikan;)

        Tottakai päätät..Minähän tässä vain opastan, en ohjeista.

        En todellakaan haluaisi sinua gynekologikseni.

        Sinä voit ihan vapaasti opastaa niitä neitsykäisiä, joilta ilmeisesti puuttuu vielä omat mielipiteet ja oman kehonsa tuntemus. Ehkä heille pystyt "pätemään".


      • Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan haluaisi sinua gynekologikseni.

        Sinä voit ihan vapaasti opastaa niitä neitsykäisiä, joilta ilmeisesti puuttuu vielä omat mielipiteet ja oman kehonsa tuntemus. Ehkä heille pystyt "pätemään".

        Hähähä..Jotenkin arvasin reagtiosi.... Relaa vähän.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Hähähä..Jotenkin arvasin reagtiosi.... Relaa vähän.

        Mä relaan muualla kuin täällä.

        Se on muuten "reaktio".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä relaan muualla kuin täällä.

        Se on muuten "reaktio".

        Joo, mut ei sen toisten ihmisten loukkamiseen pyrkimisenkään pitäisi olla mikään päämäärä, vaikka netissä anonyyminä meuhaakin..
        Mun mielestä täällä on melko kitkerää porukkaa...
        Tulee näistä mies vs nais väännöistä mieleen ihan pikkulapset ketkä pilkkaa toisiaan kilpaa..


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Joo, mut ei sen toisten ihmisten loukkamiseen pyrkimisenkään pitäisi olla mikään päämäärä, vaikka netissä anonyyminä meuhaakin..
        Mun mielestä täällä on melko kitkerää porukkaa...
        Tulee näistä mies vs nais väännöistä mieleen ihan pikkulapset ketkä pilkkaa toisiaan kilpaa..

        En pyri loukkaamaan mutta en vain pidä siitä, miten tuputat omia mielipiteitäsi ja "neuvojasi".

        Et tosin ole ainoa, esim. Harmis on hyvin saman tyyppinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En pyri loukkaamaan mutta en vain pidä siitä, miten tuputat omia mielipiteitäsi ja "neuvojasi".

        Et tosin ole ainoa, esim. Harmis on hyvin saman tyyppinen.

        Joo, mä tiedän ettet pidä...Palstalla on paljon peenis kateudesta kärsiviä feministejä..;)
        No niin..Öitä sunny. Huomiseen.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Joo, mut ei sen toisten ihmisten loukkamiseen pyrkimisenkään pitäisi olla mikään päämäärä, vaikka netissä anonyyminä meuhaakin..
        Mun mielestä täällä on melko kitkerää porukkaa...
        Tulee näistä mies vs nais väännöistä mieleen ihan pikkulapset ketkä pilkkaa toisiaan kilpaa..

        Mutta olethan itsekin osallistunut niihin vääntöihin.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Suosittelen minipillereitä ehkäisyyn..Sisältävät ainoastaan progesteronia, joten se ei sammuta omaa estrogeenituotantoa/ aivolisäkettä kuten e-pillerit... Eikä edellä mainitussa ole myöskään veritulppa riskiä.

        Tiesitkö, että estrogeenin hiipuminen vaihdevuosissa on myöskin terveysriski...mm. Osteoporoosi.
        Mikäli olisin nainen niin ottaisin ilman muuta korvaushoidon vaihdevuosissa...

        Sinä et miehenä tiedä mitään naisen kehosta etkä hormonitoiminnasta. Estrogeeni on oikeastaan myrkky nykyään koska xenoestrogeenia on pumpattu meihin monia kymmeniä vuosia. Naisten kehot ovat ylitäynnä estrogeenia tai keho ei osaa käyttää sitä enää oikein. Naisten syövät ja endometrioosi ovat estrogeeni herkkiä joten kyllä,pumppaamaan vaan lisää sitä moskaa sisuskaluihin. Jos miehet olisivat hiljaa naisten keho toiminnoista ja abortista,kiitos.


      • mites kun jopa miesasiamiehet ovat väliaikaisen sterilisaation aiheuttavan Vasalgel-nimeä kantavan valmisteen kannalla..?

        https://www.miesasia.fi/2014/07/maailman-paras-ehkaisy-menetelma.html

        Lisää Vasalgelistä,

        https://www.vice.com/en_ca/article/3b45gk/the-best-birth-control-might-be-for-men-and-no-one-can-have-it

        eturauhassyövän suhteen olen monien miesasiamiesten kanssa samoilla linjoilla vaatimuksena saada miehille vastaavat seulonnat, mitä naisilla on kohdunkaulansyövän osalta.

        naisten hormonaalisesta ehkäisystä taas jostain luin, et jos niitä kehiteltäis vasta tähän maailmanaikaan, markkinoilletulo tod. näk. viivästyisi kaikkien sivuvaikutusten vuoksi. 60-luvulla oli lääkevalmisteiden suhteen hieman erilaiset standardit kui tänäpäivänä..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        mites kun jopa miesasiamiehet ovat väliaikaisen sterilisaation aiheuttavan Vasalgel-nimeä kantavan valmisteen kannalla..?

        https://www.miesasia.fi/2014/07/maailman-paras-ehkaisy-menetelma.html

        Lisää Vasalgelistä,

        https://www.vice.com/en_ca/article/3b45gk/the-best-birth-control-might-be-for-men-and-no-one-can-have-it

        eturauhassyövän suhteen olen monien miesasiamiesten kanssa samoilla linjoilla vaatimuksena saada miehille vastaavat seulonnat, mitä naisilla on kohdunkaulansyövän osalta.

        naisten hormonaalisesta ehkäisystä taas jostain luin, et jos niitä kehiteltäis vasta tähän maailmanaikaan, markkinoilletulo tod. näk. viivästyisi kaikkien sivuvaikutusten vuoksi. 60-luvulla oli lääkevalmisteiden suhteen hieman erilaiset standardit kui tänäpäivänä..

        Onkologit eivät suosittele PSA-tutkimuksen käyttöä terveiden miesten eturauhassyövän seulonnassa, koska PSA-koe ei ole tarpeeksi spesifi. PSA voi suurentua muusta kuin syövästä johtuen, toisaalta PSA-arvo ei aina suurene syövästä huolimatta. Ts. koe tuottaa paljon ns vääriä positiivisia tuloksia ja osa todellisista syövistä jää piiloon.

        Papa-koe puolestaan on hyvin tarkka, näin ollen näitä kahta testiä ei voi rinnastaa, joka ei puolestaan tarkoita sitä etteikö prostatasyöpäänkin tulisi tarpeeksi tarkkaa seulontamenetelmää löytää ja etteikö tutkijat koko ajan sen eteen töitä tekisi.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkologit eivät suosittele PSA-tutkimuksen käyttöä terveiden miesten eturauhassyövän seulonnassa, koska PSA-koe ei ole tarpeeksi spesifi. PSA voi suurentua muusta kuin syövästä johtuen, toisaalta PSA-arvo ei aina suurene syövästä huolimatta. Ts. koe tuottaa paljon ns vääriä positiivisia tuloksia ja osa todellisista syövistä jää piiloon.

        Papa-koe puolestaan on hyvin tarkka, näin ollen näitä kahta testiä ei voi rinnastaa, joka ei puolestaan tarkoita sitä etteikö prostatasyöpäänkin tulisi tarpeeksi tarkkaa seulontamenetelmää löytää ja etteikö tutkijat koko ajan sen eteen töitä tekisi.

        -flowersreally-

        aa, kiitos tiedosta.
        mää en kovin tarkkaan oo perillä näistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkologit eivät suosittele PSA-tutkimuksen käyttöä terveiden miesten eturauhassyövän seulonnassa, koska PSA-koe ei ole tarpeeksi spesifi. PSA voi suurentua muusta kuin syövästä johtuen, toisaalta PSA-arvo ei aina suurene syövästä huolimatta. Ts. koe tuottaa paljon ns vääriä positiivisia tuloksia ja osa todellisista syövistä jää piiloon.

        Papa-koe puolestaan on hyvin tarkka, näin ollen näitä kahta testiä ei voi rinnastaa, joka ei puolestaan tarkoita sitä etteikö prostatasyöpäänkin tulisi tarpeeksi tarkkaa seulontamenetelmää löytää ja etteikö tutkijat koko ajan sen eteen töitä tekisi.

        -flowersreally-

        Voitaisiin ihan hyvin korvata verovähennyksinä miehille se, että verorahoin kustannettu terveydenhuolto kohdennetaan sukupuolten tasa-arvon vastaisesti erityisesti naisten terveydenhuoltoon.

        Samoin pienemmät eläkemaksut olisi jees, koska miehet kuitenkin eläkevuosia viettävät keskimäärin niin paljon vähemmän. On se ihan perkeleestä että miesten pitää maksaa naisten eläkkeet.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Voitaisiin ihan hyvin korvata verovähennyksinä miehille se, että verorahoin kustannettu terveydenhuolto kohdennetaan sukupuolten tasa-arvon vastaisesti erityisesti naisten terveydenhuoltoon.

        Samoin pienemmät eläkemaksut olisi jees, koska miehet kuitenkin eläkevuosia viettävät keskimäärin niin paljon vähemmän. On se ihan perkeleestä että miesten pitää maksaa naisten eläkkeet.

        Ja naisille voitaisiin korvata verovähennyksinä se, että miehet kuluttavat suurimman osan verorahoin kustannetun terveydenhoidon resursseista, koska miehet sairastuvat huomattavasti useammin kammottavista elintavoistaan johtuviin sydän- ja verisuonisairauksiin, alkoholista johtuviin sairauksiin, agressiivisuutensa ja holtittomuutensa kautta saattuihin lukuisiin vammoihin (auto-onnettomuudet, tappeluista tai "urheilusta" saadut aivovammat) jne. jne.

        Miesten olisi helppo nauttia eläkkeistä jos pitäisivät itsestään ja kanssaihmisistä yhtä hyvää huolta kuin naiset. Että nosta vaan sinäkin se söpö peppusi ja kuluta muutakin kuin sitä setämersusi satulaa.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisille voitaisiin korvata verovähennyksinä se, että miehet kuluttavat suurimman osan verorahoin kustannetun terveydenhoidon resursseista, koska miehet sairastuvat huomattavasti useammin kammottavista elintavoistaan johtuviin sydän- ja verisuonisairauksiin, alkoholista johtuviin sairauksiin, agressiivisuutensa ja holtittomuutensa kautta saattuihin lukuisiin vammoihin (auto-onnettomuudet, tappeluista tai "urheilusta" saadut aivovammat) jne. jne.

        Miesten olisi helppo nauttia eläkkeistä jos pitäisivät itsestään ja kanssaihmisistä yhtä hyvää huolta kuin naiset. Että nosta vaan sinäkin se söpö peppusi ja kuluta muutakin kuin sitä setämersusi satulaa.

        -flowersreally-

        Tuota kun oikein miettii, niin naisille ei kyllä jäisi veroja maksettavaksi ollenkaan. Että hyvä ehdotus.
        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisille voitaisiin korvata verovähennyksinä se, että miehet kuluttavat suurimman osan verorahoin kustannetun terveydenhoidon resursseista, koska miehet sairastuvat huomattavasti useammin kammottavista elintavoistaan johtuviin sydän- ja verisuonisairauksiin, alkoholista johtuviin sairauksiin, agressiivisuutensa ja holtittomuutensa kautta saattuihin lukuisiin vammoihin (auto-onnettomuudet, tappeluista tai "urheilusta" saadut aivovammat) jne. jne.

        Miesten olisi helppo nauttia eläkkeistä jos pitäisivät itsestään ja kanssaihmisistä yhtä hyvää huolta kuin naiset. Että nosta vaan sinäkin se söpö peppusi ja kuluta muutakin kuin sitä setämersusi satulaa.

        -flowersreally-

        Koska on selvästi epätietoisutta ja erimielisyyttä kuka yhteiskunnan veroilla kustannettuja resursseja kuluttaa, niin on oikeudenmukaisinta viedä yhteiskunnalta resurssit ja antaa ihmisten hoitaa asiansa ja terveytensä kuten parhaaksi katsovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisille voitaisiin korvata verovähennyksinä se, että miehet kuluttavat suurimman osan verorahoin kustannetun terveydenhoidon resursseista, koska miehet sairastuvat huomattavasti useammin kammottavista elintavoistaan johtuviin sydän- ja verisuonisairauksiin, alkoholista johtuviin sairauksiin, agressiivisuutensa ja holtittomuutensa kautta saattuihin lukuisiin vammoihin (auto-onnettomuudet, tappeluista tai "urheilusta" saadut aivovammat) jne. jne.

        Miesten olisi helppo nauttia eläkkeistä jos pitäisivät itsestään ja kanssaihmisistä yhtä hyvää huolta kuin naiset. Että nosta vaan sinäkin se söpö peppusi ja kuluta muutakin kuin sitä setämersusi satulaa.

        -flowersreally-

        On totta, että suurinosa sairauksista on itse aiheutettuja...
        Ylipaino on juurisyy lukemattomille sairauksille ja merkittävä kuluerä julkisessa terveydenhuollossa.

        Ratkausuksi ehdottaisin painoindeksiin perustuvaa verolisää..
        Toteutus:
        Ihmiset punnittaisiin terveyskeskuksessa vuosittain ja tuolloin määritellään painoindeksi.
        --> Kun painoindeksi ylittää 25, niin jokainen yli menevä yksikkö tarkoittaisi 1% bruttotuloihin. Eli painoindeksillä 30 sinä maksaisit 5%:in indeksilisää...

        Tämä kannustaisi ihmisiä terveellisempiin elämäntapoihin, liikkumaan ja näkyisi katukuvassakin 100% varmuudella..Samalla kun valtio säästäisi merkittävästi rahaa alentuneissa terveydenhuoltokustannuksissa................Ihmiset tarvitsevat porkkanaa..Jonkin syyn tehdä jotain. Raha on useimmille varsin tehokas motivaattori.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Koska on selvästi epätietoisutta ja erimielisyyttä kuka yhteiskunnan veroilla kustannettuja resursseja kuluttaa, niin on oikeudenmukaisinta viedä yhteiskunnalta resurssit ja antaa ihmisten hoitaa asiansa ja terveytensä kuten parhaaksi katsovat.

        Marttyyrius ei pue sua. Aurinkoista päivää ny kummiskin (ja muista lounas).
        -flowers-


      • blade83 kirjoitti:

        On totta, että suurinosa sairauksista on itse aiheutettuja...
        Ylipaino on juurisyy lukemattomille sairauksille ja merkittävä kuluerä julkisessa terveydenhuollossa.

        Ratkausuksi ehdottaisin painoindeksiin perustuvaa verolisää..
        Toteutus:
        Ihmiset punnittaisiin terveyskeskuksessa vuosittain ja tuolloin määritellään painoindeksi.
        --> Kun painoindeksi ylittää 25, niin jokainen yli menevä yksikkö tarkoittaisi 1% bruttotuloihin. Eli painoindeksillä 30 sinä maksaisit 5%:in indeksilisää...

        Tämä kannustaisi ihmisiä terveellisempiin elämäntapoihin, liikkumaan ja näkyisi katukuvassakin 100% varmuudella..Samalla kun valtio säästäisi merkittävästi rahaa alentuneissa terveydenhuoltokustannuksissa................Ihmiset tarvitsevat porkkanaa..Jonkin syyn tehdä jotain. Raha on useimmille varsin tehokas motivaattori.

        Mä en ainakaan halua mitään byrokraattia kannustamaan mihinkään vaan pelkästään jättämään rauhaan. Ihan sama tuleeko joku tarjoamaan keppiä tai porkkanaa, niin löytää sen hanuristaan.

        Painoindeksi toimii mittarina kansoille ja väestölle, mutta on huono mittari mittamaan yksittäisiä ihmisiä. Paino jaettuna pituuden neliöllä ei fysiikan vuoksi voi olla täydellinen, koska liha ja läski on kaksiulotteista vain piirrettyjen maailmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marttyyrius ei pue sua. Aurinkoista päivää ny kummiskin (ja muista lounas).
        -flowers-

        Kiitos samoin. On niin perkeleen kiiree pelastaa maailmaa ilmastonmuutokselta ettei ehdi lounaalle.


      • scrg kirjoitti:

        Mä en ainakaan halua mitään byrokraattia kannustamaan mihinkään vaan pelkästään jättämään rauhaan. Ihan sama tuleeko joku tarjoamaan keppiä tai porkkanaa, niin löytää sen hanuristaan.

        Painoindeksi toimii mittarina kansoille ja väestölle, mutta on huono mittari mittamaan yksittäisiä ihmisiä. Paino jaettuna pituuden neliöllä ei fysiikan vuoksi voi olla täydellinen, koska liha ja läski on kaksiulotteista vain piirrettyjen maailmassa.

        Ylipaino on ylipainoa ihan sama missä muodossa sitä massaa kannetaan..Jos on tarve bodata/roinata itsensä mössösiaksi, niin joutaa myöskin maksaa siitä.

        Julkisesta terveydenhuollosta en lähtisi luopumaan, vaikka sekin toki kannustaisi ottamaan vastuuta itsestään, mutta itse näkisin tuon olevan katastrofi Suomalaiselle hyvinvointi yhteiskunnalle....Toisaalta se lopettaisi Suomen velkaantumisen ja säästöjä kertyisi n. 21 miljardia vuositasolla..Tämä takaisi merkittävät veroalet ja toisaalta laittaisi terveyspalveluja käyttävät maksamaan itse oman elämäntapansa.


      • blade83 kirjoitti:

        Ylipaino on ylipainoa ihan sama missä muodossa sitä massaa kannetaan..Jos on tarve bodata/roinata itsensä mössösiaksi, niin joutaa myöskin maksaa siitä.

        Julkisesta terveydenhuollosta en lähtisi luopumaan, vaikka sekin toki kannustaisi ottamaan vastuuta itsestään, mutta itse näkisin tuon olevan katastrofi Suomalaiselle hyvinvointi yhteiskunnalle....Toisaalta se lopettaisi Suomen velkaantumisen ja säästöjä kertyisi n. 21 miljardia vuositasolla..Tämä takaisi merkittävät veroalet ja toisaalta laittaisi terveyspalveluja käyttävät maksamaan itse oman elämäntapansa.

        Ylipaino on ylipainoa, mutta painoindeksi ei ole oikea mittari määrittelemään yksilötasolla onko joku ylipainoinen vai ei. Se ei ole oikea vaikka joku terveydenhuollon ylipappi painoindeksirajat naulaisi jokaisen terveskeskuksen oveen.

        Vaikka haluaisi käyttää pelkästään ihmisen painoa ja pituutta tunnusluvun laskemiseen, niin löytyisi paljon paremmin kuvaava kaava kuin paino/pituus^2. Olen nähnyt jossain esim. ehdotuksen paino/pituus^2.3 .


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kiitos samoin. On niin perkeleen kiiree pelastaa maailmaa ilmastonmuutokselta ettei ehdi lounaalle.

        Ja sukatkin tietty sandaaleissa?
        -flowersreally-


      • blade83 kirjoitti:

        Mitä tuossa luin steriloitujen miesten kokemuksista niin olihan siellä vaikka mitä sivareita kuten olettaa saattaa... Kiva elää kun palleja jomottaa kaiket päivää.
        Orgasmit tuntuvat laimeilta, seksihalut heikkenevät....Ehkäpä mies myöskin operaation jälkeen kokee itsensä jollain tavalla puudeliksi...Kuohituksi.

        Kyllä sitä voi ihan hyvin miehetkin mennä sterilisaatioon, sillä ei se lasten hankinta ja hankintakyky ole mitenkään tärkeitä asioita miehelle, varsinkaan jos ei halua/aio niitä lapsia hankkia.

        Tuskin siitä minkäänlaisia terveydellisiä haittoja on, kun lääkärit ovat niitä kuitenkin jo vuosikausia tehneet ja kun länsimaissa nämä operaatiot tehdään hyvin ja kliinisessä ympäristössä, eikä kuten jossain kehitysmaissa. Eiköhän ne lääkärit olisi niistä haitoista ja terveysriskeistä jo kertoneet, jos niitä olisi olemassa.

        Onhan se muutenkin erittäin hyvä näin tasa-arvon nimissä, että myös miehet voivat mennä sterilisaatioon, ettei se ole vain pelkästään naisten asia.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Joo, mä tiedän ettet pidä...Palstalla on paljon peenis kateudesta kärsiviä feministejä..;)
        No niin..Öitä sunny. Huomiseen.

        Emminä vaan haluasi peenistä joka reagoi tahdosta riippumattomasti sopimattomissa paikoissa. Ei kateutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emminä vaan haluasi peenistä joka reagoi tahdosta riippumattomasti sopimattomissa paikoissa. Ei kateutta.

        Peenis kateudella ei tarkoiteta niinkään penistä itsessään, vaan lähinnä sitä, että feministit tuntevat alemmuuden tunteita/ heikkoa itsetuntoa ylipäätään miehiä kohtaan..Heillä on alemmuuskompleksi...He näkevät vihollisia kaikkialla. Miksi miehet ovat meidän yläpuolella - he kysyvät itseltään.
        Tämä ilmenee selkeästi vastareaktiona: - vihamielisyytenä sekä pätemisen tarpeena...Hyvänä esimerkkinä myöskin nämä viimeaikojen meetoo kampanjat...Mies ei tosiasiassa tarkoittanut mitään pahaa, mutta äärimmäiseen herkkyyteen ajautunut feministi koki tulleensa ahdistelluksi. -Huumorintaju oli muuntunut vihamielisyydeksi..
        - Entisaikojen hyvä itsetuntoinen nainen olisi ottanut asian huumorilla.


      • blade83 kirjoitti:

        Peenis kateudella ei tarkoiteta niinkään penistä itsessään, vaan lähinnä sitä, että feministit tuntevat alemmuuden tunteita/ heikkoa itsetuntoa ylipäätään miehiä kohtaan..Heillä on alemmuuskompleksi...He näkevät vihollisia kaikkialla. Miksi miehet ovat meidän yläpuolella - he kysyvät itseltään.
        Tämä ilmenee selkeästi vastareaktiona: - vihamielisyytenä sekä pätemisen tarpeena...Hyvänä esimerkkinä myöskin nämä viimeaikojen meetoo kampanjat...Mies ei tosiasiassa tarkoittanut mitään pahaa, mutta äärimmäiseen herkkyyteen ajautunut feministi koki tulleensa ahdistelluksi. -Huumorintaju oli muuntunut vihamielisyydeksi..
        - Entisaikojen hyvä itsetuntoinen nainen olisi ottanut asian huumorilla.

        taas tätä "vitsihuumoria" näköjään..

        eräs nainen kertoi kirjassaan kohdanneensa parikymppisenä ensimmäisen kerran seksuaalista häirintää silloisella työpaikallaan, pomomies oli pyytänyt syliinsä istumaan että niinko tutkittais tässä yhdessä neitokaisen viimeisintä työnäytettä..
        no tää mimmi oli sit istunu siihen syliin, ja kun ei mikään pikkuinen ja kevyt henkilö ollut niin nauttinut siitä itseään pienemmän pomomiehen ahdingosta ahterinsa alla.

        mää en oo koskaan kysynyt miksi miehet olis mun yläpuolella, kun ei ne todellisuudessa ole.
        hirveen monelle miehelle taas tulee se pätemisen tarve ja kaapin näyttämisen hinku ja ylipäätään niinku joka asiaan puuttuminen ja vastaan vänkääminen ja vääristely, jos ei olekaan siihen "perinteiseen naisen malliin" sopiva.

        minä en vihaa miehiä. vihaan typeriä ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sukatkin tietty sandaaleissa?
        -flowersreally-

        Sukat on ja pysyy mutta sandaalikausi on vielä avaamatta.

        Skype-helvetti vie ison osan päivästä. Pitääkö sitä oikeasti varata kalenteriin erikseen lounasaika?


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Peenis kateudella ei tarkoiteta niinkään penistä itsessään, vaan lähinnä sitä, että feministit tuntevat alemmuuden tunteita/ heikkoa itsetuntoa ylipäätään miehiä kohtaan..Heillä on alemmuuskompleksi...He näkevät vihollisia kaikkialla. Miksi miehet ovat meidän yläpuolella - he kysyvät itseltään.
        Tämä ilmenee selkeästi vastareaktiona: - vihamielisyytenä sekä pätemisen tarpeena...Hyvänä esimerkkinä myöskin nämä viimeaikojen meetoo kampanjat...Mies ei tosiasiassa tarkoittanut mitään pahaa, mutta äärimmäiseen herkkyyteen ajautunut feministi koki tulleensa ahdistelluksi. -Huumorintaju oli muuntunut vihamielisyydeksi..
        - Entisaikojen hyvä itsetuntoinen nainen olisi ottanut asian huumorilla.

        "Miksi miehet ovat meidän yläpuolella - he kysyvät itseltään."

        Häh? No ei tosiaan, ei ole koskaan tullut mieleen että olis. :D Lähinnä ärsyttää miehet jotka haluaa päteä ja luulee olevansa itse parempia.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Sukat on ja pysyy mutta sandaalikausi on vielä avaamatta.

        Skype-helvetti vie ison osan päivästä. Pitääkö sitä oikeasti varata kalenteriin erikseen lounasaika?

        Miten niin sandaalikausi on avaamatta?

        Ja pitää. Joko kävit, jos et, niin hopi hopi.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin sandaalikausi on avaamatta?

        Ja pitää. Joko kävit, jos et, niin hopi hopi.

        -flowers-

        Vielä tuli pari viikkoa sitten lunta. Eihän sitä nyt lumisohjossa sandaaleissa tarpomaan, kun pysyy muutenkin viileänä.

        Tänään olen syönyt jo aamupalan ja lounaan jälkkäreineen. Ehdotan elintason mittariksi viikossa syötyjen jälkiruokien määrää.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Vielä tuli pari viikkoa sitten lunta. Eihän sitä nyt lumisohjossa sandaaleissa tarpomaan, kun pysyy muutenkin viileänä.

        Tänään olen syönyt jo aamupalan ja lounaan jälkkäreineen. Ehdotan elintason mittariksi viikossa syötyjen jälkiruokien määrää.

        No siihen sulle sitten vielä jälkkärivero.

        En kyllä muuten kaipaa Skype-helvettiä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siihen sulle sitten vielä jälkkärivero.

        En kyllä muuten kaipaa Skype-helvettiä.

        -flowersreally-

        Meillähän oikeasti on käänteinen jälkkärivero.

        Maailmassa, jossa palkka maksettaisiin pelkästään rahana jää pelkästään palkansaajan omaksi valinnaksi haluaako hän ostaa jälkkäreitä vai jotakin muuta. Minulle palkkaa maksetaan rahan lisäksi verotuettuina lounas-, liikunta- ja kulttuuriseteleinä.

        Odotan uudelta hallitukselta innokkaita toimia asian suhteen. Lounassetelin tilalle kasvislounasseteli, kulttuurisetelin tilalle paremmankulttuurinseteli ja noh, liikuntasetelit tietenkin pois, koska liikuntaseteli käytännössä aiheuttaa co2-päästöjä. Hiihdämme töihin kesät talvet hirmupakkasissa ylämäkeen mennen tullen kuten ennen vanhaan. Kotona emme liiku, vaan pyrimme pysymään leposykkeessä.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Meillähän oikeasti on käänteinen jälkkärivero.

        Maailmassa, jossa palkka maksettaisiin pelkästään rahana jää pelkästään palkansaajan omaksi valinnaksi haluaako hän ostaa jälkkäreitä vai jotakin muuta. Minulle palkkaa maksetaan rahan lisäksi verotuettuina lounas-, liikunta- ja kulttuuriseteleinä.

        Odotan uudelta hallitukselta innokkaita toimia asian suhteen. Lounassetelin tilalle kasvislounasseteli, kulttuurisetelin tilalle paremmankulttuurinseteli ja noh, liikuntasetelit tietenkin pois, koska liikuntaseteli käytännössä aiheuttaa co2-päästöjä. Hiihdämme töihin kesät talvet hirmupakkasissa ylämäkeen mennen tullen kuten ennen vanhaan. Kotona emme liiku, vaan pyrimme pysymään leposykkeessä.

        Kyl kyl. Ja hiihtäessä ei tarvitsisi verovaroin kustannettuja teitä, rataverkkoja eikä paljon muutakaan.

        Mä muuten odotan edelleen sitä diagnoosia itsestäni, jonka joskus kauan sitten lupasit.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl kyl. Ja hiihtäessä ei tarvitsisi verovaroin kustannettuja teitä, rataverkkoja eikä paljon muutakaan.

        Mä muuten odotan edelleen sitä diagnoosia itsestäni, jonka joskus kauan sitten lupasit.

        -flowersreally-

        Mikä diagnoosi? En mä ihan kaikkea muista.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Mikä diagnoosi? En mä ihan kaikkea muista.

        Se liittyi siihen, miksi ihmiset palstailee.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se liittyi siihen, miksi ihmiset palstailee.

        -flowers-

        Jaah, jollain tavalla se on merkityksen hakemista. Palstakirjoituksille saa jonkinlaista palautetta ja ehkä kaipaamme palautetta myös sellaisille ajatuksille, jota emme halua jakaa lähelle.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Jaah, jollain tavalla se on merkityksen hakemista. Palstakirjoituksille saa jonkinlaista palautetta ja ehkä kaipaamme palautetta myös sellaisille ajatuksille, jota emme halua jakaa lähelle.

        Toi nyt on vähän kuin kuolintodistuksessa kuolinsyyksi merkitty "sydämenpysähdys".

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi nyt on vähän kuin kuolintodistuksessa kuolinsyyksi merkitty "sydämenpysähdys".

        -flowers-

        Eli kaivataan selitystä mikä moiseen pysähdyksen johti... Jokin elämässä kohdannut odottamaton ja sovittamaton epäkohta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Eli kaivataan selitystä mikä moiseen pysähdyksen johti... Jokin elämässä kohdannut odottamaton ja sovittamaton epäkohta.

        Sä kyllä pystyisit paljon tarkempaankin analyysiin, mutta eipä kai se kukko käskien laula.

        -flowers-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä kyllä pystyisit paljon tarkempaankin analyysiin, mutta eipä kai se kukko käskien laula.

        -flowers-

        Analyysi perustuisi sitten johonkin sellaiseen, että kuin käytäisiin pianon koskettimet läpi ja kuunneltaisiin mistä kohtaa on epävireessä tai kieli poikki. Mutta enemmän kuunnellaan musiikkia ja jotkut sävelet ei vain koskaan soi tai kappaleet valitaan niin, ettei kaikki koskettimia tarvita.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Analyysi perustuisi sitten johonkin sellaiseen, että kuin käytäisiin pianon koskettimet läpi ja kuunneltaisiin mistä kohtaa on epävireessä tai kieli poikki. Mutta enemmän kuunnellaan musiikkia ja jotkut sävelet ei vain koskaan soi tai kappaleet valitaan niin, ettei kaikki koskettimia tarvita.

        Jaa että tynkä sinfonia. Ok.

        -flowers-


    • Minun on myönnettävä että en ole tänään ollut kaikkein terävimmilläni, mutta en oikein pysty rinnastamaan sterilisaatiota ja aborttia keskenään. Sterilisaatio en nimenomaan ehkäisykeino enkä aborttia ihan nyt sellaiseksi rinnastaisi.

      Mutta jos nyt mietitään tätä ajatusta niin hyvä paikkahan tuon suoritamiselle on varusmiespalvelus, siinä samalla kun annetaan rokotus niin samalla johtimet tukkoon. Viikon vapautus sulkeis-, taistelu- ja marssiharjoituksesta ja homma ohi. Ne ketkä eivät mene aseelliseen palvelukseen niin ei muuta kuin kutsunnoissa homma saatetaan tehdyksi.
      No nyt on johtimet tukittu ja aikanaan se tyttöystävä löytyy, hänestä tulee vaimo. Koulu ja työelämänkin haaveet aikanaan toteutuvat ja lapsia voisi alkaa miettimään. Jostakin syystä sitä rakkauden hedelmää ei vain ala tulla joten mies menee tutkimukseen. Siellä todetaan että väliaikaisen sterilisaation vaikutukset ovat samat kuin pysyvässä. Vajaalla 25% miehistä ei siittiön tuotanto palaudu siittiövasta-aineiden muodostumisen vuoksi ja muillakin on ongelmia siittiöiden määrä ja liikkuvuuden kanssa.
      Koska sterilisaatio on kestänyt näin kauan ja naisenkin ikäkin normaalin ensisynnyttäjän tasolla on hedelmöityksen onnistuminen alle 50% luokkaa.

      Kirjoitan nyt kuitenkin tähän onnellisen lopun. Juuri kun nainen on syyllistänyt miehen tuhkamunaksi ja pullanmurujen sylkijäksi niin mies muistaa että hänhän pisti nuorena siimahäntiä pakkaseen. Todella, sieltä karpalopurkkien ja hirvenlihan vierestä rasia taas löytyi ja mikrotuksen jälkeen nokkamukista kaataen pölytys onnistui ja perheeseen syntyi kaksoset.

      Toki olisihan tuo linjassa nyky-yhteiskunnan kanssa. Nainen päättää omasta kehosta mutta miehen kehosta päättää yhteiskunta.

      • Anonyymi

        Noin 67% miehistä suorittaa varusmiespalveluksen. Ei kovin kattava.


    • Anonyymi

      Ihmisten moraalikysymykset ovat vaikeita. Lasta kovasti yrittävät masentuvat viikoiksi keskenmenosta, jopa eroavat mutta toisaalla joku yönkiitäjä olisi onnellinen ettei tarvitse ottaa vastuuta.

      • maailma ei ole täydellinen, ihmiset eivät ole täydellisiä.
        enemmän kuin mielelläni soisin ettei kenenkään tarvitsisi turvautua aborttiin.
        ja että jokainen yksilö todella ottaisi vastuun omista tekemisistään.

        meneekö nallekarkit koskaan tasan?


    • Anonyymi

      Tuhkamunien määrä on kasvussa.
      Siinä missä perheiden määrä tilastokeskuksen mukaan on laskenut, kasvaa samaan aikaan lapsettomien parien määrä. Lapsettomia avopareja oli viime vuonna 2 530 edellisvuotta enemmän ja avioparien määrä kasvoi 1 900:lla.

    • Anonyymi

      Ei kun ne abortoidaan, ei kysymys ole lisääntymiskyvystä.
      Kohta 20 % raskauksista päätyy aborttiin eikä sitä palstalutkat pidä ongelmana.

      • Anonyymi

        vuonna -73 n 23 000 raskautta lopetettiin ja 57500 sallittiin kulkea päätökseensä. Net olivatkin ison rommauksen vusia sieltä 1966:sta 1973:een


    • Anonyymi

      Vuonna 2016 miesten sterilisaatioiden eli vasektomioiden määrä ylitti Suomessa ensimmäistä kertaa naisten lukemat.

      Miehet kantavat vastuunsa mutta mitä tekevät naiset?

      lutkapalsta

      • Niin? Ylitti _ensimmäistä_ kertaa, vasta vuonna 2016..
        Naisen sterilisaatio tehdään nukutuksessa,
        miehen paikallispuudutuksessa.
        Olisko pikkasen niinku eroa?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin? Ylitti _ensimmäistä_ kertaa, vasta vuonna 2016..
        Naisen sterilisaatio tehdään nukutuksessa,
        miehen paikallispuudutuksessa.
        Olisko pikkasen niinku eroa?

        Ne jatka ovat sterilisaation kannalla voisivat itse mennä sterilisoimaan itsensä, puheille katetta.
        Ne jotka kantavat vastuunsa ja kasvattavat syntyneet lapsensa toivon nautinnollisia hetkiä, onhan se seksi parasta ilman mitään ehkäisyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne jatka ovat sterilisaation kannalla voisivat itse mennä sterilisoimaan itsensä, puheille katetta.
        Ne jotka kantavat vastuunsa ja kasvattavat syntyneet lapsensa toivon nautinnollisia hetkiä, onhan se seksi parasta ilman mitään ehkäisyä.

        Ehdottomasti menisin, jos sellainen olisi tarpeen.

        Kannatko itse vastuusi, vai oletko pelkkä uhriutuja?


    • Anonyymi

      Muslimeilla on paljon helpompaa.

      Islamilainen käytäntö edellyttää, että nuoret ovat neitsyitä mennessään ensimmäistä kertaa naimisiin. Perinteisissä yhteisöissä suku on hääyön jälkeen kokoontunut toteamaan morsiamen neitsyyden, jonka todisteena on esitelty veren tahraama lakana. Nykyään tapa on katoamassa. Mikäli sulhanen kuitenkin toteaa ettei morsian ole neitsyt, tämä aiheuttaa suuren häpeän koko morsiamen perheelle ja avioliitto voidaan mitätöidä. Koska neitsyyden säilyttäminen on niin tärkeää, jotkut musliminaiset turvautuvat immenkalvon korjausleikkaukseen neitsyyden “palauttamiseksi” ennen hääyötä. Musliminaiset saattavat välttää myös gynekologisia tutkimuksia ennen avioliiton solmimista.

      Avioliiton ulkopuoliset suhteet ovat kiellettyjä, aviottomia lapsia kuitenkin syntyy. Tällaiset “laittomat” lapset ovat arka asia muslimeille, sillä periaatteessa heitä ei pitäisi olla olemassa. Avioton lapsi on häpeä äidilleen ja äidin perheelle. Tällaisten lasten ja heidän äitiensä asemasta on hyvin vaikea saada luotettavaa tietoa.

      Muslimit ovat viisaita ja asettavat vaatimukset naiselle joka kantaa kohtua josta lapsi syntyy.

      • Niin, noissa perinteisissä yhteisöissä on myös varsin tavallista naittaa serkuksia keskenään..


      • Anonyymi

        Juu onhan se hienoa päästä katsomaan että onko se kymmenen vuotias lapsi vielä neitsyt, onpahan kuolokinjoskus korjannut kun jokin vanha ukko on sen hääyönä vienyt.


      • Itse asiassa tuollaiset verilakanat taitavat olla aika harvinaisia - noissa tapauksissa luultavasti joudutaan valuttamaan se veri jostain muualta tai ajoittamaan häät kuukautisiin. Ei todellakaan ole mitenkään tavanomaista, että ensimmäiseen yhdyntä liittyisi verenvuotoa.


    • Anonyymi

      Naisella suuremmat riskit, eli myöskin pitäisi kantaa enemmän vastuuta. Nainenhan sen loppupelissä päättää tapahtuuko mitään, ei sitä tavaraa ole pakko antaa tai sitten voi sekstailla niin ettei riskiä ole.

      • No hyvä.

        Nainen olkoon miehen pää.

        Mies vaietkoon seurakunnassa.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        No hyvä.

        Nainen olkoon miehen pää.

        Mies vaietkoon seurakunnassa.

        Ei siinä ole miehellä merkitystä koska nainen päättää mitä tehdään ja mitä pistetään minnekin. Päättäjällä pitää olla vastuu, jollei taas siihen kykene niin sitten ei pidä yrittää sälyttää vastuuta muiden kontollekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä ole miehellä merkitystä koska nainen päättää mitä tehdään ja mitä pistetään minnekin. Päättäjällä pitää olla vastuu, jollei taas siihen kykene niin sitten ei pidä yrittää sälyttää vastuuta muiden kontollekaan.

        Niin. Ja päättää sit myös ehkäisystä tai sterilisaatiosta, miehen mielipiteestä viis.
        Jos nainen haluaa et miehelle tehdään vasektomia, niin naisen sana on laki.
        Jos on kerran valta päättää, niin tyhmähän sitä olisi jos ei menisi helpoimman kautta..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Niin. Ja päättää sit myös ehkäisystä tai sterilisaatiosta, miehen mielipiteestä viis.
        Jos nainen haluaa et miehelle tehdään vasektomia, niin naisen sana on laki.
        Jos on kerran valta päättää, niin tyhmähän sitä olisi jos ei menisi helpoimman kautta..

        Edelleenkään se päätösvalta ei koske muita ihmisiä vaan itseään ja omaa toimintaansa. Siihen jokainen pystyy vaikuttamaan, ei muiden tekemisiin. Jos jotain pelkää niin sitten ei pidä sellaista tehdä mikä altistaa, yksinkertaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään se päätösvalta ei koske muita ihmisiä vaan itseään ja omaa toimintaansa. Siihen jokainen pystyy vaikuttamaan, ei muiden tekemisiin. Jos jotain pelkää niin sitten ei pidä sellaista tehdä mikä altistaa, yksinkertaista.

        Siis käsitinks mää ny oikein..
        Jos nainen haluaa harrastaa miehen kanssa vaginaalista yhdyntää, hän on vastuussa vain omaa kroppaansa koskevista ehkäisymuodoista?
        Tuo vasektomia-vaatimus oli ehkä hiukan raflaava..
        Mut nainen ei siis saisi myöskään vaatia miestä käyttämään kondomia, koska hänellä ei ole päätösvaltaa miehen kehoon?

        Parempi pysytellä ihmiskunnan sooloseksissä sit,


      • Millähän sitä sais ton politiikan pois naisten kohduista?
        Saiskohan sitä abortoida.. vai pitäskö oottaa että se syntyy ja laittaa kaislakorissa jokea myöten menemään?

        Vai syntyykö kuolleena, aika pitkään on kuitenki jo menny yli ajan..


    • Anonyymi

      No, onpas taas täällä ollut etten sanoisi murhanhimoista keskustelua asian tiimoilta.
      Lapsi kuuluu rakkauteen, se on rakkauden toivottu hedelmä.

      Ehkä palstalla on niitä jotka harrastavat vain seksiä harrastuksen vuoksi, eivät rakkaudesta ja tämä tuottaa ongelman raskauden sattuessa? Itselleni ei ole koskaan ollut ongelma jos nainen olisi tullut raskaaksi, päinvastoin naiset ovat väkisin halunneet tiineyden tilaan. Ongelmana taitaa olla tilanne jossa haluttaisiin nauttia tekotavasta ilman lopputulosta? Hassuja ovat ihmiset, kyllä luoja loi ihmisille seksuaalisuuden vietit vain tarkoituksena lisääntyminen. Ihmiset itse ovat muokanneet luojan halua itselleen sopivaan suuntaan, epäluonnolliseen suuntaan mitä muilla nisäkkäillä ei tavata. Tuo on taas johtanut jaaritteluun tällaisten tyhmien kysymysten osalle.

      Minkä vuoksi harrastatte yhdyntää jos ette halua lisääntyä? On muitakin tapoja tyydyttää halunsa. Ja jos haluaa yhdyntää harrastaa niin aika helppo on valita sopiva ehkäisy, jopa ylihelppoa.

      AsianVierestä

      • Nykyihmisen elämä nyt on aika monessa muussakin suhteessa hyvin paljon erilainen kui millaiseksi "luonto on sen tarkoittanut". Ei sitä voi vain poimia yhtä osa-aluetta niinku rusinaa pullasta..

        Minä harrastan seksiä kumppanini kanssa rakkaudesta ja seksuaalisesta halusta häntä kohtaan.

        Ja kun sopivan ehkäisyn löytäminen kerran on ylihelppoa, niin voisitko valaista mitä ehkäisyä itse käytät?


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Nykyihmisen elämä nyt on aika monessa muussakin suhteessa hyvin paljon erilainen kui millaiseksi "luonto on sen tarkoittanut". Ei sitä voi vain poimia yhtä osa-aluetta niinku rusinaa pullasta..

        Minä harrastan seksiä kumppanini kanssa rakkaudesta ja seksuaalisesta halusta häntä kohtaan.

        Ja kun sopivan ehkäisyn löytäminen kerran on ylihelppoa, niin voisitko valaista mitä ehkäisyä itse käytät?

        Kondomia, ehdottomasti kondomia koska en luota kuin itseeni.
        Entä sinä?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kondomia, ehdottomasti kondomia koska en luota kuin itseeni.
        Entä sinä?

        AsianVierestä

        Pisteet sulle :)

        n. 5 vuotta sitten jätettiin puoliskon kanssa ehkäisyt pois kokonaan.. ja kun ei tähän mennessä ole mitään tapahtunut, voitaneen pitää aika todennäköisenä et jommankumman tai jopa molempien "munat on pilaantuneet".
        selavii,
        Tosin kummallekkaan ei tuo lisääntyminen ole koskaan ollut elämän ykkösprioriteetti.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Pisteet sulle :)

        n. 5 vuotta sitten jätettiin puoliskon kanssa ehkäisyt pois kokonaan.. ja kun ei tähän mennessä ole mitään tapahtunut, voitaneen pitää aika todennäköisenä et jommankumman tai jopa molempien "munat on pilaantuneet".
        selavii,
        Tosin kummallekkaan ei tuo lisääntyminen ole koskaan ollut elämän ykkösprioriteetti.

        Never say never, ei se lapsi helpolla aina tule. Joskus olen ollut suhteessa vuosia kunnes on napannut. Onhan niitä keinoja jos joku haluamalla haluaa äidiksi tulla. Onhan näissä lapsissa huolehtimista ja aikaa vievää hommaa mutta niin antoisaa. Ei varmasti käy jokaisen luonteenlaatuun ja elämäntilanteeseen, mutta voi vanhemmuudestakin väsyneenäkin nauttia.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Tuo nyt on aivan soopaa että "luoja loi ihmisille seksuaalisuuden vietit vain tarkoituksena lisääntyminen", kyllä seksillä on aikas monenmoisia vaikutuksia. Muutenhan ei seksin saamattomuus olisi ongelma sellaisille ketkä eivät kuitenkaan halua lisääntyä.

        Yhtä hölmösti voisi sanoa että ruoka on vain nälän poistamista varten, mutta kuitenkin se miten ja mitä syö vaikuttaa suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on aivan soopaa että "luoja loi ihmisille seksuaalisuuden vietit vain tarkoituksena lisääntyminen", kyllä seksillä on aikas monenmoisia vaikutuksia. Muutenhan ei seksin saamattomuus olisi ongelma sellaisille ketkä eivät kuitenkaan halua lisääntyä.

        Yhtä hölmösti voisi sanoa että ruoka on vain nälän poistamista varten, mutta kuitenkin se miten ja mitä syö vaikuttaa suuresti.

        Seksin saamattomuus ei ole ongelma sellaisille jotka eivät seksiä ole saaneet tai vuosiin saaneet. Ihminen tottuu. Ongelmaksi seksin puute tulee vain silloin jos sitä painottaa liikaa elämässään, yleensä tehdään näin. Akti ei anna loppujen lopuksi yhtään enempää mitä runkkaaminen.


      • Luoja ei luonut myöskään miestä heittämään hukkaan siemeniään, eli puolikkaita ihmisiä.

        Näin ollen miesten runkkaus on murha. Tai ainakin puolikas murha.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Luoja ei luonut myöskään miestä heittämään hukkaan siemeniään, eli puolikkaita ihmisiä.

        Näin ollen miesten runkkaus on murha. Tai ainakin puolikas murha.

        Wwuwuw on tuntenut miljoonat sydänäänet suussaan ennen nielaisua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wwuwuw on tuntenut miljoonat sydänäänet suussaan ennen nielaisua.

        Puhu vain ittestäs.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Luoja ei luonut myöskään miestä heittämään hukkaan siemeniään, eli puolikkaita ihmisiä.

        Näin ollen miesten runkkaus on murha. Tai ainakin puolikas murha.

        Hmm...et ilmeisesti tunne biologiaa kovinkaan hyvin.
        Kyllä mies on tehty juurikin siittiöiden tuhoamiskoneeksi jos 5 miljoonasta siittiöstä vain yksi pääsee maaliinsa ja loput 4 999 999 kuolee. Olisihan se kaunis ajatus jos vain yksi siittiö lähtisi liikkeelle ja sama pääsisi maaliinsa kunhan ehtii. Siittiöillä on kova kilpailu, hitonmoinen spurtti ja vain voittaja saa palkinnon.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksin saamattomuus ei ole ongelma sellaisille jotka eivät seksiä ole saaneet tai vuosiin saaneet. Ihminen tottuu. Ongelmaksi seksin puute tulee vain silloin jos sitä painottaa liikaa elämässään, yleensä tehdään näin. Akti ei anna loppujen lopuksi yhtään enempää mitä runkkaaminen.

        Olettaisin että useimmille kelpaamattomuuden tunne on seksin saamattomuutta suurempi mielipaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...et ilmeisesti tunne biologiaa kovinkaan hyvin.
        Kyllä mies on tehty juurikin siittiöiden tuhoamiskoneeksi jos 5 miljoonasta siittiöstä vain yksi pääsee maaliinsa ja loput 4 999 999 kuolee. Olisihan se kaunis ajatus jos vain yksi siittiö lähtisi liikkeelle ja sama pääsisi maaliinsa kunhan ehtii. Siittiöillä on kova kilpailu, hitonmoinen spurtti ja vain voittaja saa palkinnon.

        AsianVierestä

        Oikea lukumäärä yhteen hedelmöittymiseen on muuten aika uskomaton.
        Keskimäärin tarvitaan miljardi siittiötä yhtä lasta kohden. Miettikää mitä haaskausta, 999 999 999 menee viemäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksin saamattomuus ei ole ongelma sellaisille jotka eivät seksiä ole saaneet tai vuosiin saaneet. Ihminen tottuu. Ongelmaksi seksin puute tulee vain silloin jos sitä painottaa liikaa elämässään, yleensä tehdään näin. Akti ei anna loppujen lopuksi yhtään enempää mitä runkkaaminen.

        En minä mitään aktia kaipaakaan muttta onhan sitä muutakin seksiä. Akti on kaikesta harjoitettavissa olevasta seksistä arviolta prosentin verran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään aktia kaipaakaan muttta onhan sitä muutakin seksiä. Akti on kaikesta harjoitettavissa olevasta seksistä arviolta prosentin verran.

        Joutavaa. Kenelläkään ei ole enää aikaa aktivoitua.

        Töiden jälkeen mielessä on vain vakuutusyhtiö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...et ilmeisesti tunne biologiaa kovinkaan hyvin.
        Kyllä mies on tehty juurikin siittiöiden tuhoamiskoneeksi jos 5 miljoonasta siittiöstä vain yksi pääsee maaliinsa ja loput 4 999 999 kuolee. Olisihan se kaunis ajatus jos vain yksi siittiö lähtisi liikkeelle ja sama pääsisi maaliinsa kunhan ehtii. Siittiöillä on kova kilpailu, hitonmoinen spurtti ja vain voittaja saa palkinnon.

        AsianVierestä

        Viisi miljoonaa siittiötä sisältävä sperma luokitellaan heikkolaatuiseksi.
        Hyvälaatuisen sperman käsitetään sisältävän 15-20miljoonaa siittiötä/ millilitra
        = Jos ammut 8milliä per laaki = 8x 20milj. = 160miljoonaa siittiötä/latinki.


      • blade83 kirjoitti:

        Viisi miljoonaa siittiötä sisältävä sperma luokitellaan heikkolaatuiseksi.
        Hyvälaatuisen sperman käsitetään sisältävän 15-20miljoonaa siittiötä/ millilitra
        = Jos ammut 8milliä per laaki = 8x 20milj. = 160miljoonaa siittiötä/latinki.

        Itseasiassa tuo 15-20milj oli alaraja siittämiseen kelvolliselle spermalle..
        Kun luku putoaa alle 50 miljoonan, miehen hedelmöittämiskyky alkaa laskea. Nuorten suomalaismiesten siittiötiheyksien keskiarvo on lähellä tätä lukua.
        eli 8x 50milj = 400miljoonaa/latinki. Sieltä yksi voipi eksyä perille..

        Oletteko muuten ajatelleet, että keinohedelmöityksessä ei koskaan se siittiö voita mikä oli voittanut luomu menetelmällä... Laittaa vähän miettimään. Siellä kemisti tekee mielivaltaisen valinnan..Se ei ole koskaan se etevin uimari. Se kenen olisi pitänyt syntyä.


    • Miehille on kehitetty Ameriikoissa ehkäisygeeli. Joten jatkossa ei ole vain naisten asia huolehtia ehkäisystä.

      • Sillä voi geelata ukkelin kokonaan, samalla lailla kun pannaan joulukinkulle sinappi.


      • Mihin se pannaan?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mihin se pannaan?

        Käsiin ja olkapäille. Kyseessä on hormoonivalmiste. Ihmistestit on aloitettu.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Käsiin ja olkapäille. Kyseessä on hormoonivalmiste. Ihmistestit on aloitettu.

        Ei auta siinä kohdassa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei auta siinä kohdassa.

        Imeytyy ihon läpi verenkiertoon. En ole perehtynyt vaikutusmekanismiin sen enempää, mutta ilmeisesti vaikuttaa sperman tuotantoon.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Imeytyy ihon läpi verenkiertoon. En ole perehtynyt vaikutusmekanismiin sen enempää, mutta ilmeisesti vaikuttaa sperman tuotantoon.

        Urbaani legenda. Hyttysmyrkkyä se vain on..


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Imeytyy ihon läpi verenkiertoon. En ole perehtynyt vaikutusmekanismiin sen enempää, mutta ilmeisesti vaikuttaa sperman tuotantoon.

        Oikeastaan kun tarkemmin miettii, mies on hankala juttu.

        Siitä aiheutuu niin paljon vahinkoa.

        En oikein tiedä, mihin teidät pitäisi sijoittaa.



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oikeastaan kun tarkemmin miettii, mies on hankala juttu.

        Siitä aiheutuu niin paljon vahinkoa.

        En oikein tiedä, mihin teidät pitäisi sijoittaa.

        Pitääkö tässä vielä alkaa kukista ja mehiläisistä puhumaan? Se sijoitetaan sinne.



      • Vihertäjä kirjoitti:

        Pitääkö tässä vielä alkaa kukista ja mehiläisistä puhumaan? Se sijoitetaan sinne.

        Ei pidä.

        Sijoituspaikka ei ole ratkennut.

        Pitääkö aina olla hankala?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei pidä.

        Sijoituspaikka ei ole ratkennut.

        Pitääkö aina olla hankala?

        Niin no onhan niitä vaihtoehtoja...

        Se on toinen nimeni.


      • luin joskus miehestä joka käytti jotain testosteronipitoista geeliä hormonikorvaushoitona,
        sitäkin geeliä levitettiin käsivarsiin iltaisin ennen nukkumaanmenoa, mistä tää mies vitsaili et ei pysty enää rouvaa halimaan sängyssä, ettei rouvalla ala ääni madaltuun ja kasvaan karvoja uusiin paikkoihin..


      • m.wurst kirjoitti:

        luin joskus miehestä joka käytti jotain testosteronipitoista geeliä hormonikorvaushoitona,
        sitäkin geeliä levitettiin käsivarsiin iltaisin ennen nukkumaanmenoa, mistä tää mies vitsaili et ei pysty enää rouvaa halimaan sängyssä, ettei rouvalla ala ääni madaltuun ja kasvaan karvoja uusiin paikkoihin..

        Huh, aika kamala. Tulisi stressi moisesta. Eikö sitä voisi ottaa jotenkin muuten, niin ei jäisi seksi sen takia?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Huh, aika kamala. Tulisi stressi moisesta. Eikö sitä voisi ottaa jotenkin muuten, niin ei jäisi seksi sen takia?

        Niin, tai hoitaa lempi ja läheisyys muulloin ku nukkumaan mennessä.
        Niin ei tarvi aamuisin olla vaimon kanssa yhdessä partaa ajamassa..


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Imeytyy ihon läpi verenkiertoon. En ole perehtynyt vaikutusmekanismiin sen enempää, mutta ilmeisesti vaikuttaa sperman tuotantoon.

        Tarkkaan ottaen geeli on sekoitus naissukupuolihormoni progesteronia ja testosteronia. Progesteronia käytetään myös monissa naisille suunnatuissa hormoniehkäisymenetelmissä.

        Geelissä sen tehtävä on estää testosteronin tuotanto kiveksissä, mikä keskeyttää siittiöiden tuotannon. Testosteronin rooli geelissä puolestaan on ylläpitää testosteronin määrää muualla kehossa...

        --Eipä tulisi mieleenkään lähteä lutraamaan naishormoonia kroppaan.
        Voin sanoa, et toi on ihan paskaa etteikö tuosta olisi miehille mitään haittaa.
        Se mitä tapahtuu, niin oma testosteronin tuotanto häiriintyy ja sammuu todennäkösesti kokonaan. Sitten saat tuosta geelistä mitättömän määrän testosteronia ikäänkuin korvaushoitona..Hoh hoijaa. Noi geelit on tuomittu epäonnistumaan miehillä. Miehen hormoonitoiminta ei kestä minkäänlaista ulkopuolista testosteronia ilman, että oma tuotanto sammuu.

        Saman asian ajaa jos siirryt kokonaan ulkopuoliselle testosteronille korvaushoitoon, mutta sillä erolla, että saat riittävästi ulkopuolista testosteronia kun tuossa ehkäisygeelissä todennäkösesti keikut jossain alaviitteessä tai alle.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Tarkkaan ottaen geeli on sekoitus naissukupuolihormoni progesteronia ja testosteronia. Progesteronia käytetään myös monissa naisille suunnatuissa hormoniehkäisymenetelmissä.

        Geelissä sen tehtävä on estää testosteronin tuotanto kiveksissä, mikä keskeyttää siittiöiden tuotannon. Testosteronin rooli geelissä puolestaan on ylläpitää testosteronin määrää muualla kehossa...

        --Eipä tulisi mieleenkään lähteä lutraamaan naishormoonia kroppaan.
        Voin sanoa, et toi on ihan paskaa etteikö tuosta olisi miehille mitään haittaa.
        Se mitä tapahtuu, niin oma testosteronin tuotanto häiriintyy ja sammuu todennäkösesti kokonaan. Sitten saat tuosta geelistä mitättömän määrän testosteronia ikäänkuin korvaushoitona..Hoh hoijaa. Noi geelit on tuomittu epäonnistumaan miehillä. Miehen hormoonitoiminta ei kestä minkäänlaista ulkopuolista testosteronia ilman, että oma tuotanto sammuu.

        Saman asian ajaa jos siirryt kokonaan ulkopuoliselle testosteronille korvaushoitoon, mutta sillä erolla, että saat riittävästi ulkopuolista testosteronia kun tuossa ehkäisygeelissä todennäkösesti keikut jossain alaviitteessä tai alle.

        Sehän niissä naistenkin pillereissä parhaiten tehoaa. Halut loppuu niin ei tule raskaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän niissä naistenkin pillereissä parhaiten tehoaa. Halut loppuu niin ei tule raskaaksi.

        Taisi olla joku nainen joka kehitti tota miesten geeliä...Eipä ihme ettei ymmärrä paskaakaan miesten umpieritysjärjestelmästä....

        Tuo on sama asia kuin miesten korvaushoito, mutta sillä erolla, että sinne on tungettu helvetin progesteronia vielä lisäks sivareita tuomaan...
        Miesten siittiötuotanto loppuu kyllä ihan trt:lläkin...Ihan älytön ajatus, että lähdettäs laittaan kaikki miehet korvaushoitoon:D.....Etenkin kun Suomessa on yleisesti lääkäreillä ollut helvetin nihkeä suhtautuminen miesten trt hoitoihin...Sairaillekkaan miehille ei suostuta antamaan hoitoja vaan heille määrätään mieluummin masislääkkeet, vaikka ihmiset ovat masentuneita juurisyyltään koska heillä on liian heikko testosteronin tuotanto.

        Nyt sitten kun on keksitty ikäänkuin ehkäisyvalmiste trt niin sitä ollaankin tuputtamassa kaikille, että saadaan varmasti poljettua ne miesten jo ennestään matalat testosteronitadot sinne maan rakoon. .....Ei vittu mitä paskaa.


      • blade83 kirjoitti:

        Taisi olla joku nainen joka kehitti tota miesten geeliä...Eipä ihme ettei ymmärrä paskaakaan miesten umpieritysjärjestelmästä....

        Tuo on sama asia kuin miesten korvaushoito, mutta sillä erolla, että sinne on tungettu helvetin progesteronia vielä lisäks sivareita tuomaan...
        Miesten siittiötuotanto loppuu kyllä ihan trt:lläkin...Ihan älytön ajatus, että lähdettäs laittaan kaikki miehet korvaushoitoon:D.....Etenkin kun Suomessa on yleisesti lääkäreillä ollut helvetin nihkeä suhtautuminen miesten trt hoitoihin...Sairaillekkaan miehille ei suostuta antamaan hoitoja vaan heille määrätään mieluummin masislääkkeet, vaikka ihmiset ovat masentuneita juurisyyltään koska heillä on liian heikko testosteronin tuotanto.

        Nyt sitten kun on keksitty ikäänkuin ehkäisyvalmiste trt niin sitä ollaankin tuputtamassa kaikille, että saadaan varmasti poljettua ne miesten jo ennestään matalat testosteronitadot sinne maan rakoon. .....Ei vittu mitä paskaa.

        monenkohan naisille suunnatun hormonaalisen ehkäisyvalmisteen takana on sit mies, jos kerran tällaseen lähetään..?

        mulla on aiemmasta elämästäni melkein 10 vuoden kokemus Harmonet -merkkisistä e-pillereistä.
        aloitin ne suunnilleen 17-vuotiaana, ja nyt ku aikaa on jo kulunut ja tunnistaa oireet, mun masennus alkoi myös siinä teini-iän viime vuosina.
        samoin ku muistelee minkälainen vitun ämmä mää olin exää kohtaan, nyt ku aikaa lopettamisestakin on jo lähes se 10 vuotta, sitä on ehtinyt aika paljon funtsia asioita..

        tässon nuitten "Hormonettien" pakkausseloste. Miten ois käyttäsitkö ite? (ekkö sää muuten ollu se kumista kieltäytyjä ja neitsykäisiltä ehkäisyvalmisteiden käyttöä vaativa..)

        https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=3964


      • m.wurst kirjoitti:

        monenkohan naisille suunnatun hormonaalisen ehkäisyvalmisteen takana on sit mies, jos kerran tällaseen lähetään..?

        mulla on aiemmasta elämästäni melkein 10 vuoden kokemus Harmonet -merkkisistä e-pillereistä.
        aloitin ne suunnilleen 17-vuotiaana, ja nyt ku aikaa on jo kulunut ja tunnistaa oireet, mun masennus alkoi myös siinä teini-iän viime vuosina.
        samoin ku muistelee minkälainen vitun ämmä mää olin exää kohtaan, nyt ku aikaa lopettamisestakin on jo lähes se 10 vuotta, sitä on ehtinyt aika paljon funtsia asioita..

        tässon nuitten "Hormonettien" pakkausseloste. Miten ois käyttäsitkö ite? (ekkö sää muuten ollu se kumista kieltäytyjä ja neitsykäisiltä ehkäisyvalmisteiden käyttöä vaativa..)

        https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=3964

        Ehkäisypillerit aiheuttavat monelle masennusta. Ne voivat aiheuttaa veritulppia, mikä voi johtaa kuolemaan. Ei siis ihan vaarattomia. Ja sitten miehet eivät voi käyttää hormooniehkäisyä ettei vaan tule pipi.


      • m.wurst kirjoitti:

        monenkohan naisille suunnatun hormonaalisen ehkäisyvalmisteen takana on sit mies, jos kerran tällaseen lähetään..?

        mulla on aiemmasta elämästäni melkein 10 vuoden kokemus Harmonet -merkkisistä e-pillereistä.
        aloitin ne suunnilleen 17-vuotiaana, ja nyt ku aikaa on jo kulunut ja tunnistaa oireet, mun masennus alkoi myös siinä teini-iän viime vuosina.
        samoin ku muistelee minkälainen vitun ämmä mää olin exää kohtaan, nyt ku aikaa lopettamisestakin on jo lähes se 10 vuotta, sitä on ehtinyt aika paljon funtsia asioita..

        tässon nuitten "Hormonettien" pakkausseloste. Miten ois käyttäsitkö ite? (ekkö sää muuten ollu se kumista kieltäytyjä ja neitsykäisiltä ehkäisyvalmisteiden käyttöä vaativa..)

        https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=3964

        Naisille naishormoonit sopivat verrattain paremmin kuin miehille...
        Minä jo lihavalle tipuselle sanoin, että suosittelen minipillereitä, mikä sisältää ainoastaan progesteronia...Kaikki mikä sisältää estrogeenia sulkee oman lh:n tuotannon, eli sinun oman estrogeeni tuotannon...

        Jos kysyt minulta, että käyttäisinkö naisena noita niin vastaisin, että en käyttäisi mitään... En myöskään harrastaisi kahdenvälistä seksiä, koska en näkisi siihen mitään syytä, jos ei ole edes fyysistä tarvetta tyhjentaa ns. pusseja kuten meillä miehillä on. Jos olisin nainen niin eläisin vanhanapiikana... Tosin yksinhän minä elän miehenäkin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ehkäisypillerit aiheuttavat monelle masennusta. Ne voivat aiheuttaa veritulppia, mikä voi johtaa kuolemaan. Ei siis ihan vaarattomia. Ja sitten miehet eivät voi käyttää hormooniehkäisyä ettei vaan tule pipi.

        näinpä, mua nauratti ku luin noista miehille kehitteillä olevien ehkäisyvalmisteiden mahdollisista sivuvaikutuksista..
        painon vaihtelu, akne, mielialamuutokset...
        no voi kauhia, naisen normaalikin hormonitoiminta voi aiheuttaa jos vaikka minkälaista oiretta.


      • blade83 kirjoitti:

        Naisille naishormoonit sopivat verrattain paremmin kuin miehille...
        Minä jo lihavalle tipuselle sanoin, että suosittelen minipillereitä, mikä sisältää ainoastaan progesteronia...Kaikki mikä sisältää estrogeenia sulkee oman lh:n tuotannon, eli sinun oman estrogeeni tuotannon...

        Jos kysyt minulta, että käyttäisinkö naisena noita niin vastaisin, että en käyttäisi mitään... En myöskään harrastaisi kahdenvälistä seksiä, koska en näkisi siihen mitään syytä, jos ei ole edes fyysistä tarvetta tyhjentaa ns. pusseja kuten meillä miehillä on. Jos olisin nainen niin eläisin vanhanapiikana... Tosin yksinhän minä elän miehenäkin.

        voi kuule. kyllä sitä naisellakin on fyysinen tarve. ei vaan oo niitä kasseja tekosyynä..
        et oo tainnu oikeesti halukasta naista kohdata?

        toisaalta en naisena myöskään näkisi minkäänlaista syytä tuhlata aikaani johonkin miehentapaiseen jolle seksi on vain "kassien tyhjennystä".


      • m.wurst kirjoitti:

        näinpä, mua nauratti ku luin noista miehille kehitteillä olevien ehkäisyvalmisteiden mahdollisista sivuvaikutuksista..
        painon vaihtelu, akne, mielialamuutokset...
        no voi kauhia, naisen normaalikin hormonitoiminta voi aiheuttaa jos vaikka minkälaista oiretta.

        Mutta niitä oireita ei oteta vakavasti, kun kyseessä on nainen. Se siitä tasa-arvosta.

        Joku viisas totesi että jos mies voisi tulla raskaaksi, abortti olisi sakramentti.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mutta niitä oireita ei oteta vakavasti, kun kyseessä on nainen. Se siitä tasa-arvosta.

        Joku viisas totesi että jos mies voisi tulla raskaaksi, abortti olisi sakramentti.

        niin sekin vielä,

        "sun omista hormooneistas ne vaan johtuu.."
        "monilla nyt vaan on kivuliaat kuukautiset.. ai että oksettaa etkä pysty nukkumaan? mites, et oo eepillereitä harkinnu? ai et? no kuule ota särkylääkettä, kyllä se siitä.."

        "hysteriaa se vaan on.."

        "kohdun vaeltelusta johtuvaa.."


      • m.wurst kirjoitti:

        näinpä, mua nauratti ku luin noista miehille kehitteillä olevien ehkäisyvalmisteiden mahdollisista sivuvaikutuksista..
        painon vaihtelu, akne, mielialamuutokset...
        no voi kauhia, naisen normaalikin hormonitoiminta voi aiheuttaa jos vaikka minkälaista oiretta.

        Vaikka alku aiheesta ei uskoisi, olen maalaisjärjellä varustettu equalisti, ja aika hyvin perillä naisten asioista.


      • m.wurst kirjoitti:

        näinpä, mua nauratti ku luin noista miehille kehitteillä olevien ehkäisyvalmisteiden mahdollisista sivuvaikutuksista..
        painon vaihtelu, akne, mielialamuutokset...
        no voi kauhia, naisen normaalikin hormonitoiminta voi aiheuttaa jos vaikka minkälaista oiretta.

        Kyllä matalat alle viitteen päätyvät testosteronitasot aiheuttavat miehille vakavia terveyshaittoja..Nuo oireet mitä tuossa mainitsit ovat vasta alkusoittoa. Suuremmat vaikutukset tulevat aikaa myöden.

        Miesten ehkäisypillereiden sisältämä vähäinen määrä testosteronia ei voi mitenkään riittää pitämään miehen testosteronitasoa riittävällä tasolla kun oma tuotanto on ajettu alas...
        Muutaman vkon voi mennä ihan jees, mutta kk pari eteenpäin niin mikään ei toimi...


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ehkäisypillerit aiheuttavat monelle masennusta. Ne voivat aiheuttaa veritulppia, mikä voi johtaa kuolemaan. Ei siis ihan vaarattomia. Ja sitten miehet eivät voi käyttää hormooniehkäisyä ettei vaan tule pipi.

        Tuosta syystä mun mies ei edes halu että käytän pillereitä kun minulla on iso riski saada veritulppia päähän, gynelogi siitä varoitti.


      • m.wurst kirjoitti:

        voi kuule. kyllä sitä naisellakin on fyysinen tarve. ei vaan oo niitä kasseja tekosyynä..
        et oo tainnu oikeesti halukasta naista kohdata?

        toisaalta en naisena myöskään näkisi minkäänlaista syytä tuhlata aikaani johonkin miehentapaiseen jolle seksi on vain "kassien tyhjennystä".

        Ei seksi ole koskaan pelkkää kassien tyhjennystä, mutta toisaalta se on pakottava syy tehdä jotain säännöllisesti...
        Siksihän naisilta halut yleensä hiipuu pidemmissä suhteissa kun heillä ei tuota pakonomaista tarvetta ole kassien tyhjentämiseen... Tää nyt vaan on fakta juttu. Sen voi kieltää tai sen voi hyväksyä tai sitten yrittää loukata minua vielä jollain tavalla epätoivoisesti/ narsistisesti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuosta syystä mun mies ei edes halu että käytän pillereitä kun minulla on iso riski saada veritulppia päähän, gynelogi siitä varoitti.

        Minipillereillä vastaavaa veritulppa riskiä ei ole todettu vs. yhdistelmäpillerit.


      • blade83 kirjoitti:

        Minipillereillä vastaavaa veritulppa riskiä ei ole todettu vs. yhdistelmäpillerit.

        Tässä vielä virallista dataa:

        Suomessa on pelkkää keltarauhashormonia (progestiinia) sisältäviä ehkäisyvalmisteita pillereinä, kapseleina ja injektioina (ruiskeina). Minipillerien sisältämä hormonimäärä on pieni, ja niiden ehkäisyvaikutus perustuu kohdunkaulan limassa tapahtuvien muutosten kautta: siittiöiden kulkeutuminen kohtuun estyy. Osittain menetelmien teho perustuu myös munasolun irtoamisen estoon.

        Minipillerien ja pitkäaikaisten keltarauhashormonia sisältävien ehkäisymenetelmien käyttö on lisääntynyt. Progestiiniehkäisyltä puuttuvat estrogeenien vasta-aiheet. Progestiinin käyttöön ei siis liitetä veritulppariskin lisääntymistä. Menetelmän voivat valita veritulpan sairastaneet, verenpainetautia tai diabetesta sairastavat, yli 35-vuotiaat tupakoivat jne. Rintasyövän sairastaneelle progestiiniehkäisyä ei suositella.


      • blade83 kirjoitti:

        Ei seksi ole koskaan pelkkää kassien tyhjennystä, mutta toisaalta se on pakottava syy tehdä jotain säännöllisesti...
        Siksihän naisilta halut yleensä hiipuu pidemmissä suhteissa kun heillä ei tuota pakonomaista tarvetta ole kassien tyhjentämiseen... Tää nyt vaan on fakta juttu. Sen voi kieltää tai sen voi hyväksyä tai sitten yrittää loukata minua vielä jollain tavalla epätoivoisesti/ narsistisesti.

        Naisten seksihalut hiipuu, jos mies ei osaa tyydyttää naista vuoteessa tai mies on muuten vaan nahjus.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Naisten seksihalut hiipuu, jos mies ei osaa tyydyttää naista vuoteessa tai mies on muuten vaan nahjus.

        No noitahan asioita voi itse kukakin selitellä itselleen ihan kuin tahtoo....


      • blade83 kirjoitti:

        Ei seksi ole koskaan pelkkää kassien tyhjennystä, mutta toisaalta se on pakottava syy tehdä jotain säännöllisesti...
        Siksihän naisilta halut yleensä hiipuu pidemmissä suhteissa kun heillä ei tuota pakonomaista tarvetta ole kassien tyhjentämiseen... Tää nyt vaan on fakta juttu. Sen voi kieltää tai sen voi hyväksyä tai sitten yrittää loukata minua vielä jollain tavalla epätoivoisesti/ narsistisesti.

        "Siksihän naisilta halut yleensä hiipuu pidemmissä suhteissa kun heillä ei tuota pakonomaista tarvetta ole kassien tyhjentämiseen..."

        ja sulla on tästä kokemusta?

        pakottavan tarpeen voin kyllä hoitaa omin käsinkin, mut ihon ikävään ja kumppanin vartalon himoon se ei auta.

        halut taas tulee ja menee, molemmilla osapuolilla. minen muitten puolesta osaa sanoa koska en heidän kehossaan elä.

        mut pyörän voi keksiä uudelleen :)


      • blade83 kirjoitti:

        No noitahan asioita voi itse kukakin selitellä itselleen ihan kuin tahtoo....

        Ei tarvitse arvuutella kun meillä on täällä naisia paikalla. Eli arvon naiset. Johtuuko naisten parisuhteessa pihtaaminen siitä että:

        a) Mies ei osaa tyydyttää naistaan vuoteessa tai on muuten vaan saamaton nahjus?
        b) Naisilla ei ole pakottavaa tarvetta tyhjentää kiveksiä?


      • m.wurst
        Vihertäjä kirjoitti:

        Naisten seksihalut hiipuu, jos mies ei osaa tyydyttää naista vuoteessa tai mies on muuten vaan nahjus.

        joo ei sitä "hyvää suomalaista arkijyystöäkään" aina jaksa,


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ei tarvitse arvuutella kun meillä on täällä naisia paikalla. Eli arvon naiset. Johtuuko naisten parisuhteessa pihtaaminen siitä että:

        a) Mies ei osaa tyydyttää naistaan vuoteessa tai on muuten vaan saamaton nahjus?
        b) Naisilla ei ole pakottavaa tarvetta tyhjentää kiveksiä?

        enimmäkseen kai vaan siitä et ei vaan tee mieli, liikaa muita asioita mielessä tms..

        en kyllä puhuis pihtaamisesta, kosk se antaa ymmärtää et se olis joku "toisen oikeus" mitä sit pihistellään, et "etpäs saakkaan nännännää." tai "jos viet roskat, niin ehkä..."


      • blade83 kirjoitti:

        Minipillereillä vastaavaa veritulppa riskiä ei ole todettu vs. yhdistelmäpillerit.

        Noh minipillereitä oon vaan käyttänyt joten uskon kyllä gynekologia.


      • blade83 kirjoitti:

        Minipillereillä vastaavaa veritulppa riskiä ei ole todettu vs. yhdistelmäpillerit.

        Oon sit odotellut sitä geeliä miehelle kasseihin😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Oon sit odotellut sitä geeliä miehelle kasseihin😁

        Eli olin väärässä 🤔🤣




      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Naisille naishormoonit sopivat verrattain paremmin kuin miehille...
        Minä jo lihavalle tipuselle sanoin, että suosittelen minipillereitä, mikä sisältää ainoastaan progesteronia...Kaikki mikä sisältää estrogeenia sulkee oman lh:n tuotannon, eli sinun oman estrogeeni tuotannon...

        Jos kysyt minulta, että käyttäisinkö naisena noita niin vastaisin, että en käyttäisi mitään... En myöskään harrastaisi kahdenvälistä seksiä, koska en näkisi siihen mitään syytä, jos ei ole edes fyysistä tarvetta tyhjentaa ns. pusseja kuten meillä miehillä on. Jos olisin nainen niin eläisin vanhanapiikana... Tosin yksinhän minä elän miehenäkin.

        Etkö sä oikeasti osaa käteenvetoa? Jokainen mies pystyy ”kassinsa” tyhjentämään ihan itsekseen. Naisen ruumiin käyttäminen tuohon toimintaan on pelkkä tekosyy ja huono sellainen.


    • Anonyymi

      Pihkatappi ku karhun persuuksissa?

      • Kehitysmaissa käyttävät perunaa tai hammastahnaa.


    • Anonyymi

      jokainen nainen on oikeutettu aborttiin.siinä ei ole kuin OMA päätös.abortti on naisen oikeus.EHKÄISYNEUVONTAA LIE NEUVOTTU!Pojille Ku Tytöille!?ja nyt jätkät te ootta jakotavaraa siin ku tytöt.teist...puhutaan...silleen......

    • Anonyymi

      Kauhiasti puhutaan jälkikasvun ehkäisystä mutta tänäänkin oli loistava päivä pikkuisen kanssa kun opetin häntä shoppailemaan kunnon pikkuneidin tavoin. Housut ja saippuakuplat lähtevät kassalle mukaan ja hän itse jonottaa odottaen palvelua. Hieman kärttyinen oli tänään ja kysyi miksi hänen pitää odottaa jonossa, kerroin että se on joskus ihmisen kohtalona. Joskus pitää odottaa sitä hyvää kuten isi teki kun sinut halusi:)

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Se, mihin pakko sterilointia (pysyvää sellaista) pitäisi soveltaa, on afrikan maat.
      Nää perkeleethän lisääntyy kuin kanit ja sitten valitetaan kun on niin ankeeta.
      Ei mene perkele jakeluun,

      • Anonyymi

        Lapset ovat köyhien maiden sosiaaliturva. Jos et saa eläkettä, tarvitset omaisia hoitamaan sinua vanhuudessasi.


    • Anonyymi

      Abortti sinkut24.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe