Kouluaikaiset uinnit uimahallissa

Anonyymi

Minkälaisia muistoja teillä on kouluaikaisista uimahallikäynneistä luokan kanssa? Minulla on muistoina ne kun oli aina jännää nähdä luokak tytöt uimapuvuissa varsinkin siinä vaiheessa kun tytöt alkoivat kiinnostaa ja heillä alkoi olla muotoja. Toinen jännä muisto on se kun meitä poikia oli valvomassa kaunis n. kolmikymppinen naisopettaja. Minä olin mahdollisimman pitkään alasti aina vaatteiden vaihtotilanteissa ja pudotin tahallaan vaatteita penkin alle aina kun opettaja oli lähellä niin että jouduin pyllistämään ja opettajalla oli vapaa näkyvyys paikkoihini

22

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä ei ollut koskaan tyttöjä uimassa samaan aikaan. Ala-asteella uimahalliin oli koulusta runsas kaksi kilometriä. Se matka ajettiin fillareilla. Yläasteella matkaa ei ollut koulusta kilometriäkään.

      Itselläni jäi mieleen yläasteella se, että ensiksi uitiin 25 metrin matka ja sitten 50 metriä. Kun en osannut oikein uida niin arvosanani lyhyellä matkalla oli muistaakseni jotain 6-7 välillä ja 5-6 välillä pitemmällä matkalla. Sain silloin liikunnasta yhdeksän arvosanaksi, mutta uida en oikein osannut tai osasin siis uida vaivoin sen 50 metriä yhtä mittaa hitaalla vauhdilla. Vielä piti uida 200 metriä, mutta siitä ei aikaa otettu. Ei onnistunut minulta oikein minulta ja täytyy tunnustaa, että en kyke uimaan 200 metriä, joka on virallinen uimataidonraja.

    • Anonyymi

      Eikös se pyllistely pitäisi kiinnostaa enemmänkin jotain miesopettajaa. tuskin nainen kiinnostuu jostain pikkupojan persreiästä.

      • Anonyymi

        Juu ei todellakaan kiinnostu!


    • mää en oo oikein koskaan oppinut kunnolla uimaan, siks uimahallikäynnit oli enimmäkseen noloja..
      paitsi sillon jos käytiin siinä kylpylätyyppisessä, missä oli vesiputouksia ja aaltoja ja poreammeita ja väkevän eukalyptuksen hajuisia saunoja. kun ei tarvinut pelkästään uida,

      • Kävittekö kylpylätyyppisessä koulun kanssa? Kumpaa sukupuolta muuten olet?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Kävittekö kylpylätyyppisessä koulun kanssa? Kumpaa sukupuolta muuten olet?

        koulun kanssa joo.
        ja nainen olen, ainakin enimmäkseen.


      • m.wurst kirjoitti:

        koulun kanssa joo.
        ja nainen olen, ainakin enimmäkseen.

        m.wurst: "nainen olen, ainakin enimmäkseen"

        Sitä minä arvelin aikaisemmin, mutta en ollut varma. Mitenkä viikko on alkanut?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        m.wurst: "nainen olen, ainakin enimmäkseen"

        Sitä minä arvelin aikaisemmin, mutta en ollut varma. Mitenkä viikko on alkanut?

        tässähän tämä (mikä päivä nyt on? keskiviikko?)
        siivoushommia oon taas tehny enimmäkseen, maanantaina kävin tuolla luontopoluilla kävelemässä metsässä ja kauniin lammen rannalla, oli jo sorsilla pieniä poikasia uimassa.
        mites sulla?


      • m.wurst kirjoitti:

        tässähän tämä (mikä päivä nyt on? keskiviikko?)
        siivoushommia oon taas tehny enimmäkseen, maanantaina kävin tuolla luontopoluilla kävelemässä metsässä ja kauniin lammen rannalla, oli jo sorsilla pieniä poikasia uimassa.
        mites sulla?

        "mites sulla? "

        Viimeistelen kustantajalle romaaniani. Ilmeisesti tiistaina ensiviikolla lähetän sen eteenpäin. Sitten saa nähdä ylittääkö se julkaisukynnyksen.

        Juon myös valkoviiniä ja syön illalla sen kanssa ruisleipää. Kaveri tulee käymään myöhempään illalla Fazarin Sinisen suklaalevyn kanssa.


    • Anonyymi

      Juu, ei mitenkään mukavia muistoja uimahallikäynneistä jäänyt.
      Edellisellä liikuntatunnilla opettaja ilmoitti, että seuraavalla kerralla uimavaatteet mukaan, kun mennään uimaan.
      Jotkut uimahullut hihkuivat ilosta, mutta meikäläistä koko uiminen ahdisti, kun en osanut uida.
      Ne jotka osasivat uida saivat uiskennella vapaasti, kun taas uimataidottomia yritettiin pakolla opettaa uimaan.
      Lastenaltaassa yleensä olimme, mutta muutaman kerran meidät pantiin aikuisten altaaseen matalaan päähän. Vältin aikuisten allasta, koska matalassa päässäin oli niin paljon vettä, että hirvitti.
      Mua alkoi aina huimaamaan aikuisten altaassa ja värjöttelin matalalla puoellla altaan reunassa, kun pelotti mahottomasti.
      Muutenkin uimahallikäynnit olivat epämukavia, kun selaisella vanhassa kuplahallissa oli uimahalli.
      Talvella kuplahallin ovi falskasi kylmää ilmaa, niin että siellä käytävällä oli varmaan jotain 5 lämmintä ja kova viima kävi, kun puhaltimet puhkuivat ilmaa, ettei kuplahalli romahda kasaan.
      Uima hallin puolella oli varmaan jotain 15 lämmintä ja sauna oli ainoo lämmin paikka, jossa olinkin suurimman osan aikaa.
      Sitten se kloorin haju, ihan järkyttävä kloorin haju, että uimahousutkin haisivat kloorille monta päivää, vaikka niitä kuinka pesi ja huuhteli.
      Myös kaikki vaatteet haisivat kloorille, kun mahoton kloorin katku oli uimahallissa.

    • Anonyymi

      Ala-asteella tuli pari kertaa koulun kanssa käytyä mutta se oli aivan säälittävää jossain lastenaltaassa istua muiden kanssa, muuten yksin kävin sukeltelemassa syvän pään pohjaankin ottaakseni aikaa kauanko kestää olla.
      Siihen se sitten jäi kun siirtyi yläasteelle, milloin en käynyt uimahallissa kertaakaan, yksin tai koulun kanssa. Enkä kyllä ole aikuisenakaan.

    • Anonyymi

      Ei oikeastaan ole minkäänlaisia muistoja. Kun jotain opin tajuamaan, niin lintsasin jokaisen uimatunnin luvan kanssa. Hyvä niin. Ei tarvinnut uida kenenkään kusessa.

    • Anonyymi

      Omat uimahallikäyntimuistoni olivat aikalailla sukupuolineutraaleja. Ei sinne miesten pukuhuoneeseen kukaan naisopettaja edes olisi päässyt, niin ei kyllä olisi edes mitään paikkojen paljasteluumahdollisuuksia avautunut. Viimeisin kerta, kun olin koulun kanssa uimassa, tapahtui muuten 2004 syksyllä 6.luokalla ollessani 11-vuotias, eikä silloin vielä tytöt kiinnostaneet "sillain", joten eipä siitä omanluokkalaisten tyttöjen näkemisestä uimapuvuissa ollut kyllä mitään sen suurempaa iloa.

      • Anonyymi

        Joo ei varmaan nykyään enää naisopettajat pääse mutta toista se oli kuule poika 80-luvulla. Silloin oli naisopettajat valvomassa meitä poikia aina 6 luokalle asti. Ja silloin -80 luvulla muuten kumpulan maauimalassa piti laittaa vaattwet säkkiin ja antaa ne ’narikkaan’ ja arvaatkas keitä oli narikassa joka oli samassa tilassa kuin pukeutumistila, parikymppisiä naisia.


    • Muistan kun yksi poika tuli saunatiloista housuitta.

      Hän oli unohtanut pukea ne. Opettajalle tuli kiire raahata se takaisin suihkutiloihin.

      Muu luokka oli suut auki.

      • Se ei kuitenkaan häirinnyt pahasti suoritustani; sain hylje- ja merenneitomerkit. Vaikka siinäkin miespuolinen meni säätämään. Yritti tietysti hämäystä ettei tytöillä onnistuisi selkäuinti ja kellunta.


    • Anonyymi

      Kouluaikaiset uimahalliretket olivat mukavia, mieluummin uimaan kuin korista pelaamaan.

      • Anonyymi

        Minullakin jäi positiiviset muistot peruskoulun uimahallireissuista, sillä osasin uida kolmannella luokalla. Ala-asteella matkaa uimahalliin oli noin 9 km, yläasteella reilu kilometri.


    • Sillain jäänyt painajaismaisena mieleen, että nuorempana minulla oli suunnattomia vaikeuksia hallita erektiota. Positiivisena jäi mieleen luokan tyttöjen näkeminen uimapuvussa, josta on jäänyt pienimuotoinen uimapukufetissi.

    • Anonyymi

      Voitin koulujen välisiä uintikisoja , 3 kultaa voitin ala-asteella.

    • Anonyymi

      No itse jo nuorempana alkoi kiinnostaa sama sukupuoli, joten uimareissut oli aina tosi kuumottavia.

      Itse olin yllättävän "hyvin varusteltu" joten tykkäsin vähän esitellä. Muut pojat vaihtoivat tosi nopeasti boksereista uimahousuihin, mut itse hilluin alasti tosi pitkään.
      En tiennyt, että mun luokalla oli myös toinen homo. Hän oli ihan hyvännäköinen. Muistan sitten kun uinneissa vaihdoin vaatteita, niin tää toinen luokkalainen kyllä katseli aika kovasti mua ja mä vaihdoin katseen takas. Tää sit pääty siihen, että oltiin yhdessä tosi pitkään, ja tästä muodostu meille yhteinen fantasia :D

    • Voitokkaat muistot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe