miten suloisia Filippiini neitokaisia...
https://www.jpnews.fi/muut/sairaanhoitaja-on-filippiinien-vientituote-suomesta-haetaan-tyota-ja-toimeentuloa/
Varsinkin tuo takana oleva, miten söpö ja kaunis....🤗😊
Olisipa kainalossa tuolainen, tärkeintä on tietenkin että neitokaisella on mukava ja lämmin...
Voisin kietoa käteni pienen neidon ympärille, se lämmittää eikä tule neidolle kylmä...
Jalkasieni
Katsokaa nyt
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Etkös sä ole jo liian vanha noille typyille?
- Anonyymi
Tuskin 20 - 30 vuotias on liian vanha...
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin 20 - 30 vuotias on liian vanha...
JalkasieniValehteletko nyt ikäsi? Vaikutat nimittäin viiskymppiseltä.
- Anonyymi
Enpä valehtele...
Ei ole mitään syytä valehdella...
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä valehtele...
Ei ole mitään syytä valehdella...
JalkasieniKai sä siinä tapauksessa olisit kertonut tarkan ikäsi....
- Anonyymi
Tietysti olisin.
Jalkasieni Anonyymi kirjoitti:
Kai sä siinä tapauksessa olisit kertonut tarkan ikäsi....
Jalkasieni on oikeasti yllättävän nuori. Kuitenkin yli 25.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Jalkasieni on oikeasti yllättävän nuori. Kuitenkin yli 25.
Jalkasieni on 35v.
Tietäjä - Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Jalkasieni on alle 30.
35v
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Kristallipallosi on rikki. Hän on 27.
Kyllä se on siinä 60.
- Anonyymi
Yli 20 mutta alle 30...
Jalkasieni
- Anonyymi
Suomalainen lähäri on lihava ja hidasliikkeinen.
t. Narumyyjä- Anonyymi
Kuten esim. Maisa Torppa?
- Anonyymi
Kun jalkasieni miettii filippiinejä ja tekee niistä aloituksen, sinulle tulee heti mieleen suomalaiset ja ylipainoiset naiset. Jos sinulla jotain todellista kiinnostusta olisi aasialaiseen ulkonäköön, keskittyisit niihin etkä niihin jotka ei miellytä. Haluat ts. vain ärsyttää vertailemalla, jalkasienen kiinnostus sen sijaan on todellinen.
- Anonyymi
No etpä paljon ole nähnyt.. Kyllä noi flippiinotkin ovat hidasliikkeisiä, kun duunikavereita ovat ja heissäkin on lihavia.. Taidat elää omassa mielikuvitusmaailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpä paljon ole nähnyt.. Kyllä noi flippiinotkin ovat hidasliikkeisiä, kun duunikavereita ovat ja heissäkin on lihavia.. Taidat elää omassa mielikuvitusmaailmassa.
Ovat hidasliikkeisiä koska pienillä neitokaisilla on lyhyet jalat...😊
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat hidasliikkeisiä koska pienillä neitokaisilla on lyhyet jalat...😊
JalkasieniYleensä lyhyet jalat liikkuvat vikkelään, kuten minulla joka olen hyvin pieni ja söpö.
- Anonyymi
Se ei minua haittaa, neitokainen kainalossa ei ole mihinkään kiire...🤗
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten esim. Maisa Torppa?
Ei Torppa ole lähäri.
Narumyyjä
Maisa ei alennu vaippoja vaihtamaan,,
se on alemman tason naisen työtä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Torppa ole lähäri.
Narumyyjä
Maisa ei alennu vaippoja vaihtamaan,,
se on alemman tason naisen työtä.Lähäriksi se itsensä koulutti ja ylpeänä todistustaan esitteli juorulehdille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähäriksi se itsensä koulutti ja ylpeänä todistustaan esitteli juorulehdille.
Hheh.
Narumyyjä
- Anonyymi
Juu, kauniita ovat, mutta jos kuvassa olevat filippiinimiehet ovat varaneet jo nämä kolme kaunista neitoa....
Sitähän heti miettii, jos kuvassa on naisten lisäksi miehiä, että ovat keskenään varattuja. - Anonyymi
kuulemma tuolaiseen joutuvat tyytymään ketkä eivät saa suomalaista
naista enkä kyllä ihmettele miksi tuolaisille kelpaa kuka tahansa katsoisivat peiliin- Anonyymi
Ei söpöön neitokaiseen "joudu tyytymään"....
Jalkasieni - Anonyymi
Äitis joutui sinuun tyytymään kun ei parempaa saanut.
anteeks, mut pakko nyt kommentoida..
"Kattokaa ny. Miten suloisia koiranpentuja! varsinki tuo kolmas oikealta on niiiin nätti ja suloinen ja liikkis! Mä vaan haluisin halia sitä ja pitää sitä sylissä ja paijata ja pusia!!1"
kosk musta nyt vaan vaikuttaa et sää olet tässä tapauksessa niinku lapsi lemmikkikaupan ikkunan takana..- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Minkäs minä sille voin että ovat niin söpöjä....
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs minä sille voin että ovat niin söpöjä....
JalkasieniSullon vähän erikoinen maku =)
- Anonyymi
Varmasti nuo ovat muidenkin mielestä söpöjä....
Jalkasieni "nokunneonniiiiinsöpöjä, mähaluuuun!!!!"
https://images.app.goo.gl/1xufxowc7aYhSBPc9
"äitisaanksmä?"
- Anonyymi
Tuo Kaisanlahti oli samassa komppaniassa 1jk:ssa 2003, joku kirjuri tais olla. Puhui monesti politiikasta
- Anonyymi
Jos elät eksoottisen näköisen naisen tai miehen kanssa, niin aika pian et enää kiinnitä noihin eksoottisiin piirteisiin huomiota. Tulee niin sanotusti eksoottissokeaksi.
Itselläni on puoliksi nigerialainen poika, jota ilmaiset katsovat pitkään pikkupaikkakunnilla.- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt tuijottelijoita, ikään kuin toinen ihminen olisi niille täysin vieras ilmestys. Olen aina pitänyt tuijottelijoita heikkolahjaisina yksilöinä, joilta puuttuu tahdikkuus ja hienotunteisuus. Sivistynyt, kohtelias, fiksu, sisimmässään hyvä sekä hyvin kasvatettu ihminen EI JÄÄ TUIJOTTAMAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt tuijottelijoita, ikään kuin toinen ihminen olisi niille täysin vieras ilmestys. Olen aina pitänyt tuijottelijoita heikkolahjaisina yksilöinä, joilta puuttuu tahdikkuus ja hienotunteisuus. Sivistynyt, kohtelias, fiksu, sisimmässään hyvä sekä hyvin kasvatettu ihminen EI JÄÄ TUIJOTTAMAAN.
Niin ei jäädä tuijottamaan tai edes pysähdytä jos joku tarvitsee vaikkapa apua, ettei vain kukaan katso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei jäädä tuijottamaan tai edes pysähdytä jos joku tarvitsee vaikkapa apua, ettei vain kukaan katso.
Älä nyt viitsi. Ymmärrät kyllä mitä tuolla tarkoitettiin.
- Anonyymi
Kaikki lapsethan on söpöjä. Tiistaina näin erään tuttavan vastasyntyneen pojan, ja se kehräsi kuin kisu.
- Anonyymi
"Itselläni on puoliksi nigerialainen poika, jota ilmaiset katsovat pitkään pikkupaikkakunnilla. "
Ei se puolinigerialainen poika vaan äitiä eli sua ihmetellään, siinä taas yks ulkomaanmatkoilla hairahtanut.. - Anonyymi
Eipä ole ulkomaan matkoilta tullut, vaan aivan kotimaassa.🤨Seurustelimme kolme vuotta, mutta se ei toiminut. Hänellä on korkeakoulutus. Nyt ukko asuu ulkomailla, joten ei ole vaivaksi.
- Anonyymi
Miksi aina vaan jatkat saman spammaamista tänne etkä mene sinne käymään. Aivan turha lässyttää ettei ole kielipäätä koska kielitaidottomat juntitkin sinne kykenevät menemään.
- Anonyymi
No spammaamista sekin on, jos kirjottelee suomalaisista naisista palstalla.
Miksi ei saisi kirjoittaa eri kansallisuuksien naisista, ei se mitään spammaamista ole.
- Anonyymi
Kyllä minä vain ottaisin noista tuon Meriamin! Olen vain 50 vuotta liian vanha enkä muutenkaan osaaiskeä naista... Mutta onpa Meriam todella söpö, ei kotimaanlehmät pääse lähellekään... Tosin on niitä kotilaisiakin oikein nättejä. Ketään vain et saa...
- Anonyymi
Onko sulla ap jtn ongelmaa? Miks et vaan häivy, sinne Flippiineille, kun täällä vaan lässytät ja puhut sontaa tai rahat riitä lähtemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010