En tule naisten kanssa toimeen

Anonyymi

Olen 30v sinkkumies ja pohtinut sinkkuuttani sieltä yläasteelta asti. Pohtinut sitä, minkä takia muilla on aina nainen kainalossa ja parisuhde kierroksella ja itse istun kotona nojailemassa käteeni.

Lopulta tulin siihen päätelmään, etten yksinkertaisesti tule naisten kanssa toimeen. Jos olen täysin rehellinen itselleni, joudun myöntämään, etten oikeastaan ymmärrä naisten kiinnostuksenkohteita ja toimintamalleja lainkaan. En ymmärrä sitä, miksi aamuhommissa menee 4 tuntia tai miksi kaupassa ostetaan sitä kaikista kalleinta luomuruokaa, kun se on vielä pahaakin. Tai miksi Fjällräven-logolla varustetusta tylsän näköisestä repusta maksetaan 70 euroa ja se on joku statussymboli. En ymmärrä, miksi mies joutuu pyytämään anteeksi kun nainen tekee virheen. En ymmärrä, miksi naiset eivät suostu kertomaan mitä mies on tehnyt väärin silloin, kun mies on tehnyt virheen. En ymmärrä, miten kahvikupin juomiseen saadaan kulutettua jopa tunti. Joskus kävin treffeillä ja kietaisin kupin ykkösellä alas ja tämä oli neidille jotenkin huvittavaa. Mielestäni se oli tehokkain tapa konsumoida kyseinen neste.

Oikeastaan kaikki naisen luonteessa on vastakohta minulle. En tahdo yleistää, mutta jos 30 vuoden aikana ei ole kaltaistani naista tullut vastaan niin paha siinä on olla yleistämättäkään.
Eläessäni en ole kohdannut naista, jonka kanssa keskustellessa olisi oikeasti palaset loksahtaneet yhteen. Se menee aina niin, että joudun esittämään kiinnostunutta koiranpennuista ja sateenkaarista ja pakottamaan hymyn naamalle. Näyttelijäsuorituksen jälkeen on väsynyt olo, eikä ajatus ikuisesta avioliitosta houkuta. Mieluummin riisun sen naamarin naamalta ja olen yksin kotona oma itseni. Mutta koska ikinä ei voi olla tyytyväinen, ei tämä sinkkuelämäkään nappaa.

37

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin kun loksahtaa niin voit puhua jopa niistä koiranpennuista ja se tuntuu kivalta.

    • Anonyymi

      Noin se vaan menee. Parisuhteessa olevat miehet vaan huokaavat ja antavat asioiden olla.

      Vastapainona tuohon vääryyteen saattaa saada läheisyyttä ja siitä kumpuavaa hyvää oloa.

      Kannatan syvään huokaamista kerran päivässä ja naisen kanssa oloa :D

    • Anonyymi

      No jos se kerran noin äärettömän vaikeaa on, niin unohda naiset.

      Onko sulla muuten miespuolisia kavereita? Tuletko siis toimeen miesten kanssa, vai onko ylipäänsä ihmisten kanssa toimeen tuleminen sulle vaikeata?

    • Onko sulla sama ongelma kaikkien naisten kanssa, ml. sukulaisnaiset? Onko sulla ollut äitiä, siskoja, tai mitä tahansa sukulaisnaisia? Vai onko ongelmasi se, ettet osaa ystävystyä ylipäänsä kenenkään kanssa?

      Mikäli osaat ystävystyä miesten kanssa, niin ehkäpä et osaa suhtautua naisiin ihmisinä vaan näet heidät vain naisina (seksiobjekteina?).

    • Aina voi mennä huonommin. En tule toimeen ihmisten kanssa yleensäkkään :D

      • Tulethan sä munkin kanssa toimeen, vaikka ollaan verivihollisia.

        Leuka ylös ja kohti uusia onnistumisia.


      • Aloita nyt tuosta profiilikuvan vaihdosta älälä mökötä siellä...


      • Anonyymi

        Leuka yläs ja ylpeästi kohti uusia katastrofeja!
        "Reippaasti käymme rekkojen alle" laulettiin Tukkisaaressakin taannoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leuka yläs ja ylpeästi kohti uusia katastrofeja!
        "Reippaasti käymme rekkojen alle" laulettiin Tukkisaaressakin taannoin.

        Nauroin 🤣


      • Anonyymi

        Juu sama hymiö täälläkin, mutta vesi valuu vielä enemmän silmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu sama hymiö täälläkin, mutta vesi valuu vielä enemmän silmistä.

        🤗, noin.


      • Tulet sinä toimeen.


    • Anonyymi

      Pitää vain juoda viinaa ja bailata yökerhossa. Sellaisesta miehestä ne naiset pitävät.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Niin mutta kun ongelma on siinä ettei hän siedä naisia.


      • Anonyymi

        Kännissä naisia sietää paremmin kuin selvinpäin. Naiset ovat miehellekin paljon mukavampia kun mies juo viinaa.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Muutama kalja ja mies tulee toimeen naisen kanssa heti.

    • No ihminen joka kulauttaa kahvikupin ykkösellä alas on hyvin outo...
      Itse koen, että kahvi on nautinto aine.. Tarkoittaa yleensä rauhallista nautiskelua.
      Myöskään jäätelöä ei kuulua ahmia suuhun kuin kaurapuuroa.

      Sanoisin, että kyllä naisten kanssa voi keskustella aivan normaaleista asioista...

      • Nautintoaine...Yhdyssana. Ei pääse telaketjufeministit pilkkaamaan.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Nautintoaine...Yhdyssana. Ei pääse telaketjufeministit pilkkaamaan.

        Kyllä tuostakin voisi pilkata, ettei mennyt oikein ekalla kerralla. ;) Yleensähän yhdyssanat tulee selkärangasta, ajattelematta. Ei tarvitse jälkeenpäin korjailla.


      • Anonyymi

        Hei minäkin koittaa 1,5litran limppapullon kerralla puoliin. Tuttavat sanovat, että minä jos kuka olen juomari.


    • Anonyymi

      Noh, koska olet mies, vika on vain sinun, ettet viihdy naisten kanssa. Naisena olen tismalleen samassa tilanteessa, en kerta kaikkiaan löydä miestä, jonka kanssa olisi mukava olla. Mutta vika on minun tapauksessani ei vain minussa itsessäni, vaan kaikissa naisissa, olemme nirsoja.
      Mies voi olla outo, mutta nainen vain nirso.

    • Luin tuon. Täytyy oikeastaan kehua sinua, että aika hyvin olet saanut tunteesi siihen ilmaistua ja paketoitua jutun muutenkin. Ei tuommonen teksti tule ellei niin koe.

      Tuo voi olla ihan totta.

      Kyllä tuommonenkin tunne voi käydä mielessä.
      Tietysti niin nainen kuin mieskin voi nähdä vastakkaisen sukupuolen yhtenä samanlaisena massana, mutta sulle sanoisin, että kyllä molemmissa on hyvin poikkeaviakin (posit.mielessä). Älä nyt vielä lyö rukkasia naulaan. Pitää jatkaa kuulostelua.

      Olen minäkin kohdannut juttuseurana miehiä, joista tiedän heti, että puheenparret jää yhteen lauseeseen. Ettei mikään kohtaa ajatustasolla, ei käytännössä, mutta eipähän siihen kukaan tarvitsekaan kuin se yhden sopivanlaisen yksilön ja sitten on luonnostaan vaivatonta, kyllä sen tunnistaa kun väkisin yrittäminen ja ylisuoritus loppuu. Olo on helppo ja kevyt. Ei vaadi pään pyörityksiä tai yrittämistä väsymykseen asti.

      Saat täältä sympatiaa. Kyllä mie näen, mitä tuolla tekstillä tarkoitat.
      Kun lähtökohtaisesti jo sukupuolet on niin eri, niin onhan se raskasta jos pään sisältö mielipiteissä, tavoissa, toimintamalleissa on vielä ihan jotain muuta kuin itsellä.

      Heii kaveri...ihan vinkiksi, yritä hakeutua maanläheisten ihmisten seuraan.
      Joille tavallinen arki on parasta eikä trendien perässä juokseminen tai älylaitteiden maailmassa roikkuminen...tai itsensä korostaminen tai tyrkyttäminen.

      Loppupeleissä parisuhteessa on parasta se kun voi vaan olla.
      Ihan omana itsenään ja silti on rakkautta. Kaikilla on vikoja ja epäkohtia, mutta persoona ratkaisee ja oikean ihmisen löytäneet sanoo monesti niin, että se on sama tunne kuin olisi tullut kotiin.

      Tykkäsin sun tekstistä.

      • Anonyymi

        Ei jumalauta. Tuo on semmoisen naisen tekstiä, johon voisi jopa rakastua. Mieskin ymmärtää tuota...

        Onko teitä montakin maailmassa? Onko sulla siskoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta. Tuo on semmoisen naisen tekstiä, johon voisi jopa rakastua. Mieskin ymmärtää tuota...

        Onko teitä montakin maailmassa? Onko sulla siskoja?

        Pönttis puskassa? Ei ainakaan miehen teksti tuo :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumalauta. Tuo on semmoisen naisen tekstiä, johon voisi jopa rakastua. Mieskin ymmärtää tuota...

        Onko teitä montakin maailmassa? Onko sulla siskoja?

        Ei kun minä vaan sitä, että voihan se nainen olla kiinnostunut samoista asioista kuin sinä...niin sitten et koe olevasi pakotettu puhumaan mistään jonninjoutavasta .skasta. :)

        Yksinkertainen resepti, ja siihen auttaa se kuulostelu.

        Ei oo siskoja, mutta kaltaisia voi olla :D
        *ojentaa lipun maaseutubussiin*

        Tsemppiä. Oo avoimin mielin, etenkin korvat auki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis puskassa? Ei ainakaan miehen teksti tuo :D

        Nimimerkillä kirjoitan tässä. En kai mä höntti nyt itelle vastaa.


      • Anonyymi

        Toi on ihan totta toi ylisuorittaminen. Kerran oli sellainen nainen mikä osasi pelkällä olemuksellaan kontrolloida kaikkea ympärillään. Ei se paljoa puhunut tai elämöinyt asioilla, lyhyesti ja napakasti sanoi mitä sanoi. Enemmänkin elekielen täydellinen kontrollointi sai asiat hänen ympärillään vain tapahtumaan neidin tahdon mukaan.

        Mulla meni pasmat ihan sekaisin, kun olen tottunut huutaviin ihmisiin itse.

        Sen neidin oleminen oli niin erilaista kuin muiden naisten. Siinä ei ollut tippaakaan semmoista mikä herätti ärtymystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on ihan totta toi ylisuorittaminen. Kerran oli sellainen nainen mikä osasi pelkällä olemuksellaan kontrolloida kaikkea ympärillään. Ei se paljoa puhunut tai elämöinyt asioilla, lyhyesti ja napakasti sanoi mitä sanoi. Enemmänkin elekielen täydellinen kontrollointi sai asiat hänen ympärillään vain tapahtumaan neidin tahdon mukaan.

        Mulla meni pasmat ihan sekaisin, kun olen tottunut huutaviin ihmisiin itse.

        Sen neidin oleminen oli niin erilaista kuin muiden naisten. Siinä ei ollut tippaakaan semmoista mikä herätti ärtymystä.

        Tunneäly, taito kuunnella, vastaan ottaa & empatia ja tilannetaju? Oisko ollu niitä siinä :)


      • Anonyymi

        Kyllä. Se oli ihan uskomaton neiti. En ole kenessäkään ikinä aistinut niin voimakasta empatiaa. Sukat lähti jalasta kertaheitolla. Silloin päätin heivata miehet päättävistä asemista omassa arvomaailmassa.

        Just se luonnollisuus, kun joku osaa sen viimeisen päälle se niin erilaista. Arvokasta ja nostattavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Se oli ihan uskomaton neiti. En ole kenessäkään ikinä aistinut niin voimakasta empatiaa. Sukat lähti jalasta kertaheitolla. Silloin päätin heivata miehet päättävistä asemista omassa arvomaailmassa.

        Just se luonnollisuus, kun joku osaa sen viimeisen päälle se niin erilaista. Arvokasta ja nostattavaa.

        Olen tavannut muutaman ihmisen elämässäni, joissa on sellainen luonnollisuus, että iho menee kananlihalle. Ihminen vaan on. Pelkkä läsnäolo samassa tilassa. Käden liikkeet, olkavarsien asento,...kaikki. Tapa olla.

        Vaikka toiset samaa yrittäis, sitä ei niiltä persoonilta pois voi saada eikä opetella.
        Fyysinen ja henkinen oleminen käsittämätöntä. Ne ihmiset on timantteja eivätkä edes tajua arvoa.

        Se on jo liikuttavaa kun sellainen ihminen katsoo silmiin.
        Joillekin jopa pitäs opettaa tajuamaan se oma arvonsa.

        Onnekas se ihminen kenen tielle tulee.


      • Anonyymi

        Joo. Semmoinen ihminen tekee "takakautta tajuntaan"-liikkeen että oksat pois.

        Joillakin on semmoinen aura, itsekin pystyn vähän aistimaan noita asioita. Mä oon huomannut semmoisen asian, että noi tommoiset todella voimakkast aurat tietämättään osaa herättää semmoisen epämukavuuden niissä ympäröivissä ihmisissä.

        Se friidu oli niin täydellinen, että olen miettinyt minkähänlaista synergiaa se kerää ympärilleen. Näytti surulliselta kun katsoin sivusilmällä.


      • Anonyymi

        Ihmisen toisen puolen näkee sivusilmillä.


    • Anonyymi

      Olet varmaan vanhapoika vieläkin kun täytät 50.

    • Anonyymi

      Miehen pitää olla sopeutuvainen ja opeteltava naisten tavoille jotta seurustelu onnistuu. Nainen voi vaikka vaan herätä viideltä aamulla ja haluta seksiä enne töihin lähtöä ja silloin miehen pitää olla valmis panemaan vaikka uinka väsyttäisi. Siihen on vaan valmistauduttava kun seurustelee. Seurustelu on opettelua eka vuosi vähintään että tutustuu miten toinen elää ja toimii ja kumppanin tavat muuttuu senkin jälkeen joten pitää olla valppaana koko ajan.

    • Anonyymi

      Naisiin pätee yks sääntö. Kun tarjoot niille viinaa niin ne tykkää sinusta ihan sikana ja aina haluavat olla kaveri tai kumppani kanssasi.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Viina ja viinanhuuruiset jutut on kyllä yksi varma asia saada minut karkotettua. En mitään niin paljon inhoa kuin alkoholia ja kännisiä ukkoja tai akkoja.


    • musta vaikuttaa et sää tunnet, tai pyrit tutustumaan vain tietyntyyppisiin naisiin..

      (vähä niinku vast'ikään luin amerikkalaismiehestä joka oli someen tehnyt miehille suunnatun "humoristisen" oppaan naisten luonteenpiirteistä perustuen siihen minkälaiset kynnet heillä on.. yllätys yllätys listasta puuttuivat kokonaan ne täysin luonnolliset, lakattomat, geelittömät, akryylittomat, koristeettomat, lyhyet kynnet.. ja yllätys yllätys, jokainen "kynsityyppien" mukaan eritelty nainen oli enemmän tai vähemmän hankala luonne, miehen mielestä..)

      stereotypiat on toki kivoja, mut vielä kivempaa on avata silmät, ja avata ne sitten vielä uudelleen.

      ei kaikki naiset meikkaa, eikä juokse kalliiden statussymbolien ja viimeisimpien ruokavillitysten perässä.
      tosin itsekin voisin olla hieman hämmentynyt jos tarkoitus olisi ollut olla tutustumassa toiseen kaffekupposen äärellä ja toinen kiskaisee sumpit ykkösellä alas..
      sää vaikutat aika rationaalisesti ajattelevalta ja hyvinkin suoralinjaiselta tyypiltä,
      eikä siinä sinällään mitään pahaa ole, mut noin niinku jatkuva käytännöllisyys, suorituskeskeisyys ja hyödyn tavoittelu ja ajankäytön maksimointi voi olla aika rasittavaa..
      ei kaiken tartte aina olla järkevää tai hyödyllistä
      välillä voi hyvinkin pohdiskella kivien alla asustelevien otusten sielunelämää,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe