Seurustelukyvytön

Anonyymi

En ole koskaan seurustellut, vaikka moni voisi ulkoisesta habituksesta niin luulla. Olen tarpeeksi pitkä ja moni pitää hyvinkin komeana. Harrastan liikuntaa ja terveellisiä elämäntapoja, en esim. juo.
Silti ikää on pian 30v enkä ole koskaan seurustellut. Enää ei ottajia tule niin usein, mutta varhais-parikymppisenä niitä oli. En jostain syystä halunnut seurustella yhdenkään kanssa. Yleensä syynä on ollut se, ettei nainen ollut neitsyt. Jotenkin minusta silti tuntuu, että syy on syvemmällä. En ehkä yksinkertaisesti kokenut heihin mitään vetoa ja alitajuntani halusi keksiä tekosyyn miksen voisi olla suhteessa heidän kanssaan. Ei siinä, kyllä se naisten korkea kokemustaso minua häiritsee oikeasti, mutta olen neitsyitäkin potkinut pari pois.
Syynä on kai se, etten koskaan kokenut että minulla olisi naisen kanssa mitään yhteistä. Tunteet eivät koskaan syty. Aivan kuin rakkaus olisi unohtunut aivojeni ohjelmoinnista kokonaan. Kyseinen protokolla ei koskaan käynnisty.
Minulla on muutama miespuolinen ystävä, mutta he ovat tavallisesta poikkeavia: matemaatikkoja ja vastaavia. Yleisesti ottaen minun on äärimmäisen vaikea löytää ihmisiä, joiden kanssa tuntuu klikkaavan.
Masentaa. Oikeasti haluaisin löytää sielunkumppanin, mutta tuntuu, että olenkin ollut nuoresta pitäen seurustelukyvytön. Kärsin yksinäisyydestä ja ihmisten pilkasta, mutta ilmeisesti en ole syntynyt parisuhdetta varten. Sitä en sitten osaa sanoa, miten iso osa tästä tuskasta on ulkoisten paineiden aiheuttamaa. Jos minulle ei ilkuttaisi ja jos ulkona ei tarvitsisi nähdä julkisia hellyydenosoituksia (pliis lopettakaa ne), ehkä sinkkuus olisi siedettävää.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrohan kuka sinua pilkkaa ja mistä syystä?
      -En tiedä miksi ihmiset kokevat olevansa ns. maailman napoja..Kaikkien ihmisten katseen kiintopiste, vaikka tosiasiassa ketään ei oikeasti kiinosta paskaakaan...

    • Anonyymi

      Ei mammanpojan kuulukkaan seurustella, pilata kenenkään naisen elämää.

    • Anonyymi

      Tuttu tunne. Nainen 26v ja en ole koskaan seurustellut. Aika tavallisen näköinen pitkä nainen. Tapailin lyhyen aikaa opiskeluaikoina yhtä tyyppiä, mutta se ei koskaan johtanut mihinkään (halaamista ja paria pusua pidemmälle) ja totesin että ei kyllä oikein tunnu että olisin edes ihastunut.

      Muistan olleeni ihastunut viimeksi ehkä peruskoulun alaluokilla, huomaan kyllä jos joku on hyvännäköinen, mutta ne on joko varattuja tai totean ettei minulla muuten vaan olisi mahdollisuuksia. En juo alkoholia jota jaksetaan aina ihmetellä. Ainoat miespuoliset jotka vaikuttavat kiinnostuneilta ovat joko niin kännissä etteivät tunnistaisi omaa äitiäänkään, etsivät vain yhden illan juttuja (ahdistaa ajatuskin että lähtisi täysin tuntemattoman mukaan) tai sitten parikymmentä vuotta vanhempia ja sormukset sormissa. Joskus silloin tällöin tulee joku kertomaan kuinka ruma olen tai lesbon näköinen (minulla oli lyhyet hiukset, joka joidenkin urpojen mielestä tarkoittaa automaattisesti jotain)
      Kaikin puolin kokemattomana tuntuu että mitä vanhemmaksi tulee, sitä säälittävämpi olen ja jotenkin vaikea lähestyä jotakuta kenestä tietää että on seurustellut monia kertoja. Lähipiirissä hiljattain joku kysyi minulta että "onko sua koskaan ees kukaa koittanu iskeä" ja vaikka vastaus oikeasti on kyllä, tuntui että kyseisen kysyjän mielestä valehtelin.
      Jotenkin ei ole mieleen iskostunut, miten ihmeessä muut ihmiset päätyy parisuhteeseen toisensa perään ja miten minä en siinä vaikuta onnistuvat tai kelpaavan. Tietääkseni en ole aseksuaali tai aromanttinen tai muuta, heteroutta olen joskus epäillyt, mutta ehkä sillä mielellä että jos nyt edes joskus sattuisi klikkaamaan jonkun kanssa niin ehkä sillä sukupuolella ei olisi väliä.

    • Ehkä olet katsellut väärää sukupuolta.

      • Anonyymi

        katsos vaan kun itse karvapylly huomasi heti tilaisuutensa tulleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        katsos vaan kun itse karvapylly huomasi heti tilaisuutensa tulleen

        En kyllä mitään tilaisuutta miehistä etsi, eikä mulla muuten ole karvainen pylly.


    • Anonyymi

      Ei ihme että olette yksin kun ette juo viinaa. Alkoholi on Amorin nuoli joka sytyttää rakkauden. Kun ollaan yökerhon värivalojen alla humalassa, naiset ihastuvat miehen bailaustaitoihin ja miehet kiinnostuvat naisista. Arkielämässä selvinpäin eivät toiset kiinnosta, mutta kun viina astuu kuvaan, rakkaus roihahtaa.

      Raitis jää yksin. Viinamies löytää kumppanin.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Viinamies jää lopulta yksin, selvämies elää onnellisesti loppuun asti parisuhteessa jos niin haluaa.


    • Anonyymi

      Tuli tässä mieleen, ennenkuin luin viinamiehen kommentin, että relatkaa ja juokaa viinaa.

      Nainen jos on rekkalesbon näköinen, niin karkoittaa ison osan miehistä verrattuna siihen kukkamekkoon pitkähiuksiseen kanssasisareeen. Niin se vaan menee.

      Valtavirtaihmiset etsivät parisuhdetta valtavirrasta.

      • Anonyymi

        Vaikka viina ei alkuun maistuisikaan, on sitä vain pakko juoda jos haluaa mukaan porukoihin ja löytää kumppanin. Hiljalleen elimistö kuitenkin alkaa kehittää riippuvuuden viinaan ja sen jälkee juominen ja yökerhoon lähteminen alkaa tuntua paljon helpommalta.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Moni haluaa saman statuksen omaavan kumppanin naisen neitsyys on tosiaan tosi uskollisuuden merkki siitä että ei ole jakorasia / man eater (kukasta kukkaan menevä nainen) jolla on paljon miehiä.

    • Anonyymi

      Kieltämättä tietyt asiat nykyajan naisissa on turn off kuten liian paljon miehiä ympärillä.

    • Anonyymi

      Olet siis ihan itse tehnyt itsestäsi seurustelukelvottoman. Onnittelut!

    • Anonyymi

      Seurustelisin ihan kenen naisen kanssa tahansa mutta olen ruma eikä rumat naiset halua rumaa miestä jotwen en ole koskaan seurustellut. Työkkärissäkin ruma kurppa vaan katto suu ammollaan kun kerroin että masentaa se etten ole kelvannut koskaan edes rumille naisille joten en kykene työntekoon.

    • Anonyymi

      Naisia tapaaa yökerhossa viinaa juomalla. Kokematon mies seurustelussa ja viinan juomisessa. Raitis mies jää yksin.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Löytääkö sieltä yökerhoista neitsyitä? Aloittajahan kelpuutti vain niitä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe