Miksi sinkut eivät käytä kumia? Suojaamaton seksi kuuluu vain parisuhteeseen.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/e6ff87ef-60de-470d-add4-7486eac55448
Tippuri yleistyy kovaa vauhtia?
13
66
Vastaukset
- Anonyymi
Jos naiset eivät antaisi jännämiehille, taudit eivät pääsisi leviämään.
- Anonyymi
Housuissas sulla on jännämies
- Anonyymi
Juhannuksena naiset antaa jännämiehille pillua ja taudit leviää. Kiltit koulutytöt menee festareille ekaa kertaa ja antavat jännämiehille. Komealla miehellä ei voi olla tauteja naiset ajattelee.
- Anonyymi
Yläasteen tytöistä tehdään festareilla naisia.
Parhaat miehet ehtivät korkata useammankin tytön.
- Anonyymi
Vai parisuhteeseen. Pettäminen on yleisempää kuin uskotkaan.
Tippuri on hoidettavissa oleva tauti...Minä olisin teinä enemmän huolissani hpv:stä sekä herpes viruksista mitä te itseasiassa jo kannattekin...
Kuuluisan rokki bandin keulahahmo sairastui juuri hpv-pohjaiseen kurkkusyöpään...Se oli se hinta minkä hän maksoi suuseksistä saastuneiden ihmisten kanssa.
Itse koetan olla viisaampi ja elää oman koodini mukaan välttyäkseni näiltä ongelmilta elämässä. Toki se rajoittaa voimakkaasti elämääni, mutta kurinalaisuus on aina kuulunut elämääni.- Anonyymi
Ihan turhaan elät noin neuroottisesti... sulla on jo kaikki mainitsemasi virukset. Ihan olet itse kertonut.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan elät noin neuroottisesti... sulla on jo kaikki mainitsemasi virukset. Ihan olet itse kertonut.
xLinerÄänet oman pääsi sisällä kertovat sinulle asioita...
-En ole kertonut.- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Äänet oman pääsi sisällä kertovat sinulle asioita...
-En ole kertonut.Sun panohistoriallasi ja surkealla tietämykselläsi - sulla on jo ne kaikki... :)
xL
- Anonyymi
Ei kannata harrastaa seksiä. Helppo ehkäisy eikä maksa mitään.
- Anonyymi
Kannatta vähän katsoa ketä panee
- Anonyymi
Nii muistahan terhikki
- Anonyymi
No tuo nyt on vähän kaksipiippuinen juttu...
Eli jos ainoa seksi partnerini on parisuhteessa, mut mä oon sinkku jolla ei ole muita seksikumppaneita?
Ja oon varma et tällä seksi partnerilla on myös parisuhteen ulkopuolisia seksi partnereita myös mun lisäksi
Mut joo käyttäkää kumia, mut onko se kumi tae edes siinä parisuhteessa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642