Seksi varattujen miesten kanssa on Lissusta hyvää ja turvallista.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/336718bb-8646-4901-8135-1068e750a5a4
Lissu saa seksiä aina halutessaan
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Minusta on upeaa jakaa intiimejä hetkiä eri miesten kanssa, jos se on molemmille osapuolille ok, eikä kehenkään satu. Tällä hetkellä tapailen viittä eri miestä ja saan seksiä juuri silloin kun haluan, joten miksi sitoutua vain yhteen?"
Tuollaisille naisille oli ennen nimi, joka alkaa h:lla- Anonyymi
Se nimi on ihan samalla tavalla voimiassa vielä nykyäänkin.
- Anonyymi
varatuilta ja arabeilta saa kikkelii mutta saako korkeastikoulutetuilta suomi sinkuilta niin suomisinkuilta saa vain kuulla kun hän on varakas päällikkö ja maksa omat ja minun ruokani olen koulutettu ei minun tarvi maksaa vi.tun huo.a niin varatut ja arabit on eri miehiä
- Anonyymi
Korkeasti koulutetuilla ei juuri seiso alapäässä.
- Anonyymi
lissuakin kyllä ymmärtää kai hänkin haluaa miestä kun hetero on niin lissu ei ehkä saa omaa miestä mutta saa ainakin miestä eikä naisellista sinkkumiästä kuten täälläkin olevaa dissiä tai pymppyä niin nainen tarvii miestä
- Anonyymi
joo!!moraali se ei oo kaikilla kallossa?ennen ois ja nykysinkin ihan ITSENSÄ suojelemista.nääs (ehkä)kaikille lie itsestäänselvyys olla itsensä kanssa sovussa?
- Anonyymi
Miten tuollaista nyt naisten osalta niin ihmetellään. Onhan niitä paljon sinkkumiehiäkin, jotka haluaa vain seksiä ja mieluiten varatuilta, jotta ei synny tunnesiteitä eikä mitään odotuksia.
- Anonyymi
Nainen on laumaeläin, mutta silti äärimmäisen petoollinen omaa lajitoveriaan kohtaan ja antaa heti reikää lajitoverinsa miehelle.
- Anonyymi
Varatut eivät jää roikkumaan. Se on se pointti 👍 Siksi suosin itsekin varattuja naisia.
- Anonyymi
Toivottavasti varattujen naisten miehet hakkaavat sinut henkihieveriin.
- Anonyymi
Ja tekevät niille naisilleen paljon pahemmin, paljon paljon pahemmin.
Varsinainen newsflash.....Nainen saa seksiä aina halutessaan -wouwouwow...Kukapa olisi arvannut:D
-Lissu olisi voinut tietysti tehdä tuossa samalla rahaakin sievoisen summan..Viisikin partneria kierroksessa samaan aikaan ja jos kaikilta olis ottanu 200e panolta, niin se on jo 1000e/ kierto...
Minusta on kuitenkin hyvä, että Lissu ja kuka tahansa voi elää juuri sellaista elämää kuin itse haluaa...Me itse valitsemme partnerimme ja kaikilla on oikeus etsiä toiveidensa mukaista seuraa...Lissu ei olisi minun valintani, mutta kuten näemme, niin useimmat ihmiset eivät ajattele asioita esim. mm. terveydellisistä näkökulmista.- Anonyymi
"...kuten näemme, niin useimmat ihmiset eivät ajattele asioita esim. mm. terveydellisistä näkökulmista. "
Kyllä he ajattelevat mutta he eivät ole samalla tavalla hysteerisiä kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671