Suomalaiset ovat mielellään sinkkuja

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808182201109969

Miesten ja naisten pitää alentaa vaatimuksia , kohta ei naiset enää synnytä lapsia eikä perheitä perusta kukaan.

Sinkkuus on räjähtänyt. "Turussa asuva 45-vuotias mies kertoo eläneensä koko ikänsä sinkkuna.

- Olen käynyt viimeisten 20 vuoden aikana ainakin parilla sadoilla treffeillä ympäri Suomea. Lähes kaikki ovat päättyneet ensitapaamiseen.

Miehen mukaan naiset ovat nykyisin hyvin vaativia, mutta hän myöntää olevansa sitä itsekin."

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset on korkeasti koulutettuja joten nainen ei voi ottaa mitään hitsaaja ätmiä miehekseen.

      • Ei kai hitsaajassa välttämättä mitään vikaa ole, myt kyllä ymmärrän ettei kouluja käynyt nainen tänä päivänä halua jonkun sovinistin kynnysmatoksi. Tai seurustella jätkän kanssa joka ei ole lukenut ensimmäistäkään kirjaa eikä ymmärrä muusta kuin urheilusta tai jostain muusta tyhmästä. Mitä älykäs nainen sellasen kanssa tekis?


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei kai hitsaajassa välttämättä mitään vikaa ole, myt kyllä ymmärrän ettei kouluja käynyt nainen tänä päivänä halua jonkun sovinistin kynnysmatoksi. Tai seurustella jätkän kanssa joka ei ole lukenut ensimmäistäkään kirjaa eikä ymmärrä muusta kuin urheilusta tai jostain muusta tyhmästä. Mitä älykäs nainen sellasen kanssa tekis?

        Cuck! Lipilipilipi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cuck! Lipilipilipi....

        Pitkätukka puhui asiaa. Noissa asioissa tasojen vaan on kohdattava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkätukka puhui asiaa. Noissa asioissa tasojen vaan on kohdattava.

        Mut en usko, etteikö fiksulle koulutetulle naiselle kelpaisi fiksu hitsaaja. Se on vain duuni josta jotkut voi ihan tykätäkin. Ei se tarkoita, et hitsaaja olis välttämättä joku typerä sovinistiääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkätukka puhui asiaa. Noissa asioissa tasojen vaan on kohdattava.

        Koulutus joka on opettanut tekemään tietyn asian, ei tee ihmisestä älykästä.
        Miksi hallitusta haukutaan kokoajan typeristä päätöksistä, hallituksen älykkyyden vuoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulutus joka on opettanut tekemään tietyn asian, ei tee ihmisestä älykästä.
        Miksi hallitusta haukutaan kokoajan typeristä päätöksistä, hallituksen älykkyyden vuoksi?

        Sivistystason on kohdattava. Jos toinen on lukenut paljon ja toista kiinnostaa puhua vain urheilusta, ei siitä mitään tule.


      • Anonyymi

        Mun täytyy varmaan kanssa ruveta ettiin itseäni korkeammin koulutettua. Voi olla haastavaa. Mut oikeesti, pitkätukka on oikeessa, fiksuus ja koulutus ei kulje aina käsi kädessä. Lisäksi on korkeasti koulutettuja, jotka tykkää urheilusta, niitä löytyy jopa huippu-urheilijoista ja on alemmin koulutettuja, jotka on saattanut lukea yhden kirjan, muunkin kuin Akun taskarin. Mä myös tiedän useampia korkeasti koulutettuja, jotka ei lue muutakuin oman alansa kirjallisuutta. Onko se sitten suurempaa sivistystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy varmaan kanssa ruveta ettiin itseäni korkeammin koulutettua. Voi olla haastavaa. Mut oikeesti, pitkätukka on oikeessa, fiksuus ja koulutus ei kulje aina käsi kädessä. Lisäksi on korkeasti koulutettuja, jotka tykkää urheilusta, niitä löytyy jopa huippu-urheilijoista ja on alemmin koulutettuja, jotka on saattanut lukea yhden kirjan, muunkin kuin Akun taskarin. Mä myös tiedän useampia korkeasti koulutettuja, jotka ei lue muutakuin oman alansa kirjallisuutta. Onko se sitten suurempaa sivistystä?

        No ei tuossa väitettykään että vain koulutettu voi olla sivistynyt.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mut en usko, etteikö fiksulle koulutetulle naiselle kelpaisi fiksu hitsaaja. Se on vain duuni josta jotkut voi ihan tykätäkin. Ei se tarkoita, et hitsaaja olis välttämättä joku typerä sovinistiääliö.

        Näin meillä. Mies jätti joskus koulut kesken, ja meni suoraan töihin. Todella älykäs, ja hyvä keskustelemaan. Aluksi ihan vähän häiritsi totaalinen sivistyksen puute. Ei oikeastaan enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuossa väitettykään että vain koulutettu voi olla sivistynyt.

        Ei väitetty mutta naiset ajattelevat automaattisesti niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väitetty mutta naiset ajattelevat automaattisesti niin.

        Mutta yleistettynä se onkin niin, ei joka tallikan kohdalla mutta useimmiten.


    • Anonyymi

      Kuinka moni on sitten ihan aikuisten tosioikeasti hardcore-sinkku eli koko elämänsä naimattomana eli panematta ja muutakaan seksiä (kuten suutelua) harrastamatta ekänyt, ja kuinka paljon sitten onkaan näitä mukasinkkuja jotka huvittelevat kenen kanssa milloinkin haluavat mutta ulkoisesti näyttelevät yksinäistä eivätkä missään avio/avoliitosakaan elä.

      • Onhan täällä niitäkin miehiä, jotka sanovat etteivät ole koskaan pitäneet naista kädestä, halaamisesta nyt puhumattakaan.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onhan täällä niitäkin miehiä, jotka sanovat etteivät ole koskaan pitäneet naista kädestä, halaamisesta nyt puhumattakaan.

        No itse olen lähes sellainen kädestäpitelemätön. Niitä ei nyt ehkä lasketa kun on kuivakkaasta virallisesta syystä kätellyt naista tahi ala-asteen piirileikissä käest pitäny tyttölötä. Niiltäkina joilta taitaa muudan traumanpoikanen kumputa. Oli näet luokallani muudannen perin vöyrin paljolapsisen perheen nirppaneiti ken aina tarttui käteeni kuten johonkin kakkaiseen rupisammakkoon. Muut sitten otti ihan kunnolla kiinni.
        Eli se kättely siis on lähestulkoon härskein fyysisen kanssakäyskentelyn muoto, jota olen päässyt tyttölöören jah naisosten kanssa harrastamaan No, tulihan sieltä yksi halaus myös, 15-vuotiaalle minulle, karvan yli 20 v sitten.
        Muuten on hiplailurintamalla tähän saakka aika äänetöntä pidellyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse olen lähes sellainen kädestäpitelemätön. Niitä ei nyt ehkä lasketa kun on kuivakkaasta virallisesta syystä kätellyt naista tahi ala-asteen piirileikissä käest pitäny tyttölötä. Niiltäkina joilta taitaa muudan traumanpoikanen kumputa. Oli näet luokallani muudannen perin vöyrin paljolapsisen perheen nirppaneiti ken aina tarttui käteeni kuten johonkin kakkaiseen rupisammakkoon. Muut sitten otti ihan kunnolla kiinni.
        Eli se kättely siis on lähestulkoon härskein fyysisen kanssakäyskentelyn muoto, jota olen päässyt tyttölöören jah naisosten kanssa harrastamaan No, tulihan sieltä yksi halaus myös, 15-vuotiaalle minulle, karvan yli 20 v sitten.
        Muuten on hiplailurintamalla tähän saakka aika äänetöntä pidellyt

        no tästä lähin kun tapaat tinderistä tytön niin sanot meille vai teille ja onko kumit ja jos kumit on niin menet mihin tyttö sanoo ja panet ja jos ei kumeja niin menette esim kiskan kautta ja ostat kumit ja voi olla että tyttö rakastuu sinuun palavasti tai ainakin haluaa nähdä toistekkin seksin merkeissä niin älä aikaile vaan toimi mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tästä lähin kun tapaat tinderistä tytön niin sanot meille vai teille ja onko kumit ja jos kumit on niin menet mihin tyttö sanoo ja panet ja jos ei kumeja niin menette esim kiskan kautta ja ostat kumit ja voi olla että tyttö rakastuu sinuun palavasti tai ainakin haluaa nähdä toistekkin seksin merkeissä niin älä aikaile vaan toimi mies

        En osaa käyttää tinderiä enkä mitään muitakaan yp-välineitä enkä halua rekisteröityä mihinkään laitoksiin tahi hengilötietojani kasvottomille valloille luovuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tästä lähin kun tapaat tinderistä tytön niin sanot meille vai teille ja onko kumit ja jos kumit on niin menet mihin tyttö sanoo ja panet ja jos ei kumeja niin menette esim kiskan kautta ja ostat kumit ja voi olla että tyttö rakastuu sinuun palavasti tai ainakin haluaa nähdä toistekkin seksin merkeissä niin älä aikaile vaan toimi mies

        tinderitytöt tykkää kun otat ohjat ja määräät eli sinä viet ja tyttö vikisee ja näytät että olet boss päällikkö seksin jumala ja rakastajien kuningas ja teet mitä tykkäät niin tyttö ei voi vastustaa vaan on myyty ja rakastunut päällikköön ja käsket suudella päällikön sapelia ja nauti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa käyttää tinderiä enkä mitään muitakaan yp-välineitä enkä halua rekisteröityä mihinkään laitoksiin tahi hengilötietojani kasvottomille valloille luovuttaa

        mikä yp väline mutta jos pimppaa haluat niin on mentävä tinderiin ja saat naida korkeastikoulutettuja niin paljon kuin haluat mutta kunnon tyttöjä ei sieltä löydä ja jos suhdetta etsit niin sitten etsit livestä kunnon tytön


      • Anonyymi kirjoitti:

        No itse olen lähes sellainen kädestäpitelemätön. Niitä ei nyt ehkä lasketa kun on kuivakkaasta virallisesta syystä kätellyt naista tahi ala-asteen piirileikissä käest pitäny tyttölötä. Niiltäkina joilta taitaa muudan traumanpoikanen kumputa. Oli näet luokallani muudannen perin vöyrin paljolapsisen perheen nirppaneiti ken aina tarttui käteeni kuten johonkin kakkaiseen rupisammakkoon. Muut sitten otti ihan kunnolla kiinni.
        Eli se kättely siis on lähestulkoon härskein fyysisen kanssakäyskentelyn muoto, jota olen päässyt tyttölöören jah naisosten kanssa harrastamaan No, tulihan sieltä yksi halaus myös, 15-vuotiaalle minulle, karvan yli 20 v sitten.
        Muuten on hiplailurintamalla tähän saakka aika äänetöntä pidellyt

        En kyllä minäkään ole pitkään aikaan tyttöä kädestä pitänyt vaikkapa kävellessä. Viimeks oli oma tytär (eikä sekään enää), mut ei sitä nyt tähän kategoriaan laskettaisi muutenkaan.
        Mut eipä tuosta montaa viikkoa ole ku kylillä ykskin parikymppinen tyttö halus tulla halaamaan, ja hetken päästä yks, oiskohan ollu kolmevitonen, samoin. Tuttuja kyllä olivat, mut yhtäkkiä vaan halusivat. Ei mitään Sellaista kummallakaan mielessä, mutta kivaltahan tuo aina tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itse olen lähes sellainen kädestäpitelemätön. Niitä ei nyt ehkä lasketa kun on kuivakkaasta virallisesta syystä kätellyt naista tahi ala-asteen piirileikissä käest pitäny tyttölötä. Niiltäkina joilta taitaa muudan traumanpoikanen kumputa. Oli näet luokallani muudannen perin vöyrin paljolapsisen perheen nirppaneiti ken aina tarttui käteeni kuten johonkin kakkaiseen rupisammakkoon. Muut sitten otti ihan kunnolla kiinni.
        Eli se kättely siis on lähestulkoon härskein fyysisen kanssakäyskentelyn muoto, jota olen päässyt tyttölöören jah naisosten kanssa harrastamaan No, tulihan sieltä yksi halaus myös, 15-vuotiaalle minulle, karvan yli 20 v sitten.
        Muuten on hiplailurintamalla tähän saakka aika äänetöntä pidellyt

        toinen ei ne tinderitytötkään tiedä rakkaudesta mitään niin ei heitä ole koskaan rakasteltu rakkaudella eikä tyydytty vaan käytetty reikänä eli sanot ja valehtelet että olet kova hässimään niin tytöstä olet kova panomies niin semmosii ne tinderitytöt on


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En kyllä minäkään ole pitkään aikaan tyttöä kädestä pitänyt vaikkapa kävellessä. Viimeks oli oma tytär (eikä sekään enää), mut ei sitä nyt tähän kategoriaan laskettaisi muutenkaan.
        Mut eipä tuosta montaa viikkoa ole ku kylillä ykskin parikymppinen tyttö halus tulla halaamaan, ja hetken päästä yks, oiskohan ollu kolmevitonen, samoin. Tuttuja kyllä olivat, mut yhtäkkiä vaan halusivat. Ei mitään Sellaista kummallakaan mielessä, mutta kivaltahan tuo aina tuntuu.

        Törmäisipäs joskus sellaiseen ilmashaleja jakavaan pahvinheiluttajajengiin tahi vaikka tuollaseen somaan sekarotumulattiin eli johonni afrikansarvelaiseen https://youtu.be/14LMM2FNmmA?t=26 jolla ei ole jutuntekijää ja kameramiestä mukanaan. mutta eiväthä ne ylens muullonku ystävänpäivänä ja kaupunkissa hilluvat kun itse täälä maala aina pääasias... Pompsahtaisipa josahi rankamettäs yhttäkkii tommone mättään takaa tai pelloll ojasta jos pölähtäisi etteen, Kesken rankan raadoksen. Ja saisi maksaa halin (vaikka julistaa ettei maksua tarvi) mieluiten tietenkin vastahalin muodossa


      • Anonyymi

        no onhan sitä tuostakin voimannuttajaksi, kun näkee miten nuhrunuttuisen sätkäpapan silmä kirkastuu kun herkkureisi kahmaisee luokseen


      • Anonyymi

        Miksei noita tempauksia järjestellä syksyisin, silloin ku influenssa uhkaa. Kai nyt tuommoinen parmma man mielen toisi ku inha kirvelevä ruiskaus mömmöä joka saa monet kuitenki nuhakierteeseen koko talveksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Törmäisipäs joskus sellaiseen ilmashaleja jakavaan pahvinheiluttajajengiin tahi vaikka tuollaseen somaan sekarotumulattiin eli johonni afrikansarvelaiseen https://youtu.be/14LMM2FNmmA?t=26 jolla ei ole jutuntekijää ja kameramiestä mukanaan. mutta eiväthä ne ylens muullonku ystävänpäivänä ja kaupunkissa hilluvat kun itse täälä maala aina pääasias... Pompsahtaisipa josahi rankamettäs yhttäkkii tommone mättään takaa tai pelloll ojasta jos pölähtäisi etteen, Kesken rankan raadoksen. Ja saisi maksaa halin (vaikka julistaa ettei maksua tarvi) mieluiten tietenkin vastahalin muodossa

        Mikset itse koita tuollaisena iloisena samaa? Toki ei miestä varmaan ihan samalla tavalla halittais, mutta voishan jokunen sullekin tulla. Kunhan et murjota.

        Meillä "suomenruotsissa" halailu kavereiden kesken ei muutenkaan ole mitään erikoista. Ja joskus vähän vähemmänkin kaverin kanssa. Ja naisethan on kavereita.


      • Anonyymi

        Rumia kokemattomia sinkkumiehiä on satoja tuhansia suomessa. Kokeilkaa nyt iskeä joku tavis nainen jostain niin huomaatte miten vaikeaa on miehen päästä treffeille edes ja siitä oon vielä pitkä matka seurusteluun


    • Anonyymi

      taas tuola (tällä kertaa Iltsikan uutisessa) piti vilahtaa tuo seevetin "kehen" (kuuluu kukailun syntiryhmään) olen ollut ihastunut. Koko sammakkohan oli kokonaisuudessaan: Aina tulee rukkaset heiltä, kehen olen ollut ihastunut ("Anna" 33, Jyskylästä). mikä silmäraiskaus! Otettas nyt ne ihanat J-sanat jo sieltä naftaliinistä ylös. Ei enää jatketa niien sorsimista. Kukat ja ketät sen sijaan joutaa vaikka kipsisakka-altaaseen

      • En ajatellut edes lukea tuota, mutta kommenttisi takia luin. Ei kirjoittaja ihan kujalla ole kieliopista mutta virheitä löytyy:

        "Kuhmoisessa" (pitäisi olla Kuhmoisissa).
        "Miehien osalla sinkkukuntien kärkikolmikko on..." (ettei kuitenkin "osalta")

        Tuo "kehen" on toki synti, mutta ei toimittajan vika. Kun toimittaja kirjoittaa lainauksen, hän kirjoittaa sen kuten se on sanottu.
        Sen sijaan ainakin kerran lainauksessa oli kirjoitettu yhdyssana virhellisesti erikseen, ja vastaavasti erillissanat yhteen. SE on toimittajan virhe.

        Oli siellä joku kirjoitusvirhekin (kirjain puuttui sanan lopusta), ja ainakin yksi pilkkukin puuttui, mutta ei ne ole pahoja virheitä.

        Tekstin sisältöön en tässä kommentissa puutu.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En ajatellut edes lukea tuota, mutta kommenttisi takia luin. Ei kirjoittaja ihan kujalla ole kieliopista mutta virheitä löytyy:

        "Kuhmoisessa" (pitäisi olla Kuhmoisissa).
        "Miehien osalla sinkkukuntien kärkikolmikko on..." (ettei kuitenkin "osalta")

        Tuo "kehen" on toki synti, mutta ei toimittajan vika. Kun toimittaja kirjoittaa lainauksen, hän kirjoittaa sen kuten se on sanottu.
        Sen sijaan ainakin kerran lainauksessa oli kirjoitettu yhdyssana virhellisesti erikseen, ja vastaavasti erillissanat yhteen. SE on toimittajan virhe.

        Oli siellä joku kirjoitusvirhekin (kirjain puuttui sanan lopusta), ja ainakin yksi pilkkukin puuttui, mutta ei ne ole pahoja virheitä.

        Tekstin sisältöön en tässä kommentissa puutu.

        Mitkä erillissanat oli yhteen ja mistä puuttui pilkku?


    • Anonyymi

      kai siinä tinderissä oleva nainen pelästyy ja säikähtää kun joku kiva mies onkin ihana ja etsii sitä neiti oikeaa ja nainen taas seksii ja kikkelii ja nainen huomaa että oikeasti rakastuukin mieheen ja päättää jää tähän treffeihin ja etsii miehiä jotka toimii ja antaa parrua kunnolla ja jotka etsii vain kans kerran helppoa ja naisen mielestä mies on hassu kun etsii seksiseura sivulta kumppania ja sitä neiti oikeaa

    • Anonyymi

      Eivät nuo ole niin yksinäisiä, mitä sanovat olevansa. Monta kertaa paljastunut. Ehkä yksi masennuksen muoto on kerjätä täällä sääliä. 15-30- vuotiaista 2% ei ole harrastanut seksiä, joten marginaalissa mennään. Tuossa siis mukana myös 15-vuotiaat!!! Oma taso ei ätmeille kelpaa. Se ei ole se ruma nainen baarissa, vaan toinen mielenterveysongelmainen omista piireistä.

      • Anonyymi

        Joku tarkoittaa vain yhdyntää ku puhuu seksistä, vaikka todennäköisyys että se on jotain muuta, ei ole kuin 99 persenttiä. Et kai muistellut että seksi on pelkästään sama asia kuin märkä litkuttelu, ähinää ja loppulaukaus?


      • Anonyymi

        No jaa, sittenhän vaimon löytyminen tuosta haarukasta voisi olla aika vaivatonta jos meinais ottaa jonkun uskollisen tro-tyypin, jonka kanssa mennä naimissiin. Jos vain ilmoittaisivat jollainn näkyvällä veistillä ne 98 sadasta15-30 v naisesta että minua on kokeiltu niin voisi 49 viieskymmenesosaa kasia heti pois kelkasta. Lopuista sitten pois ainakin naimisisa olevat, lespot ja ne joilel en kelpaa. Alkaa olla vaihtoehdot sitten jo vähissä eli toisaalta, valinnanvaikeutta ei pitäis enää olla
        No olipas hurjaa skepulointia taas


    • Anonyymi

      Kyllä se on paljon enemmän ulkonäöstä kiinni saako tyttöystävää koskaan. Monet korkeasti koulutetu naiset Ja muutenkin fiksu nainen ottaa komean miehen joka voi olla tyhmä eikä ole mitään muuta ammattia kun rikollisuus. Niitä tapauksia on lehdet piukassa. Kyllä hitsaaja on paljon fiksumpi kun ne jännamiehet. Onko korkeasti koulutettu nainen fiksu jos tietää että mies on väkivaltainen mutta naiset tekee lapsia jännämiesten kanssa kuitenkin. Niitäkin tapauksia on ihan riittävästi. Nainen kelpuuttaa komean miehen heti vaikka mies olisi miten tyhmä.

    • Anonyymi

      Valitettavasti se on niin että alle 40 tonnia tienaava mies ei kelpaa. Elämänlaatu pitää olla hyvää enkä halua asua missään yksiössä miehen kanssa.

      T: Nainen

      • Anonyymi

        Maksullisesta naisesta käytetään myös nimeä h...a.


      • Anonyymi

        Et sitten itse ajatellut laittaa lanttiakaan likoon. Tyypillinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten itse ajatellut laittaa lanttiakaan likoon. Tyypillinen nainen.

        Miehen lantit riittää.


    • Anonyymi

      Sitten kun olisi tällainen tolkun mies joka haluaisi tyytyä omantasoiseen naiseen niin sekään ei kelpaa. Alkaa kauhea huuto siitä "tyytyä" sanasta.

      • Anonyymi

        Totta, en ottaisi miestä joka vain tyytyisi minuun. Minun pitää olla aina paras ja eka valinta ja ihana palvottava.


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat hyväksyneet rumuutensa, miehet eivät saa naisia ja naiset eivät saa niitä komeimpia miehiä joten pitää hyväksyä että tasot ei kohtaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe