Mies jos on ruma, hän on ruma. Nainen voi käyttää vippaskonsteja.
https://youtu.be/mbxYHemHTVo?t=13
Naisilla on helpompaa
19
<50
Vastaukset
Miksei mies muka voi myös käyttää vippaskonsteja?
Tietysti ne konstit on monesti erilaisia.Helpompaa? Hah!
Jos arvelet tuntikausien tälläytymisen olevan kovin "helppoa", niin siitä vain miehetkin suti ja pensseli käpälään.
Ihmettelen miesten uhriutumista tässäkin asiassa. Jos mies on niin nokkela ja kekseliäs (kuin usein kuulee väitettävän), niin kyllä hän keinot kehittää saadakseen näyttämään itsensä vetävämmälle. Jos siis kokee tarpeelliseksi.- Anonyymi
Naiset ei ole sen paremman näköisiä kuin miehet.
- Anonyymi
Nainen on siropiirteisempi, mies on kohlo: ei siro. Siroutta, pieniä mittasuhteita pidetään yleisesti ottaen kauniimpina. On mieskin kaunis nuorena, mutta muuttuu ajan saatossa kohloksi. Alle 30v miehet ovat vielä kauniita hyvin usein.
Miehillä raajat ovat suhteessa lyhyemmät kuin naisella ja selkä on pitkä. Tästä tulee mieleen apinan mittasuhteet. Ei pahalla, vaan tosiasiana. - Anonyymi
Katkeran ruman kurpan itselleen valehtelua. Suurin osa suomalaisista naisista on kaukana siropiirteisistä, aasiasta heitä löytyy. Siropiirteinen mies taas on epämiehekäs homo ja nuorista miehistä noita tosiaan löytyy. Vanhentuessaan mies muuttuu miehekkääksi ja rosoiseksi ihan kuten nainekin vanhetessaan.
Tuure Boeilus on tyypillinen siropiirteinen ja kaunis nuori mies ja moni mies ei ole nuorenakaan kaunis mikä on miehelle toki positiivinen asia. Jasper Pääkkönen taas on alkanut muistuttaa miestä ikääntyessään, nuorena hänkin oli homopojan näköinen.
Mitä vippaskonsteja meinaat?
Mitä vippaskonsteja meinaat?
- Anonyymi
Mies saa olla ruma, mutta nainen ei ja ne vippaskonstit eivät naista auta. Jenkeissä mies haastoi naisen oikeuteen kun näki tämän ruman kraaterinaaman ilman meikkejä ensimmäistä kertaa. Meikit ovat sama kuin maalaisit ruosteisen auton päälle uuden maalin.
Mies voi piilottaa rumuutensa parran taakse.
Partakaveri kirjoitti:
Myönnä pois, se oli isku vyön alle.
Kasvaako sulla sielläkin parta?
Ja itehän olet ruma sanonut olevas, mikä mä on sitä kiistämään..Wwuwuw kirjoitti:
Kasvaako sulla sielläkin parta?
Ja itehän olet ruma sanonut olevas, mikä mä on sitä kiistämään..Sun pitäs lohduttaa mua ja sanoo, että et sinä niin ruma ole kuin olet.
Partakaveri kirjoitti:
Sun pitäs lohduttaa mua ja sanoo, että et sinä niin ruma ole kuin olet.
Nääh.
- Anonyymi
Jos nainen ruma ja lihava ei heilläkään ole helppoa ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle523355Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472796Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482600Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572301Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572023- 1511644
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381283- 241164