Neito etsii seuraa

Anonyymi

Moi kaikki, mä oon niinku uusi tällä palstalla, mun frendi kerto täst sinkkupalstasta.
Mä etin miestä elämääni ja tietty mulla on kriteerit miehen suhteen.
Ei mulle kelpaa kuka tai mikä tahansa mies ja alla on listaa vähän vaatimus tasosta.
Mä oon ite 22v blondi, tavattoman kaunis ja hyvin säilynyt.

- Miehen täytyy olla sporttinen, sopivan lihaksikas, vähintään 180cm/80kg, mielellään tumma, tummat hiukset ja silmät, ne täytyy olla ehdottomasti tummat, ei mikään sinisilmä, eikä todellakaan mikään harmaasilmä.
Kulmakarvat pitää olla tuuheet, nenä särmikäs ja hampaat valkoiset.
-Mielellään oma kämppä, omakotitalo tai osake, mut oma ja ehdottomasti Etelä-Suomesta laadukas kaupunki, et pääsee shoppaileen.
Miehen tulee olla edustavassa työssä, mä en mitään haalarijannuja ala katteleen, puku olla pitää ja tietty palkkaa sais olla sellaiset vähintään 15.000€/kk ja urheiluauto sellanen punanen Ferrari tai Lamborgini, et mä pääsen sit ajeleen, kun meen shoppaileen.

Mä haluun sit, et mies vie mut tyylikkääseen raflaan illalliselle ainaski keskiviikkona ja viikonloppuna, muina päivinä riittää, et vie mut lounaalle, mä en niinku ala kokkaan miehelle, ei se kuulu naiselle.
Mä haluun, et mies vie mut sit myös kahville selaseen hienoon kahvilaan melkeen joka päivä.
Myös etelän loma matkoille pitää miehen viedä mut vähintään 10 kertaa vuodessa, se on miehen velvollisuus, kuten myös ostaa mulle koruja ja ylläreitä päivittäin.
Onks täällä tällaisii ihanii miehiä, jotka täyttäs mun vaatimus listan, täh?
Rumat miehet ja ätmit ei sit tarvi vaivautua....

t. Linda

46

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaisia listan vaatimusten mukaisia miehiä ei ole olemassakaan.

Voit totutella sinkkuteen.

• Disse kirjoitti:

Breshnevillä on tuuheat kulmakarvat ainakin...

https://images.app.goo.gl/gaZapyPPNHNKusPZ9

Jos muista vähän jää vajaaks, niin onpahan kulmakarvat...eikä oo ees ”yykoot”! 😀👍

Breshnevillä oli myös Lissun lahjoittama Rolls-Royce, jonka kännipäissään romutti.

Suosittelen omaa kuljettajaa.

Mutta kyllä Zililläkin kelpaisi kaupassa käydä! :D

• Disse
        Kollimaattori kirjoitti:

Breshnevillä oli myös Lissun lahjoittama Rolls-Royce, jonka kännipäissään romutti.

Suosittelen omaa kuljettajaa.

Mutta kyllä Zililläkin kelpaisi kaupassa käydä! :D

Rolssit ei sovi slaavilaiseen kapakista paluuseen. Kotia päinhän voi tuttuja metsäteitä ajella pienessä! 😂👍

• elisakettu kirjoitti:

Saattaa Leonid vain tuoksahtaa hieman turhan voimakkaalta. Tuskin on hienoihin ravintoloihin asiaa.

Mutta jos muut kriteerit täyttyvät, niin kulmakarvat voi aina stailata.

https://www.punanaamio.fi/kulmakarvat-tuuheat.html

Värissäkin löytyy.

Jumankeuta! 😁👌

Noihan käy palstan miehille kuin sialle otsatukka! 😂👍

Heti tilaukseen! 😎

• Palstalla on lukuisia kriteerit täyttäviä miehiä, mistähän vain Lindalle saataiisiin?

• Disse kirjoitti:

Jumankeuta! 😁👌

Noihan käy palstan miehille kuin sialle otsatukka! 😂👍

Heti tilaukseen! 😎

Tuuheilla kulmakarvoilla on naisten saantikin varmaa.

• elisakettu kirjoitti:

Myös sasikaljuisella Lindalla? ; )

• Harmaaritari kirjoitti:

Palstalla on lukuisia kriteerit täyttäviä miehiä, mistähän vain Lindalle saataiisiin?

Sitähän mie hälle sanoinkin, että olisi syytä totutella sinkkuuteen.

• Kollimaattori kirjoitti:

Myös sasikaljuisella Lindalla? ; )

Heh, mietinkin ettei siinä pitkään mene kun "Linda" noiduttiin jo paikalle.

• elisakettu kirjoitti:

Noillahan kaatais naista kuin syysviljaa sorminiittokoneella aamukosteessa. Aivan varmaa ja vääjäämätöntä hommaa. 😊👍

Tiedätkös mitä ”yykoot” tarkoittaa muuten? 😃

• Disse kirjoitti:

Noillahan kaatais naista kuin syysviljaa sorminiittokoneella aamukosteessa. Aivan varmaa ja vääjäämätöntä hommaa. 😊👍

Tiedätkös mitä ”yykoot” tarkoittaa muuten? 😃

Tummat silmätkin piti olla. Tuoltahan löytyy nekin

https://www.punanaamio.fi/sclera-piilolinssit-black-eye.html

*yhteenkasvaneet*

Tulikin mieleen, että kulmakarvat pitäisi nyppiä. Olenkohan tietämättäni ollut Lindan ja lindalaisten objekti tuuheine kulmakarvoineni?

• elisakettu kirjoitti:

Tummat silmätkin piti olla. Tuoltahan löytyy nekin

https://www.punanaamio.fi/sclera-piilolinssit-black-eye.html

*yhteenkasvaneet*

Tulikin mieleen, että kulmakarvat pitäisi nyppiä. Olenkohan tietämättäni ollut Lindan ja lindalaisten objekti tuuheine kulmakarvoineni?

”Yhdistyneet kulmakarvat”. 😁

Nyppiä? Jaiks...😳
        Kaikkee säkin teet...😳

• Disse kirjoitti:

”Yhdistyneet kulmakarvat”. 😁

Nyppiä? Jaiks...😳
        Kaikkee säkin teet...😳

Pakko toisinaan. Olen niin helkutin karvainen.

• elisakettu kirjoitti:

Pakko toisinaan. Olen niin helkutin karvainen.

No nimikin sen sanoo... ei ole kettua karvoihin katsominen... siis mitä noista... anna olla. 😃👌

• Disse kirjoitti:

No nimikin sen sanoo... ei ole kettua karvoihin katsominen... siis mitä noista... anna olla. 😃👌

Mitä? Siis eiks olekin ihan yleinen vaatimuslista siitä, että karvat pitää olla ojennuksessa, oli yö tai päivä tai mikä vuodenaika tahansa?

• elisakettu kirjoitti:

Mitä? Siis eiks olekin ihan yleinen vaatimuslista siitä, että karvat pitää olla ojennuksessa, oli yö tai päivä tai mikä vuodenaika tahansa?

No nykyäänhän ne on muotis sojottaa vähän sinne ja tänne... mikä se on? Mase? Maiz, maze? Höh... no sekaisin lontooks...🤔

• elisakettu kirjoitti:

Hei mut öitä Ellunen. Pitää mennä nukkuu. Koitahan joskus näyttäytyy ihmisten aikaan. 😁👍

Kiva silti nähdä suakin. Listasin sut legendakskin muuten..😉

• Disse kirjoitti:

No nykyäänhän ne on muotis sojottaa vähän sinne ja tänne... mikä se on? Mase? Maiz, maze? Höh... no sekaisin lontooks...🤔

Olen sitten oikein edukseni. Häntäkin sojottaa vähän sinne ja tänne.

Olen oikea pieni peikko.

*aatteles ite, kun loikkaisin yllärinä näytön takaa ja kiljuisin BÖÖÖ!*

• Disse kirjoitti:

Hei mut öitä Ellunen. Pitää mennä nukkuu. Koitahan joskus näyttäytyy ihmisten aikaan. 😁👍

Kiva silti nähdä suakin. Listasin sut legendakskin muuten..😉

Kauniita unia Diks ja kiva oli nähdä suakin.

Legenda? Hupsu. Mutta herttainen hupsu :)

• elisakettu kirjoitti:

Olen sitten oikein edukseni. Häntäkin sojottaa vähän sinne ja tänne.

Olen oikea pieni peikko.

*aatteles ite, kun loikkaisin yllärinä näytön takaa ja kiljuisin BÖÖÖ!*

Luultavasti sinun säikäitystulos jäis laihaksi. Sun pitää vaan luottaa kettumaiseen viekkauteesi. 🙃

• elisakettu kirjoitti:

Kauniita unia Diks ja kiva oli nähdä suakin.

Legenda? Hupsu. Mutta herttainen hupsu :)

Hupsu legenda jo eläessä. Jep. Niin oot. 😀

• Ahhahaaa, mimmonen provo tällä kertaa. :D

• Lindalle ollaan jo petaamassa keski-ikäistä lyhyenläntää Ladalla liikkuvaa tuuheakulmakarvaista äijänvänkyrää Pohjois-Karjalan laulumailta, joten jo alkaa polttamaan ja kiima nousemaan.

• Niin.... ensin olin et hei, sit niinkun vau, sit niinku et ei hel.vetti. Mut ei... ei pysty.... blondi ja vielä linda... ei kaikkeen pysty.... ei ei. 😀

• Kollimaattori kirjoitti:

Lindalle ollaan jo petaamassa keski-ikäistä lyhyenläntää Ladalla liikkuvaa tuuheakulmakarvaista äijänvänkyrää Pohjois-Karjalan laulumailta, joten jo alkaa polttamaan ja kiima nousemaan.

Juuh, semmosta kyrpänokkaista, silsajalkaa, jolla ei ota eteen eikä taakke. Mutta massii on. :) Ja hieno Lada.

• Disse kirjoitti:

Niin.... ensin olin et hei, sit niinkun vau, sit niinku et ei hel.vetti. Mut ei... ei pysty.... blondi ja vielä linda... ei kaikkeen pysty.... ei ei. 😀

Ja täällä on ensimmäinen jo ihan sekaasin LIndasta..Linda Linda, oo Linda... :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Ja täällä on ensimmäinen jo ihan sekaasin LIndasta..Linda Linda, oo Linda... :)

Juu, ja mikä oli hinda? 😂🤪

Tuo oli paras, että kaveri opasti tänne! 😂😂😂
        Kannattas vähän vaihtaa frendejä, niin vois lähtee seuranhakukin paremmille urille. 🤣🤣🤣

• Disse kirjoitti:

Juu, ja mikä oli hinda? 😂🤪

Tuo oli paras, että kaveri opasti tänne! 😂😂😂
        Kannattas vähän vaihtaa frendejä, niin vois lähtee seuranhakukin paremmille urille. 🤣🤣🤣

Haaaah, aivan. Tänne ei ehkä kannata tulla, jos vaatimukset on noin kovat. :P

• Abrakadabra kirjoitti:

Haaaah, aivan. Tänne ei ehkä kannata tulla, jos vaatimukset on noin kovat. :P

No saipahan jutunjuurta tännekin ja Ellunryökälekin lehahti paikalle pitkästäaikaa. 😬👌

• Disse kirjoitti:

No saipahan jutunjuurta tännekin ja Ellunryökälekin lehahti paikalle pitkästäaikaa. 😬👌

Täällä onkin ihan juuretonta porukkaa, vaikka juuret on niin syvällä ettei pitkälle yllä. :)

No mut huumoria aina olla pitää. Muuten on liika synkkää...

Mua aina naurattaa toi Ellu, kun on sanonta Ellun kana. Mutta Ellu on kettu, kanat vaarassa. :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Täällä onkin ihan juuretonta porukkaa, vaikka juuret on niin syvällä ettei pitkälle yllä. :)

No mut huumoria aina olla pitää. Muuten on liika synkkää...

Mua aina naurattaa toi Ellu, kun on sanonta Ellun kana. Mutta Ellu on kettu, kanat vaarassa. :)

No Ellu on Ellu... ja vähän sellanen Ellunkainen vielä. 😃
        No mitähän se ksnoille tekis? Juonis jotenkin ne jonnekin nurkan taa ja tulis sit huuliaan lipoen, että läksivätkin jo kotiin...😇

• Disse kirjoitti:

No Ellu on Ellu... ja vähän sellanen Ellunkainen vielä. 😃
        No mitähän se ksnoille tekis? Juonis jotenkin ne jonnekin nurkan taa ja tulis sit huuliaan lipoen, että läksivätkin jo kotiin...😇

Kanat tanssis foxtrottia ja Ellu iskis tahtia. :)

Ketunhäntä kainalossa vai?

• Abrakadabra kirjoitti:

Kanat tanssis foxtrottia ja Ellu iskis tahtia. :)

Ketunhäntä kainalossa vai?

No jotenkin se niitä ällyyttäis. Kyllähän se selkeesti täällä ains jotain hiukka hmmmm... yksinkertaisia ällyyttää. Ovela pirulainen. 😉

Ei hitsi, unta, elikkä elbathjhonnyahan tässä on ruvettava nykimään! 😳 Se on moro, sano nokisutari kun katolta lipes! 😴

• Disse kirjoitti:

No jotenkin se niitä ällyyttäis. Kyllähän se selkeesti täällä ains jotain hiukka hmmmm... yksinkertaisia ällyyttää. Ovela pirulainen. 😉

Ei hitsi, unta, elikkä elbathjhonnyahan tässä on ruvettava nykimään! 😳 Se on moro, sano nokisutari kun katolta lipes! 😴

Morjes, paahan maaten niin jaksat hosua taas huomisen. :)

Öitä täältäkin päin, se on vedettävä loimea niskaan täälläkin. Rupee silmät painaa ja harmaa aivosolu tuntuu hidastavan liikettään. :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Morjes, paahan maaten niin jaksat hosua taas huomisen. :)

Öitä täältäkin päin, se on vedettävä loimea niskaan täälläkin. Rupee silmät painaa ja harmaa aivosolu tuntuu hidastavan liikettään. :)

No töissä ei passaa hosua... siinä tekee kiireen itse itselleen. Loivia liikkeitä ja rauhaa.. 🤟☮️😊

• Anonyymi

jos tapaat minut ja vastaavaa, niin seuraavat treffit on hautausmaalla, sen verran kyllääntynyt, olen ny elämääni ja tähän paikkakuntaan ja ikäerokin on kuolettavan suuri. Etsin täältä jotain apua tähän ahdinkoon, joka on kuin viemäri, ihan tosi kyseessä on tunneista, olen paniikissa.

• Anonyymi

Niin, mä unohdin tolleen tosta listasta, et miehellä sais olla silleen tuuhee tumma parta, niinku sellanen arabi tyylinen tiuha parta ja komeet viikset.
      En mä mitään haarvaa risupartamiestä haluu....
      Niin juu, ikä tietty, ei sit yli 25 vuotiait, kun ne on jo vanhuksii, enkä mä haluu mitään vanhusta mulle....

Onks tääl sellasii ihanii arabityylin miehii

t. Linda

• Oulusta saattas löytyy, osa on kyllä jo lukkojen takana.

• Anonyymi

et ole kypsä, siihen mitä haluan, eli järkiperästiä keskustelua ja vahvuuttaa siihe.

• Anonyymi

Terve menoa nyrkin ja hellan väliin.
      Muistakaa kun menette, vaikka ette muista sitåä, niin astutte samalla mihen sharia lain omistukseen, se pitää muistaa.
      Naisella ei ole oikeutta kysellä, vaan ainoastaan vastata ja ruumillinen kuritus on sallittu jopa suotavaa.

• Anonyymi

Todella huono. Ei 22v kirjoita olevansa hyvin säilynyt, tai tiedä mikä on ätmi.

• Anonyymi

Miehisen reipas aloitus. Ois voinu vähän enemmän panostaa. Tuosta ois pystyny parempaankin kerrontaan...........

• Riittääkö jos täytän ton pituuskriteerin?
      Muut meni huti mun kohdallani.

• Anonyymi

Hirveetä skeidaa kyllä, ja noi vaatimukset kyl:):).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2325
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1354
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1106
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      1062
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      174
      1026
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      12
      941
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      88
      914
    8. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      903
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      843
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      833
    Aihe