Miksi sinkut -palstalle ei voi tehdä

Anonyymi

aloitusta, jossa keskustellaan siitä, millaisen vaikutelman kirjoituksillaan eri palstalaiset antavat?

Mielestäni asetelma on kivuliaan oloinen. Miksi palsta näyttäisi keräävän kirjoittajiksi sellaisilta vaikuttavia henkilöitä?

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttavia? Avaatko?

    • Pitääkö täällä antaa vaikutelma?

    • Anonyymi

      Kun ikisinkkumiesten alajaosto runkkaa ringissä "naisten syytä" -mantralle, niin kyllähän sen sivustajatsojasta vähän kipeältä näyttää. Ne kuitenki rakastavat sitä kipuaan. Kuten kulttilaiset usein.

      • Anonyymi

        Jospa täältä saa ilmaiset vessapaperit?


    • Ahaa...poistettiinko se toinen aloitus niistä kipeistä ihmisistä?

      Ei kai sellaista keskustelua kukaan välttämättä halua käydä, kun puntit ovat vähän epätasapainossa, jos henkilökohtaisia luonnehdintoja haluat. Yleisellä tasolla voit varmasti mietiskellä ja kutsua muitakin pohtimaan palstan vaikutelmia.

      Määrittelitkö sinä sinne toiseen aloitukseen sen kipeät ihmiset?

      • Oi, kuulostaa siltä että missasin jotain kutkuttavaa :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Oi, kuulostaa siltä että missasin jotain kutkuttavaa :D

        Sen siitä saa, kun ei hortoile oikeissa paikoissa ...

        No en tiedä kerkeskö siihen aloitukseen tulla montaaan kommenttia, jos kerran on lentänyt bittiavaruuteen. Tuo määritelmä olisi kyllä ollut kiva lukea, jos se siellä oli.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sen siitä saa, kun ei hortoile oikeissa paikoissa ...

        No en tiedä kerkeskö siihen aloitukseen tulla montaaan kommenttia, jos kerran on lentänyt bittiavaruuteen. Tuo määritelmä olisi kyllä ollut kiva lukea, jos se siellä oli.

        Pitikin painaa duunia. Hukkaan meni tämäkin päivä, perkele.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pitikin painaa duunia. Hukkaan meni tämäkin päivä, perkele.

        Jaa hukkaan, luin tuon aloituksesi :D :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jaa hukkaan, luin tuon aloituksesi :D :D

        No oli jotain hyvääkin :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        No oli jotain hyvääkin :D

        Voi hyvää päivää sanon minä, kyllä te nuoret miehet olette höpsöjä :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi hyvää päivää sanon minä, kyllä te nuoret miehet olette höpsöjä :)

        Ai miten niin?


    • Anonyymi

      Minun mielestä ihan hyvä ajatus. Antaa palaa.
      Jokuhan on jo väittänyt minua narsistiksi, vai oliko se nauris...hmm.

      AsianVierestä

      • Kiitos hyvistä nauruista...loistava :D :D


    • Joka ketjussahan täällä annetaan palautetta siitä minälaisen vaikutelman kommentoijat antavat.

      • Minusta asiat vedetään pahoilla tuulilla jos hymyilet se on frittailua
        jos laita kuvan se on tyrkyttämistä
        jos sanot et halu olla kaveri, olet vihollinen
        Jos puolustelet riitelet
        Jos pyydät olemaan erossa, olet suuttunut vaikka todellisuudessa kokee satutettavan
        Jos sanot että satuttaa koetaa uhriutujaksi jeesustelijaksi jos sanot vastaan olet trolli yms.

        Vääristely tällä palstalla ahkerasti tehdään vaikka todellisuudessa asiat o toisin. Mieti!


    • Jaa miten niin voi? juurihan taisit semmoisen tehdä. Katsotaanpas noita edellisiä ja vaikutelmia niistä:

      - Disse: Kyökkistelijä jolla vankkumaton usko naisten hyvyyteen vaikka mätkisivät halolla päähän, tai turskalla.
      - Mispönttis: Tunteita herättävä suloinen kiukkupussi, osaa olla toisinaan niin äkeänä että kaikki eivät ehkä näe sitä suloisuutta silloin, takuuvarmasti kuitenkin saa tunteita pintaan muissa sille päälle sattuessaan.

      - Kaskenpolttaja: Vaikea sanoa, uusi palstalla? jokapatauksessa kai melko keskustelunhaluinen muiden kanssa mieluummin hyviä välejä ylläpitävä kuin riitaa haastava

      Partakaveri: Vähemmän suloinen kikkupussi, parta, pituus ja sukupuoli tekevät sen ettei oikein voi suloisena pitää, aika ärhäkkä toisinaan, kuitenkin hyvä keskustelija ja ilmeisesti ka tahtoisi mieluummin keskustella kuin riidellä, helposti vain provosoituu.

      Iku-Turso: Legendaarinen palstalainen, luonteikas äkkipikastelija josta ei aina tiedä miten lähtee reagoimaan juttuihin, palstan parhaita keskustelun avaajia silloin kun ei pyri kapealla aihealuueella.

      • Minusta on tullut ajan myötä leppoisa keskustelija, ja pyrin välttämään aloitusten tekoa. Olen enempi tarkkailijana täällä nykyisin.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Minusta on tullut ajan myötä leppoisa keskustelija, ja pyrin välttämään aloitusten tekoa. Olen enempi tarkkailijana täällä nykyisin.

        Phhähhäh, siinä pienin "tarkkailijamme". Oikein FBI.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Phhähhäh, siinä pienin "tarkkailijamme". Oikein FBI.

        Noo, viime aikoina jäänyt tarkkailukin vähemmälle, mutta pyrin olemaan mahdollisimman huomaamaton kun palstailen.

        Heitän väliin kommentin tai kaksi, mutta pysyttelen pois tapahtumien polttopisteestä.


      • Aika hyvin *nyökyttelee*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Phhähhäh, siinä pienin "tarkkailijamme". Oikein FBI.

        Palstan stasin oppeja ammentanut kokoomuslainen naisteniskujoukkuelainen, iskut vaan tahtoo mennä metsään kun ei malta noudattaa kaavaa:

        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005760168.html


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Palstan stasin oppeja ammentanut kokoomuslainen naisteniskujoukkuelainen, iskut vaan tahtoo mennä metsään kun ei malta noudattaa kaavaa:

        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005760168.html

        Kova on pojalla yritys, mutta mikäpä se kissan hännän nostaa muu kuin kissa itse. Yrityksistään ten poääng comes from Finland. Vaikkakin kapsahtamisesta johtuen kataja heiluu :D


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Noo, viime aikoina jäänyt tarkkailukin vähemmälle, mutta pyrin olemaan mahdollisimman huomaamaton kun palstailen.

        Heitän väliin kommentin tai kaksi, mutta pysyttelen pois tapahtumien polttopisteestä.

        No niin sillä lailla, sillä lailla *taputtaa selkään*

        Ja remontit jatkuu :D


      • Keksinpä tässä muuten partakaverille hyvän aliasnimen, se olisi partaänkyrä :D sitä voisi käyttää kiukkupäivinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on pojalla yritys, mutta mikäpä se kissan hännän nostaa muu kuin kissa itse. Yrityksistään ten poääng comes from Finland. Vaikkakin kapsahtamisesta johtuen kataja heiluu :D

        Tämä tarkoitti siis Mr. FBI:ta. Häntä ja hänen valekaapujaan, hän on kuin peltojänis; talvella turkki on valkoinen :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Keksinpä tässä muuten partakaverille hyvän aliasnimen, se olisi partaänkyrä :D sitä voisi käyttää kiukkupäivinä.

        Se on sisäänrakennettu ominaisuus :p. Mutta vakavasti puhuen yritän ottaa tuota kiukkua haltuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe