Neljän miltsin tili

https://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Liikemies-Niko-Ranta-ahon-epäillään-saaneen-huume-ja-dopingrikoksilla-arviolta-neljän-miljoonan-euron-rikoshyödyn-–-kiistää-kaikki-epäillyt-rikokset/1408905

"Arvio Ranta-ahon huume- ja dopingrikoksilla saamasta rikoshyödystä on siis neljä miljoonaa euroa."

"Helsingin Sanomien mukaan vakuustakavarikko perustuu muun muassa 65 kilon huumetakavarikkoon, huumetakavarikon epäillystä suhteesta kokonaismäärään ja tämän tuottamaan rikoshyötyyn."

Ei tuo kyllä huonosti ole jos homma toimii. Vähempikin riittäisi, toisi vaikka semmoisen miltsin edestä niin eipä tarviis töihin lähteä sitten enää, voisi kikkailla liiikemiehenä.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tainnut tässä tapauksessa toimia.

    • Ei tainnut tässä tapauksessa toimia.

      • Anonyymi

        Kuten ei sinun hiirikään. Tulee tuplana. Etelän lähetyslinjat huonossa kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ei sinun hiirikään. Tulee tuplana. Etelän lähetyslinjat huonossa kunnossa.

        Hehe, nauratti tuo heitto..nimittäin mulla on hiiren kanssa sama ongelma. Tulee viestit tuplana tai jopa triplana.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Hehe, nauratti tuo heitto..nimittäin mulla on hiiren kanssa sama ongelma. Tulee viestit tuplana tai jopa triplana.

        Toista se on täällä maalla. Kerrankin on hiiri iskussa ; )


      • Juu sitä vikaa on ilmassa, eikä se ole tällä sivustolla ainoa ongelma tai tässä minun koneessa ainoa ongelma. Mutta jos on painavaa sanottavaa, pitää pistää tuplana tai triplana :p


      • Minä vähän syytän myös ukkosta, sitä on kuulemma tässä pyöriskellyt :)


      • Anonyymi

        Rimpula nappi, Nappula rikki. Hiirestä.

        Hiirestä.... pyydystä hiiriä.... hiirestä ja kylve.

        Muista katsoa digihuijatut 2000 YLE1, jotta et tule huijatuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toista se on täällä maalla. Kerrankin on hiiri iskussa ; )

        Muttei loukussa?😜

        Voe tokkiinsa, en meinaa saada naurua loppumaan...osu niin jotenkin nauruhermoon toi heitto. 🤣👍


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minä vähän syytän myös ukkosta, sitä on kuulemma tässä pyöriskellyt :)

        Ei mitään tekosyitä tähän kohtaan. Näen, että siellä häslätään.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juu sitä vikaa on ilmassa, eikä se ole tällä sivustolla ainoa ongelma tai tässä minun koneessa ainoa ongelma. Mutta jos on painavaa sanottavaa, pitää pistää tuplana tai triplana :p

        Kyllä, tehosteena ainakin tuplat, jopa ne triplat.😆👍


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Muttei loukussa?😜

        Voe tokkiinsa, en meinaa saada naurua loppumaan...osu niin jotenkin nauruhermoon toi heitto. 🤣👍

        Hyvä, niin se oli tarkotettu. Palsta kaipaa hupia. : )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tekosyitä tähän kohtaan. Näen, että siellä häslätään.

        Tiedän, että näet. Yritän kyllä häslätä salaa........*.häpeän puna nousee naamalle*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, niin se oli tarkotettu. Palsta kaipaa hupia. : )

        Juu kiitos. Kyllä täällä on pääosin mukavaa keikkua, ihmiset enempi piristää kun masentaa.😄


      • Nyt putosin tarakalta, että mitä?? Ai ja miks varten?😳


        Kirjoita Abris anonyymina taas niin että: Minä Abris, sinä Jane, tunnusta Anonyyminä olevasi Abris.


      • Anonyymi

        Kunhan kokeilin etttä totteletko. No höpö höpö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan kokeilin etttä totteletko. No höpö höpö.

        Kyllä mä joskus tottelen. 😊


    • Anonyymi

      Saattaisit olla aika s.ksikäs liikemies ;D

      Juu, riittäs millikin ja vois piiloutus jonnekin Saimaalle ja syötellä norppia.

      • Sorry, tuli vahingossa alapeukku :D mutta on siinä sen verran perää että ne kyllä miltsin pistelis äkkiä poskeensa, isoja köllyköitä:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Saimaannorppa

        näin tässä vähän aikaa sitten vitriinissä sen toisen, meren jäillä köllivän hylkeen niin oli iso jässikkä, ihmekään oo jos on verkot solmussa sen jälkeen kun paksukainen käy vähän palasella.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sorry, tuli vahingossa alapeukku :D mutta on siinä sen verran perää että ne kyllä miltsin pistelis äkkiä poskeensa, isoja köllyköitä:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Saimaannorppa

        näin tässä vähän aikaa sitten vitriinissä sen toisen, meren jäillä köllivän hylkeen niin oli iso jässikkä, ihmekään oo jos on verkot solmussa sen jälkeen kun paksukainen käy vähän palasella.

        Kait se nyt hermostuksissaan lipsahtaa kun tässä kehumaan yllytään ;)


    • Anonyymi

      Olen aina sanonut että naiset sekantuu jännämiehiin. Onkohan sofia nyt kovin pettynyt, ei varmaan koska sai kuitenkin hyödyntää miehen rahoja, ostella käsilaukkuja ja matkustella luxus matkoja. Varmaan on vaikea todistaa ettei tiennyt miehensä puuhista ja mies antanut sille rahaa pestäväksi ja veikkaan että on linnassa vielä pitkään.

      • Sofia on rahanainen ilman almujakin, siinäkin perovuo puhuu sofiaa vastaan tavallaan:

        https://www.is.fi/viihde/art-2000006177625.html

        Saa noihin 115 te tuloihin jokusen nettivalmennuksen myydä, epäilemättä viime vuonna tullut rahaa vielä paremmin. Mutta tosiaan, 115te/39e tekee 2948 nettivalmennusta, aika hyvin tulee asiakkaita päivittäin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sofia on rahanainen ilman almujakin, siinäkin perovuo puhuu sofiaa vastaan tavallaan:

        https://www.is.fi/viihde/art-2000006177625.html

        Saa noihin 115 te tuloihin jokusen nettivalmennuksen myydä, epäilemättä viime vuonna tullut rahaa vielä paremmin. Mutta tosiaan, 115te/39e tekee 2948 nettivalmennusta, aika hyvin tulee asiakkaita päivittäin.

        Jossain vanhassa jutussa muuten oli mainittu että julkkiskaunottaret elää köyhyyrajalla, jossain uudemmassa taasi oli luetelut sofian, saran, martinan jne. hyviä tuloja. No tokihan seuraajia varmaan tulee lisää koko ajan mutta en ellättyisi jos joitakin muitakin napsahtaisi noihin juttuihin liittyen lähiaikoina.


    • Anonyymi

      Naisten tie vie vankilaan. Harmi kun suomessakin laki on aika löysäperseiden laatima joten joutukohan kovin pitkään siellä majailemaan. Jossain ulkomailla tulis 20 vuotta kakkua säälittä.

      • Vankila voi olla ihan hyväkin paikka tai sitten ei, vähän riippuu miten paljon kiloporukka olettaa naisten "laulaneen", voi olla ettei ihan läpsyllä selviä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe