Mustiin pukeutunut

Tänään olen pukeutunut täysin mustiin sen merkiksi että tänään 👎, eikä kukaan vahingossakaan erehtyisi puhumaan minulle. Kahvinkin juon mustana.

https://youtu.be/PzmLgUIdhTw

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Värikoodi? Onko työkaveritkin tietoisia sun koodikielestäsi? :)

      • Laita lappu kaulaan, " TÄNÄÄN MULLE EI SAA PUHUA, KUKAAN!!!!!" >:(


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Laita lappu kaulaan, " TÄNÄÄN MULLE EI SAA PUHUA, KUKAAN!!!!!" >:(

        Tai helpointa olisi painattaa paitihin valmiiksi ne sloganit joiden mukaan toimia, eli toimintaohjeet. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai helpointa olisi painattaa paitihin valmiiksi ne sloganit joiden mukaan toimia, eli toimintaohjeet. :)

        Minulla oli aikaisemmin tuon tyyppisiä paitoja. Ne oli käteviä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minulla oli aikaisemmin tuon tyyppisiä paitoja. Ne oli käteviä.

        Heh, aika mukavia toisaalta. Mulla oli joskus kun fibromyalgia oli oikeen pahana semmonen paita missä oli kylttiin kirjoitettu teksti, epäkunnossa...

        Ja mua se itseä huvitti suuresti, tavallaan hyväksyin olevani romuläjä ja kynemätön silloin oikeen mihinkään mihin ihmisen pitäs kyetä yksin pärjätäkseen. :D


      • Mulla oli lukiossa pipo jossa luki "Ohi ampuja".


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, aika mukavia toisaalta. Mulla oli joskus kun fibromyalgia oli oikeen pahana semmonen paita missä oli kylttiin kirjoitettu teksti, epäkunnossa...

        Ja mua se itseä huvitti suuresti, tavallaan hyväksyin olevani romuläjä ja kynemätön silloin oikeen mihinkään mihin ihmisen pitäs kyetä yksin pärjätäkseen. :D

        Joskus helpottaa jo se kun antaa luvan itselleen olla pieni. Ja aina ei tarvitse jaksaa ja pärjätä. Onneksi sinulla on kainalo mihin käpertyä pieneksi mytyksi tarpeen vaatiessa 😊


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mulla oli lukiossa pipo jossa luki "Ohi ampuja".

        Heh, jotenkin helpottava tieto. xD

        Taino kaksimielisesti taas jos ajattelee, niin hmm... :D

        Mulla on myös pipoja teksteillä, yksi missä lukee ruma mutta reilu.. ja yhdessä luki, pipo on hukkunut siinä luki puupää. :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Joskus helpottaa jo se kun antaa luvan itselleen olla pieni. Ja aina ei tarvitse jaksaa ja pärjätä. Onneksi sinulla on kainalo mihin käpertyä pieneksi mytyksi tarpeen vaatiessa 😊

        Toden totta, prikulleen noin kuten kirjoitat. Täysin. :)

        Vaikka elämä ja vastoinkäymiset on koulineet arasta ujosta tytöstä kokolailla vahvan, päällekäyvänkin ja väkevän jääräpäänkin, niin kyllä sitä joskus on vaan ihan olematon rääpäle ja tarvii sen toisen joka nappaa kainaloon ja sanoo hei, sä selviät, toi menee ohi. :)

        Antaa suukon ottaan ja silittää päätä. :')

        Ihanaa olla kumminkin vaan ihminen...joka tarvii myös toista ihmistä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, jotenkin helpottava tieto. xD

        Taino kaksimielisesti taas jos ajattelee, niin hmm... :D

        Mulla on myös pipoja teksteillä, yksi missä lukee ruma mutta reilu.. ja yhdessä luki, pipo on hukkunut siinä luki puupää. :D

        Hieman ironisesti viittasin sillä nuoren iän tuomiin ongelmiin. Se korjaantui kokemuksen myötä 🙃.

        Taas tuo "ruma"-sana. Aletaanko tappelemaan?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Hieman ironisesti viittasin sillä nuoren iän tuomiin ongelmiin. Se korjaantui kokemuksen myötä 🙃.

        Taas tuo "ruma"-sana. Aletaanko tappelemaan?

        Juuh, niin mä yhtenä oletuksena ajattelinkin. Monesti kun täällä lukee jotakin tekstiä, niin tulee monta eri ajatusta asiasta mieleen ja sitten lukitsee vaan jonkun mitä lähtee työstää omassa kommentissaan. Mutta otin tuonkin nuoruuteen viittauksen siinä huomioon, ohiampuja. :D

        Ois voinut lukea kokematon yhtälailla.

        Ei viittitä tapella, kaverina on mukavempaa. :)

        Ollaan molemmat sovussa ja rumia.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juuh, niin mä yhtenä oletuksena ajattelinkin. Monesti kun täällä lukee jotakin tekstiä, niin tulee monta eri ajatusta asiasta mieleen ja sitten lukitsee vaan jonkun mitä lähtee työstää omassa kommentissaan. Mutta otin tuonkin nuoruuteen viittauksen siinä huomioon, ohiampuja. :D

        Ois voinut lukea kokematon yhtälailla.

        Ei viittitä tapella, kaverina on mukavempaa. :)

        Ollaan molemmat sovussa ja rumia.

        En viitannut aseisiin, enkä ole suunnitellut mitään massamurhaa. Jos niin tiukille menisi (ei mene), ottaisin ennemmin oman nirrin pois. En pidä väkivallasta vaikka olenkin sitä valmis käyttämään, jos on aivan pakko itseään tai omaisiaan suojellakseen.

        Se on ihan eri juttu jos minä sanon itseäni rumaksi. Murrrrr.


      • Partakaveri kirjoitti:

        En viitannut aseisiin, enkä ole suunnitellut mitään massamurhaa. Jos niin tiukille menisi (ei mene), ottaisin ennemmin oman nirrin pois. En pidä väkivallasta vaikka olenkin sitä valmis käyttämään, jos on aivan pakko itseään tai omaisiaan suojellakseen.

        Se on ihan eri juttu jos minä sanon itseäni rumaksi. Murrrrr.

        Jeps.

        "En pidä väkivallasta vaikka olenkin sitä valmis käyttämään, jos on aivan pakko itseään tai omaisiaan suojellakseen."

        - Olen samanlainen tässä asiassa. Henkeen ja vereen. Oman hengenlähdön uhallakin. Maailman parhain syy kuolla, omat rakkaat. :)

        Mutta jos mäkin haluan olla ruma? No oikeesti mulle on ihan sama oonko ruma vai nätti, ei se mua vaivaa. Olen jokatapauksessa mä. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jeps.

        "En pidä väkivallasta vaikka olenkin sitä valmis käyttämään, jos on aivan pakko itseään tai omaisiaan suojellakseen."

        - Olen samanlainen tässä asiassa. Henkeen ja vereen. Oman hengenlähdön uhallakin. Maailman parhain syy kuolla, omat rakkaat. :)

        Mutta jos mäkin haluan olla ruma? No oikeesti mulle on ihan sama oonko ruma vai nätti, ei se mua vaivaa. Olen jokatapauksessa mä. :)

        Mut nymmä meen muksujen kanssa pihalle vesileikkeihin. Saan kuulemma nyt tulla mukaan...hahahaa ja kohta on kaikilla kamppeet märkiä. Äiti saa vesipumpun käteen. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jeps.

        "En pidä väkivallasta vaikka olenkin sitä valmis käyttämään, jos on aivan pakko itseään tai omaisiaan suojellakseen."

        - Olen samanlainen tässä asiassa. Henkeen ja vereen. Oman hengenlähdön uhallakin. Maailman parhain syy kuolla, omat rakkaat. :)

        Mutta jos mäkin haluan olla ruma? No oikeesti mulle on ihan sama oonko ruma vai nätti, ei se mua vaivaa. Olen jokatapauksessa mä. :)

        Sulla on vielä kehitettävää tuossa minäkuvassa ulkonäön suhteen. Tosin menneisyytesi huopioiden se on enemmän kuin ymmärrettävää. Asiaa ei kuitenkaan kannata lakaista maton alle tyyliin "Ihan sama oon ruma, en välitä". Silloin sinä vain pakenet kipupistettä.

        Itse en objektiiviseati ole komea, mutta olen sinut rumuuteni kanssa. Ja eikös mies saa olla vähän ruma? Olen tyytyväinen tällaisena :).

        Mutta nämä on pitkällisiä juttuja. Nautinnollista vesisotaa 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mut nymmä meen muksujen kanssa pihalle vesileikkeihin. Saan kuulemma nyt tulla mukaan...hahahaa ja kohta on kaikilla kamppeet märkiä. Äiti saa vesipumpun käteen. :D

        Oli vesileikit kivoja? Tykkäsivätkö lapset? Itse muuten nykyään pukeudun mustiin shortseihin. Tuli sellaiset kaupasta ostettua, kun tumman siniset vuodelta 2003 repesivät korjauskelvottomiksi. Huomasin, että helteellä noin 25 asteessa alkaa mustat shortsit lämmetä turhan paljon auringossa, vaikka muuten ovat hyvät.

        Ihanaa, kun saan kohta syödä broileria ja riisiä. Mitä teillä oli tänään ruokana?


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Oli vesileikit kivoja? Tykkäsivätkö lapset? Itse muuten nykyään pukeudun mustiin shortseihin. Tuli sellaiset kaupasta ostettua, kun tumman siniset vuodelta 2003 repesivät korjauskelvottomiksi. Huomasin, että helteellä noin 25 asteessa alkaa mustat shortsit lämmetä turhan paljon auringossa, vaikka muuten ovat hyvät.

        Ihanaa, kun saan kohta syödä broileria ja riisiä. Mitä teillä oli tänään ruokana?

        Oli sen aikaa kunnes tytöt rupes keskenään känisemään. Ne riitelee aika usein milloin midtäkin ja kumpikin ajattelee olevansa oikeessa ja oikeutettu.

        😞

        Rasittavia riiviöitä välillä, kun mikään ei mee perille....aargh. Jääräpäät tekee jääräpäitä...😌😧

        Musta on aika kuuma tekstiilinä, käytän itsekin mustaa mutta yhtälailla paljon värikkäitä vaatteita. Lempivaatteet kuluu lopulta puhki.☺️

        Pinaattikeittoa...mä söin vaan salaattia ja kanaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Sulla on vielä kehitettävää tuossa minäkuvassa ulkonäön suhteen. Tosin menneisyytesi huopioiden se on enemmän kuin ymmärrettävää. Asiaa ei kuitenkaan kannata lakaista maton alle tyyliin "Ihan sama oon ruma, en välitä". Silloin sinä vain pakenet kipupistettä.

        Itse en objektiiviseati ole komea, mutta olen sinut rumuuteni kanssa. Ja eikös mies saa olla vähän ruma? Olen tyytyväinen tällaisena :).

        Mutta nämä on pitkällisiä juttuja. Nautinnollista vesisotaa 😃

        No mäkin olen sinut ulkonäköni kanssa, ollut jo vuosia. Myönnä itselleni ja muillekin, että tykkäisin olla vähän sutjakampi. Mutta tajua, että ei se toteudu ilman omaa vaivannäköä, mutta hyväksyn senkin että just nyt ei oo energiaa siihen, joten on hyväksyttävä se mitä on. Kun ymmärtää syyn ja seurauksen.😃

        Mut jos rehdisti sanon, mulle on oikeasti ihan sama olenko nätti tai ruma muille, mä pärjään itteni kanssa. Mä teen itseni sellaiseksi mitä haluan olla, ei muut.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Oli sen aikaa kunnes tytöt rupes keskenään känisemään. Ne riitelee aika usein milloin midtäkin ja kumpikin ajattelee olevansa oikeessa ja oikeutettu.

        😞

        Rasittavia riiviöitä välillä, kun mikään ei mee perille....aargh. Jääräpäät tekee jääräpäitä...😌😧

        Musta on aika kuuma tekstiilinä, käytän itsekin mustaa mutta yhtälailla paljon värikkäitä vaatteita. Lempivaatteet kuluu lopulta puhki.☺️

        Pinaattikeittoa...mä söin vaan salaattia ja kanaa.

        Abrakadabra: "Musta on aika kuuma tekstiilinä, käytän itsekin mustaa mutta yhtälailla paljon värikkäitä vaatteita. Lempivaatteet kuluu lopulta puhki.☺️"

        Semmoisessa 16 vuodessa joutuu nähtävästi luopumaan lempivaatteista. Ne todella kuluu puhki. Sinäkin olet huomannut sen. Itselläni oli pitkä musta talvitakki. Stadissa asuessa se oli ihan jees, sillä samaan tapaan oli pukeutunut moni muukin Helsingin asukas. Senkin talvitakin huopautuneena heitin 16 vuoden jälkeen menemään. Mutta musta oli turvallinen ja ei erottuva väri Helsingin katukuvassa. Talvisaikaan ja syksyllä musta on hyvä väri, sillä talvi ja syysaurinko lämmittää sitä vähän mustan värin takia. Keskikesällä taas ei ole oikein auringon takia järkevää käyttää mustaa? Mikä lempivärisi? Minulla se on punainen.


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Musta on aika kuuma tekstiilinä, käytän itsekin mustaa mutta yhtälailla paljon värikkäitä vaatteita. Lempivaatteet kuluu lopulta puhki.☺️"

        Semmoisessa 16 vuodessa joutuu nähtävästi luopumaan lempivaatteista. Ne todella kuluu puhki. Sinäkin olet huomannut sen. Itselläni oli pitkä musta talvitakki. Stadissa asuessa se oli ihan jees, sillä samaan tapaan oli pukeutunut moni muukin Helsingin asukas. Senkin talvitakin huopautuneena heitin 16 vuoden jälkeen menemään. Mutta musta oli turvallinen ja ei erottuva väri Helsingin katukuvassa. Talvisaikaan ja syksyllä musta on hyvä väri, sillä talvi ja syysaurinko lämmittää sitä vähän mustan värin takia. Keskikesällä taas ei ole oikein auringon takia järkevää käyttää mustaa? Mikä lempivärisi? Minulla se on punainen.

        Kyllä ne tosiaan kuluu puhki, mutta 16 vuotta on jo mahdottoman hyvä elinaika vaatteelle. :)

        Vain laadukas kestää noin kauan.

        Mustia toppiksia mullakin nykyään on, syys-/kevättakit on kyllä useampaa väriä...siis yksivärisiä mutta useampia takkeja eri väreissä. :)

        Musta ei oikeestaan ole ees väri, mutta värnä puhuttakoon..eikä saivarrella. Mutta mustahan on monipuolinen sävy, helppoa yhdistellä muiden eriväristen kanssa. :)

        Käy juhlaan ja arkeen.

        Lempivärini? Ei mulla taida oikeastaan olla yhtä, koska mä voisin sanoa että väriskaala on laaja. Tykkään monivärisistä mekoista muun muassa...tunikoista..housuista..no housuissa suosin yksivärisiä kyllä. Tällä hetkellä en pysty nimeään yhtä väriä...

        Mulla on vähänafrikkalaistyylisiä kamppeita, niissä on paljon eri värejä. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kyllä ne tosiaan kuluu puhki, mutta 16 vuotta on jo mahdottoman hyvä elinaika vaatteelle. :)

        Vain laadukas kestää noin kauan.

        Mustia toppiksia mullakin nykyään on, syys-/kevättakit on kyllä useampaa väriä...siis yksivärisiä mutta useampia takkeja eri väreissä. :)

        Musta ei oikeestaan ole ees väri, mutta värnä puhuttakoon..eikä saivarrella. Mutta mustahan on monipuolinen sävy, helppoa yhdistellä muiden eriväristen kanssa. :)

        Käy juhlaan ja arkeen.

        Lempivärini? Ei mulla taida oikeastaan olla yhtä, koska mä voisin sanoa että väriskaala on laaja. Tykkään monivärisistä mekoista muun muassa...tunikoista..housuista..no housuissa suosin yksivärisiä kyllä. Tällä hetkellä en pysty nimeään yhtä väriä...

        Mulla on vähänafrikkalaistyylisiä kamppeita, niissä on paljon eri värejä. :)

        Abrakadabra: "Lempivärini? Ei mulla taida oikeastaan olla yhtä, koska mä voisin sanoa että väriskaala on laaja. Tykkään monivärisistä mekoista muun muassa...tunikoista..housuista..no housuissa suosin yksivärisiä kyllä. Tällä hetkellä en pysty nimeään yhtä väriä..."

        Mulla on punainen untuvatakki talvella käytössä sekä kesä-syksy-kevät punainen vedenpitävä mikrokuitutakki päällä. Olen miettinyt, että jos muutan Stadiin tai Helsinkiin niin tyyliä tulee muuttaa takaisin johonkin pitkään mustaan poplariin. Ainut paikka missä punainen toppauntuvatakki jotekin soveltuu on Steissi, sillä siellä tulee paljon väkeä landelta. Jotenkin minusta untuvatakki ei sovi stadiin vaan on jotenkin bönden asuste. Joensuussa pukeutuminen on vapaampaa, sillä eikö siinä yhdessä laulussa sanota, että "lähden kotiseudulle Pohjois-Karjalaan ja vaihdan farkut verkkarihousuun". Joensuu ei ole minun kotiseutua, mutta asuinkaupungissani saa verkkareissa liikkua melkein missä tahansa paitsi ehkä torinseutuvilla ydinkeskustassa. Myös yliopistolla verkkarit kiinnittävät huomiota ellei ole liikuntailtapäivä.

        Minä lopettelen nyt, sillä menen kohta junalle. Kuudenmaissa olen jo Joensuussa. Hyvää päivän jatkoa. Törmätään! :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "Lempivärini? Ei mulla taida oikeastaan olla yhtä, koska mä voisin sanoa että väriskaala on laaja. Tykkään monivärisistä mekoista muun muassa...tunikoista..housuista..no housuissa suosin yksivärisiä kyllä. Tällä hetkellä en pysty nimeään yhtä väriä..."

        Mulla on punainen untuvatakki talvella käytössä sekä kesä-syksy-kevät punainen vedenpitävä mikrokuitutakki päällä. Olen miettinyt, että jos muutan Stadiin tai Helsinkiin niin tyyliä tulee muuttaa takaisin johonkin pitkään mustaan poplariin. Ainut paikka missä punainen toppauntuvatakki jotekin soveltuu on Steissi, sillä siellä tulee paljon väkeä landelta. Jotenkin minusta untuvatakki ei sovi stadiin vaan on jotenkin bönden asuste. Joensuussa pukeutuminen on vapaampaa, sillä eikö siinä yhdessä laulussa sanota, että "lähden kotiseudulle Pohjois-Karjalaan ja vaihdan farkut verkkarihousuun". Joensuu ei ole minun kotiseutua, mutta asuinkaupungissani saa verkkareissa liikkua melkein missä tahansa paitsi ehkä torinseutuvilla ydinkeskustassa. Myös yliopistolla verkkarit kiinnittävät huomiota ellei ole liikuntailtapäivä.

        Minä lopettelen nyt, sillä menen kohta junalle. Kuudenmaissa olen jo Joensuussa. Hyvää päivän jatkoa. Törmätään! :)

        Heh, sulla on hauskat etiketit. Älä loukkaannu, ne huvitti minua kun itse en taas mieti yhtään mimmoiselta vaatteeni jossain Helsingissä tai böndellä näyttää. Ne näyttää mulle ja mun valitsemille. :D

        Mutta voipihan ollakin, että Helsingissä mua katsottaisi kuin hölmöä...bände selvästi kaupungissa. ;=

        Hyvää päivänjatkia, minäkin lopettelen tähän viestiin. palaan kun palaan, mutta nyt lapset alkaa herää päikkäreiltä. Joten aika siirtyä irliin.. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, sulla on hauskat etiketit. Älä loukkaannu, ne huvitti minua kun itse en taas mieti yhtään mimmoiselta vaatteeni jossain Helsingissä tai böndellä näyttää. Ne näyttää mulle ja mun valitsemille. :D

        Mutta voipihan ollakin, että Helsingissä mua katsottaisi kuin hölmöä...bände selvästi kaupungissa. ;=

        Hyvää päivänjatkia, minäkin lopettelen tähän viestiin. palaan kun palaan, mutta nyt lapset alkaa herää päikkäreiltä. Joten aika siirtyä irliin.. :)

        Abrakadabra: "...ne huvitti minua kun itse en taas mieti yhtään mimmoiselta vaatteeni jossain Helsingissä tai böndellä näyttää. Ne näyttää mulle ja mun valitsemille. :D"

        Minä olen asunnut pohjois-Helsingissä. Siellä laitoin tosi kylmänä päivänä toppa-asun päälle. Kaksi lastentarha-ikäistä noin 5-vuotiaasta totesi toiselle, että tuo setä on pukeutunut oudosti. Toinen vastasi toiselle tenavalle, että niin on. Lasten ja imeväisten suusta sinä olet kuulema totuuden. Siinä toppa-asussa en kuvitellut koskaan meneväni keskustaan, sillä se oli niin böndeä, että lapset sanoivat oudoksi, mutta noin 20 asteen pakkasessa laitoin sen päälle ei-ydinkeskustassa. Stadissa liikuin pitkässä mustassa takissa ja punaisessa kaulahuivissa sekä farkuissa talvella. Jo 5-vuotiaitten mielipide vaikuttaa siihen, että haluaa pukeutua normaalisti stadilaisittain.

        Olen muuten kotona Joensuussa. Tuli kalliiksi ajella taksilla juna-asemalta himaan. Miltä tämä stadilaislasten mielipiteeni muokkaus vaikuttaa? :)


      • kiva.nähdä kirjoitti:

        Abrakadabra: "...ne huvitti minua kun itse en taas mieti yhtään mimmoiselta vaatteeni jossain Helsingissä tai böndellä näyttää. Ne näyttää mulle ja mun valitsemille. :D"

        Minä olen asunnut pohjois-Helsingissä. Siellä laitoin tosi kylmänä päivänä toppa-asun päälle. Kaksi lastentarha-ikäistä noin 5-vuotiaasta totesi toiselle, että tuo setä on pukeutunut oudosti. Toinen vastasi toiselle tenavalle, että niin on. Lasten ja imeväisten suusta sinä olet kuulema totuuden. Siinä toppa-asussa en kuvitellut koskaan meneväni keskustaan, sillä se oli niin böndeä, että lapset sanoivat oudoksi, mutta noin 20 asteen pakkasessa laitoin sen päälle ei-ydinkeskustassa. Stadissa liikuin pitkässä mustassa takissa ja punaisessa kaulahuivissa sekä farkuissa talvella. Jo 5-vuotiaitten mielipide vaikuttaa siihen, että haluaa pukeutua normaalisti stadilaisittain.

        Olen muuten kotona Joensuussa. Tuli kalliiksi ajella taksilla juna-asemalta himaan. Miltä tämä stadilaislasten mielipiteeni muokkaus vaikuttaa? :)

        Heh, se huvittaa edelleen mua. :D


        Minusta olisi kauheeta asua paikassa missä vaatteilla tai muiden mielipiteillä on niin suuri merkitys, että ihmiset pukeutuu heitä varten. Vaikka tykkäisivät kulkea verkkareissa. Mutta ehkä sinäkin olet tarkempi ja otat huomioon muiden ajatuksia enempi, kun minä. :)

        Ei se välttämättä huonokaan asia ole. vain hauskaa minusta, joka olen bönde oikeastikin. :D

        Oliko pitkä matka asemalta himaan?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, se huvittaa edelleen mua. :D


        Minusta olisi kauheeta asua paikassa missä vaatteilla tai muiden mielipiteillä on niin suuri merkitys, että ihmiset pukeutuu heitä varten. Vaikka tykkäisivät kulkea verkkareissa. Mutta ehkä sinäkin olet tarkempi ja otat huomioon muiden ajatuksia enempi, kun minä. :)

        Ei se välttämättä huonokaan asia ole. vain hauskaa minusta, joka olen bönde oikeastikin. :D

        Oliko pitkä matka asemalta himaan?

        Abrakadabra: "Oliko pitkä matka asemalta himaan?"

        Olisiko 5,5 kilometriä. Nyt ei tämän enempää, sillä en oikein ole vedossa.

        Mitenkä päivä on mennyt ja paljonko lomaa vielä on jäljellä?


    • Anonyymi

      Johnny Cash selitti aikoinaan mustiin pukeutumistaan sillä, että: hän kunnioittaa surullisia ihmisiä, siksi pukeutuu mustaan.

    • Musta on pääväri

      Musta housupuku on naisella tyylikäs. Hamehommat taas vaativat ruskeat sääret, sillä kalpeat kintut eivät oikein istu kontrastinsa vuoksi öiseen kolttuun - tai sitten klapit on yksinkertaisesti värjättävä silkillä tai nylonilla.

      Sukkahousut

      Sanasta tulee mieleen myttyinen sukka, sekä housut. En käytä sanaa koskaan, sillä se on Suomen kielen epäonnistunein ja hirvein sana.

      (Naurua)

      • Mjoo

        Oikeastaan myös rintaliivit ovat jotenkin nyrjähtänyt sanayhdistelmä, sillä minulle tulee aidosti mieleen jotain aivan muuta kuin se mihin sanalla yritetään viitata.

        (Hihitystä)


      • Mustat sukkikset ovat parhaat.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Oikeastaan myös rintaliivit ovat jotenkin nyrjähtänyt sanayhdistelmä, sillä minulle tulee aidosti mieleen jotain aivan muuta kuin se mihin sanalla yritetään viitata.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Samaan tuoteperheeseen kuuluvat seuraavat tuotteet.

        - Pelastusliivit
        - huomioliivit
        - kalastusliivit
        - utareliivit
        - turvavaljaat.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Samaan tuoteperheeseen kuuluvat seuraavat tuotteet.

        - Pelastusliivit
        - huomioliivit
        - kalastusliivit
        - utareliivit
        - turvavaljaat.

        (Naurua)

        Sukkahousuista taas tulee mieleen pankkiryöstäjä, tai jokin vastaava idiootti.

        (Hirn)


      • Nyt on niin kuuma, että vedän sukkahousut päähän.

        Pihalle on ilmaantunut kuminen uima-allas, saako siihen mennä jos ikä alkaa kolmosella, mutta on myös lisänumero?


      • Funeau kirjoitti:

        Sukkahousuista taas tulee mieleen pankkiryöstäjä, tai jokin vastaava idiootti.

        (Hirn)

        Voi olla ihan tavan maalainenkin kuten tässä.
        On nimittäin tallessa vuoden 70 Pirkat.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi olla ihan tavan maalainenkin kuten tässä.
        On nimittäin tallessa vuoden 70 Pirkat.

        Ehkä pian myös mustikkaan. Sukkahousut saavat jäädä päähän. Uskon, että ne johdattavat vaeltajan parhaimmille apajille ja jos nyöri lurpsahtaa paikoiltaan, niin myös apajilta rinnettä alas. Olenkin aina inhonnut sitä tarpomista, niin pyörimällä tulisi reippaammin. Kunhan muistaa pitää sankon vakaana.


    • Mahtavaa töissäkään ei ole muuta tekemistä kuin verkkokoulutukset 😡


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei kai täällä muuta voi kuin kuunnella hyvää musiikkia.

        https://youtu.be/2XFYhW3AfmI

        Juuri noin saat hyvän olon aikaa.


    • Anonyymi

      Eihän tuo black-teema huono ajatus ole.
      Musta tuntuu 😀

      • Ei vaan näytä toimivan töissä. Pitää pystyttää kyltti.


      • Anonyymi

        Musta tuntuu, sininen kuuluu ja punainen näkyy. Keltainen maistuu. Aistien avaruutta.


    • Olen pahan olosi sinulle tuottanut anteeksi siitä
      Kyllä sinä osaat ja se että minä tykkään sinusta ja kaikki me erehdytään kuin minäkin.
      ei opita, jos ei tiedetä mitä väärin olemme tehneet.minä en halua että olet tuossa tilassa pitkään koska se ei ole oikein sinulle.
      Minä pukeudun aina mustaan.

      • Anonyymi

        Ihanko nyt helteilläkin pukeudut mustaan ja aurinkoa ottaessakin musta toppatakki päällä?

        Eikö ole vähän epämukavaa sellainen, eräs makedonialainen sanoi että eivät nekään juuri ulkona liiku silloin kun lämpötila on 37 astetta, sisätiloissa auringolta piilossa ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko nyt helteilläkin pukeudut mustaan ja aurinkoa ottaessakin musta toppatakki päällä?

        Eikö ole vähän epämukavaa sellainen, eräs makedonialainen sanoi että eivät nekään juuri ulkona liiku silloin kun lämpötila on 37 astetta, sisätiloissa auringolta piilossa ovat.

        Miten toppatakki liittyy mustaa?


      • Anonyymi

        Siten että toppatakki voi olla mustan värinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siten että toppatakki voi olla mustan värinen.

        no hyvä että tajusit mutta se voi olla myös valkoinen.


      • Anonyymi

        Mustaa ja valkoista väriä yhdistää siis toppatakki.
        Tämän voimme todeta, eikö totta.

        Mutta mikä erottaa sitten mustan ja valkoisen, kun niitä kuitenkin yhdistää tuo toppatakki = musta = valkoinen?
        - Ratkaise yhtälö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa ja valkoista väriä yhdistää siis toppatakki.
        Tämän voimme todeta, eikö totta.

        Mutta mikä erottaa sitten mustan ja valkoisen, kun niitä kuitenkin yhdistää tuo toppatakki = musta = valkoinen?
        - Ratkaise yhtälö.

        Olen tietoinen musta kerää lämpöä mutta en ota aurinkoa. Mutta toppatakki lämpöeristeenä pystyvä ja musta ei paljoa talvella lämmitä jos et ota mustaa puolisoa.
        D-vitamiin kerääminen täyttää 15 minuutissa varastot mutta ei sitä pidä seistä 15 minuuttia paikoilla auringossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa ja valkoista väriä yhdistää siis toppatakki.
        Tämän voimme todeta, eikö totta.

        Mutta mikä erottaa sitten mustan ja valkoisen, kun niitä kuitenkin yhdistää tuo toppatakki = musta = valkoinen?
        - Ratkaise yhtälö.

        Musta ei lämmitä sisällä vaan vaate joten ilkosillaan on parempi jos haluaa erikoisvaatteen joka jäähdyttää niitäkin materioilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa ja valkoista väriä yhdistää siis toppatakki.
        Tämän voimme todeta, eikö totta.

        Mutta mikä erottaa sitten mustan ja valkoisen, kun niitä kuitenkin yhdistää tuo toppatakki = musta = valkoinen?
        - Ratkaise yhtälö.

        Pienillä teoilla on merkitystä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa ja valkoista väriä yhdistää siis toppatakki.
        Tämän voimme todeta, eikö totta.

        Mutta mikä erottaa sitten mustan ja valkoisen, kun niitä kuitenkin yhdistää tuo toppatakki = musta = valkoinen?
        - Ratkaise yhtälö.

        Taas kerran voimme miettiä miksi anonyyminä pitäisi mennä? Onko tiedon puute se satuttava osuus? Minusta opiskelu sivistää kun osaa vain yhdistää tietoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustaa ja valkoista väriä yhdistää siis toppatakki.
        Tämän voimme todeta, eikö totta.

        Mutta mikä erottaa sitten mustan ja valkoisen, kun niitä kuitenkin yhdistää tuo toppatakki = musta = valkoinen?
        - Ratkaise yhtälö.

        En minä kaikkea tiedä mutta tiedän paljon ja lapsien tiedon kartuttamisen aloitan jo pienellä ja kun tiedot sisäistävät menevät ohi kummasti muista aikuisena.


    • Anonyymi

      Pukeudun aina, joka päivä tummiin vaatteisiin. Normaalia. Ei ole juurikaan vaaleita vaatteita kaapissa. Tietty muutama bändipaita. Nytkin päällä musta Iron Maidenin logolla varustettu t-paita. Tosi se ei näy työvaatteiden alta.
      Töistä kun pääsen, niin tuon paidan lisäksi on mustat yli polven yltävät reisitaskulliset shortsit ja musta sukat sekä tumman siniset lenkkarit, joilla on hyvä kävellä.

      Siinä atm/erakkomuotia.

      42v ikisinkkumies.

    • Tule sylkkyyn, silittelen pipin pois.....

      Kyllä minä nyt aion sinulle puhua, tuli mitä tuli...sinun musiikkimakusi on aivan kamala :) meinasi pää räjähtää...!!
      Vaihda nyt hyvä mies siihen tangoon, on heti parempi mieli...
      https://www.youtube.com/watch?v=ekQ3aGcezb4

      • Suosittelen kovin paljon sylkyttelyä, pipin puhallusta suukottotelua ja silittelyä.
        Minun kanssa sellainen voi näyttää aika pahalta. Rapsuttele kovin.


      • Pahaa tekee nähdä sun on hoidettava tuo osa hyvin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Pahaa tekee nähdä sun on hoidettava tuo osa hyvin.

        Siis pahaa tekee nähdä vaikerrus ,


      • Tää viesti oli sinulle”
        Ei haittaa vaikka panisitkin ympäri mattoa kunhan ei karkuun lähde sylkystä,”


      • valtakunta kirjoitti:

        Tää viesti oli sinulle”
        Ei haittaa vaikka panisitkin ympäri mattoa kunhan ei karkuun lähde sylkystä,”

        Sylihoito toimii lapsilla ja aikuisilla. Joskus tekee hyvää olla pieni ja käpertyä syliin tankkaamaan hellyyttä ja rohkeutta kohdata taas maailma.


      • Minulla meni nervöt Valttiksen kanssa 😠. Muutenkin ihmiset saavat minut ärtyyntyneeksi, kun en ymmärrä heitä.

        Mitä? Minullahan on aivan loistava musiikkimaku. Sinun korva kaipaa vaan harjaannusta ;). Tätä kamaa löytyy henkilökohtaiselta soittolistaltani lähes 1300 kappaletta.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minulla meni nervöt Valttiksen kanssa 😠. Muutenkin ihmiset saavat minut ärtyyntyneeksi, kun en ymmärrä heitä.

        Mitä? Minullahan on aivan loistava musiikkimaku. Sinun korva kaipaa vaan harjaannusta ;). Tätä kamaa löytyy henkilökohtaiselta soittolistaltani lähes 1300 kappaletta.

        Tiäkkö mussukka...minun on helppo ymmärtää, että sinulla menee hermo ja odottelen tässä innolla, milloin se menee minuun ja ymmärrän, että tuolla kiihtyvyydellä kuuntelee myös tuota "musiikkia", jota kuuntelet. :D

        No oikeasti kyllä minä tietyn pointin näen tuossa ...hmyy...miten nyt kauniisti asian ilmaisisin.....tuossa sekopäisessä sähellyksessä, jota musiikiksi kutsut :p


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tiäkkö mussukka...minun on helppo ymmärtää, että sinulla menee hermo ja odottelen tässä innolla, milloin se menee minuun ja ymmärrän, että tuolla kiihtyvyydellä kuuntelee myös tuota "musiikkia", jota kuuntelet. :D

        No oikeasti kyllä minä tietyn pointin näen tuossa ...hmyy...miten nyt kauniisti asian ilmaisisin.....tuossa sekopäisessä sähellyksessä, jota musiikiksi kutsut :p

        Yleensä minulla menee hermot siinä vaiheessa kun ihmiset eivät suostu suoraan asioista puhumaan, vaan ongelmat lakaistaan maton alle. Tai sitten ei keskustella, vaan intetään sitä omaa pointtia "että kun minä loukkaannuin", eikä toisen näkökantaa kuunnella. Joskus tahtomattaan loukkaa toista, vaikka tarkoittaisi vain hyvää. Hieman paranoidisesti tilanteesta pakenemitaipumukseni on juuri tuota toimintaa mistä en pidä 🤔.

        Kai siinä on pettymyksestäkin kyse. Minulla on selvästi huono pettymyksensietokyly.

        Sinä päivänä kun herneen vedän nenukkiin, niin elä välitä. Siinäpähän kiukkuan :D

        Vitsi tässä on tullut kunnon psykoanalyysia meikäläisestä pari viime päivää. En monä yleensä ole tällainen minä keskeinen kaveri, kai?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Yleensä minulla menee hermot siinä vaiheessa kun ihmiset eivät suostu suoraan asioista puhumaan, vaan ongelmat lakaistaan maton alle. Tai sitten ei keskustella, vaan intetään sitä omaa pointtia "että kun minä loukkaannuin", eikä toisen näkökantaa kuunnella. Joskus tahtomattaan loukkaa toista, vaikka tarkoittaisi vain hyvää. Hieman paranoidisesti tilanteesta pakenemitaipumukseni on juuri tuota toimintaa mistä en pidä 🤔.

        Kai siinä on pettymyksestäkin kyse. Minulla on selvästi huono pettymyksensietokyly.

        Sinä päivänä kun herneen vedän nenukkiin, niin elä välitä. Siinäpähän kiukkuan :D

        Vitsi tässä on tullut kunnon psykoanalyysia meikäläisestä pari viime päivää. En monä yleensä ole tällainen minä keskeinen kaveri, kai?

        Minäpä heitän sinulle kyssärin, kun nyt analyysin puolella ollaan.

        Tuossa palkokasvin nenuun vetämisessä....voisiko siinä olla kyse siitä, että et kestä sitä, että toinen ei toimi sinun tahtomallasi tavalla syystä tai toisesta?

        Onhan niin, että me olemme taidoiltamme erilaisia. Toinen osaa sanoittaa asian minun kannaltani ( sinun kannaltasi) paremmin kuin joku toinen.

        Mikä muuten sai sinut muuttamaan tapaasi siinä meidän sanaharkassa? Miksi päätitkin toimia toisin?

        Kun sinä vedät herneen söpöön nenuusi minun takiani, saat olla aika varma, että kysyn syytä :)

        Kun elämä on kuitenkin täynnä pettymyksiä, jos on paljon odotuksia, kannattanee paneutua miettimään niitä odotuksiaan. Ovatko ne suhteessa mihinkään, eli ovatko ne kohtuullisia vai kohtuuttomia.
        Siinäpä sulle pureskeltavaa tälle illalle :)

        Muuten ei kai se ole minäkeskeisyyttä, jos pohtii käytöstään ja ajatusmaailmaansa? Suhteessa toisiinhan me niitä "korjauskohtia" löydämme, mikäli niitä haluamme löytää.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minäpä heitän sinulle kyssärin, kun nyt analyysin puolella ollaan.

        Tuossa palkokasvin nenuun vetämisessä....voisiko siinä olla kyse siitä, että et kestä sitä, että toinen ei toimi sinun tahtomallasi tavalla syystä tai toisesta?

        Onhan niin, että me olemme taidoiltamme erilaisia. Toinen osaa sanoittaa asian minun kannaltani ( sinun kannaltasi) paremmin kuin joku toinen.

        Mikä muuten sai sinut muuttamaan tapaasi siinä meidän sanaharkassa? Miksi päätitkin toimia toisin?

        Kun sinä vedät herneen söpöön nenuusi minun takiani, saat olla aika varma, että kysyn syytä :)

        Kun elämä on kuitenkin täynnä pettymyksiä, jos on paljon odotuksia, kannattanee paneutua miettimään niitä odotuksiaan. Ovatko ne suhteessa mihinkään, eli ovatko ne kohtuullisia vai kohtuuttomia.
        Siinäpä sulle pureskeltavaa tälle illalle :)

        Muuten ei kai se ole minäkeskeisyyttä, jos pohtii käytöstään ja ajatusmaailmaansa? Suhteessa toisiinhan me niitä "korjauskohtia" löydämme, mikäli niitä haluamme löytää.

        Minun perusongelmani on se etten ymmärrä muita ihmisiä ja siitä seuraava turhautuminen joka johtaa kiukkuun. Enemmän siis kuin halujen kohtaaminen, ongelmani on se etten ymmärrä mitä toinen haluaa.

        Yleensä kun hermostun, negatiivinen tunne on niin voimakas, että se vie mennessään. Tuolloin muutun todella kylmäksi ja sanon rumia asioita. Nyt en enää haluaisi sanoa rumia asioita, ja haluaisin kasvaa ihmisenä.

        Toisten sanoilla on taipumus hillitä kiukkuani ja ne palauttavat minut takaisin maan pinnalle. Tämä johtuu siitä että rautalangasta väännettynä kykenen ymmärtämään muita. Varsinkin jos toinen kertoo oman näkemyksensä asioista. Jos toinen sanoittaa ajatuksensa, tunteensa ja mikä hänen mielestään asiassa meni vikaan ja miten itse olen törppöillyt toisen näkökulmasta katsottuna, niin se auttaa minua ymmärtämään ja kiuku laantuu. Tietenkään tätä ei voi keneltäkään vaatia ja minun tulisi vain oppia hillitsemään otseni. Muutenkin tiedän vaatimusteni toisoa kohtaan olevan kohtuuttomia ja minun pitäiso oppia hölläämään niitä.

        Minulla on esimerkiksi todella paha mieli siitä miten kohtelin Pönttöuunia. Jos jatkan näin, siitä seuraa vaan mielipahaa ympärillä oleville ihmisille ja itselleni.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minun perusongelmani on se etten ymmärrä muita ihmisiä ja siitä seuraava turhautuminen joka johtaa kiukkuun. Enemmän siis kuin halujen kohtaaminen, ongelmani on se etten ymmärrä mitä toinen haluaa.

        Yleensä kun hermostun, negatiivinen tunne on niin voimakas, että se vie mennessään. Tuolloin muutun todella kylmäksi ja sanon rumia asioita. Nyt en enää haluaisi sanoa rumia asioita, ja haluaisin kasvaa ihmisenä.

        Toisten sanoilla on taipumus hillitä kiukkuani ja ne palauttavat minut takaisin maan pinnalle. Tämä johtuu siitä että rautalangasta väännettynä kykenen ymmärtämään muita. Varsinkin jos toinen kertoo oman näkemyksensä asioista. Jos toinen sanoittaa ajatuksensa, tunteensa ja mikä hänen mielestään asiassa meni vikaan ja miten itse olen törppöillyt toisen näkökulmasta katsottuna, niin se auttaa minua ymmärtämään ja kiuku laantuu. Tietenkään tätä ei voi keneltäkään vaatia ja minun tulisi vain oppia hillitsemään otseni. Muutenkin tiedän vaatimusteni toisoa kohtaan olevan kohtuuttomia ja minun pitäiso oppia hölläämään niitä.

        Minulla on esimerkiksi todella paha mieli siitä miten kohtelin Pönttöuunia. Jos jatkan näin, siitä seuraa vaan mielipahaa ympärillä oleville ihmisille ja itselleni.

        Aika hyvin kyllä sanoitit sen, mikä minusta näkyy täälläkin ja miksi ei näkyisi, kun avoimesti ollaan se mitä olemme.

        Niinhän sen pitäisi mennä, että osaisimme omasta näkökulmastamme sanoittaa sen, mikä meni vikaan. Helposti kuitenkin mennään siihen...aina sinä sitä ja tätä, koskaan sinä et... tätä rataa. Paremman vasteen yleensä saisi kuitenkin jos osaisi sanoittaa omaa sisintään, ei sitä millainen se toinen on.

        Kun toista ei voi muuttaa, ratkaisuksi jää höllentää niitä omia vaatimuksia. Toiselta ei voi vaatia mitään, vaatimus on jo sanana melko negatiivinen. Tai voi tietenkin vaatia, mutta toinen on heti puolustusasemissa ja silloin voi heittää hyvästit rakentavalle keskustelulle.

        Jos ajattelee, että toisten pitää mukautua minun käsitysteni mukaan, on aika taattua, ettei oikein onnistu.
        Oletko koskaan ajatellut asiaa sitä kautta, että millainen kohtelu sinusta tuntuu pahalta tai hyvältä? Miten itse suhtaudut siihen, että sinua vaaditaan tekemään jotain?

        Sitäkin kannattaa miettiä millaisiin asioihin toinen kykenee ja millaisiin ei ja mihin itse kykenee ja mihin ei. Jos vaadit toiselta sellaista, vaikka täällä keskusteluissa, mihin hän ei kykene, arvaahan sen mikä lopputulos on. Jos ei kestä sitä, sitten pitää taas soittaa sitä raskasta musiikkia ja nupit kaakossa :)
        Helpommalla pääsee, jos oppii hyväksymään ihmiset sellaisena kuin he ovat. Aina voi tarkentaa mitä toinen on tarkoittanut ja jos ei ymmärrä, tai toinen ei ymmärrä tai osaa sanoittaa, voi nostaa hattua ja mennä eteen päin. Aina ei kaikkeen tule vastausta syystä tai toisesta.

        Minusta on hieno asia, että sinulla on paha mieli, kun olet kohdellut toista huonosti. Olet pyytänyt anteeksi, olet siis osasi tehnyt, loppu jää sitten sille toiselle.
        Kun omatunto pelaa, silloin on hyvät mahdollisuudet etsin parempia tapoja toimia, niin kuin teetkin. Jos ei etsi, ei löydä :)
        Tai kai se sokea kanakin joskus jyvän löytää :)


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tää viesti oli sinulle”
        Ei haittaa vaikka panisitkin ympäri mattoa kunhan ei karkuun lähde sylkystä,”

        Ei haittaa vaikka panisitkin ympäri mattoa kunhan ei karkuun lähde sylkystä,”


        panisitkin???????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa vaikka panisitkin ympäri mattoa kunhan ei karkuun lähde sylkystä,”


        panisitkin???????

        Painisit, kirjoitusvirhe hyvä kun huomasit😁


    • Tule sylkkyyn, silittelen pipin pois.....

      Kyllä minä nyt aion sinulle puhua, tuli mitä tuli...sinun musiikkimakusi on aivan kamala :) meinasi pää räjähtää...!!
      Vaihda nyt hyvä mies siihen tangoon, on heti parempi mieli...
      https://www.youtube.com/watch?v=ekQ3aGcezb4

    • Ei haittaa vaikka panisitkin ympäri mattoa kunhan ei karkuun lähde sylkystä,

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe