https://gekkonen.com/vinkit-naisen-saamikseksi-22719/?fbclid=IwAR3Ik0OCOQQzyi6DZZye71OHqONc5Eb8zWLRUdbcm-UQB6aj-UJvCM0eJwQ
Jos et ole komea niin tienaa rahaa pari miljoonaa niin saat ruman naisen kiinnostumaan.
Ei tuossa ole mitään mitä en olisi kokeillut. Ruma ei saa naista mitenkään.
Vinkit naisen saamiseksi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossahan vinkataan että ole rikas tai komea niin saat naisen
- Anonyymi
Ruma ätmi ei saisi naista muuten kun olemalla rikas. Itsestään selvää on että hygieniasta jokainen huolehtii mutta varmasti alkoholisti jännämiehet ei pese itseään ja haisevat röökille mutta se ei naisia haittaa koska mies on komea.
Hyvin yksinkertainen neuvo ....etsi vaikka netistä pesän puhelinnumero, niitä on runsaasti tarjolla. Tännekin joku niitä ystävällisesti aina välillä postaa.
Toinen yksinkertainen neuvo, osta sellainen pesä tai jos olet tee-se-itse-mies, tee itse pesä, saat mieleisesi.
Pieni varoituksen sana...tuo artikkeli oli pikkuisen heppainen asiantuntemuksen suhteen, en pelkästään sen varaan laskisi.- Anonyymi
Miehen ei tarvii tehdä muuta kun juoda viinaa ja käydä baareissa niin tapaa naisia. Ihan sama miten pukeudut kunhan vaan haet naisia tanssimaan. Paskalle ei kannat haista joten suihkussa käynti kannattaa. Aikojen alusta ihmiset pariutuu kun ovat humalassa ja tutustuvat. Raittiis ei osaa tehdä alotteita eivätkä ole olla sosiaalisia.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632