https://gekkonen.com/vinkit-naisen-saamikseksi-22719/?fbclid=IwAR3Ik0OCOQQzyi6DZZye71OHqONc5Eb8zWLRUdbcm-UQB6aj-UJvCM0eJwQ
Jos et ole komea niin tienaa rahaa pari miljoonaa niin saat ruman naisen kiinnostumaan.
Ei tuossa ole mitään mitä en olisi kokeillut. Ruma ei saa naista mitenkään.
Vinkit naisen saamiseksi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossahan vinkataan että ole rikas tai komea niin saat naisen
- Anonyymi
Ruma ätmi ei saisi naista muuten kun olemalla rikas. Itsestään selvää on että hygieniasta jokainen huolehtii mutta varmasti alkoholisti jännämiehet ei pese itseään ja haisevat röökille mutta se ei naisia haittaa koska mies on komea.
Hyvin yksinkertainen neuvo ....etsi vaikka netistä pesän puhelinnumero, niitä on runsaasti tarjolla. Tännekin joku niitä ystävällisesti aina välillä postaa.
Toinen yksinkertainen neuvo, osta sellainen pesä tai jos olet tee-se-itse-mies, tee itse pesä, saat mieleisesi.
Pieni varoituksen sana...tuo artikkeli oli pikkuisen heppainen asiantuntemuksen suhteen, en pelkästään sen varaan laskisi.- Anonyymi
Miehen ei tarvii tehdä muuta kun juoda viinaa ja käydä baareissa niin tapaa naisia. Ihan sama miten pukeudut kunhan vaan haet naisia tanssimaan. Paskalle ei kannat haista joten suihkussa käynti kannattaa. Aikojen alusta ihmiset pariutuu kun ovat humalassa ja tutustuvat. Raittiis ei osaa tehdä alotteita eivätkä ole olla sosiaalisia.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939