Kirjailija Charles Bukowski
https://onedio.co/content/12-deep-quotes-about-women-by-charles-bukowski-10323
Ja ennen kaikkea filosofi Friedrich Nietzsche:
Menetkö naisten luo? Älä unohda piiskaa
Miehen onni on: minä tahdon. Naisen onni on: hän tahtoo
Nainen hallitsee äitinä niin kauan kun valtio on sikiöasteella.
Naisessa on kaikki arvoitusta, ja kaikkeen mitä naisessa on, löytyy yksi ratkaisu: sen nimi on raskaus.
Muistakaa tämä kun joku vähä-älyinen ja ruma feministi kitisee.
Monet maailman älykkäimmistä ihmisistä olivat misogynistejä
7
115
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, kummankin teokset kannattaisi lukea alusta loppuun. Voi olla, jos älylliset lahjat riittää, pääset eri lopputulokseen... :)
Entäs jos viisas ja kaunis nainen sanoo sinulle , että höpön höpön :)
- Anonyymi
Ehkä se heilläkin oli ennemminkin kritiikkiä kuin vihaa. Varmasti olisivat kuitenkin toivoneet muutosta asiaan.
- Anonyymi
Jospa joku päivä oikeasti lukisit kirjat kannesta kanteen.
Ei ole hyvä maa, jossa kaltaisesi saa äänestää. - Anonyymi
Yksittäiset koko kontekstistaan erotetut lauseet ovat heikko perustelu millekään.
- Anonyymi
A woman has to have something on or there's nothing to take off. -- Charles Bukowski
- Anonyymi
Kun ei p*llua irtoa, alkaa vihapuhe. Yksinkertainen kaava, jonka vähemmilläkin lahjoilla tajuaa. Osa superälykkäistä ei saa naista, koska sosiaaliset kyvyt puuttuu kokonaan.
Sen sijaan älykkäällä ja sosiaalisesti taitavalla on harvoin mitään tarvetta naisvihaan eikä seuran saanti tuota yleensä haastetta (ellei ole itse kohtuuttoman kranttu).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009