Miesten logiikka

Olen tapaillut miestä nyt hetkisen aikaa. Alkuun olimme sopineet että olemme ystäviä jotka pitävät hauskaa... No tämä ei tietenkään toiminut koska molemmilla oli tunteita toisiaan kohtaan. Nyt siis tapaillemme. Molemmilla on lapsia ja emme ole toisiamme lapsillemme esitelleet emmekä asiasta edes vielä keskustelleet. Tämän miehen kanssa olemme sopineet että tapaillemme ja katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa... Ja mies hehkuttaa kuinka kivaa tämä on että tavallaan on sinkku mutta silti on joku...
Että saa niinkun molemmista hyvät puolet, mutta jos mä hehkutan samaa niin mies vähän hämmästyy asiasta. Ja muutenkin on mustasukkainen muista miehistä, eikä halua että olen tiettyjen miesten kanssa tekemisissä. Itse sanonutkin että jos nyt olisi joku muu niin hän ei enään olisi mun kanssa, tai että hän ei voisi kuvitella tällä hetkellä ketään muuta. Ja miehen sanat ja teot eivät kohtaa. Mies on huomioiva, hellä ja kyselee joka päivä miten on päivä mennyt yms haluaa usein nähdä esim 2-3kertaa viikossa kun on lapset (tulee kylään kun ne nukkuu) ja sillon kun ei niin joka pv haluaa että olen sielä yötä tai jopa mukana töissä, mutta kumminkin vakuuttelee koko ajan että ettei vaan menisi liian vakavaksi yms.
:) ei siinä tämä on ihan mukavaa mutta silti en nyt ihan tiedä mitä tämä mies haluaa. Onko suhteella tulevaisuutta vai hukkaanko aikaan turhaan. Voisiko tästä tulla vakavampaa vai tuleeko tämä aina olemaan tällästä ettei voisi edes miettiä että lapsille esittelee.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäskö sinun ottaa asia puheeksi tämän miehen kanssa? Nostaa kissa pöydälle niin kuin tavataan sanoa?
      Kun epätietoisuus vaivaa, kalvaa se siellä jossakin takaraivossa.

      Tekis mieli kysyä sinulta, että kun oikein pysähdyt miettimään teidän suhdetta, millainen fiilis sinulle tulee?

    • Anonyymi

      Huijaat itseäsi ja sulta menee kallista arvoista aikaa. Mä olen elämän viisas ja tuollainen suhde jättää sinuun ihmisenä jälkiä.

      Ota sellainen suhde jonka takia ei sinun tarvitse epäillä tai edes kysyä kysymyksiä. Kun joku on sinusta varma han myös sinua rakastaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe