On se kuuuluisuus niin kurjaa
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006191898.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=89d54bd9825fb6783c41aaae8e37bd9b
Hyvännäköinen tyttö kuoli huumeisiin
15
53
Vastaukset 15
Kennedyjen kirous.
- Anonyymi
Ja huumeet saatu jännämieheltä eli nainen ottaa huumeita koska jännämies käskee.
- Anonyymi
hullu_ukko kirjoitti:
Ehkäpä hän tilasi ne itse tor verkosta.
Oliko tämä tyttö sinkku?
Varotan aina mutta kuka minua kuuntelee?
- Anonyymi
Hei rakas valtakunta, anteeksi jos sain tunteesi kuumenemaan omilla mielipiteilläni, mutta täällä nyt porisee muutkin kuin ampiaiset, kun olen nesterallien päällä: helikoptereita menee päänyli jatkuvasti. Rallien huoltohelikoptereita.
Huomasin että olet aika innokas keskustelija ainakin tällä palstalla, joskus haluaisin ehkä keskustella enemmänkin kanssasi, koska huomasin että olet aika vaativa keskustelukumppani, vähän kuin shakkipelissä vastustajakin :) Anonyymi kirjoitti:
Hei rakas valtakunta, anteeksi jos sain tunteesi kuumenemaan omilla mielipiteilläni, mutta täällä nyt porisee muutkin kuin ampiaiset, kun olen nesterallien päällä: helikoptereita menee päänyli jatkuvasti. Rallien huoltohelikoptereita.
Huomasin että olet aika innokas keskustelija ainakin tällä palstalla, joskus haluaisin ehkä keskustella enemmänkin kanssasi, koska huomasin että olet aika vaativa keskustelukumppani, vähän kuin shakkipelissä vastustajakin :)Kehut saa mut kyllä aina hiljaiseksi.
Nuorempana siskoni poikakaveri opetti shakin minulle ja heti olin voittamassa siskoni se suuttui ja lopetti pelin.
Eikä sen jälkeen pelattu.
Se oli kiva kuvallinen ilmaus teiltä kiitos.- Anonyymi
joskus pieninä pelasimme shakkia.. mutta niin autojen ja sellaisten isojen omakotitalojen omistajia, joilla oli rahaa: terassilla mehuilla shakkia omalla tammisellapöydälläkin huvin vuoksi.
En oikein ymmärrä sitten sellaista että.. jollain ei ole omaisuutta harrastaa jotain erittäin kalliita harrasteita kuten vanhoja autoja ja jne.... mutta alan ymmärtämään, ja:
Ja nyt yritän antaa toisille sellaisille, joilla ei ole ollut mahdollisuutta sellaisiin harrasteisiin jotain elämää rakentavaa, kun itse pystyn. Anonyymi kirjoitti:
joskus pieninä pelasimme shakkia.. mutta niin autojen ja sellaisten isojen omakotitalojen omistajia, joilla oli rahaa: terassilla mehuilla shakkia omalla tammisellapöydälläkin huvin vuoksi.
En oikein ymmärrä sitten sellaista että.. jollain ei ole omaisuutta harrastaa jotain erittäin kalliita harrasteita kuten vanhoja autoja ja jne.... mutta alan ymmärtämään, ja:
Ja nyt yritän antaa toisille sellaisille, joilla ei ole ollut mahdollisuutta sellaisiin harrasteisiin jotain elämää rakentavaa, kun itse pystyn.Miten niiden kahden naisen kanssa keskustelut menivät?
- Anonyymi
hyvä että naiset kuolee koska eivät halua kunnollisia kilttejä miehiä kuitenkaan.
Kaikki kai me kuollaan.
- Anonyymi
Surullista ettei voi olla onnelinen siihen mitä on luojalta saanut syntyessään.
Tosin luojaa ei ole olemassa, mutta yleensä kun on evoluution oikusta ja hyvän tuurin takia sattunut syntymään hyvään ja rikkaaseen sukuun. Tuosta listasta jäi puuttumaan se yksi Kennedyjen mies joka 1999 kuoli lento onnettomuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158774
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407