Minkälaisia alotteita teette naisille?

Anonyymi

Kertokaa nyt vähän miten teette alotteen naiselle ja mitä juttelette koska moni valittaa ettei saa mitään kontaktia naisiin?

89

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mää kysy muijalt, et "ei mittää pillutouhuu olis" ja ain oon saanu.

T. porilaine miäs

• Anonyymi

Kysyn että voisiko hän hieroa selkääni tai niskojani 🤭😇

• Anonyymi

Montako niskaa löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako niskaa löytyy?

Hah. Tarpeeksi monta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah. Tarpeeksi monta.

Johtaako se ikinä mihinkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtaako se ikinä mihinkään?

50/50. Riittävän hyvä.

• Anonyymi

Menen juttelee, kehun naista ja pyydän treffeille. Niin se homma toimii yli 100 yhden yön kokemuksella.

• Aika nuorena osaat homman... tuohan tekee alle vuoden...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Aika nuorena osaat homman... tuohan tekee alle vuoden...

Sinä ehkä käyt treffeillä ja panet uutta yhden yön naista joka viikonpäivä, mutta useimmat ei jaksa kun kerran viikossa edes yrittää, saati onnistuvat.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä ehkä käyt treffeillä ja panet uutta yhden yön naista joka viikonpäivä, mutta useimmat ei jaksa kun kerran viikossa edes yrittää, saati onnistuvat.

Täh? Enkä käy... ei mua sarjatreffailu kiinnosta. Rasittavaa hommaa, eikä yhden yön sekoilutkaan kiinnosta, kun en saa niistä mitään.

Mutta toi toinen näköjäään kerskuu jollain sadalla kerrallaan, mikä huvitti... 😂
        Mulle ihan sama mitä toiset tekee, mutta toi on vaan niin koomista... ei voi mitään...😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Täh? Enkä käy... ei mua sarjatreffailu kiinnosta. Rasittavaa hommaa, eikä yhden yön sekoilutkaan kiinnosta, kun en saa niistä mitään.

Mutta toi toinen näköjäään kerskuu jollain sadalla kerrallaan, mikä huvitti... 😂
        Mulle ihan sama mitä toiset tekee, mutta toi on vaan niin koomista... ei voi mitään...😂

Minä en ikimaailmassa elämäni aikana pääsisi sataan, vaikka yrittäisin joka viikon joka päivänä joka ikisenä vuotena. 100 on paljon normisuomalaiseenkin verrattuna, eikös keskimääräinen kumppanien lukumäärä ollut 11?

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ikimaailmassa elämäni aikana pääsisi sataan, vaikka yrittäisin joka viikon joka päivänä joka ikisenä vuotena. 100 on paljon normisuomalaiseenkin verrattuna, eikös keskimääräinen kumppanien lukumäärä ollut 11?

No jos määrä on mittari, niin mikähän mahtaa olla sitten se mittaroitava asia?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No jos määrä on mittari, niin mikähän mahtaa olla sitten se mittaroitava asia?

Olisko sellainen kuin seksikumppanien lukumäärä? Tuntuu sinua kovasti aihe puhuttavan vaikka sinua ei sarjatreffailu kiinnostakaan, et saa yhden yön jutuista mitään jnpp. Mutta jos kiinnostaisikin niin 100 naista saisit vuodessa, sitähän sä halusit sanoa, eikö? Olet samanlainen kerskailija kuin tuo 100 naisen kerskailijakin, mutta lisäksi tekopyhä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisko sellainen kuin seksikumppanien lukumäärä? Tuntuu sinua kovasti aihe puhuttavan vaikka sinua ei sarjatreffailu kiinnostakaan, et saa yhden yön jutuista mitään jnpp. Mutta jos kiinnostaisikin niin 100 naista saisit vuodessa, sitähän sä halusit sanoa, eikö? Olet samanlainen kerskailija kuin tuo 100 naisen kerskailijakin, mutta lisäksi tekopyhä.

No siis tottakai haluan kerskailla... ja voisin mä vaikka autotalliin ottaa sen sata naista yhdeks kasaksi sinne, että voi sit ottaa sieltä seuraavan kun edellinen kyllästyttää....
        Sehän vois mennä silleen nimien mukaan...maanantaina vaikka Mari, tiistaina Tiina, keskiviikkona Kirsi, torstaina taas Tiina, kun se olikin kiva, mut Perjantaina oiskin Pipsan vuoro, lauantaina tulis Lea, sunnuntaina pitäisin vapaapäivän...

• Anonyymi

Jokin signaali pitäisi naiselta tulla että jutteleminen kävisi. En ala tunkemaan vieraan ihmisen juttusille tuosta vaan. Ja kun niitä signaaleja ei tule niin sitten olen yksin.

• Anonyymi

Parempi onkin, nimittäin niitä singaaleja kyllä tulee niille miehille jonka naiset haluavat tulevan juttusille.

• Anonyymi

Kuule ei vieraille ihmisille puhuminen ole sen vaikeampaa, kuin tuttaville. Pitää vain hyväksyä, että kaikkien kanssa ei juttu luista niin hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule ei vieraille ihmisille puhuminen ole sen vaikeampaa, kuin tuttaville. Pitää vain hyväksyä, että kaikkien kanssa ei juttu luista niin hyvin.

Siitä puhumattakaan, että useimmat naiset eivät halua että vieraat miehet tulevat yllätten heille puhumaan.

• Anonyymi

En huolisi naista, joka huolii väkisin seuraan änkäytyvän miehen. Sellainen nainen olisi liian helppo, ja siten epäluotettava. Minulle naiset eivät taas koskaan anna mitään signaalia, vaan olen tyhjää ilmaan, joten oletan etteivät he kaipaa seuraani.

• Anonyymi

Oikein oletettu.

• Anonyymi

sanon naisille nyt on aikaa päälliköllä ja osinko tuloilla juuri ostin arabianrannasta 6 uutta sijoitusasuntoa ja lähtisitkö seurakseni ja yleensä nainen tarjoo itseään tai tinderissä sanon nainen kerro hinta ja lähetän kikkelin kuvan niin vastaus on hintansa ja osoitteensa ja sanon lopuksi tyttö saa pian päällikön sauvaa ja tyttöä hihityttää ilosta

• Anonyymi

Samoilla linjoilla mennään eli kiinnostus on tultava molempien puolelta. Tuntuu todella oudolta hypätä suhteeseen, jos silmäpeliä, juttelua tai jotain vastaavaa ei olisi edeltänyt tovin ennen tätä.

• Anonyymi

Esittelen itseni Perttinä.

• Anonyymi

Olen juuri sellainen kuin oikeastikin olen. En esitä mitään roolia.

t. Kahvimies

• Anonyymi

Miten tämä auttoi ap.tä kysymyksessään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä auttoi ap.tä kysymyksessään?

Eihän ap tuntunut tarvitvan apua vaa kyseli muiden puolesta. Veikkaan että hällä ei ole ongelmaa mutta ken tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ap tuntunut tarvitvan apua vaa kyseli muiden puolesta. Veikkaan että hällä ei ole ongelmaa mutta ken tietää.

Minä veikkaan että hänellä juurikin on ongelma ja haluaisi siksi neuvoja. Siinä ei tuo omana itsenään olemisen neuvominen auta. Varmaan kaikki ovat sitäkin kokeilleet, ja jos ei se toiminut silloin niin turha olettaa sen toimivan jatkossakaan.

• Anonyymi

Naisille voi tehdä aloitteita kun juo viinaa ja käy yökerhossa. Arkielämässä naisiin on vaikea saada kontaktia, mutta kun ollaan yökerhossa juomassa, ovat naiset avoimia miesten tutustumisyrityksille.

t. viinamies

• Anonyymi

Miks aina vaan yökerhossa? Onko pubien viinat jotenki huonompia?

• Anonyymi

Yökerhoissa ja pubeissa käy vain noin 2-5 prosenttia naisista. Kahviloissa käy enemmän.

t. Kahvimies

• Anonyymi

Kadulta löytyy nainen.

t. Panomies

• Anonyymi

Valtaosa naisista käy yökerhoissa ja bileissä ja he valitsevat miehen niistä miehistä jotka käyvät yökerhossa.

Kahviloissa ei naisia tapaa.

t. viinamies

• Anonyymi

Minä yritän tutustua naisiin ja kehun naisia näteiksi, tuntuu että en ole olemassa, kun naiset eivät vastaa takaisin ollenkaan, ei kiva.

• Anonyymi

En yleensä yhtään mitään.

Totuus kun on ettei yksikään pitempiaikanen suhteeni ole koskaan lähtenyt mun aloitteesta, vaan jokainen niistä on lähtenyt naisen aloitteesta.

• Anonyymi

Olen oma itseni joten en saa naisia.

KilttiMies89

• Aloite?

No sanoo endin vaiika moi.

Sit esittää asian. Mutta jos on kilttimies 89 ja sanoo haluavansa pillua, voipi olla että ei saa kovin hyvää vastaanottoa. Hänet kun pitää seksuaalisesti tyydyttää, ennenkuin hän hyväksyy kenetkään. Taputapu... pientä ongelmaa?

• Anonyymi

Vai pientä, heh. Ohitetaan tietysti.

• Anonyymi

En ole sanonut naisille koskaan livenä haluavani pillua. Mikä sunkin ongelma on?

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut naisille koskaan livenä haluavani pillua. Mikä sunkin ongelma on?

KilttiMies89

Ruveta nyt tollain hyökkäämään mua kohtaan. Mitähän pahaa mä oon sulle tehny?

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Ruveta nyt tollain hyökkäämään mua kohtaan. Mitähän pahaa mä oon sulle tehny?

KilttiMies89

No saanpa minä täällä kommentteja kirjoittaa.

Minusta sinun pilkunhaluamisjutut on ihan överit... et ajattele naisia oikeastaan kirjoituksissas ihmisinä, niin enpä minäkään sua pidä kovin kaksisena. Ja tuo nimimerkkikin on ihan kaheli...kilttimies.... elämänkevät...

• Anonyymi

Ei hyvää päivää... Varmaan melkein kaikki suhteet alkavat sillä tervehtimisellä, mutta aniharva niistä tervehtimistä johtaa minkäänlaiseen suhteeseen tai edes säätöön. Tässä asiassa se ensimmäinen askel ei ole se tärkein, vaan se viimeisin koska vasta sitten se suhde syntyy, sitä ennen kyse on vain tuttavuudesta.

Tuon ekan varmaan kaikki osaa eikä kukaan mene tosissaan sanomaan ekaksi "annatko pillua" tai jos sanoo osaa odotaa kieltävää vastausta kaikilta muilta paitsi jos naista oikeasti panettaa tai omaa oudon huumorintajun.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvää päivää... Varmaan melkein kaikki suhteet alkavat sillä tervehtimisellä, mutta aniharva niistä tervehtimistä johtaa minkäänlaiseen suhteeseen tai edes säätöön. Tässä asiassa se ensimmäinen askel ei ole se tärkein, vaan se viimeisin koska vasta sitten se suhde syntyy, sitä ennen kyse on vain tuttavuudesta.

Tuon ekan varmaan kaikki osaa eikä kukaan mene tosissaan sanomaan ekaksi "annatko pillua" tai jos sanoo osaa odotaa kieltävää vastausta kaikilta muilta paitsi jos naista oikeasti panettaa tai omaa oudon huumorintajun.

No sikspä ihmettelinkin, että mikä aloite? Jotenkin täällä joillain on kummallinen tavoite vain ja ainoastaan parisuhteeseen tai ei mitäään....

Eikös sitä pitäisi tutustua ensin ja sit miettiä mitä ihmisen kanssa edetä...???

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No sikspä ihmettelinkin, että mikä aloite? Jotenkin täällä joillain on kummallinen tavoite vain ja ainoastaan parisuhteeseen tai ei mitäään....

Eikös sitä pitäisi tutustua ensin ja sit miettiä mitä ihmisen kanssa edetä...???

Se aloite millä se tutustuminen tuupataan kriittisen rajan yli ja siirrytään suhteen muodostamiseen. Se aloite, millä kaveruus muuttuu joksikin muuksi kun kaveruudeksi. Kai nyt melkein kaikki miehet naisten kanssa juttuun tulee, mutta se suhteen synnyttäminen onkin vaikeampaa.

Naiset usein sanovat, että he odottavat miehen aloitetta. Uskon heidänkin tällä tarkoittavan tätä isompaa aloitetta missä siirytään tuttavuudesta serusteluun. Naiset ei sitä aloitetta (useinkaan) tee, ja miehet eivät tiedä miten tuttavuudesta siirrytään seurusteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Se aloite millä se tutustuminen tuupataan kriittisen rajan yli ja siirrytään suhteen muodostamiseen. Se aloite, millä kaveruus muuttuu joksikin muuksi kun kaveruudeksi. Kai nyt melkein kaikki miehet naisten kanssa juttuun tulee, mutta se suhteen synnyttäminen onkin vaikeampaa.

Naiset usein sanovat, että he odottavat miehen aloitetta. Uskon heidänkin tällä tarkoittavan tätä isompaa aloitetta missä siirytään tuttavuudesta serusteluun. Naiset ei sitä aloitetta (useinkaan) tee, ja miehet eivät tiedä miten tuttavuudesta siirrytään seurusteluun.

Kysehän on enemmänkin itsensä ja omien tunteiden ilmaisemisesta.

Kulttuuri on varmaan vielä niin vahva tuossa, että se menee sukupuolisesti vähän noin miten sanoit, että naiset on arempia tässä.

Mutta itsestähän se lähtee... olipa mies tai nainen.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kysehän on enemmänkin itsensä ja omien tunteiden ilmaisemisesta.

Kulttuuri on varmaan vielä niin vahva tuossa, että se menee sukupuolisesti vähän noin miten sanoit, että naiset on arempia tässä.

Mutta itsestähän se lähtee... olipa mies tai nainen.

Ei naiset ole arempia, he odottavat miehen aloitetta koska voivat. Se on ensimmäinen testi miehen kelvollisuudessa: uskaltaako tulla jututtamaan naista, eli onko itseluottamus kohdallaan.

Itsenään oleminen ei auta jos nykyminä ei naisia kiinnosta, ja omien tunteiden ilmaisemisen suhteen on edelleen validi kysymys, että miten niitä omia tunteita pitäisi ilmasta että tutustumisesta päästäisiin suhteeseen. Se kysymys on edelleen vastaamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei naiset ole arempia, he odottavat miehen aloitetta koska voivat. Se on ensimmäinen testi miehen kelvollisuudessa: uskaltaako tulla jututtamaan naista, eli onko itseluottamus kohdallaan.

Itsenään oleminen ei auta jos nykyminä ei naisia kiinnosta, ja omien tunteiden ilmaisemisen suhteen on edelleen validi kysymys, että miten niitä omia tunteita pitäisi ilmasta että tutustumisesta päästäisiin suhteeseen. Se kysymys on edelleen vastaamatta.

No minusta naiset ovat edelleen ihmisiä siinä missä miehetkin. Osa varmasti innokkaampia, osa taas laskelmoivempia. Miehet vaan varmasti eroaa naisista siinä, että vietit vie miestä enemmän kuin naista. Ja se on myös naisilla tiedossa, joten usein varmasti ei tarvitsisi tehdä mitään aloitetta, kun se tulee miehen puolelta. Samoin kuin tunteiden osoituksetkin.

No tunteiden kertominen voi siis olla laukaiseva tekijä, mutta ei sekään ole suhteen alun tae. Suhteeseen kun on tarkoitus lähteä sillä perusteella, että kumpikin kokee sen mielekkääksi ja haluaa sitä... Moni nainen varmaan haluaa kyllä vakituista ja varmaa suhdetta, mutta ei minusta ainakaan ole hölmöä vähän aikaa vaikka seurustella ja katsella toista siinä jonkinaikaa, ennenkuin alkaa kaivamaan edes kovin isoja tunteita toista kohtaan. Ihmiset voivat kaikki olla todella ihania ja mukavia, mutta vaikka ihan elämä ja arvot jos ei osu kohdalleen, voi niihin tyssätä koko suhde, eikä se ole tietenkään kenestäkään mukavaa. Usein voi olla niinkin, että toisen käsitys samasta asiasta onkin toisenlainen...

Eli suhteeseen voi olla pitkäkin matka ensitapaamisesta...mutta sitähän varmaan voi kysellä toiselta millainen on hänen käsityksensä suhteen alkamisesta jne. Sekin on ihan mielenkiintoinen puheenaihe.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No minusta naiset ovat edelleen ihmisiä siinä missä miehetkin. Osa varmasti innokkaampia, osa taas laskelmoivempia. Miehet vaan varmasti eroaa naisista siinä, että vietit vie miestä enemmän kuin naista. Ja se on myös naisilla tiedossa, joten usein varmasti ei tarvitsisi tehdä mitään aloitetta, kun se tulee miehen puolelta. Samoin kuin tunteiden osoituksetkin.

No tunteiden kertominen voi siis olla laukaiseva tekijä, mutta ei sekään ole suhteen alun tae. Suhteeseen kun on tarkoitus lähteä sillä perusteella, että kumpikin kokee sen mielekkääksi ja haluaa sitä... Moni nainen varmaan haluaa kyllä vakituista ja varmaa suhdetta, mutta ei minusta ainakaan ole hölmöä vähän aikaa vaikka seurustella ja katsella toista siinä jonkinaikaa, ennenkuin alkaa kaivamaan edes kovin isoja tunteita toista kohtaan. Ihmiset voivat kaikki olla todella ihania ja mukavia, mutta vaikka ihan elämä ja arvot jos ei osu kohdalleen, voi niihin tyssätä koko suhde, eikä se ole tietenkään kenestäkään mukavaa. Usein voi olla niinkin, että toisen käsitys samasta asiasta onkin toisenlainen...

Eli suhteeseen voi olla pitkäkin matka ensitapaamisesta...mutta sitähän varmaan voi kysellä toiselta millainen on hänen käsityksensä suhteen alkamisesta jne. Sekin on ihan mielenkiintoinen puheenaihe.

Naiset on ihmisiä mutta silti erilaisia kun miehet. Yksilölliset erot ovat suurempia kun sukupuolten väliset erot, mutta ei se tarkoita etteikö jotain melko toimivia yleistyksiä voisi tehdä, kunhan tunnustetaan se että poikkeuksiakin on enemmän kuin marginaalisesti. Vietit vievät kumpaakin, mutta naiset ovat parempia naamoimaan ne joksikin muuksi kun viettiensä toteuttamiseksi, tai että heillä on ylipäätään suurempi tarve piilotella sitä että vietit vievät heitäkin.

Ja se, että toit tuttavuuden ja suhteen väliin seurustelun ei muuttanut mitään muuta kun sen että nyt ongelma on se miten siirrytään tuttavuudesta seurusteluun, sillä se on vähintään yhtä iso ja vaikea askel kuin seurustelusta suhteeseen, ehkä jopa isompi sillä seurusteluun asti pääseminen on jo puoli voittoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset on ihmisiä mutta silti erilaisia kun miehet. Yksilölliset erot ovat suurempia kun sukupuolten väliset erot, mutta ei se tarkoita etteikö jotain melko toimivia yleistyksiä voisi tehdä, kunhan tunnustetaan se että poikkeuksiakin on enemmän kuin marginaalisesti. Vietit vievät kumpaakin, mutta naiset ovat parempia naamoimaan ne joksikin muuksi kun viettiensä toteuttamiseksi, tai että heillä on ylipäätään suurempi tarve piilotella sitä että vietit vievät heitäkin.

Ja se, että toit tuttavuuden ja suhteen väliin seurustelun ei muuttanut mitään muuta kun sen että nyt ongelma on se miten siirrytään tuttavuudesta seurusteluun, sillä se on vähintään yhtä iso ja vaikea askel kuin seurustelusta suhteeseen, ehkä jopa isompi sillä seurusteluun asti pääseminen on jo puoli voittoa.

No kaikkihan on yksilöllistä jopa suhteet yleensäkin. Siinähän on aina kaksi erialaista ihmistä.

Ja mikä oikeastaan erottaa seurustelun ja suhteen? Se seurustelu minusta ainakin omalla kohdalla vaan menee automaattisesti vakavammaksi, kun aikaa kuluu ja tutustuu toiseen paremmin. En tiedä sinusta, mutta minä olen aina keskustellut kumppanin kanssa missä mennään ja mitä tavoitteita on. Ei sinäänsä mikään suhde kovin rakettitiedettä ole.... Eikä se koko elämä ole, joten aika rennosti sen voi ottaa. Itse en ainakaan halua mitään tarkkoja aikataulutuksia tai muuta laittaa, ne suljuu omaa tahtiaan.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No kaikkihan on yksilöllistä jopa suhteet yleensäkin. Siinähän on aina kaksi erialaista ihmistä.

Ja mikä oikeastaan erottaa seurustelun ja suhteen? Se seurustelu minusta ainakin omalla kohdalla vaan menee automaattisesti vakavammaksi, kun aikaa kuluu ja tutustuu toiseen paremmin. En tiedä sinusta, mutta minä olen aina keskustellut kumppanin kanssa missä mennään ja mitä tavoitteita on. Ei sinäänsä mikään suhde kovin rakettitiedettä ole.... Eikä se koko elämä ole, joten aika rennosti sen voi ottaa. Itse en ainakaan halua mitään tarkkoja aikataulutuksia tai muuta laittaa, ne suljuu omaa tahtiaan.

Sivuutit hilpeästi sen mitä kyseenalaistin, oliko liian vaikea asia vastattavaksi?

Itse edellä sanoit että tutustumisesta suhteeseen edetään seurustelun kautta. Kun minä kysyin että miten siitä tutustumisesta sitten päästään siihen seurusteluun, niin sivuutit koko asian jatkoit puhumista seurustelusta ja suhteesta. Hämärsit jopa ihan itse rajan seurustelun ja suhteen välillä niin että se sulautui enemmän tai vähemmän yhdeksi ja samaksi asiaksi, mutta tärkein kysymys jäi vastaamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivuutit hilpeästi sen mitä kyseenalaistin, oliko liian vaikea asia vastattavaksi?

Itse edellä sanoit että tutustumisesta suhteeseen edetään seurustelun kautta. Kun minä kysyin että miten siitä tutustumisesta sitten päästään siihen seurusteluun, niin sivuutit koko asian jatkoit puhumista seurustelusta ja suhteesta. Hämärsit jopa ihan itse rajan seurustelun ja suhteen välillä niin että se sulautui enemmän tai vähemmän yhdeksi ja samaksi asiaksi, mutta tärkein kysymys jäi vastaamatta.

Voi olla, että liian vaikea kysymys, tai sitten ei vaan jaksa kiinnostaa...

Sehän voi olla, ettei kenenkään kannata mitään suhteita hommata, koska se on niin v.tun vaikeaa... Eikun odottaa vaan kuolemaa, se kyllä tulee, eikä tartte miettiä miten. :o)

• Anonyymi

Kertokaas naiset millaisia aloitteita teette miehille. Nykyään kun on kaikki "me too" hommat ja muutenkin miehen kuuluu olla varovaisempi naista lähestyessään, on vain oikein että aloitteen tekeminen siirtyy naisien vastuulle. Joten kertokaa miten olette onnistuneet?

• Anonyymi

Ei me tehdä mitään aloitteita. Se kuuluu miehille.

t. Naiset

• Anonyymi

Siitä me too-sössötyksestä ei tarvitse välittää ! Miehet, rohkeasti vaan naisia jututtamaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Naiset

Onko joku joskus nähnyt naisen tekevän jotain? Ovetkin pitäisi avata näille pullamössönaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Naiset

Ei me tehdä mitään aloitteita, me annetaan aina pakit miehille ja kun mies on mennyt, niin nauretaan räkäsesti, kun mies näki vaivaa ja vaati rohkeutta tehdä aloite.

t. Näin me naiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku joskus nähnyt naisen tekevän jotain? Ovetkin pitäisi avata näille pullamössönaisille.

"Onko joku joskus nähnyt naisen tekevän jotain? Ovetkin pitäisi avata näille pullamössönaisille."

Näin on paska akat on sellasia saamattomia vätyksiä. Miehet älkää tehkö enää mitään palveluksia naisille ainakaan ilmaiseksi.

KilttiMies89

• Anonyymi

Pistän flirttailevalla mutta hämäävän normaalilla käytöksellä kuupan sekasin. Jos miestä kiinnostaa tarpeeksi ja uskallusta riittää, niin sit tarvis tulla juttusille. Tää on mun tyyli, hehheh

Paras aloite, jonka mies voi tehdä, on hymy ja mahdollinen pieni auttava ele. Jos nainen tarttuu hymyyn ja on kohtelias takaisin, se ei vielä merkitse mitään, tarvitaan toinen aloitteellinen katsekontakti, tällä kertaa naisen puolelta tuleva. Mies tekee itsensä näkyväksi, muttei ota katsekontaktia. Jos havaitset, että nainen on positiivisesti tietoinen läsnäolostasi, esim asennoltaan sinuun päin suuntautunut ja valpas, huomannut miehen eikä vaikuta ärsyyntyneeltä, voi silloin vilkaisemalla ottaa katsekontaktin. (Jotkut naiset hermostuvat ja tämä näkyy nopeutuneina liikkeinä ja omituisine ilmeine, tätä on tietenkin vaikea tulkita, kannattaa olla silloin naiselle rauhallinen ja ystävällinen.)

Nainen voi näyttää tuolloin joko avoimen hymyilevältä, ujolta tai kiusaantuneelta, sen mukaan sitten mies joko hymyilee takaisin tai on välinpitämätön.

Kaikki säilyttävät naamarinsa. Seuraava liike on miehen, hymy tai kommentti. Etene hitaasti ja itsevarmasti, se on seksikästä ja kielii hyvistä sänkytaidoista.

Opiskele erotiikkaa, jotta tosipaikan tullen osaat tyydyttää naisenkin, etkä vain itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä me too-sössötyksestä ei tarvitse välittää ! Miehet, rohkeasti vaan naisia jututtamaan !

Kyllä siitä tarvii. Jos jostain syystä kymmenen vuoden päästä nouset julkisuuteen, niin ei mene kauaa kun ilmaantuu se ensimmäinen metoo-nainen joka sanoo että tuo lähenteli minua epäasiallisesti.

• No keksin yleensä tikusta asiaa, eli tyyliin "hyvä bändi", "mikä toi drinkki on", "oletko oululainen" jne.

Jos nainen ei aktiivisesti juttele, häivyn aika pian.

Joskus tietysti klassinen lähetkö tanssimaankin käy. Mutta kyseinen lause ensin täräytettynä voi tulla niin puskista, ettei oikein toimi.

• Anonyymi

Joo just noin! Ei tarvi sen kummempaa.

Nää perusteet on nykymiehillä ihan hukassa. Itse muista 90-luvun alussa kyn tulin täysikäiseksi, kuinka helposti se kävi, niin miehiltä kuin naisilta. Eikä silloin kummasteltu mitenkään, jos nainen oli se, joka alkoi jutteleen, miehet oli vaan imarreltuja, et oli niin hyvä, et nainen tuli tekeen aloitteen!

Nykymeno ihan sairasta.

• Anonyymi

Ei miehet tee mitään aloitetta naisille. Siksi ovatkin ätmejä. Tunnen rumia miehiä jotka ovat naimisissa ja lapsia on joten olen aika varma ettei palstan miehet tee mitään aloitetta naisille.

• Anonyymi

Nykyajan suomalaiset miehet eivät juuri aloitteita tee. Mutta ei kukaan ole "ätmi", mutta moni on ns. nyhverö.

• Anonyymi

Ei me osata ja nykyaikana se aloitteiden teko on jo muutenkin täysin turhaa, ajat on muuttuneet niin paljon.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan suomalaiset miehet eivät juuri aloitteita tee. Mutta ei kukaan ole "ätmi", mutta moni on ns. nyhverö.

Kyllä aika moni mies on ätmi. Mies on ätmi, jos hänen hyvien ja huonojen ominaisuuksiensa keskiarvo ei ole edes kohtuullisella tasolla, eli huonoja ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä on paljon ja ne ovat vahvoja verrattuna niihin hyviin ominaisuuksiin. Kaikki ne huonot ominaisuudet eivät liity nyhveröyteen.

• Anonyymi

Myytkö tupakkaa?
      Ojentaen samalla rahaa hyppysissään.
      Kuulemma joskus on onnistanut.

• Anonyymi

Rupean men goin their own way mieheksi ja suvakkihuorat näkee punaista ja kihisee raivosta. :')

t. KilttiMies89

• Anonyymi

Siis going.

Näin kun kaikki miehet alkaisivat toimimaan eivätkä enää tekisi aloitteita naisille niin kohta naiset olis hätää kärsimässä kun tajuaisivat että ovat pelkkää ilmaa miehille.

• Anonyymi

No niinhän ne onkin. On hauskempaa puuhailla omissa harrastuksissa kuin höpöttää naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän ne onkin. On hauskempaa puuhailla omissa harrastuksissa kuin höpöttää naisille.

Sitäpaitsi naiset on helvetin tylsää seuraa noin niinku yleisesti ottaen.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi naiset on helvetin tylsää seuraa noin niinku yleisesti ottaen.

KilttiMies89

Kukaan jaksa kauaa olla sellasen prinsessan seurassa jota pitäis kokoajan yrittää jotenkin viihdyttää eivätkä he keksi itse mitään mielenkiintoista.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan jaksa kauaa olla sellasen prinsessan seurassa jota pitäis kokoajan yrittää jotenkin viihdyttää eivätkä he keksi itse mitään mielenkiintoista.

KilttiMies89

No sitten onkin aika helppo ymmärtää, ettei seksiä ole kuin itsensä kanssa :). Nämä muutama kommenttisi ovat hyvin valaisevia :)

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

No sitten onkin aika helppo ymmärtää, ettei seksiä ole kuin itsensä kanssa :). Nämä muutama kommenttisi ovat hyvin valaisevia :)

Se on kato mies joka selkä mieheen päin nukkuvalta naiselta saa pelkällä kämmenläpsyllä takapuoleen, siinä on jo esileikitty ihan tarpeeksi:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kato mies joka selkä mieheen päin nukkuvalta naiselta saa pelkällä kämmenläpsyllä takapuoleen, siinä on jo esileikitty ihan tarpeeksi:)

AsianVierestä

Jep, näinhän se menee :D

Oikeesti se kyllä onkin noin, mutta sitä ennen on pitänyt tehdä paljon...saada nainen haluamaan.... :D
        Tai korjataan nyt, että joidenkin kohdalla on noin....

• Anonyymi

Kehun naiselle miten onnekas hän olikaan kun valitsin juuri hänet, se tehoaa aina.

• En ole tehnyt pitkään aikaan mitään aloitteita naisille..
      Käytännössä etsin marginaali ryhmää, joten voin vain laatia ilmoituksen, jossa kerron mitä haen ja sitten vain odotan naiselta yhteydenottoa...
      -Silloin tällöin joku kirjoittaa harvakseltaan.

• Anonyymi

En minkäänlaisia enään, naiset ei vastaa niin turha niille on kirjottaa mitään, helpompi kun ei kirjota.

• Voihan sitä ihan livenäkin katseen heittää ja hymyn ja katsoa miten siihen vastataan.

• Anonyymi

Mitä se hymy auttaa?

• Anonyymi

Voihan sitä ihan livenäkin katseen heittää ja hymyn ja katsoa miten siihen vastataan.

Ja yhä vaan oletat että kaikki miehet saavat sellaisia katsekontakteja että sen hymyn voi edes huomata, ja riittävän usein että joku niistä voisi edes joskus johtaa johonkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja yhä vaan oletat että kaikki miehet saavat sellaisia katsekontakteja että sen hymyn voi edes huomata, ja riittävän usein että joku niistä voisi edes joskus johtaa johonkin.

No ei voi mitään siinä tapauksessa. Jos ei mitään asialle voi, niin ei voi. Minulla ei ole taikasauvaa, jolla voisin taikoa kaikki naiset olemaan auliita jokaiselle vastaan tulevalle miehelle.
        Tule minua vastaan, lupaan hymyillä sinulle. Vastaan aina hymyyn ja hymyilen itsekin. Ja katson silmiin.

• Anonyymi

No ei voi mitään siinä tapauksessa. Jos ei mitään asialle voi, niin ei voi. Minulla ei ole taikasauvaa, jolla voisin taikoa kaikki naiset olemaan auliita jokaiselle vastaan tulevalle miehelle.
        Tule minua vastaan, lupaan hymyillä sinulle. Vastaan aina hymyyn ja hymyilen itsekin. Ja katson silmiin.

Ei kukaan vaadikaan sinua muuttamaan mitään, jos toteaakin tosiasiat. Ja se surullinen tosiasia on, että ei, ongelma ei ole siinä että kaikki naiset eivät ole auliita kaikille vastaan tuleville miehillä, vaan että on miehiä, joihin yksikään nainen ei halua ottaa katsekontaktia, saati hymyillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan vaadikaan sinua muuttamaan mitään, jos toteaakin tosiasiat. Ja se surullinen tosiasia on, että ei, ongelma ei ole siinä että kaikki naiset eivät ole auliita kaikille vastaan tuleville miehillä, vaan että on miehiä, joihin yksikään nainen ei halua ottaa katsekontaktia, saati hymyillä.

Onneksi on näitä nettipalstoja, jossa voi asiaa puida ja saada vertaistukea.

• Anonyymi

Koskaan en mene oma-aloitteisesti juttelemaan naisille, vaan menen yksin yökerhoon, koitan vaikuttaa sopivan rennolta, hurmiossa olevalta, välinpitämättömältä ja itsevarmalta, mutta samalla helposti lähestyttävältä (joskus tämä onnistuu, useimmiten ei). Tarkkailen naisia ja toivon, että joku nainen positiivisessa mielessä huomioisi minut ja että se johtaisi johonkin.

• Anonyymi

Huonoja aloitteita.

• Anonyymi

Naisena lähestyn aina muun asian kautta kohdetta. Ja ihan ystävänä, kaverina, ei mitään sydämiä tai vihjailua. Jos mies alkaa jutulle niin siitä saattaa hautua jotain. Aina keksii jonkun puheenaiheen. Vaikkei mitään tulisi niin voi saada hyvän kaverin.
      Tykkään flirttailla kaupassa ym paikoissa pitkillä katseilla ja hymyillä. Miehet menee hämilleen. Irl iskut on parhaita. Kissa kiertää saalista. Nappaa jos on nälkä.
      Netistä paljastuu tyypeistä pätkää ja pikkasen omustushaluisia sekopäitä.

• Anonyymi

Persut ovat siirtyneet nettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ovat siirtyneet nettiin.

Jep! Perussuomalaisia äänestän. Ainoa puolue tavallisen ihmisen asialla. Säkin voisit katsoa gallupit...
        Taidat olla Anderssonin lahkoa....ryssä vie kaiken minkä irti saa...

• Anonyymi

Menen baariin jossa istun kiltisti ja kunnollisesti pöytään. Juon kunnolisen kiltisti juomaani samalla odottaen, että naiset huomaavat kiltteyteni ja kunnollisuuteni.

• Anonyymi

Haen tanssimaan. Se on paras tapa iskeä naisia. Harva nainen kieltäytyy tanssimisesta ja se johtaa usein jutteluun ja yhden yön juttuun. Luulen että naiset odottaa että mies hakee tanssimaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1380
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      937
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      872
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      89
      789
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      684
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      45
      595
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      594
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      588
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      45
      547
    Aihe