samassa sängyssä ja koetko läheisyyttä ja millä puolella nukut ja miten päin ja onko se oikein vai väärin
Pakko vastata,
Kenen kanssa nukut
47
153
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin nukun peittojen ja tyynyjen kanssa ja onhan ne hyvin läheisiä siinä
Nukun millä puolella nukun ja välillä keskellä
Eipä siinä mitään kovin väärää oo - Anonyymi
Minä nukun yksin omassa sängyssä ja mies omassa. Mies on (hänkin) kova valvomaan ja minun pitää herätä jo 5.30 usein. Läheisyyttä on sitten välillä erikseen sovittavina aikoina. Voitaisiin olla enemmän lähekkäin, sitä kaipaisin kieltämättä.
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Paskaa tuollainen parisuhde....Ihan vitsi.
Etkö hyväksyisi, jos naisesi haluaisi nukkua toisessa huoneessa?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö hyväksyisi, jos naisesi haluaisi nukkua toisessa huoneessa?
En missään nimessä haluaisi sellaista parisuhdetta..
Se veisi parisuhteesta monia tärkeitä elementtejä, mikäli molemmilla olisi omat huoneet.
Kuten esim. läheisyyden, sängyssä jutustelun, sekä spontaanin seksin mahdollisuuden.....Kyllä nainen on väärä, mikäli olisi noin kovin ihmiselle allerginen.blade83 kirjoitti:
En missään nimessä haluaisi sellaista parisuhdetta..
Se veisi parisuhteesta monia tärkeitä elementtejä, mikäli molemmilla olisi omat huoneet.
Kuten esim. läheisyyden, sängyssä jutustelun, sekä spontaanin seksin mahdollisuuden.....Kyllä nainen on väärä, mikäli olisi noin kovin ihmiselle allerginen.Eikö tuossa ollut kyse siitä, että toinen haluaa valvoa myöhään ja toisella on aikainen ylösnousu?
Mitäs itse vastaat kysymyksiisi?
Nukun yksin, välillä reunalla, välillä kulmasta kulmaan tai keskellä. Pää kohti huoneen keskustaa. Koen kyllä läheisyyttä itseeni. Ja se on ihan oikein.
Ennen nukuin aina pää seinään päin ja kasvot kohti ovea, mutta en enää pelkää hyökkääjiä :D- Anonyymi
Yksin nukun viiden tyynyn kanssa. Olen varsinainen tyynyjen tuhoaja. Taivuttele ja puristelen yöllä niitä oudon malliseksi. Ainoastaan wellpurin ja tempurin tyynyt ovat säilyttäneet muotonsa käsittelyssäni. Nukun yleensä verhot auki, mutta en pysty nukahtamaan yövalon kajoon.
Kaikki ovat yksin nukkuessaan..Ellei sitten käy kuin jossain Inception-leffassa..
- Anonyymi
Miten ja kenen kanssa, riippuu yöstä.
AsianVierestä
- Anonyymi
Yksi nukkunut useamman vuoden ajan. Haaveena on löytää mies johon rakastuisin ja voisin nukkua yhdessä hänen kanssaan.
- Anonyymi
olen korkeastikoulutettu ja hyvä tuloinen liisa 45v ja yleensä nukun monien arabimiesten kanssa ja usein satunnaisten tinderimiesten kassa miten voivatkaan olla niin hyviä rakastajia no nukun sillä puolen johon asiakas haluaa tai seurustelukumppani ja olen kouluja käynyt maisteri ja etsin omaa hyvä tuloista toimitusjohtajaani tai varakasta miestä ja iki omaa bmw täni jonka mies hankkii toivoo korkeastikoulutettu muusa
- Anonyymi
Tuo kysymys kenen kanssa nukuit ja tunnetko läheisyyttä hieman huvitti. Nukuin vasta tyttäreni kanssa laivan vuoteessa ja hän on sellainen tapaus joka potkii tilaa itselleen. Menin valmiiksi puoliksi ihan sinne sänkyrungon tankojen päälle jotta hänellä olisi enemmän tilaa pyöriä. No hän potkaisi minut pois sängystä ja kylki osui yläsängyn portaisiin jotka olimme virittäneet leikkimielessä ennen nukkumaan menoa. Tänäänkin naurettiin tapahtuneelle, tilaa please. Tunsinko läheisyyttä, kirjaimellisesti:)
Toissayön nukuin ex-vaimon ja tytön kanssa yhdessä samassa vuoteessa hotellissa. King size joten ei tarvinnut löytää itseään lattialta.
Viimeyön nukuin yksin joten kolme viimeisintä yötä nukuttu eri sängyssä, eri paikkakunnilla ja eri tavalla ottaen huomioon kenen kanssa, missä sängyssä ja millä puolella. Se läheisyys on läsnä vaikkei henkilöt olisi.
AsianVierestä- Anonyymi
minkä ikäinen tyttäresi olikaan etkö voinut nukkua lattialla vaikka makuupussissa ja tytär sängyssä tai toisin päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minkä ikäinen tyttäresi olikaan etkö voinut nukkua lattialla vaikka makuupussissa ja tytär sängyssä tai toisin päin
Hmm...sinulla ei siis ole vielä lapsia?
Hytissä oli neljä sänkyä joista käytettiin vain kahta alapetiä.
Tytär sai valita kumman vieressä halusi nukkua vai haluaako nukkua yksin. Kysymys taitaa olla siitä mitä läheisyyttä lapsi on vailla, välillä isä on hyvä, välillä äiti ja välillä voi nukkua yksin.
Tuossa iässä on hienoa kun voi ihan itse valita:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytär sai valita kumman vieressä halusi nukkua vai haluaako nukkua yksin. Kysymys taitaa olla siitä mitä läheisyyttä lapsi on vailla, välillä isä on hyvä, välillä äiti ja välillä voi nukkua yksin.
AsianVierestämiten lapsi potki pois sängystä jos eri sängyissä nukuitte niin minkä ikäinen tyttäresi on ja miksi teillä tai sinulla oli hauskaa samassa sängyssä niin pyysikö seksiä ja teillä tai sinulla oli hauskaa
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäMeillä myös kaikki kersat ovat olleet sellaisia kädet levällään poikittain nukkujia. Ja siinä sitten etsii itselleen sijaa jostakin :D. Tämä nuorimmainen oli vielä sellainen, että käveli unissaan. Aina piti nukkua toine silmä auki :D
- Anonyymi
Kaipaisin läheisyyttä mieheni kanssa ja sitä toivon sinullekin. Olet juuri sen tyyppinen mies, että viihtyisit toista liki.
Eihän se meidän parisuhde ehkä ulkoapäin näytä niin kummoiselta mutta tässä ollaan kuitenkin. Yritetään pärjätä.
Tuossa ollessani kävelyllä mietin taas näitä ongelmiani. Osa on hormonaalisia. Toivon, etteivät ainakaan pahene, että jotenkin tulen ihmisten kanssa toimeen. Minulla on tärkeääettä vietän säännöllistä elämää.Se helpottaa oireita
Anteeksi vielä, että kuormitan sinua. Sinulla on omat ongelmat. Yritän kehittää keinoja helpottaa omaa oloani ja virkistää parisuhdetta. On totta kuitenkin, että tällaiset kortit minä olen saanut ja niillä on pelattava.
Hyvää yötä hyvä mies.- Anonyymi
etsittekö 3 pyörää tai useampaa miestä ja täytyykö miesten olla bubbeleita vai miksi miehesi haluaa muita miehiä sänkyynsä etkö voi erota ja etsiä toinen mies jos ongelmia on ja miehesi on bubbeli etsi heteromies itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etsittekö 3 pyörää tai useampaa miestä ja täytyykö miesten olla bubbeleita vai miksi miehesi haluaa muita miehiä sänkyynsä etkö voi erota ja etsiä toinen mies jos ongelmia on ja miehesi on bubbeli etsi heteromies itsellesi
kai tää touhu on korkeastikoulutettujen jännää touhua mitä työläiset ei ymmärrä
- Anonyymi
Yksin nukutaan 80cm leveässä sängyssä, ei sinne sovi nukkuun muita mun lisäks, et ei naisella olis edes mitään mahdollisuutta yöpyä mun luona, kun ei naisella olis nukkumapaikkaa.
Siinäkin on yksi syy, ettei naista voi oikeen ajatella, kun mihin sen naisen panee nukkuun, nukkus sit vaan kotonaan ja menis yöks omaan kotiin.
t. Ätmi toteaa - Anonyymi
ASKOn sängyssä, kun on vielä osamaksueriä maksamatta. . . .
Tuon miekkosen, jonka kanssa olen ollut yksissä 25vuotta nukun, edelleen. Läheisyyttä tunnen, mutta nautin myös niistä muutamasta yöstä vuodessa, jotka nukun yksin. Ihanasti tilaa eikä kuorsaus-efektiä vieressä 😄
Tuli tuosta AV:n tekstistä mieleen se, kuinka erilaisia lapset ovat unikavereina. Toinen oli jo vauvana levoton nukkuja, joka kieppui, säpsähteli ja äänteli unissaan. Se tarkoitti sitä, että itsekin nukuin koiranunta. Kun hän aika varhaisessa vaiheessa siirtyi omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen, molempien, äidin ja lapsen, unet parani. Toinen taas nukkui ja nukkuu kuin minä; sikeästi ja paikallaan kuin tukki. Synkkaa unimielessä paljon paremmin 😄- Anonyymi
Kysyn nyt outoja mutta oletko koskaan tuntenut samaa läheisyyttä mitä nukkuessasi oman lapsesi kanssa? Tiedostat miten olet hänelle se elämänlanka ja kun se lapsi tyytyväisenä vieressä tuhisee..sitä näkyä katsoo kyllä mielellään pieni hymy väsyneillä huulilla:)
Kai siinä on jotain "puoliksi minusta tullut" ajatusta taustalla, halua pitää ainakin se yksi tärkeä ihminen tyytyväisenä. Voiko läheisempää ihmistä maailmassa olla?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Kysyn nyt outoja mutta oletko koskaan tuntenut samaa läheisyyttä mitä nukkuessasi oman lapsesi kanssa? Tiedostat miten olet hänelle se elämänlanka ja kun se lapsi tyytyväisenä vieressä tuhisee..sitä näkyä katsoo kyllä mielellään pieni hymy väsyneillä huulilla:)
Kai siinä on jotain "puoliksi minusta tullut" ajatusta taustalla, halua pitää ainakin se yksi tärkeä ihminen tyytyväisenä. Voiko läheisempää ihmistä maailmassa olla?
AsianVierestäEi voi lasta läheisempää olla. Onhan se oikeasti tavallaan "puoliksi minä". Kumppanin taas ei haluakaan olevan puoliksi minä. Sen täytyy selvästi tuntua aivan eri ihmiseltä :D
- Anonyymi
Vaimon ka parivuoteessa 200x 180 , molemmilla omat fällyt .- Siit aikaa on niin kauan jo kun saman peiton alla ;-D
Mieheni kanssa nukun ja omalla puolellani. Ompa yön aikana ilmestynyt aina pari tenavaakin vieren. :) Täyttä on vaikka sänky onkin 210 cm (pitkä) x 180cm ( leveä) mitoiltaan. :)
Hyvin on läheistä nukkua yhdessä.- Anonyymi
Meidän yöt ovat ihania <3
T. Kumpulainen Anonyymi kirjoitti:
Meidän yöt ovat ihania <3
T. KumpulainenSehän on mukava kuulla, että vaimosi vierellä viihdyt. :)
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Sehän on mukava kuulla, että vaimosi vierellä viihdyt. :)
Sinä ja minä kuin sulaudumme yhteen <3
T. Kumpulainen Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja minä kuin sulaudumme yhteen <3
T. KumpulainenHeh, trolli pääsi lempi aiheeseensa. :)
En taida viitsiä jatkaa. lopetamme nyt tämän tähän. :)
- Anonyymi
En kenenkään.
- Anonyymi
Viimeyönä heräsin, kun poikani oli kömpinyt samaan sänkyyn. On tehnyt tuota aika usein viimeaikoina. Oppi tuossa loman aikana "pahoille tavoille". Tai mikäs siinä, nukkukoon nelivuotias rauhassa vieressä jos haluaa. Lapset tosin ovat ihan kamalia potkimaan ja pyörimään. Tuo ainakin on. Ihan tyypillistä, että saan kädestä naamaan ja jalasta kylkeen.
Toisinaan olen herännyt siihenkin, että koira on hypännyt samaan sänkyyn. Se saa kyllä siitä heti lähdöt. Liian karvainen ja liian kuuma. - Anonyymi
Nukkukaahan hyvin, yksin, kaksin, vanhat ja etenkin nuoret:)
https://www.youtube.com/watch?v=9PBGpkhobzk
AsianVierestä - Anonyymi
Nukun mökillä 120cm sängyssä, vähän laidalla oveen päin yksin. Kotona 90cm moottoroitu, saa nostettua pään tai, ja jalat ylös. Loistava tuote. Jos nukkuu vatsallaan tai kyljellä, on vain perusasento mahdollinen. Joskus muinoin yritin ehtiä nukahtamaan ensin, sillä hänen kuorsauksensa valvotti, nuorempana herkkäuninen. Nykyisin TV saa huutaa rauhassa ja unta löytyy. Miten nukkuminen voi olla oikein tai väärin, kunhan ei auton ratissa nukahda.
- Anonyymi
Se vaihtelee, mutta vaimon kanssa nukuin aina vasemmalla puolella. Monen tyttöystävän kanssa oon haluunut nukkua oikealla puolella, koska oon vasenkätinen.
- Anonyymi
Yleensä nukun yksin ja sillon mä nukun silleen vähän poikittain, kulmasta kulmaan. Jos muksu nukkuu mun vieressä, niin sillon nukun vasemmalla puolella. Paitsi sitte jos nukutaanki päät toiseen suuntaan, niin sit oon oikeella puolella. Sitäku ei lasten kans ikinä tiiä.
Läheisempää ei ookaan ku oma lapsi. Nukkuessaan se on niin suloinen. Vaikka se puhuuki unissaan ja huutaa unissaan ja huitoo ja potkii.
Nukkuminen on aina oikein - Anonyymi
Hänen kanssaan ei käy nukkuminen.
- Anonyymi
Täysleveässä yksin keskellä sänkyä, jos nukun seurassa nukun mieluiten miehen lähellä lämpimässä. Puolella ei väliä. Parisuhteessa en voisi nukkua eri huoneissa. Se olisi merkkinä siitä, että suhde on kuollut.
- Anonyymi
en nuku, pertti mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Nukun kissani kanssa. Minä nukun milloin missäkin asennossa, kissa mukautuu siihen asettumalla polvitaipeeseen tai käpertyy kylkeen. Näin on hyvä. Muuta en kaipaa.
Mä nukun nyt yksin. Ja jos sattuu olemaan toinen nukkuja sängyssä, mä toivoisin, että jossainvaiheessa oltais ns. omilla puolillaan. Mä tykkään tilasta ja omasta asennosta, joka on kuin se nato-asento, vai mikä se oli mihin tajuton laitetaan... toinen jalka koukussa, mahalleen, mut pää sivuttain, käsi pään alla ja mitenkähän se meneekään.... siihen nukahdan usein.
Ennen nukahtamista voi olla vierekkäin kyllä ja tosi lähekkäin, mutta sitten kun nukahtaa ja säpsähtää, pitää mennäkin tuohon asentoon. Nukkuessa oon kuitenkin niin levoton joskus, että kannattaakin antaa se tila. 😬👌- Anonyymi
Disse niin taisin lukea kesällä että bensan palamisongelmia, en ehtinyt silloin kirjoittaa... mutta kun kunnostelen erästä ikivanhaa, vuosimallia -61, joutuu kyllä vaihtamaan polttoaineen yleensä jos on kauan seisonut vanhoilla bensoilla.... otin muuten oikein vaihteistoöljyäkin tuohon, vaikka ei sitä vuoda ja toimii hyvin, varalle jos tarvitsee, pieniä osia kromattuja yleensä tulee asenneltua tuollaiseen välillä sitten, aika paljon uusia osia laitoin tuohon nyt kesällä.
Anonyymi kirjoitti:
Disse niin taisin lukea kesällä että bensan palamisongelmia, en ehtinyt silloin kirjoittaa... mutta kun kunnostelen erästä ikivanhaa, vuosimallia -61, joutuu kyllä vaihtamaan polttoaineen yleensä jos on kauan seisonut vanhoilla bensoilla.... otin muuten oikein vaihteistoöljyäkin tuohon, vaikka ei sitä vuoda ja toimii hyvin, varalle jos tarvitsee, pieniä osia kromattuja yleensä tulee asenneltua tuollaiseen välillä sitten, aika paljon uusia osia laitoin tuohon nyt kesällä.
No joo. Räki Imatra-Lappeenranta välin mokoma, mutta tais olla vaan yks kynttilä pimeenä. Bensat oli uutta, kun olin jo huruutellut 3000 km sillä.
Mä remppaan tota sit talvella. Vaihdan ainskin kaikki polttoaine ja alipaineletkut, kaasarin kurkut (pykineitä) ja vähän jotain iskariöljyjä vaihtelen ja fiksimaalaan runkoa jne. 😊👌
- Anonyymi
Jos nukkuu joidenkin tyynyjen kanssa joissa olisi joku Abris-kuva tai Wuwuv-kuva, niin tulisi hyviä ajatuksia mieleen tyynyistä ja hauskoista jutuista sitten, tekisi mieli jo pää painaa sellaisiin pehmoisiin tyynyihin.
Niin jaa joku Pertti-tyyny, josta tulisi sitten pahoja unia, aina tyynystä riippuen mihin painaisi päänsä, sellaiset unet tulisi. - Anonyymi
Olen aina nukkunut yksin. Olen niin ruma ettei kukaan halua nukkua vieressä. Luokkaretkelläkin koulussa nukuin erillään muista koska kukaan ei halunnut lähelle.
- Anonyymi
Ei kertonut nimeään? Ei sillä väliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631251Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87692- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37579Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot120534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523