Miksi olet sinkku?

Selkeä kysymys, ja odotetaan selkeitä vastauksia.

Jos olet parisuhteessa, niin ei tarvitse vastata tähän kysymykseen.

64

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkäät komennella?

      Elän ilman miestä siksi, että olen eronnut aikoja sitten, eikä uutta ole löytynyt.

      Entä sinä itse?

      • Anonyymi

        Naiset pitävät kun vähän komennellaan.


      • En seurustele, mutta tapailen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset pitävät kun vähän komennellaan.

        Kuka pitää ,kuka ei...


      • Iku-Turso kirjoitti:

        En seurustele, mutta tapailen.

        Saanko röyhkeästi kysyä mitä eroa on tapailulla ja seurustelulla?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kuka pitää ,kuka ei...

        Siitä pääsee hyvin tappeluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä pääsee hyvin tappeluun.

        Varmasti, jos tapella haluaa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Saanko röyhkeästi kysyä mitä eroa on tapailulla ja seurustelulla?

        Tapailussa kahvitellaan, seurustelussa pannaan. Hyvin simppeliä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Saanko röyhkeästi kysyä mitä eroa on tapailulla ja seurustelulla?

        Tapailu on kepeämpää, vähän kuin ilonpitoa. Tietenkin myös tutustumista toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tapailussa kahvitellaan, seurustelussa pannaan. Hyvin simppeliä.

        Tapailussa pannaan, seurustelussa voi esiintyä pihtaamista.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tapailussa pannaan, seurustelussa voi esiintyä pihtaamista.

        Kiitos vastauksesta. Tilanteesi onkin vissiin aika tyydyttävä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Tapailussa pannaan, seurustelussa voi esiintyä pihtaamista.

        Väärin. Pelkkää juhlamokkaa se on (tapailu).


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Tilanteesi onkin vissiin aika tyydyttävä.

        Olosuhteisiin nähden tyydyttävä, mutta pidemmän päälle odotan siltä enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Pelkkää juhlamokkaa se on (tapailu).

        Kukin tavallaan.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olosuhteisiin nähden tyydyttävä, mutta pidemmän päälle odotan siltä enemmän.

        Niinhän se joskus menee. Tapailee jotakuta ja haluaa enemmän. Aika sen näyttää käykö niin.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niinhän se joskus menee. Tapailee jotakuta ja haluaa enemmän. Aika sen näyttää käykö niin.

        Aika näyttää mitä tulee.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Kukin tavallaan.

        Niin, teillä saattaa olla tummapaahto Presidenttiä. En tullut ajatelleeksi..anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, teillä saattaa olla tummapaahto Presidenttiä. En tullut ajatelleeksi..anteeksi.

        Sulle tapailu on ehkä kahvistelua, mulle se ei riitä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Aika näyttää mitä tulee.

        Toivon, että saavutat sen, mitä toivot.
        Sinulla näyttäkin olevan tässä korkeatasoinen keskustelu kahvista :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Toivon, että saavutat sen, mitä toivot.
        Sinulla näyttäkin olevan tässä korkeatasoinen keskustelu kahvista :)

        Tutkimattomat ovat herran tiet.

        Joo'o, korkeatasoista kahvikeskustelua. Tämä on niitä (palsta)julkisuuden kiroja, aina löytyy joku reppana joka yrittää päästä ihon alle.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Sulle tapailu on ehkä kahvistelua, mulle se ei riitä.

        Huomauttaisin tässä kohtaa, että pitää ajatella sitä naistakin eikä sitä mikä itelle riittää!

        Tuolla asenteella ei tule mitään. Taidat olla 15–vuotias?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tutkimattomat ovat herran tiet.

        Joo'o, korkeatasoista kahvikeskustelua. Tämä on niitä (palsta)julkisuuden kiroja, aina löytyy joku reppana joka yrittää päästä ihon alle.

        Tutkimattomat ovat...

        Itse pidän tummapaahtoisesta kahvista. Käytän pikakahvia, olen tykästynyt sen makuun. :)


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Aika näyttää mitä tulee.

        Pannujauhe on karkeampaa.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Tutkimattomat ovat herran tiet.

        Joo'o, korkeatasoista kahvikeskustelua. Tämä on niitä (palsta)julkisuuden kiroja, aina löytyy joku reppana joka yrittää päästä ihon alle.

        Tai reppanan sijaan vain kulinaristinen kahvinystävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomauttaisin tässä kohtaa, että pitää ajatella sitä naistakin eikä sitä mikä itelle riittää!

        Tuolla asenteella ei tule mitään. Taidat olla 15–vuotias?

        En ryhdy ruotimaan omaa tapailusuhdettani sen enempää, mutta vakuutan ettei tässä ketään käytetä hyväksi. Olosuhteet määrittelevät tällä hetkellä asioita enemmän kuin tapailusuhteen osapuolet.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tutkimattomat ovat...

        Itse pidän tummapaahtoisesta kahvista. Käytän pikakahvia, olen tykästynyt sen makuun. :)

        Kertoo persoonastani jos käytät pikakahvia; myös suhteet ovat nopeita.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tutkimattomat ovat...

        Itse pidän tummapaahtoisesta kahvista. Käytän pikakahvia, olen tykästynyt sen makuun. :)

        Pikakahveista löytyy hyviä vaihtoehtoja, olen itsekin käyttänyt niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo persoonastani jos käytät pikakahvia; myös suhteet ovat nopeita.

        Siis *persoonastaSI*

        Miten se voisikaan minusta kertoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis *persoonastaSI*

        Miten se voisikaan minusta kertoa.

        Kaikki kommenttisi kertovat enemmän sinusta kuin niistä joista keskustelet.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Pikakahveista löytyy hyviä vaihtoehtoja, olen itsekin käyttänyt niitä.

        Niiden maku on mielestäni jotenkin täyteläisempää kuin esim.suodatinkahvin, joka jotenkin tuntuu tiskivedeltä. Tosin on niissä tietenkin eroja. Pikakahvi on myös nopeammin valmis nautinnon hetkiin :)


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        En ryhdy ruotimaan omaa tapailusuhdettani sen enempää, mutta vakuutan ettei tässä ketään käytetä hyväksi. Olosuhteet määrittelevät tällä hetkellä asioita enemmän kuin tapailusuhteen osapuolet.

        Tarkkana pitäs olla, kuka maksaa. Suosittelen, että jokainen omansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis *persoonastaSI*

        Miten se voisikaan minusta kertoa.

        Väärä analyysi.
        Pikakahvi on nopeammin valmis herkutteluun ja sen kanssa voi viipyillä koko päivän, koska jäähtyneenäkin se on hyvää ja nautinnollista.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niiden maku on mielestäni jotenkin täyteläisempää kuin esim.suodatinkahvin, joka jotenkin tuntuu tiskivedeltä. Tosin on niissä tietenkin eroja. Pikakahvi on myös nopeammin valmis nautinnon hetkiin :)

        No niin, kuten sanoin, tapailu on kahvittelua kuten siinä edellä. Hyvässä vauhdissa murukahvien kanssa. Jatkakaa:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, kuten sanoin, tapailu on kahvittelua kuten siinä edellä. Hyvässä vauhdissa murukahvien kanssa. Jatkakaa:)

        Kiitos :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niiden maku on mielestäni jotenkin täyteläisempää kuin esim.suodatinkahvin, joka jotenkin tuntuu tiskivedeltä. Tosin on niissä tietenkin eroja. Pikakahvi on myös nopeammin valmis nautinnon hetkiin :)

        Mulla on kotona ammattikäyttöön tarkoitettu keitin jolla teen kahveja silloin kun haluan nautiskella.

        Eroaa suodatinkahveista kuin päivä yöstä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Kaikki kommenttisi kertovat enemmän sinusta kuin niistä joista keskustelet.

        Anteeksi arvon seura, täytyy lähteä tapailun kautta seurusteluun :D


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Mulla on kotona ammattikäyttöön tarkoitettu keitin jolla teen kahveja silloin kun haluan nautiskella.

        Eroaa suodatinkahveista kuin päivä yöstä.

        Uskon sen. Kauan lämpölevyllä seisonut suodatinkahvi ei juuri nakunystyröitä hivele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi arvon seura, täytyy lähteä tapailun kautta seurusteluun :D

        Hauskaa joulun odotusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi arvon seura, täytyy lähteä tapailun kautta seurusteluun :D

        Harmillista. Hyvää illan jatkoa sinulle.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Hauskaa joulun odotusta.

        Hyvää uutta vuotta! :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Uskon sen. Kauan lämpölevyllä seisonut suodatinkahvi ei juuri nakunystyröitä hivele.

        Ristretto on suosikkini, pienestä määrästä juotavaa tulee suuhun täyteläinen korkeatasoisen kahvin maku.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Uskon sen. Kauan lämpölevyllä seisonut suodatinkahvi ei juuri nakunystyröitä hivele.

        Lähden piilottamaan nakunystyräni :D, illanjatkoa.


    • Anonyymi

      No mies on niin nopealiikkeinen, että se pitää saada ensin kiinni. Sitten en ole enää sinkku :D

    • Anonyymi

      Mä en halua kuin yhden ihmisen ja se ei halua edes kuulla musta, joten olen silloin ennemmin yksin
      Mä en osaa myöskään tutustua uusiin ihmisiin, joten ei ole vaihtoehto

    • Anonyymi

      Siksi että saat kysyä ja sitä kautta tulee sitä sisältöä elämään sinullekin. Pitäähän ihmisellä olla joitakin mielenkiinnon kohteita.

      • Ei minua kiinnosta sinun elämäsi, tämä vain sattuu olemaan keskustelupalsta.


    • Anonyymi

      Entä jos ei tiedä, onko parisuhteessa? Saako siinä tapauksessa vastata? Tilanne on eläväinen.

      • Tämä on mielenkiintoinen juttu. Saat päättää ihan itse.


    • Anonyymi

      olen korkeastikoulutettu niin olen maisteri ja aika varakas ja koulujakäynyt tiedätkö olen korkeastikoulutettu ja matkustelen paljon ja seksuaalisuudeltani olen kaikkiruokainen pikkupojat on erityisesti mieleeni ja piikillä ja pillereillä olevat päihteet minä olen maisteri ja tinderityttöjä käytän armotta

    • Anonyymi

      Tykkään viettää vapaa-aikaani kotona omissa oloissa.

    • Anonyymi

      No tässä on nyt tavallaan semmonen ongelma, että mies on liian ihana, että on ollu pakko yrittää olla sinkku kun ei sitä vaan kestä. Oon yrittänyt piiloutua siltä, ja se on ollu ihan ihmeissään tilanteesta ja musta tuntuu, että pian se saattaa vaikka vahingossa löytää mut. En yhtään tiiä mitä pitäs tehä.

      • Taidat itse olla se mies jolta piilottelet. Kohtaa rohkeasti mörkösi.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Taidat itse olla se mies jolta piilottelet. Kohtaa rohkeasti mörkösi.

        Möröksi minä häntä sanonkin. Oma mörkö, mutta pääasia ettei uskalleta tavata niin tilanne ei lähde käsistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Möröksi minä häntä sanonkin. Oma mörkö, mutta pääasia ettei uskalleta tavata niin tilanne ei lähde käsistä.

        Lohduksesi voin kertoa, ettet ole tuntemuksinesi yksin. On ihan tutkittu fakta että rakastuminen saa osan ihmisistä paniikkiin ja pakenemaan.

        Varmaan sinkut-palstalla on paljon heitä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Lohduksesi voin kertoa, ettet ole tuntemuksinesi yksin. On ihan tutkittu fakta että rakastuminen saa osan ihmisistä paniikkiin ja pakenemaan.

        Varmaan sinkut-palstalla on paljon heitä.

        No mä otin onnibussi-liput.

        Kummatkin on kauhusta jäykkinä.

        Kyllä tää tästä hoituu kun ollaan vaan molemmin puolin ihan hiljaa.

        Vaikka se on rakas mörkö, mutta jos nyt ois monen sadan kilometrin päässä rakas mörkö.

        Onhan sekin parisuhde eikö ole? Onko seurustellessa pakko nähdä?


    • Anonyymi

      Sinkkuihin mahtuu todellakin monenlaista väkeä. Oma syyni pitkään sinkkuuteen tai yksinelämiseen oli/on ollut se, että minulla on ollut aina paljon vaatimuksia tulevalle puolisolle. Haluan olla ennen kaikkea rehellinen itselleni ja siksi etsin/olen etsinyt aina sellaista miestä, joka oikeasti kiinnostaa kokonaisvaltaisesti luonteensa, persoonansa, ulkonäkönsä ja arvomaailmansa perusteella. Elämäntarinansa perusteella. Kutsumuksensa perusteella.

      Olen saattanut kiinnostua jostakin ulkonäön perusteella mutta sitten huomannut aika nopeasti, ettei oma kiinnostus tai intohimo välttämättä riitä miehen persoonaan ja luonteeseen tai muihin henkisiin ominaisuuksiin pitkää suhdetta ajatellen. Minä en ole pelännyt koskaan sinkkuutta tai yksinolemista. Kokemusta kaukosuhteistakin on. Tälläkin hetkellä tulevaisuuden toiveet on ulkomaalaisen miehen kanssa, jota olen rakastanut vuosia. Jostain syystä Suomesta on vaikea löytää tarpeeksi mielenkiintoista miestä, joka on sekä fyysisesti että sisäisesti viehättävä, inspiroiva, omaa sellaiset arvot ja maailmankatsomuksen kuin itselläni. Kyllä tiedän, että niitä miehiä varmasti on Suomessakin mutta harvassa ja en ole ainakaan sellaiseen päässyt tutustumaan. Pidän itseäni aika marginaali-ihmisenä oman maailmankatsomukseni, taustani ja elämänkokemukseni perusteella, kun siihen lisää vielä sen, että olen vaativa ja valikoiva, yhtälö ei ole helppo. Toisaalta, parisuhdetta tarvitsee löytää vain se yksi, joka oikeasti sopii itselle. Siihen luotan. Kaikesta huolimatta. ;)

    • Anonyymi

      Jaksatko vielä montakin vuotta haaveilla jos vuosia olet jo haaveillut.

    • Anonyymi

      Olen nirso, en luota miehiin enkä enää usko rakkauteen. En halua tulla enää hyväksikäytetyksi, satunnainen seksi riittää ihan hyvin. Ja nainen kun olen niin saan aina kun haluan.

      • Anonyymi

        Tuskinpa nainen saa aina kun haluaa. Enemmistö miehistä ei ole innokkaita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa nainen saa aina kun haluaa. Enemmistö miehistä ei ole innokkaita!

        Ehkä kaikki ei saa, mutta mulla ei ole ongelmia.


    • Anonyymi

      Eronnut kahdesti, kolmatta kertaa en halua.

    • Anonyymi

      Koti, työ, harrasteet ja ystävät. Saamattomuuttani sinkku. Pitäisi varmaan tehdä jotain, että altistuisin mahdolliselle suhteelle.

      • Anonyymi

        Ja hyvä on ollut hyvä olla ja elää itekseen pitkä parisuhteen jälkeen.


    • Kaikki karttaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3426
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2862
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2524
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2039
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1776
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1590
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe