Oletko koskaan juonut yhden yön hoitosi hurmaavaksi?

Onko joskus käynyt niin, että huomaat aamulla ettei hoitosi olekaan niin viehättävä kuin oletit?

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole koskaan juonut niin paljon että silmät ei näkisi minkänäköinen nainen on. Juon melko kohtuudella, en sammu ja muisti pelaa aamullakin. Kun valitsee baarissa nätin naisen yö seuraksi niin ei tule aamulla yllätyksiä.

• Noinhan sitä pitäisi elää, mutta kerro se nuorisolle.

Pahimmat mokani minäkin tein nuorena.

• Anonyymi

jos seksiä haluan olin selvä tai juovuksissa niin silloin pidän naisesta eli silloin pidän naisesta ja valmis suhteeseen hänen kanssaan

• En kutsu ihmisiä hoidoiksi.
      En ole koskaan ollut aamulla pettynyt.

• Ei sitä sokeeksi itseään sentään kannata juoda.

• Anonyymi

vaikka olisin sammumis pisteessä niin kyllä seksikkään naisen erotan ja jos vielä mukava kiva ja kiltti niin olin juovuksissa taikka en niin kyllä nais kauneuden ymmärrän

• Anonyymi

Naiset on hurmaavia jos eivät juo viinaa. Naiset on ärsyttäviä kännissä.

• Anonyymi

Mulla ei ole yhden yön hoitoja eikä tule. Periaatteen nainen.

• Anonyymi

Hienoa. Minullakaan ei ole yhden yön juttuja. Periaatteen mies.

42v 192/88 ikisinkkumies

• Ei ole ollut ”hoitoja” joten helppo vastata ei.

Minulle alkoholi on vienyt haluja ja varsinkin jos toinen on juonut. Sevoi vapauttaa estoja ja viedä tietyn pisteen yli. Mutta se pitää toimia muuten.

Se voi siis kertoa jostain mikä on odotettavissa, mutta toisaalta se voi kertoa myös senkin, että muuten sinne ei pääse.

Alkoholi on vain kepulikonsti nähdä tulevaisuuteen mikä voi olla fiktiota.

Eli suomeksi: höpöhöpöä.

• Samma på finska.

• Iku-Turso kirjoitti:

Samma på finska.

Eli en näe itse ketään parempana kännissä. Päinvastoin. Minä nollaan silloin.

Toinen kännissä:
        Ja silloin voin nähdä ehkä jotain mikä on totta tai ei.. vapautumista, tai sitten se, ett alkoholi on ainoa mikä hänet vapauttaa.

Eli tässä oli extrana se, että nainen on kännissä. Minä oon vaan kännissä jos oon kännissä. Mä en saa itse mitään extrafibaa kenestäkään siis. Loitonnun korkeintaan. Se on mun oma hetki. 😬

• Disse kirjoitti:

Toinen kännissä:
        Ja silloin voin nähdä ehkä jotain mikä on totta tai ei.. vapautumista, tai sitten se, ett alkoholi on ainoa mikä hänet vapauttaa.

Eli tässä oli extrana se, että nainen on kännissä. Minä oon vaan kännissä jos oon kännissä. Mä en saa itse mitään extrafibaa kenestäkään siis. Loitonnun korkeintaan. Se on mun oma hetki. 😬

Ja oon nyt kännissä. 🤪

• Disse kirjoitti:

Toinen kännissä:

Tää palsta on ihan oma maailmansa, tällä ei ole juurikaan kosketusta todellisuuden kanssa.

Minä en ole koskaan törmännyt oikeassa elämässä mieheen tai naiseen jolla ei olisi kontollaan hivenen hävettäviä kännisäätöjä nuoruudesta, mutta mitäpä tuosta.

• Iku-Turso kirjoitti:

Tää palsta on ihan oma maailmansa, tällä ei ole juurikaan kosketusta todellisuuden kanssa.

Minä en ole koskaan törmännyt oikeassa elämässä mieheen tai naiseen jolla ei olisi kontollaan hivenen hävettäviä kännisäätöjä nuoruudesta, mutta mitäpä tuosta.

Miksi hävetä elämän valintojaa, olivat ne millaisia tahansa?

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Samma på finska.

Se on absolutisti entinen alkkis ei siedä kun toinen juo?????

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Miksi hävetä elämän valintojaa, olivat ne millaisia tahansa?

Jaa'a.

Minun nuoruudessani ei ollut somea. Kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen solmittiin irl, ja useimmiten alkoholi oli mukana kuvioissa. Toisinaan kävi niin, että kun katseet kohtasivat, niin tapahtui salamaihastumisia jotka johtivat sitten yhden yön pikasuhteisiin.

Jostakin syystä nuo salamaihastumiset eivät läheskään aina realisoituneet elämänmittaisiksi rakkaussuhteiksi, vaan niistä jäi fiilis että toivottavasti hoito ei nyt ilmaise halua tavata uudelleen.

• Iku-Turso kirjoitti:

Jaa'a.

Minun nuoruudessani ei ollut somea. Kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen solmittiin irl, ja useimmiten alkoholi oli mukana kuvioissa. Toisinaan kävi niin, että kun katseet kohtasivat, niin tapahtui salamaihastumisia jotka johtivat sitten yhden yön pikasuhteisiin.

Jostakin syystä nuo salamaihastumiset eivät läheskään aina realisoituneet elämänmittaisiksi rakkaussuhteiksi, vaan niistä jäi fiilis että toivottavasti hoito ei nyt ilmaise halua tavata uudelleen.

Sen ikäluokan ihminen olen minäkin, ettei netistä tiedetty mitään.
        Siellä live-elämässä niitä suhteita solmittiin. Eivät ne aina ihan viisaammasta päästä olleet, mutta elämäähän se on ollut.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Sen ikäluokan ihminen olen minäkin, ettei netistä tiedetty mitään.
        Siellä live-elämässä niitä suhteita solmittiin. Eivät ne aina ihan viisaammasta päästä olleet, mutta elämäähän se on ollut.

Ehkäpä Elluseni tiedät mistä tämä aloitus kertoo...

• Iku-Turso kirjoitti:

Ehkäpä Elluseni tiedät mistä tämä aloitus kertoo...

En tiedä Tähtisilmä. Minun pitäisi tuntea sinua paremmin, että voisin sielun liikkeitäsi aavistella.
        Ehkäpä kerrot minulle?
        Hyvää yötä Tähtisilmä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Siis kyllähän känni saa jonkun tunnetilan korostumaan. Sehän on selvä. Itse vaan koen itsessäni jotain, niin voimistan sitä, mutta se ei näytä toista siis yhtään paremmalta tai ihanammalta, vaan korostaa sitä tunnetta minkä koen hänestä. Se varmaan johtuu että koen naisissa eritavalla tunteita kun sä.

Mutta eihän mitään pitäisi tehdä kännissä. Se ei tavallaan ole oikeaa. Se voi minusta nostattaa jotain näkyviin, mikä on liian ohut näkymään muuten, mutta eihän sen kanssa voi elää kokoajan. Terveyshän siinä menee. Mutta en mä sitä ihan mörkönäkään näe. Se on kuin tuli, hyvä renki, mutta huono isäntä.

• Anonyymi

Jaa seuraavaa etsiessä huomaakin palanneensa simppojen planeetalle takas.

• En ole tuollaisia känni panoja koskaan harrastanut.
      Käytännössä kaiken naisseurani olen löytänyt netistä...

• Viimeksi Tammikuussa otin yhden oluen...

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Viimeksi Tammikuussa otin yhden oluen...

Harvinaisuus ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Harvinaisuus ;)

Vanhuus ei tule yksin, mutta toivottavasti joku nappaa minut ennen kuin kuolen lopullisesti....En minä nyt varsinaisesti lapsena suunitellut eläväni koko elämää yksin, mutta näinpä tuo vain näkyy menevän.

• blade83 kirjoitti:

Viimeksi Tammikuussa otin yhden oluen...

Minä en edes muista koska olisin viimeksi olutta juonut, aika monta vuotta siitä on. Ihmetellä pitää miten jotkut juovat sitä litratolkulla yhteen menoon, ei ikinä onnistuisi mutta jotkut tykkää äidistä toiset tyttärestä, minä tykkään lonkerosta muttei litroittain siltikään ja tosi harvoin. Ei ole mitään syytä juoda.

Kännipanot voi laskea yhden käden sormilla tai ei niitä voi panoiksi sanoa, selvinpäin tai korkeintaan parin lonkeron voimalla sekin on mukavampaa.

• Jiimen kirjoitti:

Minä en edes muista koska olisin viimeksi olutta juonut, aika monta vuotta siitä on. Ihmetellä pitää miten jotkut juovat sitä litratolkulla yhteen menoon, ei ikinä onnistuisi mutta jotkut tykkää äidistä toiset tyttärestä, minä tykkään lonkerosta muttei litroittain siltikään ja tosi harvoin. Ei ole mitään syytä juoda.

Kännipanot voi laskea yhden käden sormilla tai ei niitä voi panoiksi sanoa, selvinpäin tai korkeintaan parin lonkeron voimalla sekin on mukavampaa.

Yleensä kun käyn musa keikoilla, niin menee muutamakin olut, mutta tämä vuosi on vaan ollut tosi hiljainen...Ei ole huvittanut käydä missään ja sehän tässä vähän huolettaakin ja sillä vittasinkin tuohon vanhuuteen.
        Täytyy koettaa hiaman aktivoitua syksyllä ja raahata itseään ihmisten pariin..

Mitä tulee humalaan, niin parhaan tunteen saan siltä osin muutamalla oluella..Kovempi humala ei tuo minulle siihen mitään lisä arvoa, vaan päinvastoin.
        -Pari vuotta sitten otin reilumman kännin, eli peräti seitsemän olutta.

• Anonyymi

Ensimmäinen ja samalla viimeinen yhden yön juttu oli yli 20 vuotta sitten. En ollut mitenkään erityisen humalassa. Muistin aamulla kaiken tapahtuneen.

-Tr

• En osaa, tai pikemmin pysty juomaan krapulassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      151
      5172
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      246
      3106
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2648
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1605
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23