Hei! Alkanu tosiaan miettiin miten sitä tutustua naisiin nykyään. Tinderin poistin ja en muitakaa deitti ohjelmia jaksa ku se on ykspuolista se tutustuminen ja naiset ei oikein vastaa. SItten kyllästyny noihin samoihin baareihin ja siihen baarimenoon ja tuskaisiin krapuloihin ja rahat vain menee, en tiedä missä nykyään tutustua naisiin? sillo nuorempana kyl pääsi treffeille sun muuta.
Miten nykyään tutustua naisiin kun ei oo tinderiä ja ei jaksa baareja enään?
26
93
Vastaukset
Ei kai baarissa ole pakko krapulaa hankkia?
Naisia tapaa varmaankin kuntosaleilla, harrasteryhmissä, festareilla, konserteissa, kaikkialla siellä missä ihmiset liikkuvat.- Anonyymi
Naisiin voi tehdä tuttavuutta vain yökerhoissa ja baareissa kun juodaan viinaa.
Jossain kuntosaleilla ja konserteissa ilman viinaa naisiin tutustuminen on epärealistista haaveilua joka johtaa vain yksinäiseen elämään.
t. viinamies Anonyymi kirjoitti:
Jossain kuntosaleilla ja konserteissa ilman viinaa naisiin tutustuminen on epärealistista haaveilua joka johtaa vain yksinäiseen elämään.
t. viinamiesKyllä sinulla pointtisi on, se on myönnettävä. Kiinnostavaa olisi kurkistaa kommenttiesi taakse, tai onhan siitä jotain pilkahduksia näkynytkin.
- Anonyymi
Joo mutta naiset liikkuvat aina kavereidenkaa, ei sillain yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. viinamiesLopeta hyvä ihminen toi sonnanjauhaminen?
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta naiset liikkuvat aina kavereidenkaa, ei sillain yksin.
Estääkö se jotain, että naiset kulkevat kavereiden kanssa?
- Anonyymi
Naisiin tutustuminen on rankkaa työtä. Ei pidä kuvitella että naisia voisi tavata vain tekemällä niitä asioita joista pitää. Vaikka viinan juominen ei innosta ja baareissa ei viihdy, pitää vain väkisin juoda kunnon pohjat ja lähteä baariin. Krapulan kärsiminen on osa sitä työtä jonka mies joutuu tekemään jotta voi tavata naisia.
t. viinamies- Anonyymi
No niin mutta jos ei kiinnosta? Tuskin tommonen känniääliö kiinnostaa naisia joka juo rahansa?
- Anonyymi
Varmasti elät paskan keskellä jossain yksiössä ja poltat sisällä tupakkaa. Kunnon känniääliö. Naiset juoksee karkuun tollasia. Itse elän hienossa asunnossa enkä polta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin mutta jos ei kiinnosta? Tuskin tommonen känniääliö kiinnostaa naisia joka juo rahansa?
Minulla ollut paljon naisia koska join nuorena jo viinaa ja kävin baareissa kavereiden kanssa iskemässä naisia. Nuorena jo opin että viinaa pitää juoda jotta naisia voi tavata. Katselin ensin kun muut joi ja naiset henkaili niitten kanssa jotka joivat joten minun piti oppia juomaan viinaa myös ja siitä se lähti. Tytöt tykkäsi minusta sitten ja olin osa porukkkaa. Raitista miestä ei kutsuta porukkaan jossa on tyttöjä joihin vois tutustua.
T: Viinamies
- Anonyymi
Naisia ei voi tavata missään enää nykyään. Kannattaa opetella elämään elämä yksin. Parempi niin. Itselläni on jo työpaikka, joten en jaksa enää toista työtä jota naisen etsintä olisi. Siis yksin hautaan asti.
- Anonyymi
Aika paska asenne. Minä en tod elä elämääni yksin. Olen seurustellut jo 3 kertaa ja lukuisia säätöjä ollut.
- Anonyymi
Opettele soittamaan kitaraa ja sitten laulat puistossa jollekkin naiselle rakkausbiisin ja nainen tykkää siitä ja pyydä numeron ja siitä se lähtee.
https://www.youtube.com/watch?v=Vz6OeQFUGGI - Anonyymi
Itse olen aika huono puhumaa naisille, ja aika ujo. En uskalla lähestyä niitä. Nuorempana joo, kun oli laihemmas kunnos. Itsevarmuus menny huonompaa suuntaan.
- Anonyymi
Alkoholin liiallinen käyttö ja perunalastut on lihottanu ja sitten naisen saanti vaikeutunut kun ei ole komea enään.
- Anonyymi
Tinderistäkään ei tule enään osumia kun ei kelpaa naiselle.
- Anonyymi
Jatkuvasti itse yrittäny naisia treffeille ja kaikkee, mutta eivät vastaa, ennen kyl vastasi.
- Anonyymi
Naisiin tutustuu viinaa juomalla. Sitten voi lopettaa viinan juomisen kun on naisen saanut itselle mutta sitä ennen naisia pääsee tapaamaan vain viinaa juomalla baareissa.
T: Viinamies- Anonyymi
Miten sä jaksat tuota jatkuvaa sontaa?
Näinhän se on...Aika vaikeaahan se on.
Tinderin myötä taisivat perus deittipalstat menettää käyttäjiään..
Ei ole tinderiä kun ei ole faceakaan.- Anonyymi
Ihanku kaikki vain eläis alkoholin ympärillä. Muutaki on elämäs. Kyllä itse vaan haluaisin naisen
Anonyymi kirjoitti:
Ihanku kaikki vain eläis alkoholin ympärillä. Muutaki on elämäs. Kyllä itse vaan haluaisin naisen
Ymmärrän....Kyllä me useimmat miehet haluaisimme naisen, mutta he ovat tehneet sen meille vaikeaksi.
- Anonyymi
Jääny viinamiehellä levy päälle. Kun juonu aivosolunsa, eikä saa naista. Paremmin kunnollinen mies saa naisen.
- Anonyymi
Ja naiset ei tykkää alkoholia juovista känniääliöistä. Siksi vähennän itsekki.
- Anonyymi
En tiedä hittoko ottaa päähän ku ei naisia kiinnosta mitenkää. En tiedä olenko sit ruma tai en tarpeeks komee ja jännä.
- Anonyymi
En olisi masentunut jos olisi nainen nyt täälä kainalossa. Mutta on aina yksin plaah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694