"Kaksi miestä on jäänyt Evelle sinkkuajoista ystäviksi. Toinen heistä on mies, jota Eve kutsuu Mr. Tulivuoreksi ja jonka kanssa hän sai jalat alta vieviä orgasmeja. Toinen mies on Eveä 18 vuotta nuorempi. Nykyinen kumppani on tavannut miehet ja tietää Even kokemuksista.
– Omaa menneisyyttään ei kannata salata tai peitellä."
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/21dbf83f-067a-4627-ab50-b5eadd2ea599
Naisen menneisyys ei häiritse kaikkia miehiä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinkkunainen on patja kymmenille jännämiehille. Naiset paneskelee ympäriinsä.
Juuri niin, naiset paneskelee ympäriinsä. Siksi miehet voivat vain haaveilla paneskelusta tervehtiessään penistään.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Juuri niin, naiset paneskelee ympäriinsä. Siksi miehet voivat vain haaveilla paneskelusta tervehtiessään penistään.
Nämä molemmat puheenvuorot olivat sikamaisia. Tarkoitus vain haukkua vastakkaista sukupuolta. Kyllä seksistä löytyisi riemullisakin asioita.
Firdawsi kirjoitti:
Nämä molemmat puheenvuorot olivat sikamaisia. Tarkoitus vain haukkua vastakkaista sukupuolta. Kyllä seksistä löytyisi riemullisakin asioita.
Tarkoitukseni oli olla sarkastinen.
Kaikenlainen ihmisten haukkuminen on täällä jokapäiväistä ja melko tympeätä.
- Anonyymi
Eivät kaikki läheskään. Ja mitä kuuluu muille ihmisille tämäkin asia?
Oppikaa jo ihmiset että, jokainen päättää omasta kehostaan itse..
Täällä saa esimerkiksi hankkiutua raskaaksi, niin monta kertaa kuin terveys kestää - ei niitä piuhoja katkaista tuosta noin vain.
Yhteiskunta kyllä elättää, mikäli et itse tähän kykene. Ei toisen parisuhdehistoria sinänsä vaikuta mutta olen varmaan vähän vanhanaikainen jos sanon että tuossa mentäisiin jo epämukavuusalueelle. Välttämättä kahvipöydässä en haluaisi voisilmäpullaa haukatessa kuulla että vastapäätä istuva mies osaa lipsutella oikeasta paikasta joilla nykyinen kumppani on päässyt hekuman huipulle. Enkä välttämättä hirveästi keksisi sanottavaa jos parikymmentä vuotta nuorempi jannu juo keltaista jaffaa kahvipöydässä samalla selittäen missä paikoissa ja asennoissa hän on nykyistä kumppaniani kairannut.
- Anonyymi
Ei tarvitse sanoakaan mitään, kuuntelet vain ja otat opiksi. :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse sanoakaan mitään, kuuntelet vain ja otat opiksi. :)
Mieluimmin kuuntelisin vinkit suoraan naiselta makuuhuoneessa kuin mutkan kautta kahvipöytäkeskusteluna. Muuten kyllä hyvin sanottu.
Minua häiritsee kaikki ja suoritan kohtuu tarkan kuulustelun ukkelista.
Vaikken haluaisikaan kuulla, mutta pakko.
Sitten pari viikkoa menee analysoidessa, miten sitä voi analysoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594