Varttuminen tytöstä naisesta

Anonyymi

Miettikääs äidit että kohta se pieni lettipäännekin on nuori seksipommikin ja miesten fantasioiden kohde.

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sarjakuva saparopäästä blondiksi seksipommiksi :D

• Anonyymi

Parempi muuttua seinäpommista seksiruusuksi kuin seinäruususta seksipommiksi. Edistystä tapahtuu huomattavasti enemmän ensiksimainitussa tapauksessa

• Olen tullut siihen tulokseen että valtaosa tämän palstan ns. vanhemmista ei piittaa mitä lapsilleen tapahtuu, ennemminkin innolla tukevat niiden työntämistä suden suuhun. Valtakunta lienee ainoa palstalle kirjoittelevista vanhemmista jonka teksteistä huokuu syvä välittäminen lastensa tulevaisuudesta.

• Kiva tulla lytätyksi Ritari, kiitos siitä.

Se lyttäämisen sijaan olisit voinut puuttua myös tämän alotuksen asiasisältöön, siihen arvosisältöön, jota aloitus edustaa.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Kiva tulla lytätyksi Ritari, kiitos siitä.

Se lyttäämisen sijaan olisit voinut puuttua myös tämän alotuksen asiasisältöön, siihen arvosisältöön, jota aloitus edustaa.

Ehkäpä ansaitsette sen? palstan vanhmempia ei tunnu kiinnostavan yhtään kansakunnan tulevaisuus, kaikki on vaan yhtä jepajeeta ja sitten jättävät lapsilleen arvovalinnoillaan tuhoamansa suomen perinnöksi. Sitten kun p..ka on tukkinut tuulettimen levittelevät käsiään, kukaan ei ota vastuuta mistään, vinkuu vaan "en minä tiennyt.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ehkäpä ansaitsette sen? palstan vanhmempia ei tunnu kiinnostavan yhtään kansakunnan tulevaisuus, kaikki on vaan yhtä jepajeeta ja sitten jättävät lapsilleen arvovalinnoillaan tuhoamansa suomen perinnöksi. Sitten kun p..ka on tukkinut tuulettimen levittelevät käsiään, kukaan ei ota vastuuta mistään, vinkuu vaan "en minä tiennyt.

Ehkäpä minä koen, että juurikin omat arvovalintani takaavat kansakunnalle tulevaisuuden. Omat valintani kuvastavat sellaista yhteiskuntaa, jossa haluan elää ja jossa haluan lasteni elävän. Ne ovat niitä arvoja, jotka omat vanhempani ja isovanhempani ovat opettaneet minulle. Ehkäpä olen aivan yhtä voimakkaasti vastaan sinun edustamaasi maailmankuvaa, kuin sinä minun. Koen sinun pyrkivän tuhoamaam kaikki ne arvot joille tämä yhteiskunta on menneiden sukupolvien uhrauksilla ja kovalla työllä rakennettu. Ehkä koen sinun olevan arvoinesi epäisänmaallinen ja suorastaan maanpetturi. Minun isoisäni eivät todellakaan olleet puolustamassa sinun arvojesi mukaista Suomea!

• Harmaaritari kirjoitti:

Ihan varmasti ansaitsemme, jos sinulta kystään.
        En tiedä miksi haluat tuoda ajatuksiasi esiin noin väkivaltaisesti ja yleistäen ja "tietäen"? Haluatko herättää keskustelua, haluatko saada aikaiseksi riidan, vai haluatko vain julistaa nurjaa suhtautumistasi erilaisiin kansan ryhmiin kuten lahkolaissaarnaaja konsanaan?
        Epäloogisuus ei ole kovin hyvä alusta oikeastaan muulle kuin juupas-eipäs jankutukselle, eikä sekään jaksa kovin kauan kiinnostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä minä koen, että juurikin omat arvovalintani takaavat kansakunnalle tulevaisuuden. Omat valintani kuvastavat sellaista yhteiskuntaa, jossa haluan elää ja jossa haluan lasteni elävän. Ne ovat niitä arvoja, jotka omat vanhempani ja isovanhempani ovat opettaneet minulle. Ehkäpä olen aivan yhtä voimakkaasti vastaan sinun edustamaasi maailmankuvaa, kuin sinä minun. Koen sinun pyrkivän tuhoamaam kaikki ne arvot joille tämä yhteiskunta on menneiden sukupolvien uhrauksilla ja kovalla työllä rakennettu. Ehkä koen sinun olevan arvoinesi epäisänmaallinen ja suorastaan maanpetturi. Minun isoisäni eivät todellakaan olleet puolustamassa sinun arvojesi mukaista Suomea!

Sinun ja minun isäisät olisivat pohjattoman surullisia jos näkisivät mihin tämä maa on viety, itsenäisyydestä ja omavaraisuudesta velkaiseksi EU:n vasalliksi.

• Oon huomannut saman ettei moni ole kiinnostunut. Ehkä ne on alkanut kiinnostuu kun olen lapsien tärkeyttä tuonut ilmi vahvasti ja hyvä niin. Kyllä jokainen lapsi on hyvin tärkeä.

Ihan varmasti ansaitsemme, jos sinulta kystään.
        En tiedä miksi haluat tuoda ajatuksiasi esiin noin väkivaltaisesti ja yleistäen ja "tietäen"? Haluatko herättää keskustelua, haluatko saada aikaiseksi riidan, vai haluatko vain julistaa nurjaa suhtautumistasi erilaisiin kansan ryhmiin kuten lahkolaissaarnaaja konsanaan?
        Epäloogisuus ei ole kovin hyvä alusta oikeastaan muulle kuin juupas-eipäs jankutukselle, eikä sekään jaksa kovin kauan kiinnostaa.

Minä vain kerron täällä tosiasioita, ikävää kun te patologiseen altruismin sairastuneet ette itse niiden pohjalta osaa vetää johtopäätöksiä vaan vaarannatte kaiken mikä oli esi-isillinne pyhää ja lastenne tulevaisuuden myös.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Sinun ja minun isäisät olisivat pohjattoman surullisia jos näkisivät mihin tämä maa on viety, itsenäisyydestä ja omavaraisuudesta velkaiseksi EU:n vasalliksi.

Voi kuule minä tiedän ihan tasan tarkkaan, mitä oma isäni tästä asiasta ajattelee :D

Olen myös erittäin hyvin selvillä siitä mitä omat isoisäni näistä asioista ajattelivat. Voin ylpeänä sanoa, että olet väärässä kuvitellessasi voivasi puhua heidän puolestaan.

Minä vain kerron täällä tosiasioita, ikävää kun te patologiseen altruismin sairastuneet ette itse niiden pohjalta osaa vetää johtopäätöksiä vaan vaarannatte kaiken mikä oli esi-isillinne pyhää ja lastenne tulevaisuuden myös.

Aivan varmasti kerrot. Niin teen tässä minäkin ja taidan onnistua ihan yhtä hyvin kuin sinäkin. Jatketaan siis marssia. Kukin valitsee oman tapansa marssia.

Aivan varmasti kerrot. Niin teen tässä minäkin ja taidan onnistua ihan yhtä hyvin kuin sinäkin. Jatketaan siis marssia. Kukin valitsee oman tapansa marssia.

Joo, no minun kertomille asioille löytyy yleensä uutislinkit ettei ne ole ihan pelkkiä tuntemuksia ja mutua, sun onnisuminen perustuu mutuiluun ja tunnepohjaiseen suhtautumiseen asioissa, ei niinkään tosiasioihin.

Joo, no minun kertomille asioille löytyy yleensä uutislinkit ettei ne ole ihan pelkkiä tuntemuksia ja mutua, sun onnisuminen perustuu mutuiluun ja tunnepohjaiseen suhtautumiseen asioissa, ei niinkään tosiasioihin.

Aivan loistava veto! Olet kehittänyt niin taiteeksi tuon mitätöinnin, että sinulle kuuluisi kyllä taiteen apuraha ja kenties jopa taiteilijaeläke.

• Mjaa, olen varmasti lapsilleni parempi äiti kun yksikään teistä pystyy palstaa lukemalla sisäistämään.

Ei nää jutut horjuta uskoa itseeni.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kröhm.. sä tarjoot prsettäs Venäjälle ja linkittelet Mitä Vittua -lehden propagandaa.

Onpa isänmaallista...

xL

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Juu, uutislinkit löytyy, joista sinä sitten väännät mitä mielikuvituksellisimpia aivopieruja.

Yksi hyvä esimerkki oli äskeinen linkki, joka kertoi Kiinassa jotain tv-formaattia tekevästä lihavahkosta suomalaismiehestä. Siinä joku kiinalaisMIES oli ihaillut tämän suomalaismiehen lihavuutta. KiinalaisNAISTEN suhtautumista lihaviin miehiin linkkaamasi artikkeli ei käsitellyt ollenkaan.

Sinä sen sijaan väänsit asian siihen moodiin, että Kiinassa NAISET ovat aivan hurmoksissa lihavista (suomalaisätmi)miehistä. Täyttä mielikuvituksen tuotetta se sinun ”totuutesi” oli.

Kyseinen aloitus on poistettu, todennäköisesti sinun toimestasi, mutta tuon tyylisiä kaikki sinun ”totuutesi” ovat. Silkkaa huuhaata suurimmaksi osaksi siis.

Kyllä Suomessa vaan on kaikki paremmin kuin sata vuotta sitten.

• Anonyymi

Ne pienet lettipäät ovat joillekin jo nyt seksipommeja.

• pitkätukka-68

Ite tykkään aikuisista lettipäistä.

• Anonyymi

Sitä varten isällä on haulikko oven pielessä. Kyllä sillä aloittajan perseen suolaa niin ettei hetkeen paneta.

• Anonyymi

Huomattavasti tehokkaampaa on kasvattaa tytär niin, että hän kykenee ihan itse tunnistamaan vääränlaiset lähestymiset ja suojelemaan itseään. Isä ei tule olemaan haulikoinen läsnä jokaisessa tytön elämän hetkessä. Ajatus isästä suojelemassa haulikon kanssa tyttären kunniaa on kuin suoraan Lähi-Idästä, muistuma Suomen menneisyydestä. Opettakaa lapsillenne tervettä itsetuntoa, itsekunnioitusta ja tervettä epäluuloisuutta muiden ihmisten motiiveja kohtaan.

• Anonyymi

Alotuksessa puhuttiin toki tytöistä, mutta pojat voivat yhtälailla joutua hyväksikäytön uhreiksi. Eli kasvattakaa lapsenne kunnioittamaan itseään ja tunnistamaan muiden ihmisten värät motiivit.

• Aikuiset miehet uppoavat trolliin niin, että plumpsaus vaan kuuluu! :D

• Anonyymi

Tai sit jotkut vaan tykkää kiusata röllejä. ;)

• Anonyymi

Oliko sun tehtailema aloitus?

xL

• Anonyymi

Jos saan joskus oman tyttären, aion opettaa, että seurustelua ei kannata aloittaa ennen kuin lukio on hyvillä arvosanoilla suoritettu ja opiskelupaikka saatu. Usein puoliso löytyy opiskeluvuosina suurin piirtein samasta ikäluokasta. Silloin ehtii aivan hyvin aloittaa seurustelun. Nuorelle on hyvä opettaa, että koulut kannattaa käydä hyvin, hyviä ja omia kykyjä kehittäviä harrastuksia kannattaa olla (lapsuudesta vanhuuteen) ja tervettä, kehittävää seuraa.

• Anonyymi

Pieni juttu unohtui. Jos saan pojan, aion opettaa ihan samalla tavalla. Nuorella on hyvä olla vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä mutta itseään ja sydäntään kannattaa säästää tosi rakkaudelle.

• Anonyymi

Matut ovat jo käyneet poksauttamassa sen

• Tuskin he seksipommeiksi rupeaa, en kauheesti ainakaan itse toimi esikuvana siihen. Toki riippuu seurastakin minkälaisia " rooleja " lapset omaksuu. Jotkut on herkempiä huuhailemaan ja niitä tarviikin koko aika vahtia ja valistaa, siinä kun toiset osaa ajatella itsenäisesti mikä on kannattavaa ja mikä ei.

Välttis tytöt itse ei ota seksipommin roolia vaan joku pervo mies sen leimaa ajatuksissaan...

• Näinhän se juuri menee. Siellä miehen päässä se ajatus itää .

Näinhän se juuri menee. Siellä miehen päässä se ajatus itää .

Nii en usko, että monikaan tyttö tai nainen itse ajattelee olevansa seksipommi. Toki nyt sitten selfiekulttuurin myötä niitäkin on...joille se on kaikki kaikessa.

• Abrakadabra kirjoitti:

Nii en usko, että monikaan tyttö tai nainen itse ajattelee olevansa seksipommi. Toki nyt sitten selfiekulttuurin myötä niitäkin on...joille se on kaikki kaikessa.

Lapsen tai nuoren kohdalla vastuu on kuitenkin aikuisella. Mukuloilla ei ole vielä eväitä ihan kaikkeen mitä tämä maailma päällään kantaa.

Lapsen tai nuoren kohdalla vastuu on kuitenkin aikuisella. Mukuloilla ei ole vielä eväitä ihan kaikkeen mitä tämä maailma päällään kantaa.

Totta, samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi

"Tuskin he seksipommeiksi rupeaa, en kauheesti ainakaan itse toimi esikuvana siihen. "

Et siis nuorenakaan laittautunut ja yrittänyt viehättää miehiä sen erityisemmin? Tai jos yritit, niin teit niin koska äitisi näytti sinulle sellaista mallia?

Lapsuudesta nuoruuteen siirtyvät lapset eivät pidä esikuvina vanhempiaan kovinkaan usein, koska kapinoivat ja itsenäistyvät, vaan ne esikuvat löytyvät siitä itsensä ja vanhempien välisestä ikäryhmästä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Tuskin he seksipommeiksi rupeaa, en kauheesti ainakaan itse toimi esikuvana siihen. "

Et siis nuorenakaan laittautunut ja yrittänyt viehättää miehiä sen erityisemmin? Tai jos yritit, niin teit niin koska äitisi näytti sinulle sellaista mallia?

Lapsuudesta nuoruuteen siirtyvät lapset eivät pidä esikuvina vanhempiaan kovinkaan usein, koska kapinoivat ja itsenäistyvät, vaan ne esikuvat löytyvät siitä itsensä ja vanhempien välisestä ikäryhmästä.

En ole koskaan osannut laittaa itseäni. Hiuksien kanssa kyllä pelasin ja vaatteet oli harkitusti hommattu, että sopii kropalle ja keskenään yhteen.

Mutta muuten se ripsiväri ja huulikiilto linja nuoresta saakka. Mun maximi meikki.

Äiti oli vielä yli kolmekymppisenä kova meikkaa ja tälläämään itseään. Kulki mekoissa ja korkkareissa, koruja ja helyjäkin oli. Mä en ole koskaan osannut taas pitää viehättävänä runsasta koristautumista.

Selvä. Mulla taisi esikuvana olla lähinnä hiusmuodissa moni naislaulaja. Muuten oma tyyli aikalailla, tietty kaverien kanssa oli ne revityt farkut, bootsit ja baseball takki...😆

• Kamalaa. Kohtahan tässä lähestytään sitä ikää, että paukahtaa seksipommiksi ja miesten fantasioiden kohteeksi.

-se ois 4-kymppiä ens vuonna. Siitä se alkaa. Jotenkin kai sitäkin asiaa olis lähestyttävä.

https://www.youtube.com/watch?v=W4oQd7cx8TQ

Minusta alkaa tulla nainen :)

• Varaan neuvolaan ajan itselleni. Neuvokoot siellä, mikä mies on.

• Anonyymi

Se pieni lettipää alkaa jännämiehen kanssa panemaan ja kohtahan sitä jo pahoinpidellään ettekä voi mitään. Niin se vaan menee tyttärenne on jännämiehen vallassa.

• Voin olla (ja olenkin) monesta asiasta huolissani liittyen lapsiini, mutta tuon tyyppiset jutut eivät ole lainkaan huolenaiheeni. Ne olkoot niiden miesten ongelma, jotka epätoivoisina tyttösiä kuolaavat ja tulevat torjutuksi.

Kun teinini ovat tiukkapipoisempia kuin äitinsä aikanaan, tietysti myös absolutisteja, somea hyvin valikoivasti ja vähän käyttäviä, tarkkoja siitä, etteivät pukeudu liian paljastavasti, erittäin valikoivia seuransa suhteen, iltaisin kotona tai harrastuksissaan viihtyviä introvertteja, ei todella tarvitse ainakaan olla huolissaan siitä, missä ovat ja mitä tekevät, edes netissä. Äidin huoleksi jää lähinnä se, ettei teinien isä olisi koko ajan hätää kärsimässä, kun teinit pistävät häntä ojennukseen:)

• Se mun pieni tyttö, joka ei halunnut koskaan pitää hiuksiaan kiinni, on nyt 15v lettipää jolla on poikaystäväkin. Aika kulkee nopeesti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      61
      2528
    2. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1572
    3. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      21
      1563
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1377
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1222
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      83
      1129
    7. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      12
      998
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      23
      983
    9. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      22
      970
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      917
    Aihe