Ostin pakkauksen Saiman Tuore nimisen firman tekemän pakkaukseen kirjolohifileitä. Niissä oli hirveä mudan maku. Jäivät kaikki syömättä. Kalliitakin olivat S-kaupassa. Olen jotenkin luottanut, että S-kauppa ei myy syötäväksi kelpaamatonta tavaraa. Luottamus meni. Ei ainakaan tuon firman tuotteita ikinä enää.
Saimaan Tuore kirjolohi maistuu mudalle
5
2175
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kokemus . Ei enää.
- Anonyymi
Kirjolohet kasvatetaan paska altaissa, syön vain merilohta.
- Anonyymi
Ostin S marketista tuoree kirjolohen. Savustin puolet ja airfryer puolet. Ja maistuiniim mudalle että väkisin piti syödä. Jättimausteilla ja sitruunalla, ainavaan maku puski läpi. Lopputulemma on etten enää osta kirjolohta.
- Anonyymi
Loppuu maut.
- Anonyymi
Joroislainen IT-miljonääri Viljakainen kehui tekevänsä sisäaltaissa kasvatetusta kirjolohesta miljardibisneksen ja kävi myymässä tuotetta Saudi-Arabiaa myöten.
Nyt firma on yrityssaneerauksessa. Tuotteen makuvirheet eivät varmasti paranna tilannetta. Enkä edes tiedä onko mutaisen makuiset fileet "makuvirhe" vai näin kasvatetun tuotteen "ominaisuus". Allaskasvatus voi sinällään olla ihan toimiva idea, mutta ehkä kirjolohi ei ole oikea laji tai sitten prosessia pitäisi jotenkin viilata.
Setäni onki aikanaan Turun suunnalla suutareita (mustia mutaisten lampien kaloja), joiden väitetään maistuvan mudalta. Hän piti onkimiaan kaloja kirkkaassa vedessä pihallaan vanhassa kylpyammeessa viikon (vai enemmän?) ennen kuin tappoi ja söi - syynä oli juuri mudan maun poistaminen. En muista että ne olisivat maistuneet mutaisilta.
Viljakainen myi IT-firmansa hypen aikana kamalaan ylihintaan Tietotehtaalle (vai oliko se silloin Tieto tai TietoEnator vai mikä lie) mutta kaikki mihin Viljakainen on sen jälkeen koskenut on muuttunut enemmän tai vähemmän (kauniisti sanottuna) mudaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459