Miksi luulette naisia neuroottisiksi?

Anonyymi

Jotkut väittävät, että jos mies puhuu naiselle, niin nainen tulkitsee puhumisen iskemisyritykseksi. Hei, ajatelkaa viisaasti: Eivät naiset niin neuroottisia ole!

80

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ei jaksa ajatella viisaasti joten ole kiltti ja kerro mitä naiset sitten tulkitsevat vai tulkitsevatko mitään. Baareissa kun kävin ja yritin jutustella niin käskettiin jatkaa matkaa, haistateltiin tai sanotiin heti jo moikan jälkeen ettei kiinnosta.

Sitten taas vaelluksella voi puhua ihan vaivatta varsinkin jos ollaan eri puolelta Suomea ja eri ikäisiä. Kaupassa ei nyt viitsi hirveästi ruveta rupattelemaan kun jo kiittäminen välikapulan laitosta saa aikaan vihaisen katseen.

• Anonyymi

Tasokkaat naiset eivät käy baareissa. Olen joskus käynyt baarissa, ja todennut, että siellä käyvät naiset ovat ressukoita. Monessa muussa paikassa voi kohdata kivoja älykkäitä naisia. Kaupassa ei kassaneidiltä mitään vihaista katsetta saa. Tosin asiakaspalvelutyössä näkee joskus (harvoin) sellaisia, jotka eivät sovi asiakaspalvelutyöhön. ---Enemmistö naisista on ystävällisiä, toki edellyttäen, että mies käyttäytyy naista kohtaan ystävällisesti.

• Kaikki me tulkitsemme vaikka mitä. Oman tulkinnan luuleminen todeksi on vaikeuksien alku.

Joskus joku ei halua , että häntä lähestytään ja silloin hän saattaa tokaista jotain epäkohteliasta. Kaupan kassajonossa saattaa olla pahantuulinen ihminen, joka vähintäänkin mulkaiseen rumasti tai tönii ostoskärryllään.

Vaikka töykeitä ihmisiä on, ei kannata ajatella, että kaikki ihmiset ovat töykeitä. Sehän on töykeän ihmisen ongelma. Itse voi hymyillä ystävällisesti , kiittää vaikka siitä välikapulasta, tervehtiä. Useimmat kuitenkin ovat ihan ystävällisä ja asiallisia, sellainen kokemus ainakin minulla on. Itsekin yritän olla mulkoilematta vihaisesti, vaikka olisi huono päivä.Ja kun vääntää hymyn naamalleen ja vaikka tervehtii ystävällisesti, se kummasti alkaa elää omaa elämäänsä. Ja silti joskus joku ottaa päähän ja joku on epäystävällinen.

Mikä mielestäsi on eri tavalla vaelluksella kuin vaikka baarissa?

• Anonyymi

Vähän no jaa... en syö tabletteja, tabletti-tietokoneitakaan joista en tiedä mitä syön.

Jo tabletti minkä vaikka nielaiset, voi olla morfiinia, kokaiinia, melkein kaikkea sitten sekin se tabletti-tietokoneesikin :D

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Kaikki me tulkitsemme vaikka mitä. Oman tulkinnan luuleminen todeksi on vaikeuksien alku.

Joskus joku ei halua , että häntä lähestytään ja silloin hän saattaa tokaista jotain epäkohteliasta. Kaupan kassajonossa saattaa olla pahantuulinen ihminen, joka vähintäänkin mulkaiseen rumasti tai tönii ostoskärryllään.

Vaikka töykeitä ihmisiä on, ei kannata ajatella, että kaikki ihmiset ovat töykeitä. Sehän on töykeän ihmisen ongelma. Itse voi hymyillä ystävällisesti , kiittää vaikka siitä välikapulasta, tervehtiä. Useimmat kuitenkin ovat ihan ystävällisä ja asiallisia, sellainen kokemus ainakin minulla on. Itsekin yritän olla mulkoilematta vihaisesti, vaikka olisi huono päivä.Ja kun vääntää hymyn naamalleen ja vaikka tervehtii ystävällisesti, se kummasti alkaa elää omaa elämäänsä. Ja silti joskus joku ottaa päähän ja joku on epäystävällinen.

Mikä mielestäsi on eri tavalla vaelluksella kuin vaikka baarissa?

Siitä nyt on muutama vuosi aikaa kun oltiin kaverin kanssa lähdössä vaeltamaan. Siinä illalla käytiin pikimiten baarissa kun lähtö ei ollut aikaisin aamulla. Siellä sitten sain sellaisen ajatuksen että kysäisen paikallisilta vähän vinkkejä lähialueen turistikohteista jos jäätäisiin sinne muutamaksi päiväksi pidempään kuin oltiin suunniteltu. No siellä istuskeli yksikseen nainen jolta ajattelin kysäistä ja sen verran että sain tervehdyksen sanottua niin vastaus oli että ei kiinnosta. Pyysin sitten anteeksi häiriötä ja palasin pöytään.
        Vaelluksella taas oli enemmälti porukkaa liikkeellä ja sieltä kyllä naiset ihan hyviä vinkkejä käyntikohteista tarjosivat.
        Vähän siinä sivujuonena voin kertoa että saatiin me menovinkkejä myös baarista kun muutamaa pariskuntaa jututin.

En tiedä onko sana neuroottinen oikea mutta on toisaalta ymmärrettävää että jos illassa on ehtinyt useammat pakit antamaan niin helposti olettaa että seuraavakin on sillä mielellä liikkeellä.

• Anonyymi

Jännä juttu kun mulle ei ikinä käy näin. Ehkä mä osaan vaan valita jututettavat paremmin kuin sinä... :)

• M184 kirjoitti:

Siitä nyt on muutama vuosi aikaa kun oltiin kaverin kanssa lähdössä vaeltamaan. Siinä illalla käytiin pikimiten baarissa kun lähtö ei ollut aikaisin aamulla. Siellä sitten sain sellaisen ajatuksen että kysäisen paikallisilta vähän vinkkejä lähialueen turistikohteista jos jäätäisiin sinne muutamaksi päiväksi pidempään kuin oltiin suunniteltu. No siellä istuskeli yksikseen nainen jolta ajattelin kysäistä ja sen verran että sain tervehdyksen sanottua niin vastaus oli että ei kiinnosta. Pyysin sitten anteeksi häiriötä ja palasin pöytään.
        Vaelluksella taas oli enemmälti porukkaa liikkeellä ja sieltä kyllä naiset ihan hyviä vinkkejä käyntikohteista tarjosivat.
        Vähän siinä sivujuonena voin kertoa että saatiin me menovinkkejä myös baarista kun muutamaa pariskuntaa jututin.

En tiedä onko sana neuroottinen oikea mutta on toisaalta ymmärrettävää että jos illassa on ehtinyt useammat pakit antamaan niin helposti olettaa että seuraavakin on sillä mielellä liikkeellä.

Minusta sinä toimit hienosti tuossa tilanteessa.

Kyllä minä ymmärrän, että turhauttaa, kun saa pakit. Ja helposti alkaa ajatella, että vika on itsessä.
        Yksi realiteetti elämässä on se, että aina ei se ensimmäinen , eikä vielä toinenkaan, jota lähestyy ole kiinnostunut. Syitä sille voi olla monia. Kuitenkaan ei kannata lannistua. Uutta yritystä vain kehiin.
        Baariympyröissä saattaa olla niin, että siellä helpommin koetaan lähestyminen parin etsimiseksi ja siksi annetaan pakit.

Jostain muuten lueskelin kuinka se kirjoittaja oli tehnyt pienimuotoista tutkimusta siitä, missä hänen tuttavapiirinsä pariutuneet olivat löytäneet toisensa, eka tai toka, en muista ihan tarkkaan oli kavereiden kautta. Baarista löytäneet olivat aika pieni siivu siinä hänen kaaviossaan .

Kun kerroit tuosta vaellusretken tapahtumista, niin luulen , että juuri tuon tapaisissa tilanteissa voi löytää sen parinkin. Kun se alkaa jollain yhdistävällä asialla ja kasvaa hyväksi keskusteluksi ja kohta saatetaan huomata, että hei, mehän viihdymme yhdessä. Rohkeasti vain eteen päin!

• Anonyymi kirjoitti:

Jännä juttu kun mulle ei ikinä käy näin. Ehkä mä osaan vaan valita jututettavat paremmin kuin sinä... :)

Se on hyvin mahdollista tai sitten osaat liikkua baaariympäristössä vähän luontevammin kuin minä. Itse en kyllä baareissa ole mitenkään omalla vahvuusalueella ja se jännittyneisyys ehkä paistaa läpi.

• M184 kirjoitti:

Sanon vielä senkin, että sinä osaat jutella, sinulla on hyvä ulosanti. Vaikutat mukavalta ja ajattelevalta tyypiltä :)

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Minusta sinä toimit hienosti tuossa tilanteessa.

Kyllä minä ymmärrän, että turhauttaa, kun saa pakit. Ja helposti alkaa ajatella, että vika on itsessä.
        Yksi realiteetti elämässä on se, että aina ei se ensimmäinen , eikä vielä toinenkaan, jota lähestyy ole kiinnostunut. Syitä sille voi olla monia. Kuitenkaan ei kannata lannistua. Uutta yritystä vain kehiin.
        Baariympyröissä saattaa olla niin, että siellä helpommin koetaan lähestyminen parin etsimiseksi ja siksi annetaan pakit.

Jostain muuten lueskelin kuinka se kirjoittaja oli tehnyt pienimuotoista tutkimusta siitä, missä hänen tuttavapiirinsä pariutuneet olivat löytäneet toisensa, eka tai toka, en muista ihan tarkkaan oli kavereiden kautta. Baarista löytäneet olivat aika pieni siivu siinä hänen kaaviossaan .

Kun kerroit tuosta vaellusretken tapahtumista, niin luulen , että juuri tuon tapaisissa tilanteissa voi löytää sen parinkin. Kun se alkaa jollain yhdistävällä asialla ja kasvaa hyväksi keskusteluksi ja kohta saatetaan huomata, että hei, mehän viihdymme yhdessä. Rohkeasti vain eteen päin!

Pakkeja on sen verran tullut kohdattua että niiden kanssa kyllä pärjää. Nyt vain jäi mieleen kun tarkoitus oli tosiaan vain kysellä niitä matkakohteita eikä etsiä emäntää niin pakit tuli silti.

• M184 kirjoitti:

Pakkeja on sen verran tullut kohdattua että niiden kanssa kyllä pärjää. Nyt vain jäi mieleen kun tarkoitus oli tosiaan vain kysellä niitä matkakohteita eikä etsiä emäntää niin pakit tuli silti.

No sehän oli sen neitosen tappio :)

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Se on hyvin mahdollista tai sitten osaat liikkua baaariympäristössä vähän luontevammin kuin minä. Itse en kyllä baareissa ole mitenkään omalla vahvuusalueella ja se jännittyneisyys ehkä paistaa läpi.

Nääh... Mä vaan näen nopeasti kenen kanssa on jotain juteltavaa ja kenen ei. :)

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Eikö se nyt ole ilmeistä että se riippuu ihan tilanteesta mikä se vastaanotto on. Ei kukaan ole baareissa kyselemässä tietoja turistikohteista tai kertomassa niistä, siellä ollaan etsimässä seuraa, ja jos tarjokas ei ole kiinnostava, ei sen kanssa aleta turhia turisemaan.

Kun ei olla siellä baarissa, tilanne on ihan erilainen. Vaelluksen aluksi on luontevaa keskustella niistä kohteista. Yksi ja sama nainen voi toimia baarissa ihan eri tavalla kun vaelluksella.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö se nyt ole ilmeistä että se riippuu ihan tilanteesta mikä se vastaanotto on. Ei kukaan ole baareissa kyselemässä tietoja turistikohteista tai kertomassa niistä, siellä ollaan etsimässä seuraa, ja jos tarjokas ei ole kiinnostava, ei sen kanssa aleta turhia turisemaan.

Kun ei olla siellä baarissa, tilanne on ihan erilainen. Vaelluksen aluksi on luontevaa keskustella niistä kohteista. Yksi ja sama nainen voi toimia baarissa ihan eri tavalla kun vaelluksella.

Toki tuollainen on paikkasidonnainen ja varmaan myös hieman kulttuurisidonnainen. Eri maissa tai maanosissa esimerkiksi keskustelukulttuuri vaikka joukkoliikenteessä on hieman erilaista.

Tuossa vain otsikossa esitettiin ajatus että naiset eivät tulkitsisi miesten juttelua iskuyritykseksi, ainakaan automaattisesti. Tämän esimerkin kautta vaan toin esille että näinkin on tapahtunut.
        Sen verran toki tuosta tpauksesta viisastuin että jatkossa en odota vastausta tervehdykseen vaan heti moikan jälkeen esitän myös asiani. Näin välttää paremmin väärinkäsityksen.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Toki tuollainen on paikkasidonnainen ja varmaan myös hieman kulttuurisidonnainen. Eri maissa tai maanosissa esimerkiksi keskustelukulttuuri vaikka joukkoliikenteessä on hieman erilaista.

Tuossa vain otsikossa esitettiin ajatus että naiset eivät tulkitsisi miesten juttelua iskuyritykseksi, ainakaan automaattisesti. Tämän esimerkin kautta vaan toin esille että näinkin on tapahtunut.
        Sen verran toki tuosta tpauksesta viisastuin että jatkossa en odota vastausta tervehdykseen vaan heti moikan jälkeen esitän myös asiani. Näin välttää paremmin väärinkäsityksen.

Suomalaisessa baarissa ollaan iskemässä tai iskettävänä, varsinkin sitä vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Jos haluat matkailuvinkkejä, kysy miehiltä. Eipä tule väärinkäsityksiä.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Olitko vielä tolpillasi kun kysyit?

• Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisessa baarissa ollaan iskemässä tai iskettävänä, varsinkin sitä vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Jos haluat matkailuvinkkejä, kysy miehiltä. Eipä tule väärinkäsityksiä.

Näinpä se täytyy tehdä tai puhuttaa isompaa porukkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olitko vielä tolpillasi kun kysyit?

Ei minulla mikää mairitteleva ole tuo viinapää mutta ei minulla sentään yhden lonkeron jälkeen polvet hakeudu kosinta-asentoon.

• Anonyymi
        M184 kirjoitti:

Ei minulla mikää mairitteleva ole tuo viinapää mutta ei minulla sentään yhden lonkeron jälkeen polvet hakeudu kosinta-asentoon.

No sitten olit juonut yhen lonkeron liian vähän, kaks pitää vähintään juoda ennenkuin menee juttusille. Muista ens kerralla. :)

• Anonyymi kirjoitti:

No sitten olit juonut yhen lonkeron liian vähän, kaks pitää vähintään juoda ennenkuin menee juttusille. Muista ens kerralla. :)

Pidetään mielessä. Toki siinä on se riski että minusta tulee ihan supliikkimies joka taikoo juuri niitä sanoja joita nainen haluaa kuulla. Sitten käy niin että en saa niitä matkavinkkejä mutta nainen rakastuu minuun ja minä häneen eikä kumpikaan olla enää koskaan onnellisia.

• Anonyymi

Syö iso aspiriini-pillerisi :D

Mutta nyt palstalla on aika paljon tyttöjäkin juttelemassa, ainakin luulisin näin, aika mukavaa sinänsä koska joskus oli vain jotain.... typeriä juttuja niin nyt on todellakin muuttunut että on myös tyttöjäkin juttelemassa.

• Anonyymi

Enemmän se on päinvastoin, naiset eivät ymmärrä ettei suurin osa miehistä heille juttele mukavia ilman jonkinlaisia taka-ajatuksia. Sen takia hyvän näköisille naisille ollaan mukavampia kuin rumille.

• Joo. Ei pidä yleistää. Tiedän monta naista, jotka ovat pirteitä ja avoimia ilopillereitä. Nautin joka sekunnista heidän kanssaan. 😊👌

• Anonyymi

Mistäs sinä tiedät ovatko he samanlaisia ilopillereitä kun sinä et ole läsnä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät ovatko he samanlaisia ilopillereitä kun sinä et ole läsnä?

No mitäpä väliä siitä mulle on? Ovat sitten vaikka mulle sellaisia. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No mitäpä väliä siitä mulle on? Ovat sitten vaikka mulle sellaisia. 😃

On se hienoa olla sellainen mies jonka seurassa kaikki naiset muuttuvat ilopillereiksi, mutta pitäisi muistaa että kaikki muut miehet eivät ole yhtä onnekkaita.

• Anonyymi kirjoitti:

On se hienoa olla sellainen mies jonka seurassa kaikki naiset muuttuvat ilopillereiksi, mutta pitäisi muistaa että kaikki muut miehet eivät ole yhtä onnekkaita.

Ei kaikki sentään. 😁
        Mutta on sillä toisellakin vaikutusta asiaan. Siis pirteä ja mukava saa pirteää ja mukavaa käytöstä toiselta jne.

Olin kerran treffeillä todella ujon naisen kansssa. Ei siitä kyllä varmaan kumpikaan nauttinut. Minua ainakin alkoi ahdistamaan olla ihmisen ksnssa, joka vaan olla jurotti.

• Kyllä jotkut naiset on oikeasti neuroottisia:D Muistan kyllä, kun oltiin kaverin kanssa nuorena liikenteessä, että kaveri saattoi antaa tylyt pakit jollekin, joka oman arvioni mukaan saattoi tulla kysymään vaikkapa kellonaikaa.
      Luulen, että tuo on aika paljon paikasta kiinni. Itse olen aina viihtynyt paikoissa, joissa on jotenkin samanhenkistä porukkaa. Siksi, kun joku avaa suunsa vieressä, oli samaa tai eri sukupuolta, olettamus ei ole, että hän on iskemässä, vaan ihan oikeasti sanomassa jotain. Että hänellä on jotain sanottavaa tai kysyttävää. Näin oletan ja toivon myös minuun suhtauduttavan.

• Anonyymi

No neuroottisuus on yksi leima, jolla voi toista koittaa alistaa tai vähätellä. Onhan noita.

Lätkäise tähän vaan.
      (*pyllistää*)

-flowersreally-

• Eikös toi koske enemmän miehiä..Kun nainen hymyilee ja sanoo päivää, niin mies luulee, että nainen on hänestä kiinnostunut.

• Anonyymi

Ei se ole neuroottisuutta, se on vain miehen biologiaa.

-flowersreally-

• Anonyymi

Ei neuroottisuus ole sama asia kun toiveikkuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei neuroottisuus ole sama asia kun toiveikkuus.

Neuroottiset ihmiset on usein hyvin älykkäitä, toisin kuin luulottelijat.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Neuroottiset ihmiset on usein hyvin älykkäitä, toisin kuin luulottelijat.

Ja älykkäät ihmiset taas ovat usein todella sietämättömiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja älykkäät ihmiset taas ovat usein todella sietämättömiä.

Kuten myös vähä-älyiset.. 😄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kuten myös vähä-älyiset.. 😄

Parempi olla keskinkertainen.

• Anonyymi

Epämääräisissä kodeissa kasvaneet naiset ehkä ajattelevat, että puhumaan tuleva mies yrittää iskeä, mutta hyvissä kodeissa kasvaneet suhtautuvat puhuviin miehiin luontevan ystävällisesti.

• Anonyymi

Juu- no, huonossa kodissa kasvanut ja hyvässä kodissa kasvanut hyljeksivät toisiaan.

• Anonyymi

No mutta niitä hyviä kotejahan on häviävän vähän niihin epämääräisiin verrattuna. Ehkä noin 10% on "hyvissä kodeissa" kasvaneita - myös niistä miehistä. Siksi ne 90% miehistä jotka tulevat puhumaan, yrittävätkin iskeä.

• Anonyymi

Ja sitten aina ku kävelen naisen takana jalkakäytävällä tai tiellä esim 10m päässä viiden minuutin ajan. Niin nainen heti kuvittelee kohtauksen kauhu filmistä jossa raiskaaja on valinnut hänet uhrikseen.

• Anonyymi

Ja totta kai oikeita raiskaaja miehiä on pilvin pimein mutta se ettei minua tunnisteta omaksi itseksi loukkaa sydänjuuria myöten.

• Anonyymi

Pöh- vain huonossa kodissa kasvanut surkimusnainen ehkä ajattelee niin. Normaali nainen ei ajattele sen ihmeempiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh- vain huonossa kodissa kasvanut surkimusnainen ehkä ajattelee niin. Normaali nainen ei ajattele sen ihmeempiä.

Riippuuhan tuo aika paljon ympäristöstä ja tilanteesta. Jos on pimeää, eikä tiellä ole muita, niin on vain varovaisuutta suhtautua siihen mieheen niin kuin potentiaaliseen raiskaajaan, vaikka hän ei sitä olisikaan. Mielummin turvallisesti kotiin kuin luottaa liikaa miehiin.

• Anonyymi

Turvallisesti kotiin pääsee, kun kävelee ihan luonnollisesti.

• Anonyymi

Totta. Naisen ei pidä kävellessä olla hermostuneen näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Naisen ei pidä kävellessä olla hermostuneen näköinen.

Miksi? Herättääkö hermostuneen näköinen nainen miehissä raiskausvietin vai mitä sillä on merkitystä, miten nainen kävelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Herättääkö hermostuneen näköinen nainen miehissä raiskausvietin vai mitä sillä on merkitystä, miten nainen kävelee?

Hahhah. Ihmettelin myös miten naisen käytös voi vaikuttaa jos takanatulija on jo päättänyt raiskata. Ei auta vaikka nainen tekisi kärrynpyöriä kävellessään.

• Anonyymi

Turvallisuus on tärkeintä! Naisen ei pidä mennä kävelemään sellaisiin paikkoihin, joissa on tuollaisia riskejä. On myös lisäksi sellainen riski, että joku hiippari vie naisen käsilaukun ja kukkaron.

• Anonyymi

Jos mies puhuu (tuntemattomalle) naiselle, niin se useimmiten on iskemisyritys, joten ei ole mitään neuroottista ajatella niin.

• Anonyymi

Useimmiten ei ole iskemisyritys, vaan normaalia puhumista. Tuntemattomalle naiselle saa puhua !! No, useimmat miehet eivät puhu mitään. Jos joku mies puhuu naiselle, niin nainen on todella kiitollinen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten ei ole iskemisyritys, vaan normaalia puhumista. Tuntemattomalle naiselle saa puhua !! No, useimmat miehet eivät puhu mitään. Jos joku mies puhuu naiselle, niin nainen on todella kiitollinen !

Minä en ainakaan halua tuntemattomia miehiä juttusille, ja olisin kiitollinen jos minut jätettäisiin rauhaan. Jos et tiedä onko juttusille tulo toivottua vai ei, älä tule. Simppeliä.

• Anonyymi

Olen jo aikaisemmin tällä palstalla ehdottanut, että jos nainen ei halua, että hänelle tullaan juttelemaan, niin nainen pitäköön vaaleanpunaista tötteröhattua merkiksi siitä, että ei halua jutella. Silloin kaikki tietävät olla juttelematta, ja tötteröhattuinen saa olla rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo aikaisemmin tällä palstalla ehdottanut, että jos nainen ei halua, että hänelle tullaan juttelemaan, niin nainen pitäköön vaaleanpunaista tötteröhattua merkiksi siitä, että ei halua jutella. Silloin kaikki tietävät olla juttelematta, ja tötteröhattuinen saa olla rauhassa.

En suostu pukeutumaan sinun määräämälläsi tavalla vain saadakseni olla rauhassa. On sinun velvollisuutesi selvittää, haluaako nainen jutella kanssasi vai ei. Se, miten teet sen, on sinun ongelmasi, ei minun.

• Anonyymi

No sanoohan sen järkikin, että se asia selvitetään PUHUMALLA !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suostu pukeutumaan sinun määräämälläsi tavalla vain saadakseni olla rauhassa. On sinun velvollisuutesi selvittää, haluaako nainen jutella kanssasi vai ei. Se, miten teet sen, on sinun ongelmasi, ei minun.

Pettynyt vanhapiika täällä itkee..

• Itse olin uimassa ja koska olen melko nopea uimari, joudun ohittelemaan paljon, joka on taas aika vaivalloista.

Tällä kertaa olin päättänyt uida koiraa, jolloin sain treeniä, mutta vauhti oli sopivan hidas. Eräs nainen oli sitten päättänyt, että uin sillä tavalla siksi, että halusin kytätä vadan alla heidän vartaloitaan ja naytti veden alla keskisormea.

• Anonyymi

Ihme ettet kuitannut takaisin, kun kerrankin olisi ollut oikeus.

• Koiraa? Sillä tavalla vemputtaen edessä? Etkä?

Aikuinen mies ui aina sammakkoa :D

• Sukeltelitko?

• Ei juma. Miten sinä sitä koiraa uit? Siinä ei muuten pää veden alla ole :) Ehkä se oli sitten lintukoira jos kykenit tarkkailemaan veden alla. Joka tapauksessa olet valinnut sangen epäilyttävän mallin edetä.

Puhuttteliko uimavalvoja sinua?

• Naisten kohdalla ohitus radalla on tehtävä selkää uiden.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei juma. Miten sinä sitä koiraa uit? Siinä ei muuten pää veden alla ole :) Ehkä se oli sitten lintukoira jos kykenit tarkkailemaan veden alla. Joka tapauksessa olet valinnut sangen epäilyttävän mallin edetä.

Joo, arvasin, että joku puuttuu tuohon kasvojen laittamiseen veteen koiraa uidessa.

Jos ui pitkän aikaa kannatellen päätään vedenpinnalla saa hartiansa kipeäksi.

Rintauiniti/sammakko oli sekin liian vauhdikas uimalaji tuolle radalle.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei juma. Miten sinä sitä koiraa uit? Siinä ei muuten pää veden alla ole :) Ehkä se oli sitten lintukoira jos kykenit tarkkailemaan veden alla. Joka tapauksessa olet valinnut sangen epäilyttävän mallin edetä.

Minä uin yleensä lepakkoa. Jalkaterät vain näkyy liikkumattomana veden pinnalla kun etenen.

• Yogamies kirjoitti:

Joo, arvasin, että joku puuttuu tuohon kasvojen laittamiseen veteen koiraa uidessa.

Jos ui pitkän aikaa kannatellen päätään vedenpinnalla saa hartiansa kipeäksi.

Rintauiniti/sammakko oli sekin liian vauhdikas uimalaji tuolle radalle.

Eli tiesit itsekin tekeväsi väärin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä uin yleensä lepakkoa. Jalkaterät vain näkyy liikkumattomana veden pinnalla kun etenen.

Justiisa :D

• Anonyymi

Naisten kohdalla ohitus radalla on tehtävä selkää uiden.

Naiset huutaisivat että hai on altaassa jos selkää uisin naisten ohi.

• Varmaan kyttäsitkin kun näit sen vedenalaisen keskarinkin..

En muuten ole ikinä nähnyt aikuisen ihmisen uivan koiraa..Onko sulla joku syndrooma tai kehityshäiriö?

• Wwuwuw kirjoitti:

Varmaan kyttäsitkin kun näit sen vedenalaisen keskarinkin..

En muuten ole ikinä nähnyt aikuisen ihmisen uivan koiraa..Onko sulla joku syndrooma tai kehityshäiriö?

Juurihan sanoin, että en halunnut ohitella, koska ensinnäkin oma uimisen rytmi menee sekaisin kytätessä ohituuspaikkoja ja toisaalta esimerkiksi vapaauinnin potkut roiskivat niin paljon, että se ei ole ohitettavalle kovin miellyttävää

Eli tiesit itsekin tekeväsi väärin.

Miten niin väärin?

• Yogamies kirjoitti:

Miten niin väärin?

Kasvot vedessä, koiraa vaan ei ikinä uida silleen (ellei tarkkailla pinnan alla) tai jos niskat tulee kipeiksi, tarvitset pelastusliivit tai uimapötkylän.

Eli alunperin kuviosi läksi väärin menemään.

Olisin loikannut kirkuen altaasta.

• Yogamies kirjoitti:

Juurihan sanoin, että en halunnut ohitella, koska ensinnäkin oma uimisen rytmi menee sekaisin kytätessä ohituuspaikkoja ja toisaalta esimerkiksi vapaauinnin potkut roiskivat niin paljon, että se ei ole ohitettavalle kovin miellyttävää

Etkö tiedä ettei siellä saa ohittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset huutaisivat että hai on altaassa jos selkää uisin naisten ohi.

Älä käytä uimalakkia.

• Yogamies kirjoitti:

Suosittelen delfiini-tyyliä.

• Anonyymi

Älä käytä uimalakkia.

Uimahousuja joutuu käyttää. Ilman niitä huutaisivat että sukellusvene, periskooppi näkyy.

Etkö tiedä ettei siellä saa ohittaa?

No ei ainakaan Espoon uimahalleissa ole ohittamista kielletty.

• Anonyymi

Kasvot vedessä, koiraa vaan ei ikinä uida silleen (ellei tarkkailla pinnan alla) tai jos niskat tulee kipeiksi, tarvitset pelastusliivit tai uimapötkylän.

Eli alunperin kuviosi läksi väärin menemään.

Olisin loikannut kirkuen altaasta.

Jos minä koen tarpeelliseksi laittaa kasvot veteen uidessani koiraa tai mitä tahansa uimatyyliä, niin ei se ole peruste minulle hastattelemiselle. En minäkään osoita mieltäni jos joku ui rintaa pää koko ajan vedenpinnan yläpuolella.

• Stressi on eri asia kuin neuroottisuus..:)

• Anonyymi

On olemassa paljon miehiä ja naisia jolla ei ole sukunsa ulkopuolista kohtaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Kun näitä ei oikein kohtaa, niin on aivan äimänä kun joku sellainen ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Täysin hulluja ja ajatuksia ja ideoita ovat tietystikin minun kaltaisilta ihmistä "on täysin hullu ja hengenvaarallinen", psykologin määritelmä jostain.

• Naiset eivät ole neuroottisia, vaan hysteerisiä :p

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2977
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1173
    4. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1159
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      87
      1132
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1050
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      765
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      627
    Aihe