Jännämies sen olla pitää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8c8a521e-3c37-40b2-b743-847c639dd369
Naiset kuolaavat poliisiampujien kuville
47
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, tietyn tyyppiset naiset kuolaavat.
Sinä taidat itse kuolata juuri näitä naisia, etkä edes noteeraa naisiksi niitä, joille väkivaltaiset miehet ovat vastenmielisiä. Tuon artikkelin mukaan osa naisista kertoi miesten tekojen aiheuttavan sen, ettei komeakaan mies näytä enää komealta.- Anonyymi
Eiköhän kyse ole enemmin siitä että miksi kukaan nainen kuolaa väkivaltaisten rikollisten perään?
Jutusta päätellen nämä naiset eivät ole mikään marginaaliryhmä, vaan valtava joukko ihan tavallisia naisia jotka joko a) tuntevat vetoa nimenomaan rikollisiin tai b) eivät välitä rikollisesta luonteenlaadusta, kunhan ulkonäkö vetoaa. Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän kyse ole enemmin siitä että miksi kukaan nainen kuolaa väkivaltaisten rikollisten perään?
Jutusta päätellen nämä naiset eivät ole mikään marginaaliryhmä, vaan valtava joukko ihan tavallisia naisia jotka joko a) tuntevat vetoa nimenomaan rikollisiin tai b) eivät välitä rikollisesta luonteenlaadusta, kunhan ulkonäkö vetoaa.Miksi miehet kuolaavat tällaisten naisten perään?
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Miksi miehet kuolaavat tällaisten naisten perään?
Minkäs sille voi että 90% naisista on tuollaisia, ei niitä jäljelle jääviä 10% naisia riitä kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs sille voi että 90% naisista on tuollaisia, ei niitä jäljelle jääviä 10% naisia riitä kaikille.
Mistä repäisit nuo prosentit? Perceestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutusta päätellen nämä naiset eivät ole mikään marginaaliryhmä, vaan valtava joukko ihan tavallisia naisia jotka joko a) tuntevat vetoa nimenomaan rikollisiin tai b) eivät välitä rikollisesta luonteenlaadusta, kunhan ulkonäkö vetoaa.Pitäisi kysyä myös, miksi kukaan mies on väkivaltainen rikollinen?
Päästään pipejä ovat sekä väkivaltarikolliset, että heidän kuolaajansa. Tuo hybristopihilia on yleisempää naisten-, kuin miesten keskuudessa (mutta myös miehet lähettelevät rakkauskirjeitä mm murhaajanaisille), kun taas itse väkivaltarikollisuus on yleisempää miesten-, kuin naisten keskuudessa. Pipipäisyys taitaa sitten mennä aika lailla tasan. - Anonyymi
Lähes kaikki naiset haluaa tuollaisia ampuja jännämiehiä. Ei palstan naiset haluaisi kunnollista työtä tekevää miestä vaan rikoksia tekevän miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikki naiset haluaa tuollaisia ampuja jännämiehiä. Ei palstan naiset haluaisi kunnollista työtä tekevää miestä vaan rikoksia tekevän miehen.
Sinäkin siis noteeraat naisiksi vain ne pipipäät, jotka väkivaltarikollisia kuolaavat. Muut eivät sinun silmissäsi ole edes naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei sille mitään voikaan, mutta ei näemmä sillekään, että miehet kuolaavat tuollaisten naisten perään. Voi sitä kuolan määrää...
- Anonyymi
Juu ei sille mitään voikaan, mutta ei näemmä sillekään, että miehet kuolaavat tuollaisten naisten perään. Voi sitä kuolan määrää...
Olikohan jotain 20 - 45 % naisista, kun tykkää väkivaltaäijistä psykopatologian laitoksen tutkiskelujen mukaan.
Jännää, eikö olekin?
(KVG) Anonyymi kirjoitti:
Olikohan jotain 20 - 45 % naisista, kun tykkää väkivaltaäijistä psykopatologian laitoksen tutkiskelujen mukaan.
Jännää, eikö olekin?
(KVG)Linkki tilastoon?
Jutusta käy ilmi miten suljettu fb: n suljettu ryhmä on.
Ehkä nyt unohdetaan he, jotka pelaavat tätä kuolaan, panisin yms.peliä, koska on mukava pelailla. Kuten täällä tämä naiset haluavat jännämiehiä- peli....- Anonyymi
Ei kyse ole mistään vitsi kuolauksesta. Naiset kirjoittelee niille miehille vankilaan rakkauskirjeitä.
- Anonyymi
Toisten kohdalla kyse on vitsikuolauksesta, hybristobihilistit ovat tosissaan.
- Anonyymi
Haluaisin ihan vaan tavallisen kirvesmies-timpurin, mutta sitäkään ei saa.
- Anonyymi
Olen kirvesmies mutta naiset ei halua tavallista vaan rikollisen miehen. Exänikin lähti rikollisen matkaan. Olin tylsä koska kävin töissä ja tienasin rahaa, exä halusi juoda viinaa ja lähti rikollisen kansssa seurustelemaan. Just ne tavalliset työssä käyvät naiset haluaa jännitystä elämäänsä ja siksi haluavat seurustella rikollisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kirvesmies mutta naiset ei halua tavallista vaan rikollisen miehen. Exänikin lähti rikollisen matkaan. Olin tylsä koska kävin töissä ja tienasin rahaa, exä halusi juoda viinaa ja lähti rikollisen kansssa seurustelemaan. Just ne tavalliset työssä käyvät naiset haluaa jännitystä elämäänsä ja siksi haluavat seurustella rikollisen kanssa.
No niin, pitikö se exä valita just jännäjennojen joukosta? Pitipä tietysti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallinen nainen 9 keskiarvo koulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hissukampi nainen, sitä todennäköisemmin se on jännämiesten perään. Oikeat jännäjennat on sitten vähän kiltimpien miesten perään. Niin se vaan toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hissukampi nainen, sitä todennäköisemmin se on jännämiesten perään. Oikeat jännäjennat on sitten vähän kiltimpien miesten perään. Niin se vaan toimii.
Heh heh hee...
Vai ovat jännäjennat kiltti-kunnollisten perään? Johan vitsin murjaisit 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tavallinen nainen 9 keskiarvo koulussa.
Ei todellakaan ollut ”tavallinen nainen” jos halusi ryypätä ja seurustella rikollisten kanssa!
Ei se jännäjennuus miehiltä yhtään sen enempää piilossa ole, kuon jännämiehyys naisilta. Täällä aina haukutaan naisia heidän vääristä miesvalinnoistaan. Samat haukut kuuluvat miehille heidän vääristä naisvalinnoistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ollut ”tavallinen nainen” jos halusi ryypätä ja seurustella rikollisten kanssa!
Ei se jännäjennuus miehiltä yhtään sen enempää piilossa ole, kuon jännämiehyys naisilta. Täällä aina haukutaan naisia heidän vääristä miesvalinnoistaan. Samat haukut kuuluvat miehille heidän vääristä naisvalinnoistaan.Miten niin ei? Kuinka moni "kiltti tyttö" tai "kympin tyttö" on kiltti vain siksi koska hänet on sellaiseksi kasvatettu, kun oikeasti sisällä kiehuu kapina koko sitä imagoa kohtaan?
Olis oikeasti kiva tietää mikä on prosenttiosuus kaikista naisista nämä "kuolaavat"?
Se kun on tuo suurin osa näemmä aika venyvä käsite... :)
Näistä tämän typpisistä aloituksista voisi helposti vetää sellaisen johtopäätöksen, että miehet ovat aika yksinkertaisia ja tyhmiä. Varsinkin tällä palstalogiikalla sellainen johtopäätös olisi yhtä kuin totuus.
Reaalielämässä asia on hiukan toinen.En mä näe tuossa mitään ihmeellistä, sillä olivathan he komeita maskuliinisia tuuhea partaisia atleettisia miehiä...
Tuon näköisillä miehillä riittää kyllä kysyntää vaikkapa deittipalstoilla ilman rikollista taustaakin.... Naiset ovat ulkonäkökeskeisiä, joten he antavat paljon anteeksi taustoissa, mikäli ulkonäkö viehättää.- Anonyymi
Naiset toimivat kuvauksesi mukaan ihan samoin, kuin miehetkin.
Anonyymi kirjoitti:
Naiset toimivat kuvauksesi mukaan ihan samoin, kuin miehetkin.
Ei kait kukaan, eikä mikään maailmassa ole niin pinnallinen, kaavamainen ja ennalta-arvattava olento kuin nainen...
-Deittipalstoillahan tämä paistaa aika räikeästi...- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Ei kait kukaan, eikä mikään maailmassa ole niin pinnallinen, kaavamainen ja ennalta-arvattava olento kuin nainen...
-Deittipalstoillahan tämä paistaa aika räikeästi...Mies vie voiton!
Anonyymi kirjoitti:
Mies vie voiton!
Ei pidä paikkaansa....En ole myöskään kovin vakuuttunut naisten luonteesta.
Siellä on valtavasti kylmyyttä, petollisuutta ja valheita...
-Naiselle ei ole esim. temppu eikä mikään pettää parisuhteessa, hankkiutua raskaaksi toiselle miehelle ja vieläpä jopa uskotella aviomiehelleen tämän olevan lapsen isä ja laittaa tämä maksamaan elatusmaksuja toisen miehen siittämästä lapsesta. Siis...Mä sanon.....-Mä oon järkyttyny kaikesta siitä mitä naist edustavat hyvinkin yleisellä tasolla..
-Itse etsin hyvin erilaista naista....Sellaista mitä maailma ei ole tuhonnut, menneisyys ei ole tuhonnut...Ihmistä kenessä tunnetta, lämpöä ja luottamusta.. Naista kenelle minä olen ensimmäinen.blade83 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa....En ole myöskään kovin vakuuttunut naisten luonteesta.
Siellä on valtavasti kylmyyttä, petollisuutta ja valheita...
-Naiselle ei ole esim. temppu eikä mikään pettää parisuhteessa, hankkiutua raskaaksi toiselle miehelle ja vieläpä jopa uskotella aviomiehelleen tämän olevan lapsen isä ja laittaa tämä maksamaan elatusmaksuja toisen miehen siittämästä lapsesta. Siis...Mä sanon.....-Mä oon järkyttyny kaikesta siitä mitä naist edustavat hyvinkin yleisellä tasolla..
-Itse etsin hyvin erilaista naista....Sellaista mitä maailma ei ole tuhonnut, menneisyys ei ole tuhonnut...Ihmistä kenessä tunnetta, lämpöä ja luottamusta.. Naista kenelle minä olen ensimmäinen.Onnea etsintään. Harmi kun nainen, jos sellaisen löydät, saa käytetyn tavaran. Toivotaan, että arvostaa sitä, että olet vieraillut toisten naisten siellä niin.
- Anonyymi
Onnea etsintään. Harmi kun nainen, jos sellaisen löydät, saa käytetyn tavaran. Toivotaan, että arvostaa sitä, että olet vieraillut toisten naisten siellä niin.
Tämä!
Takana suht pitkä avioliitto, mies sitten kyllästyi ajan myötä kun en ollut "riittävän temperamenttinen". Lapsille ei ollut ikinä "vielä sopiva aika". Pahoitteli kun tuntui tarvitsevan "säpinää ja meininkiä"! :/
En silti noin käytettyä miestä huolisi kuintyo B, joka erikseen vaatii naiselta neitsyyttä mutta on itse käynyt ties kuinka montaa panemassa. :O
Mulla yhä 1, joka oli myös kokematon parikymppisenä. Ei pettänyt sentään suhteen aikana, otti eron ensin.
Joten.. kolmekymppinen mutten ns kokematon. Yks riittää monenlaiseen suhteessa. Ehk vastaan tulisi vielä toinen tässä elämässä.. :)
Noh tänään viimeks ex soitti itkien pikapuhelun kun "jännäjenna" pitää valvonnan alla, lyö ym jos yrittää lähteä tai uhkailee tekevänsä keksityn rikosilmoituksen, mikäli hänet jätetään. Töissä saa käydä.
Miehet, liian moni, kärsii siitä jännityksen tarpeesta myös. Tavallinen hissukka on tylsä ajan myötä. Anonyymi kirjoitti:
Tämä!
Takana suht pitkä avioliitto, mies sitten kyllästyi ajan myötä kun en ollut "riittävän temperamenttinen". Lapsille ei ollut ikinä "vielä sopiva aika". Pahoitteli kun tuntui tarvitsevan "säpinää ja meininkiä"! :/
En silti noin käytettyä miestä huolisi kuintyo B, joka erikseen vaatii naiselta neitsyyttä mutta on itse käynyt ties kuinka montaa panemassa. :O
Mulla yhä 1, joka oli myös kokematon parikymppisenä. Ei pettänyt sentään suhteen aikana, otti eron ensin.
Joten.. kolmekymppinen mutten ns kokematon. Yks riittää monenlaiseen suhteessa. Ehk vastaan tulisi vielä toinen tässä elämässä.. :)
Noh tänään viimeks ex soitti itkien pikapuhelun kun "jännäjenna" pitää valvonnan alla, lyö ym jos yrittää lähteä tai uhkailee tekevänsä keksityn rikosilmoituksen, mikäli hänet jätetään. Töissä saa käydä.
Miehet, liian moni, kärsii siitä jännityksen tarpeesta myös. Tavallinen hissukka on tylsä ajan myötä.Sepä se. Kun ei jaksa panostaa olemassa olevaan suhteeseen, pitää katsella aidan yli ja kun se ei vaihtamalla useinkaan parane.
Tuo neitsyen etsiminen, ettei saa tauteja eikä käytettyä " tavaraa" kun itse on kuitenkin itseään uittanut muuallakin, on oikeasti aika kummallisen kaksinaismoralistinen, jos oikeasti olettaa neitsyen haluavan jonkun, joka tuo mukanaan ne edelliset naiset.
Saahan sitä tietysti vaatimuksia esittää ja vaikka kuinka kohtuuttomiakin vaatimuksia.Anonyymi kirjoitti:
Tämä!
Miehet, liian moni, kärsii siitä jännityksen tarpeesta myös. Tavallinen hissukka on tylsä ajan myötä.Hienoa...Todennäköisesti olet yhtä terve kuin minäkin, sillä neitseelliset partnerit eivät kanna viruksia ellei sitten ole hankkinut niitä muuta kautta itselleen...
Terveytesi puolesta siis kävisitkin minulle, mutta olet eronnut.....!
Mun profiilissakin lukee etten ole kiinostunut eronneista naisista, eikä lapset kuulu myöskään tulevaisuuden suunitelmiini, joten ei meistä voisi tulla mitään vaikka haluaisitkin...
Ps. En minä hae neitsyttä neitsyyden vuoksi, vaan terveydellisistä syistä johtuen....- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Hienoa...Todennäköisesti olet yhtä terve kuin minäkin, sillä neitseelliset partnerit eivät kanna viruksia ellei sitten ole hankkinut niitä muuta kautta itselleen...
Terveytesi puolesta siis kävisitkin minulle, mutta olet eronnut.....!
Mun profiilissakin lukee etten ole kiinostunut eronneista naisista, eikä lapset kuulu myöskään tulevaisuuden suunitelmiini, joten ei meistä voisi tulla mitään vaikka haluaisitkin...
Ps. En minä hae neitsyttä neitsyyden vuoksi, vaan terveydellisistä syistä johtuen...."Ps. En minä hae neitsyttä neitsyyden vuoksi, vaan terveydellisistä syistä johtuen...."
Niin joo, sinähän olet tunnetusti hysteerinen terveyden suhteen. Em. vuoksi voisit kumppanina olla aika rasittava. Anonyymi kirjoitti:
"Ps. En minä hae neitsyttä neitsyyden vuoksi, vaan terveydellisistä syistä johtuen...."
Niin joo, sinähän olet tunnetusti hysteerinen terveyden suhteen. Em. vuoksi voisit kumppanina olla aika rasittava.Se on vain sinun oma virheellinen mielikuvasi minusta....
Terveydelliset asiat eivät näy minun elämässäni kuin lähinnä terveellisinä elämäntapoina, sekä tietyt kriteerit täyttävän seksipartnerin/elämänkumppanin valinnan kautta...Mikäli nuo kriteerini täyttyy, niin ei siitä asiasta tarvitse enää koskaan puhua sanallakaan.
- Anonyymi
Mikä noissa jännämiehissä kiihottaa ätmejä? Ylivoimaisesti suurin osa jännämies aloituksista on ätmien tekemiä.
- Anonyymi
Kerrotaan vaan totuuksia keitä naiset panee ja ätmit ovat ilman rakkautta koko elämänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotaan vaan totuuksia keitä naiset panee ja ätmit ovat ilman rakkautta koko elämänsä.
Ätmit kun haluaisivat saada ”rakkautta” juuri niiltä väkivaltarikollisia kuolaavilta naisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne naiset itsekin sen tietävät ketä panevat?
- Anonyymi
Mikä noissa jännämiehissä kiihottaa naisia? Kuinka monta jännämiesten ylistyslaulua ovat naislaulajat tehneet ja esittäneet? Entä kilttien miesten?
- Anonyymi
Sitten meillä päästetään samoja naisia päättäjiksi politiikassa ja talouselämässä.
- Anonyymi
Päästetäänkö?
Kerropas nyt meille sitten muutaman sellaisen naispoliitikon nimi, joka on kirjoitellut rakkauskirjeitä väkivaltarikollisille.
Muutamia väkivaltaan syyllistyneitä miehiä poliitikkojen joukossa kyllä tiettävästi on.
- Anonyymi
Naiset = saastaa
Saahan mies olla komea, kunhan on myös mukava ja kykenee elämään tuolleen sekoilematta.
Sekoilussa ja sekopäisuydessä ei ole mitään hienoa.- Anonyymi
No ei ne poliisit itsekään kaikki mitään puhtoisia pulmusia ole. Lyövät ihan yhtä lailla naisia. Turussakin joku pollari lyönny taksijonossa naista ja on perheväkivaltaa ja muuta.
- Anonyymi
Kauhean jännää on
- Anonyymi
Minä kuolasin eilen sille syytetyn pöydän vieressä seisseelle unelmavartaloiselle naispoliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631251Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87692- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37579Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot120534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523