...Pönttöä. Oli tatuointia vaikka teille jakaa, kädet ja kaula täynnä (en halua arvatakaan missä kaikkialla).
Hymyili ystävällisesti hihattomassa paidassaan hauiksiaan pullistellen ja kertoili imeliä juttuja. Selviä peliliikkeitä.
Mutta palstan opit mielessä, tein nerokkaan harhautuksen ja sain karistettua jännän.
Kiitos kaikille tunnusmerkeistä.
Eli ei ne teesit pidä paikkaansa. Naiset ei jännämiehiin haksahda.
Jännä jäi niille jalansijoille yksin ihmettelemään, mitä hel.ettiä tapahtui.
Naisen elämään jännyys tulee siitä, että saa vanuttaa kilttiä miestä.
Jännämies lähestyi
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit tuijottaa jännän alapäätä?
Enkä! Luuletko, että uskaltaisin tomppeli. Tällaiset vanhat piiat kuten minä eivät lankea siihen. Suoritin riskiarviota niin paljon parjatuista kaulatatuoinneista. Ilman palstaa olisin mennyt lankaan.
- Anonyymi
Hienoa että pelastuit :) Moni nainen ei kuitenkaan ymmärrä pelastautua, jo ne imelät jutut kertoo että moni sua ennen on alngennut ja lankeaa varmaan jatkossakin :(
-harmis-Ei tässä turhaa olla palstaa luettu. Saatte onnitella itseänne hih, pari vuotta valtakunnan parhaassa opissa :)
- Anonyymi
Nyt en kyllä usko, vaan nainen jättää aina jotakin kertomatta. En minäkään mikään eilisen teeren poika ole.
- Anonyymi
Sinkkuna mikrosuhteet kuten parisuhteessa mikropettämiset voi kuitenkin jättää kertomatta.
- Anonyymi
Ethän sä "haksahda" keneenkään muuhunkaan miehen. Se mikä on pois jännämieheltä ei siis tässäkään tapauksessa sada ätmin laariin.
- Anonyymi
Jaa, pönttöuuni kirjoitteli heti herättyään märästä unestaan!
Halloo, varmasti mies haluaa sinut, aivan varmasti olet yksi paras vaihtoehto koko maailmassa! Itse antaisin pelkkää vyötä ja iskuja perseelle ensimmäisellä tapaamisella koska sinulla ei ole tapoja tai sääntöjä kunnioittaa miehiä. Tatuoinnit eivät tarkoita huonoa miestä, jännää miestä...tutustu älä ole ennakkoluuloinen kuin ne vitun persut!!! Pesä pesäs ja nauti!
AsianVierestäNo hoh hoh. Ei taas mitään rehtori-touhuja. Ihmekös se niitä unia lappaa. Ole jo vaiti luuloinesi. Liian suurisuinen mies.
Tatuointi tarkoittaa juuri sitä, että nostetaan laukalle.- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
No hoh hoh. Ei taas mitään rehtori-touhuja. Ihmekös se niitä unia lappaa. Ole jo vaiti luuloinesi. Liian suurisuinen mies.
Tatuointi tarkoittaa juuri sitä, että nostetaan laukalle.Koe, älä huuda ennen kokemuksia. Nautit vielä!
AsianVierestä
- Anonyymi
Jos et ois nössö, kun sä oot nössö...lailailai...
https://www.youtube.com/watch?v=QeHr_Dw7Is4
AsianVierestä - Anonyymi
Naiset naiset!
Todennäköisesti mies tarjosi vain ystävyyttään. - Anonyymi
Juu, mutta on meidän Pönttöuuni aivan ihana.
Anteeksi pönttö jos välillä vähän kiusaan ja aiheutan ihmetystä. Eikö niin kultapieni?
AsianVierestä - Anonyymi
Menetit elämäsi kyydit. Keltään ei saa niin hyvää seksiä kun tuon näköisiltä miehiltä. Olisit saanut kerrankin tietää miltä tuntuu olla NAINEN.
- Anonyymi
Ei siihen tuntemukseen miestä tarvita 😊
Törmäsit Harmikseen?
Mulla on vaan 1 tatuointi, sillä ei kai jännämieheksi pääse
Mullakin on kaksi, mutta en oo jännämieheksi muuttunut. Ees jännänaiseksi.
Kait se riippuu kato mimmonen kuva...aihe.😆
Millään Pönttis sydän eikä kukkia ja perhonen tatuoinneilla ei yllä jänniin. 😩- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mullakin on kaksi, mutta en oo jännämieheksi muuttunut. Ees jännänaiseksi.
Kait se riippuu kato mimmonen kuva...aihe.😆
Millään Pönttis sydän eikä kukkia ja perhonen tatuoinneilla ei yllä jänniin. 😩Mutta joskus kerroit käyneesi miehen vai oliko se naisen kimppuun? Sehän tekee susta jännänaisen.
Wwuwuw kirjoitti:
Sulla tatuointi? 😯
Ei nyt yhtään sovi mielikuvaan susta..
Mimmonen se on? Näytä.Olihan se täällä nähtävillä
pujotteIija kirjoitti:
Olihan se täällä nähtävillä
Niin se sun tussitatska..I ❤ Pönttis! Eikö se noin ollut?
Arvasin..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin se sun tussitatska..I ❤ Pönttis! Eikö se noin ollut?
Arvasin..Se tussijuttu oli varmastikin vaan malllipohja, pujis hakkautti neulalla sitten siihen oikean.
-harmis- Anonyymi kirjoitti:
Mutta joskus kerroit käyneesi miehen vai oliko se naisen kimppuun? Sehän tekee susta jännänaisen.
Olen käynyt juu 19-vuotiaana miehen että naisen kimppuun. Molempien ja ihan samalla juopporeissulla.
Ei se tee minusta jännänaista, kun se ei ole elämäntapa. Mä olen kilteimmästä päästä ihminen mitä tulee kohtelussa muita ihmisiä kohtaan. Pyrin olemaan aina reilu ja oikeudenmukainen kaikkien suhteen. Ilman naamarajaa.
Mustasukkaisuus oli tuolloin ikävä ominaisuus minussa ja sen myötä toimin noin ikävästi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tussijuttu oli varmastikin vaan malllipohja, pujis hakkautti neulalla sitten siihen oikean.
-harmis-Siitähän löytyy video kun pujis hakkas ompelukoneella mallin mukaan tatskan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän löytyy video kun pujis hakkas ompelukoneella mallin mukaan tatskan.
Ei oo enää juutubessa, homman verisyyden vuoksi taisivat poistaa. Liveleakista ehkä vielä löytyy.
-harmis-
- Anonyymi
No huh taas, nämä ankeat aamut ovat muuttuneet lähes tavaksi.
Baarissa oli eilen monta tatuoitua miestä ja naista. Olivatko he jännämiehiä ja naisia, varmasti omalla tavallaan.
Ei pitäisi lähteä baariin halukkaana ja samalla esteisenä. Oli monta tarjokasta mutta en voinut tutustua heihin tarkemmin ja syvällisemmin. Nainen tuntuu hyvältä lämpimässä halauksessa, pikkuveli heräsi ja ilmoitti hyväksyvänsä halaamisen kohteen. Mutta kun ei voi, on henkinen lukko...
AsianVierestä- Anonyymi
..mutta miten näin jälkeenkin päin naisen halaus tuntuu, monen tunnin jälkeenkin muistaa. Olihan se pitkä halaus jonka aikana sormet vierivät pitkin selkää, lanteita, niskaa ja hartioita vaatien lähemmäs. Naisen kädet ja sormet ovat luojan lahja, niillä tehdään paljon hyvää. Miten kiinteä voikaan olla selkä, lantio ja takamus ja palava halu. Onneksi eilen ei ollut metsäpalovaroitusaikaa, kipinöi sen verran ilmassa. Halukkaan naisen vaativa ja odottava kosketus...tulee vieläkin kylmiä väreitä!
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..mutta miten näin jälkeenkin päin naisen halaus tuntuu, monen tunnin jälkeenkin muistaa. Olihan se pitkä halaus jonka aikana sormet vierivät pitkin selkää, lanteita, niskaa ja hartioita vaatien lähemmäs. Naisen kädet ja sormet ovat luojan lahja, niillä tehdään paljon hyvää. Miten kiinteä voikaan olla selkä, lantio ja takamus ja palava halu. Onneksi eilen ei ollut metsäpalovaroitusaikaa, kipinöi sen verran ilmassa. Halukkaan naisen vaativa ja odottava kosketus...tulee vieläkin kylmiä väreitä!
AsianVierestäAika limaisia noi sun jutut. Mahtaakohan tehdä palstan naisiin vaikutusta?
-harmis- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika limaisia noi sun jutut. Mahtaakohan tehdä palstan naisiin vaikutusta?
-harmis-Voihan kuivia juttuja vaikka kielen kärjellä kostuttaa, postimerkit yms.
AsianVierestä
Itse en ymmärrä tatuointien ihannointia.....Töhriä nähkansa jollai sotkulla. Yöks..
- Anonyymi
En tiedä, nyt aamulla olisin kyllä halunnut lennättää niitä siipiä jotka olivat naisen alaselässä pakaroiden päällä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, nyt aamulla olisin kyllä halunnut lennättää niitä siipiä jotka olivat naisen alaselässä pakaroiden päällä.
AsianVierestäOlen nähnyt tuollaisen kuvan jollain jossain deittipalstalla.. Liekko sama kiertopalkinto.
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Olen nähnyt tuollaisen kuvan jollain jossain deittipalstalla.. Liekko sama kiertopalkinto.
Nyt aamulla on ollut sellainen olo että olisi sama vaikka poliisi tulisi pidättämään jos se olisi saman näköinen mitä videolla. Laittaisi käsiraudat ja riisuisi uniformun jonka alta paljastuisi kaunis tattoo.
Kiinteä vartalo joka haluaisi lisää pistoja paksummalla neulalla.
https://www.youtube.com/watch?v=AWpsOqh8q0M
Nyt aamulla on ollut sellainen olo että olisi sama vaikka poliisi tulisi pidättämään jos se olisi saman näköinen mitä videolla. Laittaisi käsiraudat ja riisuisi uniformun jonka alta paljastuisi kaunis tattoo.
Kiinteä vartalo joka haluaisi lisää pistoja paksummalla neulalla.
https://www.youtube.com/watch?v=AWpsOqh8q0M
AsianVierestäMä oon nyt jotenkin niin masentunu, et en välitä kuulla mitään limaisia fantasioitas...
Sä varmaan tykkäät sitten tällaisesta ihan hirneesti?😆
https://youtu.be/6FEDrU85FLE
Biisi on ihan jees, joskin kiertää kehää...mitäs pidit videon sisällöstä?Abrakadabra kirjoitti:
Sä varmaan tykkäät sitten tällaisesta ihan hirneesti?😆
https://youtu.be/6FEDrU85FLE
Biisi on ihan jees, joskin kiertää kehää...mitäs pidit videon sisällöstä?Tuollasta paskaa toi musa, et saa mun kortisolitasot nousemaan ja videolla näin tuollaisia hinttareita kenen seurassa en kestäisi hetkeäkään ilman, et tuntisin voimakasta halua lyödä heitä...
blade83 kirjoitti:
Tuollasta paskaa toi musa, et saa mun kortisolitasot nousemaan ja videolla näin tuollaisia hinttareita kenen seurassa en kestäisi hetkeäkään ilman, et tuntisin voimakasta halua lyödä heitä...
Heh, reakoit odotetulla tavalla.😃
Vai vastasitko mun mieliksi sitä mitä odotin sun vastaavan?Abrakadabra kirjoitti:
Heh, reakoit odotetulla tavalla.😃
Vai vastasitko mun mieliksi sitä mitä odotin sun vastaavan?Vastaan aina mitä ajattelenkin....Eihän tällä tavalla juuri naisia saa kun ei jaksa feikkaa..
blade83 kirjoitti:
Vastaan aina mitä ajattelenkin....Eihän tällä tavalla juuri naisia saa kun ei jaksa feikkaa..
No ei se välttämättä huonokaan asia ole, kunhan muistaa käytöstavat. Ettei ihan kaikkea sylje suusta ulos vaikka mieliskin, silloin kun ei ole välttämätöntä tuoda mielipidettään julki.
Muutenhan rehellisyys on minusta ihailtava piirre ja ominaisuus, vaikka se tarkottais eri mieltä olemista. Mielipiteitä saa olla ja kullakin omansa.
- Anonyymi
Itseasiassa voisi laittaa muovipintaisen suojalakanan sänkyyn ja kaataa 500 ml öljyä naisen kehon päälle ja levittää se omalla keholla tasaiseksi kerrokseksi naisen iholle.
Laittaisi vaikka tämän kappaleen soimaan.
https://www.youtube.com/watch?v=7_weSk0BonM
AsianVierestä- Anonyymi
Eikä haittaisi vaikka olisi koru klitoriksessa, ne ovat nättejä. Voisin vaikka antaa korulle pusun...pusi pusi.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä haittaisi vaikka olisi koru klitoriksessa, ne ovat nättejä. Voisin vaikka antaa korulle pusun...pusi pusi.
AsianVierestä...tai pitkään kestävän märän kielisuudelman.
Nam.
...tai pitkään kestävän märän kielisuudelman.
Nam.
AsianVierestäMitä helv...
Jännää musiikkia....kun uupuu tykkänään, jotain akkoja vaan joka linkissä äänessä...melkeen.😏
https://youtu.be/AltMeuPkWRs
Nonii korjattu!- Anonyymi
Olen kyllä iloinen että naisia joita olen opettanut välttämään jännämiehiä on yksi edes ottanut opiksi ja pelastanut itsensä hirveältä kärsimykseltä.
T: kaisanoasaa - Anonyymi
Eli jotain oppia palstaltakin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741420Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv46612Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564