Olen huomannut että kun on kirjotellut täälä, niin ihmiset vain haukkuu rumaksi ja yksinkertaseksi. Muka et saa naista ja sitä ja tätä. Mikä ihmisiä vaivaa?
Täälä vain haukutaan miehiä rumaksi, tyhmäksi jne.
30
<50
Vastaukset
Olet katsellut sitten valikoivasti. Osa haukkuu, osa ei . Haukkuminenon kurjaa..
Itse haukkuvat.
Ja sitten haukkuvat myös ne naiset, joihin olisi pieninkin mahdollisuus..Jotain ätmilogiikkaa.- Anonyymi
Kiitos kun todistit aloittajan toteamuksen oikeaksi.
- Anonyymi
Juu, jaa, joo, juuu, jaaha, juuuuuu....
Kun mainitsee, että on ruma ätmi, eikä kelpaa naisille, niin sekö on naisen haukkumista.
Kyllä se on totuudenmukainen toteamus mahdollisuuksista saada nainen, eikä naisen haukkumista.
t. Ruma ätmi
- Anonyymi
Eivätkös kaikki miehet ole rumia?
Minä ainakin olen, suorastaan näky jos nyt peiliin edes uskaltaa vilkaista. Naisilla on joku trauma kaunottaresta ja hirviöstä, ei tuo naisonni muuten oikein selity. Mutta vaikka miten pussailevat niin ei minusta kyllä mitään rinssiä ole tullut eikä tule.
AsianVierestäVoi pahus, jos et ole muuttunut rinssiksi suutelun myötä. Ei kuitenkaan taida haitata, että naiset yrittävät kuitenkin suutelua :)
- Anonyymi
Minä myös en niin komea ole enää. Ei minkäänlaista saumaa edes lihavaan rumaan naiseen.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Voi pahus, jos et ole muuttunut rinssiksi suutelun myötä. Ei kuitenkaan taida haitata, että naiset yrittävät kuitenkin suutelua :)
On se miellyttävää että on sääliä tuntevia naisia:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
On se miellyttävää että on sääliä tuntevia naisia:)
AsianVierestäEikö olekin.
Nostan hattua niille naisille, jotka sinua suutelevat ja suutelevat, eivätkä luovuta. Ehkä sinä tarvitset tavallista enemmän suutelua, että muuttuisit prinssiksi. :)- Anonyymi
Eikö olekin.
Nostan hattua niille naisille, jotka sinua suutelevat ja suutelevat, eivätkä luovuta. Ehkä sinä tarvitset tavallista enemmän suutelua, että muuttuisit prinssiksi. :)Saavat mieluusti pusia koko kehoa jos vaikka jossain kohtaa olisi se prinssin tekevä kehonosa. Joo, eikä se ole se prinssinakki, sen kanssa pelaaminen ei tuonut vielä valkeaa ratsua ja valtakuntaa..tai onkohan siihen vielä pussattu...hmm...sitähän pitää ehdottaa:) Pussaatko niin voit saada puolet valtakuntaa, ei ihan varma homma millainen valtakunta sieltä olisi tulossa...mutta jos kokeiltaisi kuitenkin...heh heh.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Saavat mieluusti pusia koko kehoa jos vaikka jossain kohtaa olisi se prinssin tekevä kehonosa. Joo, eikä se ole se prinssinakki, sen kanssa pelaaminen ei tuonut vielä valkeaa ratsua ja valtakuntaa..tai onkohan siihen vielä pussattu...hmm...sitähän pitää ehdottaa:) Pussaatko niin voit saada puolet valtakuntaa, ei ihan varma homma millainen valtakunta sieltä olisi tulossa...mutta jos kokeiltaisi kuitenkin...heh heh.
AsianVierestäHölömö.... :)
Kyllä viisas nainen tajuaa sen, että suutelua voipi laajentaa ympäristöön, jos ne huulet eivät tuota tulosta.
Minä olen yllytyshullu .....
Ketkä haukkuu ketkä ei. Kyllä ne haukkumiset usein on jonkun anomuumin käsialaa ja luulen olevan vielä provoja.
- Anonyymi
Onhan täällä välillä niitä hyvännäköisten miesten ketjuja, itsekin olet sellaiseen osallistunut. Ei ollut suomalaisen miehen näköisiä miehiä siinä ketjussa, ei.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä välillä niitä hyvännäköisten miesten ketjuja, itsekin olet sellaiseen osallistunut. Ei ollut suomalaisen miehen näköisiä miehiä siinä ketjussa, ei.
No mitäs ne ketjut nyt sitten todistaa?
Olen linkitellyt myös kuvia mitkä on voineet mennä sulta ohikin. Olen kyllä myös maininnut suomalaisten miesten nimiäkin pitkiä liutoja ja kyllä he suomalaiselle näyttävät.Abrakadabra kirjoitti:
No mitäs ne ketjut nyt sitten todistaa?
Olen linkitellyt myös kuvia mitkä on voineet mennä sulta ohikin. Olen kyllä myös maininnut suomalaisten miesten nimiäkin pitkiä liutoja ja kyllä he suomalaiselle näyttävät.Olen myös kertonut tykkääväni esim. Marko Saareston ulkonäöstä. Julkkiksia kun on helpompi nimetä, kuin jotain tuttavia nimiä paljastamatta.
- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Olen myös kertonut tykkääväni esim. Marko Saareston ulkonäöstä. Julkkiksia kun on helpompi nimetä, kuin jotain tuttavia nimiä paljastamatta.
Julkkikset ovat myös useimmiten paremman näköisiä kuin keskiverto suomalaismies. Ei sitä muuten julkkikseksi pääsisikään.
Anonyymi kirjoitti:
Julkkikset ovat myös useimmiten paremman näköisiä kuin keskiverto suomalaismies. Ei sitä muuten julkkikseksi pääsisikään.
No jaa...empä nyt tiiä.
Hau hau! Koirat haukkuu ja juna kulkee! 🤪
...karavaani...
Tarkkana termeissä :DToptop.... Tapion Jussi ja Jennikin lauloi junasta.... päivitetty versio, mutta lienee siinä Vr;ää kohtaan pientä sarkasmiakin! 😃
Disse kirjoitti:
Toptop.... Tapion Jussi ja Jennikin lauloi junasta.... päivitetty versio, mutta lienee siinä Vr;ää kohtaan pientä sarkasmiakin! 😃
Epistä...kaikki hyvä ja vanha halutaan muuttaa..minne voin valittaa?
Asiasta kukkaruukkuun, ei sulla sattus oleen hyvää neuvoa palovammakipuun...ärsyttää, kun ei tullut haettua apteekista rasvalappua. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis....Kaskenpolttaja kirjoitti:
Epistä...kaikki hyvä ja vanha halutaan muuttaa..minne voin valittaa?
Asiasta kukkaruukkuun, ei sulla sattus oleen hyvää neuvoa palovammakipuun...ärsyttää, kun ei tullut haettua apteekista rasvalappua. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis....Ei nyt äkkiä tule mieleen? 🤔
Oisko joku bebathen hyvä? Jos se on jo ollut viileän veden alla pitkään, ettei tasva jatka vaan palamisprosessia? Sit puuvillasukka siihen päälle, ettei unissaan nujua rikki? 🤔Disse kirjoitti:
Ei nyt äkkiä tule mieleen? 🤔
Oisko joku bebathen hyvä? Jos se on jo ollut viileän veden alla pitkään, ettei tasva jatka vaan palamisprosessia? Sit puuvillasukka siihen päälle, ettei unissaan nujua rikki? 🤔Joskus sipaisin itse ohuelti auringonpolttamiin kylmävoidetta, mutta en tiedä mitä sun pipis siitä tykkää? 🙄
Disse kirjoitti:
Joskus sipaisin itse ohuelti auringonpolttamiin kylmävoidetta, mutta en tiedä mitä sun pipis siitä tykkää? 🙄
On kyllä sen verran kipeä nyt, ettei kylmägeeli houkuta.
Pitelin siinä kylmäkallea ja onneksi alue jäi aika pieneksi. Nyt vaan on äitynyt ja kiukuttelee aika tavalla.
No huomenna pitää mennä apteekin ohi joka tapauksessa, pitää hakea rasvalappu siihen, ettei vaatteet hankaa, kun ei voi ihan alasti kylille lähteä :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
On kyllä sen verran kipeä nyt, ettei kylmägeeli houkuta.
Pitelin siinä kylmäkallea ja onneksi alue jäi aika pieneksi. Nyt vaan on äitynyt ja kiukuttelee aika tavalla.
No huomenna pitää mennä apteekin ohi joka tapauksessa, pitää hakea rasvalappu siihen, ettei vaatteet hankaa, kun ei voi ihan alasti kylille lähteä :)No entäs joku perusvoide ja joku sideharso? Vaikka pikkuisen aikaa pidät tuunia pakkasessa? Selviit yön yli. 😃👌
Disse kirjoitti:
No entäs joku perusvoide ja joku sideharso? Vaikka pikkuisen aikaa pidät tuunia pakkasessa? Selviit yön yli. 😃👌
Laitoin siihen eilen huulirasvaa ja luulen, että se oli virhe. Pitää mennä tonkimaan lääkekaappia, joku lappu ainakin yöksi . Enköhän minä hengissä selviä :)
- Anonyymi
UOUJOU9drtypoirypijrtpofdtptpoftjofjö
- Anonyymi
Eikö se niin ole että miehen kuuluukin olla ruma ja naisten tulisi olla kauniita mutta ei kaikki naiset ole kauniita.
KilttiMies89- Anonyymi
Ruma mieski voi saada ihan hyvin naista. Minä en saa ollenkaa tinderistä osumia, vaikka jatkuvasti annan sydämiä naisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631257- 1071203
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146906Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64873- 75858
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109722- 58721
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto103682- 43616
- 78601