Ihmissyönti eläinproteiinin tilalle!

Anonyymi

ruotsalainen neropatti ottaa esiin jopa ihmissyönnin taisteluun ilmastonmuutosta vastaan.
Tähän mennessä tuo on ollut ankarasti kiellettyä ja rikollista. Vihreät saa tehdä sitäkin.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/mitä-ihmettä-ruotsalaisprofessori-esitti-ihmislihan-syönnin-keinoksi-taistella-ilmastonmuutosta-vastaan-suurin-osa-ihmisistä-pitää-ajatusta-inhottavana/ar-AAGPlCz?ocid=spartandhp

16

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottakaa ylös tämä ennekuin häipyy.

    • Anonyymi

      Hmmm..pariloitua denialistia..pitää kokeilla

    • Hiilidioksidia hengittämällä alarmistit ovat tähänkin asti eläneet. Eikä alarmistien suorittama ihmisten syönti ole ole mitää kannibalismia. Syöhän madotkin ja bakteerit ihmisiä eikä sekään ole kannibalismia.

      • Anonyymi

        Mutta liha pitää olla tuoretta ja raakaa , koska kypsennys saattaa aiheuttaa hiilijalanjäljen. Mitä vähemmän lapsia ja enemmän kannibaaleja sitä vähemmän hiilijalanjälkeä. Miltäs kuullostaa?


      • Mikäs pakko on nuotioon tai takkaan astua ja sitten ruveta tekemään jonnekin olohuoneen mattoon hiilijalanjälkiä. Naisväki saattaa suuttua.


    • Anonyymi

      Johan se aatukin pariloi ihmisiä oikein urakalla. Ei kerrota huomasiko ottaa proteinit talteen syötäväksi.

      • Anonyymi

        Keskitysleirivangit olivat niin laihoja ,että niistä ei olisi voinut keittää edes soppaa alarmisteille. Heidän polttamisensakin lisäsi hiilijalanjälkeä. Saatika sitten ,että valtakunnan pahimmat voimat oltiin valjastettu uhrien etsimiseen ja heidän kuljettamiseensa leireihin. Hulluja nuo saksalaiset ja nyttemmin myös ruotsalaiset.


    • Anonyymi

      Ilmastohysteerikot ovat valmiita mihin vain...
      Eivät pidä muita edes ihmisinä...

      • Anonyymi

        Ilmastohysteraan höyrähtäneiltä on kyllä tuon tason kommentteja tullut eduskuntaa myöten. Ne jotka ei usko houreisiin, on muka tyhmiä ja tietämättömiä jääräpäitä suorastaan idiooteja.

        Yksi vasemistolainmen heitti sellaisen kommentin telkkarissa. Ei ne edes tiedä, minkä tason ihmisiä parjaavat. Niissä on paljon korkeasti oppineita.


      • Anonyymi

        Kun ne paljon kohutut pandemiat tulee niin ei enää kannata alkaa kannibaaliksi, tai ehkä kuitenkin kun kalmoja tulee paljon.


    • Anonyymi

      Erittäin hyviä ulostuloja, kaivavat tehokkaasti kuoppaa koko ilmastohumpalle. Kuka sitä enää voi ottaa vakavasti ja pitää tervejärkisenä?

    • Anonyymi

      Pelaavat liikaa videopelejä. Katoaa todellisuuden taju.

    • Js joku Taalaksen juttuihin hurahtanut syö ihmisiä, niin kyseessä ei ole kannibalismi.

      • Anonyymi

        Ei ne hurahtaneet Taalasta seuraaa. Ne seuraa toisiaan. Piiri pieni pyörii ja lapset siinä hyörii sormet sanoo so so so kengänkannat kop kop kop. Hurahtaneiden tietotaso ja ymmärrys on lapsen tasolla.

        Ei ole sen vertaa ymmärrystä, että tietäisi, mikä ero on luvuilla 55 Gt ja 36 600 Gt ja 10 000 Gt ja 825 Gt. Suurin luku on koko maailman CO2 päästöt. Pienin on Suopmen päästöt.

        Jos se nyt olisi mahdollista, että mannerjäätiköt sulaa, Suomen osuus ongelmassa olisi 1/666. Asiaan suhtaudutaan Suomessa niinkuin tuo raamatun pedon luku olisi Suomen luku. Mekö sitä muka ollaan kaikkeen pahaan maailmassa syyllisiä.

        Hurahtaneet ei uakalla tunnustaa, että CO2 tason nousulle ei mahda yhtään mitään. Taalaksen ennuste merenpinnan nousulle, jos mitään ei tehdä, oli 70 cm. Se aiheuttaisi pikkusen ongelmia vain Helsingin seudulla, koska siellä maa nousee vähiten. Ei hurahtaneet siis Taalasta seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne hurahtaneet Taalasta seuraaa. Ne seuraa toisiaan. Piiri pieni pyörii ja lapset siinä hyörii sormet sanoo so so so kengänkannat kop kop kop. Hurahtaneiden tietotaso ja ymmärrys on lapsen tasolla.

        Ei ole sen vertaa ymmärrystä, että tietäisi, mikä ero on luvuilla 55 Gt ja 36 600 Gt ja 10 000 Gt ja 825 Gt. Suurin luku on koko maailman CO2 päästöt. Pienin on Suopmen päästöt.

        Jos se nyt olisi mahdollista, että mannerjäätiköt sulaa, Suomen osuus ongelmassa olisi 1/666. Asiaan suhtaudutaan Suomessa niinkuin tuo raamatun pedon luku olisi Suomen luku. Mekö sitä muka ollaan kaikkeen pahaan maailmassa syyllisiä.

        Hurahtaneet ei uakalla tunnustaa, että CO2 tason nousulle ei mahda yhtään mitään. Taalaksen ennuste merenpinnan nousulle, jos mitään ei tehdä, oli 70 cm. Se aiheuttaisi pikkusen ongelmia vain Helsingin seudulla, koska siellä maa nousee vähiten. Ei hurahtaneet siis Taalasta seuraa.

        Jos ei tehdä mitään väestönkasvulle esim. afrikassa niin luonto hoitaa asian pandemialla.
        En ymmärrä miksi suomalaisten pitäisi pidättäytyä metsien hakkuilta kun mätänevät metsät lisäävät hiilidioksidia ilmaan.

        Luonnonmetsät ovat hiilidioksidin kannalta neutraaleja ja sama asia on sademetsien kanssa.

        Miten on tällä hetkellä. Onko jo keksitty jotakin merkittävää korvaamaan fosiilisia polttoaineita muita kun biopolttoaineita? unohtakaa tuulienergia marginaalisena energiamuotona.Aurinkoenergia etelässä ja kuljetus kaasuna?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe