Oon 30 v. nainen ja minulla on ollut useampi parisuhde. Mielestäni kaikki miehet ovat järjestäin olleet outoja. Yhden miehen kanssa teimme ensitreffit kaupunkiin yhdelle molemmille tutuille parkkipaikalle. Istuimme alkuun autossa hetken ja juttelimme niitä näitä ja hän veti sitten housunsa puolitankoon ja näytti sukukalleutensa. Hänellä oli hansikaslokerossa vanhanajan kankaisia nenäliinoja, joilla on pyyhki sitten kostunutta sukukalleuttaan. Mies oli vaikuttanut tosi kiltiltä ja rauhalliselta ihmiseltä. Olin hämilläni, mutta en antanut suhteen kaatua vielä tuohon. Sitä kesti muutaman vuoden. Sienimetsässä hän pyysi minua tekemään hänelle temput. Samoin monesti sängyllä maatessamme kysyi voisinko tehdä hänelle.
Yksi mies veteli kokoajan housujansa alas ja paljasti seisokissa olevaa penistänsä. Esinahka hänellä oli niin kireä, että se repesi ja veri lensi ja valitti kirvelyä. Seuraavana aamuna hän ei saanutkaan erektiota ja oli vaarana, että tulee espanjalainen kaulus. Lisäksi hän haaveili laittavansa minulle suukapulan ja sitovansa minut ja tuntui olevan jotenkin kovaotteinen.
Yhdellä miehellä oli toinen kives silikonia ja hän kertoi minulle avoimesti mm. antaneensa suuseksiä entiselle tyttöystävälleen, kun tällä oli kuukautiset. Tällä miehellä oli myös pahat peräpukamat ja välillä, kun menin sinne, olivat lakanat veressä.
Yksi mies lähetteli minulle kuvia peniksestänsä ja myös videokuvaa jossa hän laukeaa (oli kuvannut puhelimella) ja myös videota, jossa hän pyllistelee ja levittelee anustansa. Kyllä, tämä oli aivan kauheaa ja olin järkyttynyt erityisesti tuosta anuksen levittelystä. En tiedä miksi, mutta se näytti jopa jotenkin revityltä.
Yksi mies repi vaatteitani ja haukkui minua huoraksi, pattiperseeksi, jne. ja läiski minua. Hän haaveili nuorista 15 v. thai-tytöistä vaikka oli itse 25.
Eikö missään ole enää seksuaalisesti normaalisti käyttäytyvää miestä? Olen niin väsynyt ja pettynyt etten tiedä kannattaako enää koskaan seurustella kenenkään miehen kanssa. Minä haluaisin normaalin miehen, jolla ei ole heti kiire sänkyyn vaan ajan kanssa, rauhaksiin. Kaiken lisäksi, minulle on tullut kroonista kipua alapäähän ja lihakset ovat krampissa. En tiedä edes pystynkö enää mihinkään.
Miksi miehet käyttäytyvät seksuaalisesti tällä tavoin?
6
76
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat tapailla idiootteja. En ikinä voisi vetää housuja alas autossa jossain parkkipaikalla. Normaalit miehet ei ikinä kelpaa naisille. Olen normaali enkä ala heti vonkaamaan pillua. Olen terve ylä ja alapäästä enkä lähettele naisille mitään kuvia. Naiset ei vaan halua tälläisiä fiksuja normaaleja miehiä.
T: mies 44- Anonyymi
Ei 30v halua sinun ikäisiä pappoja
- Anonyymi
Vain umpirakastunut mies voi käyttäytyä
paljastavasti.Ei ole mahdollista kuin promille
kanssa.Nuoruus ja hormonit tekevät myös
kepposia mitä saattaa katua jälkeenpäin.
Ymmärrän naisen kauhistelun ja onhan se
pöljää käytöstä,mutta himo on hyvä ja huono
asia. <<Sienimetsässä hän pyysi minua tekemään hänelle temput. Samoin monesti sängyllä maatessamme kysyi voisinko tehdä hänelle.<<
Mitä tämä tarkoittaa? Miksi et käytä selkeää kieltä?- Anonyymi
Onpa sulle sattunu "vilkkaat" tapaukset :D Jos joku asia ei innosta niin sano heti suoraan äläkä edes jää tilanteeseen. Jos joku vetäisi housunsa ensitreffeillä alas, sanoisin et vedäpä pöksyt kuule takaisin, et nyt sulla on pikkusen väärä tyyli mulle. Ei kaikkeen tarvii suostua ja voi reilusti sanoa, jos joku asia ei itseä innosta. Ja se kannattaa tehdä jo heti alusta alkaen.
Ja herra 44 v:lle. Kyllä kiinnostaa terveet miehet, sellaisen minäkin halusin ja sain :) Ja sitähän aloittajakin on vailla :) Ihan järkityyppejä siis on olemassa ja se oikea löytyy ellet jää junnaamaan näitten ei niin innostavien ja omituisten tyyppien kanssa. Niillekin voi olla ottajansa ja voivat sit jatkaa hekin mieleisensä etsintää :) - Anonyymi
Siis oletko tosissasi? Itse olen 33v, eikä kyllä kuulosta lainkaan tutulta, ei lähellekään. Ja itsekin olen aika monet treffit tässä elämän aikana nähnyt. Käyttäydytkö jotenkin tyrkysti ja vihjailevasti? Löydätkö nämä miehet jostain seksisuomen keskustelupalstoilta? Oletko prostituoitu tai pukeudutko siten, että sinua luullaan sellaiseksi? Jos kaikki miehet ovat tuollaisia, niin sitten kannattaa katsoa peiliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510