Naisetki vois paremmin kiinnostua tai haluta nähdä.

Anonyymi

Olen täs miettinyt miksei naiset halua ehdottaa näkemistä tai kiinnostua. Aina saa noin kymmenille kirjottaa, ja sit ei suostuta vastaamaan, tai torjutaan tai poistetaan. En ymmärrä tätä menoa. Tää yksin oleminen on tosi kurjaa päivästä toiseen.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      voisitko lopettaa viestien lähettelyn naisille niin ei naiset halua tutustua sinuun koska et ole tinderimies tai arabimies etkä varakas ja rikas mies kuunteles sleepy sleepersien linda kerro hinta

      • Anonyymi

        Ei ole sori tarvetta :D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sori tarvetta :D.

        niin tuliko lindalle uudet huolet kun luuli miehen rikastuneen ja sai traumoja kun ei päässyt miehen luokse


    • Anonyymi

      Herrajumala tajua että kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta!
      Mikä velvollisuus kenelläkään on vastata jollekin joka ei pätkääkään nappaa? Vastaisitko itse?

      • No nää tälläset tyypit kelpuuttais varmaan lyhtypylväänkin... Näkeehän tuon, että ei oo ihan kaikki inkkarit kanootissa... Epätoivoinen tyyppi...


      • Anonyymi

        Niin eihän naisia kiinnosta kun joku cheek, kaikki ei ole komeita ja rikkaita saatana.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No nää tälläset tyypit kelpuuttais varmaan lyhtypylväänkin... Näkeehän tuon, että ei oo ihan kaikki inkkarit kanootissa... Epätoivoinen tyyppi...

        Sullako sit on kaikki kanootit kunnossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sullako sit on kaikki kanootit kunnossa?

        Jep. En oo ees hommannut kanootteja. Kengännumerokin on pieni, ettei niitäkään voi kanooteiks sanoa. 😝👌


      • Anonyymi

        Tottakai naisella on velvollisuus vastata ja mistä se johtuu ettei kiinnosta? Ettei vain johtuisi ulkonäöstä ja nainen kyllä kiinnostuu siitä miehestä, josta kaikki muutkin naiset kiinnostuvat eli vika on naisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai naisella on velvollisuus vastata ja mistä se johtuu ettei kiinnosta? Ettei vain johtuisi ulkonäöstä ja nainen kyllä kiinnostuu siitä miehestä, josta kaikki muutkin naiset kiinnostuvat eli vika on naisissa.

        Velvollisuus?

        Naiset osaa kiertää tollaset tyypit kaukaa, jotka kuvittelee että naisilla on jotain velvollisuuksia ilman että niistä olis yhdessä kummankin halusta sovittu.

        Ihmisten väliset rajat ja itsenäisyys hoi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Velvollisuus?

        Naiset osaa kiertää tollaset tyypit kaukaa, jotka kuvittelee että naisilla on jotain velvollisuuksia ilman että niistä olis yhdessä kummankin halusta sovittu.

        Ihmisten väliset rajat ja itsenäisyys hoi!

        Tuolleen se menee, kun inkkarit on kanootissa, mutta ne meloo eri suuntiin! ☝️


    • Ai miehelle pitäs ehdottaa näkemistä?

      • Nainen: Voisitko nähdä?
        Mies: Ai tavataanko?
        Nainen: Ihan miten vaan.... Voi-sit-ko näh-dä?
        Mies: Siis treffit?
        Nainen: Vaikka ne, tai mitä tahaansa....avaa ensin silmäsi...

        :oD


      • Disse kirjoitti:

        Nainen: Voisitko nähdä?
        Mies: Ai tavataanko?
        Nainen: Ihan miten vaan.... Voi-sit-ko näh-dä?
        Mies: Siis treffit?
        Nainen: Vaikka ne, tai mitä tahaansa....avaa ensin silmäsi...

        :oD

        Kaikista helpointa olis, että mies vaan seisois siinä eikä tarviis ehdotella mitään, kattois vaan lähteekö se kävelemään perässä :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaikista helpointa olis, että mies vaan seisois siinä eikä tarviis ehdotella mitään, kattois vaan lähteekö se kävelemään perässä :)

        Joko jaaraa, tai sit ei. 😃


      • Disse kirjoitti:

        Joko jaaraa, tai sit ei. 😃

        Tekkee mitä? Jotain miestermejä siinä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tekkee mitä? Jotain miestermejä siinä.

        Jaaraa perästä.... löntystää, hipsiä... 😬


      • Disse kirjoitti:

        Jaaraa perästä.... löntystää, hipsiä... 😬

        No nyt tuli uutta! :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No nyt tuli uutta! :)

        Marnii, sopii myös! 😃

        Marnii perästä. 😂

        -Disse’s out-


    • Outoja kyselet.

      Nainen ei halua häiritä miehen rauhaa.

    • Nainen on ollut sinulle vain kohtelias.

    • Anonyymi

      Kyllähän ne ehdottaa, silloin kun kiinnostuu. Ei ehdota, jos ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Ei kannata kysellä, elää ja ottaa mitä on tarjolla.
      Elämä on seisovapöytä, notkuu herkkuja.

      AsianVierestä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lisäyksenä haluan sanoa, että etsin siis ihan tavallista pyöreempi ja lihavampi nainen käy, en halua mitää kaunista prinsessaa ei kiitos. Ja mielellää ei koulutettu, koska itse en ole, voi polttaa ja juoda, ja voi olla myös työtön. Mutta siis ihan tavallinen nainen olisi kiva saada.

      • Anonyymi

        Jokainen nainen varmasti innostuukin, kun kerrot pitäväsi heitä vähemmän kauniin näköisinä.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen nainen varmasti innostuukin, kun kerrot pitäväsi heitä vähemmän kauniin näköisinä.

        xL

        Missä on sanottu että tämä tulee kertoa naisille?


    • Se nyt vaan on niin, ettei ketään voi pakottaa vastaamaan, eikä voi pakottaa kiinnostumaan eikä voi pakottaa tapaamaan. Vaikka ihan joka päivä tekee täällä vaikka sata aloitusta aiheesta, se ei saa naisten syyllisyydentuntoa tai sääliä heräämään. Jos ei kiinnosta, niin ei vaan kiinnosta.
      Jos on laittanut monia viestejä, eikä saa vastauksia, kannattaa varmaan miettiä myös tapaa, jolla kirjoittaa.
      Ja vaikka olisi maailman historian hienoin kirjoittaja, ei sekään kuitenkaan auta, jos toista ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Niin no semmoista se on, emmäkää toki vastaa niille joita ei mua kiinnosta, tai ulkonäkö tai muut asiat ei nappaa, mutta joo ehkä tästä asiasta on turha ruveta puhumaan ja ruikuttaan kun asia ei muutu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no semmoista se on, emmäkää toki vastaa niille joita ei mua kiinnosta, tai ulkonäkö tai muut asiat ei nappaa, mutta joo ehkä tästä asiasta on turha ruveta puhumaan ja ruikuttaan kun asia ei muutu.

        On totta , että ruikuttamalla asia ei muutu. Jos toista ei kiinnosta, häntä ei kiinnosta. Ja aina ei nappaa, kuten sanoit ja se voi olla yksi syy miksi ei vastaa toiselle.


      • Anonyymi

        Tottakai se saa naisen syyllisyyden tunnon heräämään koska naista kyllä kiinnostaa se mies, joka kiinnostaa kaikkia muitakin naisia. Ja mitä tulee ulkonäköön niin haluaisimpa nähdä sen naisen, jolla on varaa vaatia mieheltä ulkonäköä.

        Ja jos naista ei kiinnosta niin sehän kertoo vain sen, että MAT on totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se saa naisen syyllisyyden tunnon heräämään koska naista kyllä kiinnostaa se mies, joka kiinnostaa kaikkia muitakin naisia. Ja mitä tulee ulkonäköön niin haluaisimpa nähdä sen naisen, jolla on varaa vaatia mieheltä ulkonäköä.

        Ja jos naista ei kiinnosta niin sehän kertoo vain sen, että MAT on totta.

        Jos sinä luulet ,että ketä tahansa naista kiinnostaa kuka tahansa mies, olet aika hakoteillä.


    • Anonyymi

      Luulisi naisenkin ehdottavan tapaamista, jos naisen kanssa juttuhetket on lyhkäsiä toiminnallisista syistä johtuen ja nainen vaikuttaa iloiselta miehen nähdessään.
      Jos kerran on mies ehdottanut naiselle tapaamista ja nainen ei ole halunut tavata, niin se varmaan tarkoittaa, ettei nainen halua tavata miestä muulloin, kuin niinä lyhyinä hetkinä.
      Vähän eri asia olisi, jos nainen toteaisi, että ehkä jonakin päivänä, kuin että nainen kieltäytyy tapaamisesta.
      Naisen ei kannata olettaa, että mies ehdottaa uutta tapaamista, jos nainen kieltäytyy ensimmäisestä, eikä jätä mahdollisuutta uudelle tapaamiselle myöhemmällä ajankohdalla, kun nainen ei sano, että ei nyt, mutta ehkä joku toinen kerta.

      t. Ätmi toteaa

    • Kyllä mulle ainakin silloin tällöin nainen ehdottaa tapaamista, on poistanut tai on jättänyt vastaamatta. Ei se elämää kaada, tälläkin hetkellä muutama nainen on ehdottanut tapaamista, vaikka en nyt omasta mielestäni mikään komea ole, mutta mulla on yksi nainen jonka haluan nahdä ensin, siihen asti en muita halua tavata. Niin ja sitten jos heti oot kikkeli kuvia lähettelemäs, niin voin kertoa että naiset ei tykkää, oon kuullut muutamalta naiselta, että tulee välillä aika törkeitä viestejä, siitä voi jo päätellä miksi ei naisia oikein nappaa.

      • Sehän se onkin, kun se käsitys komeudesta ja kauneudesta on kunkin omassa päässä monesti toisenlainen, kun sillä joka katselee sinua ja ajattelee sinut komeaksi. Tai kauniiksi.

        Siksi minun mielestä ei paljon kannata miettiä asiaa olenko komea, olenko kaunis. Mielumminkin ajattelee, olenko tyytyväinen ittessäni tämmösenä kun olen...kyllä ne muut silmälliset sitten huomaa, kun siinä on tyyppi jolla on hyvä olla nahoissaan. :)


    • Kyllä monet naiset ehdottaakin, jos mies on kiinnostava.

      Otaksun, että valikoimaa piisaa?

    • Anonyymi

      No ilmeisesti en ainaskaa itse ole kiinnostava, vaikka en pahimmasta päästä ole, ihan kunnollinen mies joka ei aineita käytä ja näyttää vain kiltilti ja on suht hyvin asiat. Sitä en ainaskaa itse ymmärrä.

      • Anonyymi

        Jatkuva valittaminen on todella epäkiinnostavaa.

        xL


    • Anonyymi

      Ei kai naiset nyt rumalle miehlle vastaa. Komeita miehiä on riittävästi ja naiset ehdottaa niille panemista vaikka kesken työpäivän.

      • Anonyymi

        Tuskin ja toi väite on aika sontaa,mistä ihmeestä olet keksinyt tuommosen?


      • Anonyymi

        Kyllä rumatki miehet saa naisia, mitä olen tuola keskustas nähty ja ulkona, niin ei kovin komeita miehiä jotkut ole ja naiset on kainalossa.


    • Anonyymi

      Miehet vaa luulee et rumatkaa ei saisi naista, ei helvetti mitä porukkaa täälä on:) ei voi ku nauraa.

      • Anonyymi

        Ruman miehen on mahdoton saada kumppania. Naiset voi kyllä jutella ruman miehen kanssa, mutta ei yksikään nainen sen pidemmälle halua mennä.
        Mistä ruma mies tietää olevansa ruma, no tietenkin katsomalla peiliin ja toteamalla, että olenpas minä ruma, niin kyllä sitä on ruma kaikkien naisten silmissä, että turha on asiaa tulla selittelemään, että ei kukaan ole oikeasti ruma, kauneus on katsojan silmissä, rumakin mies voi saada naista, nainen näkee miehen ulkonäön eri tavalla kuin mies itse, rumallakin miehellä on toivoa ym. potaskaa

        t. Ruma mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruman miehen on mahdoton saada kumppania. Naiset voi kyllä jutella ruman miehen kanssa, mutta ei yksikään nainen sen pidemmälle halua mennä.
        Mistä ruma mies tietää olevansa ruma, no tietenkin katsomalla peiliin ja toteamalla, että olenpas minä ruma, niin kyllä sitä on ruma kaikkien naisten silmissä, että turha on asiaa tulla selittelemään, että ei kukaan ole oikeasti ruma, kauneus on katsojan silmissä, rumakin mies voi saada naista, nainen näkee miehen ulkonäön eri tavalla kuin mies itse, rumallakin miehellä on toivoa ym. potaskaa

        t. Ruma mies

        Sekin on jonkinasteinen turn off, jos mies kehittää itselleen tuollaisen pakkomielteen omasta naamastaan. Viittaa siihen, ettei ei siellä pään sisälläkään ole kaikki kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on jonkinasteinen turn off, jos mies kehittää itselleen tuollaisen pakkomielteen omasta naamastaan. Viittaa siihen, ettei ei siellä pään sisälläkään ole kaikki kunnossa.

        Kyllä totuus on se, että kaikki naiset näkevät ruman miehen rumana, jos ruma mies on itseään katsoessaan todennut olevansa ruma.

        t. Ruma mies


      • Anonyymi

        Minä katsoon peiliin nään kivan näkösen miehen ja en ole ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruman miehen on mahdoton saada kumppania. Naiset voi kyllä jutella ruman miehen kanssa, mutta ei yksikään nainen sen pidemmälle halua mennä.
        Mistä ruma mies tietää olevansa ruma, no tietenkin katsomalla peiliin ja toteamalla, että olenpas minä ruma, niin kyllä sitä on ruma kaikkien naisten silmissä, että turha on asiaa tulla selittelemään, että ei kukaan ole oikeasti ruma, kauneus on katsojan silmissä, rumakin mies voi saada naista, nainen näkee miehen ulkonäön eri tavalla kuin mies itse, rumallakin miehellä on toivoa ym. potaskaa

        t. Ruma mies

        Toi on nyt täyttä sontaa:).


      • Anonyymi

        jos ruma mies noin ajattelet itsestäsi niin kyllä pysytkin kauan sinkkuna, minä olen kuitenki kauniiden naistenkaa seurustellu, enkä ole ruma!


    • Anonyymi

      Koska miehet ei osaa kohdella naisia hyvin. Pillu teillä on vain mielessä joten ei meitä naisia kiinnosta tavata miehiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe