Naisen kanssa lyhyt keskustelu, jossa tuli esille viikonlopun tapahtuma kaupungin keskustassa perjantai iltana.
Nainen kiitti tiedosta ja totesi, että siellä voisi käydä katsomassa.
Nainen kysäisi, että onkos viikonloppusuunnitelmia, johon totesin, että ei oikeastaa suurempia.
Menen varmaan perjantaina vetään maastopyörällä pyraminiharjoituksia paikalliseen jyrkkään mäkeen, jossa kuntoilijat treenaa ylämäkikävelyä.
Sitten ollaankin illalla hapot jaloissa ja hiki päällä, että sauna jälkeen painutaan pehkuihin ja ollaan unten mailla jo klo 21.00.
Enhän minä voi mennä sanomaan, enkä myöskään mennä keskustaan, jos nainen sinne menee.
Nainenhan peruu menonsa, koska ruma mies tulisi sinne kuikuilemaan ja saisi naisen ahdistumaan.
t. Ruma mies
Viikonlopun väistöliike
8
<50
Vastaukset
Ääliö.
- Anonyymi
Mikä saa naisen sanomaan näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa naisen sanomaan näin?
Ääliöt saa sanomaan noin.
- Anonyymi
Ällöt karvakorvat läppäritietokoneensa kanssa kaivamassa töhnää korvistaan jossain julkisessakulkuneuvossa... on ällöä, ensinkään hiuksia eivät ole viitseneet leikata ja korvia kaivelevat ja sormiaan haistelevat, mille se korva-töhnä haisee tai maistuu :D
Juu et voi mennä. Nukkumaan vaan ysiltä.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja pitää ilmeisen paljon korvien töhnien tonkimisesta ja töhnien haistelusta, nenänkaivustakin, peukalollakin, ja haistelee mitähän tuoksuja sieltä mahtaa tulla?
Hehheh... Ompa kiva provo....
- Anonyymi
Ei ole provo. On sitä tyyppiä joka kerjää sääliä toisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283