Tuntuu et kaikki naiset tinderis vain hienoja koulutettuja ura naisia. Juo skumppaa ja matkustelee en voi käsittää.
Tinder naiset vain kauniita ja koulutettuja
30
294
Vastaukset
- Anonyymi
Vittu koulutus nii tärkeetä ja jee voi matkustaa vinkuttas vähä luottokorttia. Ite tyhmä amis ja työtön, mut haluaisin naisen.
- Anonyymi
Sulla on liian kallis naismaku. Etsi työttömiä naisia vaikka työttömien yhdistyksistä. Muutenkin järjstöistä löytää.
- Anonyymi
Ja joutuvat olla tinderissä!
- Anonyymi
Varmasti ovat surullisia. Ei juuria, ei tarkoitusta elämällä, pelkkä abstrakti työ ja matkat joista ei nykyään jää edes kuvia albumiin.
- Anonyymi
Kaippa minäki oon aina yksin. Musta on tullut vaikee ihminen . En saa kavereita. Nukun iltapäivään, saan töistä potkuja ja en pärjää missään oon täys 0 luuseri. Kauanko tätä elämää yksin jaksaa.
- Anonyymi
Kokeilepa jotain. Alatkin sanoa itsellesi että olen hyvä tyyppi, saan helposti kavereita, pärjään kaikessa. Vaikka se tuntuisi valheelta niin alat vaan ajatella itsestäsi niin. Kun olet tätä tehnyt aikasi niin katso muuttuuko mikään.
- Anonyymi
Kuvitteletko sä oikeesti, että parisuhde pelastas ton kuvion? Tekiskö nainen susta jotenki helpomman ihmisen? Auttasko se muka sua saamaan kavereita? Pistäskö se sut herään aikasemmin ja estäis sua saamasta potkuja jne? Tiiät erinomasesti itekin, että ei se muuttas mitään. Sun pitää ensiksi alkaa muuttaa noita juttuja ihan ite ... ehkä sitten se nainenki löytyy jostakin. Rupea tekemään jotakin sillä sun ylimääräsellä ajallas. Pistä päivärytmi kuntoon. Jos et löydä palkkatyötä, niin mene vaikka vapaaehtoishommiin. Alota harrastus, josta saat kavereita. Mene opiskelemaan vaikka kansanopistoon. Tee ihan mitä vaan, että saat merkitystä elämääs. Kukaan muu ei tule noita juttuja fiksaan sun puolestas!
Ja sama ihan kaikille muillekin sun kohtalotovereilles. I feel for you ... been there too ... mutta ihan ite sieltä täytyy haluta nousta ... sorry - Anonyymi
Huoh en jaksa kuunnella tuota paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilepa jotain. Alatkin sanoa itsellesi että olen hyvä tyyppi, saan helposti kavereita, pärjään kaikessa. Vaikka se tuntuisi valheelta niin alat vaan ajatella itsestäsi niin. Kun olet tätä tehnyt aikasi niin katso muuttuuko mikään.
Paskat vaikuta mihkään. Et tiedä mitään mun elämästä.En oo ruma ja käytän siistei vaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko sä oikeesti, että parisuhde pelastas ton kuvion? Tekiskö nainen susta jotenki helpomman ihmisen? Auttasko se muka sua saamaan kavereita? Pistäskö se sut herään aikasemmin ja estäis sua saamasta potkuja jne? Tiiät erinomasesti itekin, että ei se muuttas mitään. Sun pitää ensiksi alkaa muuttaa noita juttuja ihan ite ... ehkä sitten se nainenki löytyy jostakin. Rupea tekemään jotakin sillä sun ylimääräsellä ajallas. Pistä päivärytmi kuntoon. Jos et löydä palkkatyötä, niin mene vaikka vapaaehtoishommiin. Alota harrastus, josta saat kavereita. Mene opiskelemaan vaikka kansanopistoon. Tee ihan mitä vaan, että saat merkitystä elämääs. Kukaan muu ei tule noita juttuja fiksaan sun puolestas!
Ja sama ihan kaikille muillekin sun kohtalotovereilles. I feel for you ... been there too ... mutta ihan ite sieltä täytyy haluta nousta ... sorryHyvä järjen ääni. Tää täytyis toistaa 10 kertaa jokaisen tällaisen aloituksen perään, mut meniskö sittenkään perille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat vaikuta mihkään. Et tiedä mitään mun elämästä.En oo ruma ja käytän siistei vaatteita.
Tuo vastaus oli kyllä tuolle joka noista asioista valitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä Allun kommentit on älykkään miehen kommentteja. Ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstanaiset herätys. Allu on pitkä ja älykäs, käyttää siistei vaatteita eikä ole sanottu rumaksi, eikö kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jauhakaa paskaa vain lisää, ei nappaa.
- Anonyymi
Toi matkustelu harrastuksena puheenaiheena on hienovarainen keino tiedustella miehen sosiekonomista asemaa. Matalatuloinen ei matkustele sen tietää jokainen. Sen sijaan hyvätuloinen sinkku vaikka maksaisi asuntolainaankin voi helposti käydä kerran pari vuodessa ulkomailla. Ja nyt ei puhuta mistään 20€ Tallinan reissuista. Siinä on syy miksi sitä korostetaan profiileissa niin paljon.
- Anonyymi
Joo mutta oon työtön mies ja lyhennän velkoja, ei mulla ole varaa elää hienosti ja matkustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta oon työtön mies ja lyhennän velkoja, ei mulla ole varaa elää hienosti ja matkustella.
Tietysti työttömänä joutuu elämään todella niukasti. Mutta jos olet töissä ja sun nettopalkka on luokkaa 1400-1500€ kk ja maksat asuntolainaa ja sulla on auto kuluineen. Niin ei siinä matkustella. Ei siinä lähdetä tyttöystävän kanssa viikonloppuna kaupunkilomille Keski-Eurooppaan kun mieleen juolahtaa tai hiihtolomalla viikoksi Malediiveille. Raaka totuus on että on parempi että seurustelukumppanilla on samanlaiset odotukset elämältä.
- Anonyymi
Paskat matkustelusta . Tililläni on useita kymmeniä tuhansia, enkä matkustele lainkaan. Kas kun ei kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti työttömänä joutuu elämään todella niukasti. Mutta jos olet töissä ja sun nettopalkka on luokkaa 1400-1500€ kk ja maksat asuntolainaa ja sulla on auto kuluineen. Niin ei siinä matkustella. Ei siinä lähdetä tyttöystävän kanssa viikonloppuna kaupunkilomille Keski-Eurooppaan kun mieleen juolahtaa tai hiihtolomalla viikoksi Malediiveille. Raaka totuus on että on parempi että seurustelukumppanilla on samanlaiset odotukset elämältä.
Joo muttakun ei ne pissikset ymmärrä, usein näkee kuvia naisista ku ne on bikineissä ja jossain ulkomailla, ihme touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tietää mistä noilla tuloilla on ylipäänsä saanut asuntolainaa. Nykyään tuntuu, että tuplakaan ei meinaa kelvata pankille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin tietää mistä noilla tuloilla on ylipäänsä saanut asuntolainaa. Nykyään tuntuu, että tuplakaan ei meinaa kelvata pankille.
Sain lainan 7v sitten. Maksimissaan olisin saanut 60 000€. Kuten varmaan arvaatkin en asu pk seudulla. On sanottava että häpesin suuresti kun kerroin tuloni lainaa kysyessä:D Kyllä tämä elämä aika rajoitettua on näillä tuloilla mutta olen tehnyt välttämättömyydestä askeettisen hyveen.
En ole koskaan käynyt Tinderissä, mutta lienee melko ihmeellinen. Niin paljon täällä siitä puhutaan, sitä moititaan ja siellä käydään.
- Anonyymi
Tinder nainen sanoi kerran ettei voi seurustella kanssani mutta seksiä voidaan harrastaa.
- Anonyymi
Eihän ne hiton pissikset ymmärrä jos tienaa 500 € kk ja lyhentää esim 150 € kk velkaa sun muuta, ei siinä matkustella, mutta ne elää niin hienoa elämää
- Anonyymi
En oikein ymmärrä miten ne aina matkustelee, ite en oo moneen vuoteen käynyt missää. sit on bikinikuvia juodaa skumppaa, luuleeko ne saatana olevansa rikkaita, :D
- Anonyymi
Tietysti ne ymmärtää. Niillä ei vain ole mitään halua ja aikomusta luopua omasta elämäntyylistään kitisevän, masentuneen ja työttömän äijänrähjän takia. Ei ehjää Mersua vaihdeta rikkinäiseen Ladaan. Sitten mielummin vaikka kävellään.
- Anonyymi
Mulle kyl kelpais ihan työtön nainenkin. Jos saisin valita nii mieluite kouluttamaton amis nainen. Muttaku kaikki naiset opiskelee tai on koulutettuja, se ikävää.
- Anonyymi
Vielä asun pk seudulla missä koulutettuja naisia vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kyl kelpais ihan työtön nainenkin. Jos saisin valita nii mieluite kouluttamaton amis nainen. Muttaku kaikki naiset opiskelee tai on koulutettuja, se ikävää.
Tuo nyt on niin typerää paskaa jo, ettei ole tosikaan. Mene sinä urpo kouluun!
- Anonyymi
Se korkeakoulu on naisille niin tärkeetä. Itse olen tavallinen amis, melkee kaikki jossain Korkeakoulus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731