Plugin RAV4 esitellään tänä vuonna

Anonyymi

Toyotalla on loppusuoralla RAV4 plugin hybridin testit.
Esittely ennen vuoden vaihdetta ja ensi vuonna myyntiin.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan sama, kaatuvaa ja ruostuvaa kikkaretta ei voi kuitenkaan hankkia jos päässä on vähääkään järkeä.

• Anonyymi

Asia kuitenkin näyttää kiinnostavan. Taitaa RAVistin kuitenkin olla salainen haave.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia kuitenkin näyttää kiinnostavan. Taitaa RAVistin kuitenkin olla salainen haave.

Ei silloo rahaa uuteen autoon

• Hihii, minulla paukahti jännä kikkare vaippoihin kun luin uutisen.

• Anonyymi

Tojohönö haaveilee ladattavista hybrideistä kun muut autovalmistajat ovat hypänneet jo täysin sähkökäyttöisiin autoihin. Pikkaisen on takamatkaa Toyotalla niin tekemisen kuin fanittajienkin suhteen.

• Anonyymi

Ja sinullako sitten on sellainen sähköauto? Minkähän merkkinen?

Katsos poju, nämä Tojoja ostavat ovat aika paljon realistisempia kuin sinun kaltaiset räkänokat joilla ei edes ole varaa uuteen autoon. Sinä olet niitä jotka vain vänkäävät ilman että olisi edes mahdollisuutta ostaa mitään.
        Sinun kaltaiset ei ikinä pärjää tässä maailmassa. Asenne on väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinullako sitten on sellainen sähköauto? Minkähän merkkinen?

Katsos poju, nämä Tojoja ostavat ovat aika paljon realistisempia kuin sinun kaltaiset räkänokat joilla ei edes ole varaa uuteen autoon. Sinä olet niitä jotka vain vänkäävät ilman että olisi edes mahdollisuutta ostaa mitään.
        Sinun kaltaiset ei ikinä pärjää tässä maailmassa. Asenne on väärä.

Ei mun tulot vaikuta mitenkään siihen että tojo on jäljessä sähköautojen suhteen. Miten se voisi vaikuttaa? Se on kokonaan tojon moka eikä mulla ole siihen mitään osuutta.

Ja mitä tuloihin tulee niin mulla on lähestulkoon velaton omakotitalo pääkaupunkiseudulla ja vuositulot noin 90.000 euroa. Voin huudella aivan mitä mua huvittaa sen suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun tulot vaikuta mitenkään siihen että tojo on jäljessä sähköautojen suhteen. Miten se voisi vaikuttaa? Se on kokonaan tojon moka eikä mulla ole siihen mitään osuutta.

Ja mitä tuloihin tulee niin mulla on lähestulkoon velaton omakotitalo pääkaupunkiseudulla ja vuositulot noin 90.000 euroa. Voin huudella aivan mitä mua huvittaa sen suhteen.

Köyhä

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii, tällä kertaa olenkin rahamies ja lähes velattoman omakotitalon omistaja. Asuin joskus toki omakotitalossa vuokralla mutta senkin veivät maksamattomien vuokrien takia. En ehtinyt edes lumitöitä tekemään kun täällä piti päivystää 18-20h/vrk joka ikinen päivä.

• Anonyymi

"Köyhä"

Miten mun köyhyys liittyy mitenkään siihen että Tojolla ei ole sähköautoja ja RAV4:sta ei ole ladattavaa versiota?

• Anonyymi

Tarkoitti että olet henkisesti köyhä kun et muuta tee kuin yrität kerjätä verta nenästä olemalla idiootti. Koitappa vaihteeksi jollain toisella palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti että olet henkisesti köyhä kun et muuta tee kuin yrität kerjätä verta nenästä olemalla idiootti. Koitappa vaihteeksi jollain toisella palstalla.

Edelleenkään mun idioottimaisuus ei käänny mitenkään Toyotan sähköautoksi. Tojo ei ole kyennyt sähköautoa tekemään ja mun idiootiksi leimaaminen ei muuta sitä asiaa miksikään.
        Palataan asiaan kun Tojo kykenee tekemään sähköauton. Siihen menee vielä muutama vuosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään mun idioottimaisuus ei käänny mitenkään Toyotan sähköautoksi. Tojo ei ole kyennyt sähköautoa tekemään ja mun idiootiksi leimaaminen ei muuta sitä asiaa miksikään.
        Palataan asiaan kun Tojo kykenee tekemään sähköauton. Siihen menee vielä muutama vuosi.

Sinähän se aloitit "Tojohönöistä" kirjoittamisen. Ihan siis vartavastet tulet Tojo-palstalle itkemään.

Mutta kannattaa nyt hiukan tutkia teollisen tuotteen tekemistä ja monimutkaisten tuotteiden suunnittelua (siis sellaista missä projektiin osallistuu luokkaa 10.000 insinööriä tai enemmän). Kyse ei ole kykenemisestä vaan businesvalinnoista.
        Aikoinaan Tojo teki oivan valinnan kun lähti hybrideihin ja jätti dieselit pienemmälle panostukselle. Nyt taas sitten jättivät töpseliautohin liittyvät päätökset liian myöhään.
        Kyse siis ei le kykenemisestä vaan valinnoista.

Vai tarkoitatko BMWlläkin on kyse kykenemättömyydestä kun hybrideillä ei saa/kykene vetämään kärryä? Evätkö osaa tehdä koria mikä kestää akun painon ja peräkärry?
        Tuskimpa. Kyse kun on business päätöksestä kuten Tojollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla kiinni ettei kykene tekemään.
        Myynti vetänyt monena vuotena yli 10 miljoonaa kappaletta.
        Sitä tehdään mitä ostetaan.
        Sähköautomarkkinat on aika pientä vielä,toki tulee nousemaan mutta menee vuosia että päästään ehki miljoonamyyntiin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Toyota has not officially announced plans to sell a plug-in hybrid RAV4, so it's unclear how likely the company is to bring the car to market. If it does, it could debut at the green-focused LA auto show in November."

Aika paljon on jossittelua tojolla että saisivat edes toisen ladattavan hybridimallin markkinoille kun VW:llä on esitelty jo toisen sukupolven sähköauto ja VW on muuntanut yhden tehtaan tuottamaan ainoastaan sähköautoja. Lisäksi VW:llä on iso repertuaari ladattavia hybridejä ja kaasuautoja. Toyota on useamman vuoden jäljessä VW:tä ympäristöystävällisten autojen tekemisessä. Pelkkiä bensalla kulkevia autoja.
      Ainoa keino tehdä tojosta ympäristöystävällinen on Rinteen malli jossa viidentonnin tojotat muunnetaan jälkikäteen valtion avustuksella kaasuautoiksi.

• Anonyymi

"Aikoinaan Tojo teki oivan valinnan kun lähti hybrideihin ja jätti dieselit pienemmälle panostukselle. "

Dieseleitä on aina ostettu enemmän kuin Tojon bensahybridejä. Mitä isompi auto, sitä useammin se on diesel. Toyta on keskittynyt Yariksen kaltaisiin mopoautoihin.

• Anonyymi

"Sähköautomarkkinat on aika pientä vielä,toki tulee nousemaan mutta menee vuosia että päästään ehki miljoonamyyntiin."

VW on ollut sähköautomarkkinoilla jo monta vuotta. Nyt VW:llä on erittäin kilpailukykyinen ID.3 kun Toyota lähinnä keskittyy keksimään selityksiä sille miksi se on täysin jälkijunassa.
      Kun sähköautoja ostetaan miljoonia niin vahvimmilla ovat alan pioneerit joilla on paljon kokemusta sähköautojen tekemisestä. Ei perässähiihtäjät.

• Anonyymi

Paljonko niitä VW sähkömalleja on myyty? Joko business on kannattavaa?

VW ei ole vielä saanut hybridejänsä kulkemaan pienemmällä bensamäärällä kuin ilman hybriditekniikkaa. Miksiköhän ei?

Missähän VW aikoo asiakkaitaan kusettaa sähköautoissa? Track record on aika kova kusettamisessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5293
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2750
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2294
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      589
      2025
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1746
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1342
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1319
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1088
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      390
      1054
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1047
    Aihe