Persukeille tietoisku

Anonyymi

Kaikenlainen elämä kuluttaa..

Mikä ei tarkoita että pitää kuluttaa ja saastuttaa kaikin mahdollisin keinoin..

🙄

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi levität propagandaa perussuomalaista ikäänkuin emme välittäisi ympäristöasioista...Se on puppua.
      -Minä olen monet kerrat palstallakin kertonut mitä pitäisi tehdä ympäristöasioihin liittyen....Isoja ja merkityksellisiä asioita...Ei mitään tyhjänpäiväistä pupeltamista ja merkityksetöntä näpertelyä. Isoja asioita. Sellaisia me perussuomalsiet olemme. Näemme suurempia kokonaisuuksia.. Ajamme faktoihin perustuvaa realismipolitiikkaa.

• Anonyymi

Aloittaja on niitä jotka saastuttavat eniten. Eivät ymmärrä mistään oikein mitään mutta käsi ja suu käy.
        Miten aloittaja elää? Olisi mukava tietää tuleeko sähkö ydinvoimasta ja auton polttoaina bensapumpusta vai kulkeeko peli omalla virtsalla:)

Mr.Kaihomieli

• Juuri niin. Hyvä että selvät sävelet sanot.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on niitä jotka saastuttavat eniten. Eivät ymmärrä mistään oikein mitään mutta käsi ja suu käy.
        Miten aloittaja elää? Olisi mukava tietää tuleeko sähkö ydinvoimasta ja auton polttoaina bensapumpusta vai kulkeeko peli omalla virtsalla:)

Mr.Kaihomieli

Juuri tota mä tarkoitin..

Ettekö te nuijat tajua, että myös viherpiiperöiden elämä kuluttaa vaikka ne kuinka viherpiipertäisi? Saati etteivät he itse sitä ymmärtäisi? Tai me.

Mullehan on sinänsä ihan sama kuinka saastunut maailma tänne jää, kun ei ole omia lapsiakaan..Oikeastaan mun sympatiat kohdistuukin eläimiin.

• Oh..

Luulin jo ettei kukaan vastannut, kun ei vellikello kilkattanut, mutta täähän tuli muumina..

Vitun uudistukset,.

• Anonyymi

Taidat olla kiimassa?

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla kiimassa?

Mr.Kaihomieli

Housus on.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Housus on.

Totta(katsoo housun sisään).

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistin ulkomaalaisittain, jos vielä syttyisit:)

Mr.Kaihomieli

Milloinkahan Sauli Nännistö tajuaa että hänellä itsellään onkin oikeasti poikuus vieläkin jäljellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettavan lapsellista kuin jonkun Jenni Haukioen ajatus.

Eikö saa vaikka sekoittaisi a:n ja e:n pakolaisittain?
        Ei edes rämplätä sitä soittorasiaa:(
        Onko pakko olla vakavissaan kun ei ymmärrä?
        https://www.youtube.com/watch?v=t-3JMx0ZkRU

Mr.Kaihomieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö saa vaikka sekoittaisi a:n ja e:n pakolaisittain?
        Ei edes rämplätä sitä soittorasiaa:(
        Onko pakko olla vakavissaan kun ei ymmärrä?
        https://www.youtube.com/watch?v=t-3JMx0ZkRU

Mr.Kaihomieli

Milloinkahan jollekin Kataisellekin mahtuu mieleen asia; en ole kyllä vaginaa ikinä nähnytkään minä, olen neitsyt-mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5983
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      309
      4987
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      44
      2569
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      72
      1766
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      101
      1645
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1501
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1356
    Aihe