olen 44 vuotias mies oulusta ja harrastan metsästystä ja kalastusta /muutenkin erähenkinen niin nyt pitäisi löytyä saman henkinen nainen eli löytyisikö se vaikka täältä
metsästelevää/erähenkistä naista oulun aluelta
83
<50
Vastaukset
Hui metsästys.
valtakunta kirjoitti:
Hyvät purilaiset kyllä varmasti tulee, kumpi teistä perkaisi sen pupun?
Mä olen lukenut "Kamala Luonto" sarjakuvia. Puput on helposti lohkeavaa syötävää.
scrg kirjoitti:
Mä olen lukenut "Kamala Luonto" sarjakuvia. Puput on helposti lohkeavaa syötävää.
puput taitaa olla hyvin kevytkenkäisiä.
scrg kirjoitti:
kyllä sitä kirveellä lohkee.
valtakunta kirjoitti:
puput taitaa olla hyvin kevytkenkäisiä.
Australiassa ei ollut pupuja ja sitten joku eurooppalainen vei sinne muutaman pupun koska ajatteli että muutama pupu olisi söpö eikä haittaisi ketään. Sata vuotta myöhemmin niitä oli pari sataa miljoonaa.
scrg kirjoitti:
Australiassa ei ollut pupuja ja sitten joku eurooppalainen vei sinne muutaman pupun koska ajatteli että muutama pupu olisi söpö eikä haittaisi ketään. Sata vuotta myöhemmin niitä oli pari sataa miljoonaa.
Puput lisääntyy todella nopiaa, eihän ne muuten kaniineja olisi.
se nylkytys on hetken huvi , se tömistää, nytkähtää, selälleen sekä karvatuppo suussa ja siinä se on 30 päivää sekä poikasia.
Just synnyttäneenä samana päivänä sama juttu nylkytys, tömistys, nytkähdys, tipahdus, karvatuppo ja 30 päivä ja poikasia.
Ei kuukautis kiertoa.
Olisin toivonut poika kanille loppuelämän nylkytykset mutta kamala luonto kun piuhat pistettiin poikki tyttö kanilta se ei tahtonut enää.valtakunta kirjoitti:
Puput lisääntyy todella nopiaa, eihän ne muuten kaniineja olisi.
se nylkytys on hetken huvi , se tömistää, nytkähtää, selälleen sekä karvatuppo suussa ja siinä se on 30 päivää sekä poikasia.
Just synnyttäneenä samana päivänä sama juttu nylkytys, tömistys, nytkähdys, tipahdus, karvatuppo ja 30 päivä ja poikasia.
Ei kuukautis kiertoa.
Olisin toivonut poika kanille loppuelämän nylkytykset mutta kamala luonto kun piuhat pistettiin poikki tyttö kanilta se ei tahtonut enää.Siis ei saanut enää, kyllä poikakani tahto.
valtakunta kirjoitti:
Siis ei saanut enää, kyllä poikakani tahto.
Semmoistakin kuullut, että poikapupua ei suuremmin estänyt nylkyttämästä vaikka tyttöpupu oli ikävästi juuri jäänyt auton alle ja oli kovin hengetön. Kamala luonto tosiaan.
scrg kirjoitti:
Semmoistakin kuullut, että poikapupua ei suuremmin estänyt nylkyttämästä vaikka tyttöpupu oli ikävästi juuri jäänyt auton alle ja oli kovin hengetön. Kamala luonto tosiaan.
Voi ei mistä ihmeestä noin ikävän jutun , onko edes totta. Kyllä ne eläimet tietääkseni kuoleman haistaa.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Höpöhöpö. Se oli sorsa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006066085.html
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Se oli sorsa https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006066085.html
Kai se mun kaveri nyt sinisorsan ja jäniksen erottaa. Sorsassa on sinistä ja jäniksellä on töpöhäntä. Harvemmin muuten sorsa tiellä tepastelee että auton alle jäisi.
scrg kirjoitti:
Kai se mun kaveri nyt sinisorsan ja jäniksen erottaa. Sorsassa on sinistä ja jäniksellä on töpöhäntä. Harvemmin muuten sorsa tiellä tepastelee että auton alle jäisi.
Ouh. Kuulemma tuon mukaan ei normaalia sinisorsilla.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
No eipä näytä olevan ihan varmuutta siitä (erottaako).
Anonyymi kirjoitti:
No eipä näytä olevan ihan varmuutta siitä (erottaako).
Eikä se nyt nykyaikana ole soveliasta mennä paheksumaan eläinten välistä rakkautta. Jos ankka tykkää pupusta, niin sitten tykkää.
scrg kirjoitti:
Eikä se nyt nykyaikana ole soveliasta mennä paheksumaan eläinten välistä rakkautta. Jos ankka tykkää pupusta, niin sitten tykkää.
Söpöä.
Sieltä Oulusta vai täältä palstalta?
Palstallahan on kyllä yksi nainen, joka keppijumppaa ja varmaan osaa tappaa hirven rusauttamalla sen selän poikki polvea vasten, mutta se taitaa olla kuitenkin aika nössö metsästyshommiin. :oD- Anonyymi
Trollikahan metsästää ja kalastaa, mutta taitaa olla Turusta.
Anonyymi kirjoitti:
No se tais olla ainakin siitä huudelta joo. No mä ehkä vähän heitin tähän nyt tälläistä "jerryä", kun eihän tää mikään treffimesta ole... Tää on keskustelusivusto.... Aika hakuuammuntaa täällä on lähteä seuraa kyselemään. :oD
Disse kirjoitti:
No se tais olla ainakin siitä huudelta joo. No mä ehkä vähän heitin tähän nyt tälläistä "jerryä", kun eihän tää mikään treffimesta ole... Tää on keskustelusivusto.... Aika hakuuammuntaa täällä on lähteä seuraa kyselemään. :oD
Miksi se sinulta on pois jos joku etsii täältä tai täältä(kin) seuraa..
blade83 kirjoitti:
Miksi se sinulta on pois jos joku etsii täältä tai täältä(kin) seuraa..
Olenkos minä väittänyt jossain, että sellainen olisi minulta pois jotenkin? En mielestäni.
- Anonyymi
Näit väärin. Se oli metsästäjä jolle kävi heikosti.
xL Anonyymi kirjoitti:
Näit väärin. Se oli metsästäjä jolle kävi heikosti.
xLNiin ja viime vuonna syksyllähän sä käänsit sen kivääripiipun siltä yhdeltä tähtääjältä takaisinpäin... Ja se ei ees tajunnut sitä.... R.I.P metsästäjä... :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin ja viime vuonna syksyllähän sä käänsit sen kivääripiipun siltä yhdeltä tähtääjältä takaisinpäin... Ja se ei ees tajunnut sitä.... R.I.P metsästäjä... :oD
Hei näistähän ei pitänyt palstalla puhua.. Uunissa kypsyy Markku:
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/reseptit/resepti/lihamureke-kari-aihisen-tapaan-eli-markku-ja-laivankastike/7560204
xL Anonyymi kirjoitti:
Hei näistähän ei pitänyt palstalla puhua.. Uunissa kypsyy Markku:
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/reseptit/resepti/lihamureke-kari-aihisen-tapaan-eli-markku-ja-laivankastike/7560204
xLNoh, ei ne sua tunne livenä....
Ja markkuhan oli maukasta.... vai maukka markusta? Miten se oli? :oD- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turussa ei voi metsästää. Eli väite ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
oulusta /tältä palstalta oulusta
Mie metsästelen vain miehiä, lasketaanko se?
- Anonyymi
Onko sulla lupa metsästää Oulussa asti?
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Tässä mitään lupia..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tässä mitään lupia..
Jaa, luulin, että riistanhoitopiirit ja silleen...
Taitaisit oikeasti sopia hyvin Konnan kanssa yhteen.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Jaa, luulin, että riistanhoitopiirit ja silleen...
Taitaisit oikeasti sopia hyvin Konnan kanssa yhteen.
-flowers-"Ei natseja minnekään"
Muutoinhan mä suosin kierrätystä..😌- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
"Ei natseja minnekään"
Muutoinhan mä suosin kierrätystä..😌Ehkä ne voisi kierrättää vaikka Venäjän rajan yli.
-flowers- Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ne voisi kierrättää vaikka Venäjän rajan yli.
-flowers-Se on hyvä tietyn jätematskun loppusijoituspaikkana..👍
Wwuwuw kirjoitti:
Sanoo miestennielijä..😄
En nyt tota miestä suupalana ajatellut taitaa kyllä soitua miehen...
Vaikka hän on minun herkkuni.Wwuwuw kirjoitti:
Sanoo miestennielijä..😄
Jos sylkee, inhoo, jos nielee tykkää, jos kurlaa, rakastaa! :oD
Disse kirjoitti:
Jos sylkee, inhoo, jos nielee tykkää, jos kurlaa, rakastaa! :oD
Entäs jos ottaa esiin veitsen ja haarukan?
Wwuwuw kirjoitti:
Entäs jos ottaa esiin veitsen ja haarukan?
Sit pitää ehdottomasti laittaa paprukin kaulukseen ja ottaa sinappi esille... Ja Auran sinappi....Turun sinappi meni jo piloille Ruotsissa vai missä se oli?
Disse kirjoitti:
Sit pitää ehdottomasti laittaa paprukin kaulukseen ja ottaa sinappi esille... Ja Auran sinappi....Turun sinappi meni jo piloille Ruotsissa vai missä se oli?
Ja grilli päälle..
Elävä ravinto..Nam!
T. Syöjätär.Wwuwuw kirjoitti:
Ja grilli päälle..
Elävä ravinto..Nam!
T. Syöjätär.Miltäs kuulostaisi naistennielijä? 🤔😯
Wwuwuw kirjoitti:
Miltäs kuulostaisi naistennielijä? 🤔😯
Sehän kuullostaisi naisiin kiinnostuksen saaneelta ihmissyöjältä...
Mitä savolainen ihmissyöjä tuumas ruotsissa?
Kyllä on kovvoo hommoo! :oDDisse kirjoitti:
Sehän kuullostaisi naisiin kiinnostuksen saaneelta ihmissyöjältä...
Mitä savolainen ihmissyöjä tuumas ruotsissa?
Kyllä on kovvoo hommoo! :oDHetkinen..
Alkoi kuulostamaan tutulta..😄 Kohta ollaan Virpi Buttin..jutuissa..
Hei..Mitä Virpi laittaa kahvin sekaan ?
Palasokeria.
Ööh..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-flowersreally-Häntämettällä käynti on niin kuin mato-onginta ja marjanpoiminta - jokamiehen oikeus.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Häntämettällä käynti on niin kuin mato-onginta ja marjanpoiminta - jokamiehen oikeus.
xLinerHäntämettä☝️
Juu, ne häntäheikit..Wwuwuw kirjoitti:
Hetkinen..
Alkoi kuulostamaan tutulta..😄 Kohta ollaan Virpi Buttin..jutuissa..
Hei..Mitä Virpi laittaa kahvin sekaan ?
Palasokeria.
Ööh..Mitä sanoo Virpi, kun on ollut tosi aktiivisella tuulella?
Tulehan muruseni! :oD aaaahhahahaaaa!Disse kirjoitti:
Mitä sanoo Virpi, kun on ollut tosi aktiivisella tuulella?
Tulehan muruseni! :oD aaaahhahahaaaa!Kylhän mie tulen, syön vaan tän palapaistin ensin..
Wwuwuw kirjoitti:
Kylhän mie tulen, syön vaan tän palapaistin ensin..
Mie oon muutes ruvennu miukumaan..Onhan se tietty miun oikeus..vaan syytän siitä tota kissaa,.
Wwuwuw kirjoitti:
Mie oon muutes ruvennu miukumaan..Onhan se tietty miun oikeus..vaan syytän siitä tota kissaa,.
Vuh!
Wwuwuw kirjoitti:
Palasaippualla pesen itteni ja sittenpä soitan palalaikkaa..
No...niin..🤔Wwuwuw kirjoitti:
Ai miten kiva....
Kohta mä pääsen kotiin täältä töistä... :o)
Mä lähen täältä haneen! :oDWwuwuw kirjoitti:
No...niin..🤔Ja jos joku mainitsee palapelin, niin alan ammumaan..tai piipittämään, tai vaikka määkimään.
Kissa pieras..😧Wwuwuw kirjoitti:
No...niin..🤔Hassu...
https://youtu.be/z6mBMskW_wM
Waltsu on ihan hyvä bändi.... :oPDisse kirjoitti:
Ai miten kiva....
Kohta mä pääsen kotiin täältä töistä... :o)
Mä lähen täältä haneen! :oDJaa..
Mun tuntirytmi on ihan sekasin, kun joku ystävällinen muumi vinkkas, että emtsukka alkaa perjantaisin jo 16.30. No ehdin sen justjust kattomaan, mut ko se normalisti alkas 18.30..
Et kyl täs hädässä jää jotkut ilmastot ihan markkinaaliin..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntämettällä käynti on niin kuin mato-onginta ja marjanpoiminta - jokamiehen oikeus.
xLinerNo joo, mutta kun wuppiksella on se ukko, niin luulis, että jotkut pelisäännöt pitää olla (ettei esim. ihan naapuriin lähe mettälle)
-flowersreally- Disse kirjoitti:
Hassu...
https://youtu.be/z6mBMskW_wM
Waltsu on ihan hyvä bändi.... :oPKylhän mä tuon muistan..viis markkaa olis niiko joku vajaa euro..
Biisi jää luvatta korvaan matoilemaan samoin kuin tää..
506 ikkunaa..
https://youtu.be/BoP6oXSSMG0Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta kun wuppiksella on se ukko, niin luulis, että jotkut pelisäännöt pitää olla (ettei esim. ihan naapuriin lähe mettälle)
-flowersreally-Hyvä se on varastoa pitää, ko ikuna tiiä mitä tapahtuu.
Wwuwuw kirjoitti:
Kylhän mä tuon muistan..viis markkaa olis niiko joku vajaa euro..
Biisi jää luvatta korvaan matoilemaan samoin kuin tää..
506 ikkunaa..
https://youtu.be/BoP6oXSSMG0Voih..Entäs Sepi ( ätmi) Kumpulaine.. Moniko muistaa?
https://youtu.be/R2F9milTpVs
Armotontaa..pannaan vaan..Wwuwuw kirjoitti:
Jaa..
Mun tuntirytmi on ihan sekasin, kun joku ystävällinen muumi vinkkas, että emtsukka alkaa perjantaisin jo 16.30. No ehdin sen justjust kattomaan, mut ko se normalisti alkas 18.30..
Et kyl täs hädässä jää jotkut ilmastot ihan markkinaaliin..Niin sä taisit missata sen viime perjantaisen? Ja tietenkin koko vuoden jännin pätkä. :oD
No ei mulla ole tunnit sekaisin, mutta jotenkin viikot meinaa mennä... Mulla on 41-42 viikolla vapaata ja muksut on 41 viikolla, mut ei viikonloppuna, sit viikolla 42 on viikonlopun... :oD
mikäs viikko nyt on? Keskiviikko? :oD- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Hyvä se on varastoa pitää, ko ikuna tiiä mitä tapahtuu.
Niin, eikö sulla ole Pujiskin siellä pihavarastossa? Pääseekö Pujis sisälle talveksi?
-flowers- Wwuwuw kirjoitti:
Voih..Entäs Sepi ( ätmi) Kumpulaine.. Moniko muistaa?
https://youtu.be/R2F9milTpVs
Armotontaa..pannaan vaan..No joku mikä täällä kirjoittaa, että se joku Kumpulainen tykkää Abriksesta, niin tulee mieleen just toi heti! :oD
https://youtu.be/JD7Fyev-h7U
Mitenkä minusta jää jotenkin piippuun! :oDAnonyymi kirjoitti:
Niin, eikö sulla ole Pujiskin siellä pihavarastossa? Pääseekö Pujis sisälle talveksi?
-flowers-Joo siellähän se. Partis on harkinnassa, etenkin kun ei enää kuule ääniä..
Mä kudon niille vilkasukat sinne, niin kyl ne pärjää..Mites se kantapää menikään? No olkoon ilman..😄 Lämmitelköön toisiaan.Disse kirjoitti:
Niin sä taisit missata sen viime perjantaisen? Ja tietenkin koko vuoden jännin pätkä. :oD
No ei mulla ole tunnit sekaisin, mutta jotenkin viikot meinaa mennä... Mulla on 41-42 viikolla vapaata ja muksut on 41 viikolla, mut ei viikonloppuna, sit viikolla 42 on viikonlopun... :oD
mikäs viikko nyt on? Keskiviikko? :oDMitäTäh?
Rullasin taaksepäin...niin voi vithu ko ärsyttää nää tyypit, ko sanoo suunnilleen yhen sanan, tai lauseen ja sit kekkasee jotain jatkoa ja lykkää taas viestiä viestin perään..
Katkotaan niiten peukalot ja tehään vaikka soppaa..tai mitäs ne on ne sormisyötävät..🤔
https://youtu.be/qH7qzBvHFicWwuwuw kirjoitti:
MitäTäh?
Rullasin taaksepäin...niin voi vithu ko ärsyttää nää tyypit, ko sanoo suunnilleen yhen sanan, tai lauseen ja sit kekkasee jotain jatkoa ja lykkää taas viestiä viestin perään..
Katkotaan niiten peukalot ja tehään vaikka soppaa..tai mitäs ne on ne sormisyötävät..🤔
https://youtu.be/qH7qzBvHFicAi niin sen viime perjantaisin emtsukan! No niin joo..
Voi toktok.
* koputtaa päätään"Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin sen viime perjantaisin emtsukan! No niin joo..
Voi toktok.
* koputtaa päätään"Viime perjantaista on kylläkin joku kuukausi..et ei semmosta jaksa muistaa..
Disse kirjoitti:
No joku mikä täällä kirjoittaa, että se joku Kumpulainen tykkää Abriksesta, niin tulee mieleen just toi heti! :oD
https://youtu.be/JD7Fyev-h7U
Mitenkä minusta jää jotenkin piippuun! :oDNo todellakin☝️
Täähän on selvä Välis..
https://youtu.be/JD7Fyev-h7UWwuwuw kirjoitti:
Viime perjantaista on kylläkin joku kuukausi..et ei semmosta jaksa muistaa..
Ai? Eikö siitä ole sen pitempään aikaa? Mä aattelin, että ainakin vuosihan viikossa menis? 🤔
Wwuwuw kirjoitti:
No todellakin☝️
Täähän on selvä Välis..
https://youtu.be/JD7Fyev-h7UNo onkohan se sama kun kirjoittaa välillä ihan puutaheinää, eikä pysy meidän tavoin vain asiallisuuksissa? 🤔
Disse kirjoitti:
No onkohan se sama kun kirjoittaa välillä ihan puutaheinää, eikä pysy meidän tavoin vain asiallisuuksissa? 🤔
Sehän se..
Wwuwuw kirjoitti:
Sehän se..
Helkatin Allerin ropellihatut! Taas ei näy koko viesti... pitää lukea sivulle tekstiä viputtaen! 😤
Ois joskus kiva nähdä oikeesti millasii nää sankarit näitten nikkien ja muitten takana oikeesti on.... myö ollaan oikeesti varmasti niin tylsiä niihin nähden...- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tässä mitään lupia..
Luvat pöytään ja niinku olis jo.
- Anonyymi
joo ) mistä päin muuten olet
- Anonyymi
Varmaan löytyy koska metsästäjät ovat jännämiehiä ja viinapäissään saattavat hakata tai ampua naisen joten varmaan monikin haluaa seurusetlla kanssasi. Sellaista on tapahtunut aika paljon että aseen omistajan hermot ei kestä naisia ja nainen kuollut hyvin nuorena.
- Anonyymi
onhan meitä moneen lähtöön mutta minä en.käytä viinaa ja mistään hinnasta en omaa rakasta löisi tai loukkaisi :) :)
- Anonyymi
Metsästäjät on hulluja.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Hirvi voi olla hullu kiima-aikana.
- Anonyymi
Viekääpä hirville nuolukivet mettään talveksi. Oppisitte vähän riistanhoitoa tekin...
- Anonyymi
Onko nuolukivet sama asia kuin miehet pallit?
T. erittäin anomuumi
- Anonyymi
eipä vissiin oikein löyty nyt sellaista kivaa naista oulun /lätienoilta pitää sitten yksin tervasilla kahvitella :( :(
- Anonyymi
ompas hiljaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738