Suomalaisten syntyvyys romahtaa odotettua nopeammin – HS: Näiden lukujen piti toteutua vasta 2045
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006253040.html
Nyt on ätmit jo kiire
Tehkää ätmit nyt niitä lapsia
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ätmit ei voi tehdä lapsia koska ovat rumia joten eivät naiset halua panna ätmien kanssa. Rumat naiset haluaa komeita top 10 miehiä joita ei riitä kuin kauniille naisille joten syntyvyys laskee kovaa vauhtia. Miehistä ja naisista suurin osa on samantasoisia mutta eivät kohtaa koska naiset nirsoilee.
- Anonyymi
Eli ytmien pitäisi panna niitä naisia kahta kauhiammin kuin tähän asti, että saataisiin se syntyvyys nousuun!
Ätmit, kannattaa tehdä se harakiri varmaankin, ette te kestä tuota ytmien lisääntyvää naisten paneskelua. Teillä on entistä huonommat tsäänsit. Plus huoltosuhdekin kevenee kun työttömät ja rumat notkujakuuserit siivoutuu mutta syntyvyys kääntyy ytmien toimesta nousuun.
Ätmithän on lapsia.
- Anonyymi
Eikö lapsen tekoon tarvita nainen. No suomessa on satoja tuhansia ätmejä, mistä nainen ätmeille. Ei sellaisia naisia ole jotka haluaa seurustella ätmien kanssa. Nainen seurustelisi mielummin väkivalta rikollisen kanssa.
- Anonyymi
Kaikki naiset on varattu komeille ja jännämiehille. Ei ätmeille ole naista, piste!!!
t. Ruma mies
- Anonyymi
Siihen on syy miksi syntyvyys laskee. Ei ihmisllä ole rahaa perustaa perhettä ja ei miehet saa iskettyä naisia koska ovat rumia ja köyhiä.
- Anonyymi
Ja montako tulisi nyt laittaa alulle?
AsianVierestä - Anonyymi
Kyllä Suomeen pitäisi heti tuoda miljoona nuorta naista aasiata.
Kaikki viisumivaatimukset ja oleskelulupavaatimukset pitäisi poistaa alla 25-vuotiailta lapsettomilta naisilta. Jokainen maahan, joka haluaa vaan tnne muuttaa.- Anonyymi
Valtio tuo tänne vaan partaisia miehiä Lähi-idästä.
Minä pidän todellakin paussia, ainakin toivon niin.
- Anonyymi
Kerran olen saanut pusun poskelle. Tehkää ne lapsenne harrastamalla ryhmäseksiä. Minulle ei ole rakkautta tai parisuhdetta tässä maailmassa.
- Anonyymi
En ollenkan pidä siitä millaiseksi Suomi on muuttunut joten en halua omien jälkikasvujeni syntyvän tällaiseen maailmaan kärsimään. Niinpä kostoksi ihmisten elämän pilaamisesta en tule tekemään yhtään jälkikasvua tähän paskamaahan.
- Anonyymi
Tehkää ny niitä lapsia, ei muuta kuin kulli esiin ja menoksi
- Anonyymi
Raiskaaminen on laissa kieletty
- Anonyymi
Mites teet lapsia, kun naiset ei anna pillua?
- Anonyymi
Hae nainen jostain kehitysmaasta ja pane se paksuksi
- Anonyymi
Ruiskaisin talouspaperille mällit ja 9kk päästä alkoi roskiksesta kuulua itkua ja sinne oli syntynyt pieniä vessapaperinpalasia, kai niistä isona kasvaa talouspaperia...
Minä voin siementää kaikki neitseelliset naiset, kunhan minulle ei tule mitään velvollisuuksia...Edes taloudellisia.
Mut täältä saa ytm- siementä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738