he puskevat päälle ja loukkaavat muita
ihmisen kulttuurissa agressio on myös suvaittu ja harrastettu
paljon väkivaltaa
tuskin ollaan poistamassa sitä
Intia on ihme maa.
Onko totta?
Miten lihansyöjän ja vegetaristin välinen kommunikaatio sujuu?
Lihansyöjät ovat agressiivisempia
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
lihansyöjät on niitä tosimiehiä ja -naisia. Ei perkele millään kasvisruualla sitä ihminen elä!?:D
- Anonyymi
Taidat olla itse lihansyöjä, kun olet noin agresiivinen ja meuhkaat.
- Anonyymi
Itse ajattelin samaa. Aloittajalla itsellä tuntuu olevan ko oireet.
Pelkkä vege ei ole ihmiselle hyväksi. Hapankaali tekee happamaksi - Anonyymi
Kohta ei ole kasvisaruokia Eu:ssa kun se kielsi glyfosaatin käytön ja koko Eu:ssa kielletty lokakuussa 2022. Ei ole olemassa korvaavaa tuotetta eli kasvistaudit rejähtää käsiin taas. Edes muista maista ei saa tuoda kasviksia jos on käytetty siellä glyfosaattia.
- Anonyymi
Niinpä!! Kasvisruoka tuotetaan myrkyillä. Pihviliha tuotetaan ekologisilla myrkyttömillä luonnonniityillä. Voi sitä onnea, kun suomalainen lihakarja käyskentelee aamukasteisella niityllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941